نوشته شده توسط : worldmarketing

 

همان طور که میدانید در زمان حال اینترنت یکی از مهم ترین چیز هایی است که در اختیار انسان قرار دارد و در واقع بدون وجود اینترنت و تکنولوژی ادامه زندگی یا مقدور نیست یا سخت می شود. بنابراین دنیای خرید و فروش اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تماما با حضور تکنولوژی میسر است. در همین ابتدا؛ اگر دنبال یک سایت عالی برای خدمات مارکتینک و سئو هستید و به این صفحه آمده اید ما سایت محتوامون را پیشنهاد می کنیم.

مفهوم بازاریابی گوشه ای (Niche Marketing)

بازاریابی گوشه ای به معنای تمرکز تلاش های بازاریابی در گوشه ای کوچک و خاص از بازار است. اما در واقع چیزی به نام "طاقچه" در بازار وجود ندارد. بازاریابان طاقچه با شناسایی نیازهایی که توسط سایر شرکت ها به خوبی برآورده نشده یا اصلاً برآورده نشده اند، جایگاه هایی را ایجاد می کنند. به طور کلی در بازاریابی طاقچه سعی می کنیم در یک بازار کوچک به یک شرکت بزرگ تبدیل شویم.

همچنین، بازاریابی طاقچه را می توان به عنوان یک برنامه بازاریابی هدفمند در نظر گرفت که بر بخش خاصی از بازار تمرکز دارد. این بخش از بازار پتانسیل بالایی در استفاده از محصول یا خدمات ما دارد. در نتیجه، این بازار است که ویژگی های مورد نیاز و نحوه توسعه محصول را تعیین می کند. همچنین نوع قیمت گذاری بیشتر به نوع تقاضا و «شدت نیازی که محصول برآورده می کند» مربوط می شود تا کیفیت محصول.

اگر چیزی وجود دارد که به آن علاقه دارید و می توانید مخاطبان مناسبی را در اطراف خود ایجاد کنید، شروع به ساخت یک وب سایت کنید و از بازاریابی وابسته برای ایجاد یک راه باورنکردنی برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید.

 

هنگامی که متوجه شدید که چگونه یک جایگاه مناسب برای وب سایت خود انتخاب کنید و سایت خود را راه اندازی کنید، گام بعدی این است که بدانید با کدام محصولات و شرکت هایی می توانید به عنوان یک شرکت وابسته شریک شوید تا به راحتی محصولات را به مخاطبان هدف خود بفروشید. به شما کمک کند

به طور خلاصه، در بازاریابی ارجاعی، وقتی مشتریان از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کنند، محصول شخص دیگری را می خرند. اگر بتوانید یک محتوا یا منبع بسیار ارزشمند برای افرادی که به دنبال یک کالای خاص هستند ایجاد کنید و سپس آنها را به جایی بفرستید که واقعاً بتوانند آن را خریداری کنند، درصدی از پیش تعیین شده از هر فروش دریافت خواهید کرد.

راه اندازی و رشد یک استارت آپ برای کسب درآمد آنلاین آیا آرزو دارید روزی کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید؟ راه اندازی و رشد یک کسب و کار اینترنتی در مقیاس بزرگ، سخت ترین راه برای کسب درآمد آنلاین است، اما مطمئناً اگر این کار را درست انجام دهید، بیشترین رشد را خواهد داشت.

جالب است بدانید که تا سه ماهه سوم سال 2017، سرمایه گذاران تنها در ایالات متحده آمریکا بیش از 61 میلیارد دلار در حدود 6000 کسب و کار اینترنتی نوپا سرمایه گذاری کرده اند. حتما این جمله معروف را شنیده اید یا کتاب او را خوانده اید: هر خیابانی با طلا سنگفرش شده است!

باید بگویم که نه تنها سنگفرش هر خیابان طلاست، بلکه هوای اطرافمان هم پر از پول است! فقط یک نیاز را شناسایی کنید و محصولات و خدمات مرتبط را به صورت آنلاین ارائه دهید.

اگر بتوانید با موفقیت یک سرویس آنلاین، ابزار یا بازاری ایجاد کنید که نیاز بازار را به خوبی برآورده کند، کسب و کار اینترنتی شما به سرعت رشد خواهد کرد و در مسیر یک تجارت آنلاین بسیار ارزشمند قرار خواهید گرفت. با این حال، این مسیر بدون شک نیاز به منابع مالی، زمان و تلاش زیادی دارد. بر خلاف بسیاری از کسب و کارها، بنیانگذاران استارت آپ با موانع زیادی روبرو هستند که می توانند در مسیر موفقیت قرار گیرند.

ایده چهارم کسب درآمد آنلاین: راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات فیزیکی. شاید فکر کنید با وجود فروشگاه های اینترنتی بزرگی مثل دیجی کالا، ظرفیتی برای دیگران وجود ندارد، اما باید بگویم سخت در اشتباهید! بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که در زمینه خاصی جا خوش کرده اند، اکنون در کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود از دیجی کالا بالاتر هستند. این یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است. بیشتر کارآفرینان دیجیتال، کسب‌وکارهای پایدار ایجاد کرده‌اند:

1- ساخت محصولات فیزیکی که می دانستند کاربران آن رشته به آن علاقه مند خواهند شد.

2- خرید کالاهای تولیدی با هزینه کم و سپس بسته بندی مجدد یا ترکیب آن با سایر محصولات و فروش با قیمت بالاتر.

اگر بتوانید خودتان با استفاده از تجربیات کارآفرینان موفق محصولی منحصر به فرد بسازید و به بازار عرضه کنید، مطمئناً موفقیت بیشتری را در کسب درآمد اینترنتی تجربه خواهید کرد. البته به خاطر داشته باشید که طراحی و ساخت یک محصول از ابتدا مستلزم هزینه ها و ریسک های بالایی است. در عوض، اگر محصول خود را به خوبی طراحی و تولید کنید و با قیمت مناسب نسبت به رقبای خود به بازار ارائه دهید، یک شغل اینترنتی سودآور در انتظار شما خواهد بود.

راه دیگری برای کسب درآمد آنلاین: شغل آزاد و فروش خدماتتان اگر مهارت قابل فروش مانند نوشتن (تولید محتوا)، طراحی، توسعه وب، بازاریابی، مدیریت پروژه یا هر چیز دیگری دارید، یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد ثابت در خانه است. آغاز کار آزاد است.

اگرچه ممکن است در ابتدا درآمد فریلنسینگ به اندازه سایر ایده های درآمد اینترنتی که در این مقاله معرفی می کنیم نباشد، اما پس از مدتی که مهارت های خود را توسعه می دهید و مشتریان شما را می شناسند، درآمد سرشاری خواهید داشت.

امروزه بیش از 54 میلیون آمریکایی در تلاشند تا مشاغل سنتی را رها کرده و یک کسب و کار آزاد راه اندازی کنند.

پروژه ها و مشتریان زیادی وجود دارد که می توانید پیدا کنید. برای شروع، باید بدانید که آیا تقاضای کافی برای مهارت شما وجود دارد یا خیر. با جست و جو در اینترنت با سایت های فارسی و انگلیسی زیادی مواجه می شوید که می توانید به عنوان فریلنسر در آنها کار کنید و به دلار درآمد کسب کنید.

برخی از وب سایت های خارجی به دلیل تحریم های موجود از ارائه خدمات به کاربران ایرانی امتناع می ورزند، اما شما می توانید با استفاده از خدمات پرداخت واسطه، این تحریم ها را دور بزنید. فریلنسینگ یک راه اثبات شده برای کسب مهارت های آنلاین است. ششمین ایده کسب و کار اینترنتی: شروع به کوچینگ آنلاین و فروش مشاوره خود کنید. اگر بتوانید خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید، بسیاری از افراد حاضر خواهند بود برای مشاوره به شما پول بدهند.

مربی یا مشاور آنلاین بودن یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است زیرا به جای ارائه محصولات به مشتریان خود (مانند زمانی که یک فریلنسر هستید)، به آنها می آموزید که بهتر، سریعتر و قوی تر از رقبا باشند. تخصص شما محصولی است که می فروشید.

 

مربیگری آنلاین یک ایده عالی برای کسب درآمد آنلاین است

حتی بهتر است اگر بتوانید تجربه و مهارت مشاوره خود را در قالب یک بسته ارائه دهید و به صورت فیزیکی برای مشتریان خود ارسال کنید. شما پتانسیل رشد قابل توجه کسب و کار اینترنتی خود را دارید.

حال اگر افرادی که به خدمات مشاوره شما نیاز دارند را نمی شناسید، می توانید از ابزارهای آنلاین و سایت های مشاوره ای که با مشاوران کار می کنند استفاده کنید. این یکی از سریع ترین راه هایی است که می توانید خدمات مشاوره خود را راه اندازی کنید و درآمد کسب کنید.

تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک حساب کاربری در یکی از جوامع مربیگری آنلاین و تخصص خود برای به اشتراک گذاشتن با مشتریانتان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مراحل اصلی موفقیت در بازاریابی

باید با برنامه بازاریابی برنامه بازاریابی (سند بازاریابی) شروع شود.

 

هیچ تلاشی بدون برنامه موفق نخواهد بود. طرح بازاریابی با چند سوال شروع می شود:

 

کجا بودیم ؟ کجا هستیم کجا بروم وقتی به آنجا رسیدیم چه خواهیم کرد؟ چه مهارت ها یا فرصت هایی مورد نیاز است؟ چه موانعی بر سر راه است؟

 

…. و لیست ادامه دارد.

 

این سوالات برای درک درستی از نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت های شما بر اساس وضعیت فعلی شما پرسیده می شود.

 

درک مخاطب (مشتری هدف)

 

بازاریابی نیز مانند فروش بدون شناخت دقیق و درست از بازار هدف امکان پذیر نیست. به عنوان یک شرکت، باید زمانی را برای درک مصرف کننده اختصاص دهید، باید واقعاً مخاطبان هدف را بشناسید.

 

باید هویت، موقعیت، علایق، بی علاقگی مشتریان و انتظارات کارکنان جدید و روش ارتقای کارکنان را بشناسیم.

 

درک ایده ها و خطاهایی که الگوی تفکر آنها را تشکیل می دهد بسیار مهم است زیرا ممکن است نیاز به حمایت از ایده های آنها یا اصلاح خطاهای ذهنی آنها وجود داشته باشد.

 

تعیین موقعیت

 

هنگامی که بازارهای هدف را به درستی شناسایی و درک کردید، گام بعدی شکل دادن به بهترین موقعیت یا تمایز در محصول یا خدمات است.

 

این امر مستلزم تفکر جامع در مورد ویژگی‌های محصولات و خدمات است تا بتوانید جذاب‌ترین و مرتبط‌ترین چیز را برای مشتری مورد نظر خود شناسایی و ارائه دهید.

 

اگر بهترین تجربه مشتری را ارائه دهید، مطمئنا بهترین فروش را خواهید داشت و قوی ترین پیوند را با مشتری ایجاد خواهید کرد.

 

این چیزی است که شما را از رقبای خود متمایز می کند و به نیازها و خواسته های بازار پاسخ می دهد.

 

یک آمیخته بازاریابی قوی ایجاد کنید

 

آمیخته بازاریابی (آمیخته بازاریابی) برای صنعت شامل 4P است که با محتوا یا محصول شروع می شود.

 

این همان چیزی است که باید مشتری را با آن هدف قرار دهید.

 

برندسازی و برندسازی فردی یا سازمانی در این زمینه بررسی می شود.

 

مرحله بعدی تمرکز روی مکان است.

 

رسانه ها (کانال) و افرادی که می خواهند شما را با بازار هدف مرتبط کنند و محصولات شما را تبلیغ کنند.

 

به عنوان مثال، اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، می توانید رزومه خود را از طریق شبکه های اجتماعی یا سایت های کاریابی در اختیار کارفرمایان قرار دهید.

 

با توجه به رسانه های فراوان و پیچیده ای که در اختیار هر کسب و کاری قرار دارد، لازم است ترکیب مناسبی از رسانه ها را انتخاب کرده و محصول یا خدمات خود را به درستی معرفی کنید.

 

مرحله سوم قیمت است.

 

قیمت محصول یا خدمات برای مصرف کننده بسیار مهم است. قیمت یعنی ارزش. قیمت باعث تمایل یا ناامیدی مشتری می شود.

 

لازم نیست شما کم ارزش ترین محصول در بازار باشید، ارزش درک شده محصول شما باید مطابق با قیمت درخواستی باشد.

 

آخرین مؤلفه ارتقاء است. این بخش نیاز به خلاقیت زیادی دارد، نحوه تبلیغ محصول برای جذب مشتری بالقوه برای خرید بسیار چالش برانگیز است.

 

تبلیغ محصول همراه با توضیح، شرح، نمایش و نمونه برداری است.

منبع: سایت محتوامون



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اهمیت بازاریابی

 

بازاریابی برای هر کسب و کاری ضروری است و از آنجایی که هیچ یک از مشتریان از محصول یا خدمات ارائه شده اطلاعی ندارند، ارائه این محصول و خدمات با کیفیت بالا و صحیح در بازار ضروری است.

 

بازار یابی:

 

فرآیندی که طی آن می توان یک محصول یا خدمات را به مشتریان معرفی و تبلیغ کرد، بازاریابی نامیده می شود که به کسب و کارها در تمام زمینه های تبلیغات، روابط عمومی، افزایش رضایت مشتری و فروش کمک می کند.

 

مزایای بازاریابی:

 

بازاریابی فواید بسیاری دارد و بدون در نظر گرفتن بازاریابی، امکان زیان و کاهش سود افزایش می یابد و ممکن است منجر به تعطیلی و ورشکستگی کسب و کار شود.

 

برخی از مهمترین مزایای بازاریابی به شرح زیر است:

 

فروش بیشتر:

 

به گفته مارک کوبان:

 

"وقتی فروش وجود ندارد، شرکتی وجود ندارد."

 

زمانی که کسب و کار در معرض دید عموم قرار می گیرد و به عموم معرفی می شود، احتمال بیشتری وجود دارد که برای کسب و کار مورد نظر مشتری وجود داشته باشد.

 

با انجام یک بازاریابی قوی و صحیح می توانید به اهداف مورد نظر کسب و کار برسید و حتی در ابتدا فروش خود را افزایش دهید.

 

نکته: نوع استراتژی و روش بازاریابی برای کالاها و خدمات بسیار مهم است.

 

مشاوره مالیاتی

 

افزایش آگاهی برای فروش بهتر:

 

بسیاری از مشتریان کالا و خدمات از طریق تبلیغات و مشاهده محصولات اقدام به خرید می کنند. می توان گفت همه مردم دنیا هر روز شاهد تبلیغات سنتی و مدرنی هستند که در آینده بیشتر سعی می کنند آن ها را به خاطر بسپارند.

 

در این صورت هر کسب و کاری می تواند با افزایش آگاهی از طریق تبلیغات ساختاری دقیق و بزرگ برای خود ایجاد کند که بتواند مشتریان بالقوه خود را شناسایی کند.

 

نکته: مشتری خودش می داند که چگونه محصول یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کند.

 

با معیارهای تجار آشنا می شوید:

 

به گفته پیتر دراکر:

 

"هر چیزی که قابل اندازه گیری باشد، قابل مدیریت است."

 

شناسایی و کشف معیارهای موفقیت در زمینه های تجاری مورد نظر می تواند برای سودآوری و توسعه کسب و کار بسیار مفید باشد.

 

درک این موضوع می تواند کسب و کار را به سمت بررسی دقیق و تصمیم گیری صحیح هدایت کند. شاخص هایی که قابل شناسایی و ارزیابی هستند از طریق بازاریابی کشف و اندازه گیری می شوند.

 

هر کسب و کاری می تواند معیارهای زیادی را حذف کند و معیارهای جدیدی برای اندازه گیری شاخص کسب و کار خود ایجاد کند تا بتواند موفق شود.

 

جلب اعتماد مشتریان:

 

هر فردی ذاتاً به چیزی اعتماد دارد که بیشتر از او می داند. هرچه کسب و کار مورد نظر بیشتر معرفی شود، اعتماد مردم به آن بیشتر می شود و باعث افزایش تعداد مشتریان می شود.

 

جلب اعتماد ممکن است زمان زیادی ببرد، اما واضح است که تاثیرات مثبت زیادی خواهد داشت.

 

آشنایی با استانداردهای بازرگانان

 

شما یک سرمایه اجتماعی و دارایی ایجاد خواهید کرد:

 

به گفته ست گودین:

 

"یک راه ساده برای فروش یک محصول به مشتری آینده این است که از قبل اجازه بگیرید."

 

ایجاد یک چک لیست از مشتریان برای ادامه روند موفقیت در فروش بسیار ارزشمند است. در این راستا کارشناسان بازاریابی معتقدند برای رسیدن به موفقیت یکی از الزامات شناخت رفتار مشتریان است.

 

در این صورت با ایجاد چک لیست، کسب و کار مورد نظر می تواند دارایی با ارزشی را بدست آورد که در آینده طرح فروش را مشخص می کند.

 

یافتن موقعیت و رتبه در بازار:

 

زمانی که یک کسب و کار راه اندازی می شود، جایگاه آن مانند قطره ای در اقیانوس است که پس از فعالیت های بازاریابی به فرهنگ ها و جوامع مختلف معرفی می شود.

 

این امر باعث می شود که کسب و کار با بسیاری از حقایق آشنا شود و بتواند روند توسعه خود را با دانش ادامه دهد.

 

در واقع بازاریابی کسب و کار مورد نظر را با واقعیت های صنعتی آشنا می کند و می تواند با شناسایی رقبا اقدامات خود را گسترش دهد.

 

کشف کارایی و قدرت کسب و کار:

 

برخی از تبلیغات باعث می شود مشتری نسبت به آن سازمان احساس بدی داشته باشد یا حتی ممکن است باعث شود که از آن کسب و کار خرید نکند.

 

هر کسب و کاری با فعالیت های بازاریابی می تواند تاکتیک های منحصر به فردی را در سازمان خود اعمال کند و برنامه های ناکارآمد را حذف کند.

 

داشتن پروفایل مشتری عالی:

 

هر کسب و کاری دارای مشتریان بالقوه زیادی است که یک بازاریابی عالی و جامع می تواند این امکان را برای سازمان فراهم کند تا تمامی مشتریان خود را به راحتی پیدا کند.

 

اطلاعات و داده های به دست آمده در طول زمان و با بازاریابی برای سازمان می تواند روند موفقیت و فروش را برای کسب و کار ساده کند و سازمان به راحتی مشتریان خود را پیدا کند.

 

بهینه سازی فروش و تست:

 

شناسایی و درک تولید محتوا، سرفصل ها و کل فرآیند تبلیغات یکی از کارهای مهمی است که یک فرد باید انجام دهد.

 

تحت تاثیر قرار دادن مشتریان برای خرید محصول یا خدمات سازمان شما می تواند از دیدگاه شما کار بسیار خلاقانه و ارزشمندی باشد، اما ممکن است از دید مشتریان شما کاملا توهین آمیز و ساده لوحانه باشد و نتیجه معکوس برای شما به همراه داشته باشد.

 

از طریق تبلیغات می توان فرآیند اطلاعات و نوع فعالیت ها را برای مشتریان سنجید و در جهت بهبود این فرآیندها تلاش کرد.

 

اهمیت همکاری با واسطه های بازاریابی

 

راه ساختن یک برند قوی:

 

به گفته جف بزو:

 

"برند برای یک شرکت مانند اعتبار برای یک شخص است. شما کسی هستید که با انجام کار سخت و خوب اعتبار کسب می کنید."

 

برخی از بازاریابان فقط در تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات هستند، اما برخی دیگر در تلاشند تا برندی بسازند که در خاطر مشتریان بماند.

 

اما بازاریابان حرفه ای و باهوش هر دوی این اهداف را با هم هدف می گیرند و در نهایت به هدف خود می رسند.

 

به عنوان مثال، برندهایی مانند فیس بوک و گوگل نیازی به یادآوری ندارند، زیرا مردم به طور روزانه با آنها سروکار دارند و به اندازه کافی به این نوع برندها اعتماد دارند.

 

اصطلاح برندسازی کسب و کار سازمان را از رقبای خود متمایز می کند که می توان گفت بهترین و قوی ترین سلاح برای رقابت است. این نوع زمانی قوی تر می شود که از فعالیت های بازاریابی استفاده کند.

 

اهمیت همکاری با واسطه های بازاریابی:

 

واسطه‌های بازاریابی به شرکت‌ها در فروش، توزیع و معرفی محصولات کمک می‌کنند و این فرآیندها دارای مجموعه‌ای از همکاری‌ها هستند:

 

خرده فروشان: کانال های توزیعی که در یافتن و فروش محصولات موثر هستند.

 

شرکت های پخش: در انبارداری و حمل محصولات از محل تولید به توزیع کنندگان موثر هستند.

 

آژانس های خدمات بازاریابی: سازمان های تحقیقاتی، آژانس های تبلیغاتی، رسانه ها و مشاوران بازاریابی که به شرکت در انتخاب مشتریان هدف و تبلیغات کمک می کنند.

 

واسطه‌های مالی: بانک‌ها، مؤسسات اعتباری، شرکت‌های بیمه و غیره که ریسک خرید و فروش کالا را تأمین مالی یا پوشش می‌دهند.

