نوشته شده توسط : worldmarketing

این برند بعضاً به شوخ طبعی ، کمیک و کاملاً هجوآمیز مشهور است - و زبان آنها حتی در صفحه اصلی آنها نشان دهنده این است. مشتریان به دلیل داستان و زبان برند با آن پیوند برقرار کرده اند.

از طرف دیگر ، نگاهی به اسلاک بیندازید ، برندی جدی تر اما با زبان خود بسیار عمدی.

همه چیز در مورد برنامه بهره وری ، کارایی را فریاد می زند ، حتی نحوه صحبت با مشتریان و تبلیغ کنندگان خود.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که شما نمی توانید فقط صدا انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که با شخصیت برند شما مطابقت داشته باشد. زبان شما باید از شخصیت و داستان تجاری که می خواهید بگویید نشأت بگیرد ، نه برعکس.

بنابراین ، از خود بپرسید ، "آیا ما محتوایی درست می کنیم که به نظر صدای واقعی مارک ما برسد؟ یا ما برای تقلید از سایر شرکت های محبوب ، آن را جعل می کنیم؟ "

ج) جنبه های بصری محتوای شما کجاست؟
شما این سخنان بیش از حد را شنیده اید که می گوید یک عکس هزار کلمه است ، و ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم درست است: محتوای تصویری شما نقش اصلی در هویت و داستانی دارد که به مشتریان ارائه می دهید.

طبق گفته 64 درصد از مصرف کنندگان ، ارزشهای مشترک دلیل اصلی آنهاست و رابطه آنها را با یک برند حفظ می کند. آنها فقط به دنبال محصولات خوب نیستند - آنها به دنبال ارتباط عاطفی عمیق تر از خرید و فروش هستند.

هنگامی که می خواهید از طریق داستان سرایی و محتوا به آن ارتباط شخصی با مصرف کنندگان برسید ، به عوامل راه اندازی بصری نیاز دارید. مطالعات نشان داده است که تأثیرات روانشناختی تصاویر بر خوانندگان بیشتر از آمار است و اگرچه آمار هنوز هم مهم است ، اما یک داستان کاملاً مثر نیست ، مگر اینکه با تصویر مناسب مرتبط شود.
این برند برای پرورش شخصیت خیرخواهانه و فداکاری بسیار سخت کار کرده است ، و بخشی از آن از داستان سرایی آنها ناشی می شود که در آن آنها نشان می دهند که چگونه برند با شرکای مختلف در سراسر جهان برای ایجاد تغییرات مثبت شریک هستند.

TOMS می تواند در مورد کمک های چپ و راست صحبت کند ، و تلاش می کند تا عکسی از مارکی را که داستانی برای گفتن دارد ترسیم کند ، اما واضح است که تصویری که انتخاب می کنند جذابیت احساسی و همچنین اصالت بیشتری به برند آنها می بخشد.

تصاویر شما از کجا می آیند؟ از چه جنبه های بصری استفاده می کنید و مهمتر از همه ، آیا آنها از داستان تجاری پشتیبانی می کنند یا خوانندگان را از آن منحرف می کنند؟

د) آیا مطالب شما صادقانه است؟
چه در مورد زبان به عنوان ابزاری برای داستان گویی و چه در مورد تصویر بحث کرده باشیم ، کلمه "اصالت" را کاملاً استفاده کرده ایم. نود درصد خریداران هزار ساله گفته اند که اصالت برای آنها مهم است وقتی تصمیم می گیرند از کدام مارک ها حمایت کنند - و این آماری است که طی سالها رشد کرده است.

در پایان روز ، محتوای شما می تواند فریبنده ، خوش نوشت و پر از شخصیت باشد ، اما اگر در مورد شخصی که دارید درست نیست ، به توانایی کلی داستان سرایی شما کمک نمی کند. حقایق ، صحت و اعتبار راجع به فاکتور "واو" که برخی مارک ها از آن استفاده می کنند ، ارزشمند هستند.

تجربه کاربر را در محتوا بررسی کنید
الف) آیا اولین برداشت شما فریبنده مشتریان است؟
تا کنون ، ما در مورد تعریف داستان مارک خود و ایجاد تغییراتی برای نشان دادن شخصیت و ویژگی های شما صحبت های زیادی انجام داده ایم. اکنون وقت آن است که در مورد جنبه های مصرف کنندگان صحبت کنیم.

هنگامی که مشتری هر بخشی از محتوای شما را می بیند ، خواه وبلاگ باشد ، تبلیغات ، ویدیو یا صدا ، آن را تحت تأثیر قرار می دهد. داستانی که شما می گویید به آنها کمک می کند تا یک قضاوت اولیه ایجاد کنند و این نظر مهم است.

هنگامی که داستانی را که می خواهید در محتوای خود بگویید ، کشف می کنید ، درک کنید که از نظر آماری ، حدود هفت ثانیه وقت دارید تا اولین برداشت خوب را ایجاد کنید. این نمی تواند داستانی طولانی باشد که گفتن آن به سنین مختلف نیاز دارد - باید بلافاصله قابل مشاهده باشد.

ب) داستان های شما برای مخاطب چه اهمیتی دارد؟
در حالی که داستان برند خود را شکل می دهید ، لحظه ای متوقف شوید و از خود بپرسید ، "چرا کسی باید به این موضوع اهمیت دهد؟"

محتوای شما می تواند یک میلیون داستان مرتبط را در خود جای دهد ، اما اگر مخاطب شما این ارتباط را برقرار نمی کند و به نوعی از آن بهره مند نمی شود ، به سختی یک نکته وجود دارد. داستان سرایی نام تجاری خوب در واقع ایجاد ارتباطی قوی است و برای انجام آن ، داستان شما باید مهم باشد.

در عرض چند ثانیه از خواندن Krochet Kids ، یک لباس غیر انتفاعی ، ایده روشنی از آنچه در مورد آنها هستند ، دارید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه داستان محتوای خود را پیدا کنیم؟
نام تجاری فقط مجموعه ای از آرم ها و نامی با شعاری جذاب نیست. برای زنده ماندن در فضای کسب و کار امروز بسیار رقابتی و همیشه در حال تغییر ، باید بیشتر باشد - و این به معنای کشف داستان نام تجاری است که همه کارها را پیش می برد.

داستان تجاری چیست؟
داستان برند روایتی خلاقانه است که تمام حقایق ، احساسات و انگیزه های یک شرکت را ایجاد می کند. هدف الهام گرفتن از یک واکنش احساسی اصیل و منحصر به فرد است. از فروشگاه های کوچک مادر و پاپ گرفته تا شرکت های بزرگ ، هر مشاغل یک داستان تجاری دارند - خواه آنها متوجه شوند یا نه. محتوا کلید حیات بخشیدن به آن است.

به محتوایی که در حال حاضر تولید می کنید نگاهی بیندازید. مطمئناً ، ممکن است تعداد زیادی پسندیدن کسب کند یا جایگاهی در صندوق ورودی افراد کسب کند ، اما آیا این داستان شما را بازگو می کند؟ آیا این نشان می دهد که برند شما کیست و چرا برای مشتریان اهمیت دارد؟

در این بخش ، ما می خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه شخصیت و داستان برند خود را شناسایی کنید. سپس ، شما را تشویق خواهیم کرد که از نزدیک محتوای فعلی خود و اینکه چگونه می تواند برای پخش بهتر این م componentsلفه ها برای عموم بهتر شود ، تجزیه و تحلیل کنید.

1. هویت برند خود را تعریف کنید
الف) اگر مارک شما شخصی بود ، چه کسانی می توانستند باشند؟
بخش اصلی درک داستان برند شما از درک شخصیت آن ناشی می شود. اگرچه این چیزی است که شما می توانید توسعه دهید ، اما همچنین چیزی است که ذاتیاً با توسعه محصولات ، وب سایت ، شعارها و موارد دیگر به وجود می آید.

برای کمک بهتر به شما در درک شخصیت برند خود ، به خصوصیات و ویژگی های انسانی که می توانید برای آن بکار ببرید ، فکر کنید. به عنوان مثال ، بیایید شرکت عظیم الجثه اپل را در نظر بگیریم. استیو جابز و میراث او شخصیتی بسیار قابل تعریف را پرورش داده اند: براق ، باهوش ، کنار هم ، نوآور و آینده نگر.

همانطور که لحن نام تجاری خود را توسعه می دهید و شخصیت آن را برجسته می کنید ، از خود بپرسید: "این مارک کیست؟ چه عاملی باعث تیک آن می شود؟ "

به گفته روانشناس رفتاری و استاد استنفورد ، جنیفر آکر ، چارچوبی وجود دارد که شامل پنج بعد برای شخصیت است. وقتی به نمودار زیر نگاه می کنید ، پنج نوع شخصیت اصلی با ویژگی های مشترک را مشاهده خواهید کرد.

به محض مشاهده این توصیفات ، احتمالاً می توانید به مارک هایی فکر کنید که تجسم آنها هستند. شما احتمالاً تبلیغات کامیونی را دیده اید که ویژگی "خارج از منزل" را به نمایش می گذارد و یک تبلیغ فنی جسورانه و مرسوم ، مد روز است.

آیا برند شما در یکی از این دسته ها قرار می گیرد؟ یا احساس می کنید در چندین مورد پراکنده شده است؟ تبلیغ شخصیت شخصی مبهم فقط دشوار نیست - درک آن برای مصرف کنندگان دشوار است.

ب) شرکت خود را در سه کلمه کلیدی توصیف کنید
نام تجاری شما ممکن است در حال حاضر شخصیتی داشته باشد که کمی بزرگتر و آزادانه تعریف شده باشد تا بتواند در زمینه داستان سرایی بسیار به شما کمک کند. به همین دلیل توصیه می شود که یاد بگیرید برند خود را دقیقاً در یک جمله توصیف کنید - اما ما از شما می خواهیم که یک قدم جلوتر بروید.

تعریف شخصیت شرکت شما فقط در سه کلمه شما را مجبور می کند تا واقعاً استخوان های آنچه داستان تجاری شما را منحصر به فرد می کند ، بیابید. به احتمال زیاد خواهید فهمید که انتخاب فقط سه کلمه یک چالش است ، اما تا زمانی که به سه واژه بسنده کنید ، تصور واضح تری از ویژگی های اصلی برند خود خواهید داشت.

ج) چرا برند شما وجود دارد؟
در حالی که واقعاً در مورد توصیفات اصلی برند خود کوتاهی می کنید ، این را از خود بپرسید: هدف برند شما چیست؟ شما نمی توانید بدون اینکه بدانید چرا آن را تعریف می کنید ، یک داستان خوب تجاری تعریف کنید.

در ابتدای کار ، به یک دلیل مارک تجاری خود را ایجاد کردید - و گفتن اینکه می خواستید درآمدزایی کنید ، باعث کاهش آن نمی شود. مشتریان مدرن به طور فزاینده ای به دنبال مارک هایی هستند که مشکل ساز باشند و به دنبال کالای بیشتری باشند.

در حقیقت ، 89 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که هدف یک مارک تجاری از طریق سود شرکت برای جامعه (و به طور بالقوه محیط) نشان داده می شود. آنها می خواهند کلمات ، محصولات و عملکردهایی را ببینند که هدفی اصیل را نشان می دهد و به نفع دیگران است.

وقتی به کلماتی فکر می کنید که شخصیت تجاری شما را به شدت شامل می شود ، آیا فکر می کنید که به نفع جامعه چیست؟ آیا شما حسن نیت خود را برجسته می کنید یا یک هدف مهم و مهم را برجسته می کنید؟

بپرسید چگونه بازاریابی محتوا داستان برند شما را نشان می دهد
الف) داستان را برای چه کسی می گویید؟
امیدوارم که تاکنون ، شما شروع به چکش زدن در مورد کسانی که فکر می کنید برند شما است ، کرده اید. بیایید یک قدم به عقب برگردیم و به ایده داستان سرایی برگردیم.

یک داستان خوب در بازاریابی محتوا دو کار انجام می دهد: خواننده را در حالی که به طور همزمان هویت و هدف یک مارک تجاری را فاش می کند ، جلب می کند.

بیایید با تجزیه و تحلیل قسمت خواننده شروع کنیم: خواننده شما کیست؟

مطمئناً ، شما می توانید سعی کنید محتوایی بنویسید که هر نوع بیننده ای را درگیر خود کند ، اما در واقع ، این خیلی به شما کمک نمی کند. شما باید برای مخاطبی بنویسید که روی شخصیت برند شما کلیک کند.

به این روش فکر کنید: وقتی کسی روی برنامه آشنایی بیوگرافی می نویسد ، آیا آنها سعی دارند همه افراد را در سایت جذب کنند؟ یا آنها در تلاشند افرادی را پیدا کنند که در واقع از رابطه با آنها و معاونین سود خواهند برد



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مرگ سیاه ، هرچقدر وحشتناک بود ، منجر به پیشرفتهای گسترده ای در کشاورزی شد - هم از نظر مدیریت و هم از نظر کارایی. گاوآهن ، که از زمان امپراطوری روم وجود داشته است ، تعدادی از به روزرسانی ها را برای بهره برداری بهتر از زمین مشاهده کرده است - زیرا تعداد افراد کمتری در مزارع کار می کنند.

به جای خاموش کردن فعالیت ها ، ذینفعان کشاورزی این محدودیت را مطرح کردند.

هنگامی که بیماری همه گیر سیاه و سفید گذشت ، اقتصاد اروپا در حال رونق بود و بسیاری شاهد رشد چشمگیر کیفیت زندگی خود بودند.

اینجا چه درسی است؟

اوقات بحران - تا آنجا که می توانند ترسناک و بخشنده باشند - فرصت های بزرگی برای نوآوری هستند.

فقط به این دلیل که شخصاً از شما قرنطینه می شود ، نباید در بازه های زمانی این چنینی تلاش های بازاریابی خود را قرنطینه کنید!

با کمی نبوغ و استراتژی درست ، تجارت شما می تواند از این زمانها تلاش کند و قویتر از همیشه بیرون بیاید!

روی روابط تمرکز کنید
روابط بدون شک مهمترین موضوعی است که بنگاه ها / بازاریاب باید بر آن تمرکز کنند - مهم نیست که در چه صنعتی است. اکنون زمانی است که مصرف کنندگان احساس ترس ، اضطراب ، عدم اطمینان و آسیب پذیری می کنند.

در سراسر دنیا ، ما شاهد هستیم که شرکت ها کارهای شگفت انگیزی برای کمک به مردم در این شرایط سخت انجام می دهند.

به عنوان مثال ، Loom ، یک فیلم ضبط و اشتراک گذاری ، Loom Pro را برای دانش آموزان و معلمان رایگان ساخته است. آنها همچنین محدودیت های ضبط و محدودیت های برنامه های رایگان را حذف کردند. برای مشاغل ، لوم قیمت Loom Pro را 50٪ کاهش داد! این به افراد در سراسر جهان کمک می کند تا انتقال به زندگی از راه دور را کنترل کنند.

Google خدمات کنفرانس ویدیویی خود ، Hangouts Meet را از ژوئن سال 2020 در دسترس همه مشتریان G-Suite قرار داد.
برای تکرار ، این مارک ها هستند که باید مردم را در دوران تاریک الهام دهند ، نه ترس را ادامه دهند. این زمانی است که شرکت ها قدرت دارند قدم بردارند و به مردم نشان دهند که شما چطور برای آنها ارزش قائل هستید.

این استراتژی در گذشته جواب داده است.

برای اینکه یک درس تاریخ دیگری به شما بدهیم ، بیایید در مورد Marks & Spencer ، یک مارک انگلیسی که به لباس ، محصولات خانگی و مواد غذایی با کیفیت بالا شهرت دارد ، صحبت کنیم.

در طول جنگ جهانی دوم ، هنگامی که شهرهای سراسر انگلیس با بمباران روشن می شدند ، M&S زمان و تلاش زیادی را صرف تولید لباس های سهمیه ای برای مردم کرد. علاوه بر این ، آنها در تماشای آتش شرکت کردند ، سرمایه جمع کردند ، آشپزخانه های آشپزی ایجاد کردند و به کشور در مراقبت از سربازان زخمی کمک کردند.

M&S در دهه های بعد از جنگ جهانی دوم در اوج شکوفایی خود بود - زیرا مصرف کنندگان در سراسر جهان این شرکت را به خاطر اقدامات نجیب خود در زمان جنگ تحسین می کردند. اقدامات M&S در طول جنگ علاوه بر ایجاد روابط خارق العاده ، به بخشی قابل توجه از داستان و میراث تجاری آنها تبدیل شد.

وقتی همه چیز ناخوشایند شد ، M&S برای مردم بود. در نتیجه ، مردم پس از آن برای نام تجاری در آنجا حضور داشتند.

روابط در تجارت همه چیز است. اوضاع هرج و مرج زمانی است که مارک ها می توانند نشان دهند که چگونه این روابط را بسیار ارزشمند می دانند!

بلند مدت فکر کنید
بگذارید این را قند قند نکنیم. کوتاه مدت در حال حاضر تاریک به نظر می رسد. خیلی تیره و تار مشاغل در سرتاسر جهان مجبور می شوند با این تفکر کلی "بدترین چیز در آینده" به عقب نشینی کنند.

با کمال اشتیاق بیشتر مردم در خانه هایشان ، تحریک بازار وحشتناک یک چالش جدی است.

اما اکنون زمان سکوت رادیویی نیست - حتی در برابر کاهش بودجه عظیم.

بشر از ابتدا با آفت مبارزه می کند. ویروس کرونا از بین خواهد رفت. مردم دوباره خانه های خود را ترک می کنند و بازار به روال عادی خود باز می گردد.

حرکت هوشمندانه این است که وقتی آن روز فرا می رسد چشم های خود را معطوف نگه دارید.

بخاطر داشته باشید ، بازاریابی مبتنی بر عملکرد در این زمانها عملکرد خوبی نخواهد داشت. بر ابتکارات بلند مدت در زمینه ایجاد برند تمرکز کنید. این زمانی است که شما باید تخصص خود را در این زمینه به نمایش بگذارید و برای شرایط عادی برگردید.

اما اگر آژانس باشید چه می کنید؟

به عنوان یک آژانس ، بیش از حد احتمالاً با لیستی از مشتریان وحشت زده سروکار دارید. بسیاری از ترس عدم اطمینان به سرعت در حال نتیجه گیری هستند. اما به خاطر داشته باشید ، این زمانی است که مشتریان شما بیشترین نیاز را به شما دارند!

توضیح دهید که چرا بازاریابی در چنین شرایطی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
به آنها در مورد خطرات سکوت در یک بحران جمعی آموزش دهید.
در اینجا انعطاف پذیر باشید گزینه هایی را برای پرداخت تأخیر یا برنامه های پرداخت شل بیشتر در نظر بگیرید. در دراز مدت ، این اقدامات همان چیزی است که مشتری به خاطر می سپارد. برای تکرار آنچه قبلاً بحث کردیم ، اکنون از افراد مراقبت کنید و آنها بعداً از شما مراقبت خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

COVID-19 و بازاریابی: آنچه همه گیر جهانی برای شما معنی می کند
ویروس کرونا (COVID-19) ظاهراً از آب درآمده و صورت همه ما را زد. ما شاهد تعطیل شدن مشاغل ، آشفتگی اقتصاد جهانی ، کوچکتر شدن توصیه های جمع آوری گروه و کمبود شدید دستمال توالت (در ایالات متحده) هستیم.

اما این همه هرج و مرج برای مارک ها و بازاریابان چه معنایی دارد؟

COVID-19 یک اثر موج دار ایجاد کرده است که تقریباً در هر صنعتی تأثیر می گذارد. برخی قطعاً بیشتر از سایرین آسیب دیده اند ، به ویژه صنایع رستوران و مسافرت.

من یک خبر خوب دریافت کرده ام: هرج و مرج جایی است که بهترین مارک ها و بازاریاب ها می خواهند بدرخشند!

هرج و مرج حفره هایی ایجاد می کند. بازاریابی هوشمندانه مارک ها را در موقعیتی قرار می دهد که آنها را پر کنند.

به مارک هایی مانند گروپون فکر کنید.

گروپون در دوران رکود اقتصادی سال 2008 آمریکا راه اندازی شد. این بستری بود که هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان راهی برای زنده ماندن از بحران اقتصادی فراهم می کرد. در دوره رکود اقتصادی ، گروپون به سرعت به 300 بازار در 35 کشور گسترش یافت. درباره مکان مناسب و مناسب صحبت کنید!