 

تفاوت تبلیغات و بازاریابی:

 

برخی از افراد فکر می کنند که بازاریابی و تبلیغات تفاوتی با هم ندارند و گاهی اوقات آنها را به جای هم استفاده می کنند.

 

اما این دو مورد تفاوت های عمده ای دارند که هر کدام تاثیر بالایی در موفقیت کسب و کارها دارند.

 

مفهوم تبلیغات:

 

معرفی و نمایش کالا و خدمات را تبلیغات می نامند که باعث می شود فرصت های جانبی مانند وب سایت و بیلبورد برای شرکت ساخته شود.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

 

بازاریابی ایمیلی چیست؟ تکنیک های ایمیل مارکتینگ چیست؟

 

ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که در بازاریابی محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هر زمان که بازاریابان دیجیتال سعی در ایجاد استراتژی محتوایی برای یک کسب و کار دارند، باید به این سوال پاسخ دهند که چه موقعیتی را می خواهند برای بازاریابی ایمیلی در نظر بگیرند.

تفاوت بین تبلیغات ایمیلی و بازاریابی ایمیلی چیست؟

بسیاری از ما از بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی به عنوان مترادف استفاده می کنیم.

اما بازاریابی ایمیلی بسیار گسترده تر از تبلیغات ایمیلی است.

در تبلیغات ایمیلی، شما یک پیام تبلیغاتی خاص دارید و می خواهید آن را از طریق ایمیل برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنید. در چنین شرایطی حتی ممکن است اصول اخلاقی را زیر پا بگذارید و با خرید ایمیل بانک این کار را انجام دهید.

اما وقتی از بازاریابی ایمیلی صحبت می کنیم، منظورمان ارتباط بلندمدت و دو طرفه با مشتریان بالقوه و بالفعل است. این رابطه با اجازه مشتری شروع شده و با رضایت او ادامه می یابد. علاوه بر این، پیام هایی که رد و بدل می شود فراتر از پیام های تبلیغاتی است.

اگر دوره ایمیل مارکتینگ یا اسپمر را بخوانید، مفهوم این رشته را بهتر درک خواهید کرد. همچنین با مطالعه درس انواع ایمیل در ایمیل مارکتینگ، عمق و وسعت این زمینه برای شما آشکار خواهد شد.

چگونه یک لیست ایمیل بسازیم؟

وقتی تاکید می کنیم که در بازاریابی ایمیلی، یک رابطه دو طرفه مبتنی بر رضایت شکل می گیرد، طبیعی است که این سوال را از شما بپرسید که چگونه ایمیل های مخاطبان و مشتریان را جمع آوری کنم؟

من یک لیست از 1000، 10، 100 هزار نفر می خواهم که بتوانم از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنم و آنها نیز از این ارتباط راضی هستند. چنین کاری ساده به نظر نمی رسد.

در درس ایجاد لیست ایمیل به این سوال پرداختیم و در آنجا سعی کردیم نکات مربوط به روش های جمع آوری ایمیل و موضوعات مرتبط با رضایت مشتری را مرور کنیم.

خبرنامه های خوب چگونه طراحی می شوند؟

یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ، خبرنامه ایمیلی است. این بدان معناست که یک کسب و کار در فواصل زمانی معین (مثلاً هفتگی یا ماهانه) خبرنامه ای را در قالب ایمیل برای مخاطبان خود ارسال می کند.

ظاهر کار بسیار جذاب است: شما به طور مرتب برای مخاطبان خود پیام می فرستید و برند خود را به آنها یادآوری می کنید. همچنین گاهی اوقات از این طریق فروش، تخفیف و جشنواره را به آنها اطلاع می دهید.

اما اجرای پروژه خبرنامه ایمیلی اصلا آسان نیست. بسیاری از ایمیل ها هرگز باز نمی شوند. کسانی که ایمیل را باز می کنند ممکن است از محتوای آن راضی نباشند و دفعه بعد ایمیل را باز نکنند.

بنابراین طراحی یک خبرنامه خوب دارای جزئیات زیادی است که در صورت نادیده گرفتن آنها می تواند باعث شکست این پروژه شود.

یکی از درس های بازاریابی ایمیلی ما به این موضوع اختصاص دارد:

خبرنامه ایمیل چیست؟ چگونه خبرنامه موفق تری داشته باشیم؟

چه شاخص هایی برای سنجش اثربخشی بازاریابی ایمیلی وجود دارد؟

بسیاری از شاخص های مختلف برای اندازه گیری اثربخشی بازاریابی ایمیلی تعریف شده اند.

کافیست KPIهای بازاریابی ایمیلی گوگل را پیدا کنید تا مجموعه وسیعی از شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مرتبط با بازاریابی ایمیلی را پیدا کنید.

ما درسی از مجموعه آموزش بازاریابی ایمیلی را به این شاخص ها اختصاص داده ایم:

تجزیه و تحلیل نتایج ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی

از کدام پلتفرم ایمیل انبوه استفاده کنم؟

اگر عبارت نرم افزار بازاریابی ایمیلی را جستجو کنید، با تعداد زیادی از ارائه دهندگان خدمات مواجه خواهید شد که همگی در یک زمینه خاص با یکدیگر رقابت می کنند: برای تصاحب خدمات بازاریابی ایمیلی شما.

طبیعتا قیمت این خدمات متفاوت است. بر این اساس، بسیاری از کسب و کارها معمولا از همه این ارائه دهندگان خدمات پرس و جو می کنند و قیمت ها را کنار هم قرار می دهند و خدماتی را انتخاب می کنند.

در این میان پارامترهای زیادی وجود دارد که در هنگام خرید خدمات ایمیل مارکتینگ باید به آنها توجه کنیم.

یکی از درس‌های ما فقط به این سؤال می‌پردازد و به شما کمک می‌کند هنگام انتخاب یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل انبوه، عوامل تصمیم‌گیری را درک کنید:

کدام سرویس را برای ارسال ایمیل و خبرنامه انبوه انتخاب کنم؟

آداب ارسال ایمیل

ایمیل های ارسال شده توسط یک شخص به فرد دیگر را به سختی می توان نمونه ای از بازاریابی ایمیلی در نظر گرفت.

اما از طرف دیگر وقتی در متمم یک دوره ایمیل مارکتینگ داریم، انتظار می رود نکاتی را در زمینه اصول اخلاقی و حرفه ای در ارتباطات ایمیلی مطرح کنیم. به همین منظور درسی را به آداب ایمیل اختصاص داده ایم.

اگر فکر کردن به این درس به عنوان زیرمجموعه ایمیل مارکتینگ برایتان سخت است، هنگام خواندن آن وانمود کنید که در حال خواندن درسی از زیرمجموعه مهارت های ارتباطی هستید.

چه درس های دیگری در این مکمل مکمل بازاریابی ایمیلی در نظر گرفته می شود؟

پاسخ به این سوال بسته به اهداف بازاریابی ایمیلی شما متفاوت است.

اگر به کارهای ساده ای مانند جمع آوری لیست ایمیل و ارسال خبرنامه راضی هستید، این آموزش های ایمیل مارکتینگ (که ترتیب آن در انتهای این مقاله مشخص شده است) برای شما کافی خواهد بود.

اما اگر می خواهید از حداکثر پتانسیل بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، درس های زیر نیز می توانند به شما کمک کنند:

استراتژی محتوا

تولید محتوا

مدیریت ارتباط با مشتری (به ویژه مدل IDIC)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

همانطور که مثال ها نشان می دهد، بازاریابی چند کاناله و چند کاناله شباهت های زیادی با هم دارند. به همین دلیل، تشخیص آنها در یک نگاه دشوار است. بنابراین، در اینجا موارد مهمی وجود دارد که آنها را از یکدیگر متمایز می کند:

 

بازاریابی چند کاناله از چندین کانال مجزا استفاده می کند.

بازاریابی بین کانالی از چندین کانال متصل استفاده می کند.

بازاریابی چند کاناله برند محور است و بر کمپین های فردی مانند «به اشتراک گذاری این محتوا»، «خرید این محصول» یا «این لینک را کلیک کنید» تمرکز دارد.

بازاریابی بین کانالی مشتری محور است و پیام های یکپارچه تری را در همه کانال ها ارائه می دهد. این پیام ها نیازهای مشتری را برطرف می کند. به عنوان مثال کوپن الکترونیکی برای استفاده در فروشگاه فیزیکی یا فضای آنلاین یا ارسال تبلیغ کالای مرتبط پس از خرید کالای اصلی.

بازاریابی چند کانالی تعاملی نیست و ارسال پیام از این طریق فقط برای انتقال پیام برند به مصرف کننده است.

بازاریابی بین کانالی بسیار تعاملی است و شامل ارسال پیام به مشتری، گوش دادن به نیازهای مصرف کننده و دعوت به اقدام برای رفع نیازهای خاص آنها می شود.

بازاریابی چند کاناله یک اصطلاح کلی است که تمام استراتژی های بازاریابی کانالی، از جمله بازاریابی بین کانالی و بازاریابی یکپارچه را در بر می گیرد.

بازاریابی چند کاناله برای شرکت‌های انعطاف‌پذیرتر که بازار بزرگ‌تری را پوشش می‌دهند مناسب است، زیرا ریسک کمتری دارد.

بازاریابی بین کانالی برای کمپین هایی که گروه های خاصی از مشتریان را هدف قرار می دهند ایده آل است.

در نهایت، تفاوت اصلی بین بازاریابی چند کاناله و چند کاناله در نحوه تعامل آنها با مشتریان است. بازاریابی چند کاناله کم خطر است اما چندان برای مصرف کننده پسند نیست، اما بازاریابی چند کاناله تعاملی تر است و مشتریان را در اولویت قرار می دهد. روش مناسب برای شرکت شما به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، محصولات و خدمات، بودجه و اندازه تیم شما بستگی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

بازاریابی چند کاناله یک روش رایج برای دستیابی به مشتریان از طریق چندین کانال آنلاین و آفلاین است. کانال‌های دیجیتال شامل وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها، ویدیوهای ویروسی، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار، اپلیکیشن‌ها و GPS است. کانال‌های سنتی و آفلاین شامل پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، کوپن، تبلیغات چاپی یا تجربه‌های درون فروشگاهی است. برندها می توانند با گزیده ای از این روش ها خود را به مخاطب معرفی کنند یا راه های جدیدی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه ایجاد کنند.

 

مهمتر از همه، بازاریابی چند کاناله به شدت بر برند متمرکز است. یعنی معمولا هر کانال هدف خاصی دارد. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است از یک کانال برای معرفی برند به مشتریان بالقوه و از کانال دیگر برای فروش محصول یا خدمات به مشتریان فعلی استفاده کند. به همین دلیل، کانال‌های بازاریابی چند کاناله تا حد زیادی منزوی هستند و مصرف‌کنندگان نمی‌توانند به راحتی از یک کانال به کانال دیگر نقل مکان کنند و تجربه یکپارچه از آن برند را در همه کانال‌ها به طور همزمان داشته باشند.

 

اگرچه کانال های استراتژی چند کاناله معمولا مجزا هستند و استراتژی هر کانال منحصر به فرد است، اما اکثر برندها کار خود را با این روش شروع می کنند. کسب و کارهای کوچکتر با منابع محدود ممکن است با این روش به جای استفاده از بازاریابی یکپارچه با منابع بزرگ راحت تر باشند.

 

استراتژی omnichannel یک زمینه آزمایش عالی است و به برندها اجازه می دهد تا ایده های جدید را بدون تأثیر منفی بر استراتژی کلان خود کشف کنند. هنگامی که یک روش بازاریابی کار می کند، برند می تواند کانال های دیگری را اضافه کند و آنها را به هم متصل کند تا تجربه مشتری جذاب تری ایجاد کند.

2. بازاریابی متقابل چیست؟

بازاریابی بین کانالی، مانند بازاریابی چند کاناله، از چندین کانال استفاده می کند، اما بیشتر مشتری محور است و کانال های مختلف را به یکدیگر پیوند می دهد تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهد. شاید برندها بر رفتار مشتری از جمله عادات خرید یا فعالیت آنها در رسانه های اجتماعی نظارت می کنند و محتوایی تولید می کنند که بیشتر مورد پسند کاربران باشد. در نتیجه، مشتریان می توانند راحت تر بین کانال ها حرکت کنند و تعامل آنها با برند بهبود می یابد.

 

با این حال، باید بدانید که اگرچه بازاریابی چند کاناله یکپارچه تر از بازاریابی چند کاناله است، اما همیشه 100٪ یکپارچه نیست. برای مثال، بیشتر برندها می‌توانند کانال‌های آنلاین خود مانند وب‌سایت، ایمیل و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی را به هم متصل کنند، اما اتصال همه آنها به تجربیات آفلاین مانند خرید در فروشگاه دشوار است و همه برندها در آن خوب نیستند. با این حال، استراتژی بازاریابی متقابل از یک استراتژی چند کاناله منطقی تر است و هدف نهایی اکثر برندها ایجاد یک استراتژی بازاریابی یکپارچه است که تجربه مشتری ثابت و ثابتی را ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

با توجه به اینکه ما به عنوان تیم محتوایی وب سایت Modir.Tv در این زمینه تحقیقات زیادی انجام داده ایم، به طور کلی بازاریابی در بهترین تعریف خود شامل تاکتیک هایی است که خرید کوتاه مدت و کمیت خرید را تشویق می کند و از نظر حجم، سهم و سود قابل اندازه گیری است. .

 

مفهوم اصلی بازاریابی را دریابید!

تعریف بازاریابی توسط موسسه چارتر توانسته مفهوم بازاریابی را به صورت زیر بیان کند:

 

شناسایی آنچه مردم می خواهند و حاضرند برای آن هزینه کنند یا مشکلی که می خواهند حل شود.

توسعه محصول یا خدماتی که آن نیاز را برآورده می کند و سپس تبلیغ آن به گونه ای که مخاطب از وجود آن آگاه شود.

ضرورت بازاریابی چیست؟ چرا باید بازاریابی کنیم؟

صرف نظر از اندازه کسب و کار شما، از یک شرکت نوپا گرفته تا یک شرکت بزرگ با یک برند شناخته شده، یا هر نوع سازمان یا موسسه ای که اهداف تجاری یا غیرانتفاعی دارد، باید بازاریابی انجام دهید تا خود را جذب کنید. مشتریان بالقوه.

 

طبیعی است که در هر مقیاس از کسب و کارهایی که نام بردیم، روش عمل شما نسبت به وضعیت بازار، قدرت رقبا و نقاط ضعف و قوت برند محصولات یا خدمات شما متفاوت خواهد بود. همچنین اگر شما یک استارتاپ هستید، باید بدانید که بازاریابی اساس کار شماست تا امکان رشد و توسعه ایده جدید خود را فراهم کنید تا آن را به مخاطبان و کاربرانی که مدل کسب و کار خود را برای رفع نیازهای آن ها ارائه کرده اید، معرفی کنید.

 

اهداف برندسازی را با تکنیک های بازاریابی انجام دهید

اگر بخواهیم رابطه بازاریابی و برندسازی را به ساده ترین شکل بیان کنیم، باید بازاریابی را مجموعه ای از ابزارها و تکنیک هایی بدانیم که برای اشتراک گذاری و معرفی هر چه بیشتر یک برند به کار می رود. بنابراین برندسازی یا برندسازی با مجموعه ای از روش ها برای ارتقای برند یک کسب و کار از بازاریابی برای ایجاد آگاهی و اعلام پیام برند به مخاطبان هدف نیز استفاده می کند.

بنابراین بازاریابی بخشی جدایی ناپذیر از نام تجاری کسب و کار شما است و به شما کمک می کند تا قولی را که می خواهید مشتریان فعلی و بالقوه شما در مورد آن بدانند، بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

در اینجا پنج ایده برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موفق وجود دارد:

تحقیق و تحلیل بازار

بسیاری از شرکت ها نمی توانند برنامه های خود را از طریق تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل شکل دهند. هدف شما از تحقیقات بازاریابی این است که شرکت و مخاطبان هدف خود را بشناسید. هر صاحب کسب و کاری می تواند از طریق منابع مختلف برای تحقیق کامل به پایگاه داده آنلاین دسترسی داشته باشد.

تقسیم بندی بازار خود را بشناسید

در مراحل ابتدایی برنامه بازاریابی خود، شروع به تعریف بخش های مختلف بازار کنید. تصویر محصول و برند خود را تعریف کنید، محصول یا خدمات خود را قیمت گذاری کنید، کانال های توزیع را تعریف کنید و ایده های تبلیغاتی ایجاد کنید. بخش های مختلف کسب و کار شما باید هم قابل اندازه گیری باشد و هم با سایر بخش های بازار متفاوت باشد.

 

 

 اهداف کوتاه مدت و بلند مدت

اگر هدف کسب و کار شما افزایش درآمد است، پس چه روش های بازاریابی قرار است این هدف را محقق کند؟ این شامل نقشه برداری عملی از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت از طریق پیش بینی هزینه، تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر و هرگونه تغییر یا اصلاحی است که ممکن است در آینده رخ دهد. با تعیین اهداف، می توانید استراتژی های بازاریابی و برنامه بازاریابی شرکت خود را برای رسیدن به این اهداف پیش ببرید.

 

 

 

نقاط ارزشی متفاوت از سایرین

شرکت شما چه چیزی را ارائه می دهد که دیگران ارائه نمی دهند؟ چه ارزشی برای کاربران خود قائل هستید؟ بخش های مختلف بازار خود را به خاطر بسپارید و فکر کنید، نقاط تفاوت همیشه در مورد کارایی فنی نیستند، بلکه می توانند جنبه هایی مانند قیمت و ارزش نیز باشند.

 

 

 

استراتژی های بازاریابی خود را تعریف کنید

استراتژی ها نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی موفق برای شرکت ها هستند. چه موضعی برای شرکت خود در برابر شرکت های رقیب در نظر دارید؟ بهترین چشم انداز شما برای دستیابی به اهدافتان کدام بازارهای هدف هستند؟ بدون ایجاد یک استراتژی بازاریابی دقیق، برنامه بازاریابی شما به درستی اجرا نمی شود.

 

 

 

پنج نکته کلیدی نهایی: چگونه یک برنامه بازاریابی موفق برای شرکت خود ایجاد کنید:

برای دستیابی به موقعیت شرکت و شناسایی مخاطبان خود، تحقیقات و تحلیل بازار انجام دهید.

بخش های مختلف بازار را شناسایی کنید.

اهداف عملی کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید.

چه مزیت هایی دارید که رقبای شما ندارند؟

با ایجاد یک استراتژی بازاریابی مشخص کنید که چگونه برنامه بازاریابی شما انجام خواهد شد؟



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

روش اول ایجاد نتایج و مفید ساختن محصول و رفع نیازهای مشتریان برای رسیدن به یک نتیجه خاص است. این رویکرد مستلزم آن است که شما چیزی را به مشتریان ارائه دهید که آنها نیاز دارند و می توانند برای رسیدن به اهداف دیگر خود از آنها استفاده کنند. یک مثال خوب بیل یا گاوآهن است که هر دو ارزش عملکردی بالایی دارند، اما ممکن است هدفی که مشتری در ذهن دارد، نباشد. حتما این ضرب المثل را شنیده اید که می گویند: «مردم مته نمی خرند، آنها سوراخ هایی روی دیوار می خرند.

 

یکی از صنایع جدیدی که بر اساس ارزش نتیجه یا نیاز ایجاد شد، پست فدکس است. سال‌ها قبل از اینکه اپل صنایع کاملاً جدیدی را برای آی‌پاد، آیفون و آی‌پد ایجاد کند، فدرال اکسپرس صنعتی برای پست‌های یک شبه ایجاد کرد که پیش از آن هیچ‌کس دیگری وجود نداشت. با توجه به کندی نامه های معمولی، فرد اسمیت، بنیانگذار فدکس، نیاز شدیدی به ارسال نامه ها و بسته ها به سرعت و یک شبه احساس کرد.

 

امروز به بازار خود نگاه کنید. خواسته ها و نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه شما چیست و در ماه ها و سال های آینده حاضرند برای چه چیزی بپردازند؟ به گفته پیتر دراکر "روندها از هر چیز دیگری مهمتر هستند". روند تقاضای مشتری در بازار شما چگونه است؟ اگر بتوانید با دقت به این سوال پاسخ دهید، اغلب می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و حتی قبل از ظهور آن بر بازار جدیدی تسلط پیدا کنید.

 

 

 

2. قیمت گذاری مناسب

دومین روش موفق بازاریابی، تغییر قیمت است. با قیمت گذاری محصولات و خدمات در دسترس مشتریان، می توانید بازارهای کاملا جدیدی ایجاد کنید که در حال حاضر وجود ندارند.

 

پس از چندین دهه مبارزه مالی، هنری فورد به دلیل این بینش نادر به یکی از ثروتمندترین مردان جهان تبدیل شد. او متوجه شد که با تولید انبوه خودروها، می‌تواند قیمت را تا حدی پایین بیاورد که اکثر آمریکایی‌ها توانایی خرید آن را داشته باشند. او برای رسیدن به این هدف، روند تولید و مصرف انبوه را برای همیشه تغییر داد.

 

بسیاری از شرکت‌ها توانسته‌اند با تعیین قیمت‌هایی که در محدوده مالی تعداد بیشتری از مشتریان است، رهبر بازار شوند. ما متوجه شده ایم که هر چه سهم بازار شما بیشتر باشد و هزینه های تولید شما کمتر باشد، می توانید قیمت های کمتری را برای محصولات خود در نظر بگیرید. ژاپنی ها سال هاست که هنرمندانه از این استراتژی استفاده می کنند. آنها برای به دست آوردن سهم بازار، قیمت محصولات و خدمات خود را تا حد امکان پایین می آورند.

 

سپس پس از به دست آوردن سهم بازار، از صرفه جویی در مقیاس استفاده می کنند و محصولات خود را با قیمت بسیار پایین تری تولید می کنند.

سپس با تعیین قیمت های پایین تر و افزایش مجدد سهم بازار، این پس انداز را به مشتریان منتقل کرده و به تدریج بر تمامی بازارهای هدف تسلط پیدا می کنند.

3. شرایط واقعی مشتری

سومین استراتژی بازاریابی موفق، سازگاری با شرایط واقعی اجتماعی و اقتصادی مشتری است. سیرز که با ابداع سیاست ضمانت بازگشت بدون قید و شرط به بزرگترین خرده‌فروش عصر خود در صنعت طراحی کاتالوگ تبدیل شد، نمونه‌ای عالی از این استراتژی است.

 

تا آن زمان، شرایط واقعی مشتری این بود که اگر محصولی را می خرید که کار نمی کند یا سالم نیست، باید آن را تحمل کنید. سیرز متوجه شد که برای غلبه بر این مانع بزرگ برای خرید، باید محصولات خود را با شرایط واقعی مشتری تطبیق دهد. این امر منجر به انقلابی در تجارت و خرده فروشی شد.

 

هر محصول یک «مزیت کلیدی» دارد که دلیل اصلی خرید مشتری است و همچنین باعث ایجاد یک «ترس کلیدی» می شود که مشتری را از خرید آن باز می دارد.

 

به عنوان مثال، مشتریان به شدت ریسک گریز هستند. آنها از پرداخت پول زیاد، دریافت محصول بد، از دست دادن پول و مجبور شدن به تحمل چیزی که برای اهداف آنها مناسب نیست می ترسند. ترس آنها هر چه باشد، دلیل اصلی عدم خرید محصولات و خدمات به هر قیمتی است.

 

وقتی بر مزیت کلیدی تاکید می کنید و مشتری با خرید محصول یا خدمات شما ارزش افزوده منحصر به فردی دریافت می کند و ترس بزرگ او از بین می رود، می توانید بازار بزرگی برای فروش محصولات خود پیدا کنید.

 

 

4. ارزش واقعی را ارائه دهید

چهارمین روش بازاریابی موفق، ارائه «ارزش واقعی» به مشتری است. ارزش واقعی در نظر مشتریان را می توان از طریق تماس نزدیک با آنها تعیین کرد.

 

شرکت IBM نمونه ای عالی از اجرای این روش است. در دوران اوج خود، این شرکت بر 80 درصد بازار کامپیوتر جهان تسلط داشت. IBM متوجه شد که در زمینه تجهیزات پیشرفته و گران قیمت که صدها هزار یا میلیون دلار به فروش می رسند، عملکرد رایانه عامل جذب خریداران نیست، بلکه اطمینان از خدمات پس از فروش و تعمیر سریع عامل اصلی است که آنها را جذب می کند.

 

آی‌بی‌ام نه تنها محصولات رایانه‌ای در سطح جهانی تولید کرد، بلکه این اطمینان را به شما داد که در هنگام خرید محصولی از این شرکت، در صورت بروز هر گونه نقص یا خرابی، بهترین خدمات پشتیبانی دنیا را در اختیار شما قرار دهد. این "ارزش واقعی" بود.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

1. تخصص

تخصص به معنای تمرکز تمام تلاش ها بر روی یک محصول، خدمات، مشتری، بازار یا حوزه فناوری خاص است که "نیروی محرک" بازاریابی، فروش و فعالیت های تجاری است. می توان در یک محصول خاص متخصص شد و ارزش افزوده منحصر به فردی را در آن گروه محصول ارائه داد که بهتر، سریعتر، ارزان تر و برتر از رقبا باشد. همچنین می توانید خدمات تخصصی ارائه دهید. شما می توانید خدمات خاصی را به گروه خاصی از بازار ارائه دهید که بهتر، ارزان تر، راحت تر و جذاب تر از خدمات رقبا باشد. شاید شما یک متخصص مشتری محور مانند والمارت باشید. والمارت بر مشتریانی متمرکز است که «با حقوق زندگی می‌کنند». ایده اولیه سام والتون ارائه محصولات خوب با قیمت های خوب برای اکثر مصرف کنندگان در آمریکا و سایر بازارها بود. شاید بازار خاصی را بر اساس حوزه تخصصی خود هدف قرار دهید. این بازار می تواند محلی، استانی، ملی یا حتی بین المللی باشد. اما زمانی که بازار خاصی را انتخاب می کنید، باید روی کسب تخصص در آن زمینه و ارائه چیزی ارزشمندتر از محصولات رقبا تمرکز کنید. شاید شما در یک فناوری یا حتی یک ویژگی خاص که رقبای شما فاقد آن هستند، تخصص دارید. بسیاری از شرکت ها از کانال توزیع تخصصی برای توزیع محصولات استفاده می کنند.

 

2. تمایز

این اصل نبض بازاریابی و دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کار است. منطقه تمایز جایی است که شما خود را از همه شرکت‌هایی که سعی در فروش محصول مشابه به مشتریان دارند جدا می‌کنید. اکنون تمرینی برای شما داریم: تصور کنید که همه رقبا به طور ناگهانی از بازار ناپدید می شوند و شما تنها عرضه کننده یک محصول یا خدمات خاص در بازار هستید. این چگونه فروش و سودآوری شما را تغییر خواهد داد؟ من معتقدم که این شما را به یکی از موفق ترین و سودآورترین مشاغل در صنعت خود و حتی جهان تبدیل می کند. سوال این است: چگونه می توانید محصول یا خدمات خود را به گونه ای متمایز کنید که مشتری فکر کند شما "تنها گزینه" خرید این محصول یا خدمات در بازار فعلی خود هستید؟

3. تقسیم بندی

امروزه بسیاری از متخصصان بازاریابی بر این باورند که آینده بازاریابی به توانایی تقسیم بندی دقیق بازار بستگی دارد. میلیاردها دلاری که هر ساله صرف تحقیقات بازار می‌شود، عمدتاً در تلاش است تا مشتریانی را که به‌جای تأمین‌کننده قبلی‌شان، محصول یا خدمات شما را خریداری می‌کنند، به‌دقت شناسایی کند. سوال این است که "مشتریانی که بیش از همه به تخصص، منحصر به فرد بودن یا برتری شما اهمیت می دهند و خواهان ویژگی ها و مزایای دقیقی هستند که شما قادر به ارائه آنها هستید، چه کسانی هستند؟" مشتری کامل یا ایده آل خود را چگونه توصیف می کنید؟ بازار هدف شما چه کسانی هستند؟ کدام افراد در اقیانوس مشتریان به دلیل ارزش افزوده منحصربفرد شما یا ارزش افزوده ای که با بهبود محصول یا خدمات خود ایجاد می کنید، تمایل و توانایی بیشتری برای خرید از شما دارند؟

 

ابتدا به "ویژگی های جمعیت شناختی" آنها نگاه کنید. سن، جنسیت، محدوده درآمد، تحصیلات، شغل یا تخصص مشتری ایده آل شما چیست؟ کجا زندگی می کند یا کار می کند؟ وضعیت خانوادگی یا ساختار خانواده او چگونه است؟ شاید قسمت دوم توصیف ایده آل مشتری مهمتر باشد. ما به این قسمت «ویژگی های روانی» می گوییم، یعنی آنچه در ذهن مشتری ایده آل می گذرد و بیشترین تأثیر را در خرید از شما، خرید از رقبای شما دارد یا خیر. اهداف و آرزوهای مهم مشتری بالقوه ایده آل چیست؟ خواسته ها، نیازها و انگیزه های او برای تصمیم گیری خرید چیست؟ چه امیدها، رویاها و آرزوهایی برای آینده دارد که با کمک محصول یا خدمات شما به واقعیت تبدیل شود؟ مشتری چه ترس، تردید یا نگرانی هایی دارد که باعث می شود محصول یا خدمات شما را نخرد؟ چه مشکلاتی در زندگی مشتری ایده آل شما وجود دارد که محصول یا خدمات شما به حل آنها کمک می کند؟ محصول یا خدمات شما چه نیازهایی را برآورده می کند؟ به مشتریان کمک می کند تا به چه اهدافی دست یابند؟ مشتری ایده آل چه دردی را دوا می کند؟

 

4. تمرکز کنید

تمرکز رکن چهارم استراتژی بازاریابی است که با تعریف واضح حوزه تخصص، تمایز و تقسیم بندی به دست می آید. شما می دانید چه چیزی را ارائه می دهید و چه چیزی را ارائه نمی دهید. شما می دانید که چرا مردم باید به جای رقبای شما از شما خرید کنند. شما مشتری ایده آل خود را شناسایی کرده اید. حال در مرحله چهارم باید بر مشتریانی تمرکز کنید که می توانند و در یک بازه زمانی معقول از شما خرید کنند. بهترین راه های ممکن برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان ایده آل شما چیست؟ بهترین رسانه ای که به شما امکان می دهد با بیشترین تعداد مشتری با کمترین قیمت ممکن ارتباط برقرار کنید کدامند؟ مهمتر از همه، قدرتمندترین جاذبه های شما که باعث پاسخ سریع و حتی فوری به خرید می شوند، کدامند؟

 

یک طرح بازاریابی عالی چندین مزیت دارد. اول اینکه یک جریان دائمی از مشتریان مناسب را جذب می کند و رودخانه ای از مشتریان به سمت وب سایت یا دفتر شما سرازیر می شود. یک برنامه بازاریابی عالی بارها و بارها بر پیشنهاد فروش منحصر به فرد و "ارزش افزوده منحصر به فرد" شما تأکید می کند و به مشتریان یادآوری می کند که شما بهترین و تنها گزینه برای خرید یک محصول یا خدمات هستید. بازاریابی در بازار پر رقابت امروزی بسیار پیچیده و در عین حال بسیار ساده است. مشتریان ایده آل خود و نیازهای آنها را با دقت تعریف کنید. سپس راهی پیدا کنید تا آنچه را که می‌خواهند بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر از رقبا ارائه دهید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نمونه ای از بازاریابی حضوری

بازاریاب حضوری یا بازاریاب غیر حضوری (فروشنده حضوری و فروشنده غیر حضوری) یک سری فرم های تماس ویژه با مشتری دارد. این فرم می تواند شامل موارد زیر باشد:

فرم تماس با مشتریان جدید: شامل کلیه اطلاعات تماس مشتری، نحوه خرید، میزان خرید و دفعات خرید مشتری... و هرگونه اطلاعات مربوط به خرید مشتری.

فرم سفارش از مشتری

اعتراضات شکل می گیرد. این فرم می تواند شامل نگرانی ها و اعتراضات مشتری باشد.

خدمات بازاریابی حضوری

این خدمات می تواند شامل راهنمایی و ارائه پیشنهادات بهتر برای کاهش استرس یا تسلط شما بر جلسات حضوری باشد. اگر پس از مطالعه این مقاله همچنان برای رفتن به جلسات حضوری مشکل دارید، می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

روش بازاریابی حضوری

یکی از روش های بازاریابی، بازاریابی حضوری است که می تواند تاثیر زیادی در فروش شما داشته باشد. روش بازاریابی حضوری به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری و حضوری بودن با او مراحل فروش تلفنی یا سایر روش های بازاریابی را ندارد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر کسب و کاری راه اندازی کنند، هدف آن کسب و کار فقط سود است. مهمترین اصل یک تجارت فروش آن است. سود شرکت ها و کسب و کارها در جذب مشتری و حفظ آنها به هر شکل ممکن است. با کمی دقت در رفتارهای بازاریابی ما فروش بیشتری را تجربه کنید. بازاریابی حضوری یکی از موثرترین انواع ارتباط با مشتری است زیرا مشتری شما را می بیند و می تواند محصول شما را لمس کند یا حتی با آن کار کند.

از اینکه در مورد مقالات ما نظر می دهید تا به ما در بهبود نوشتن کمک کنید، سپاسگزاریم. اگر این مقاله را دوست دارید، می توانید pdf آن را از اینجا دانلود کنید.

(یک فروشنده خوب دو گوش و یک زبان دارد)

مهمترین تکنیک بازاریابی حضوری چیست؟

مهمترین چیز در بازاریابی حضوری این است که کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش کنید. مشتری را با کلمات تکراری و گیج کننده خسته نکنید. شما باید مشتری را با چند سوال فنی به فکر وادار کنید.

در بازاریابی حضوری چه بگوییم؟

بهترین کار در بازاریابی حضوری، پرسیدن سوالاتی است که مشتری را با نیازهای او آشنا کند. آیا تا به حال از محصول خود استفاده کرده اید؟ چه مشکلاتی داشته و آیا حل شده است؟

قبل از رفتن به جلسه حضوری چه کنیم؟

حتما قبل از رفتن به جلسه از مشتری اطلاعات بگیرید و بدون مطالعه به جلسه نروید. اگر مشتری وب سایت یا شبکه اجتماعی دارد، نگاه کنید و اطلاعات کسب کنید و در جلسه نشان دهید که اطلاعاتی در مورد او دارید.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای فروشندگان، متقاعد کردن مشتریان با استفاده از تکنیک های فروش، قدرت مطلق است.

تکنیک های فروش حضوری می تواند به شرح زیر باشد:

ایجاد رابطه با مشتری. سعی کنید با حرکات چشم و لبخند به مشتری نشان دهید که چقدر برای او ارزش قائل هستید. تماس چشم به چشم نوعی ارتباط ناخودآگاه ایجاد می کند.

از دستت استفاده کن یک تحقیق نشان داد که مخاطبان 34 درصد از پیام را زمانی که گوینده از حرکات نمادین بدن استفاده می کند به خاطر می آورند، در حالی که این میزان زمانی که هیچ حرکات بدن استفاده نمی شود، 5 درصد است.

هنگام صحبت لبخند بزنید. مراقب باشید طوری لبخند نزنید که مشتری فکر کند به او می خندید.

مدیریت اعتراضات حتما به حرف و اعتراض مشتریان گوش دهید.

ایجاد رابطه اعتماد و صمیمیت

تکنیک های بازاریابی حضوری

به یاد داشته باشید که فروشنده ای که شخصاً به سراغ مشتری می رود باید ظاهری آراسته داشته باشد. سعی کنید رسمی به نظر برسید و مراقب خود باشید. اگر به خودتان اهمیت ندهید، مشتری هم قطعاً به شما اهمیت نخواهد داد.

در ملاقات حضوری سعی کنید از عطری خاص و خاطره انگیز استفاده کنید تا مشتری جذب این رایحه شود و همیشه در ذهن او بمانید. این باعث می شود مشتری احساس خوبی داشته باشد.

لحن صدای شما باید صمیمانه باشد. اگر روزی که با مشتری قرار ملاقات دارید، روز شما نیست و اعصابتان به هم ریخته است؟ تحت هیچ شرایطی به این قرار نروید زیرا مشتری به خوبی احساسات شما را درک می کند و این باعث می شود که مشتری احساس کند شما به کار خود علاقه ای ندارید و از روی اجبار با این جلسه موافقت کرده اید. مشتریان باهوش تر از شما هستند.

خود را برای یک جلسه خوب آماده کنید: اطلاعات اولیه شرکت را بدانید. هیچ بهانه ای برای عدم آگاهی از محصولات وجود ندارد. اگر از محصولات خود اطلاعی نداشته باشید، از مشتری چه انتظاری دارید؟ اگر نمی توانید محصول خود را به خوبی در جلسه ارائه دهید و شک دارید، این جلسه را از دست داده اید و ضرر کرده اید.

حتما وب سایت شرکتی را که با آن قرار ملاقات دارید بررسی کنید. مشتریان این شرکت چه کسانی هستند، چه کار می کنند، چه خدمات و محصولاتی دارند، با چه شرکت هایی قرارداد بسته اند؟ این اطلاعات می تواند به شما کمک کند در جلسه حرفه ای تر به نظر برسید و به مشتری بفهمانید که به او اهمیت می دهید.

برای وقت خود و مشتری ارزش قائل باشید.

زبان بدن را فراموش نکنید. از بدن خود برای جلب اعتماد مشتری استفاده کنید. بیاموزید که چه حرکاتی بر مشتری تأثیر می گذارد.

حتما به موقع در محل تعیین شده برای قرار حضور داشته باشید. دلیلی برای بی نظمی شما وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

۱ _یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی حضوری این است که فروشندگان باید بدانند چگونه این کلمه را به مشتری منتقل کنند. اما سعی کنید مکالمه را به سمتی که می خواهید هدایت کنید.

۲_یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی چهره به چهره، گفتن داستان های فروش موفق است. سعی کنید داستان های فروش هیجان انگیزی را تعریف کنید.

۳_آیا همیشه به کار خود فکر می کنید؟ نسبت به کار خود اشتیاق داشته باشید. در مقابل مشتری قوی و با شور و اشتیاق در مورد محصول خود صحبت کنید. اگر نمی توانید و به محصول خود علاقه ندارید، به ملاقات مشتری نروید. اگر انگیزه کافی برای قرار ملاقات ندارید، به سمینارها یا خواندن کتاب های انگیزشی علاقه مند شوید. علاقه به کار.

۴_بگذارید مشتری صحبت کند. بدون وقفه صحبت نکنید و مشتری را اذیت نکنید، بگذارید مشتری خودش صحبت کند و صبر کنید تا مشتری تمام شود. یادتان باشد وسط حرف مشتری نپرید.

۵_قبل از رفتن به جلسه فروش حضوری، صحبت هایی که قرار است در این قرار رد و بدل شود را یادداشت کنید و قبل از رفتن متنی را که می خواهید ارائه دهید بخوانید و تمرین کنید. خودتان را جای مشتری بگذارید و بررسی کنید اگر جای مشتری فرضی بودید از خودتان خرید می کردید؟

۶_اگر برای رفتن به جلسه حضوری استرس دارید، حتما با یکی از کارمندان شرکت بازی کنید. یک نفر را انتخاب کنید و شروع به فروش بازی کنید. این تمرین خوبی است که هم گفتگوی خود را قوی تر بیان کنید و هم استرس خود را در حضور مشتری کاهش دهید.

۷_مشتری را به عنوان دوست خود در نظر بگیرید. رسمی و جدی نباشید و مانند فردی که عصا را قورت داده رفتار نکنید، خیالتان راحت باشد تا مشتری با شما احساس راحتی کند. جلسه را بسنجید و در صورت صلاح دید با مشتری شوخی های مناسب انجام دهید.

۸_اگر حافظه شما کم است، حتما یادداشت برداری کنید. مزایای یادداشت برداری: بیشتر روی جلسه تمرکز می کنید. تو بهتر گوش کن این نشان دهنده اهمیتی است که شما برای مشتری قائل هستید.

۹_مشتری را در تاریکی نگه ندارید. زمانی هست که شما از ته دل می خواهید محصول خود را بفروشید، اما گاهی مجبور می شوید مشتری را مجبور کنید.

۱۰_به روز باشید و تغییرات مشتری را متوجه شوید. اطلاعات عمومی خود را به روز نگه دارید و ظاهر و مکالمه مشتری را به خاطر بسپارید. دفعه بعد که به دفتر مشتری رفتید، اگر مشتری دستش شکسته است، این موضوع را مطرح کنید تا مشتری بداند که شما به او اهمیت می دهید.

۱۱_مثال بزنید: اگر خدمات مشابهی را در پروژه دیگری ارائه کرده اید و مشتری را راضی کرده اید، به مشتری فعلی بگویید یا اگر شرکت دیگری در صنعت مشتری فعلی از همان دستگاه ها یا خدمات استفاده می کند، عکس یا فیلمی را به او نشان دهید. مثالی از مکالمه با شرکتی بدهید که در مورد خدمات یا محصولات ما شک دارد: این شرکت نیز در مورد محصولات ما شک داشت اما محصول را امتحان کرد و به نتیجه رسید. مثال زدن یکی از قدرتمندترین سلاح های شماست.

۱۲_قرار ملاقات دوم را بگذار اگر در جلسه اول (نه) چیزی شنیده اید. اما اگر مردد یا مشتاق است، قرار بعدی را بگذارید.

۱۳_بهترین سیاست در فروش، گفتن حقیقت است. در مورد ویژگی های محصول خود که واقعا وجود دارد بگویید. اگر ویژگی های یک دروغ را به مشتری بگویید و او بعداً متوجه این دروغ شود، دیگر نمی تواند به شما و محصولات شما اعتماد کند.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

چه کسی از استراتژی بازاریابی محصول استفاده می کند؟

هر زمان که شرکتی بخواهد مشتریان بالقوه خود را از ویژگی های یک محصول جدید آگاه کند یا سطح آگاهی از محصولات موجود را گسترش دهد، می تواند از استراتژی بازاریابی محصول استفاده کند. شرکت باید مشخص کند که چه کسانی محصول را می خواهند یا به عبارت دیگر چه کسانی تمایل بیشتری به خرید و استفاده از محصول دارند. سپس تیم بازاریابی باید تعیین کند که مصرف کنندگان چقدر حاضرند برای محصول مورد نظر بپردازند و با جزئیات مشخص کنند که چه ویژگی هایی بهترین ارزش را برای محصول در نظر مصرف کنندگان ایجاد می کند. بازاریابی محصول به شرکت ها این امکان را می دهد که با چندین سناریو پیشنهادی، محصول را در دسترس مخاطبان کمتری قرار دهند و در فرآیند بهینه سازی قبل از عرضه محصول اصلی به بازار باشند. آنها باید نسخه های جدید محصول را آزمایش کنند و هر یک از متغیرهای محصول را قبل از عرضه گسترده محصول ارزیابی کنند.