اکنون ، این همه گیر جهانی کنونی با رکود اقتصادی سال 2008 کاملاً متفاوت است ، اما مطمئناً این بدان معنا نیست که بازاریابان و مارک ها محکوم به فنا هستند!

همه گیری COVID-19 قرار است همه ما را آزمایش کند - چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای.

بیایید وضعیت را از نقطه نظر بازاریابی مورد بحث قرار دهیم.

ترسناک نباش!
اول و مهمترین ، همه گیری جهانی نباید چراغ سبز برای سوit استفاده از ترس مردم باشد. مردم به اندازه کافی از این اخبار برخوردار می شوند!

شما احتمالاً اخبار مربوط به افزایش قیمت مواردی مانند دستمال توالت و ضدعفونی کننده دست را در اخبار دیده اید. مطمئناً ، این فروشندگان سریع سود می کنند. اما سود طولانی مدت این چیست؟ هیچ چی. مطلقا هیچ چیزی!

در واقع ، آن دسته از مشتری ها که شرایط به حالت عادی برگردند احتمالاً از گران قیمت ها کینه خواهند داشت!

اکنون ، من می فهمم که کل صنایع بر پایه بازاریابی ترس ساخته شده اند: بیمه ، سیستم های امنیتی خانه ، محصولات ضد پیری و شاید مناسب تر با زمان فعلی ، ضد عفونی کننده دست.

برای این نوع شرکت ها ترس فقط در DNA بازاریابی آنهاست. اما این بدان معنا نیست که آنها باید شعله های آتش را شعله ور کنند.

بهره برداری از ترس مردم در همه گیر جهانی ، دنیا را ایمن تر نمی کند. بسیاری استدلال می کنند که این عمل در واقع در طرح بزرگ کارها مخرب تر است.

به عنوان مشاغل ، وظیفه ما این است که در زمان های دشوار به مردم الهام دهیم - گاز را به آتش نیندازیم.

برنامه نوسان ترافیک و تبدیل (و درآمد)
واقعیت خشن این است که بسیاری از مشاغل در حال حاضر در یک ترشی جدی قرار دارند - در حالی که دیگران شاهد افزایش قیمت هستند.

روندهای اخیر در ترافیک و تبدیل ها به خوبی نشانگر این موضوع است. در اینجا نمودار نشان داده شده است که چگونه این نوسانات در صنایع مختلف موج می زند - با مجوز از نیل پاتل.

به دلیل ممنوعیت سفر در سراسر جهان ، شرکت های مسافرتی در حال حاضر درهم شکسته شده اند (متأسفانه). می توانم از منظر یک فرد داخلی به شما بگویم ، از فوریه بازدید ترافیکی ارگانیک برای وبلاگ نکات سفر من رایگان بوده است.

در حقیقت ، تخمین زده می شود COVID-19 تقریباً 820 میلیارد دلار از صنعت مسافرت ربوده است!

از طرف دیگر ، خبرگزاری ها و سایت های مراقبت های بهداشتی شاهد بازده های خوبی هستند.

به نظر می رسد برای بسیاری از مشاغل در صنایع تأثیر منفی ، برنامه بازی تعطیل است و امیدواریم که اوضاع سریع برگردد.

بازاریاب ها باید این روندها را برآورده کنند و در هفته های آینده - احتمالاً ماه ها - از استراتژی های SEO خود استفاده کنند.

مقیاس بالا ، نه پایین: فرصت هایی برای نوآوری پیدا کنید
روشی که برندها در زمان هرج و مرج از عهده خود برمی آیند جذاب است.

برای نقل قول از وارن بافت ، "وقتی دیگران حرص می خورند و وقتی دیگران می ترسند ، حریص باشید".

به عنوان یک آژانس ، شاهد هستیم که انواع مارک ها به دلیل ترس از عدم اطمینان تلاش های بازاریابی خود را کاهش می دهند - این یک پاسخ قابل درک است. این تقریباً در هر صنعت ایجاد حفره های عظیم می کند.

به برخی از بزرگترین مارک هایی که امروز می شناسیم نگاه کنید. بسیاری از آنها در مواقع هرج و مرج به اوج جدیدی می رسند. آنها سوراخ هایی در بازار پیدا کردند و در بهترین زمان ممکن سرمایه گذاری کردند.

Netflix احتمالاً مثال مورد علاقه من در این مورد است.

بیایید به رکود اقتصادی سال 2008 برگردیم.

شرکت های سرگرمی در حال تکان خوردن در سراسر تخته بودند و در تلاش بودند تا آب را پا بگذارند. مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده در حال کاهش گسترده هزینه های اختیاری - که شامل کوچک کردن بسته های گران قیمت کابل است. بیایید این را بپذیریم ، کابل freakin 'rip off است!

پس نتفلیکس چه کاری انجام داد؟

آنها سرویس پخش جریانی خود را سریع تر کردند.

سرویس پخش انقلابی Netflix سرگرمی را همانطور که می شناسیم تغییر داد. در اواسط رکود ، Netflix به عنوان یک گزینه جدید و براق برای تلویزیون ماهواره ای و کابلی - با کسری ناچیز از قیمت ، برجسته شد.

در پایان سال 2009 ، سهام Netflix با 57 درصد رشد چشمگیر!

سریع به امروز منتقل می شوید - همه آن شبکه های تلویزیونی با سرویس های پخش جریانی خود در حال بیرون آمدن هستند تا از Netflix عقب بیفتند!

بیایید کمی جلوتر برویم - به دوران طاعون سیاه.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

معروف ترین آگهی تبلیغات كری فیشر از سینابن بود - وقتی آنها نان های معروف شاهزاده خانم لایا را با چند نان از خود بازآفرینی كردند. آگهی فوق العاده به موقع ، با احترام و هنرمندانه ای بود - باعث شد مردم از این ادای احترام قدردانی کنند.

مشکلی که در پاسخگویی به فاجعه یا یک رویداد غم انگیز فعلی وجود دارد این است که تبلیغ کنندگان باید حد و مرز خوبی بین اصالت و بی احترامی داشته باشند. Cinnabon کار بسیار خوبی انجام داد ، اما هشدار داده شود: همیشه راه آسان برای مارک ها نیست.
مثال دیگر از طرف معلمان بازاریابی SEO در Moz ارائه می شود. هنگامی که شورش ها و تیراندازی ها در فرگوسن در سال 2014 اتفاق افتاد ، این برند لحظه ای طول کشید و نشان داد که با انجام بحث های سیاسی و اجتماعی ، کار آنها به عنوان بازاریاب نیاز به تغییر وضعیت دارد.

مردم از واکنش مارک تجاری به چنین حادثه دلخراش و جدی قدردانی کردند. اگرچه این یک استراتژی کاملاً بازاریابی نبود ، اما Tweet به عنوان یک تلاش بازاریابی بود که به نیابت از اخلاقیات برند صحبت می کرد.
آخرین نمونه ما در آتش سوزی استرالیا در سال 2020 ایجاد شد. بسیاری از مارک ها از طریق کمک های مالی و آگاهی بخشی به واکنش در برابر بحران دامن زدند ، از جمله نام تجاری وگان Arctic Fox Hair Color.

برای کل ماه فوریه ، این شرکت متعهد شد که تمام فروش آنلاین خود را به سازمان هایی که برای ایجاد زندگی بهتر برای حیوانات تلاش می کنند ، اهدا کند. علاوه بر این ، 25 درصد از درآمد آن صرف کمک به میلیون ها حیوان آسیب دیده از آتش سوزی در استرالیا شد.

درمورد واکنش به چیزی عظیم و مهم صحبت کنید. این مارک ها نشان دادند که یک پیام بازاریابی از نظر احساسی چگونه قابل توجه است که در زمان مناسب و با احترام صحیح نسبت به فجایع بین المللی منتشر می شود.

چند موردی که باید در مورد بازاریابی واکنش پذیر قوی به خاطر بسپارید
با مثال کافی است. بگذارید درمورد آنچه شما به عنوان یک برند در مورد بازاریابی واکنش پذیر قوی باید بدانید صحبت کنیم. هنگام استفاده از این تاکتیک مواردی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید - و اگر می خواهید به موفقیت برسید ، از آنها استفاده کنید.

غذاهای کلیدی:
به موقع باشید خواه به یک خبر یا یک روند رسانه های اجتماعی پاسخ دهید ، زمان بندی همه چیز است. هشدارهای خبری را روشن کنید تا بتوانید اولین کسی باشید که با ذکاوت ، احترام و استراتژی های بازاریابی خبره به رویدادهای بزرگ پاسخ می دهید.
فصول را در آغوش بگیرید. تعطیلات و رویدادهای سالانه فرصت های بسیار خوبی را برای بازاریابی واکنش پذیر فراهم می کنند. به موارد ارائه شده در تقویم و مواردی که باید در آینده نزدیک به آنها پاسخ دهید توجه کنید.
همیشه زاویه بازاریابی خود را درک کنید. واکنش به چیزی برای واکنش نشان دادن کارایی ندارد. برای به دست آوردن نتایج قوی ، تلاش های بازاریابی شما باید به رهنمودهای شما پایبند باشند و از طرف برند شما هدفی بزرگتر را دنبال کنند.
به ارزش واکنش بیندیشید. آیا واقعاً داستانی را تعریف می کنید یا در حال دیدن چیزی بامعنا هستید؟ بینندگان از پیام شما چه چیزی می گیرند؟ اطمینان حاصل کنید که ارزش شما بی نظیر و قدرتمند است.
در صورت انجام صحیح بازاریابی واکنش پذیر می تواند فوق العاده موفق باشد. این به شما کمک می کند تا از وقایع فعلی مطلع باشید و به طور منظم فرصت های جدید بازاریابی را پیدا کنید - به علاوه ، معمولاً مقرون به صرفه است زیرا بسیاری از آن را می توان از طریق بازاریابی ساده در شبکه های اجتماعی انجام داد.

با این حال ، بازاریابی واکنش پذیر شما را به مکالمه های بیشتری در شبکه های اجتماعی می کشاند. آماده باشید تا واکنشهای مربوط به بازاریابی واکنشی خود را کنترل کنید - پیش بینی کنید که چگونه نظرات شما در مورد رویدادها روی کل برند شما منعکس می شود.

در نتیجه
امیدوارم از طریق برخی از توضیحات ما و استفاده از چند مثال واقعا عالی ، چیزهای زیادی در مورد بازاریابی واکنش پذیر یاد گرفته باشید. اکنون ، شما باید چارچوبی برای استفاده از منابع رسانه های اجتماعی خود داشته باشید تا زمینه را برای شکل های جدیدی از تبلیغات و مکالمات بهتر مصرف کنندگان فراهم کنید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نگاهی به این پست واکنش دهنده از Popeyes Chicken بیندازید. هنگامی که ساندویچ مرغ جدید آنها اخیراً بسیار عصبانی شد ، هزاران نفر در مورد آن در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام پست می گذاشتند ، وعده غذایی را به عنوان بهترین در میان رقبای خود اعلام می کردند.

این بسیاری از مارک ها را مجبور به اتخاذ مواضع واکنشی در برابر موج توجه رسانه های اجتماعی برای Popeyes کرد. به نوبه خود ، Popeyes نسبت به پیام های ارسالی از سوی رقبای خود واکنش نشان داد. آنچه در پی آمد یک جنگ آرام و بی روح بین مارک های ساندویچ مرغ در آمریکا بود - و طرفداران کاملاً برای آن در اینجا حضور داشتند.

نه تنها Popeyes و سایر تولیدکنندگان ساندویچ مرغ با بازی در شبکه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب کردند ، بلکه آنها به عنوان منبع سرگرمی کاربران بودند. این نوعی بازاریابی واکنشی است که تأثیر ماندگاری ایجاد می کند.

حال ، بیایید به سراغ نوع کمی متفاوت از بازاریابی سرگرمی برویم - واکنش نشان دادن به نمایش ها و فیلم های تلویزیونی معروف.
در هفته های منتهی به آغاز فصل آخر نمایش پرطرفدار بازی تاج و تخت ، همه چیزهایی بود که افراد می توانستند در مورد آن در شبکه های اجتماعی صحبت کنند. تقریباً 10 میلیون بیننده برای اولین قسمت از فصل آخر هماهنگ شده اند. در نتیجه ، بسیاری از مارک ها از تکنیک های بازاریابی واکنش پذیر که در اطراف مجموعه های بسیار محبوب محبوب بودند ، استقبال کردند.

مارک هایی مانند Tiger بر روی شخصیت ها یا مکان های نمایش جناس می زدند ، از قلم ها یا طرح های رنگی مشابه استفاده می کردند و حتی بازیگران ستاره سریال را برای ایجاد تأثیر در طرفداران استخدام می کردند. اگر این کار به خوبی انجام شود ، این نوع بازاریابی واکنش پذیر می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند و مخاطبان پرشور و جذابی را به خود جلب کند.

اگر از این دو نمونه آگهی چیزی برداشت کردید ، بگذارید که بازاریابی همیشه لازم نیست جدی باشد. در حقیقت ، بازاریابی واکنشی که افراد را سرگرم و خنده می آورد ، می تواند بسیار قدرتمند باشد ، به خصوص وقتی که به طور مناسب زمان بندی شود.

نگاه داشتن. آی تی. مختصر.
نکته بعدی ما درباره بازاریابی واکنشی: ایجاز روح ذکاوت است (و تبلیغات خوب).

اگرچه زمان و مکانی برای بازاریابی طولانی نیاز است ، اما استراتژی های بازاریابی واکنش پذیر برای موفقیت کافی به چند کلمه و یک موضوع سخت گیرانه نیاز ندارند.
به عنوان مثال ، نگاهی به این تبلیغ از Innocent Drinks بیاندازید. هنگامی که بحث کلین رونی و ربکا واردی بحث گسترده رسانه های اجتماعی را در سال 2019 آغاز کرد ، نام تجاری با یک تبلیغ سریع و اشاره به موضوع پرداخت.

مطمئناً ، اگر نمی دانید کلین و ربکا کیستند ، این تبلیغ را نمی فهمیدید ، اما با توجه به اینکه این بحث 197 درصد بیشتر از Brexit در آن زمان نام برد ، نوشیدنی های بی گناه شرط بندی مطمئن گذاشتند که تعداد زیادی از بینندگان معنی تبلیغ واکنشی آنها را درک کنید.

نکته در اینجا این است که گاهی اوقات هنگام هماهنگی ستاره ها ، کمتر از 10 کلمه می تواند یک پیام تبلیغاتی بسیار موفق ایجاد کند.
دومین نمونه ما که مظهر روح اختصار است ، از مکانی غیرمنتظره ناشی می شود: Ruffles. این نام تجاری یک پست اینستاگرامی منتشر کرد که در واکنش به میم بسیار محبوب (و سرگرم کننده) با عنوان "دوست پسر حواس پرت" در سال 2018 واکنش نشان داد.

زیرنویس مختصر بود ، و توضیح خیلی کمی در مورد اینکه تصویر پسر و دوست دختر با Flamin ’Hot Ruffles آنها چه ارتباطی دارد توضیح می دهد. این مارک شرط بندی می کرد که تعداد زیادی از مخاطبان رسانه های اجتماعی آنها از قبل می دانستند که به چه چیزی مراجعه می کنند - و حق با آنها بود.

این حدس مخاطره آمیز نبود ، با توجه به اینکه 71 درصد Instagrammers زیر 35 سال هستند و احتمالاً اطلاعات زیادی در مورد الگوهای رفتاری و آخرین روندهای آنلاین می دانند.

استراتژی بازاریابی واکنش پذیر کمتر به محتوای بلند مدت و بیشتر به وقایع ، روندها و بحث های فعلی متکی است. نترسید که کمی به تفسیر خواننده بسنده کنید.

کمی احساسات به آن بدهید
آخرین نمونه مثالهای ما از چند مارک تجاری ارائه می شود که می دانستند چگونه هنگام واکنش به فاجعه ها می توانند از جنبه احساسی تبلیغات استفاده کنند.

هنگامی که کری فیشر در سال 2016 درگذشت ، طرفداران از سراسر جهان گرد هم آمدند تا از عبور او از طریق اینترنت ابراز تأسف کنند. با این حال ، این فقط افراد نبودند - مارک های تجاری نیز از آن استفاده کردند و برخی مرگ او را به شکل محترمانه بازاریابی واکنش پذیر تبدیل کردند.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

درک بازاریابی واکنش پذیر: و نحوه استفاده از آن
امروز ، ما می خواهیم در مورد روند تبلیغات صحبت کنیم که شاید زمزمه هایی در مورد بازاریابی واکنش پذیر شنیده باشید.

اگرچه به نظر جدید و هیجان انگیز می رسد ، بازاریابی واکنشی از سال ها قبل موج می زند و این چیزی است که هر تیم محتوا باید حداقل گاهی اوقات از آن استفاده کنند. این قطب مخالف بازاریابی فعال است - به جای پیش بینی تغییرات در مصرف کنندگان ، شما سریع به آنها پاسخ می دهید.

این پست به شما کمک می کند تا ریزه کاری های بازاریابی واکنش پذیر و همچنین استراتژی هایی را که می توانید برای اتخاذ این روش استفاده کنید ، درک کنید. ما حتی چندین مثال در زندگی واقعی ارائه خواهیم داد تا همه چیز را برای محتوای مشتاق و تیم های تبلیغاتی کاملاً شفاف نشان دهیم.

بازاریابی واکنش پذیر چیست؟
بیایید با واضح ترین و اساسی ترین سوال در مورد این شکل از بازاریابی محتوا شروع کنیم.

یک استراتژی بازاریابی واکنشی شامل پاسخگویی به مصرف کنندگان ، تغییرات قیمت ، مطبوعات ، رویدادهای جاری یا سایر عوامل تأثیرگذار است. به جای تمرکز بر روی ارائه ایده های اصلی و حدس زدن آنچه مشتری در آینده می خواهد ، بازاریابی دیجیتال واکنش پذیر به تغییراتی که در حال حاضر اتفاق می افتد - و چگونگی واکنش برند به این ترتیب پاسخ می دهد.
نمودار بالا باید به شما ایده روشنی از اینکه مرز بین انواع مختلف بازاریابی مرز بین متخصصان است ، ارائه دهد.

نکته جالب در مورد بازاریابی واکنش پذیر؟ فقط منطقی است اگر یک مارک تجاری واقعاً بخواهد از آنچه برای مصرف کنندگان مهم است استفاده کند ، آنها نمی توانند فقط آرزو کنند که مشکلات را قبل از وقوع نفی کنند. آنها برای پاسخگویی به مصرف کنندگان در محلی که نیاز دارند باید به موارد خوب و بد در زمان واقعی پاسخ دهند.

چه تیم بازاریابی شما در حال پاسخگویی به یک هشتگ پرطرفدار یا چیز بزرگی است که فقط در اخبار بین المللی اتفاق افتاده است ، نکته اصلی این است که سریعاً اقدام کنید. هرچه زودتر بتوانید واکنش نشان دهید ، پیام بازاریابی شما مرتبط و تندتر خواهد شد.

برای اینکه ایده واضح تری از چگونگی قدرتمند بودن تلاش های بازاریابی واکنش پذیر به موقع داشته باشید ، بیایید بهترین نمونه های تبلیغاتی بازاریابی واکنش پذیر را در دهه گذشته مرور کنیم. اینها تبلیغاتی هستند که باعث ایجاد موج و بازاریابی واکنش پذیر به روشی درخشان و انقلابی می شوند.

پاسخ سریع به اخبار
همانطور که گفتیم ، پاسخ سریع کلید موفقیت در بازاریابی واکنشی است.

آیا کسی به یاد می آورد که Superbowl 2013 هنگام زندگی قطع برق Superdome را تجربه کرده است؟ مردم عصبانی ، عصبانی و بی تاب بودند - اما Oreo آماده بود تا یک قطعی آزار دهنده برق را به کمی جادوی بازاریابی تبدیل کند.
بلافاصله ، شرکت کوکی ها با یک برچسب تند و سریع ظاهر شد که می گفت "شما هنوز هم می توانید در تاریکی غرق شوید." هم به دلیل به موقع بودن و هم ارتباط مناسب آن با بازی ورزشی که تماشا می کردند ، برای مخاطبان بسیار چشمگیر بود. Oreo واقعاً نمی توانست زمان بندی بهتری داشته باشد.