شرکت های دانش بنیان و گروه های نوپا که مبتنی بر وجود یک محصول خاص هستند، می توانند از استراتژی بازاریابی محصول بیشتر از سایر شرکت های تولیدی استفاده کنند. از سوی دیگر، شرکت های تولیدی که می خواهند محصول جدیدی را روانه بازار کنند، می توانند علاوه بر استفاده از سایر استراتژی های بازاریابی، محصول را به بازار عرضه کنند و تجربه موفقی در جذب مشتری و فروش محصول داشته باشند.

به عنوان مثال، اگر یک صاحب کسب و کار کوچک بخواهد یک صابون جدید بر اساس فرمول قدیمی خانوادگی راه اندازی کند، می تواند با انجام اولین مرحله از فرآیند تحقیقات بازار، موثرترین روش های بازاریابی را برای محصول تعیین کند. او می تواند صابون را به جمعیت های مختلف مصرف کنندگان هدف، با قیمت های مختلف و در بسته بندی های مختلف عرضه کند و آن را به طور کاملا طبیعی در بازار هدف خود آزمایش کند تا بهترین ترکیب از ویژگی های محصول را بیابد. و مسیری را بیابد که فروش محصول را هر چه بیشتر افزایش دهد. با استفاده از این اطلاعات، صاحب کسب و کار می تواند هنگام آماده سازی محصول صابون برای توزیع انبوه، فروش را با اطمینان بیشتری هدف قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

استراتژی بازاریابی محصول شاخه ای از بازاریابی است که بر یافتن مشتری مناسب برای یک محصول خاص و ایجاد بستری جذاب برای عرضه آن تمرکز دارد. استراتژی بازاریابی محصول سعی دارد با استفاده از ترکیب مناسب تحقیق، طراحی و تبلیغات، اقدامات اساسی و موثر را در این راستا انجام دهد تا فروش فوق العاده محصول را تضمین کند. این یک استراتژی بازاریابی خاص نیست، بلکه یک جنبه اساسی از بسیاری از استراتژی های بازاریابی است که پتانسیل یک محصول خاص را برای فروش استثنایی به حداکثر می رساند.

به عنوان مثال، با وجود چالش‌های موجود در صنعت رایانه و بازی‌های ویدیویی و همچنین تولید کنسول‌های بازی، نینتندو از استراتژی بازاریابی محصول موفقی برای تثبیت خود در ذهن بازیکنان بازی‌های ویدیویی در آمریکا استفاده کرد. این شرکت تحقیقات بازار گسترده ای را روی این گروه از مصرف کنندگان انجام داد تا ابتدا مشخص کند که مشتریان اصلی آنها چه کسانی هستند و چگونه از محصول استفاده می کنند. آنها اولین نسخه از محصول را در شهر نیویورک منتشر کردند و اطلاعاتی در مورد خریدار محصول آنها جمع آوری کردند. همچنین، آنها بیشتر بررسی کردند که چرا خرید کردند، آنها به وضوح شناسایی کردند که چه عواملی در فرآیند خرید محصول نقش داشته است. با این اطلاعات، تیم بازاریابی نینتندو تصمیم گرفت با افزایش زیبایی بصری و تبلیغات که می تواند روند عرضه و عرضه محصول را در سراسر ایالات متحده تسهیل کند، تأثیر نقاط قوت محصول را افزایش دهد. در نهایت تمامی این عوامل منجر به عرضه محصولی مشتری پسند به بازار شد که دقیقا همان محصولی است که مشتری قصد استفاده از آن را داشته و انتظارات مشتری را به بهترین شکل ممکن برآورده می کند.

 

اقدامات اساسی برای برنامه ریزی استراتژی بازاریابی محصول

تحقیق و ارزیابی محصول: یک محصول خوب تنها در یک فروش موفق خود را تثبیت نمی کند. هفته‌ها و ماه‌ها قبل از عرضه محصول به بازار، باید زمانی را برای بررسی بازخورد محصول و خدمات خود با مسئولان توسعه محصول خود اختصاص دهید. استفاده از محیط تست و جامعه می تواند مفید باشد. و کوچکترین مشکلاتی که می شنوید می تواند بزرگترین پیشرفت ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

داستان محصول: داستان محصول به معنای همه چیزهایی است که شما روزانه با آنها روبرو می شوید. سوالاتی مانند: چرا این محصول خوب است؟ به طور خاص چه نیازی را برطرف می کند؟ چه مزیتی نسبت به رقبای خود در بازار دارد؟ و در نهایت، چرا باید برای این محصول یا خدمات هزینه کرد؟

طرح راه اندازی: هیچ تیم بازاریابی محصولی بدون برنامه راه اندازی موفق نمی شود. محصول چگونه تمام می شود؟ چه کسی مسئول هر مرحله از تولید تا تحویل محصول است؟ جوامع تحت مشارکت: بازاریابی محصول باید شنیده شود! هر محصولی باید دیده و شنیده شود. به همین دلیل است که برای تیم بازاریابی مهم است که روی بازخورد بازار سرمایه گذاری کند. تماس با شرکا، اینفلوئنسرها و مشتریان برای بازخورد و بهبود یکی از مراحلی است که تیم بازاریابی محصول به صورت مستمر انجام می دهد.

فروش و خدمات پیش فروش: هنگامی که محصول آماده شد، تیم فروش آماده است تا استراتژی فروش خود را برای این فرصت تجاری جدید پیاده سازی کند. در اینجا، وظیفه تیم بازاریابی محصول این است که با کارکنان فروش در طول فرآیند فروش ملاقات کند و اطمینان حاصل کند که پیام و تبلیغات در نظر گرفته شده برای محصول تا اولین تماس فروش ثابت باقی می ماند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

صنعت بازی های ویدیویی، که امروزه ده ها میلیارد دلار در سراسر جهان ارزش دارد، تقریباً در اواسط دهه 1980 در ایالات متحده متوقف شد. پس از افزایش مداوم در دهه 1970 و اوایل دهه 1980، درآمد بازی تا سال 1985 شروع به کاهش کرد و حدود 97 درصد کاهش یافت. احیای صنعتی بسیاری از شرکت ها و برندهای بزرگ در جهان را می توان به وجود یک محصول گره زد. به عنوان مثال، اگر بخواهیم مثالی مدرن بزنیم، بقای شرکت های بسیار موفقی مانند بلیزارد، مایکروسافت و سونی را به برندی با محصول عالی نسبت می دهند: نینتندو. تاثیر فروش این محصول به قدری زیاد است که می تواند نقش تعیین کننده ای روی هر یک از این شرکت ها داشته باشد. بنابراین استراتژی بازاریابی محصول می تواند به عنوان یک فرآیند اصلی و حیاتی برای این سه شرکت در نظر گرفته شود.

پس از انبوهی از علل و ایرادات مخرب در روند پیاده سازی شرکت، مانند شروع نادرست در حین عرضه محصول، مشکلات فنی و به ویژه تعاملات آسیب دیده با شرکت های توزیع، سرانجام نینتندو در سال 1985 تصمیم گرفت که بازی و دستگاه سرگرمی خود را به بازار عرضه کند. ایالات متحده. با وجود عدم موفقیت این برند در بازارهای هدف خود، نینتندو توانست توجه مخاطبان خود در آمریکا را به خود جلب کند و توانست میلیون ها کنسول بازی، حقوق بازی و لوازم جانبی سخت افزاری را در اختیار مصرف کنندگان مشتاق قرار دهد و آمار فروش آن به طور چشمگیری افزایش یابد. .

موفقیت محصول Nintendo Game System (NES) را می توان به اعتماد این شرکت به محصول ارائه شده نسبت داد. آنها توانستند در مدت زمان کوتاهی به موفقیت های چشمگیری دست یابند و این به این دلیل بود که نسبت به محصول خود اطمینان داشتند و همچنین می توانستند فرآیند اطلاع رسانی به مشتریان خود را به درستی انجام دهند. کاورهای جای دیسک بازی دارای گرافیک واقعی بودند و شخصیت های بازی را به طرز خارق العاده ای به تصویر می کشیدند و همچنین لوازم جانبی سخت افزاری با طراحی بصری روانه بازار می شد که همگی نشان از احترام این شرکت به مشتریان داشت. .

قبل از عرضه محصول و عرضه آن در سراسر کشور، نینتندو گروه های خاصی از مصرف کنندگان را هدف قرار داد که احتمالاً بیشترین تمایل را برای محصول نشان می دادند. آنها بیشتر محصول خود را به گروه های متمرکز کوچکتر تقسیم کردند و آزمایش های تحقیقاتی را روی هر یک از آنها انجام دادند تا رفتار هر یک را برای خرید و استفاده از محصول مشاهده کنند. نینتندو با بازاریابی تهاجمی محصول خود برای مصرف کنندگان خاص، کل صنعت را از لبه نابودی نجات داد و بسیاری از مخاطبان این نوع بازی های رایانه ای و سرگرمی را به بازار بازگرداند و در نتیجه سبک زندگی گروه بزرگی از نوجوانان و جوانان را تحت تأثیر قرار داد. . put تاثیر این اقدامات به دلیل اثربخشی محصول و استراتژی بازاریابی محصول بود که توانست آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کند. تمرکز ویژه بر ویژگی های محصول توانست آن را کاملا با رفتار مصرف کننده تطبیق دهد و با توجه به نیاز آنها روانه بازار شود.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی یک استراتژی است که توسط یک شرکت برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می شود.

عملیات بازاریابی مشتریان را از ویژگی های مختلف محصولات و خدمات آگاه می کند.

شرکت ها به منظور جذب و جذب مشتری به سمت یک محصول یا خدمات در بازار هدف، روش های خلاقانه یا استفاده شده قبلی را برای رویارویی با رقبا و حضور در بازار آماده می کنند.

تعریف بازاریابی از دیدگاه انجمن بازاریابی آمریکا (AMA).

بازاریابی مجموعه ای از روش ها و فرآیندها به منظور برقراری ارتباط و انتقال پیشنهادات ارزشمند به مشتریان کالا و خدمات، ذینفعان و جامعه مورد نظر است.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

روش های بازاریابی در دنیای امروز به یک مفهوم بسیار گسترده تبدیل شده است. استفاده از انواع مختلف روش های بازاریابی می تواند برند شما را بسیار قوی تر کرده و نرخ تبدیل بسیار بالاتری ایجاد کند.

آیا این بدان معناست که همه انواع روش های بازاریابی باید به طور همزمان استفاده شوند؟ پاسخ منفی است.

استفاده از تمامی روش های بازاریابی باعث هدر رفتن زمان و منابع زیادی شده و قدرت برند را کاهش می دهد.

با این حال، هنگامی که با تمام گزینه های بازاریابی آشنا شدید، می توانید بهترین استراتژی بازاریابی را انتخاب کنید که مناسب کسب و کار شما باشد.

اما استراتژی که در مورد آن صحبت کردیم به چه معناست: استراتژی بازاریابی مجموعه ای از اقدامات است که برای جذب مشتریان و در نهایت هدایت آنها به سمت خرید انجام می شود. هر استراتژی بازاریابی برای دستیابی به اهداف مختلف طراحی شده است، به همین دلیل است که قبل از شروع باید اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بسیاری از افراد نمی توانند تعریف صحیح و کاملی از اصطلاح بازاریابی دیجیتال ارائه دهند. این اصطلاح آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده و مبهم نیست. در واقع هر نوع بازاریابی با هدف فروش محصولات و خدمات از طریق دستگاه های الکترونیکی بازاریابی دیجیتال نامیده می شود.

دیجیتال مارکتینگ حرفه جدیدی نیست. این رشته با ورود وسایل الکترونیکی به زندگی مردم شروع به شکل گیری کرد. اکثر مردم فکر می کنند که این نوع بازاریابی فقط به بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی محدود می شود. در صورتی که این موارد تنها بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و شامل تمامی زیر مجموعه های این حوزه نمی شود.

بازاریابی دیجیتال به صورت آفلاین و آنلاین انجام می شود. در پایان این مقاله به روش های بازاریابی آفلاین اشاره می کنیم اما در بیشتر موارد به انواع بازاریابی آنلاین می پردازیم زیرا بازاریابی آنلاین قسمت بزرگی از بازاریابی دیجیتال را در بر می گیرد. اگر می خواهید بازدهی بسیار بالایی در کسب و کار خود داشته باشید، باید هم روش های آفلاین و هم آنلاین را در نظر بگیرید.

اهمیت بازاریابی دیجیتال

ارتباط بین انسان و وسایل الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است. در واقع، در برخی کشورها، کاربران بیش از 11 ساعت از فعالیت های روزانه خود را صرف تعامل با دستگاه های الکترونیکی می کنند. در آینده نزدیک استفاده از این وسایل در تمامی فعالیت های روزمره انسان نقش خواهد داشت. از این رو، اهمیت و تاثیر دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال افزایش است. بی توجهی به این موضوع جذب مشتری بیشتر را برای شما تقریبا غیرممکن می کند و در نتیجه کسب و کار شما از سایر رقبا عقب خواهد ماند. در ادامه به معرفی انواع بازاریابی دیجیتال می پردازیم. شما می توانید بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ را با توجه به صنعت، کسب و کار و مشتریان خود انتخاب کنید و از این روش ها برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

استراتژی کسب و کار در استراتژی بازاریابی خلاصه می شود. توانایی جذب مشتریان مناسب موفقیت کسب و کار را تعیین می کند. شما مسئول اتخاذ تصمیمات استراتژیک مهم برای کسب و کار خود هستید، به خصوص در چهار زمینه.

1. تخصص

تخصص به معنای تمرکز تمام تلاش ها بر روی یک محصول، خدمات، مشتری، بازار یا حوزه فناوری خاص است که "نیروی محرک" بازاریابی، فروش و فعالیت های تجاری است. می توان در یک محصول خاص تخصص یافت و ارزش افزوده منحصر به فردی را در آن گروه محصول ارائه داد که بهتر، سریعتر، ارزان تر و برتر از رقبا باشد. همچنین می توانید خدمات تخصصی ارائه دهید. شما می توانید خدمات خاصی را به گروه خاصی از بازار ارائه دهید که بهتر، ارزان تر، راحت تر و جذاب تر از خدمات رقبا باشد. شاید شما یک متخصص مشتری محور مانند والمارت باشید. والمارت بر مشتریانی متمرکز است که «با حقوق زندگی می‌کنند». ایده اولیه سام والتون ارائه محصولات خوب با قیمت های خوب برای اکثر مصرف کنندگان در آمریکا و سایر بازارها بود. شاید بازار خاصی را بر اساس حوزه تخصصی خود هدف قرار دهید. این بازار می تواند محلی، استانی، ملی یا حتی بین المللی باشد. اما زمانی که بازار خاصی را انتخاب می کنید، باید روی کسب تخصص در آن زمینه و ارائه چیزی ارزشمندتر از محصولات رقبا تمرکز کنید. شاید شما در یک فناوری یا حتی یک ویژگی خاص که رقبای شما فاقد آن هستند، تخصص دارید. بسیاری از شرکت ها از کانال توزیع تخصصی برای توزیع محصولات استفاده می کنند.

2. تمایز

این اصل نبض بازاریابی و دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کار است. حوزه تمایز جایی است که شما خود را از تمام شرکت‌هایی که سعی در فروش محصول مشابه به مشتریان دارند جدا می‌کنید. اکنون تمرینی برای شما داریم: تصور کنید همه رقبا به طور ناگهانی از بازار ناپدید می شوند و شما تنها عرضه کننده یک محصول یا خدمات خاص در بازار هستید. این چگونه فروش و سودآوری شما را تغییر خواهد داد؟ من معتقدم که این شما را به یکی از موفق ترین و سودآورترین مشاغل در صنعت خود و حتی جهان تبدیل می کند. سوال این است: چگونه می توانید محصول یا خدمات خود را به گونه ای متمایز کنید که مشتری فکر کند شما "تنها گزینه" خرید این محصول یا خدمات در بازار فعلی خود هستید؟

3. تقسیم بندی

امروزه بسیاری از متخصصان بازاریابی بر این باورند که آینده بازاریابی به توانایی تقسیم بندی دقیق بازار بستگی دارد. میلیاردها دلاری که هر ساله صرف تحقیقات بازار می‌شود، عمدتاً در تلاش است تا مشتریانی را که به‌جای تأمین‌کننده قبلی‌شان، محصول یا خدمات شما را خریداری می‌کنند، به‌دقت شناسایی کند. سوال این است که "مشتریانی که بیش از همه به تخصص، منحصر به فرد بودن یا برتری شما اهمیت می دهند و خواهان ویژگی ها و مزایای دقیقی هستند که شما قادر به ارائه آنها هستید، چه کسانی هستند؟" مشتری کامل یا ایده آل خود را چگونه توصیف می کنید؟ بازار هدف شما چه کسانی هستند؟ کدام افراد در اقیانوس مشتریان به دلیل ارزش افزوده منحصربفرد شما یا ارزش افزوده ای که با بهبود محصول یا خدمات خود ایجاد می کنید، تمایل و توانایی بیشتری برای خرید از شما دارند؟

ابتدا به "ویژگی های جمعیت شناختی" آنها نگاه کنید. سن، جنسیت، محدوده درآمد، تحصیلات، شغل یا تخصص مشتری ایده آل شما چیست؟ کجا زندگی می کند یا کار می کند؟ وضعیت خانوادگی یا ساختار خانواده او چگونه است؟ شاید قسمت دوم توصیف ایده آل مشتری مهمتر باشد. این قسمت را «ویژگی های روانی» می نامیم، یعنی آنچه در ذهن مشتری ایده آل می گذرد و بیشترین تأثیر را در خرید از شما، خرید از رقبای شما دارد یا خیر. اهداف و آرزوهای مهم مشتری بالقوه ایده آل چیست؟ خواسته ها، نیازها و انگیزه های او برای تصمیم گیری خرید چیست؟ چه امیدها، رویاها و آرزوهایی برای آینده دارد که با کمک محصول یا خدمات شما به واقعیت تبدیل شود؟ مشتری چه ترس، تردید یا نگرانی هایی دارد که باعث می شود محصول یا خدمات شما را نخرد؟ چه مشکلاتی در زندگی مشتری ایده آل شما وجود دارد که محصول یا خدمات شما به حل آنها کمک می کند؟ محصول یا خدمات شما چه نیازهایی را برآورده می کند؟ به مشتریان کمک می کند تا به چه اهدافی دست یابند؟ مشتری ایده آل چه دردی را دوا می کند؟

4. تمرکز کنید

تمرکز رکن چهارم استراتژی بازاریابی است که با تعریف واضح حوزه تخصص، تمایز و تقسیم بندی به دست می آید. شما می دانید چه چیزی را ارائه می دهید و چه چیزی را ارائه نمی دهید. شما می دانید که چرا مردم باید به جای رقبای شما از شما خرید کنند. شما مشتری ایده آل خود را شناسایی کرده اید. حال در مرحله چهارم باید بر مشتریانی تمرکز کنید که می توانند و در یک بازه زمانی معقول از شما خرید کنند. بهترین راه های ممکن برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان ایده آل شما چیست؟ بهترین رسانه ای که به شما امکان می دهد با بیشترین تعداد مشتری با کمترین قیمت ممکن ارتباط برقرار کنید کدامند؟ مهمتر از همه، قدرتمندترین جاذبه های شما که باعث پاسخ سریع و حتی فوری به خرید می شوند، کدامند؟

برنامه بازاریابی شما

وقتی هفت بخش آمیخته بازاریابی را با چهار جزء استراتژی بازاریابی ترکیب کنید، در نهایت به یک برنامه بازاریابی عالی خواهید رسید.

یک طرح بازاریابی عالی چندین مزیت دارد. اول اینکه یک جریان دائمی از مشتریان مناسب را جذب می کند و رودخانه ای از مشتریان به سمت وب سایت یا دفتر شما سرازیر می شود. یک برنامه بازاریابی عالی بارها بر پیشنهاد فروش منحصر به فرد و "ارزش افزوده منحصر به فرد" شما تأکید می کند و به مشتریان یادآوری می کند که شما بهترین و تنها گزینه برای خرید یک محصول یا خدمات هستید. بازاریابی در بازار پر رقابت امروزی بسیار پیچیده و در عین حال بسیار ساده است. مشتریان ایده آل خود و نیازهای آنها را با دقت تعریف کنید. سپس راهی پیدا کنید تا آنچه را که می‌خواهند بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر از رقبا ارائه دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

امروزه در هر کسب و کاری داشتن دانش و آگاهی یکی از ملزومات پیشرفت و موفقیت در آن کار و یا هر کار دیگری است، داشتن دانش در آن زمینه می تواند کمک شایانی به رشد و دستیابی به موفقیت کند. یکی از مهمترین موارد برای رسیدن به نتیجه در هر کسب و کاری، مدیریت و آگاهی در اصل بازاریابی و فروش است.

 

باید بدانیم که در رونق هر کسب و کاری، یکی از اساسی ترین کاربردهای موفق، فروش محصولات یا کالاهاست. و در این بین نمی توان گفت که جذب افراد و مشتریان بالقوه باعث ایجاد سابقه یا تجربه در نوع فروش می شود. حتی نمی توان گفت داشتن مدرک عالی هم باعث جذب مشتری می شود. بلکه باید گفت که فروش هنری است که با وجود دانش کسب شده در این زمینه یا اجرا، داشتن مهارت می تواند در رسیدن به موفقیت موثر باشد.

تعریف بازاریابی و فروش

یکی از نکات مهم در بازاریابی و فروش، تفاوت آنهاست که باید بدانیم نیاز به تخصص و کسب مهارت در هر یک به طور جداگانه دارد. برای رشد خوب در بخش کسب و کار، بهتر است در هر بخش جداگانه مدیریت در فروش و مدیریت در بازاریابی داشته باشید. در ادامه به تعریفی از مبحث بازاریابی و فروش اشاره خواهیم کرد تا با تفاوت این دو بخش آشنا شوید.

 

فروش: تبدیل آنچه برای فروش به پول است کار ساده ای است. در واقع همه افرادی که جذب محصول می شوند به مشتریان بالقوه ای تبدیل می شوند که برای خرید پول پرداخت می کنند و این ترغیب مشتریان به خرید و تبدیل شدن به مشتریان دائمی است. باید بگوییم هر کسب و کاری که محصولات و کالاهایی دارد و به مشتریان خدمات ارائه می کند، آن کالا یا کالا باید فروخته شود.

 

بر این اساس، فروشندگان در ارتباط نزدیکی که با مشتری برقرار می کنند، رضایت مشتری را جلب می کنند و اعتراض او را به خرید محصول تبدیل می کنند و با چانه زنی در مورد قیمت، مشتری را با رضایت به نتیجه دلخواه خود تبدیل می کنند. بازاریابی: هدف بازاریابی علاقه مند کردن مشتریان به خدمات یا محصولات و تشویق آنها به خرید محصول است.

آشنایی با وظایف بازاریابی و فروش

وظایف فروش:

1. ادامه مسیر بازاریابی

2. ایجاد رابطه و ایجاد اعتماد بین خریدار و مشتری

3. فروش ایجاد کنید

4. حفظ مشتری

وظایف بازاریابی:

1. اطلاعات و آگاهی

2. برقراری ارتباط

3. تبدیل مشتری واقعی به مشتری ثابت

4. اقدام و حفظ مشتری



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

حفظ ارتباط با مشتریان یکی از اصول بازاریابی و فروش است. مدیران باهوش می دانند که بستن فروش به معنای پایان تجربه خرید برای مشتری نیست. دانستن مکان، نحوه و زمان خرید مشتریان برای سلامت بلندمدت شرکت مهم است.

در فروش پیچیده تر، به خصوص فروش B2B، تیم فروش اطلاعاتی را در مورد مشتریان بالقوه جمع آوری می کند که برای تجزیه و تحلیل وارد سیستم می شود. پس از انجام فروش، داده های مربوط به حساب آن مشتری طبقه بندی شده و این مشتری با سایر مشتریان گروه بندی می شود. این باعث ایجاد پایگاه مشتری در شرکت می شود. نرم افزارهایی وجود دارد که مدیر فروش را قادر می سازد تا داده های جمع آوری شده در مورد جزئیات مختلف فروش را تجزیه و تحلیل کند. مدیران از این اطلاعات برای هدایت تلاش های فروش به سمت مناطقی استفاده می کنند که بهترین نتایج را به همراه دارد. بسیاری از سیستم ها مدل های پیش بینی فروش را ارائه می کنند که فروش آینده را بر اساس روندهای فعلی پیش بینی می کند. این مدل ها همچنین میزان رضایت مشتری را ارزیابی می کنند. این داده‌ها برای تعیین اینکه چگونه مشتریان را از دست ندهیم و کجا انرژی را برای تقویت روابط بلندمدت متمرکز کنیم، بسیار مهم است.

گروه های فروش

اصول بازاریابی و فروش - گروه های فروش

شرکت هایی که در مناطق بزرگ مانند چندین استان یا کل کشور تجارت می کنند، معمولاً گروه هایی برای انجام فعالیت های فروش دارند. تراکم جمعیتی که کسب و کار نیازهای آنها را برآورده می کند تأثیر مستقیمی بر تعداد اعضای گروه دارد. شهرهایی مثل تهران، اصفهان، تبریز و ... هستند که به تنهایی نیاز به چندین نماینده فروش دارند. هماهنگی بین مناطق مختلف یکی از وظایف اصلی مدیر فروش است. او کسی است که تعیین می‌کند چه کسی هر قلمرو را پوشش می‌دهد و از هر قلمرو چه چیزی انتظار می‌رود، و او کسی است که مطمئن می‌شود هر یک از اعضای گروه شانس عادلانه‌ای برای فروش دارند. مدیر علاوه بر اهداف کوتاه مدتی که برای دستیابی به اهداف بلند مدت باید محقق شود، اهداف بلندمدت را نیز مشخص می کند. ایجاد انگیزه و رقابت برای دریافت پاداش یکی از موثرترین راه ها برای تشویق نمایندگان فروش برای دستیابی به اهداف تعیین شده است. قدردانی از آنها نیز یک انگیزه موثر است.

اگر یک کسب و کار چندین پیشنهاد ارائه دهد، گروه ها فرصت بیشتری برای فروش دارند. به گروه ها آموزش هایی در زمینه فروش متقابل (فروش محصولات مختلف به مشتریان)، گران فروشی و فروش محصولات مختلف داده می شود. این استراتژی ها شامل متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات جایگزین یا اضافی است که شرکت ارائه می دهد. بسته‌بندی فروش زمانی اتفاق می‌افتد که سایر عناصر با قیمت پایین‌تری برای هر خرید اضافه شوند. همه این استراتژی ها زمانی بهترین کار را انجام می دهند که نمایندگان فروش نیازهای مشتری بالقوه را درک کنند.

تیم های فروش برای انجام فروش داخلی و خارجی سازماندهی شده اند. فروش خارجی شامل نمایندگانی است که به طور فعال به دنبال مشتریان هستند، مانند یک فروشنده دوره گرد سنتی، در حالی که اعضای داخلی، بازدیدکنندگانی را که به آنها مراجعه می کنند، مانند خرده فروشی ها، مدیریت می کنند. گروه‌هایی که برای فروش حضوری سازماندهی شده‌اند کانال‌هایی ایجاد می‌کنند که نیاز به منابع انسانی زیادی برای فروش دارند و گاهی اوقات برای بستن یک معامله به جلسات متعدد نیاز دارند. اگرچه جستجو (شناسایی سرنخ ها) را می توان به روش های دیگری انجام داد، اما تا زمانی که مشتری بالقوه برآورده نشود، خرید انجام نمی شود.

فروش تلفنی به صورت تلفنی انجام می شود. اگر کسب و کار محصول یا خدماتی را ارائه می دهد که به طور گسترده شناخته شده است، این تکنیک فروش می تواند موثر باشد زیرا نمایندگان فروش می توانند هر روز تماس های زیادی برقرار کنند. اینترنت احتمالاً کارآمدترین روش فروش است زیرا شما فقط به چند کارمند برای اداره یک منطقه بزرگ نیاز دارید، با این حال این روش ارتباطی گاهی محدود به نظر می رسد. مزیت تلفن این است که هم تماس های زیادی برقرار می کند و هم ارتباط دو طرفه موثرتری را امکان پذیر می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات

برخی از مالکان کسب‌وکار، تصور می‌کنند که پس از راه‌اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی، کار مهم دیگری ندارند. پس از اینکه فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کردید، زمان آن رسیده که آن را به همه معرفی کنید. برخی از طریق شبکه‌های اجتماعی فروشگاه خود را تبلیغ می‌کنند، و برخی با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی سعی در معرفی آن دارند.

 

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از سرویس ایمیل نیز، استفاده کنید و با ارسال ایمیل به مشتریان هدف آنها را از محصولات و تخفیفات جدید، آگاه کنید.

یکی از تاکتیک‌های خوب و مهم، تبلیغ در گوگل است. برخی از شرکت‌های میزبانی خصوصا آنهایی که سرویس فروشگاه‌ساز ارائه می‌کنند، امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل، در رتبه‌های نخست قرار دهید. به عبارتی، هر زمان که شخصی محصول مرتبط با سایت شما را در گوگل جستجو می‌کند، نام سایت شما را در نتایج اولیه مشاهده می‌کند. پیشنهاد می شود مقاله مزایای تبلیغ در گوگل را مطالعه فرمایید.

 

برای اینکه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید، بسیار مهم است که در پروسه راه‌اندازی آن، به همه بخش‌ها توجه کافی داشته باشید.

 

توصیه ما استفاده از هاست فروشگاهی است. صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما توسط متخصصین مربوطه انجام می‌شود و شما تنها بر روی فروش و تحویل محصولات خود، متمرکز خواهید بود



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

انتخاب نام وب سایت برای ساخت فروشگاه اینترنتی

از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، پس از تعریف محصول و خدمات و نیازمندی ها، این است که دامنه ای متناسب با نام برگزیده خود ثبت کنید. بنابراین قدم بعدی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، خرید دامنه سایت است.

 

یک دامنه ثبت کنید

نام دامنه همان نام مغازه شما در فروشگاه فیزیکی به حساب می اید. در واقع نام سایت شماست و مشتریان با وارد کردن آن در مرورگر سیستم یا گوشی همراه خود، وارد سایت شما می‌شوند. نامی برای سایت خود انتخاب کنید، که کوتاه و منحصربه‌فرد باشد و بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد. برای خرید دامنه، به سراغ شرکت‌های ثبت دامنه بروید و با بررسی نام‌های مختلف، نام مناسبی را ثبت کنید.

 

در هنگام ثبت دامنه، کمی خلاقیت به خرج دهید و نامی را انتخاب کنید که متناسب با کسب­ و­کار شما باشد.

محصول خود را شناختید، حالا ایده ساخت سایت فروشگاهی را پخته‌تر کنید

آیا شما به مغازه ای که نام و نشانی ندارد و فقط یک سری محصول در پشت ویترین چیده است، اعتماد می کنید؟ در مورد فروشگاه اینترنتی هم همین موضوع صادق است. پس برای حرفه خود ارزش قائل باشید و نام تجاری با برند خود را انتخاب کنید. نامی انتخاب کنید که در ذهن مشتری باقی بماند و در عین حال با بیزینسی که در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی آن هستید مرتبط باشد.

 

این نام برای شما همیشگی است، پس نامی را انتخاب کنید که همیشه برایتان تازگی داشته باشد.

 

در خصوص این مورد، کمی ‌در بازار جستجو و مشتریان هدف خود را مشخص نمایید. حتی در ابتدا می‌توانید، ایده خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید و نظرات افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را، بسنجید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

فروشگاه ساز، بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی 

اگر فکر می­‌کنید مراحلی که برای ساخت فروشگاه آنلاین ذکر شد، مراحل پیچیده‌ای هستند، راه‌حل ما برای شما، استفاده از فروشگاه‌ساز است.

 

سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، استفاده از فروشگاه‌ساز است. با این روش، شما تنها با یک کلیک، یک سایت فروشگاهی خواهید داشت. سایت فروشگاه‌ساز امکانی است که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، یک سایت فروشگاهی طراحی کنید. با استفاده از این خدمات هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به حداقل می رسانید.

 

یکی از روش های ساخت فروشگاه اینترنتی این است که به جای اینکه سایت خود را بخش به بخش طراحی کنید، می‌توانید همه بخش‌ها را با استفاده از یک فروشگاه‌ساز ساده، به راحتی ایجاد کنید. استفاده از فروشگاه ساز، ارزان ترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.

 

فروشگاه‌سازها به دو دسته تقسیم می‌شوند :

 

دسته اول، سرویس‌هایی هستند که یک میزبانی با قالب سایت فروشگاهی آماده در اختیار شما قرار می‌دهند. در حقیقت شما با تهیه یک هاست وردپرس و انتخاب یک قالب از پیش طراحی شده، یک سایت فروشگاهی دارید که تنها باید محصولات خود را به آن اضافه کنید و متون مربوط به فروشگاه خود را در آن، قرار دهید. در این حالت شما دیگر نیازی به طراح ندارید و مدیریت صفحات سایت را بر عهده می‌گیرید. البته در این روش، نیاز دارید کمی با مفاهیم سایت آشنایی داشته باشید.

دسته دوم، در این سرویس تمامی مراحل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی و مدیریت سایت بر عهده شرکت میزبانی است. حتی ثبت قرارداد با بانک‌ها برای دریافت درگاه پرداخت نیز از سمت آنها، انجام خواهد شد. ضمن اینکه می‌توانید همیشه از مشاورین فنی و متخصصین دیجیتال مارکتینگ آنها برای گسترش هر چه بیشتر سایت خود، استفاده‌کنید. این نوع فروشگاه‌ساز ساده، بهترین و سریع‌ترین امکان برای ساخت یک فروشگاه‌اینترنتی است. برای درک مفهوم بازاریابی آنلاین، به مقاله digital marketing چیست رجوع فرمایید

اگر تجربه کافی از نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی را ندارید، سرویس‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید. ضمن اینکه، نیازی نیست با تکنینک‌های طراحی سایت آشنا باشید.

فروشگاه‌ساز، بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

با نوشتن محتوا برای وبلاگ های دیگر می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. شما می خواهید در مقاله یا در بیوگرافی نویسنده به وب سایت یا محصول خود پیوند داشته باشید. با وبلاگ نویسی مهمان ، شما تخصص تخصصی خود را با دیگران به اشتراک می گذارید که وضعیت تخصصی شما را بالاتر می برد. نکته کلیدی در کسب درآمد از ترافیک پست های مهمان ، داشتن تبلیغات مجدد در فروشگاه شما است که به طور مداوم در حال اجرا است. بنابراین اگر شخصی در وب سایت شما قرار گرفت و خریدی انجام نداد ، می توانید بازاریابی مجدد را از طریق تبلیغات برای وی ادامه دهید. هنگام انتخاب وب سایت برای وبلاگ نویسی مهمان ، بر روی طاقچه های مرتبط و مکمل تمرکز کنید. برای یک مکان خاص ، ممکن است پست های مهمان را در وبلاگهای موجود در مکان خود بنویسید که فروشگاه ندارند. طاقچه مکمل نوعی مکمل است که مخاطبان مشابهی داشته باشد اما محصولات مختلفی مانند فروشگاه عینک آفتابی را که با یک مارک ضد آفتاب همکاری می کند به فروش برساند. به همین دلیل وبلاگ نویسی مهمان یکی از راه هایی است که می توانید با ایجاد فرصت ها و ارتباطات تجاری ، تعیین ارزش نام تجاری و ایجاد لینک ، روابطی را ایجاد کنید که در طولانی مدت به شما کمک کند.

8. از محتوای تولید شده توسط مشتری استفاده مجدد کنید

با محبوبیت فروشگاه شما ، مشتریان شروع به اشتراک گذاری تصاویر محصولات شما می کنند. تصاویر مشتری را در وب سایت خود اضافه کرده و مجدداً در رسانه های اجتماعی خود پست کرده و برچسب گذاری کنید. وقتی مشتری جدیدی از وب سایت شما بازدید می کند ، اگر عکس مشتری را از شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است مشاهده کند ، از آنجا که می داند محصول دریافت شده چگونه است ، مجبور به خرید می شود. آنها همچنین می دانند که دیگران از فروشگاه شما خرید کرده اند و آنچه را که به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود دریافت کرده اند دوست دارند. این تقریباً مانند یک بررسی محصول است.

حتی ممکن است برخی از مشتریان با استفاده از عکسهایی در فروشگاه شما ، نقد و بررسی بگذارند که می توانید برای به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. همچنین هزینه های شما را پایین نگه می دارد زیرا به شما امکان می دهد زاویه ها و تصاویر مختلفی از محصول خود را به نمایش بگذارید بدون اینکه بخواهید برای عکاسی بیشتر از محصول سرمایه گذاری کنید. قبل از ایجاد تبلیغات با چهره روی مشتری ، از او اجازه بگیرید زیرا این امر باعث می شود در معرض نور قرار گرفتن در سطح بالایی احساس ناراحتی کنند. می توانید تصاویر آنها را مجدداً در شبکه های اجتماعی پست کنید اما به خاطر بسپارید که اعتبار آنها را کسب کنید.

9. مشخص کنید که چه نوع محتوایی را باید ایجاد کنید

فرصت های محتوا بسیار زیاد است - شما می توانید از وبلاگ ها ، مقالات ، کتاب های الکترونیکی ، اینفوگرافی ها ، رسانه های اجتماعی ، فیلم ها یا هر چیز دیگری برای انتشار مطالب خود استفاده کنید. اما س mainال اصلی این است که می خواهید در چه نوع محتوایی سرمایه گذاری کنید. ایجاد محتوای جذاب و غنی از برند راهی برای جلب توجه آنلاین و جلب توجه شما خواهد بود. شما می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای تعیین بیشترین مقالات در وب سایت رقبا و حتی وب سایت خود استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع محتوایی بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، می توانید نوع محتوایی را که ایجاد می کنید چه وبلاگ یا ویدیو ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که محتوای بهتری ایجاد کنید که برای خوانندگان شما ارزش قائل شود. با ارائه محتوای با ارزش تر ، شانس اشتراک مطالب خود ، افزایش مخاطبان و افزایش فروش را افزایش می دهید. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند CoSchedule’s Headline Analyzer برای ایجاد عناوینی استفاده کنید که نرخ کلیک بالاتری را جذب می کنند. وقتی مطالب خود را به درستی انجام دادید ، به شما امکان می دهد تا به روشی منحصر به فرد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و می تواند به ایجاد اعتماد و اطلاع کاربران کمک کند.

10. فیلم های YouTube ایجاد کنید

YouTube ماهانه بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد. این پلتفرم به قدری گسترده است که به 80 زبان مختلف می توان به آن دسترسی پیدا کرد و 95٪ از جمعیت جهان را شامل می شود. به همین دلیل ، YouTube مارک شما یک کانال فروش منحصر به فرد برای بازاریابی محصولات شما فراهم می کند و کاربران می توانند آن را به روشی آسان تر تجربه و به اشتراک بگذارند.

YouTube به مشاغل مانند Luxy Hair در تبلیغ محصولات خود کمک کرده است. ایجاد محتوای منظم به شما کمک می کند تا برای مشتریان خود ارزش قائل شوید ، حضور برند خود را افزایش دهید و فروش فروشگاه خود را بهبود ببخشید. تنها نکته قابل توجه این است که شما باید مرتباً به ساختن ویدئوها بپردازید. در ابتدا ، ممکن است بخواهید چندین ویدیو در هفته ایجاد کنید و پس از ایجاد مخاطبان قابل توجه ، آن را به هفته ای یک بار کاهش دهید. اگر برس تک شاخ می فروشید می توانید آموزش های آرایش ایجاد کنید. اگر پوشاک می فروشید می توانید فیلم های راهنمایی یک ظاهر طراحی کنید. اگر ژورنال می فروشید می توانید فیلم هایی درباره تعیین هدف ، سازماندهی و ذهن آگاهی ایجاد کنید. در نهایت ، شما باید تعیین کنید که چگونه ارزش خود را به مشتریان بر اساس جایگاه خود ارائه دهید.

درست مثل کاری که ما در اوبرلو انجام می دهیم: بسیاری از مطالب ما در YouTube به اشتراک گذاشته می شود - مانند این ویدیوی عالی با حتی نکات بیشتر برای افزایش فروش:



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یک پاسخ احساسی استخراج کنید


برای فروش آنلاین محصولات ، باید پاسخ عاطفی مشتریان خود را بگیرید. این کار را می توانید با افزودن تاکتیک های کمیابی و اضطراری در فروشگاه خود مانند تایمرهای شمارش معکوس ، نمایش مقادیر محدود و فروش فلش انجام دهید. با انجام این کار ، بازدیدکنندگان فروشگاه برای تشویق خرید هم اکنون ترغیب می شوند. همچنین می توانید با کپی خود مانند توصیفات محصول ، یک واکنش احساسی به همراه داشته باشید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند ، ذکر مشکل و توضیح چگونگی حل این مشکل توسط محصول می تواند به مردم کمک کند تا مشکل محصول شما را حل کنند. نسخه شما همچنین می تواند با کلماتی مانند "همین الان" یا "امروز" فوریت ایجاد کند. تصاویر موجود در وب سایت شما همچنین می توانند یک واکنش احساسی ایجاد کنند. از احساسات چهره مدل خود گرفته تا رنگ هایی که در وب سایت خود استفاده می کنید ، می توانید مشتریان را از طریق کانال فروش خود هدایت کنید. ممکن است بخواهید در مورد روانشناسی رنگ تحقیقات قبلی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که احساسات مناسب را در وب سایت خود ایجاد می کنید. قسمت اصلی درک گروه هدف شماست.