حال بیایید در مورد یک تبلیغ جدیدتر صحبت کنیم که به همان اندازه به موقع و طنز بود. احتمالاً بسیاری از شما هنگام رونمایی تسلا از Cybertruck جدید خود در سال 2019 دیده اید که پس از آزمایش های موفقیت آمیز قبلی ، پنجره در تلویزیون زنده خرد می شود. پنجره "ضد خرد شدن" به یک شوخی آنلاین تبدیل شد و لگو دست به کار شد.
این نام تجاری اسباب بازی نه تنها با محصول خود مدل سایبرتراک را ایجاد کرد ، بلکه آنها همچنین در توییتر خود اعلام کردند که "ضد شکن است" ، با یک شوخی طنز در نمایش ناموفق ایجاد می شود در حالی که مخاطبان زیادی از دوستداران تسلا و منفور را دوست دارند .

اگرچه مرجع در این بخش بازاریابی لگو برای هر کسی که به اخبار فناوری توجه می کند واضح است ، اگر این مارک برای انتشار آن یک یا دو ماه صبر می کرد ، به سختی برخورد نمی کرد. این نوع تفسیر باید سریع و قدرتمند اتفاق بیفتد - در غیر این صورت ، خطر از دست دادن مشت را دارید.

پخش از رسانه های اجتماعی و سرگرمی
نمونه های بعدی ما از پادشاهان و ملکه های تعاملات مارک آنلاین و بازگشت سریع ارائه می شود. اگر توجه نکرده باشید ، پاسخهای شوخ طبعی در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام به یک روش مطمئن برای جلب توجه مشتری و ایجاد شخصیت تجاری تبدیل شده است و این شرکت ها این کار را به طور ماهرانه انجام داده اند.

با میانگین مصرف کاربران روزانه تقریباً 2 ساعت و 23 دقیقه در شبکه های اجتماعی ، همه ما می دانیم که بازاریابان نمی توانند فقط به روش های سنتی تبلیغات مانند بیلبوردها ، تبلیغات تبلیغاتی و روزنامه ها پایبند باشند.

مشخصاً بازاریابی در شبکه های اجتماعی راه آینده است ، اما آیا به محتوایی که خارج از تبلیغات واقعی شما ارسال می کنید فکر کرده اید؟



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

کودکان در همه جا در معرض محتوای ناشایست رسانه ای قرار دارند و از طریق اینترنت با موقعیت های خطرناک تماس می گیرند. فیلم های YouTube ، اتاق های گفتگو و حتی محتوای نوشتاری می تواند خطری ایجاد کند. اگر یک چیز باعث جنبش جهانی شود ، ترس برای کودکان ما است.

طبق ارزیابی جهانی تهدید ، سو exploاستفاده و سو sexual استفاده جنسی از کودکان در اینترنت ، سریعتر از روشهای فعلی پیشگیری و واکنش ما در حال افزایش است.

اگرچه ما امیدواریم که نظارت و مراقبت والدین و اقدامات ایمنی برای محافظت از خردسالان کافی باشد ، اما این فقط صدق نمی کند. هم شرکت ها و هم دولت ها خواهان تلاش هایی هستند که متناسب با ریسکی باشد که افراد خردسال در اینترنت هر روز با آن روبرو می شوند.

س realال واقعی این است که مسئولیت محافظت از کودکان در برابر محتوای وب سایت به عهده کیست؟ آیا این یک مسئولیت دولتی است؟ ملی؟ یا آیا نقش شرکت های فناوری در بهبود حمایت ها است؟

این سوالات کلی از مارک ها و سازندگان محتوا می خواهد که درباره اینکه چه کسی محتوای آنها را مشاهده می کند و چگونه ممکن است بر روی آنها تأثیر بگذارد ، فکر کنند. از این گذشته ، آیا وظیفه همه این نیست که از جوانان آینده محافظت کنیم؟

4. از طرف تلنگر: بسیاری فکر می کنند نباید دولت را درگیر کرد
از آنجا که ویروس کرونا ویروس بزرگی شده است (و موضوع داغ هر سایت رسانه های اجتماعی است) ، سوالات جدی در مورد چگونگی جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط وجود دارد. آیا وظیفه دولت این است که در زمان بحران وارد عمل شود؟ یا این به شرکت های شخصی بستگی دارد؟بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، از جمله فیس بوک و Pinterest ، در تلاشند تا از انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس جلوگیری کنند. هنوز هم برخی از آنها این سال را مطرح می كنند كه آیا دولت برای جلوگیری از ایجاد وحشت و ارتقا the سطح رفاه عمومی عموم مردم باید وارد عمل شود.

برخی دیگر به شدت معتقدند که دولت در تنظیم هیچ محتوای شبکه های اجتماعی جایی ندارد. همانطور که جان سمپلز نوشت ، "جلوگیری از آسیب های ناشی از" اخبار جعلی "یا" "سخنان نفرت انگیز" فراتر از صلاحیت دولت است ؛ به نظر می رسد شرکت های فناوری مصمم هستند که با چنین آسیب هایی مقابله کنند ، و دولت کاری کم برای این کار باقی می گذارد. "

آیا در کشورهایی که حق آزادی بیان دارند ، آیا دولت واقعاً حق تعیین اطلاعات صحیح را دارد؟ خوب ، بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید ، اما بخش عمده ای از مردم "نه" قاطعانه به شما می دهند.

یک مقررات واقعی چقدر واقع بینانه است؟

اکنون ، ما به سالی می رسیم که شما واقعاً برای پاسخ به اینجا آمده اید: آیا در سالهای آینده محتوای آنلاین واقعاً نظم و قانون بیشتری پیدا می کند؟ آیا بازاریاب ها مجبورند تغییرات بزرگی در نحوه تولید محتوا ایجاد کنند؟

پاسخ پیچیده است. همانطور که از اطلاعات بالا مشاهده می کنید ، ده ها عنصر مختلف وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: حق آزادی بیان ، حمایت از خردسالان ، دخالت دولت برای حفظ امنیت ملی.

از سال 2020 به نظر می رسد هیچ مدل جهانی وجود ندارد که بتواند برای تنظیم اینترنت کار کند. این بدان معنا نیست که مقررات افزایش نخواهند یافت - این فقط به این معنی است که هر کشور ، شرکت و فرد با چالش ها و پروتکل های مختلف نظارتی روبرو خواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

آیا تنظیم دقیق مطالب بر برنامه بعدی بازاریابی شما تأثیر می گذارد؟
در دهه گذشته پرچم های قرمز زیادی وجود داشته است که نشان می دهد برای گشت زنی در جهان گسترده ای که در اینترنت ما وجود دارد ، به تنظیم مقررات بیشتری نیاز داریم.

کودکانی که محتوای نامناسب را تماشا می کنند.
استفاده غیرقانونی از شبکه های اجتماعی.
جنبش های سیاسی و اجتماعی تحت تأثیر محتوای جعلی.
مجرمان از ویدیو و صدا به عنوان بستری برای گسترش آسیب های خود استفاده می کنند.
بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک و یوتیوب ، ادعا کرده اند که برای بهبود ایمنی و کیفیت تغییراتی ایجاد کرده اند - اما اثرات ماندگار آن هنوز مشخص نیست.

نام های بزرگی مانند مارک زاکربرگ خواستار تنظیم بیشتر محتوای آنلاین برای مقابله با پیام رسانی های مضر و نادرست شده اند. در کنفرانس امنیتی مونیخ در سال جاری ، وی اظهار داشت که اداره بهتر اینترنت به نفع همه خواهد بود و هنوز هم نمی دانیم که این مقررات ممکن است چگونه باشد.

امروز ، ما می خواهیم در مورد امکان واقعی تنظیم محتوا در آینده ، و همچنین تغییرات آینده که ممکن است در نحوه پلیس و ارزیابی محتوای ما تأثیر بگذارد ، صحبت کنیم.

چه مقرراتی بر فضای ایجاد محتوا ، تبلیغات ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی عمومی همانطور که می شناسیم تأثیرگذار خواهد بود؟

بیا بحث کنیم:

1. این یک مشکل جهانی است ، توجه جهانی را به خود جلب می کند
بیایید با این واقعیت شروع کنیم که استفاده از اینترنت (و مقررات) مشکلی نیست که در برخی از کشورها - یا مارک های خاص بومی سازی شده باشد. میلیون ها میلیون نفر می توانند از هر کجا که زندگی می کنند و یا سفر می کنند به وب جهانی دسترسی پیدا کنند و این یک آگاهی جهانی را به همراه دارد که بسیاری از مسائل سیاسی و اجتماعی از آن برخوردار نیستند.

مکالمات در مقیاس جهانی درباره مسئله تنظیم اینترنت دولت در حال انجام است. کمیسیون اروپا صریحاً اظهار داشته است که اینترنت می تواند آسیب بالقوه ای وارد کند و می تواند برای فعالیت های جنایی و همچنین اخلال در امور سیاسی سو استفاده شود. آنها ادعا می کنند که اتحادیه اروپا بر "نیاز به اقدامات فوری و راه حل های مشخص" در رابطه با اینترنت و مقررات مبتنی بر محتوا تأکید می کند.

به همین ترتیب ، ایالات متحده تلاش کرده است تا همه ارتباطات الکترونیکی را از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال بیشتر تنظیم کند. بین ثابت ماندن با اصل آزادی بیان ، یعنی اینکه کشور حداقل مقررات مربوط به محتوا را دارد ، اما برخی از مقررات مربوط به استفاده عمومی از اینترنت ، نبرد مداومی درگرفته است.

در سراسر جهان ، از چین گرفته تا هند ، مکزیک یا هرجای دیگر ، دولت ها همه این س theال را می پرسند: برای محافظت از شهروندان و دولت چه باید بکنیم ، و مرزهای قانونی ما کجاست؟

2. بزرگترین ترس در مورد اینترنت نامنظم
هنگام بحث در مورد مقررات اینترنتی ، ما فقط در مورد ترس از اخبار جعلی یا نفرت از محتوای تکراری و غیر اطلاعاتی صحبت نمی کنیم - مقامات در سطح بسیار بالاتری فکر می کنند.

اتحادیه اروپا مقاله ای با عنوان "محتوای غیرقانونی و مضر در اینترنت" منتشر کرد که در آن جزئیات برخی از بزرگترین نگرانیهای مشترک دولتها در مورد اینترنت نامنظم ذکر شده است:

موارد امنیت ملی ، از جمله فعالیت های تروریستی
محافظت از خردسالان در برابر خشونت ، بازاریابی محتوای مضر و پورنوگرافی
نفرت نژادی یا تبعیض
امنیت اقتصادی به دلیل تقلب و دزدی دریایی
امنیت اطلاعات و هک کردن
محافظت از حریم خصوصی و داده های شخصی
محافظت از شهرت در برابر افترا یا فعالیت غیرقانونی
توزیع و نظارت بر مالکیت معنوی

نگرانی در مورد مقررات دولت را می توان در همه جا مشاهده کرد ، از مادران دارای فرزند خردسال گرفته تا مقامات عالی رتبه دولتی که از امنیت کشورهای خود می ترسند. در نتیجه ، تلاش های نظارتی در رابطه با انواع مختلف رسانه ها گفتگویی است که هرکسی می تواند انجام دهد.

وقتی صحبت از مارک هایی می شود که تحت تأثیر مقررات دقیق محتوا قرار بگیرند ، همه و همه تحت تأثیر قرار می گیرند. با این حال ، پیش بینی می کنیم تأثیر قابل توجهی بر وبلاگ نویسان ، خبرگزاری ها و سازمان های بهداشتی داشته باشد.

صحبت از مارک های سلامتی است ، شما می توانید در مورد تنظیم محتوای سنگین در مورد پزشکی جامع گام بردارید. گوگل و سایر سیستم عامل ها مراقب نظارت بر محتوایی هستند که ادعاهای جسورانه ای مانند "CBD سرطان را درمان می کند" یا "روغنهای اساسی ویروس کرونا را درمان می کنند".

عباراتی از این قبیل شما را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد - اما آیا مقرراتی از این قبیل همچنان ادامه خواهد یافت تا مارک های بیشتری از صنایع مختلف را در بر بگیرد؟

3. یک فشار برای محافظت از کودکان آینده وجود دارد
از آنجا که تقریباً هر شهروند آمریکایی ، اروپایی و آسیایی از قبل در اینترنت است ، امروزه عمده رشد اینترنت از کشورهای در حال توسعه است. در این مکان ها تخمین زده می شود که از هر دو کاربر اینترنت یک نفر کودک باشد.

فقط کشورهای در حال توسعه نیستند که هستند اگرچه با استفاده از اینترنت کودکان و مواجهه با محتوای مضر روبرو هستند.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید ، فقط حدود 45 درصد از اطلاعات اکثر مارک ها در واقع قابل استفاده هستند. بقیه "داده های تاریک" است. به عبارت دیگر ، این داده هایی است که نمی تواند برای گرفتن بینش برای تصمیم گیری واقعی مورد استفاده قرار گیرد.

ممکن است فکر کنید ، "خوب ، من فقط از آنچه مفید است استفاده می کنم." به نظر می رسد که این یک برنامه عالی است ، به جز این واقعیت که یافتن داده های "خوب" وقتی اکثر اطلاعات شما تاریک باشد ، بسیار دشوارتر است.

به همین دلیل است که تمرکز روی داده های بیش از حد همزمان منجر به فقدان داده های خاص و قابل استفاده می شود. هرچه اطلاعات بیشتری برای الک کردن داشته باشید ، یافتن آن سنگهای داده ای که باید تغییر واقعی در برند شما ایجاد کنند ، چالش برانگیزتر خواهد بود.

س isال این است که ، چگونه می توانید بفهمید کدام داده ها بینشی را به وجود می آورد و کدام یک فقط مجموعه شما را بهم ریخته است؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم

موثرترین منابع داده های بازاریابی استفاده شده کدامند؟
طبق تحقیقات اخیر ، با ارزش ترین داده ها معمولاً از تیم های فروش داخلی و تیم خدمات مشتری شما است. اینها مردانی هستند که به صورت روزانه یا هفتگی با مشتری ارتباط برقرار می کنند. آنها می دانند که چه می خواهند و در موقعیتی هستند که بتوانند داده های قابل استفاده را شناسایی کنند.

از طرف دیگر ، داده های شرکای کانال و فروشندگان ، تقریباً 50 درصد کارآیی کمتری دارند. چرا؟

آنها در واقع بخشی از مارک شما نیستند. آنها در مورد آنچه شما واقعاً نیاز دارید کمتر می دانند ، این بدان معناست که هنگام تلاش برای یافتن اطلاعات مفید ، آنها اساساً در تاریکی تاب می خورند.

اگر می خواهید داده ها را جمع آوری کنید (همانطور که باید) ، این نکات مفید را در ذهن داشته باشید:

نظرسنجی ها یک روش عالی برای انتخاب و انتخاب اطلاعاتی است که جمع آوری می کنید.
چارچوب زمانی را برای جمع آوری داده ها تنظیم کنید تا برای مدت طولانی زیاد جمع نشوید.
هر روش جمع آوری اطلاعات برای مارک خاص شما ضروری نیست.
توانایی تجزیه و تحلیل داده های خود به همان اندازه یادگیری جمع آوری آنها مهم است.
با رفتن به سال 2021 و بعد از آن ، توانایی جمع آوری داده ها فقط افزایش می یابد. به همین دلیل شما باید آنچه اکنون مهم است را تعیین کنید. از امروز تمرین جمع آوری داده های هوشمند را شروع کنید تا با نزدیک شدن به آینده بازاریابی دیجیتال ، هجوم داده های تاریک به خود خسته نشوید.

مشکل شماره 4: نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی
ممکن است فکر کنید که نگرانی بیشتر و محافظت از حریم خصوصی مصرف کننده بسیار زیاد است - و حق با شماست. بدیهی است که برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی اقدامات بیشتری می خواهیم (و نیاز به آنها داریم).

اکنون افراد تحت قوانین دقیقتر محافظت از داده ها و تنظیم محتوا ، با نرم افزار ضد ردیابی در ارتباط هستند. مصرف کنندگان ایمن ترند ، اما در عین حال ، چیزهای زیادی در حال تغییر است.

از منظر بازاریابی دیجیتال ، تأکید بر اقدامات حریم خصوصی می تواند در نحوه تبلیغات ما تفاوت ایجاد کند. داده های تجاری احتمالاً در آینده کم خواهد شد زیرا افراد بیشتری فعالیت های خود را به صورت آنلاین پنهان می کنند.

به طور همزمان ، انتظارات تبلیغات شخصی و متناسب با نیازهای آنها افزایش می یابد. بنابراین ، بازاریابان دیجیتال چگونه می توانند (الف) قوانین و محدودیت های حریم خصوصی مصرف کننده را رعایت کنند در حالی که (ب) پیام رسانی را برای هر مصرف کننده شخصی می کنند؟

این مقداری معما است و با تغییر سیاست های حفظ حریم خصوصی ما به طور مداوم با آن کنار خواهیم آمد. پیشنهاد ما برای مدیریت تناقض؟ خوب ، ما چند تا داریم.

وقتی صحبت از مقررات داده می شود ، همه الزامات قانونی را درک کنید.
بر روی شخصی سازی تمرکز کنید که به نفع مصرف کننده است ، نه شما.
از داده ها برای افزایش تجارب مشتری به جای تبلیغات استفاده کنید.
هر زمان در استفاده از اطلاعات خصوصی اطمینان ندارید به مشاور حقوقی مراجعه کنید.
شاید از همه مهمتر ، با آخرین تغییرات در محدودیت های داده همراه باشید. شرکت های بزرگ بهترین وکلای روی کره زمین را دارند که در صورت مواجه شدن با شرایط چسبناک به آنها کمک می کنند - مارک های کوچک چنین نیستند. هنگام استفاده از اطلاعات خصوصی برای بازاریابی ، باید مراقب جریمه و مشکلات حقوقی باشید.

در پایان روز ، می خواهید به مخاطبان خود اطمینان دهید که با احترام و ایمن اطلاعات آنها را مدیریت می کنید. در انتهای دیگر طیف ، می خواهید تجربیات آنها را به اندازه کافی سفارشی کنید تا بتوانید آنها را به کار ببرید.

یافتن این تعادل یکی از دشوارترین کارها در آینده بازاریابی دیجیتال - و فراتر از آن خواهد بود.

مشکل شماره 5: سیستم عامل های اجتماعی بسیار زیادی برای انتخاب
در آخر ، بیایید نگاهی به این واقعیت بیندازیم که امروز تعداد زیادی سیستم عامل برای بازاریابان دیجیتال وجود دارد. در واقع ، ممکن است تعداد زیادی برای انتخاب وجود داشته باشد.

فیس بوک. توییتر. اینستاگرام Pinterest یوتیوب TikTok. وبلاگ Tumblr حد نصاب واتس اپ Reddit LinkedIn. همه این سیستم عامل ها در آینده بازاریابی دیجیتال جایگاهی دارند - اما این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک با اهداف نام تجاری شما مناسب تر باشد.

ما تحقیقات زیادی داریم که نشان دهنده قدرت سلطنتی فیس بوک به عنوان پر کاربردترین برنامه رسانه های اجتماعی است. با این حال ، این بدان معنی نیست که فیس بوک بهترین مکان برای اختصاص تمام دلارهای تبلیغاتی و انرژی شما است.

بسته به نوع نام تجاری و مخاطبان ، بهتر است چند سیستم عامل دیگر را برای پخش همه وجوه خود انتخاب کنید 

دور و بر.

موثرترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای درگیر شدن در حال رشد

اگرچه ممکن است فیس بوک بیشترین کاربر را داشته باشد ، اما نشان داده شده است که اینستاگرام بالاترین نرخ رشد تعامل را برای اکثر مارک ها دارد. جالب است که توییتر قدرتمندترین منبع برای مشاغل B2B است که می خواهند به سرعت اخبار را به اشتراک بگذارند. Pinterest برای هنرمندان و طراحان گرافیک که نیاز به یک بستر بصری دارند بسیار مفید است.

آنچه می خواهیم بگوییم این است که هیچ پلتفرمی در مورد بازاریابی دیجیتال پیروز نمی شود. هر کدام نقاط قوت خاص خود را دارند. آنچه باعث ایجاد مشکل می شود ، این است که مارک ها به جای غوطه وری در چند مورد سعی در استفاده از همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارند.

همانطور که Agility PR دریافت ، بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در واقع می توانند به برند و وفاداری شما آسیب برسانند. بودجه و زمان بازاریابی خود را کره و سیستم عامل ها را نان بدانید. اگر سعی کنید بیش از حد بیش از حد قطعات را پهن کنید ، با نان کاملاً کره ای روبرو می شوید.