ارتباط عاطفی غیر قابل تعویض است. صرف نظر از اینکه شما ایده های تجاری متعارف یا غیرمعمولی را اجرا می کنید ، باید یک نقطه فروش احساسی پیدا کنید که مورد توجه مشتریان قرار گیرد و در جهت ارتقا آن از طریق محتوای خود تلاش کنید. از روابط عاطفی که با مشتریان ایجاد می کنید به نفع خود استفاده کنید و آنها را از طریق محتوا یا اقدامات خود به عنوان مارکی نشان دهید که به آنچه برایشان مهم است اهمیت می دهید. دریابید که چه جمعیتی خاصی را مورد توجه شما قرار می دهد و محتوای احساسی ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کرده و کاربران را به اقدام سوق دهد.

5. تجربه را شخصی کنید

ثابت شده است که شخصی سازی فروش آنلاین را افزایش می دهد ، بازاریاب ها با شخصی سازی وب سایت خود 20 درصد بیشتر از این سود می برند. شما می توانید تجربه خرید را به طرق مختلف شخصی سازی کنید. شما ممکن است محصولاتی را براساس تجربه مرور مشتری ، از طریق هدف گیری مجدد ، ارسال نامه های الکترونیکی با نام آنها یا استقبال از آنها در وب سایت خود مانند "Welcome Jim Jim" هنگام ورود مشتری به شما پیشنهاد دهید. شما می توانید اندازه های پیشنهادی را بر اساس وزن مشتری به آنها ارائه دهید. و قد برای کمک به آنها در تعیین بهترین تناسب.

با این حال شخصی سازی فقط به دیدن مصرف کنندگان در بالای ایمیل محدود نمی شود. این در مورد ارائه محتوای مربوط به آنها است. شخصی سازی ایجاد راحتی برای مصرف کنندگان است. باید این احساس را ایجاد کند که وقتی صفحه یا نامه الکترونیکی برای آنها ارسال می شود ، آنها در مورد اطلاعات علاقه مند یا هیجان زده شده اند. به طور کلی ، با شخصی سازی تجربه برای مشتری شما ، احتمال خرید او بیشتر است. شخصی سازی در بازاریابی راهی پیش رو برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان هدف شماست.

6. ایجاد راهنماهای هدیه

بیشتر افراد بر روی ایجاد راهنماهای هدیه در فصل تعطیلات تمرکز دارند ، اما ایجاد آنها ماهها قبل از آن به محتوای شما این امکان را می دهد تا رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو آغاز کنند. اگر لباس زیر می فروشید ، ممکن است راهنماهای هدیه برای سالگردها ، عروسی ها ، دوش های عروس ، مهمانی های مجردی ، روز ولنتاین و موارد دیگر ایجاد کنید. اگر پوشاک مردانه می فروشید ، ممکن است برای تعطیلات مانند جمعه سیاه ، کریسمس ، روز پدر و غیره راهنماهای هدیه ایجاد کنید. شما همچنین می توانید راهنماهای هدیه را برای مخاطبان خاص مانند راهنماهای هدیه برای او ، او ، عاشقان یا سایر مخاطبان مرتبط ایجاد کنید. این امر به شما کمک می کند وبلاگ نویسی را با توصیه محصولات درون فروشگاه خود به درآمدزایی برسانید. می توانید برای هر محصول یک دکمه خرید در پست های وبلاگ خود اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یادگیری نحوه بازاریابی یک محصول می تواند به شما کمک کند تا فروش فروشگاه خود را به سرعت رشد دهید. وقتی شروع به تسلط بر نحوه فروش آنلاین کالا می کنید ، به کسب و کار خود فرصت موفقیت می دهید. شما باید ایده های مختلف بازاریابی را تجربه کنید تا مخاطبان خود را درک کنید و محصول خود را برای آنها به بازار عرضه کنید. در این مقاله ، 24 نکته بازاریابی موثر برای ارتقا تجارت آنلاین خود پیدا خواهید کرد.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان
چگونه می توان یک محصول را به بازار عرضه کرد
1. مخاطبان خود را بشناسید
ناگفته نماند که شما باید مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید محصول خود را برای آنها بازاریابی کنید. قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین یا کالای جدید ، وقت خود را صرف تحقیقات و تحقیق در بازار کنید. این تحقیق نه تنها مخاطبان احتمالی بلکه کسانی که محصولات مشابه را می فروشند ، نحوه بازاریابی آنها و اینکه بازار اشباع شده است یا نه.

پس از شناختن مخاطبی که برای محصول شما مناسب است می توانید شروع به برنامه ریزی برای نحوه بازاریابی برای آنها کنید تا بدانید که به راحتی جلوی آنها می رود. به رفتار کاربر آنها نگاه کنید ، یعنی اینکه در چه وب سایت هایی وقت می گذرانند. سیستم عامل های اجتماعی آنها را بشناسید ، یعنی چگونه و چرا آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. سرانجام برنامه ریزی کنید که چگونه خود را از رقبا جدا کنید به گونه ای که مخاطبان شما را شناسایی کنند. این می تواند با استفاده از صدای رسمیت ناپذیر در وب سایت شما ، ایجاد طلسم مارکی باشد که مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت یا صرفاً با ارائه محصول شما به روشی کارآمدتر از هر کس دیگری در بازار.

2. با Niche Marketing شروع کنید

همیشه داشتن رویای داشتن هر فروشگاه مانند آمازون یا Walmart بسیار سرگرم کننده است. اما قبل از اینکه اولین فروش خود را انجام دهید ، با آن مسابقه ندهید. یک نام تجاری خنثی نگه دارید که در آن نام خاصی وجود نداشته باشد. هنگامی که برای اولین بار شروع به ساخت فروشگاه آنلاین خود می کنید ، بر ایجاد یک مارک تجاری در یک مکان منحصر به فرد تمرکز کنید. از طریق بازاریابی ویژه ، شناسایی و هدف قرار دادن مشتریان و شرکای بالقوه برای کار با شما آسان تر خواهد بود. همچنین به شما کمک می کند تا در زمینه تخصص خود متخصص شوید ، زیرا می دانید کدام استراتژی های بازاریابی برای گروهی که هدف خود قرار داده اید بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است شما به عنوان یک مغازه جواهرات فروشی کار خود را شروع کنید. از آنجا که فروشگاه جواهرات شما شروع به رشد سریع می کند ، می توانید در سایر دسته های مرتبط مانند لوازم عروس ، لوازم جانبی مو یا لوازم جانبی مد مانند روسری و عینک آفتابی گسترش پیدا کنید. تا زمانی که با مشتریان خود آشنا نشوید ، نمی دانید در کدام جایگاه گسترش پیدا کنید. چرا آنها جواهرات شما را می خریدند؟ آیا برای مهمانی ، عروسی یا استفاده روزمره بود؟ همانطور که با مشتریان خود آشنا می شوید ، می توانید سایر محصولات مرتبط را برای یافتن مشتریان جدید و گسترش نام تجاری خود شروع کنید. نه تنها بازاریابی ، بلکه موقعیت و مارک فروشگاه های آنلاین نیز در نتیجه بازاریابی تخصصی سود می برد ، زیرا نمایه شما به عنوان یک برند با گذشت زمان با جایگاهی که انتخاب کرده اید معتبرتر می شود.

3. ایجاد روابط قوی با مشتری

با مشتریان ناراضی خود به خوبی رفتار کنید و مانند بهترین دوست خود با مشتریان خوشحال خود رفتار کنید. هنگامی که مشتریان ناراضی هستند ، باید تلاش کنید تا مشکل حل شود و روز آنها را زیباتر کنید. خود را تصور کنید که فقط از دریافت کالایی هیجان زده شده اید که کیفیت آن پایین است یا کوچکتر از حد انتظار شما است یا خدمات مشتری به درستی مسئله را حل نکرده است. احتمالاً ناامید و ناامید خواهید شد. این احساس مشتری ناراضی شماست. بازپرداخت ، یک هدیه رایگان رایگان و هر کاری که برای خوشحالی دوباره آنها لازم است انجام دهید. از آنجا که یک تجربه بد لزوماً رابطه را خراب نمی کند - به خصوص اگر برای حل آن سخت تلاش کرده باشید.

حالا بیایید در مورد مشتریان خوشحال صحبت کنیم. آیا شما به مشتریان خوشحال پاسخ می دهید؟ بیشتر صاحبان فروشگاه ها این کار را نمی کنند! اما آنها باید - و شما نیز باید. اگر همان مشتری دائماً با فروشگاه شما درگیر است ، با آنها رابطه برقرار کنید. از مشتریانی که نظرات مثبت می نویسند تشکر می کنیم. به ایمیل هایی پاسخ دهید که مشتریان به شما می گویند محصول را دوست دارند. با ایجاد ارتباط با مشتریان خوشحال ، شروع به تبدیل آنها به مشتریان وفادار می کنید. با وفاداری مشتریان ، در نهایت هزینه بیشتری را در فروشگاه شما خرج می کنند در حالی که مشتریانی می شوند که محصول شما را برای شما به بازار عرضه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یکی از راه های بازاریابی برای افراد ناراضی این است که وقتی به دنبال کمک هستند ، آسان پیدا کنید. موتورهای جستجو راهی عالی برای دستیابی به این هدف ارائه می دهند. به این دلیل که مشتریان و مشتریان احتمالی شما اغلب دقیقاً در صورت نیاز به اینترنت دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند جستجو می کنند. بنابراین ، اگر وب سایت شما را پیدا کنند ، توجه شخصی را که به طور دقیق بدنبال دقیقاً آنچه شما ارائه می دهید ، خواهید داشت.

سئو ارگانیک شاید برای صاحبان مشاغل کوچک ، قدرتمندترین راه دستیابی به این هدف باشد. به طور خلاصه ، با بهینه سازی وب سایت و محتوای خود ، می توانید به صورت ارگانیک (یا به طور طبیعی) پیدا کنید. فرآیند کاری است که می توانید یاد بگیرید و با نرم افزار مناسب بسیار آسان است. همچنین می تواند بسیار مثر باشد. به عنوان مثال ، بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات به کسی ، هزاران نفر هر هفته وبلاگ بازاریابی Jim را پیدا می کنند ، دقیقاً در زمانی که به دنبال نکات بازاریابی یا کمک بازاریابی هستند.

بازاریابی آنلاین ، نکات جستجوگرها

هنگامی که افراد ناراضی بدنبال نوع محصول یا خدمات شما هستند ، تبلیغات در Google (یا سایر ارائه دهندگان جستجو) روش دیگری برای حضور در آن است. پرداخت برای یک نتیجه برتر موتور جستجو بسیار سریعتر و آسان تر از کسب یک رتبه برتر جستجوی ارگانیک است. با این حال ، این یک سرمایه گذاری تبلیغاتی به مراتب بهتر از تبلیغات معمولی است که برای صنایع خاص یا مناطق جغرافیایی طراحی شده است. با تبلیغات معمولی ، شما براساس تعداد مخاطبان پرداخت می کنید ، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق هرگز تبلیغ شما را نبینند یا بی علاقه نباشند. هنگامی که پول تبلیغات خود را سرمایه گذاری می کنید باید هوشمندانه تر از آن باشید.

به طور خلاصه: ناراضیان را جستجو کنید. نه بی علاقه.

از این نکات بازاریابی بیشترین بهره را ببرید!
اگر متوجه شدید که در زمینه بازاریابی خود سخت کار می کنید و نتایج فروش مورد نظر خود را نمی گیرید ، متوقف شوید! مطمئن شوید که کارهای صحیح را به درستی انجام می دهید. اگر در حال حاضر فعالیت های بازاریابی موجود در این صفحه را انجام نمی دهید - آنها را امتحان کنید. چرا؟ زیرا ما از قبل می دانیم که آنها بسیار خوب کار می کنند. این یک مکان عالی برای شروع است ، دوست من.

بخاطر داشته باشید: اگر این نکات بازاریابی را مفید دانستید ، می توانید جدیدترین مقالات من را که مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل داده اید ، با وارد کردن ایمیل خود در زیر دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.

نکته بازاریابی 11: فروش را با استفاده از قدرت کنجکاوی افزایش دهید.
این یکی از قدرتمندترین نکات بازاریابی است که وجود دارد. از این درک حاصل می شود که هر استعلام فروش یا مشتری جدید که دریافت می کنید ، یک چیز مشترک دارد.

مشتری یا مشتری احتمالی کنجکاو است.

آنها اطلاعاتی می خواهند ، بنابراین برای اطلاع از آنها با شما تماس می گیرند. و با این کار ، فرصتی را برای شما فراهم می کنند که آنها را از یک استعلام به مشتری تبدیل کنید.

بیشتر بازاریابی مشاغل کوچک به جای ایجاد کنجکاوی ، برعکس عمل می کند. سعی می شود تا آنجا که ممکن است به س questionsالات پاسخ دهد. لیست ها ، اطلاعات دقیق و س FAالات متداول را مشاهده خواهید کرد: یک سری پاسخ به رایج ترین سالات. تمام این کارها کاهش نیاز به مشتری احتمالی برای تماس با شما است. بله ، باید سطح ابتدایی اطلاعات وجود داشته باشد ، اما هر کاری که فراتر از آن انجام دهید به نتایج بازاریابی شما آسیب می رساند.

نکات بازاریابی

به جای اینکه مشتری های احتمالی خود را با اطلاعات بمباران کنید ، بازاریابی شما باید به دنبال القای کنجکاوی آنها باشد. باید این احساس را به آنها القا کند که احساس می کنند باید با شما تماس بگیرند ، به شما ایمیل بزنند یا از شما بازدید کنند.

بنابراین ، بازاریابی فعلی خود را مرور کنید و تصمیم بگیرید که آیا باعث ایجاد کنجکاوی می شود یا آن را از بین می برد. اگر در حال ایجاد کنجکاوی نیستید ، یک فرصت بسیار ارزشمند بازاریابی را از دست می دهید.

12 ام از نکات بازاریابی من: دیگر از کلمات buzzwords استفاده نکنید
استفاده از کلمات buzz در بازاریابی شما بلافاصله اثر پیام شما را ضعیف می کند. در اینجا فقط چند مورد است که اخیراً استفاده شده است:

تقاطع.
ایده آل
شیرجه عمیق.
عملی
برهم زدن
الگو.
مردم از اصطلاحات زبانه استفاده می کنند تا آگاه تر به نظر برسند یا مردم را تحت تأثیر قرار دهند. در واقع ، آنها کاملاً نتیجه عکس دارند. این امر 2 دلیل دارد.

آنها مردم آگاه را به هم می ریزند. اگر می خواهید همسالان شما را جدی بگیرند یا شما را توصیه کنند ، این یک ایده وحشتناک است.
آنها بی خبر را اشتباه می گیرند. به عبارت دیگر ، مشتریان احتمالی شما ممکن است تصوری از آنچه در واقع می خواهید بگویید نداشته باشند. و این آخرین چیزی است که شما نیاز دارید ، وقتی می خواهید مردم پیام شما را درک کنند.
اگر می خواهید بازاریابی شما موفقیت آمیز باشد وضوح مهمترین نکته است. از هر چیزی ، از جمله سر و صدا که باعث ایجاد سردرگمی غیرضروری می شود ، باید خودداری شود.

نکته بازاریابی 13: روی افراد مناسب تمرکز کنید. بقیه را نادیده بگیرید.
یک اشتباه رایج که صاحبان مشاغل کوچک مرتکب شده اند ، عدم تمرکز صحیح بازاریابی در بازاریابی است. در نتیجه مستقیم ، آنها منجر به فروش کم یا پرسش از مشتری می شوند.

موثرترین راه برای افزایش فروش تمرکز بر روی افرادی است که از ارائه دهنده فعلی خود ناراضی هستند. وقتی کسی از ارائه دهنده فعلی خود راضی نیست ، به طور فعال علاقه مند است که به یک ارائه دهنده جدید تغییر کند. آنها خریداران با انگیزه بالایی دارند. دقیقاً افرادی را که باید با بازاریابی خود هدف قرار دهید!

نکات بازاریابی

علی رغم ارزش عظیم مشتری های احتمالی ناراضی ، بیشتر صاحبان مشاغل کوچک خدمات خود را به گروه هایی که هدف کمتری دارند ارائه می دهند. آنها وقت و پول خود را صرف بازاریابی برای افرادی می کنند که از ارائه دهنده فعلی خود راضی هستند و یا هیچ نوع علاقه و علاقه ای به نوع کالای خود ندارند. آنها به دنبال حجم بیش از ارزش… کمیت بیش از کیفیت هستند. این کارها را بی مورد دشوار می کند. همچنین نتایج کم خونی ایجاد می کند.

بله ، ایده خوبی است که از خدمات خود آگاهی ایجاد کنید. در واقع ، ضروری است. نکته مهم ، استفاده از تلاش های بازاریابی تا حد ممکن است. و این به معنای تمرکز بر روی بهترین مشتریان آینده است ... آن دسته از افراد ناراضی که می خواهند آنچه شما ارائه می دهید. این بدان دلیل است که وقتی روی بازاریابی برای افراد ناراضی تمرکز می کنید ، نتایج شما از پشت بام عبور می کند!



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

از نظر من ، صاحبان مشاغل معمولاً تصور می کنند خدمتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهند بسیار عالی است ، در حالی که در مقایسه با آنچه رقبا ارائه می دهند بسیار متوسط ​​است. یکی از دلایل این امر این است که روشی اساسی که ارائه دهندگان خدمات در مورد نظرات رقبای خود بازخورد می گیرند این است که آنها با مشتریان قبلی رقبای خود صحبت می کنند. به عنوان مثال یک حسابدار ، در حال صحبت با مشتری ناراضی ، مشتری سابق یکی از رقبای خود ، احتمالاً دیدگاه بسیار مغرضانه و بدترین سناریو را پیدا خواهد کرد.

نکته اصلی این است که بدانید واقعاً در برابر چه چیزی مخالف هستید و سپس با افزودن ارزش عظیم آن را شکست دهید.

نکته 8 بازاریابی: از مشارکت های مشترک استفاده کنید.
Joint Venture که بعضاً به عنوان J.V شناخته می شود ، محلی است که شما و یک کسب و کار یا شخص دیگر دور هم جمع می شوید تا (معمولاً) خدمات خود را از طریق بازار عرضه کنید. رمز موفقیت در مشارکت مشترک ، یافتن شخصی معتبر است که محصول یا خدمات غیر متناقضی را به همان مشخصات شخصی یا شغلی شما ارائه دهد.

بنابراین ، اگر خدمات استخدام را به صنعت مهمان نوازی می فروشید و آنها بسته های مزایای کارمندان را به صنعت مهمان نوازی می فروشند - BINGO! آنها می توانند یکی از بروشورها یا نامه های شما را در یکی از نامه های پستی خود قرار دهند و شما نیز می توانید همان کار را برای آنها انجام دهید. همه برنده هستند

از انجام مشارکت مشترک با هر کسی که از طریق ایمیل با شما تماس می گیرد خودداری کنید ، مگر اینکه البته آنها را بشناسید یا می توانید آنها را بررسی کنید. اگر شک دارید ، آن را ترک کنید.

نکته 9 بازاریابی: از روابط تایید شده استفاده کنید.
یک رابطه تایید شده مشابه یک سرمایه گذاری مشترک است ... اما با یک تفاوت گسترده:

شخصی که با آن سرمایه گذاری می کنید در واقع تأیید حرفه ای یا شخصی او را به شما می دهد. این بازاریابی گرد و غبار طلا است. این یک دارایی اعتماد ساز قدرتمند است. اعتبار فوری شما ، خدمات و برند شما را فراهم می کند. این امر خصوصاً در مواردی است که تأیید از یک منبع بسیار محترم تأمین می شود.

به عنوان مثال: به جای اینکه فقط یکی از آگهی های بازاریابی خود را با یکی از نامه های مشتری آنها (همانطور که در یک کار مشترک انجام می دهند) وارد کنید ، آنها در واقع برای مشتریان خود نامه می نویسند و تأیید کامل خود را به شما می دهند.

رابطه تأیید شده یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در کره زمین است. من دیده ام که بازاریابی ایمیل تأیید شده 90٪ نرخ پاسخ مثبت دارد. من توصیه های تأیید شده ای را دیده ام ، جایی که یک نفر شخص دیگری را برای برقراری تماس تأیید می کند ، منجر به عقد قراردادهای بسیار ارزشمند می شود. این ممکن است یکی از موثرترین نکات بازاریابی در این لیست باشد!

به طور خلاصه ، روابط تایید شده درها را باز می کند ، اعتماد ایجاد می کند و فرصت ایجاد می کند. و بسیار سریع. مطمئن شوید که این دارایی ارزشمند تجاری را به مخلوط بازاریابی خود اضافه کرده اید.

نکات بازاریابی 10: میانبرهای موفقیت را درک کنید.
اینترنت مملو از افرادی است که این ایده را می فروشند که شما می توانید راه خود را برای موفقیت به طور خودکار انجام دهید. آنها محصولات ، برنامه ها ، وبینارها ، سمینارها و خدمات را ارائه می دهند که نوید میانبرهای موفقیت را می دهند.

همین ماه گذشته ، یک خواننده پس از از دست دادن بیش از 10 هزار دلار در یک رویداد موفقیت مالی ، که توسط یک مربی معروف خودیاری ارائه شده بود ، از طریق ایمیل به من ایمیل زد. او توضیح داد که این مسئله او را از نظر اقتصادی نابود کرده و احساس می کند احمق است که فریب می خورد می گوید میانبر برای میلیونر شدن وجود دارد.

وقتی افراد به شما میانبرهایی برای موفقیت در کسب و کار یا ثروت خود می دهند ، باید 2 مورد را به یاد داشته باشید:

به ندرت میانبر هستند.
آنها هرگز به موفقیت نمی رسند.
واقعیت این است که شما نمی توانید راه خود را به سمت بالا فریب دهید. موفقیت حاصل کار سخت و هوشمندانه است. موفقیت سریعترین زمان را به دست می آورد ، وقتی مستقیم ترین و موثرترین مسیر را از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید پیدا کنید. بهترین مسیر بین 2 امتیاز.

اینطور به نظر می رسد

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

وب سایت شما از یک نظر واقعاً مهم ، بخشی منحصر به فرد از بازاریابی شماست: این وب سایت به تنهایی قدرت کشتن یا بالا بردن نرخ پاسخ سایر فعالیتهای بازاریابی شما را دارد. بنابراین ، اگر به عنوان مثال یک نامه پستی ارسال می کنید ، توجه داشته باشید که افرادی که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، قبل از تصمیم گیری در مورد تماس با شما از وب سایت شما بازدید می کنند (یا نه!) این بدان معنی است که کیفیت و محتوای وب سایت شما مردم را ترغیب می کند تا کاملاً به شما اعتماد کرده و کاملاً حرفه ای شما را می بینیم.

اگر بازاریابی شما نرخ پاسخگویی مورد انتظار شما را ایجاد نکرده است ، به یاد داشته باشید ، افرادی که قصد داشتند با شما تماس بگیرند ابتدا از وب سایت شما بازدید کردند. یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده ضروری است. به همین سادگی.

نکته بازاریابی 5: قیمت های خود را با وعده های خود مطابقت دهید.
یک اشتباه مشترک وجود دارد که ثروت کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را از دست می دهد. این به سادگی این است:

بازاریابی آنها نوید یک سرویس با کیفیت بالا را می دهد ، اما آنها هزینه زیرزمین را می پردازند. آنها با این کار به مشتریان احتمالی پیام متفاوتی می فرستند که تجارت آنها را از دست می دهد.

همه می دانند که کیفیت هرگز ارزان نمی شود. ما از دوران کودکی آموزش دیده ایم تا باور کنیم اگر چیزی خیلی درست به نظر برسد ، درست بودن آن هم خیلی خوب است. نوید دادن خدمات با کیفیت بالا به مردم با قیمت پایین (یا هزینه) ، تردید ایجاد می کند. این آخرین چیزی است که می خواهید در ذهن مشتریان احتمالی شما اتفاق بیفتد.

خدمات خود را تا آنجا که ممکن است برای بازار ارزشمند کنید و مطابق آن شارژ کنید. اگر این کار را انجام دهید ، قیمت های شما مطابق با وعده های شما خواهد بود و اعتماد مشتریان به پیام های بازاریابی خود را برای مشتریان آینده راحت خواهید کرد.

نکته ششم بازاریابی: از بازاریابی ورودی استفاده کنید
من مطمئن هستم که شما متوجه خواهید شد چه اتفاقی می افتد هر وقت یک زن زیبا یا یک مرد خوش تیپ وارد اتاق شلوغ یا یک بار می شود؟ مردم به آنها نگاه می کنند. در حقیقت ، برخی از افراد به سراغ آنها خواهند رفت و به آنها نوشیدنی پیشنهاد می دهند یا با آنها گفتگو می کنند. دلیلی که ما به این نوع افراد از نظر جسمی "جذاب" می گوییم این است که آنها به معنای واقعی کلمه توجه دیگران را به خود جلب می کنند.
بنابراین ، شاید در این مرحله از خود بپرسید که این چه ارتباطی با شما و بازاریابی شما دارد؟ موفق ترین مشاغل همه از قدرت جذب یکسانی که من برجسته کردم استفاده می کنند تا فروش ، مشتری خواننده یا مشتری را به خود جلب کنند. مشاغل با موفقیت ترین بازاریابی با جذابیت خود ، توجه و علاقه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کنند.

مثال: وبلاگ بازاریابی Jim…

من 100٪ درآمد فروش خود را منحصراً به بازاریابی جاذبه متکی می کنم. چطور؟ ساده: افراد این وبلاگ را برای نکات بازاریابی "جذاب" می دانند ، بنابراین آنها آن را برای مخاطبین ، همکاران و دوستانشان توصیه و ارسال می کنند. این به نوبه خود به من کمک می کند افراد بیشتری را جذب کنم. این افراد جدید همین کار و غیره را انجام می دهند ، و غیره ...

بدون صرف هزینه ای برای هر نوع تبلیغات ، (پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی وابسته یا هر چیز دیگری) ، اکنون میلیون ها نفر وجود دارند که از همه چیز در مورد توانایی من برای کمک به آنها در تولید نتایج عالی مطلع هستند.

بنابراین ، هر وقت خوانندگان من تصمیم گرفتند که می خواهند کسی به آنها کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند ، حدس بزنید چه؟ بله ، آنها به من زنگ می زنند یا برایم ایمیل می فرستند. من مشتری ها را بیشتر از اینکه آنها را تعقیب کنم جذب می کنم ، این عالی است زیرا مردم از تعقیب یا تعقیب نفرت دارند. یک روز را به انجام تماسهای سرد اختصاص دهید و به سرعت خواهید فهمید که چه میزان از افراد تحت تعقیب متنفر هستند.

اکثر مشاغل آنرا برعکس می دانند. آنها تصمیم می گیرند مشتری های جدید خود را "دنبال" کنند و حتی اگر مردم به نامه ها ، ایمیل ها یا تماس های آنها پاسخ نمی دهند. آنها صرف نظر از اینکه سنگ زنی کنند ، ادامه می دهند. این یکی از مهمترین نکات بازاریابی در تجارت است.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نکته بازاریابی 3: یک شبکه فوق العاده ارزشمند بسازید
یکی از بزرگترین افسانه ها در تجارت این است که اگر می خواهید موفق شوید باید یک شبکه بزرگ داشته باشید. در واقع ، شما برای شروع فقط به 5 یا 10 نفر نیاز دارید.

واقعیت این است که اندازه شبکه شما مهم نیست. این نفوذ افراد در شبکه شما است که مهم است.

اگر شبکه من 1000 نفر داشته باشد ، اما فاقد نفوذ هستند ، ارزش تجاری آن نزدیک به صفر خواهد بود.
اگر شبکه شما فقط 10 نفر داشته باشد ، اما انگیزه بالایی دارند و از نفوذ واقعی برخوردار هستند ، برای شما ارزش تجاری گسترده ای خواهد داشت.
اتلاف وقت خود را در عوض کردن کارتهای ویزیت در رویدادهای شبکه متوقف کنید. افرادی که در این رویدادها شرکت می کنند برای فروش به شما هستند ، نه اینکه از شما خرید کنند و تعداد بسیار کمی از افراد دارای ارتباط خوب وقت خود را برای شرکت در آنها تلف می کنند. هیچ کس از افراد تأثیرگذاری که من در طول 25 سال فعالیت بازاریابی من می شناسم یا آنها را ملاقات کرده ام ، در این رویدادها شبکه نمی شوند. بهترین شبکه ها کشف کرده اند که راه اتصال به افراد مناسب ، هدف قرار دادن عمدی آنها است.

نکات بازاریابی

در اینجا یک پیشنهاد وجود دارد: لیستی از 30 فرد با نفوذ در بازار خود تهیه کنید. این افراد می توانند مشتریان آینده نگر با کیفیت بالا یا شاید معرفی کنندگان با نفوذ باشند. معرفی کنندگان افرادی هستند که می توانند شما را به بسیاری از خریداران پیشنهاد دهند. سپس ، طرحی را با هم تنظیم کنید که به شما امکان جلب توجه آنها را بدهد. این رویکرد هدفمند زمان می برد ، اما پاداش های آن بسیار زیاد است.

باور نمی کنید؟

خوب ، فکر کنید که اگر این کار را قبلاً انجام داده بودید ، تجارت شما چقدر متفاوت به نظر می رسید و اکنون می توانستید تلفن را بردارید و با تأثیرگذارترین افراد در صنعت خود صحبت کنید! این یک بازی تغییر دهنده است.

نکته بازاریابی 4: وب سایت خود را به یک ماشین جذب مشتری تبدیل کنید.
اکثر مشاغل کوچک از این موضوع آگاه نیستند که وب سایت آنها قادر به تولید 24 ساعته 7 دستگاه تولید سرب یا فروش است.

وب سایت شما می تواند از مشتری های احتمالی علاقه مند پرس و جو ، هدایت ، تماس تلفنی و فروش با کیفیت بالا ایجاد کند ... تا زمانی که این کار را درست انجام دهید.

وقتی یک وب سایت بصورت حرفه ای طراحی و به بازار عرضه می شود ، مانند این است که فروشگاهی در BANG IN THE MIDDLE Oxford Street یا 5th Avenue باشد. بیشتر وب سایت های مشاغل کوچک بیشتر به فروشگاه هایی شباهت دارند که در جاده خاکی بلااستفاده در وسط ناکجا قرار دارند. آنها منسوخ شده و به بازار ضعیف عرضه می شوند ، در حالی که می توانند برای صاحب مشاغل بسیار ارزشمندتر باشند.

امروزه سرمایه گذاری مورد نیاز برای یک وب سایت یا وبلاگ حرفه ای بسیار کم است. بله ، مطمئناً می توانید هزاران نفر را در یک وب سایت خرج کنید ، با این حال ، برای اکثر قریب به اتفاق مشاغل ، کاملاً نیازی به صرف این نوع پول نیست.

به عنوان مثال این سایت یکی از محبوب ترین وبلاگ های بازاریابی در جهان است. این وردپرس (رایگان است) با استفاده از یک موضوع وبلاگ ساخته شده است که هزینه آن حدود 80 دلار است. سایتهایی وجود دارند که هزینه آنها 100 برابر بیشتر است و کسری از آنها منجر به تولید می شود. بنابراین ، برای داشتن یک وب سایت یا وبلاگ موفق و حرفه ای ، نیازی به صرف هزینه کافی نیست.
مشتریان و مشتریان احتمالی در مورد شما قضاوت می کنند.

دلیل دیگری که شما باید وب سایت خود را جدی بگیرید این است که تقریباً اکنون همه از اینترنت برای "بررسی" یک ارائه دهنده خدمات بالقوه استفاده می کنند. قبل از تصمیم گیری در مورد تجارت با ارائه دهنده یا نه ، اکثریت قریب به اتفاق افراد به دنبال وب سایت ارائه دهنده می گردند! این شامل افرادی است که شما خدمات خود را به آنها بازاریابی می کنید. بنابراین ، وب سایت شما در مورد مشاغل شما چه چیزی را به آنها می گوید؟
نکته 7 بازاریابی: از رقبا در مورد افزایش فروش خود تحقیق کنید.
فروش یا بازاریابی موثر خدمات خود غیرممکن است مگر اینکه در مورد رقبا تحقیق کرده باشید. شما باید بدانید که در برابر چه پیشنهادها ، تضمین ها ، قیمت ها یا هزینه هایی قرار دارید که پیشنهاد شما را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

صاحبان مشاغلی که وقت و هزینه خود را برای ساختن صفحه فیس بوک خود صرف کردند در سال 2013 کشف کردند که فیس بوک پست های خود را فقط به بخش کوچکی از طرفداران خود نشان می دهد. اگر آنها می خواهند همه طرفداران فیس بوک خود پست هایشان را ببینند ، اکنون باید هزینه فیس بوک را بپردازند. فیس بوک صاحب شبکه آنهاست! این تغییر قوانین نمونه کاملی از این دلیل است که شما باید از برون سپاری شبکه خود به یک شبکه اجتماعی خودداری کنید. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی شما را کنترل می کند و به شما امکان می دهد دارایی با ارزش فزاینده ای ایجاد کنید.

نکات ایمیل ، لیست سازی

در اینجا برخی از نکات و ایده های بازاریابی از طریق ایمیل برای شما آورده شده است که می توانید قبل از شروع آنها را در نظر بگیرید.

من اکیداً توصیه می کنم به جای خرید یکی از یکی از آن شرکتهای لیست واسطه ، پایگاه داده ایمیل خود را ایجاد کنید.

بهترین راه برای شروع ساختن لیست مشترکان این است که از همه مشتریان و مخاطبین خود بپرسید که آیا می توانید آدرس ایمیل آنها را داشته باشید. هرگز فقط افراد را به لیست ایمیل خود اضافه نکنید. شما نیاز به اجازه دارید ، در غیر این صورت آنها ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرند.

سپس ، س askال کنید که آیا می توانید هر از چند گاهی از طریق ایمیل با یک خبرنامه یا پیشنهادات ویژه یا اطلاعیه ها با آنها تماس بگیرید. با این کار لیست اولیه شما بدست می آید و چیزی برای شروع به شما می دهد. تا زمانی که فقط با اطلاعات مفید با این افراد تماس بگیرید و اشتراک خبرنامه را برای آنها آسان کنید ، لیست شما از نظر اندازه و ارزش بزرگتر خواهد شد.

همچنین شما باید یک جعبه ثبت نام ایمیل در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید. این باید آسان خوانده شود و در منطقه ای بدون سر و صدا از سایت شما قرار گیرد که همه آن را مشاهده خواهند کرد.

اگر از مردم می خواهید که در خبرنامه شما مشترک شوند ، در ازای پیوستن به لیست مشترکان ، پیشنهاد می کنم چیزی با ارزش واقعی به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن خبرنامه ، من یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه می دادم. من همچنین به شما توصیه می کنم فقط از افراد بخواهید که نام و آدرس ایمیل خود را به شما بدهند ... نه کل داستان زندگی آنها.

توجه: هر اطلاعات اضافی که بخواهید ، تعداد ثبت نام شما را کاهش می دهد.

اهمیت حریم خصوصی
همچنین بسیار مهم است که به مردم اطلاع دهید هرگز و هرگز اطلاعات ایمیل خود را به کسی منتقل نخواهید کرد. من با استفاده از این روش ، یک خواننده خبرنامه با بیش از 60،000 مشترک هدفمند ایجاد کردم.

من همچنین به شما توصیه می کنم هر 7 تا 14 روز فقط یک پیام ایمیل ارسال کنید. این همان کاری است که من با خبرنامه خود انجام دادم ، زیرا مردم از اینکه مملو از اطلاعات باشد متنفر هستند ، حتی اگر این اطلاعات عالی باشد! در نتیجه بمباران نکردن ایمیل با افراد ، مردم منتظر دریافت آنها بودند و افراد بسیار کمی خواستار حذف شدن از لیست مشترکان من شدند.

سرانجام ، (و این بسیار مهم است) شما باید از خوانندگان خود بخواهید که ایمیل های شما را به مخاطبین خود ارسال کنند. اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد ، آنها - اما هرگز چیزی را تصور نمی کنند ، همیشه از آنها سال کنید. در انتهای هر خبرنامه پیامی را وارد کنید که چیزی شبیه به این را می گوید:

"اگر این ایمیل توسط یکی از دوستانتان برای شما ارسال شده است و می خواهید یک نسخه معمولی از آن را دریافت کنید ، می توانید در اینجا مشترک شوید و نکات بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید." (سپس از آن متن به صفحه ثبت نام خبرنامه در سایت خود پیوند دهید)

من همچنین به شما توصیه می کنم قوانین حاکم بر بازاریابی از طریق ایمیل در کشور خود را یاد بگیرید و از آنها پیروی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

از سال 1995 ، من به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک می کنم تا بیش از گذشته فروش بیشتری داشته باشند. امروز ، من می خواهم بهترین نکات مربوط به بازاریابی خود را به صورت رایگان با شما در میان بگذارم.

این نکات و ایده ها می تواند به شما در دستیابی به نتایج فروش بهتر در سال 2021 و بعد کمک کند ، بنابراین چند لحظه به مطالعه آنها بپردازید.

بیایید شروع کنیم!

نکته اول بازاریابی: اجازه دهید بازاریابی محتوا فروش شما را به طرز گسترده ای افزایش دهد.
اولین نکته در مورد بازاریابی من این است: بازاریابی محتوا جواب می دهد. در حقیقت ، تا زمانی که مواد تولید شده شما کاملاً مفید باشد ، می تواند بسیار خوب کار کند.

من هر ساله بیش از 100000 دلار هزینه از این وبلاگ ، منحصراً از طریق بازاریابی محتوا ، کسب می کنم. من صفر را صرف تبلیغات یا تبلیغات می کنم. و شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

شما ممکن است با عبارت Content Marketing آشنا نباشید ، اما شما هر روز به سایت های بازاریابی محتوا مراجعه می کنید. وقتی از سایت های خبری ، سایت های سرگرمی یا وبلاگ هایی از این قبیل که مشاوره رایگان تجاری ارائه می دهند بازدید می کنید ، از سایتی بازدید می کنید که از محتوای خود برای بازاریابی استفاده می کند. از بازاریابی محتوا می توان با موفقیت در بازاریابی هر نوع مشاغل استفاده کرد. و در مورد جذب مشتری جدید ، راهنمای فروش و مشترک غیرقابل شکست است.

به طور خلاصه ، نحوه کار در بازاریابی محتوا به شرح زیر است:

شما یک وب سایت ، وبلاگ ، vlog ، خبرنامه یا پادکست و غیره ایجاد می کنید. از آن برای ارائه اطلاعات رایگان که دارای ارزش واقعی برای مشتریان احتمالی شما است استفاده می کنید ، در حالی که به آنها امکان خرید کالاها ، خدمات (یا هر دو) را می دهید که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به اطلاعاتی که می دهید

به عنوان مثال ، در این وبلاگ هزاران نکته بازاریابی و توصیه های بازاریابی منظم ، ارزشمند و رایگان ارائه می دهم. مردم اطلاعات را می خوانند ، از ایده ها استفاده می کنند و آنچه را که در اینجا می یابند با دوستانشان به اشتراک می گذارند. سپس ، برخی از این افراد کیفیت اطلاعات من را می بینند و تصمیم می گیرند من را استخدام کنند ، در صورت نیاز به کمک متخصص بازاریابی.

بازاریابی 2020

من در مورد بازاریابی محتوا با هزاران صاحب مشاغل صحبت کرده ام. متداول ترین س questionالی که آنها می پرسند نسخه ای از این است:

"آویزان جیم. اگر من آزادانه تمام این اطلاعات ارزشمند بازاریابی محتوا را در اختیار شما قرار دهم ، مطمئناً مردم به سادگی کار خود را انجام خواهند داد؟ "

این چیزی است که واقعاً اتفاق می افتد.

من با توضیح اینکه 3 گروه از افراد وجود دارند ، بازاریابی محتوای شما را می خوانند ، پاسخ می دهم. اینجا آنها هستند و نحوه کار بازاریابی محتوای شما با هر گروه به شرح زیر است:

گروه اول کم است. آنها همان چیزی هستند که من آنها را شکارچیان سریال فریبی می نامم. این افراد هرگز هزینه کمک های حرفه ای را پرداخت نمی کنند. آنها هرگز مشتری احتمالی نبودند ، بنابراین شما چیزی از دست نمی دهید.
گروه دوم بزرگترین گروه است. این افراد تلاش می کنند و کاری انجام می دهند ، اما اگر نتیجه لازم را نگیرند از آنها کمک حرفه ای می گیرند. آنها برای تخصص اصیل ارزش قائل هستند.
گروه سوم کوچکترین است. این افراد نادری هستند که می فهمند با استخدام یک متخصص برای انجام کاری صحیح برای آنها ، کار بسیار کمتری انجام می شود ، نتایج بهتر است و اتفاقات سریعتر اتفاق می افتد.
این برای شما و تجارت شما به این معنی است:

به هر حال هیچ کس در گروه اول قرار نبود هزینه ای با شما بگذراند. با دادن اطلاعات رایگان به آنها چیزی از دست ندادید.
برخی از افراد گروه دوم از اطلاعات شما استفاده می کنند و می خواهند کار خود را انجام دهند. افراد دیگر در این گروه می بینند که آنها به کمک متخصص احتیاج دارند و برخی از این افراد شما را استخدام می کنند.
با گروه سوم ، اگر از طریق بازاریابی محتوا نشان دهید که واقعاً در زمینه خود متخصص هستید ، آنها شما را استخدام خواهند کرد. آنها از قبل همه چیز راجع به شما و کار شما می دانند. آنها به شما اعتماد دارند.
نکته بازاریابی محتوا: هر کسی را که به شما بگوید هر محتوایی انجام می دهد یا می توانید فرآیند را خودکار کنید نادیده بگیرید. این مورد نیست. اگر محتوایی که شخصی تولید می کند مفید نباشد ، به جز بد جلوه دادن آن کار دیگری انجام نخواهد داد.

نکته بازاریابی 2: ایمیل مارکتینگ خود را بهبود ببخشید.
بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مقرون به صرفه و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در دسترس مشاغل کوچک است. این به این دلیل است که نتایج قابل پیش بینی را فراهم می کند و هزینه های استفاده از آن کم است یا هیچ هزینه ای ندارد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ بازاریابی از طریق ایمیل این است که برخلاف فیس بوک ، توییتر ، لینکدین یا هر شبکه اجتماعی دیگر ، شما نه تنها شبکه خود را می سازید ... مالک آن هستید!