در طولانی مدت ، احتمالاً بهتر است چند سیستم عامل عالی رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید تا به جای پریدن بر روی هر یک از برنامه های جدید که در فروشگاه app است ، از آنها استفاده کنید. این نکته به خصوص داشتن توجه به این نکته مهم است که ما به سمت آینده ای بازاریابی که اساساً بصورت آنلاین و در برنامه ها قرار دارد ، می رویم.

در نتیجه
اگر کارهای خود را به درستی انجام داده ایم ، به شما پیشنهاد زیادی داده ایم که با این مقاله در مورد آن فکر کنید. ما می بینیم که همه این موضوعات تهدیدهای واقعی است که برای بسیاری از بازاریاب های دیجیتال در آستانه قرار دارد و شما را تشویق می کنیم قبل از اینکه فرصتی برای مصالحه با نام تجاری شما داشته باشند ، شروع به بررسی آنها کنید.

COVID-19 ، تغییرات اجتماعی و استرس اقتصادی در حال حاضر برخی از این مشکلات را به کانون توجه قرار داده است. نام تجاری شما چگونه آنها را کنترل می کند و در آینده به طور متفاوتی چه خواهید کرد؟

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

5 مشکل جدیدی که ممکن است در آینده نزدیک بازاریابی دیجیتال مشاهده کنیم
جهانی که می دانیم طی هشت ماه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. همه چیز ، از نحوه غذا خوردن در رستوران ها تا نحوه بازاریابی محصولاتمان ، دچار طوفان انقلابی شده است. اما این برای آینده بازاریابی دیجیتال به چه معناست؟

COVID-19 به ما اجازه داده است تا در نظر بگیریم كه چه مشكلات تبلیغاتی در حال حاضر مشاهده می كنیم - و این نقش بزرگی در آینده ما خواهد داشت. بیشتر ما به دلیل همه گیری و سایر تغییرات اجتماعی در حال پرش از موانع چشمگیر هستیم ، اما به ما اعتماد کنید: هنوز تغییرات بیشتری در راه است.

بیایید در مورد برخی از بزرگترین مشکلاتی که در افق بازاریابی دیجیتال مشاهده می کنیم صحبت کنیم. ما همچنین شما را با نکات و ترفندهایی برای مقابله با این مسائل از قبل آماده خواهیم کرد.

مشکل شماره 1: مصرف کنندگان از تبلیغات بیمار می شوند
آخرین باری که به غیر از Super Bowl تماشا کرده اید ، چه زمانی آگهی را تماشا کرده اید؟

تخمین زده می شود که هر فرد متوسط ​​هر روز با 6000 تا 10 هزار تبلیغ روبرو می شود و با این وجود بیشتر ما وقتی مجبور به تماشای بیش از پنج ثانیه محتوای تبلیغاتی هستیم ، از ناراحتی غر می زنیم.

تحقیقات نشان داده است که مردم احساس می کنند تبلیغات بیشتر نشان داده می شوند ، به طور فزاینده ای مزاحم می شوند و نقش بیشتری در زندگی آنها دارند. متأسفانه ، بیشتر این احساسات در محدوده منفی قرار می گیرند ، نه مثبت. مردم دوست ندارند امروز چقدر تبلیغ می کنند.

در نتیجه ، افراد بیشتری در حال نصب مسدود کننده های تبلیغات هستند و در حال کار بر روی روش های جلوگیری از دیدن تبلیغات هستند. پیش بینی می شود تا سال 2021 ، 27 درصد از کاربران اینترنت به مسدودکننده های تبلیغات اعتماد کنند. همانطور که پروفسور اسوالد از دانشگاه هاروارد دریافت ، تبلیغات بیشتر ما را ناراضی می کند - و ما هر وقت بتوانیم از آن دور می شویم.

بنابراین ، اگر نوعی مارک تجاری هستید که به تبلیغات پاپ آپ و برنامه ای بسیار اعتماد کرده اید ، وقت آن است که به این فکر کنید که اگر تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما از مسدود کننده ها استفاده می کنند ، چه خواهید کرد.

پیشنهاد ما؟ اکنون برای چرخش دیدگاه خریداران در مورد تبلیغات خود اقدام کنید.

این فرصتی است که شما می توانید احساس آزار و اذیت افراد را هنگامی که تبلیغ شما را به عنوان یک لذت مثبت می بینند تغییر دهید.

اگر دوباره مصرف كنند ، مصرف كنندگان مانند تصدیق ها را دوست دارند

همانطور که می بینید ، مردم از دیدن تبلیغات خنده دار ، جالب یا از مارکی که از قبل می شناسند و به آن اعتماد دارند ، بدشان نمی آید. کلید ادامه احساسات مثبت این است که مخاطبان خود را با محتوای تبلیغاتی معتبر ، طنزآمیز و / یا جذاب درگیر کنید.

اگر از ما بخواهید ، در آینده بازاریابی دیجیتال ، مصرف کنندگان حرف بزرگی خواهند زد که کدام تبلیغات را تماشا می کنند و کدام یک را تماشا نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که یکی از معدود مارک هایی هستید که در یک فضای تبلیغاتی از تعامل با آنها لذت می برند.

مسئله شماره 2: به طور فزاینده ای از ارزش نام تجاری متناقض است
هر بازاریابی که ارزش چیزهای خود را داشته باشد ، می داند که سازگاری برای حفظ یک تصویر قوی از برند مهم است. متأسفانه ، ما در دوره ای زندگی می کنیم که حفظ این ثبات سخت تر از آن است که به نظر می رسد.

هر روز یک مسئله اجتماعی جدید برای اظهارنظر وجود دارد. روند جدیدی برای استقبال. یک مسئله یا نگرانی متفاوت برای حل آن. در زمانی که هر شرکتی در تلاش است تا از جدیدترین باند واگن استفاده کند و اخلاقیات و ارزش های خود را به نمایش بگذارد ، ناسازگاری یک خطر است. وقتی به آینده بازاریابی دیجیتال نگاه می کنیم ، ناسازگاری حکم اعدام است.

اگر شما به عنوان یک مارک تجاری ، سعی کنید هر یک از تغییرات اجتماعی را که آینده درگیر شما خواهد بود ، هدف قرار دهید ، این خطر را دارید که به راحتی برای مخاطبان خود ظریف به نظر برسید.

سازگاری با برند کلید موفقیت در برندسازی است

بزرگترین مشکل مارک ناسازگار؟ گیجی.

مشتریان شما باید بدانند که شما در بلند مدت دقیقاً به چه چیزی می ایستید ، نه آنچه را که هر دقیقه از روز در طول تغییرات اجتماعی احساس می کنید.

مصرف کنندگان وقتی با مارک های مشترک ارزش های مشترکی دارند روابط خود را برقرار می کنند. اگر ارزش های شما در حال تغییر باشد ، یا اگر تعداد زیادی از آنها را داشته باشید که مردم نتوانند آنها را ردیابی کنند ، مصرف کنندگان برای ایجاد یک رابطه اعتمادپذیر با شرکت شما تلاش خواهند کرد.

هنوز هم مهم است که در تغییرات اجتماعی شرکت کنید و صدای خود را در مورد موضوعات مهم به گوش برسانید. بنابراین ، نام تجاری شما چگونه می تواند ثبات را حفظ کند و در مواقع نیاز لوله گذاری کند ما پیشنهاد می کنیم:

یادگیری آنچه می خواهید پیام نام تجاری شما باشد. لحن شما ، شخصیت شما ، هدف کلی شما چیست؟
درباره مخاطبان خود بیشتر بیاموزید. آنها واقعاً چه می خواهند از شما بشنوند؟
اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما با گفته های شما همسو است. یک پست توییت یا اینستاگرام ساده اگر با آنچه برند شما واقعاً همخوانی ندارد ، هوشمندانه نیست.
با مصرف کنندگان به طور منظم تعامل داشته باشید و حتی در هنگام پرداختن به مسائل یا تغییرات مشکل ساز صدای سازگار را به آنها ارائه دهید.
بخاطر بسپارید: اشکالی ندارد که برای حفظ مشتری ، تصویر برند خود را در صورت لزوم تنظیم کنید. با این حال ، هر تغییری که تحریک می کنید ، هر اظهارنظر بزرگی که می کنید ، به ظاهر کلی برند کمک می کند.

تمرکز خود را بر این بگذارید که هرچه برند شما رشد می کند ، همه چیز را همگام نگه دارید. اجازه ندهید جدیدترین باند واکسن موانعی ایجاد کند 

در توسعه نام تجاری شما درعوض ، هر تغییری را به روشی سازگار با شخصیت خود کنترل کنید.

مسئله شماره 3: بیش از حد داده های مصرف کننده
امروز ، تقریباً هر چیزی را که می خواهیم می توانیم یاد بگیریم. آیا می خواهید از سن متوسط مخاطب خود مطلع شوید؟ مطمئن. علاقه مندید بدانید چه نوع لباسی می پوشند؟ باشه. به دنبال تحقیق در مورد درآمد هستید؟ گرفتیش.

شما آن را نامگذاری کنید ، یک آمار برای آن وجود دارد. اگر تحقیق از قبل وجود نداشته باشد ، می توانید با استفاده از ابزارها و خدمات مناسب آن را به راحتی جمع آوری کنید. این اطلاعات در مورد بازاریابی و برند سازی هدفمند فوق العاده مفید است.

با این حال ، آنچه در چند سال گذشته متوجه شده ایم این است که داده های زیاد می تواند چیز بدی باشد. بگذارید چرا توضیح دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

فعالیت بازار شماره 7: قیمت گذاری
بدون یک سیستم قیمت گذاری مناسب ، مردم محصولات و خدمات شما را بدون توجه به آنچه شما ارائه می دهید ، خریداری نمی کنند. بنابراین ، شما باید مشتریان خود را مطالعه کنید ، سیستم قیمت گذاری رقبا را مرور کنید و قیمتی را تعیین کنید که برای همه افراد درگیر منطقی باشد. به یاد داشته باشید که هنگام تعیین قیمت ، باید توزیع کنندگان و خرده فروشان خود را در نظر بگیرید زیرا آنها نقش مهمی در روند زنجیره تامین دارند.

علاوه بر این ، در دسترس بودن محصول ، تقاضای مشتری و سایر عوامل بیرونی نقش بسزایی در دریافت هزینه کالاها و خدمات از مشتریان دارند. بنابراین ، قیمت در فرآیند بازاریابی بسیار مهم است. این یکی از عواملی است که بازاریابان برای دستیابی به ارزشی که یک محصول برای مشتریان خود دارد ، استفاده می کنند. بنابراین ارزش کالا باید با قیمت بازاریابی موثر مطابقت داشته باشد.

فعالیت بازار شماره 8: خدمات مشتری
خدمات موثر مشتری نقش مهمی در تجربه مشتری فردی دارد. بنابراین ، اگر می خواهید از خدمات عالی به مشتری اطمینان حاصل کنید ، باید بدانید مشتری چه می خواهد. شما باید در اسرع وقت به س theirالات آنها پاسخ دهید و باید اطلاعات کافی در مورد محصولات و خدمات خود به آنها بدهید.

این روزها مشتریان به دنبال خدمات دوستانه و بدون دردسر هستند ، بنابراین ، برای افزایش فروش ، مشاغل باید مشتری دیگر باشند.

و در آخر اینکه ، برای اطمینان از فعالیت خوب بازاریابی خدمات مشتری ، باید بازخورد مداوم داشته باشید ، از طریق نظرسنجی ها بررسی دوره ای انجام دهید و به نگرانی های کارکنان توجه کنید.

سرانجام
بسیاری از فعالیت های بازاریابی وجود دارد که متخصص در مشاغل خاص هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فعالیت ها ، به مقاله دسته فعالیت های بازاریابی مراجعه کنید. همچنین ، می توانید مقاله فعالیت های بازاریابی دیجیتال را مطالعه کنید.

مزایای فعالیت های بازاریابی چیست؟
فعالیت های بازاریابی از بسیاری جهات به سود یک سازمان یا تجارت است. در نتیجه تلاش شما برای انجام فعالیت های بازاریابی ، آنچه باعث می شود تجارت شما به سطح بالاتری برسد یا آن را پایین بیاورد. در اینجا مزایای فعالیت های بازاریابی آورده شده است

1- به شما کمک می کند بازار خود را درک کنید
فعالیت خوب بازاریابی برای تجارت مهم است زیرا به شما کمک می کند روابط طولانی مدت و طولانی با مشتریان و کاربران نهایی داشته باشید. علاوه بر این ، فعالیت های بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا پتانسیل های پنهان محصولات و خدمات خود را کشف کنید. شما می توانید از خواسته های مشتری مطلع شوید و همچنین امکانات ، پتانسیل ها و خطر فروش محصولات و خدمات خود را درک کنید.

2- به شما در درک مشتریان کمک می کند
فعالیت های بازاریابی به شما این امکان را می دهد تا مشتریان خود را بهتر درک کرده و منجر به تولید محصولات و خدمات خود شوید. زیرا درک مشتریان شما برای ارائه خدمات و محصولات شخصی به آنها امکان پذیر است. هنگامی که با مشتریان خود رابطه قوی دارید ، می تواند به یک توصیه مثبت منجر شود.

3- تجارت خود را به مخاطبان هدف ارتقا دهید
فعالیت های بازاریابی موثر می تواند شما را قادر به درک مخاطبان خود ، آنچه آنها می خواهند و چگونه آنها را می خواهد ، کنید. در این صورت می توانید محصول و خدمات صحیحی را در اختیار آنها قرار دهید.

مخاطب مورد نظر فردی ، جمعیتی یا منطقه ای است که ویژگی ها و پیشنهادات محصول و خدمات شما را به اشتراک می گذارد. بنابراین ، این گروه ها معمولاً کاربران نهایی هستند که محصول و خدمات شما را خریداری می کنند. بنابراین ، فعالیت های بازاریابی آنها را برای شما رونمایی می کند ، به شما کمک می کند آنها را بهتر درک کنید و به شما امکان می دهد راه حل خود را برای بهبود کارایی / بهره وری تنظیم کنید.

4- به مارک تجاری خود کمک می کند
مارک تجاری باعث ایجاد ماندگاری و خاطره خوبی در ذهن مشتریان و مشتریان بالقوه شما می شود. بنابراین ، فعالیت های بازاریابی به شما امکان می دهد نام تجاری خوبی برای محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. برندینگ استراتژی ای است که در آن یک سازمان یک طرح ، نماد ، شعار ، نام ایجاد می کند که می تواند به برند شما کمک کند تا به راحتی با شما همذات پنداری کند.

وقتی مارک خوبی داشته باشید ، سازمان شما پا برجا خواهد ماند و همچنان رهبر بازار خواهد بود. یک مارک خوب ، محصولات و خدمات شما را از سایر رقبا متمایز می کند.

5- به شما کمک می کند تا تجارت خود را مقیاس بندی کنید
فعالیت های بازاریابی می تواند رشد شغلی شما را فوق العاده تقویت کند. از آنجا که راه اندازی مشاغل کار آسانی نیست ، اما رشد و تداوم رشد دشوارتر است. بنابراین ، بدون فعالیت های مناسب بازاریابی برای تقویت رشد تجارت شما ، اشتیاق مشتری افزایش می یابد ، سازمان شما پا برجا نمی ماند و سودآوری به شدت کاهش می یابد.

نتیجه
فعالیت های بازاریابی به مواردی گفته می شود که فرد یا سازمانی برای افزایش فروش خدمات / محصولات و همچنین بهبود برند خود متعهد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

فعالیت بازار 3: محصول و خدمات را انتخاب کنید
اگر باید منجر به تولید بیشتر و افزایش فروش شوید ، باید محصولات و خدمات مناسب را ارائه دهید. بنابراین ، بسیار مهم است که درک کنید مشتری به چه چیزهایی نیاز دارد تا شما را قادر به ارائه محصولات و خدمات مناسب به آنها کند. مردم به راحتی فراموش می کنند یا نمی دانند که بدون افزودن ارزش به مشتری ، تجارت شما نمی تواند مشتری جدید جذب کند یا مشتری قدیمی را حفظ کند. بنابراین ، شما باید راه حل های مناسبی برای ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه دهید.

امروزه تجارت بسیار رقابتی است و محصولات به مراتب بیشتر از خریداران در بازار وجود دارد. بنابراین کارآفرینان و تیم های بازاریابی باید عادت ارائه راه حل های مناسب به مشتریان را پرورش دهند. محصولات و خدمات مناسب برای تعیین موفقیت در کمپین بازاریابی شما بسیار کمک می کنند. قبل از تصمیم در مورد بازاریابی محصولات خود ، باید سوال زیر را از خود بپرسید.

چه نوع محصولات و خدماتی شما را به وجد می آورد ، سود می برد و از آن لذت می برید؟
آیا از محصولات و خدماتی که می خواهید بفروشید قدردانی می کنید؟
آیا محصولات و خدماتی را که قصد فروش آن را دارید خریداری می کنید؟
آیا می توانید یکبار با اطمینان همان محصولات و خدمات را به فرزندان ، مادر ، پدر یا سایر عزیزان خود بفروشید؟
آیا می توانید این محصول را برای مدت طولانی بفروشید؟
آیا می توانید به محصولی که قصد ارائه آن را دارید افتخار کنید؟
وقتی تمام پاسخ های این مورد را دریافت کردید ، با اطمینان می دانید که محصول یا خدمات مناسبی است.

فعالیت بازار شماره 4: ایجاد تجربه مشتری
شما ممکن است محصولات و خدمات مناسب را ارائه دهید و باز هم بدون تجربه مشتری مناسب ، هدف خود را برآورده نکنید. بنابراین ، سازمان ها و مشاغل متمرکز بر تجربه مشتری می توانند Churn را بسیار کاهش دهند. علاوه بر این ، شما می توانید با داشتن یک فعالیت بازاریابی با تجربه مناسب مشتری ، درآمد خود را افزایش داده و به سود بیشتری برسید.

ارتباط با مشتری در مورد چگونگی مدیریت و برقراری ارتباط با تک تک مشتریان است. در حالی که تجربه مشتری می تواند دلبستگی عاطفی به برند شما ایجاد کند و کل سفر مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد تا بر هر حوزه از سازمان یا تجارت شما تأثیر بگذارد. زیرا مشتریان خوشحال وفادار می مانند و برند شما را توصیه می کنند. موارد زیر را برای ایجاد یک تجربه عالی مشتری در نظر بگیرید

درک کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند
چشم انداز تجربه مشتری را برای نام تجاری خود ایجاد کنید
بین علامت تجاری و مشتریان خود ارتباط عاطفی ایجاد کنید
تلاش کنید تا بازخورد مشتری را در زمان واقعی بگیرید
تیم بازاریابی خود را توسعه دهید
بی نظیر باشید (آرم ، شعار ، وب سایت ، رنگ ها و موارد دیگر)
به بازخورد کارمندان توجه کنید
از طریق تخفیف و پیشنهادات ویژه به مشتریان خود بازگردانید
بازده سرمایه گذاری را اندازه گیری کنید
فعالیت بازار شماره 5: کانالهای توزیع محصول را تنظیم کنید
کانال توزیع محصول مسیرها ، واسطه ها و زنجیره هایی است که خدمات یا کالاهای شما از طریق آنها عبور می کند تا به مصرف کنندگان نهایی و کاربران نهایی برسد. همچنین ، کانال های توزیع می توانند یا ترکیبی از خرده فروشان ، انبارها ، فروشگاه ها ، عمده فروشان ، رسانه های اجتماعی یا فروشگاه های تجارت الکترونیکی در اینترنت باشند.

کانالهای توزیع مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد. یک کانال مستقیم به کاربران نهایی و مصرف کنندگان اجازه می دهد محصولات و خدمات را مستقیماً از تولید کنندگان خریداری کنند ، در حالی که یک کانال توزیع غیر مستقیم ، کاربران نهایی را قادر می سازد محصولات و خدمات را از خرده فروشان و عمده فروشان خریداری کنند.

درک و تنظیم کانال توزیع صحیح محصولات و خدماتی که بازاریابی می کنید برای موفقیت استراتژی بازاریابی شما ضروری است. علاوه بر این ، شما باید کاربر نهایی ، هزینه و میزان کالاها را برای تنظیم کانال توزیع شما به مشتری نهایی در سایر محصولات ارزیابی کنید.

فعالیت بازار شماره 6: تبلیغاتی
تبلیغات فعالیتهایی است که تیم بازاریابی برای برقراری ارتباط با مارک ، خدمات یا محصول به توده مردم انجام می دهد. به عبارت دیگر ، اصل تبلیغات آگاهی دادن یا آشنایی مردم با برند و محصولات شما در اولویت دیگران است.

ترفیع فرآیندی فعال در بازاریابی است که برای دستیابی به بهترین نتیجه باید در سایر موارد نیز دقیقاً کنترل شود.

به طور خلاصه ، تبلیغات صدای شرکت شما است که برای توده ها ارسال می شود و دارای مزایای زیادی است که شامل موارد زیر است:

آگاهی از برند خود را افزایش دهید
ایجاد تولید ، فروش و ایجاد سودآوری
اطلاعات صحیح را ارائه دهید
میزان بازدید را افزایش می دهد
برای برند خود هماهنگی و وابستگی عاطفی ایجاد کنید



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

فعالیت های بازاریابی - تعریف - مزایا چیست؟
فعالیت های بازاریابی عامل مهمی است که موفقیت در تجارت شما را تعیین می کند. به عبارت دیگر ، داشتن یک محصول یا خدمات عالی برای اکثر سازمان ها و مشاغل هرگز کافی نیست. بدون فعالیت های بازاریابی کارآمد ، نام تجاری شما شناخته نمی شود و کسب و کار شما به آرامی زیر نظر قرار می گیرد.

تعریف فعالیت های بازاریابی چیست؟ فعالیت های بازاریابی به مواردی گفته می شود که فرد یا سازمانی برای افزایش فروش خدمات / محصولات و همچنین بهبود برند خود متعهد می شود. به عبارت دیگر ، فعالیت های بازاریابی مجموعه فرآیندهای ایجاد ارتباطات م ،ثر ، مبادله و ارائه پیشنهاداتی است که به مشتری ، شرکا یا مشتری ارزش افزوده می دهد.

آیا نیازهای مشتریان و آخرین روند بازار را می فهمید؟ علاوه بر این ، چگونه می توانید برای بهبود فروش و بهره وری به طور موثر با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید؟ ….و غیره. به عنوان یک صاحب مشاغل ، پاسخ ها و س questionsالات زیادی وجود دارد که باید دریافت کنید ، که فقط از طریق فعالیت های بازاریابی قابل دستیابی است. بنابراین ، ما این مقاله را به عنوان راهنمای کامل فعالیتهای بازاریابی برای سازمانهای کوچک ، متوسط ​​و بزرگ در اختیار شما قرار می دهیم.

دسته بندی فعالیت های بازاریابی
دسته فعالیت های بازاریابی
دسته فعالیت های بازاریابی
دسته فعالیت های بازاریابی کدامند؟ این روشی است که فعالیتهای بازاریابی را با توجه به اهداف یا اهداف آنها گروه بندی می کند. در نتیجه این طبقه بندی ها به شما کمک می کند تا از فعالیت های بازاریابی به راحتی و کارآمد استفاده کنید

اهداف فعالیت های بازاریابی دیجیتال را می توان در سه دسته اصلی زیر ترکیب کرد:

مشتری های جدید بگیرید.
مشتری را از دسترسی به رقبا دور نگه دارید
با مطالعه نیازهای او و ارائه راه حل هایی در قالب محصولات و خدمات جدید ، مشتری را رشد دهید
هر فعالیت بازاریابی که بتواند براساس اهداف آن در یکی از این دسته ها قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات به مقاله فعالیتهای بازاریابی به بخشها مراجعه کنید

لیست فعالیتهای بازاریابی اصلی
فعالیت های بازاریابی به شما امکان می دهد سهم بهتری از بازار ، رشد درآمد و سودآوری را کسب کنید. مهمتر از همه ، آنها نیازهای مشتریان را شناسایی می کنند و آنها را با محصولات و خدمات سفارشی برآورده می کنند.

در اینجا لیست اصلی فعالیت های بازاریابی است که شما باید انجام دهید

فعالیت بازار شماره 1: تحقیقات بازار
برخی از سازمان ها تحقیقات بازار را انجام نمی دهند ، این فعالیت اصلی در زمینه بازاریابی است و کنار گذاشتن آن آسان است. اما باید بدانید که بدون تحقیقات مناسب بازار ، استراتژی های بازاریابی شما در بیشتر موارد م effectiveثر نخواهد بود. بنابراین ، بدون توجه به اندازه شغل خود ، به تحقیقات بازار نیاز دارید ، و اگر اهمیت آن را درک کنید ، آن را در اولویت خود قرار می دهید. بنابراین ، در اینجا چند نکته در مورد اهمیت تحقیقات بازاریابی آورده شده است:

فرصت های نقطه ای: تحقیقات بازار می تواند شما را قادر به شناسایی افرادی کند که به محصول و خدمات شما نیاز دارند. علاوه بر این ، شما می دانید که کجا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و بهترین کانال های بازاریابی برای استفاده. دانستن درباره مشتریان و مشتریان بالقوه شما ، از قبیل مشخصات جمعیتی ، گروه سنی ، وضعیت کار ، در ساده سازی فعالیت های بازاریابی شما بسیار کمک خواهد کرد.

خطر شکست را کاهش می دهد: طبق آمار ، 50٪ تجارت از 5 سال گذشته دوام نمی آورد. این به دلیل عدم تحقیقات بازار است. هنگامی که شما تحقیقات بازار را انجام می دهید ، می توانید روزنه ها و گلوگاه ها را شناسایی کنید. شما می دانید که چگونه می توانید از طریق جذب مشتری جدید ، یک جریان ثابت درآمد کسب کنید و همچنین چگونه می توانید مشتریان خود را حفظ کنید.

آزمایش محصول: فعالیت تحقیق در بازار می تواند شما را قادر به آزمایش محصولات و خدمات جدید قبل از عرضه آنها کند. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود قبل از ساخت نسخه نهایی ، در مورد نظرات مشتریان در مورد محصولات و خدمات خود اطمینان حاصل کنید. این می تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما و افزایش بهره وری شود.

فعالیت بازار شماره 2: بازار بخش مشتری را انتخاب کنید
بازاریابی مشتری مداری شده است. بنابراین ، شما باید بتوانید بخش مشتری خود را برای محصولات و خدماتی که ارائه می دهید تعیین و انتخاب کنید. وقتی مشتری های خود را به درستی تقسیم بندی کنید ، می توانید به راحتی محصولات و خدمات سفارشی ایجاد کنید. تقسیم بندی مشتری همچنین به شما امکان می دهد بهترین کانال ها را برای انجام بازاریابی خود تعیین کنید ، که می تواند در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

استادان را کپی کنید - تماشا کنید تا ببینید چه کسی محتوای عالی ایجاد می کند و از آنها پیروی کنید. نگاهی دقیق به سایت های clickbait مانند Upworthy و Buzzfeed بیندازید که تعداد زیادی سهام به دست می آورند. در حالی که مخاطبان و موضوعات محتوای آنها با شما متفاوت خواهد بود ، آنها به عنوان یک مطالعه عالی در مورد بهبود استراتژی بازاریابی شما عمل می کنند. آنها چه کاری درست انجام می دهند؟ آیا می توانید چیزی مشابه را پیاده سازی کنید؟

وقت خود را با عناوین اختصاص دهید - در حالی که ما در این زمینه صحبت می کنیم ، Upworthy به خاطر قاتل خود ، با عناوین قابل کلیک مشهور است. حتی یک پست عالی وبلاگ بدون عنوان خوب مورد توجه شایسته قرار نخواهد گرفت. آیا باید هوشمندانه باشد؟ چشم نواز؟ سئو دوستانه؟ به این فکر کنید که چه چیزی مخاطبان شما را مجذوب خود می کند. توصیه می شود برای هر مقاله 5-10 عنوان بنویسید ، سپس بهترین ها را انتخاب کنید!

4-1-1 - مفهوم 4-1-1 توسط اندرو دیویس ، نویسنده کتاب Brandscaping ارائه شده است. استراتژی اشتراک رسانه های اجتماعی دیویس این حکم را دارد که به ازای هر شش قطعه محتوای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی:

4 باید محتوایی از سایر تأثیرگذارهای صنعت باشد که مربوط به مخاطبان شما باشد
1 باید محتوای اصلی و آموزشی شما باشد
1 باید جنبه فروش داشته باشد (کوپن ، اخبار محصول ، بیانیه مطبوعاتی) ، معروف به یک قطعه محتوایی که اکثر مردم به سادگی از آن چشم پوشی می کنند.
فلسفه مفهوم 4-1-1 این است که وقتی رهبری صنعت فکری را به اشتراک می گذارید ، در صنعت ایجاد روابط می کنید و از خودگذشتگی خاصی را نشان می دهید که امتیازات اعتبار خوبی کسب می کند که در طولانی مدت مفید هستند.

بازاریابی فصلی: گرچه روز ملی پرتاب کیک میوه ای دقیقاً هیجان انگیز نیست ، اما مشاهدات و موضوعات زیادی برای هر ماه از سال وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مقالات خلاقانه و معتبر وبلاگ ، پست های رسانه های اجتماعی ، کمپین های ایمیل و موارد دیگر را بیابید. در اینجا برخی از پست های ایده بازاریابی فصلی برای کمک به شما وجود دارد (با فرصت های فراوان دیگر!):

17+ ایده رایگان و خلاق بازاریابی در ماه سپتامبر
21+ ایده بازاریابی رایگان و موثر در ماه اکتبر
ایده های خلاق بازاریابی [خلاصه]
آماده رشد تجارت خود هستید؟ این 64 ایده خلاق بازاریابی را امتحان کنید:

دسته های رسانه های اجتماعی خود را حتی به صورت حضوری ارتقا دهید
با هشتگ های محبوب همراه شوید
فیلم های Vine کوتاه و جذاب ایجاد کنید
تصاویر و گرافیک سایت خود را در Pinterest پین کنید
برگه ها را در پروفایل های اجتماعی رقبا نگه دارید
بازاریابی شهری مانند آگهی ها ، پوسترها و گچ پیاده رو را امتحان کنید
نقاشی دیواری را سفارش دهید
از محیط اطراف خود به نفع خود استفاده کنید
حمایت های مالی غیرمعمول را در نظر بگیرید
یک مسابقه عکس برگزار کنید
یک مسابقه ویدیویی برگزار کنید
میزبان یک مسابقه رأی گیری باشید
میزبان مسابقه زیرنویس
میزبان قرعه کشی های قدیمی و قدیمی باشید
برای معامله سایتهایی مانند Groupon ارسال کنید
به مسابقات خود هشتگ اضافه کنید
مسابقات را در رسانه های اجتماعی فوق العاده قابل اشتراک کنید
برای به اشتراک گذاری مسابقات امتیازات پاداش ارائه دهید
مشترکین ایمیل را از مسابقات مطلع کنید
مسابقه خود را در (همه) رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید
محتوایی تهیه کنید که برای مخاطبان شما تهیه شده باشد
به کلیه قطعات محتوای خود یک عنصر بصری اضافه کنید
اینفوگرافیک های بسته بندی شده داده را ایجاد کنید
برای سهولت در ایجاد محتوا از الگوها استفاده کنید
نمودارها و نمودارها را در مطالب خود بگنجانید
از فیلم ها برای تعامل استفاده کنید
از قدرت لیست ها استفاده کنید
پیش بینی های جسورانه آینده را انجام دهید
به کپی خود جنجال تزریق کنید
محتوای عالی را از منابع دیگر جمع کنید
یک گزارش "از کارشناسان بپرسید" ایجاد کنید
10 لیست برتر مربوطه را بنویسید
و لیست های دیگر نیز!
یک راهنمای مقایسه محصول بنویسید
با CTA به محتوای موجود خود پیوند دهید
ارائه سخنرانی ها در Slideshare
میزبان وبینارهای رایگان باشید
از جستجوی مرتبط با Google ایده بگیرید
در صفحه های فرود از گزینه های انتخابی پاپ آپ استفاده کنید
برای بهره مندی از مطالب محبوب از تجزیه و تحلیل استفاده کنید
کتاب الکترونیکی بنویسید
101 راهنما برای آموزش اصول ایجاد کنید
مطالب خود را تبلیغ کنید
ارسال در مورد موضوعات داغ صنعت
پست های مهمان را بنویسید (و اجازه دهید)
مقاله های سفید ایجاد کنید
فقط محتوای با کیفیت تولید کنید
به شرکت خود شخصیت دهید و از استفاده از آن نترسید
به مجلات آنلاین کمک کنید
میزبان پادکست
اخبار محلی و اخبار را پوشش دهید
با همسالان همکاری کنید
الگوهای رفتاری ویروسی ایجاد کنید
در محتوای خود از مدرک اجتماعی استفاده کنید
محتوای خود را به اشتراک بگذارید
حسابرسی محتوا را انجام دهید
ابزارهای مارک دار ایجاد کنید
محتوای خاص تلفن همراه را بسازید و تبلیغ کنید
برای ارتقا. تعامل از گیمیفیکیشن استفاده کنید
دیگران را پیدا کرده و به اشتراک بگذارید
کمیک های وب خنده دار ایجاد کنید
استادان را کپی کنید
وقت خود را با عناوین محتوایی اختصاص دهید
به استراتژی محتوای Andrew Davis 4-1-1 پایبند باشید
[نکته پاداش] از موضوعات و آگاهی های ماهانه آگاهی برای بازاریابی خلاقانه و معتبر استفاده کنید.
بهترین ایده های بازاریابی خلاقانه شما چیست؟



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

میم - میم ها برای علاقه مندان به اینترنت سرگرم کننده و آشنا هستند. با برخی الگوهای رفتاری سرگرم کننده کمی بی ادب شوید - ساخت سایت خود مانند تولیدکننده الگوهای رفتاری آسان است.

ایده های فوق العاده بازاریابی
# غم تابستان

اثبات اجتماعی - بعضی اوقات ایده های عالی بازاریابی محتوای همچنین به عنوان اشکال خارق العاده اثبات اجتماعی عمل می کنند. این پروژه محتوای مبتکرانه را خانه ای ارواح به نام Nightmares Fear Factory استفاده کنید. آنها منظور از میهمانان ، از قربانیان عکس می گیرند و آنها را به فید فلیکر خود می فرستند. عکس ها کاملاً هیستریک هستند و ثابت می کنند که کارخانه ترس از کابوس ها به همان اندازه که ادعا می کنند ترسناک است! (با تشکر از شما از فروشگاه Shopify).

ایده های بازاریابی غیرمعمول
محتوای خود را تقسیم کنید - بیش از حد محتوا نکنید در غیر اینصورت کاربران زیادی خواهید دید. ما در اقتصاد توجه رقابتی زندگی می کنیم و اگر هر روز چیزهای جدیدی را خلق می کنید ، ممکن است مردم از شما خسته شوند ، حتی اگر همه چیزهایی که به اشتراک می گذارید عالی باشد. آنها استراحت می کنند ، بچه. بفهمید چه آهنگی برای مخاطب شما مناسب است.

حسابرسی محتوا را انجام دهید - آیا محتوای موجود شما قابل رفع است؟ تبدیل رانندگی چیست؟ چه چیزی نیست - و چرا؟ پرسیدن این س mightالات ممکن است باعث عرق کردن شما شود ، اما بهتر است از حقیقت مطلع شوید. یافتن پاسخ این س questionsالات اطمینان حاصل خواهد کرد که استراتژی بازاریابی شما در مسیر درست پیش می رود.

ابزارهای مارک دار - ابزارهای عالی و ارزشمندی ایجاد کنید که مخاطبان شما آنها را مفید می دانند. شما می توانید از بخشهایی از ابزار برای فشار دادن به سمت ارائه محصول خود استفاده کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که این ابزار کالیبر بالایی دارد - فقط آنرا به یک فروش بزرگ و افتخارآمیز تبدیل نکنید. ارائه ابزارهای رایگان باعث می شود تا کاربران با علاقه به شما فکر کنند و برند شما را گسترش دهند زیرا افراد بیشتری از ابزار رایگان جذاب شما استفاده می کنند!

سیار! - با 79٪ از کاربران اینترنت که خرید آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می دهند ، اگر دوستدار موبایل نیستید ، باید خجالت بکشید. این اختیاری نیست ، اگرچه هنوز بسیاری مانند آن رفتار می کنند.

Gameification - Gamification یک ایده عالی در زمینه بازاریابی است تا کاربران را از تعامل با شما هیجان زده کند. به هر حال در خط کیست ، این امتیازات معنایی ندارند ، اما شما تعجب خواهید کرد که مردم واقعاً چقدر از گرفتن امتیاز لذت می برند. همه ما تأیید فوری را دوست داریم - مثل کرک مجازی است!

برنامه هایی مانند Belly و Foursquare گیمیفیکیشن را با برنامه های وفاداری مشتری ترکیب می کنند. Starbucks همچنین نسخه رام خود از برنامه های وفاداری gamified را دارد که در آن برای خریدهای Starbucks ستاره کسب می کنید. در نظر بگیرید که آیا گیمیفیکیشن می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد یا خیر.

برنامه های وفاداری
با کمک برخی از مطالب دوستان خود کنار بیایید - تعداد زیادی ابزار عالی برای کمک به شما در یافتن محتوای با کیفیت وجود دارد (Storify & Buffer به نام چند مورد). به یاد داشته باشید ، شما نمی خواهید فقط محتوای خود را به اشتراک بگذارید - به اشتراک گذاشتن قطعات عالی توسط دیگران در صنعت خود نشان می دهد که شما یک بازیکن تیم هستید و یک منبع ارزشمند دانش بی طرفانه هستید.

کمیک ها - در حالی که سرگرمی های روزنامه نژادی در حال مرگ هستند ، کمیک های آنلاین زنده و پر رونق هستند! کمیک های اینترنتی خود را در نظر بگیرید که مربوط به جنبه های پوچ و سوررئال صنعت شما باشد. برای شروع ابزارهای رایگان مانند Pixton یا Strip Generator را امتحان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اشتراک اسلاید - نمایش پرده ای بازگشت و بهتر از هر زمان دیگری است! ارائه پاورپوینت را برای اشتراک اسلایدهای مخاطب پسند دوباره استفاده کنید. این نکات را از جاناتان کلمن در مورد بازدید بیشتر از Slideshare بررسی کنید.

وبینارها - با دو برابر تخصص (و دو برابر قدرت ارتقا) ، وبینار رایگان یا شریک خود را با مشاغل دیگری میزبانی کنید. وبینار یک منبع عالی برای پیشبرد تجارت است.

جستجوی مرتبط با Google - بررسی جستجوهای مربوط به Google (که هنگام انجام جستجو در بالا و پایین SERP یافت می شود) برای جستجوی کلمه کلیدی ابزاری عالی برای تولید ایده های محتوایی است. فقط یک اصطلاح را در Google جستجو کنید و ببینید چه جستجوهای مرتبط به شما نشان داده می شوند. ممکن است تعجب کنید!

ایده های بازاریابی پیدا کنید
انتخاب پاپ آپ - بحث های زیادی در مورد پاپ آپ های انتخاب خبرنامه وجود دارد. آنها آزار دهنده هستند ، مزاحم هستند ، اما اغلب آنها نیز کار می کنند! تست A / B را ببینید و ببینید چه تاثیری روی اشتراک خبرنامه شما دارد. اگر ثابت شده است که مشترکین خبرنامه منجر به کسب و کار شما می شوند ، آنچه را باید برای به دست آوردن آنها انجام دهید.

خط شانس خود را ادامه دهید - مطمئن نیستید در مورد چه چیزی بنویسید؟ وارد حساب تجزیه و تحلیل خود شوید و به محبوب ترین پست های خود نگاهی بیندازید تا ببینید موضوعات مورد هیجان کاربران چیست ، سپس تغییر یا گسترش یکی از محبوب ترین پست های خود را بنویسید.

کتابهای الکترونیکی - ایده عالی بازاریابی دیگر نوشتن کتاب الکترونیکی جامع در مورد یک نقطه درد شناخته شده یا موضوع محبوب صنعت است ، سپس ایجاد یک صفحه فرود با کیفیت در اطراف پیشنهاد. بهتر است ، از ابتدا شروع نکنید ؛ اهداف و پستهای وبلاگ گذشته را در یک مجموعه بزرگ کتاب الکترونیکی قرار دهید.

101 راهنما - همیشه کسی تازه شروع به کار می کند. راهنماهای مبتدی و صنعت دانش 101 با محتوای جدید همیشه به افراد جدید مرتبط شده و به اشتراک گذاشته می شوند.

حتی محتوای عالی به تبلیغ نیاز دارد - فقط محتوای خود را منتشر نکنید و انتظار داشته باشید که خودش تبلیغ کند. آن را با یک ایمیل تبلیغاتی یا از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

ارسال مطالب در مورد موضوعات داغ صنعت - چه سروصدایی در زمینه شما وجود دارد؟ در مورد اخبار موضوعی و موضوعات پرطرفدار مرتبط با صنعت خود پست ارسال کنید تا سریع شروع به کار کنید و نشان دهید که از این امر مطلع هستید.

پست های مهمان - در حالی که ارزش SEO پست های مهمان زیر سوال رفته است ، اگر پست مهمان درست انجام شود مشکلی ندارد. فقط به جای پیوندها ، روی ارزش قرار دادن نام تجاری خود در مقابل مخاطبان جدید تمرکز کنید.

ایده های بازاریابی
(تصویر از کاربر Flickr matsuyuki)

کاغذهای سفید - راهنماها ، کتابهای الکترونیکی ، کاغذهای سفید - همه نوع آنها یکسان است ، اما برچسب گذاری متفاوت بر دارایی های شما می تواند به پیام شما در طیف مخاطبان مختلف کمک کند. برچسب های خود را امتحان کنید تا ببینید کدام یک از بهترین گزینه ها برای چشم انداز شما است.

محتوای با کیفیت - این باید بدون گفتن باشد ، اما فقط محتوای با کیفیت تولید می کند که می توانید به آن افتخار کنید! گوگل از محتوای نازک متنفر است و کاربران نیز آن را دوست ندارند.

مقداری پوست نشان دهید - البته منظورم پوست استعاره است - نشان دهید که شما یک روبات نیستید. از لذت بردن و نشان دادن شخصیت شرکت خود نترسید. خود را بیان کنید و اگر این به معنای واقعی کلمه نشان دادن مقداری پوست است ، پس قدرت بیشتری به شما می دهد. بالاخره شما انسان هستید

مجله آنلاین - تولید مجله مجازی خود یکی دیگر از اشکال حماسی بازاریابی محتوا است. برای یک مثال عالی ، Dark Rye ، یک مجله آنلاین شیک که توسط Whole Foods تولید شده را ببینید. برای رفع سریع و آسان ، روزنامه آنلاین خود را با Paper.li تهیه کنید.

ایده های خلاق بازاریابی
پادکست ها - پادکست ها عالی هستند زیرا کاربران می توانند آنها را بارگیری کنند و سپس در حین گوش دادن به آنها گوش دهند! مفاهیم احتمالی پادکست شامل بحث در مورد اخبار صنعت داغ یا مصاحبه با متخصصان در فضای شما است.

رویدادها را پوشش دهید - اگر در یک کنفرانس (یا حتی یک رویداد آنلاین) شرکت می کنید ، در نظر داشته باشید که درمورد اینکه چه اطلاعاتی را از این رویداد جمع کرده اید ، چه چیزهایی را با ارزش ارزیابی کرده اید و غیره ، یک پست بنویسید. در تلاش های تبلیغاتی خود از هشتگ مربوط به این رویداد استفاده کنید.

همکاری - همکاری می تواند دامنه شما را گسترش داده و اعتبار شما را ایجاد کند. تمام مشارکت های مختلفی را که می توانید ایجاد کنید در نظر بگیرید - شریک یک خیریه؟ یک تجارت مرتبط؟ شما می توانید یک نویسنده پست وبلاگ یا راهنما ، میزبان مشترک یک وبینار و غیره باشید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

جمع آوری جذابیت از منابع دیگر - روش آسان دیگر برای ایجاد محتوای کشنده ، تصحیح محتوای با کیفیت از جای دیگر است. نه ، این دزدی نیست ... حداقل ، اگر به درستی انجام شود.

اگر کار جدیدی با آن انجام می دهید ، کاملاً جذاب است که محتوا را از منابع دیگر قرض بگیرید. به عنوان مثال ، راهنمای ما برای بهترین AMA های SEO Reddit را انتخاب کنید. محتوایی که از آن نقل کردیم در ابتدا در موضوعات مختلف انجمن Reddit ارسال شده است. آنچه را که "بهترین" س Qالات پرسش و پاسخ در نظر گرفتیم از موضوعات مختلف برداشتیم و همه آنها را با هم جمع کردیم تا یک راهنمای فوق العاده سئو ارائه دهیم. خواندن این پست جدید برای کاربران علاقه مند به جستجوگرها بسیار آسان تر است ، نه جستجوی موضوعات مختلف Reddit. توجه: با دادن اعتبار همیشه در محل مقرر ، آن را ایمن بازی کنید.

از کارشناسان بپرسید - یکی دیگر از ایده های جالب بازاریابی محتوا ، مصاحبه با رهبران اندیشه صنعت با س questionsالات مشخص و به اشتراک گذاشتن پاسخ های آنها در یک پست وبلاگ است. به عنوان مثال ، مصاحبه ما با کارشناسان صنعت در مورد آینده PageRank. این نوع محتوا به خوبی انجام می شود و همیشه جالب است که معلمان حقوقی صنعت کجا موافقند و کجا موافق نیستند. یک نکته جالب در مورد به اشتراک گذاشتن نظرات تخصصی - به احتمال زیاد ، افرادی که در مورد آنها می نویسید مقاله شما را با پیروان خود به اشتراک می گذارند! (نکته مثبت - نظرات گروههایی را که پیروان بزرگ توییتر دارند بپرسید!)

ایده های عالی بازاریابی
یک هیئت متخصص بسیار چشمگیر

10 های برتر - مردم بیش از 10 لیست برتر را فهرست می کنند - 10 ابزار برتر ، 10 وبلاگ برتر ، شما آن را نامگذاری کنید.

لیست ها - به طور کلی پشتیبانی از Piggy در 10 مورد برتر لیست است. شروع عنوان با یک شماره می تواند باعث برجسته شدن بیشتر آن در لیست های جستجو شود (به عنوان مثال 3 راه برش یک آناناس). چرا مردم لیست را دوست دارند؟ زیرا بسیار فوق العاده اسکن شده و سریع خوانده می شوند. احتمالاً به همین دلیل است که بیش از یک سوم پست های Buzzfeed تعدادی عنوان دارند. استراتژی های محتوای عالی شامل ترکیبی از مطالب سریع و قابل انعطاف و مقالات عمیق تر با فرم طولانی است. تنوع ادویه زندگی است ،

راهنمای مقایسه محصول - تصمیمات ، تصمیمات - آه ، دام های سرمایه داری. مصرف کننده بودن با این همه محصول برای انتخاب سخت است. با راهنمای مقایسه بازاریابی ، به کاربران کمک کنید ، به خصوص اگر یک سری پیشنهادات محصولات برای نیازهای مختلف دارید. اگر محصول خود را با رقبا مقایسه می کنید ، عادلانه و منصفانه رفتار کنید. شاید شما برای مشاغل کوچک مناسب تر باشید ، در حالی که یک رقیب برای شرکت های بزرگتر بهتر است.

ایده های خوب بازاریابی
در غیر اینصورت ، برای کالایی که ارائه نمی دهید اما مربوط به تجارت مخاطبان شما است ، یک راهنمای مقایسه بنویسید. به عنوان مثال ، یک فروشنده بازی های ویدیویی می تواند یک راهنمای مقایسه محصول برای کنترل کننده های مختلف بازی های ویدیویی بنویسد. این محتوای مفیدی است که کاربران مرتبط را با نام تجاری شما آشنا می کند. و یک برند قوی باعث تبلیغات قوی می شود.

محتوا درب باز است - فقط محتوای عالی ایجاد نکنید و آن را رها نکنید - همچنین بهترین مطالب خود را در سایر پست های وبلاگ مرتبط به نمایش بگذارید. می توانید سایر مطالب را در اواسط پست پیوند داده یا آنها را صدا بزنید ، یا برخی از مقاله های مرتبط را در انتهای پست خود لیست کنید. چیزی در امتداد "آیا می خواهید درباره ________ بیشتر بدانید؟ راهنمای _________ و اینفوگرافیک __________ ما را بررسی کنید. "



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

امتیازات پاداش را برای به اشتراک گذاری ارائه دهید - اگر برای به اشتراک گذاشتن اخبار مسابقه خود از طریق شبکه های اجتماعی به کاربران امتیاز جایزه بدهید ، احتمال پذیرفتن آنها بسیار بیشتر است. ابزارهایی مانند Rafflecopter ارائه مطالب اضافی برای اقدامات مختلف به کاربران را آسان می کند (به عنوان مثال پیوستن به لیست پستی = 5 ورودی. مسابقه اشتراک در توییتر = 2+ نوشته).

ایده های بازاریابی مسابقه
(تصویر از سایت Spot)

به مشترکین ایمیل در مسابقه اطلاع دهید - به یاد داشته باشید ، شما قبلاً می دانید که مشترکان ایمیل شما را دوست دارند و به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر برای یک سال رایگان نرم افزار خود مسابقه ای اجرا می کنید ، می دانید مشترکین شما می خواهند در این برنامه شرکت کنند!

مسابقه خود را در (همه) رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید - اگر از طریق اینستاگرام یک مسابقه عکس برگزار می کنید ، مطمئن شوید که هنوز مسابقه را در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و غیره تبلیغ می کنید. می خواهید همه دنبال کنندگان خود در همه شبکه های رسانه های اجتماعی بدانند در مورد هدیه عالی شما!

ایده های بازاریابی اجتماعی
دکمه ها را از افزونه وردپرس به اشتراک بگذارید

ایده های بازاریابی محتوا
برای مخاطبان خود بنویسید - بهترین مطالب مواردی هستند که مخاطبان اصلی شما هستند. مشتری خود را درک کنید: از نکات درد آنها ، اینکه چه عواملی باعث روانپزشکی آنها می شود و چه چیزی باعث می شود شب بیدار باشند ، بدانید. محتوای قاتل نیازها و نگرانی های مخاطبان شما را برطرف می کند!

یک عنصر تصویری به تمام مطالب محتوای خود اضافه کنید - مردم واقعاً سریع از نوشتار خسته می شوند! برای ادامه بازدید از بازدیدکنندگان ، داشتن تصاویر با شکستن پاراگرافهای متنی شما ضروری است. اهمیت یک عنصر بصری را فراموش نکنید ، حتی در پست های وبلاگ که عمدتا مبتنی بر متن هستند. می توانید چند نمونه از وبلاگ های تجاری بسیار بصری را در اینجا مشاهده کنید.

اینفوگرافیک - ما می دانیم که خوانندگان محتوای بصری را دوست دارند و اینفوگرافیک نمونه بارزی از دارایی های بصری محبوب و قابل پیوند است.

ایده های بازاریابی محتوا
اگرچه ایده ایجاد اینفوگرافیک درجه یک ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما لازم نیست سخت باشد. شما به نرم افزار فانتزی نیازی ندارید - در واقع ، فقط با استفاده از Powerpoint می توانید اینفوگرافیک مناسبی بسازید. بسیاری از الگوهای راهنمای اینفوگرافیک برای شروع وجود دارد. صحبت از…

الگوهای مفید - الگوها فرم قدرتمند دیگری از دارایی های بصری است که بازدیدکنندگان آن را بسیار مفید می دانند. الگوها به عنوان یک چارچوب بصری عمل می کنند که می تواند به کاربران کمک کند بدون اینکه کاملاً از ابتدا شروع کنند ، قطعه سفارشی ایجاد کنند. این الگوی صفحه فرود را به عنوان یک مثال در نظر بگیرید - این طرح و اصول اساسی را توضیح می دهد ، به شما این امکان را می دهد تا کاربران قبل از ساختن اطلاعات شخصی ، موارد ضروری صفحه فرود را درک کنند.
نمودارها و نمودارها - پسرعموها ، نمودارهای یک تکه و نمودارهای اینفوگرافیک که هنوز هم جذاب نیستند ، همچنان جایگاه خود را به عنوان محتوای بصری قابل توجه دارند. ممکن است به اندازه اینفوگرافیک چشمگیر نباشند ، اما برای ایجاد آنها به زمان و تلاش بسیار کمتری نیاز دارند و هنوز هم قابل اشتراک هستند ، بنابراین از استفاده سخاوتمندانه از آنها نترسید. برای زبان آموزان تصویری ، تفسیر نمودار بسیار آسان تر از یک متن و عدد است. اطمینان حاصل کنید که انواع زبان آموزان را به خود جلب کرده اید!

نمودارهای بازاریابی
به همین دلیل تعداد زیادی اژدها را در پناهگاه حیوانات پیدا می کنید (تصویر از Reddit)

ویدئوها - فیلم هنگام تبلیغ محصول یا خدمات جدید ، جلب توجه کاربران و جلب توجه آنها ، یک استراتژی بازاریابی باورنکردنی است. میزان ماندگاری اطلاعات بصری می تواند به 65٪ در مقابل 10٪ برای اطلاعات مبتنی بر متن برسد. بعلاوه ، مشتریانی که فیلم های محصول را مشاهده می کنند بسیار بیشتر از مشتریانی هستند که مشاهده نمی کنند. محتوای ویدئو یک ابزار قدرتمند است ، چه بخواهید نشان دهید که چگونه IRL محصول شما کار می کند و چه بازدید کنندگان را آموزش دهید.

لیست های آماری - آیا شما به یک دیوار ایده محتوا برخورد می کنید؟ برای یک راه حل آسان بازاریابی محتوا ، آمار جالبی را درباره یک موضوع مرتبط با کسب و کار خود جمع آوری کنید و درباره آنچه آموخته اید یک پست وبلاگ ایجاد کنید. لیست های عظیم آماری به راحتی ساخته می شوند و بسیار قابل اشتراک هستند. بعلاوه ، برخی از آمارهای وحشیانه ممکن است باعث شود چرخ دنده شما در مورد ایده های محتوای دیگر مانند…

پیش بینی های آینده - با پیش بینی روند آینده صنعت خود ، پیشگویی کننده را بازی کنید - فقط مطمئن شوید که حداقل برخی از داده ها را برای تهیه نسخه پشتیبان از فرضیه خود دارید.

جنجال - محتوای بحث برانگیز همیشه جلب توجه می کند ، اما این برای دل ضعف نیست - بازی با آتش باعث سوختن شما می شود! به جای دامن زدن به بحث و جدال ، راه ایمن تری این است که با تعبیر خودتان به بحث و جدال صنعت بزرگتر پاسخ دهید یا به آن پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی
دسته های خود را فشار دهید - اگر واقعاً می خواهید آن پیروان توییتر را دست و پا کنید ، نمی توانید از این که کمی بی شرمانه باشید ترس داشته باشید. در یک کنفرانس صحبت می کنید؟ دستگیره Twitter خود را بر روی نمایش پرده ای قرار دهید (هک ، کل ارائه را در گوشه آن نگه دارید). کارت ویزیت جدید سفارش می دهید؟ بهتر است که دسته شایان ستایش!

بازاریابی توییتر
کارت ویزیت بسیار جالب با مضمون توییتر از لوئیس فیلیپه سیلوا

به مضامین هفتگی هشتگ مانند # ThrowbackThursday بپیوندید - اگر می خواهید رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید ، باید یک شرکت کننده فعال در انجمن باشید. این به معنای ارسال منظم پست است و همچنین پیوستن به سنتهای هفتگی سرگرم کننده رسانه های اجتماعی که از قبل مخاطبان وفاداری دارند. به بچه ها نشان دهید چقدر می توانید هیپ بزنید!

تاک - تاک ها ، کلیپ های ویدیویی سریع 6 ثانیه ای ، تا حد زیادی کم استفاده می شوند. با کمی کار و مقداری محتوای سرگرم کننده ، می توانید در یک استخر کوچک در Vine به ماهی بزرگ تبدیل شوید.

بازاریابی تاک
تصاویر خود را پین کنید (و دیگران) - ارزش این سایت اشتراک تصویر را دست کم نگیرید. قوی ترین دارایی های بصری خود (الگوها ، اینفوگرافیک ها و غیره) را در Pinterest ارسال کنید و برای برخی از بازدیدهای جدی ، آنها را به صفحات وب خود پیوند دهید.

زبانه های اجتماعی را روی رقبا نگه دارید - صفحات تجاری فیس بوک به شما امکان می دهند سایر حساب ها را از طریق ویژگی Pages to Watch دنبال کنید. رقبایتان را دنبال کنید و ببینید چه چیزی ارسال می کنند ، و کدام یک از پست های آنها بیشترین اشتراک و لایک را دارد. ببینید چه چیزی موثر است و از آنها پیروی کنید.

صفحات فیس بوک برای تماشای
از داخل فیس بوک

ایده های بازاریابی شهری
زندگی در یک جنگل بتنی امکان مفاهیم بسیار خلاقانه را فراهم می کند.

قدم زدن در خیابان ها - در عصر آنلاین ، چیزی برای گفتن طبیعی و ورزش کمی در بازاریابی IRL وجود دارد. با بروشورها و پوسترها در کافه های محلی به مدرسه قدیمی بروید ، با گچ نوشتن پیاده رو چند کار را انجام دهید. این استراتژی برای مشاغل محلی دارای اثربخشی بالاتری است ، اما می تواند برای هرکسی مفید باشد.

بازاریابی هنر خیابانی
دسته گچ خیابان توییتر توسط Marquette ITS

سفارش یک نقاشی دیواری - سعی کنید اجازه تزئین کنار ساختمان برجسته با نقاشی دیواری بزرگ را بگیرید.

نقاشی دیواری بازاریابی
نقاشی دیواری Great Di Bruno Bros در Yelp پیدا شده است

از محیط اطراف خود استفاده کنید - کمی تخیل کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از محیط شهری خود برای جادوی بالقوه بازاریابی استفاده کنید.

ایده های بازاریابی خیابانی
تلاش های بسیار خلاقانه بازاریابی شهری توسط Vijar Barbecues ، یافت شده در Owni

حمایت مالی غیرمعمول - زندگی شهری منجر به برخی از فرصت های منحصر به فرد بازاریابی می شود که در جاهای دیگر پیدا نخواهید کرد. نکته پنهان این است که ، شما باید برای استفاده از این فرصت ها خلاقانه فکر کنید.

ایده های بازاریابی شهری
Citi Bank از Citi Bike حمایت مالی می کند

جایزه: ما همه این نکات (و 5 مورد دیگر) را در PDF آورده ایم تا بعداً بخوانید. آن را از اینجا بارگیری کنید!
ایده های بازاریابی مسابقه
مسابقات عکس - به چند دلیل مسابقه های عکس بسیار عالی هستند - ورود به آنها نسبتاً آسان است (هرکسی با اینستاگرام و چند ثانیه وقت آزاد داشته باشد می تواند ارسال کند) ، و همچنین فرم بسیار خوبی از محتوای تولید شده توسط کاربر را برای اسپانسرها فراهم می کند. مورد استفاده مجدد و در جای دیگر

آبجوسازی هارپون را بررسی کنید - آنها به هنر مسابقات عکس تسلط دارند. (و برای مشاهده ایده های بازاریابی در اینستاگرام اینجا را کلیک کنید.)

ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی
مسابقات ویدئویی - به این تعداد افراد در مسابقات ویدئویی شرکت نمی کنند ، اما به احتمال زیاد محتوای کالیبر بالاتری خواهید داشت زیرا ایجاد یک ویدیو به تلاش بیشتر کاربر احتیاج دارد. این نوع محتوا می تواند برای کسب و کارهای پایین خط فوق العاده ارزشمند باشد ، به ویژه هنگامی که فیلمبرداران با استعدادی دارید که محتوای ویدیویی را فقط برای شما درست می کنند!

مسابقه های رای خود را ارسال کنید - به دلیل شرکت در مسابقه های رأی دهی ، تعداد زیادی ثبت نام می شود (در اکثر موارد فقط روی یک دکمه کلیک کنید). جالب در مورد مسابقات رای گیری این است که می توانید از داده های به دست آمده از آرا the برای ایجاد یک مطالعه کوچک داده استفاده کنید. آنچه را که آموخته اید در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید!

مسابقات زیرنویس - عکس ارسال کنید و از کاربران بخواهید بهترین عنوان خود را ارسال کنند - این نوع مسابقات می تواند خنده های بسیار خوبی داشته باشد.

مسابقه زیرنویس
قرعه کشی - سنتی ترین مسابقه ها ، قرعه کشی / هدایای کلاسیک امتحان شده و واقعی است. ورود آنها سریع و ساده است - به علاوه درخواست اشتراک ایمیل به عنوان بخشی از فرم ارسال آسان است.

ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه
ارسال به سایت های معاملاتی - مردم چیزهای رایگان را دوست دارند ، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند ، معمولاً به سایت ها و انجمن های معاملات مکرر مراجعه می کنند. تقریباً همیشه یک بخش تریبون مسابقه قرعه کشی / مسابقه وجود دارد که می توانید مسابقه خود را به مخلوط اضافه کنید.

من مسابقاتی را دیده ام که در آن 90٪ از ترافیک از این نوع سایتها هدایت می شود - خوب ، آنها همیشه با صلاحیت ترین لیدها نیستند ، اما اگر مقدار آنها را بیش از کیفیت می خواهید ، این یک استراتژی مناسب است. ارسال از Slickdeals را شروع کنید و از آنجا بروید. این می تواند یک شکل عالی از بازاریابی رستوران باشد.

هشتگ ify مسابقه خود - افزودن هشتگ مرتبط (و منحصر به فرد) به مسابقه به شما کمک می کند تا ثبت مطالب را دنبال کنید و اسکن و سازماندهی آنها را آسان می کند. علاوه بر این ، آنها کاملا سرگرم کننده هستند.

مسابقات را فوق العاده قابل اشتراک کنید - این به معنای افزودنی استدر صورت داشتن فرم ورود به وب سایت یا به طور کلی تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی ، دکمه های "اشتراک این مسابقه" را فشار دهید. هر چه تعداد افرادی که از مسابقه شما آگاهی دارند بیشتر باشد ، خوشحال کننده (به هر حال برای شما)! به ایده های بیشتری برای فیس بوک نیاز دارید؟ راهنمای رایگان ما را از اینجا بارگیری کنید!



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مثالی کلیدی برای اینکه چرا بسیاری از سالن های ورزشی برای کمک به ترافیک عضویت مبتدی رایگان را ارائه می دهند دارندگان سالن بدن سازی می دانند تا زمانی که برای خرید عضوی جدید کمتر از 240 دلار هزینه کنند ، مشتری در مدت زمان کوتاهی سودآوری خواهد داشت. "

اکنون این سالن ورزشی بودجه ای را برای هر مشتری در نظر گرفته است و می تواند روند افزایش سود آنها را آغاز کند. (اگر چیزی را به پول نمی فروشید ، KPI اصلی شما می تواند تعدادی لید و نرخ تبدیل باشد.)

این در واقعیت چگونه به نظر می رسد؟
افرادی که در Kissmetrics حضور داشتند با استفاده از داده های 2004-2012 از LTV متوسط مشتری استارباکس مدل سازی می کردند. اگرچه داده های مربوط به سال 2017 است ، اما مطمئناً نمونه خوبی برای توسعه مدل پیش بینی LTV است.

اولین قدم در ساخت مدل کامل LTV آنها استخراج ویژگی بود ، روندی که داده های مشتری و صفر رفتارهایی را که کاربر را به سمت تبدیل سوق می دهد بررسی می کند. اینها باید بتوانند در سایر مدلهای پیش بینی مشابه اعمال شوند.

داده های استخراج ویژگی
به طور کلی ، سه عامل برای ارزیابی میانگین فعالیت مشتریان استارباکس مورد بررسی قرار گرفت: هزینه های مشتری در هر بازدید ، تعداد بازدید در هفته و متوسط ​​ارزش مشتری در هفته. (میانگین ارزش مشتری در هفته با ضرب هر دو هزینه و تعداد بازدیدهای هفته در کنار هم بدست آمد.)

هنگامی که آنها میانگین این سه مجموعه داده حاوی متغیرهای مشتری را داشتند ، زمان محاسبه آنها فرا رسیده است. با استفاده از مقادیر متوسط ​​محاسبه شده در بالا ، و اجازه دادن به ثابتهای خاص ، آنها قادر به ایجاد فرمولهایی برای محاسبه مقادیر کلی طول عمر بودند.

سه فرمول معمول به کار رفته است: یک معادله LTV ساده ، یک معادله LTV مشتری و یک معادله LTV سنتی. نتایج همه این معادلات برای یافتن LTV به طور متوسط ​​با هم بودند.

LTV هر شرکتی کمی متفاوت به نظر می رسد. نکته اصلی تمرکز بر این است که مشتریان در طول زمان با کدام شرکت ارتباط برقرار می کنند و از آن خرید می کنند و رضایت مشتری خود را افزایش می دهند. به جای اینکه منابع خود را صرف مشتریان "ارزان" یا "متوسط" کنید که در نهایت ممکن است ارزش کمی داشته باشند یا سرمایه گذاری کنند ، روی کاربران سرمایه گذاری کنید.

نتیجه
به طور کلی ، اگرچه تبدیل های خرد به عنوان معیارهای معیار می توانند بیان کنند ، آنها KPI شما نیستند. چهار شاخص اصلی عملکرد که دارای اهمیت هستند عبارتند از:

درآمد به ازای هر بازدید کننده؛
نرخ تبدیل؛
هزینه خرید مشتری ؛
ارزش طول عمر.
دانستن اینکه هزینه خرید مشتری چقدر است ، به شما می گوید که چه مقدار پول به بودجه بازاریابی خود می ریزید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اساساً ، بزرگترین دلیل سقوط بسیاری از شرکتهای نوپا ، معکوس بودن نسخه آنها از نمودار فوق است. CAC آنها از LTV یا ارزش مادام العمر آنها برای مشتریانشان بیشتر است.

هنگامی که ConstantContact متوجه LTV خود شد ، آنها توانستند هزینه بیشتری را برای خرید هزینه کنند زیرا آنها می دانند که چقدر می توانند:

”مشتری متوسط ​​تماس ثابت با شرکت به مدت 45 ماه در شرکت باقی می ماند. این به معنی 39 دلار در ماه خود است ، این بدان معنی است که مشتری در طول زندگی خود حدود 1800 دلار درآمد کسب می کند و به Constant Contact اجازه می دهد تا با CPA (هزینه هر خرید) 450 دلار درآمد کسب کند. "

مراقب باشید که به این وزن بیش از حد اهمیت دهید: گاهی اوقات معیارهای LTV دروغ می گویند.

4) ارزش مادام العمر مشتری
می توان استدلال کرد که مهمترین KPI باید LTV باشد ، که "پیش بینی سود خالص منسوب به کل رابطه آینده با مشتری" است. اساساً این مبلغی است که شما در طول زندگی مشتری خود به عنوان مشتری خود پول می گیرید.

ارزیابی مفیدترین مشتریهای شما در طول عمر آنها ضروری است. شما باید تعیین کنید که مشتری در طی مدت طولانی چقدر ارزش دارد.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم سه مشتری همزمان با پرداخت 50 دلار در ماه به محصول اشتراك شما می پیوندند. یکی به مدت یک ماه مشتری می ماند ، دیگری 3 ماه و نفر دوم 2 سال. در حالی که هر 3 نفر هنگام عضویت 50 دلار پرداخت کردند ، LTV های آنها * بسیار متفاوت بود: 50 ، 150 و 1200 دلار.

مشتریان ارزش یکسانی برای شما فراهم نمی کنند و هرچه سریعتر بتوانید پیش بینی کنید که مشتری LTV بالایی است ، بهتر است.

با این حال ، اندازه گیری LTV ممکن است دشوار باشد و فقط حدود 40٪ از شرکتها قادر به اندازه گیری ارزش طول عمر مشتری هستند. تنها راه جمع آوری اطلاعات و جمع آوری آنها در یک مدل پیش بینی است ، که ویژگی های داده استخراج شده برون یابی شده و برای پیش بینی رفتار مشتری است.

چه چیزی وارد فرمولهای Life Time Value می شود؟
محاسبه LTV به مدل کسب و کار شما بستگی دارد. در اینجا یک فرمول معمولی برای محاسبه LTV در SaaS وجود دارد:

فرمول LTV
(MRR درآمد منظم ماهیانه است).
(منبع تصویر)
مشتری که خرید مستقیم می کند از ارزش بالایی برخوردار است ، اما این مشتریان رفتارهای دیگری نیز دارند که می توانند به بهبود خط پایین شما نیز کمک کنند. مثالهایی از جمله بازاریابی غیرمستقیم ، مانند دهان به دهان و مراجعه. ردیابی این صفات و رفتارها ، مانند بازدید از سایت ، عوامل ایجاد مفیدترین مدل LTV است.

چرا این فرمول ها مهم هستند؟
ارزش اصلی این فرمول ها این است که به بازاریابان ایده بدهند که بودجه خود را در کجا سرمایه گذاری کنند و چه مقدار برای خرید مشتری هزینه کنند. داشتن دست برتر در اولویت بندی و درگیر کردن افراد پرمصرف با تمرکز بیش از حد ، بازاریابی را بسیار آسان می کند.

علاوه بر این ، دانستن درآمد شرکت شما در طول زمان برای یک مشتری خاص به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا می توانید خدمات را تخفیف دهید در حالی که هنوز سود مالی دارید ، از قبل ارزش ایجاد می کنید و ترافیک مشتری را به صفحه خود می برید.

با ردیابی معیارهای مناسب و تلاش برای بهبود آنها ، قادر خواهید بود استراتژی ای را برای بازپرداخت وجوه نقدی که خرج کرده اید و حتی سود کسب کنید تهیه کنید.

نحوه مدل سازی LTV
چگونه می توانید LTV مشتری را در زمان خرید پیش بینی کنید؟ سخت است.


پیتر فادر ، استاد بازاریابی در مدرسه وارتون

"محاسبه دقیق LTV برای مشتریان تازه خریداری شده بسیار دشوار است زیرا (بدیهی است) داده های معاملاتی بسیار کمی برای آنها دارید.

اما شما اطلاعات مفیدی در مورد ماهیت فرآیند کسب دارید ، به عنوان مثال ، کانال کسب ، ممکن است برخی از اطلاعات قیف / کمپین و اطلاعات مربوط به اولین معامله (به عنوان مثال ، کالای خریداری شده ، قیمت پرداخت شده ، تخفیف های اعمال شده ، و غیره).

شما می دانید که در مورد LTV های مشتریان قبلی با هر یک از این ویژگی های مختلف چیزی می دانید ، بنابراین می توانید با در نظر گرفتن میانگین وزنی سایر مشتریان با وزن تعیین شده توسط این مشتری ، "برآورد" مناسبی برای مشتری جدید ارائه دهید. مشتری بر اساس این عوامل به دیگران شباهت دارد.

در ابتدا ، این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما اینطور نیست. در واقع ، شرکت ها می توانند این کار را به صورت یک روند نزدیک به زمان واقعی انجام دهند ، بنابراین می توانند فوراً مطالعه کنند که آیا مشتری جدید در مراحل اولیه رابطه مستحق برخورد با سطح VIP است. "

بهترین راه برای این کار استفاده از یک نرم افزار برای جمع آوری خودکار داده ها مانند Google Analytics است. صفحات گسترده Google نیز برای انجام مدل سازی خود وجود دارد.

مدل پیش بینی LTV
بنابراین چگونه می توان یک مدل پیش بینی ساخت؟ پاسخ آسان استخدام دانشمند داده است! برای آن دسته از ما که یک واحد داخلی نداریم ، در اینجا نحوه کار شما را شرح می دهیم.

یک معادله کاری خوب این است:

(ارزش متوسط ​​فروش) X (تعداد معاملات تکرار شده) X (میانگین زمان نگهداری در ماه یا سال)

عضویت در سالن ورزشی
در اینجا مثالی از عضویت در سالن بدن سازی برای نشان دادن این نکته وجود دارد:

"یک مثال ساده می تواند ارزش مادام العمر یک عضو سالن ورزشی باشد که به مدت 3 سال هر ماه 20 دلار هزینه می کند. ارزش آن مشتری این خواهد بود:

20 دلار X 12 ماه X 3 سال = 720 دلار درآمد کل (یا 240 دلار در سال)

اکنون حتی می توانید از این hy نیز دیدن کنید



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای بهینه سازی
گم شدن در سوراخ خرگوش معیارهای کسب و کارتان آسان است. اما تمرکز بر تعداد معدودی از معیارها مهم این است که در نهایت بیشترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

این ترفند این است که بفهمید کدام معیارها را باید متمرکز کنید. این مقاله همه آنچه را که باید در مورد تعیین و تنظیم شاخص های اصلی عملکرد خود بدانید ، تجزیه می کند (KPI.)

شاخص های کلیدی عملکرد چیست؟
KPI فعالیتی قابل اندازه گیری است که برای اندازه گیری نحوه کارکرد یک جنبه اصلی در کسب و کار شما یا میزان دریافت آن استفاده می شود. برای وب سایت ها ، این می تواند شامل "میزان فروش" ، "تعداد بازدید" ، "میانگین ارزش سبد خرید" و انواع دیگر معیارها باشد.

KPI ها معیارهایی هستند ، اما همه معیارها KPI نیستند. این شرایط دوجانبه نیستند. فقط به این دلیل که برخی از اطلاعات قابل اندازه گیری هستند ، به معنای آموزنده بودن این اقدامات نیست. KPI همان مواردی است که برای اهداف خاص شما نتیجه می گیرد.

تبدیل ماکرو در مقابل تبدیل کوچک
معیارهای شما یا منجر به "تبدیل ماکرو" یا "تبدیل کوچک" می شوند. تبدیل ماکرو هدف اصلی وب سایت شما ، تبدیل ترافیک کاربر به درآمد است.

در طرف دیگر سکه ، تبدیل های خرد اقداماتی است که کاربر انجام می دهد یا در مسیر تبدیلات کلان درآمدزا هستند یا اصلاً ارتباط مستقیمی با درآمدزایی ندارند. تبدیل های خرد نقاط عطف فرآیند یا اقدامات ثانویه هستند

این می تواند مانند تعداد بازدیدهای تسویه حساب ، بازدید از صفحه برای هر کاربر ، اضافه شدن سبد خرید و غیره باشد. اما تبدیل های خرد KPI نیستند - در مورد اینکه چرا نباید روی تبدیل های خرد تمرکز کنید بیشتر بدانید.
کدام معیارها KPI نیستند؟
به طور متوسط ​​، معیارهایی که می توانند صندلی عقب باشند ، بازدید از صفحه برای هر کاربر ، میزان کلیک ، نرخ پرش و میانگین زمانی است که کاربر در سایت می گذراند. اصولاً همه معیارهایی که مستقیماً پول ندارند. آیا بهتر است کسی در هر بار بازدید از سایت ما وقت بیشتری بگذراند یا کمتر؟ گفتن غیرممکن است. آیا بهتر است کسی هزینه بیشتری را در سایت ما خرج کند یا کمتر؟ بدون سوال جواب مثبت است.

مراجعه به صفحه پرداخت ، افزودن محصولی به سبد خرید ، تعداد صفحات بازدید شده و چندین مورد دیگر از دیگر تبدیل های خرد است. این ممکن است نشانگر علاقه باشد ، اما به شما در ترغیب کاربر برای کلیک روی "خرید" کمک نمی کند.

آیا اصلاً باید زحمت نظارت بر تبدیل های خرد را داشته باشیم؟
مبلغ دلاری به این اقدامات متصل نیست. گرچه این موارد عالی هستند ، اما منجر به دریافت هزینه خدمات شما نمی شوند.

این بدان معنا نیست که شما به هیچ وجه نباید این معیارها و تبدیل های کوچک را کنترل کنید. دنبال کردن این معیارها مفید است زیرا آنها به شما اطلاع می دهند که کدام قسمت از سایت یا خدمات شما نیاز به توجه دارد و زمینه را برای تبدیلات بعدی فراهم می کند.

اما شما فقط باید بر اساس "معیارهای پول" تصمیم بگیرید ، نه تبدیل های خرد.

در اینجا چهار KPI آورده شده است که برای بهینه سازی وب سایت مهم هستند
1) درآمد به ازای هر بازدید کننده
درآمد به ازای هر بازدید کننده (RPV) به طور متوسط ​​متوسط ​​پولی است که شما به ازای هر بازدید کننده کسب کرده اید.

RPV یک معیار مهم است زیرا بینش مستقیمی در مورد عملکرد وب سایت در نهایت به دلار ارائه می دهد. هرچه این عدد بیشتر باشد ، درآمد کسب و کار شما بیشتر خواهد بود.

2) نرخ تبدیل
اگر نمی توانید پول را اندازه بگیرید (به عنوان مثال یک وب سایت تولید سرب است ، هیچ چیز فروخته نمی شود) ، نرخ تبدیل بهترین چیز بعدی است.

مطمئن نیستید نرخ تبدیل چقدر است؟ به درس شماره 1 در راهنمای مبتدیان برای بهینه سازی تبدیل بروید.
هزینه خرید مشتری
به دست آوردن مشتری هزینه دارد. چقدر هزینه خرید a به عنوان "هزینه جذب مشتری" (CAC) شناخته می شود. هزینه اولیه برای هر مشتری باید کمتر از سود حاصل از تبدیل شود (یا اگر آنرا می دانید کمتر از LTV باشد).

هدف در اینجا این است که فرایندهای خود را کامل کنید تا بتوانید هزینه ها و زمان خود را به حداقل برسانید و در نتیجه سود خود را به حداکثر برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

2. یک محصول منحصر به فرد و با ارزش بالا ارائه دهید
شما می خواهید محصول شما در بین مردم متمایز باشد و می خواهید مردم واقعاً از کاری که شما انجام می دهید بهره مند شوند. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ، در وقت خود صرفه جویی کنید و به تجارت بپردازید.

بهترین کاری که می توانید برای خود انجام دهید ایجاد چیزی است که از نظر مشتریان دارای ارزش بالایی است و تعداد کمی از افراد دیگر آن را انجام می دهند.

بیایید به این نمودار زیر نگاه کنیم. این یک ماتریس 2 × 2 است ، دارای دو پارامتر: ارزش برای مشتری و منحصر به فرد بودن. این مهمترین موارد در مورد بازاریابی و طراحی محصول را به شما یاد می دهد.

نمودار ارزش و منحصر به فرد.
تجارت شما می تواند در یکی از چهار ربع باشد:

گوشه پایین سمت چپ. شما کالایی یا خدماتی ارائه می دهید که ارزش بسیار کمی ارائه می دهد و تعداد زیادی شرکت دیگر نیز همین کارها را انجام می دهند.
گوشه پایین سمت راست شما چیزی کاملاً بی نظیر ارائه می دهید ، اما هیچ ارزشی برای مشتری ندارد و بنابراین ، کسی آن را نمی خواهد. شما تنها کسی هستید که این کار بیهوده را انجام می دهید و به زودی کسی نخواهد بود که آن را انجام دهد. (ورشکست خواهید شد.)
گوشه بالا سمت چپ. شما چیزی با ارزش عالی برای مشتری ارائه می دهید ، اما 10 شرکت دیگر نیز چنین چیزی را ارائه می دهند. اگر تقریباً هیچ چیز متفاوتی در مورد شما و رقبایتان وجود ندارد ، یا تفاوت ها خیلی ظریف است ، شما همیشه از نظر قیمت با هم رقابت خواهید کرد. مشتریان معمولاً ارزان ترین محصول را خریداری می کنند.
گوشه بالا سمت راست اینجا جایی است که می خواهید باشید. شما محصولی منحصر به فرد ارائه می دهید که ارزش بالایی به مشتری می رساند. اکنون ، به نظر آسان تر از آنچه که هست ، می باشد - بنابراین بسیاری از مشاغل موفق به انجام آن نیستند. این منحصر به فرد می تواند ویژگی ها ، طراحی ، قیمت ، مکان ، مدل تجاری را نامگذاری کند. کشف این مسئله ممکن است آسان نباشد ، اما مطمئناً ارزش آن را دارد که وقت خود را صرف کنید.
3. قابل توجه و قابل توصیه باشد
هنگامی که به بیشتر مشاغل نگاه می کنید ، به نظر می رسد که تقریباً همه استراتژی ها این است که کمی بهتر از پسر دیگر باشند - در حالی که در واقع ، بیشتر یکسان هستند. یکنواختی استراتژی غالب است. و این احمقانه است. "متوسط" شما را به جایی نمی رساند ، اما تجارت شما را خرد می کند.

محصولی را ایجاد کنید که افراد می خواهند با ایجاد بازاریابی در تجربه محصول - بدون تلاش برای ایجاد بازاریابی پس از اتمام محصول - آن را خریداری کنند. اگر این کار را انجام ندهید ، در تلاش برای یافتن زمان یا هزینه لازم برای موفقیت در ارائه پیشنهاد خود هستید. اگر محصولات متوسط ​​تولید کنید ، شکست خواهید خورد.

قابل اطمینان ترین راه موفقیت امروز دور ماندن از حد وسط است. محصول شما باید ابرو بالا ببرد و باعث شود مردم درباره آن نظر دهند (این قابل توجه است). شما می خواهید آنقدر متفاوت باشد که مردم در مورد آن به دوستان خود بگویند.

ماشینهای بالدار.
با هدف ، همه اصول طراحی وب مدرن را زیر پا می گذارید؟ این یکی از روشهای برجسته شدن است (و در نیوزویک ، معاون ...
این بهترین راه برای تبلیغات خودتان است. زمان تبلیغات مرسوم به پایان رسیده است. مردم هرچه بیشتر در برابر تبلیغات مقاومت می کنند. مگر اینکه شما Coca-Cola یا P&G باشید ، که می توانید یک میلیارد دلار به تبلیغات بیفزایید ، این بازی شما نمی خواهید بازی کنید.

بنابراین چگونه می توان "قابل توجه بودن" را در محصول خود ایجاد کرد؟ یک راه این است که با جنبه ای از محصول خود به افراط بروید:

هزینه. هر آنچه را که می دانید به رایگان تحویل دهید. هزینه پشتیبانی یا سمینارهای زنده. پرنس (خواننده) آلبوم های جدید خود را به صورت رایگان هدیه داد. هر کنسرتی که بعد از آن برگزار می شد با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسید. یا عکس این عمل را انجام دهید: قیمت شما بسیار بالاتر از هر چیز دیگری در بازار است که باعث فریب مردم خواهد شد.
طرح. آن را فوق العاده خنک جلوه دهید ، یا اینکه از هیچ طرحی صرف نظر نکنید. فقط متوسط ​​بودن یا خوب بودن باعث کاهش آن نمی شود.
سرویس. برای ارائه خدمات عالی به مشتری از راه خود خارج شوید. یا با مشتریان VIP به طور قابل توجهی بهتر از دیگران رفتار کنید ، بنابراین تمایل به عضویت در آنها افزایش می یابد.
فراتر از ویژگی های اصلی بروید. محصول شما هر کاری انجام دهد ، مجموعه ای از ویژگی های اصلی را دارد. اینها مواردی است که مردم انتظار دارند یک محصول انجام دهد. اگر کارهای بیشتری انجام دهید چه می کنید؟ یک شرکت آموزشی می تواند مربیگری شخصی را برای شرکت کنندگان ارائه دهد.
مشتری هدف خود را تغییر دهید. محصول یا خدمات خود را دوباره بسته بندی کنید و گروه غیر متعارفی را هدف قرار دهید. کیف دستی مردانه. یک متخصص کایروپراکشن که خدمات را به جای افراد به شرکت ها ارائه می دهد. ابزار ساخت و ساز برای زنان.
اگر می توانید راهی را بیابید که باعث می شود تجارت شما خیلی غیرمعمول و غیرمنتظره باشد ، به طوری که مردم نمی توانند چیزی را بگویند - خوب یا بد ، مهم نیست - شما این کار را کرده اید و پس انداز زیادی کرده اید.

شما قابل توجه یا نامرئی هستید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

هرکسی می تواند یک محصول ایجاد کند. این قسمت سختی نیست. قسمت سخت فروش محصول است.

ضروری است که شما مفاهیم اصلی بازاریابی را قبل از شروع بازاریابی محصول خود درک کنید - یا حتی قبل از اینکه محصول خود را شروع کنید. روشی که شما برای بازاریابی آن باید با خود محصول ادغام شود. این لحن را برای همه چیز تعیین می کند.

دنیای تجارت پر از رقابت است. یک فرصت خوب وجود دارد که بازاری که می خواهید وارد شوید برخی از بازیکنان را در آن داشته باشد ، و شما باید این را نیز در نظر بگیرید.

برای موفقیت در رقابت ، می توانید مدرک بازاریابی بگیرید - یا با خواندن این پست ، که شامل سه نکته مهم است که باید در مورد بازاریابی و استراتژی بدانید ، در وقت و کرایه پول صرفه جویی کنید.

1. مشتری خود را درک کنید
کاربر دیوار هنر
MailChimp دیوارهای خود را با شخصیت های کاربر تزئین می کند تا مرکزیت کاربران را در توسعه محصول تقویت کند. (منبع تصویر)
موفقیت با درک اینکه مشتری شما چه کسانی هستند و به چه چیزهایی نیاز دارند آغاز می شود. این به دو دلیل بسیار مهم است:

برای ایجاد محصولی که واقعاً تحویل داده شود ، نیازهای خریدار را برطرف می کند.
برای فروش موفقیت آمیز محصول خود ، باید از مشخصات مشتری ، ارزش ها ، آرزوها و بازتاب های مشتری خود مطلع شوید.
وقتی بدانید مشتری های شما چه کسانی هستند ، بیشتر وقت ، انرژی و منابع خود را صرف پیگیری مشتریان مناسب خواهید کرد. می توانید تلاش های تبلیغاتی خود را متمرکز کنید. اگر مشاغل یک نفره هستید ، باید روابط مشتری را دوباره ارزیابی کرده و نحوه به حداکثر رساندن زمان و منابع محدود خود را انتخاب کنید.

برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتری خود ، س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

مشتری شما به چه چیزهایی نیاز دارد و می خواهد؟
این اساس همه چیز است. محصول شما باید نیازها و خواسته های مشتری را برطرف کند. اگر نیازها برآورده نشوند ، همه موارد دیگر بی معنی است.

ممکن است فکر کنید که چون درباره کسب و کار خود چیز زیادی می دانید ، از نیازها و انگیزه های مشتریان خود نیز اطلاع دارید - نیازی به پرسیدن نیست.

اما مسئله اینجاست: همه مردم متفاوت از یکدیگر تصمیم می گیرند. و چیزی که شما را ترغیب می کند بعید است چیزی باشد که پسر بعدی را ترغیب کند. چشم انداز شخصی ما شاخص شنیعی از آنچه برای هر کس دیگری مفید است است.

وقتی به آنچه مشتری های شما می خواهند فکر کنید ، مواردی وجود دارد که می توانید روی آنها حساب کنید:

آنها می خواهند شما واقعاً به آنها گوش فرا دهید و در مورد شما یا محصول خود ادامه و ادامه ندهید.
آنها می خواهند بدانند که شما واقعاً به آنها کمک می کنید تا مشکلات خود را حل کنند.
آنها می خواهند شما یک منبع آگاه باشید تا آنها را در روند کار راهنمایی کنید.
آنها می خواهند بدانند كه شما برای یك محصول قیمت عادلانه ای دریافت خواهید كرد.
آنها می خواهند بدانند که شما پشت آنچه می فروشید خواهید ایستاد.
آنها می خواهند بدانند که شما به محض خرید خرید محو نمی شوید.
چرا مشتری شما از شما خرید می کند؟
مشتریان چه چیزی را در مورد محصولات یا خدمات شما باارزش می دانند؟ برای اطلاع از این موضوع با مشتریان خود صحبت کنید. پس از داشتن لیستی از خریداران ، دوباره از آنها س askال کنید که آیا واقعاً آنچه را که آنها می خواهند تحویل می دهید.

شما باید اطلاعات جمعیتی آنها را درک کنید. اگر خریداران شما زنانی هستند که در سنین 20 تا 30 سالگی قرار دارند ، ایده خوبی است که تصاویر پیرمردها را در وب سایت خود نشان دهید.

تصویری از شخصی را نشان دهید که نماینده مشتری مورد نظر شما باشد. این به مشتریان دیگر کمک می کند تا با تجارت شما ارتباط برقرار کنند. افراد در مراحل مختلف زندگی خود نیازهای متفاوتی دارند. زنان و مردان نیازهای متفاوتی دارند.

این دو جنبه - آنچه مشتری در مورد محصولات و خدمات شما ارزش دارد و همچنین چقدر شما این ارزش را ارائه می دهید - رابطه ای را که پس از فروش با مشتری خواهید داشت تعیین می کند.

مشتری پس از فروش چه انتظاری دارد؟
سخت ترین قسمت فروش دقیقاً پس از انجام فروش است. این دوره ساخت یا شکست است: انتظارات مشتری تحقق می یابد یا برآورده نمی شود. این زمانی است که یاد می گیرید آیا محصول یا خدمات و خدمات مشتری تصمیم خرید را تأیید می کنند.

آیا از ارزش احساسی که آنها به دنبال آن بودند می دانید؟ وقتی از محصول شما استفاده می کنند چه احساسی دارند؟

وقتی مردم ولوو می خرند ، ایمنی می خرند. وقتی مردم ورساچه را می خرند ، زرق و برق و ثروت را می خرند. از خود بپرسید نیازهای عاطفی مشتری شما چیست ، و این را در کپی فروش و پیام های تبلیغاتی خود بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مارک آبجو ممکن است در کارزار پایان دادن به خشونت علیه زنان متحد بعید به نظر برسد. اما ارتباط واضح بین الکل و رفتارهای سو ab استفاده باعث شد که کارلینگ بلک لیبل ، بزرگترین مارک آبجو در آفریقای جنوبی ، متوجه شود که باید این چالش را بپذیرد.
این برند مدتهاست مردان را هدف قرار می دهد و پیام رسانی آن همه در رابطه با تعریف مردانگی است. در دهه 1980 تبلیغات تلویزیونی آن شامل کابویهایی بود که لیاقت یک برچسب سرد Carling Black را به عنوان پاداش برای یک روز کار طولانی داشتند. در دهه 1990 ، هنگامی که آفریقای جنوبی آپارتاید را لغو کرد ، تبلیغات کارلینگ ملت سازندگان را به تصویر می کشید: مردان عادی اکنون قهرمانان - قوی ، صادق و سخت کوش بودند. در دهه 2000 این برند آبجو را با کارآفرینان و نسل رو به رشد مردان "خودساخته" ، الگوی جدید ارتباط داد.

وقتی که AB InBev صاحب کارلینگ ، SABMiller را در سال 2016 خریداری کرد ، اینجاست که همه چیز ایستاده بود. آندره کوای ، معاون جدید رئیس جمهور AB InBev در بازاریابی برای آفریقا ، فهمید که این مارک چقدر ارزش دارد ، اما او همچنین می دانست که نمی تواند مانند همیشه به تجارت ادامه دهد . همانطور که این خرید در حال انجام بود ، محققان محلی در حال هشدار درباره مشکل نوشیدن کشور بودند. آفریقای جنوبی از سنگین ترین نوشیدنی های قاره هستند و مردان تا حد زیادی عمده ترین مصرف کنندگان این قاره هستند. این بیش از حد عواقب زیادی دارد ، اما از جمله نگران کننده ترین موارد ، میزان قتل و خشونت زنان است که بیش از حد متوسط ​​جهانی است.

کارلینگ به جای تلاش برای فاصله گرفتن از مسئله ، تصمیم گرفت با آن مقابله کند و از نفوذ خود برای تحریک تغییرات اجتماعی استفاده کند. این مستلزم پذیرفتن مسئولیت و خطر است. این شرکت می خواست زنان آفریقای جنوبی را ایمن نگه دارد و جایگاه رهبری برند را حفظ کند ، اما در عین حال ، باید به عنوان یک آرم از مردانگی به میراث خود وفادار بماند.

سوال این بود: چگونه این کار را انجام دهیم؟

دنبال هدف
چگونه می توان مردم را وادار کرد که کاملاً دست های خود را بشویند؟ یا اینکه به عنوان بخشی از پروتکل احتیاطی "فاصله اجتماعی" شش فوت از دیگران دور باشید؟ یا از مراجعه به عزیزان در خانه سالمندان خودداری کنید؟ این س questionsالات در طول بیماری همه گیر ویروس کرونا اهمیت مرگ یا زندگی پیدا کرده است.

اما مدتها قبل از اینکه آنها در عناوین خبری قرار بگیرند ، من زندگی حرفه ای خود را صرف مطالعه و تلاش برای حل چالش هایی از این دست کرده بودم. من متقاعد شده ام که مارک ها می توانند و باید نقشی اساسی در مقابله با مسائل بهداشت جهانی داشته باشند ، از خشونت گرفته تا بیماری های عفونی گرفته تا تناسب اندام و رژیم غذایی نامناسب. از بیشتر این مشکلات می توان جلوگیری کرد - غالباً با اتخاذ رفتارهای جدید و هنجارهای مثبت.

مارک ها و شرکت هایی با هدف اجتماعی به کارمندان نیرو می دهند.

برخی از علاقه من به اینكه مشاغل به طور كلی - و بطور خاص بازاریابان - می توانند به رفع مشكلات بهداشت عمومی بپردازند ، ناشی از سالهایی است كه در مناطقی كه حاد هستند زندگی می كنم. من به عنوان دختر اقتصاددان و مقام بهداشت سازمان ملل متحد ، در مالی و بیش از 20 کشور دیگر بزرگ شدم. من به عنوان یک بزرگسال حرفه ای در ده ها کشور دیگر ، عمدتا در حال ظهور کار کردم.

در حالی که دکترای بهداشت عمومی را در دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن دریافت کردم ، شروع به بررسی راه هایی کردم که مشاغل می توانند به بهبود سلامت جهانی کمک کنند. یکی از طریق بازاریابی ، که اگر با مأموریت درست تزریق شود ، می تواند تأثیر قدرتمندی داشته باشد. از این گذشته ، تأثیرگذاری بر رفتار همان کاری است که بازاریابان به بهترین وجه انجام می دهند.
من در سال 2006 رسماً به Unilever پیوستم و خیلی زود اولین مدیر مأموریت اجتماعی شرکت شدم. من بیش از دوازده سال در آنجا ماندم و در این نقش تلاش کردم تا اهداف بهداشت عمومی را در مدل تجاری مارک صابون 125 ساله شرکت Lifebuoy جاسازی کنم. من با شرکای خود - از جمله NGO ها ، سازمان های ملل متحد ، و حتی رقبای Procter & Gamble و Colgate-Palmolive - درگیر شدم تا به ما کمک کنند ابتکار عمل گسترده ای را برای ترویج شستن دست در سراسر آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین آغاز کنیم ، جایی که می تواند از بیماری جلوگیری کند و صدها هزار نفر را نجات دهد از زندگی در سال 2019 این نام تجاری با پیام های شستن دست ، که تأثیر روشنی بر رفتار و سلامتی دارد ، هدف خود را برای رسیدن به یک میلیارد نفر هدف قرار داد.
اندازه گیری تأثیر این پیام ها دقیقاً دشوار است ، تا حدی زیرا تلاش ما یکی از بسیاری از ابتکارات بهداشت عمومی است که دولت ها و دیگران ایجاد کرده اند. اما یک آزمایش تصادفی و کنترل شده با حضور 2000 خانواده در هند نشان داد که شستن دست با صابون Lifebuoy منجر به کاهش 25٪ اسهال ، 15٪ کاهش عفونت های حاد تنفسی و 46٪ کاهش عفونت چشم شد. از زمان اجرای برنامه های Lifebuoy ، در کشورهایی که آنها را تأسیس کرده ایم ، کاهش قابل توجهی در مرگ و میر کودکان به دلیل اسهال و ذات الریه دیده ایم. در همان زمان ، Lifebuoy به یکی از مارک های سریع رشد Unilever تبدیل شده است و اکنون پرفروش ترین صابون ضد باکتری در جهان است. در حقیقت ، در یونیلور ، مارک های دارای مأموریت اجتماعی ، از جمله Lifebuoy ، 46 درصد سریعتر از بقیه تجارت رشد کردند و 70 درصد درآمد را از 2017 تا 2018 تحویل دادند.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی در تجارت حیاتی است. این به شما کمک می کند تا یک جریان ثابت از مشتریان جدید و تکراری ایجاد کنید ، که کلید توسعه یک تجارت سودآور است.

 

اما همچنین می تواند گران باشد ، به ویژه هنگامی که وقت ، پول و تلاش خود را صرف پیام های بازاریابی می کنید که کار نمی کنند یا به خوبی کار نمی کنند.

 

بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام ها و تبلیغات بازاریابی شما نتایج واقعی قبل از صرف هزینه های اضافی ایجاد می کنند؟ در اینجا پنج عنصر بازاریابی موفق آورده شده است.

 

1. هدفمند است

تعریف بازار هدف به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را روی سودآورترین بخش (های) بازار خود قرار دهید ، افرادی که به احتمال زیاد از شما خرید می کنند.

 

این روش استراتژیک نه تنها در وقت ، هزینه و تلاش شما صرفه جویی می کند ، بلکه به شما کمک می کند مشتریان بالقوه خود را بهتر درک کنید ، رویکرد بازاریابی خود را شخصی سازی کرده و از کجا می توانید آنها را پیدا کنید.

 

2. مشتری محور است

یکی از رایج ترین اشتباهات بازاریابی که صاحبان مشاغل مرتکب می شوند این است که مطالب تبلیغاتی خود را در مورد آنها بسازند.

 

اخبار COVID-19 را که می توانید استفاده کنید به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید.
نام کوچک
نام خانوادگی
آدرس ایمیل
اشتراک در
همچنین پیشنهادات ویژه ای از شرکای ما دریافت خواهید کرد. در هر زمان می توانید انصراف دهید.
مشتری شما به شما اهمیتی نمی دهد ، به هر حال هنوز نه. درعوض آنها می خواهند بدانند که چه چیزی برای آنها مفید است. چه چیزی می توانید به آنها بدهید که هیچ کس دیگری نمی تواند و چگونه می توانید چالش های آنها را حل کنید و نیازهای آنها را برآورده کنید؟

 

3. به احساسات متوسل می شود

احساسات می فروشد. هر تصمیم خریدی که می گیریم براساس آنچه محصول یا خدمتی به ما می دهد ، ما را نجات می دهد ، برای ما انجام می دهد ، احساس می کند یا به ما کمک می کند تبدیل شویم. ما با احساس خرید می کنیم و سپس منطقی خرید خود را توجیه می کنیم.

 

هر روز با تصاویر تبلیغاتی که احساسات عشق ، ترس ، حرص ، احساس گناه ، عصبانیت ، ناامیدی و کنجکاوی را بازی می کنند ، بمباران می شویم. از بانک ها گرفته تا لاستیک اتومبیل ، پودر لباسشویی گرفته تا تشک ، شرکت ها در همه جا از قدرت فروش احساسی خود بهره می برند.

 

چرا؟ چون کار می کند! اگر می خواهید نتایج جدی از بازاریابی و تبلیغات خود کسب کنید ، به بیش از خطوط برچسب هوشمند ، تبلیغات ابتکاری و طراحی های جذاب نیاز دارید. شما باید یک پاسخ احساسی با بازار هدف خود ایجاد کنید.

 

4- ارزش و ادعاهای شما را اثبات می کند

قبل از اینكه مردم ادعا كنند باید ادله اثبات آنها را ببینند. بهترین راه برای انجام این کار ارائه توصیفات و مطالعات موردی است. بهتر از این ، اطمینان حاصل کنید که توصیفات و مطالعات موردی اهداف مشترک مشتریان را برآورده می کنند.

 

از داستان های مشتریان گذشته استفاده کنید که چالش های مشابه مشتریان احتمالی شما را دارند که اکنون با آن روبرو هستند ، بنابراین می توانید تجربه ثابت شده در حل مشکلات آنها را نشان دهید.

 

توصیفات اعتبار را اضافه می کنند. آنها از مشتریان واقعی هستند که در مورد تجربیات واقعی با مشاغل شما صحبت می کنند. بنابراین به مشتریان خود اجازه دهید مشتریان بالقوه شما را در مورد خدمات یا محصول شما ارزش قائل شوند. به هر حال اگر مورد توجه آنها قرار بگیرد ، برای دیگران نیز جذاب خواهد بود.

 

5- آنها را به عمل فرا می خواند

شما می توانید باهوش ترین خطوط برچسب و جذاب ترین ماده بازاریابی از نظر بصری را داشته باشید ، اگرچه اگر مشتریان بالقوه شما را مجبور به اقدام نکند ، نتایج شما محدود می شود.

 

برای ایجاد یک فراخوان قوی ، ایجاد فرآیند فروش شما هزینه دارد - آیا می خواهید مشتری بالقوه شما پس از اتمام خواندن یا شنیدن پیام شما ، چه کاری انجام دهد؟


آیا برای تماس است؟

پست الکترونیک؟

هم اکنون خریداری کنید؟

برای لیست پستی خود ثبت نام می کنید؟

به صفحه دیگری در وب سایت خود بروید؟

مشاوره رزرو کنید؟

درخواست نقل قول؟

گزارش یا چک لیست بارگیری می شود؟

 

وقتی دقیقاً متوجه شدید که می خواهید چه اقدامی انجام دهند ، در حالی که به آنها انگیزه ای مانند تخفیف ، پیشنهاد محدود زمان یا کشش احساسی دارید ، با آنها تماس بگیرید تا این کار را انجام دهند.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()