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

14. عرضه و تقاضا را کنترل کنید.
همه ما این جمله را می دانیم ، "الماس برای همیشه لطفاً". با این حال ، الماس همیشه نادر گرانبها و گران قیمت نیست که ما امروز آنها را می شناسیم - یک استراتژی حیله گرانه و تبلیغات از طرف De Beers طول کشید تا اعتبار الماس را ذاتی نگه دارد. ارزشمند و مطلوب.

در اواخر قرن نوزدهم ، الماس در آفریقای جنوبی کشف شد و بازار طغیان کرد. برای ارزشمند نگه داشتن الماس ، سیسیل رودز تمام زمینه های استخراج معادن آفریقای جنوبی و شرکت هایی را که روی آنها کار می کنند ، از جمله یکی متعلق به دو برادر با نام خانوادگی دی بیر خریداری و ادغام کرد. شرکت معدن De Beers شکل گرفت و تمام تولید و توزیع الماس های آفریقای جنوبی را در انحصار خود داشت.

از آنجا که این شرکت توزیع و عرضه اکثر الماس های بازار را کنترل می کرد ، آنها کمبود کاذب محصول را ایجاد کردند و بنابراین قیمت ها را افزایش دادند. علاوه بر این ، آنها در سال 1938 کمپین معروف بازاریابی خود را تحت فشار قرار دادند ، "یک الماس برای همیشه لطفا برای". کمپین آنها مصرف کنندگان را متقاعد کرد که الماس عشق برابر است و هرچه الماس بزرگتر باشد ، ابراز عشق نیز بیشتر است.

امروزه ، تقریباً همه زوج های نامزد ، تعهد خود را نسبت به یکدیگر با حلقه های الماس ثابت می کنند ، نتیجه مستقیم کمپین بازاریابی De Beers. آنها ثابت کردند که محدود کردن عرضه تقاضا را تحریک می کند ، و ایجاد ارتباطات عاطفی قوی با محصولات یک استراتژی بسیار موفق است.

16. لذت از طریق سرگرمی.
سیرک نوع اصلی سرگرمی در قرن نوزدهم بود. "بزرگترین نمایش روی زمین" همه اینها را داشت: حیوانات عجیب و غریب ، هنرمندان ذوزنقه ، شعله کش ها و شگفتی های بی پایان برای تعجب. P.T. بارنوم سرگرم کننده ، تاجر و مبتکر نهایی بازاریابی بود.

او می دانست چگونه پیشنهاد خود را با منافع مخاطبانش هماهنگ کند - او "شناخت کاملی از طبیعت انسان داشت ... برای خوشایند و تملق افکار عمومی". وی از این دانش برای ایجاد شهود در مورد اینکه چه اقداماتی را ایجاد می کند ، فرصت هایی برای تبلیغ نمایش خود و چگونگی خوشحالی مشتریان در سراسر کشور استفاده کرد.ن 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

11. اهرم تبلیغاتی را انجام دهید.
جولیوس سزار به دلیل پیروزی های نظامی ، دیکتاتوری رم و فاجعه شکسپیری بر اساس ترور ، یکی از مشهورترین چهره های تاریخ است.

ژنرال پوپولیست ، در تلاش برای حفظ حسن نیت در میان افراد خود برای توجیه تحکیم هرچه بیشتر قدرت ، روشی را ابداع کرد که امروزه توسط بسیاری از بازاریابان استفاده می شود. هنگامی که سزار از جنگ در گال (فرانسه امروزی) خاتمه می یافت ، مقاله ای تکراری را منتشر کرد تا به رم بفرستد تا شهروندان خود را از نبردهای خود مطلع کند. دشمنان سیاسی سزار در حال از بین بردن شهرت وی در رم بودند ، بنابراین این گزارش های پیشرفت ظاهراً برای اطلاع رسانی به جمهوری بود ، اما واقعاً برای تقویت افکار عمومی و روشن ساختن پیروزی های او در جنگ بود.

امروزه ، تبلیغات مقاله ای است که به نظر می رسد اخبار چهره آن است ، اما در واقع در حال تبلیغ یک محصول یا خدمات است. درست همانطور که سزار از تبلیغات تبلیغاتی برای بهبود درک عمومی استفاده کرد ، شرکت ها می توانند از همین روش برای ایجاد تأثیرات مثبت در برند استفاده کنند.

12. نیازهای بازار هدف خود را پیش بینی کنید.
هنری فورد به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ ایالات متحده به خاطر انقلابی در صنعت اتومبیل در اوایل قرن بیستم یاد می شود با Ford Model T. Ford و Model T از نظر قابلیت تعویض قطعات آن که امکان تولید انبوه را فراهم می کند ، قابل توجه بودند - ، با این حال ، طبق گفته تئودور لویت ، استاد دانشکده تجارت هاروارد ، تاریخ فورد را به دلایل غلط جشن گرفته است. لویت می گوید: "نبوغ واقعی او بازاریابی بود."

فورد تشخیص داد که محصولات باید نیازها و خواسته های بازار هدف را برآورده کنند. ممکن است ساده به نظر برسد ، اما قبل از فورد ، شرکت ها فقط آنچه را که می خواستند بفروشند می فروختند. فورد به طور معروف گفت: "اگر من از مشتریانم می خواستم که آنها چه می خواهند ، آنها می گفتند اسب سریعتر." فورد توانست نیازهای بازار خود را تشخیص دهد - نیازهایی که خود مشتریان هنوز نمی توانستند آنها را بیان کنند. فورد محصولی را طراحی کرد که بیش از هر چیز نیاز مشتری را در ذهن داشته باشد.

13. محصول خود را منحصر به فرد کنید.
در 24 مارس 1756 ، پادشاه پروس فردریک بزرگ دستور داد که سیب زمینی کشت و در سراسر پروس توزیع شود. این فرمان با شور و اشتیاق از سوی رعایای وی روبرو نشد. او علیرغم مقاومت افراد خود ، زمینی از سیب زمینی کاشت و ارزش غذایی و اقتصادی سیب زمینی را به پادشاهی خود اطلاع داد.

سپس ، فردریک بزرگ یکی از بزرگترین (و اولیه ترین) استراتژی های بازاریابی را تصویب کرد - او سربازان را برای محافظت از پچ سیب زمینی در برابر تعدی و سرقت اعزام کرد. اهالی روستا درمورد محصولی که نگهبانان پادشاه در حال گشت زنی بودند کنجکاو بودند ، بنابراین آنها شب ها را برای سرقت سیب زمینی مخفی می کردند. از آنجا سیب زمینی شکوفا شد و به یک محصول اصلی تبدیل شد.

فردریک بزرگ سیب زمینی را کمیاب و منحصر به فرد کرد ، و همین امر باعث شد تا بازار هدف وی انگیزه این را پیدا کند که سیب زمینی را برای خود امتحان کند. شاید تعیین اینکه فردریک بزرگ امروز چقدر در اهمیت سیب زمینی تأثیرگذار است دشوار باشد - با این حال ، او احتمالاً یکی از اولین و موفق ترین استراتژی های بازاریابی در تاریخ بود.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نکاتی از بازاریابان بنیادی
اکنون که برخی از مهمترین بازاریابهای امروز را بررسی کردیم ، بیایید به برخی از شخصیتهای تاریخی بپردازیم که در چگونگی تکامل بازاریابی تأثیرگذار بودند - حتی اگر از نظر فنی بازاریاب نبودند ، خودشان.

8. ویروسی بودن مهار.
کنراد گسنر در دهه 1500 یک پزشک و طبیعت شناس سوئیسی بود. در آوریل سال 1559 ، گسنر برای اولین بار لاله ای دید و شیفته آن شد. او این گل را ترسیم کرد و تصویر آن را به صورت بلوک چوبی درآورد تا چاپ و منتشر شود - اولین تصویر اروپایی از لاله.

معرفی لاله باعث ایجاد اشتیاق و تقاضای گسترده در سراسر قاره اروپا شد. تا سال 1610 ، یک پیاز گل لاله به عنوان جهیزیه قابل قبول بود و بسیاری خانه ها و مشاغل خود را برای خرید لامپ و فروش مجدد آنها با قیمت های بالاتر (میلیون ها دلار در بازار امروز) رهن دادند.

آنچه اکنون به عنوان شیدایی لاله ها شناخته می شود ، نتیجه کنراد گسنر ، مبتکر بازاریابی ویروسی است. برای ویروسی شدن چیزی ، این محصول باید به سرعت از طریق دهان به دهان منتقل شود و در مدت زمان کوتاهی تقاضای زیادی ایجاد کند. گسنر با توزیع تصاویر و توصیف های زیبا از لاله ، ارزش بازار و تقاضای انفجاری را برای آن ایجاد کرد.

9. یک تجربه فراموش نشدنی تولید کنید.
در ساعت 8 عصر 30 اکتبر 1938 ، میلیون ها آمریکایی با رادیو CBS هماهنگ شدند. این ایستگاه در حال پخش برخی از خوانندگان ناشناخته بود که با خبر فوری قطع شد - گروهی از دانشمندان انفجارها را در سطح مریخ مشاهده کرده بودند. چند دقیقه بعد ، موسیقی با اعلام خبر سقوط یک شی بزرگ ، که شبیه کشتی بود ، به مزرعه ای در نیوجرسی قطع شد. چند دقیقه پس از آن ، خبرنگاران در محل گزارش دادند که مریخ های غول پیکر با شاخک و لیزر از کشتی بیرون می آیند و ارتش جمع شده را نابود می کنند. گویندگان رادیو (که واقعاً بازیگر بودند) با ترس و لکنت ، "وحشت" پیش روی خود را توصیف می کردند.

تقریباً یک میلیون شنونده رادیو متقاعد شده بودند که زمین توسط مریخی ها مورد حمله قرار گرفته است و همه چیز را در سر راه خود می کشد. وحشت گسترده در سراسر کشور آغاز شد - مردم با فریاد به خیابان ها دویدند و از پلیس درخواست کمک کردند.

اورسون ولز - با موفقیت بسیار - رمان علمی تخیلی H.G. Wells جنگ جهانیان را به نمایشنامه ای برای رادیو ترجمه کرده بود. وی برای تبلیغ ایستگاه رادیویی خود ، شرکت تئاتر عطارد ، و همچنین کارهای ولز ، محتوایی فوق العاده جذاب ایجاد کرد.

ولز ممکن است به معنای سنتی بازاریاب نباشد ، اما اگر این ایده را در نظر بگیرید که ولز تحقیقات دقیق مخاطبان را انجام داده ، ارتباطات محرک را ارائه می دهد و محتوای گیرنده ای را توزیع می کند که میلیون ها نفر را به اقدام دعوت کرده و آگاهی را برای تولید خود افزایش می دهد ، پس او واقعاً یکی است از بزرگترین بازاریابان در تمام دورانها.

10. خاطرات جادویی بسازید.
این لیست بدون خلاقیت ، اشتیاق و ذکاوت تجاری والت دیزنی کامل نخواهد بود. او دنیای سرگرمی را دگرگون کرد و تجربیات جادویی را برای افراد در هر سنی ایجاد کرد. استراتژی بازاریابی فوق العاده موفق مغول تبدیل به امپراتوری متکی به یک داستان جذاب تجاری بود تا اقشار مختلف مخاطبان را هدف قرار دهد. این محتوا محتوایی ایجاد کرد که طیف وسیعی از اطلاعات جمعیتی را به خود جلب می کرد ، دیزنی لند و دیزنی جهانی را به مقصدهای جادویی تبدیل می کرد و وفاداری مشتری را از طریق روایت های تخیلی یا نوستالژیک حفظ می کرد.

ارتباط گرم و مثبتی با این برند وجود دارد که در تمام تبلیغات ، پیام رسانی و محتوای آن حمایت می شود. دیزنی نشان داده است که درک نام تجاری قوی همراه با پیشنهادات با کیفیت بالا می تواند به موفقیت طولانی مدت و سودآور منجر شود.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

4. کاری کنید که محصول شما خودش به فروش برسد.
پیتر دراکر به خاطر 60 سال سابقه کار در مشاوره مدیریت معروف بود. دراکر پدر بنیانگذار تئوری مدیریت و مشاور مشاور برخی از مدیرعاملان برجسته تجارت ، از جمله آلفرد اسلون و اندی گراو بود.

در حالی که او کتابهای زیادی در زمینه مدیریت نوشت ، یکی از سخنان وی در مورد مشتریان بسیار مهیج است: "هدف از بازاریابی شناخت و درک مشتری از مشتری است که محصول یا خدمات متناسب با او باشد و خودش بفروشد." اگر مخاطبان خود را واقعاً بشناسید و محصولی با تناسب عالی در بازار کالا ایجاد کرده باشید ، خود فروش خواهد داشت.

5- همیشه به این فکر کنید که چگونه توجه مخاطب خود را جلب کنید.
گری واینرچوک - که به او گری وی نیز می گویند - به دلیل تأثیر در بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی مشهور است. وی بنیانگذار VaynerX ، یک شرکت هلدینگ رسانه ای و ارتباطی و همچنین آژانس تبلیغاتی VaynerMedia است.

گری وی به طور مشهور پتانسیل اینترنت را در اواخر دهه 90 شناسایی کرد و شرکت شراب سازی خانواده خود را به صورت آنلاین جلب کرد تا توجه بازار را بیشتر جلب کند. به دلیل ذکاوت اولیه در زمینه بازاریابی ، وی در برگزاری سخنرانی برای شرکت های دیگر به امید یافتن فرصت بزرگ بعدی موفق شده است.

گوگل برای اولین بار در دهه 90 AdWords را راه اندازی کرد و گری وی از آن استفاده کرد - اکنون ، او به شرکت ها می آموزد که چگونه توجه مخاطبان خود را ترسیم می کند. او می گوید که در مورد دستیابی به مصرف کنندگان وسواس زیادی دارد و صرف نظر از پیشرفت های تکنولوژیکی یا ایجاد اختلال در بازار ، همه چیز جلب توجه مخاطب است. علاوه بر این ، او توصیه می کند از فرصت هایی استفاده کنید که بهترین ضربه برای شما است

6. مصرف کنندگان از آنچه فکر می کنید باهوش ترند.
به نقل از دیوید اوگیلوی گفته است: "مصرف کننده یک جنون نیست ، او همسر شما است."

اوگیلوی امپراتوری تبلیغات خود را بر اساس درک عمیق مخاطبان هدف خود بنا کرد. اگرچه ممکن است اظهارنظر وی از تاریخ گذشته باشد ، اما اصل اصلی این امر را حفظ می کند - مشتریان شما باهوش تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. این فقط به شما کمک می کند تا تحقیقات گسترده بازار را با این فرض انجام دهید که مشتریان شما نیز در حال انجام تحقیقات خود هستند.

بقیه توصیه های اوگیلوی از این ایده اصلی ناشی می شود - او توصیه می کند که به زبان مصرف کنندگان هدف اقناع کنید ، تبلیغات خود را در عین حال روشن نگه دارید و مهمتر از همه ، به وقت و هوش مخاطب خود احترام بگذارید.

7. بر نتایج تمرکز کنید.
آن لونز به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی Adobe علاقه زیادی به خلاقیت و رسانه دارد. وی در دوران تصدی خود بر روی راه حل های بازاریابی دیجیتال و بازگرداندن خلاقیت به فضای فناوری و مبارزات بازاریابی خود تمرکز کرده است. در حال حاضر ، او پیشگام دسته جدیدی از بازاریابی است - حرکت از بازاریابی دیجیتال به مدیریت تجربه مشتری.

او برای همکاری و ارتباطات ، دو توانایی بین صنعتی و رکود اقتصادی که به افراد کمک می کند از خود دفاع کنند ، ارزش قائل است.

لوینس موفقیت خود در Adobe را دو برابر شدن نتایج داده محور می داند. وی گفت: به منظور ارتقا mart توانمندی martech یا فن آوری بازاریابی ، مبارزه اصلی این است که افراد و فرایندهای مناسب به وجود بیایند. او می گوید ، "این ابزارها خود مشكلات كسی را حل نمی كنند. من معتقدم ، بدون تغییر نحوه مشاهده استعداد خود ، این فناوری به درد شما نخواهد خورد." در نهایت ، بسیار مهم است که شما از استعداد و فن آوری خود برای دستیابی به نتیجه بهره می گیرید ، بدون اینکه تصور کنید این فن آوری تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی یک م criticalلفه مهم برای موفقیت درازمدت هر شرکت است و همیشه در حال تغییر و تحول است. بازاریابان کارآمد می دانند که چگونه از تکنیک هایی برای اتصال و تبدیل چشم انداز استفاده کنند - اما بزرگترین بازاریابان در تمام دوران ها پایه و اساس استراتژی ها و موفقیت های بازاریابان امروز را بنا نهادند.

برخی از بازاریابان ، مانند استیو جابز ، اساساً دنیای تجارت را آنگونه که ما می شناسیم تغییر داده اند. دیگران ، مانند فردریک بزرگ ، بر چگونگی درک رفتار مصرف کننده امروز تأثیر گذاشته اند. این نکته مهم است که در بالای نکات و توصیه های تیزبین ترین ذهن بازاریابی زمان خود بمانید - علاوه بر این ، مهم است که بدانید این تاکتیک ها از کجا نشأت گرفته اند.

اگر به دنبال الهام از مبارزات بعدی خود هستید یا به یک مختصر تاریخچه بازاریابی علاقه مند هستید ، به برخی از نکات بزرگترین بازاریابان در تمام دوران نگاهی بیندازید.
نکاتی از تأثیرگذاران فعلی بازاریابی
1. محصولات لذت بخشی ایجاد کنید و بازاریابی هوشمندانه انجام دهید.
تبلیغات اپل نه تنها به ایجاد یکی از موفق ترین شرکت های تاریخ کمک می کند ، بلکه باعث تغییر استراتژی بازاریابی سنتی می شود که ما می شناسیم. از طریق تبلیغات Super Bowl ، مجموعه ای از تبلیغات "متفاوت فکر کنید" ، کمپین "Get a Mac" و رونمایی از محصول غیرقابل فروش ، استراتژی کلی بازاریابی خنک و مینیمال آن مجسم طراحی زیبا محصولات آن است و به چرخش ورشکسته اپل کمک می کند.

هدیه استیو جابز بازاریابی بود - او این ایده را که محصولات لذت بخش و کمپین های بازاریابی هوشمند رمز موفقیت هستند درک و از آن استفاده کرد. او تجربه های متوقف کننده نمایش را ایجاد کرد و به احساسات مخاطبانش برای فروش محصولاتش ضربه زد.

چند نکته جالب از نبوغ بازاریابی جابز این موارد است: یک محصول عالی بسازید ، یک تجربه تجاری احساسی را از طریق رویدادها و کمپین ها بسازید و به نوآوری برای مشتریان خود ادامه دهید.

2. به شبکه های شخصی خود ضربه بزنید.
بازاریابی شبکه ای شامل استفاده از شبکه های شخصی نمایندگان مستقل درون یک شرکت است. این عوامل از محصولات یا خدمات بشارت می دهند ، زیرا ساختار انگیزشی بازاریابی شبکه ای مبتنی بر سرعت و گستردگی آنها در ساخت و توزیع در شبکه ای از مشتریان است.

به عنوان مثال ، مری کی آش در سال 1963 شرکت لوازم آرایشی جهانی خود را بر اساس فرضیه بازاریابی شبکه ای تأسیس کرد. اگرچه شاید او اولین کسی نبوده است ، اما موفق ترین فرد بوده است - او فهمید که چگونه می توان بازاریابی شبکه ای را در ساختار سبک زندگی طبقه متوسط ​​گنجاند. مری کی با به خدمت گرفتن مادران خانه نشین که به دنبال کسب درآمد هستند اما علاقه ای به شغل سنتی 9 تا 5 ندارند ، یک امپراتوری آرایش ساخت.

3. مارک شخصی خود را به یک عینک تبدیل کنید.
بانوی اول سابق میشل اوباما در دهه گذشته به دلیل حضور درخشان و در عین حال قابل دسترس عمومی در صحنه جهانی ، به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است. با این حال ، اخیراً ، او با انتشار کتاب جدید خود ، "تبدیل شدن" به ارتفاعات بیشتری رسیده است. بدون شک این کتاب موفقیت آمیز بود ، اما آنچه آن را به یک پیروزی خیره کننده ، پرفروش و مشهور تبدیل کرد ، هدیه میشل اوباما برای بازاریابی بود.

یک تور کتاب 12 شهره برای آزادی Becoming راه اندازی شد - با این حال ، واکنش و تولید هر رویداد تور کتاب بیشتر از یک کتابخوانی شبیه یک کنسرت راک بود. بلیط ها تا 3000 دلار فروخته می شدند و استادیوم های ورزشی که در آن رویدادها برگزار می شدند اغلب به فروش می رسید. میشل اوباما رویداد تور کتاب خود را به یک تماشای بزرگ ، با موسیقی پر جنب و جوش ، یک مقدمه ویدئویی جذاب و حتی مصاحبه کنندگان مشهور تبدیل کرد.

میشل اوباما یاد گرفته است که چه چیزی مخاطبان را مجبور می کند - او در اواخر برنامه نمایش خنده دار است ، تماشاگران روزانه الن را مجذوب خود می کند و وقایع غیرقابل قبول را تولید می کند. در دورانی که مخاطبان تلویزیون را به کتاب ترجیح می دهند ، نبوغ بازاریابی که میشل اوباما است ، کتاب پرفروش خود را به لحظه تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد