نوشته شده توسط : worldmarketing

بازارها و مشتریان مانند نور و انرژی کار می کنند. در واقع ، مانند نور ، مشتری همزمان بیش از یک چیز است. بعضی اوقات مصرف کنندگان به عنوان بخشی از یک گروه رفتار می کنند و مرتباً در طبقه بندی های اجتماعی و روانشناختی قرار می گیرند. در مواقع دیگر ، مصرف کننده شل می شود و نمادین است. مشتری ها الگوهایشان را می گیرند و می شکنند: بازار سالمندان پر از افراد مسن است که شدیداً تمایل به جوانگرایی دارند و بازار مجلل باید با افراد ثروتمندی که پولشان را در پس خریدهای سودمندانه پنهان می کنند رقابت کند.

بازارها تابع قوانینی مشابه قوانین فیزیک کوانتوم هستند. بازارهای مختلف دارای سطح مختلفی از انرژی مصرف کننده هستند ، مرحله ای از توسعه بازار که یک محصول در آن موج می زند ، جذب می شود ، پخش می شود و می میرد. به هر حال یک م Aد چیزی نیست جز موجی که پراکنده می شود و سپس ذره می شود. بازار بسیار مورد بحث یوپی و ارتباط آن با برخی از محصولات مصرفی مارک دار مانند بی ام و را در نظر بگیرید. پس از مرحله ای از انرژی زیاد مشتری و شناسایی نزدیک ، موج شکسته شده است. انجمن Yuppie که اشباع شده و جذب بازار شده است ، درست مانند انرژی که در دنیای فیزیکی انجام می شود ، کمرنگ شده است. با احساس تغییر ، BMW دیگر به سبک زندگی Yuppie نمی فروشد اما اکنون بر روی توانایی های تکنولوژیکی ماشین های خود تمرکز کرده است. و یوپی ها دیگر موجی نیستند که قبلاً بودند. به عنوان یک بازار ، آنها بیشتر به ذرات شباهت دارند زیرا بدنبال بیانات فردی و شخصی بیشتری از انرژی مصرفی خود هستند.
البته ، از آنجا که ذرات نیز می توانند دوباره مانند موج رفتار کنند ، به احتمال زیاد بازاریابان هوشمند برخی از منابع انرژی جدید مانند مقادیر را مورد استفاده قرار می دهند تا بازار جوان و مرفه را دوباره به یک موج تبدیل کنند. و فناوری ابزارهای مورد نیاز مانند بازاریابی پایگاه داده را برای تشخیص امواج و ذرات و حتی طراحی برنامه هایی با ترکیب ذرات کافی و تشکیل موج قدرتمند به بازاریابان می دهد.

درسی که برای بازاریابان ارائه می شود تقریباً همان درسی است که توسط باکمینستر فولر برای دانشمندان بیان شده است: از آنها استفاده کن." بازاریابانی که فناوری را دنبال می کنند و از آن استفاده می کنند ، نه اینکه با آن مخالفت کنند ، متوجه می شوند که این فناوری مستقیماً به شکل ها و فرصت های جدید بازار منجر می شود. نوارهای صوتی ، نوارها و دیسک های فشرده را بردارید. سال ها شرکت های ضبط و نوار با حسادت از اموال خود محافظت می کردند. کمپانی های موسیقی با دانستن اینکه هکرهای خانگی نوارهای دزدی دریایی ایجاد می کنند و کاست های کامپوزیت خود را ایجاد می کنند ، مقاومت قاطعانه در برابر نیروهای فناوری مقاومت می کنند - تا زمانی که سیستم Personics متوجه شد که این فناوری در حال ساخت یک بازار قانونی برای کاست ها و سی دی های کامپوزیت سفارشی مجاز و با کیفیت عالی است.

شخصیت ها به جای اینکه با مشتری به عنوان یک مجرم رفتار کنند ، یک بازار دیدند. امروزه مصرف کنندگان می توانند نوارهای موسیقی شخصی را از سیستم Personics ، یک جعبه جعبه اصلاح شده با بیش از 5000 آهنگ ، طراحی کنند. در ازای هر ترانه 1.10 دلار ، مصرف کنندگان به دستگاه می گویند چه چیزی را ضبط کند. در حدود ده دقیقه ، سیستم یک نوار سفارشی ایجاد می کند و یک برچسب با کیفیت لیزر را انتخاب می کند ، همراه با نام مشتری و یک عنوان شخصی برای نوار. این سیستم در سال 1988 راه اندازی شد و در بیش از 250 فروشگاه گسترش یافته است. بازاریابان هوشمند بار دیگر به این فناوری اجازه داده اند تا رابطه سفارشی سازی با مشتری را ایجاد کند.

ما شاهد قدیمی شدن تبلیغات هستیم. در مدل قدیمی بازاریابی ، این به عنوان بخشی از کل فرمول منطقی بود: شما کالاهای تولید انبوه را از طریق رسانه های جمعی به بازار انبوه می فروشید. وظیفه بازاریابی این بود که از تبلیغات برای انتقال پیام به مصرف کننده در یک ارتباط یک طرفه استفاده کند: "این را بخر!" این پیام دیگر کار نمی کند و تبلیغات نشان دهنده تأثیرات آن است. در سال 1989 ، تبلیغات روزنامه ها تنها 4٪ رشد داشته است ، در حالی که در سال 1988 6٪ و در سال 1987 9٪ رشد داشته است. طبق مطالعه ای که توسط جان فیلیپ جونز از دانشگاه سیراکیوز انجام شده ، هزینه تبلیغات در رسانه های اصلی از سال 1984 در 1.5٪ GNP متوقف شده است. کارکنان آژانس های تبلیغاتی ، تحقیقات و سودآوری تحت تأثیر قرار گرفته اند.

سه عامل مرتبط کاهش تبلیغات را توضیح می دهد. اول ، اضافه کاری تبلیغات شروع به بازگشت به تبلیغات خود کرده است. ازدیاد محصولات منجر به تکثیر پیام ها شده است: مشتریان ایالات متحده با 3000 پیام بازاریابی در روز مواجه می شوند. در تلاش برای بمباران مشتری با یک تبلیغ دیگر ، بازاریابان هرچه صدا می توانند به فضای اختصاص یافته به آنها بفشارند. به عنوان مثال ، در سال 1988 ، 38٪ از تبلیغات تلویزیونی در روزهای اول و 47٪ از تبلیغات تلویزیونی در طول روز فقط 15 ثانیه بود. در سال 1984 ، این ارقام به ترتیب 6 و 11 درصد بود. در نتیجه تغییر به تبلیغات 15 ثانیه ای ، تعداد تبلیغات تلویزیونی سر به فلک کشیده است. بین سالهای 1984 و 1988 ، تبلیغات در زمان نخست 25٪ ، در روز هفته 24٪ افزایش یافته است.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

به طور متناقضی ، دو نتیجه مهم از داشتن بازار ، درآمد قابل توجهی است که می تواند خزانه تحقیق و توسعه شرکت را پر کند ، و یک موقعیت قدرتمند در بازار ، یک ساحل ساحلی که یک شرکت می تواند با گسترش قابلیت های فن آوری و تعریف بازار از سهم بیشتری از بازار برخوردار شود. . بزرگترین پزشکان این روش بازاریابی شرکتهای ژاپنی در صنایعی مانند خودرو ، الکترونیک تجاری ، نیمه هادی ها و رایانه و ارتباطات هستند. هدف اصلی آنها مالکیت در برخی از بازارهای هدف است. ساختار صنعتی keiretsu به آنها اجازه می دهد تا از همه زیرساخت های بازار برای دستیابی به این هدف استفاده کنند. روابط در فناوری ، اطلاعات ، سیاست و توزیع به شرکت کمک می کند تا رهبری خود را اعلام کند.

استراتژی ژاپن سازگار است. این شرکت ها با استفاده از تحقیقات اساسی از ایالات متحده برای شروع سریع توسعه محصول جدید شروع می کنند. به عنوان مثال ، از سال 1950 تا 1978 ، شرکتهای ژاپنی 32000 قرارداد صدور مجوز برای دستیابی به فن آوری خارجی با هزینه تقریبی 9 میلیارد دلار منعقد کردند. اما ایالات متحده حداقل 50 برابر این مقدار را برای انجام تحقیق و توسعه اصلی هزینه کرده است. در مرحله بعد ، این شرکت های ژاپنی محصولات مختلفی را برای جذب بازار و یادگیری و سپس تمرکز بر بازار متمرکز می کنند تا رقبای خارجی را مجبور به عقب نشینی کنند - آنها را به برداشت قابل توجه باز می گرداند. این سودهای کلان در یک مارپیچ جدید تحقیق و توسعه ، نوآوری ، ایجاد بازار و تسلط بر بازار بازیافت می شود.

این مدل از رقابت ، که تحقیق و توسعه ، فناوری ، نوآوری ، تولید و امور مالی را بهم پیوند می دهد - از طریق انگیزه بازاریابی برای داشتن بازار - یکپارچه است - روشی است که همه رقبا برای موفقیت در دهه 1990 در پیش می گیرند.
در دنیای تولید انبوه ، نمونه اصلی آن بازاریابی انبوه بود. در دنیای تولید انعطاف پذیر ، طرف مقابل بازاریابی انعطاف پذیر است. این فناوری در درجه اول قرار دارد ، توانایی بازار به دنبال آن است. این فن آوری سازگاری ، قابلیت برنامه ریزی و قابلیت تنظیم را دارد. اکنون بازاریابی ارائه می شود که کیفیت آن را ارائه می دهد.

امروز فناوری نوید "هر چیز ، هر راهی ، هر زمان" را ایجاد کرده است. در صورت تمایل ، مشتریان می توانند تقریباً از هر کالایی نسخه خاص خود را داشته باشند ، از جمله محصولی که به شناسایی انبوه و نه فردیت متوسل می شود. به یک محصول یا صنعتی فکر کنید که سفارشی سازی در آن غالب نیست. تلفن؟ در اصل ، هدف تلفن بل قرار دادن یک تلفن ساده و کاملا سیاه در هر خانه بود. امروزه بیش از 1000 تغییر مکان و ترکیب در دسترس است ، گزینه هایی که دامنه را از رنگهای مختلف و قابلیت حمل گرفته تا دستگاه های پاسخگویی و قابلیت برنامه ریزی - و همچنین سرویس ها - اجرا می کنند. نوید بیشتری از فیبر نوری و همگرایی رایانه ها و ارتباطات به یک صنعت واحد با انتخاب فناوری حتی بیشتر است.

در مورد یک محصول قابل احترام مانند دوچرخه که در ابتدا به عنوان طرحی در دفترهای لئوناردو داوینچی ظاهر می شد ، چطور؟ طبق مقاله اخیر در واشنگتن پست ، شرکت ملی صنعتی دوچرخه در کوکوبو ، ژاپن دوچرخه های ساخته شده را به سفارش مشتری در یک خط مونتاژ می سازد. دوچرخه های موجود در اندازه گیری های هر مشتری ، ظرف دو هفته پس از سفارش تحویل داده می شوند - و این شرکت 11،231،862 تغییر را در مدل های خود ارائه می دهد ، قیمت فقط 10٪ بالاتر از مدل های آماده.

حتی روزنامه هایی که گزارش این حرکت به سمت شخصی سازی فناوری را گزارش می دهند ، خود به طور فزاینده ای سفارشی می شوند. روزنامه های شهری با مواجهه با تیراژ راکد ، اخبار ، تبلیغات و حتی سرمقاله ها و صفحه های ورزشی خود را برای جلب نظر خوانندگان محلی حومه ، شخصی سازی کرده اند. به عنوان مثال لس آنجلس تایمز ، هفت نسخه منطقه بندی شده دارد که هر یک از جوامع اطراف شهر را هدف قرار می دهد.

آنچه در اینجا کار می کند ، فرمول ریاضی غالب بازاریابی امروز است: تنوع به اضافه خدمات برابر با سفارشی سازی. با توجه به همه پهن کردن های آن به عنوان یک کلمه تبلیغاتی بازاریابی ، سفارشی سازی یک مفهوم کاملاً مستقیم است - این ظرفیت برخورد با مشتری به روشی منحصر به فرد است. فناوری این کار را به طور فزاینده ای امکان پذیر می کند ، اما جالب است که نسخه بازاریابی از قوانین فیزیک ، آن را دشوارتر می کند.

طبق فیزیک کوانتوم ، همه کارها در سطح خرد متفاوت عمل می کنند. نور نمونه کلاسیک است. هنگامی که تحت انواع خاصی از آزمایشات قرار می گیرد ، نور مانند موج رفتار می کند ، تقریباً در حین حرکت موج اقیانوس حرکت می کند. اما در آزمایش های دیگر ، نور بیشتر شبیه یک ذره رفتار می کند و به صورت یک توپ واحد حرکت می کند. بنابراین ، دانشمندان می پرسند ، آیا این یک موج است یا یک ذره؟ و چه وقت آن کدام است؟



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نیمه دیگر این الگوی جدید بازاریابی بازاریابی مبتنی بر تجربه است که بر تعامل ، اتصال و خلاقیت تأکید دارد. با استفاده از این رویکرد ، شرکت ها با مشتریان خود وقت می گذرانند ، دائماً بر رقبای خود نظارت می کنند و یک سیستم تجزیه و تحلیل بازخورد ایجاد می کنند که این اطلاعات در مورد بازار و رقابت را به هوشمندی مهم محصول جدید تبدیل می کند. در عین حال ، این شرکت ها هم فناوری خود را برای ارزیابی ارز آن ارزیابی می کنند و هم برای ایجاد سیستم ها و راه حل های سودمند با یکدیگر با شرکت های دیگر همکاری می کنند. این برخوردهای نزدیک - با مشتریان ، رقبا و فناوری های داخلی و خارجی - این تجربه را به شرکت ها می دهد که برای سرمایه گذاری در توسعه بازار و انجام ریسک های هوشمندانه و محاسبه شده به سرمایه گذاری نیاز دارند.

در زمان انفجار انتخاب و تغییر غیرقابل پیش بینی ، جواب بازاریابی - بازاریابی جدید - است. با انتخاب بسیار زیاد برای مشتریان ، شرکت ها با پایان وفاداری روبرو می شوند. برای مقابله با این تهدید ، آنها می توانند افراد فروش و بازاریابی را اضافه کنند ، منابع پرهزینه را به عنوان راهی برای حفظ مشتریان پرتاب کنند. اما راه حل واقعی ، بازاریابی بیشتر نیست بلکه بازاریابی بهتر است. و این به معنای بازاریابی است که راهی برای ادغام مشتری در شرکت ، ایجاد و تداوم ارتباط بین شرکت و مشتری پیدا می کند.

بازاریاب باید یکپارچه کننده باشد ، هم در داخل - توانایی فناوری را با نیازهای بازار تلفیق می کند - و هم در خارج - مشتری را به عنوان یک شرکت کننده در توسعه و انطباق کالاها و خدمات وارد شرکت می کند. این یک تغییر اساسی در نقش و هدف بازاریابی است: از دستکاری مشتری تا دخالت مشتری واقعی. از گفتن و فروش تا برقراری ارتباط و اشتراک دانش. از آخرین عملکرد به قهرمان اعتبار شرکت.

بازی یکپارچه ساز نیاز به بازاریاب دارد که اعتبار را فرمان دهد. در بازاري كه با تغيير سريع و گزينه بالقوه فلج كننده مشخص مي شود ، اعتبار به ارزش پايدار شركت تبديل مي شود. ویژگی مدیریت آن ، قدرت مالی آن ، کیفیت نوآوری های آن ، جذابیت ارجاع مشتری ، توانایی اتحاد - این معیارهای اعتبار شرکت است. اینها اقداماتی است که به نوبه خود ، مستقیماً بر ظرفیت آن در جذب افراد با کیفیت ، ایجاد ایده های جدید و ایجاد روابط با کیفیت تأثیر می گذارد.
روابط اصلی ، اساس انتخاب مشتری و سازگاری شرکت است. بالاخره مارک موفق چیست اما رابطه خاصی ندارد؟ و چه کسی بهتر از افراد بازاریابی یک شرکت برای ایجاد ، حفظ و تفسیر روابط بین شرکت ، تأمین کنندگان و مشتریان آن است؟ به همین دلیل است که همزمان با تغییر تقاضاها از شرکت ، کنترل هزینه ها به سمت رقابت با محصولات به سمت خدمت به مشتریان سوق پیدا کرده است ، مرکز ثقل شرکت از امور مالی به مهندسی - و اکنون به بازاریابی تغییر یافته است. در دهه 1990 ، بازاریابی سود بیشتری نسبت به فروش خواهد داشت. این شیوه تجارت شرکت را تعریف خواهد کرد.

مفهوم قدیمی بازاریابی با تماس تلفنی آیینی مدیر عامل شرکت با مدیر شرکتی که گفت: "یک شخص خوب بازاریابی برای یافتن فعالیت بازاریابی من پیدا کنید!" آنچه مدیرعامل می خواست ، البته کسی بود که می توانست مجموعه ای گسسته از توابع کتاب درسی را که عموماً با بازاریابی از طریق کارخانه مرتبط هستند ، به عهده گیرد. آن شخص بلافاصله به خیابان مادیسون می رود تا یک آژانس تبلیغاتی استخدام کند ، تبلیغات تبلیغاتی را تغییر دهد ، آرم شرکت را دوباره طراحی کند ، بروشورها را دوباره انجام دهد ، نیروهای فروش را آموزش دهد ، یک شرکت روابط عمومی با قدرت بالا را حفظ کند و یا تغییر دهد و یا در غیر این صورت تصویر شرکت را تغییر مکان دهد. .



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

چندین دهه پیش ، شرکت های فروش محور وجود داشتند. این سازمان ها انرژی خود را بر تغییر ذهن مشتریان برای متناسب بودن محصول متمرکز کردند - آموزش بازاریابی "هر رنگی که سیاه باشد".

با پیشرفت فناوری و افزایش رقابت ، برخی از شرکت ها رویکرد خود را تغییر داده و مشتری محور شدند. این شرکت ها تمایل جدیدی برای تغییر محصول خود متناسب با درخواست مشتری ابراز کردند - تمرین آموزش بازاریابی "به ما بگویید چه رنگی می خواهید".
در دهه 1990 ، شرکت های موفق در حال هدایت بازار هستند و محصولات خود را متناسب با استراتژی های مشتری خود تطبیق می دهند. این شرکت ها بازاریابی "بیایید با هم بفهمیم که آیا رنگ و هدف مهمتر شما چیست؟" این بازاریابی است که بیشتر به جای کنترل بازار به سمت ایجاد بازار سوق داده شده است. این کار بیشتر بر اساس تاکتیک های ساده سهم بازار ، فروش خام و رویدادهای یکبار مصرف مبتنی بر آموزش توسعه ، بهبود تدریجی و روند مداوم است. مهمتر از همه ، بر اساس دانش و تجربه ای است که در سازمان وجود دارد.

این دو اساس ، دانش بنیان و بازاریابی مبتنی بر تجربه ، به طور فزاینده ای توانایی های سازمان بازاریابی موفق را تعریف می کنند. آنها رویکرد قدیمی بازاریابی و توسعه محصول جدید را جایگزین خواهند کرد. رویکرد قدیمی - ایده گرفتن ، انجام تحقیقات سنتی بازار ، تولید محصول ، آزمایش بازار و سرانجام رفتن به بازار - آهسته ، بی پاسخ و چمن زده است. علاوه بر این ، با توجه به تغییر بازار سریع ، دلیل کمتری وجود دارد که این روش سنتی بتواند مطابق خواسته ها و خواسته های واقعی مشتری باشد یا رقابت سختی داشته باشد.

دعوای بسیار تبلیغاتی سال 1988 را که بیچام ، گروه بین المللی محصولات مصرفی ، علیه غول تبلیغاتی Saatchi & Saatchi تنظیم کرد ، در نظر بگیرید. این دادخواست که خسارت بیش از 24 میلیون دلار را جبران می کرد ، استدلال می کرد که یانکلویچ کلنسی شولمن ، در آن زمان شرکت زیرمجموعه تحقیقات بازار Saatchi در ایالات متحده ، سهم بازار شوینده جدیدی را که بیچام راه اندازی کرده "بسیار بزرگتر" کرده است. یانكلوویچ پیش بینی كرد در صورت حمایت Beecham با 18 میلیون دلار تبلیغات ، محصول Beecham ، Delicare ، یك ماده شوینده برای آب سرد ، بین 45.4٪ تا 52.3٪ از بازار ایالات متحده را از آن خود كند. به گفته بیچام ، بیشترین سهم بازار Delicare 25٪ بود. این محصول به طور کلی بین 15 تا 20 درصد سهم بازار را کسب کرده است. این دادخواست خارج از دادگاه و بدون برنده یا بازنده مشخص مشخص شد. با این وجود صرف نظر از نتیجه ، موضوعی که نشان می دهد گسترده و اساسی است: طبیعتاً پیش بینی ها باید غیرقابل اعتماد باشند ، خصوصاً با فناوری ، رقبا ، مشتریان و بازارها همه عوض می شوند ، خیلی سریع ، و بسیار اساسی.

جایگزین این رویکرد قدیمی ، بازاریابی دانش بنیان و مبتنی بر تجربه است. بازاریابی دانش بنیان به یک شرکت نیاز دارد تا بر مقیاس دانش تسلط یابد: از فناوری که در آن رقابت می کند. از رقابت آن؛ از مشتریان خود؛ منابع جدید فناوری که می توانند فضای رقابتی آن را تغییر دهند. و از سازمان ، توانایی ها ، برنامه ها و نحوه تجارت خود برخوردار است. شرکت های مسلح به این تبحر می توانند بازاریابی دانش بنیان را به سه روش اساسی عملیاتی کنند: ادغام مشتری در فرآیند طراحی برای تضمین محصولی که نه تنها متناسب با نیازها و خواسته های مشتری بلکه به استراتژی های مشتری نیز تطبیق داده شود. ایجاد تفکر ویژه برای استفاده از دانش شرکت در مورد کانال ها و بازارها برای شناسایی بخشهایی از بازار که شرکت می تواند داشته باشد. و توسعه زیرساخت های تأمین کنندگان ، فروشندگان ، شرکا users و کاربرانی که روابط آنها به حفظ و پشتیبانی از شهرت و برتری فناوری شرکت کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

دهه 1990 متعلق به مشتری خواهد بود. و این خبر خوبی برای بازاریاب است.

فناوری در حال تغییر انتخاب است و انتخاب در حال تحول در بازار است. در نتیجه ، ما شاهد ظهور الگوی بازاریابی جدیدی هستیم - نه بازاریابی "انجام بیشتر" که به سادگی حجم فروش قبلی را افزایش می دهد بلکه بازاریابی مبتنی بر دانش و تجربه است که نشان دهنده یک بار و - برای همه مرگ فروشنده.

تحول بازاریابی تحت تأثیر قدرت عظیم و گسترش همه گیر فناوری است. امروزه فناوری چنان فراگیر است که تمایز بین فناوری و تجارت و صنایع غیرتکنولوژی عملاً بی معنی است: فقط شرکت های فناوری وجود دارند. فناوری با سرعت و دقت حیرت انگیزی وارد محصولات ، محل کار و بازار شده است. هفتاد سال پس از اختراع آنها ، موتورهای کسری با اسب بخار در حدود 15 تا 20 محصول خانگی در یک خانه متوسط ​​آمریکایی امروز هستند. در کمتر از 20 سال ، ریزپردازنده به نفوذ مشابهی دست یافته است. بیست سال پیش ، کمتر از 50،000 کامپیوتر در حال استفاده بود. امروز هر روز بیش از 50،000 کامپیوتر خریداری می شود.

مشخصه بارز این فشار تکنولوژیکی جدید قابلیت برنامه ریزی است. در یک تراشه رایانه ای ، قابلیت برنامه ریزی به معنای توانایی تغییر دستور است ، به طوری که یک تراشه می تواند انواع توابع تجویز شده را انجام دهد و نتایج متنوعی را ایجاد کند. در کف کارخانه ، قابلیت برنامه ریزی عملکرد تولید را تغییر می دهد و به یک دستگاه امکان تولید انواع متنوعی از مدل ها و محصولات را می دهد. به طور گسترده تر ، قابلیت برنامه نویسی توانایی جدید شرکت ها برای تولید انواع و گزینه های بیشتر برای مشتریان است - حتی به هر مشتری امکان می دهد "برنامه" را طراحی کند که محصول ، خدمات یا تنوع دقیق را ارائه دهد. برای او یا او قول فناوری برنامه ریزی در واقعیت انتخاب تقریباً نامحدود منفجر شده است.

دنیای داروخانه ها و سوپرمارکت ها را ببینید. طبق اخبار جدید محصولات گورمن ، که معرفی محصولات جدید را در این دو عرصه محصولات مصرفی دنبال می کند ، بین سالهای 1985 و 1989 تعداد محصولات جدید با 60٪ حیرت آور به بالاترین رقم سالانه یعنی 12،055 رسید. همانطور که مارک تجاری با احترامی مانند Tide نشان دهنده این ضرب در تنوع مارک است. در سال 1946 ، Procter & Gamble مواد شوینده لباس را معرفی کرد ، اولین بار برای همیشه. به مدت 38 سال ، یک نسخه از Tide به کل بازار خدمت کرد. سپس ، در اواسط دهه 1980 ، Procter & Gamble شروع به تولید سری جدید جزر و مد کرد: جزر و مد بدون مایع و مایع در سال 1984 ، جزر و مد با سفید کننده در سال 1988 و Ultra Tide غلیظ در سال 1990.

از نظر برخی از بازاریابان ، ایجاد تقریباً نامحدود انتخاب مشتری تهدیدی به شمار می رود - خصوصاً وقتی انتخاب با رقبای جدید همراه باشد. بیست سال پیش ، IBM فقط 20 رقیب داشت. امروز هر شرکتی که در تجارت "رایانه" باشد شما بیش از 5000 روبرو است. بیست سال پیش ، کمتر از 90 شرکت نیمه هادی وجود داشت. امروز فقط در ایالات متحده تقریباً 300 نفر زندگی می کنند. و نه تنها رقبا جدید هستند ، محصولات جدید و استراتژی های جدیدی را با خود به ارمغان می آورند ، بلکه مشتریان جدید نیز هستند: 90٪ افرادی که در سال 1990 از رایانه استفاده می کردند در سال 1980 از رایانه استفاده نمی کردند. این مشتریان جدید چیزی در مورد آنها نمی دانند قوانین قدیمی ، درک قدیمی ، یا روش های قدیمی تجارت - و آنها اهمیتی نمی دهند. آنچه برای آنها مهم است شرکتی است که مایل است محصولات یا خدمات خود را متناسب با استراتژی های خود تطبیق دهد. این نشان دهنده تحول بازاریابی به شرکت بازار محور است.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایده های مشاغل خانگی آنلاین
برخی از بهترین ایده های مشاغل مستقر در خانه ایده هایی هستند که می توانند کاملاً بصورت آنلاین کار کنند. با این کار می توانید هزینه های سربار خود را به حداقل برسانید ، اما داشتن یک تجارت آنلاین نیز به این معنی است که می توانید از هرجایی کار کنید. در اینجا بهترین ایده های تجارت آنلاین است که می توانید امسال امتحان کنید.

شماره 1: درآمد منفعلانه را با یک وبلاگ ایجاد کنید
برای افزایش مخاطب و یافتن راه هایی برای کسب درآمد از وبلاگ خود مدتی طول می کشد ، اما اگر دوست دارید دیدگاه خود را با جهان در میان بگذارید ، می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید و از خانه کار کنید.

وبلاگ های طاقچه منطقه خاصی از رشد در این حرفه رو به رشد است. پرداخت می تواند بسیار متفاوت باشد ، اما پتانسیل درآمد تقریباً نامحدود است.

با داشتن یک سیستم عامل میزبانی مانند Bluehost ، می توانید سایت خود را در کمترین زمان فعال و راه اندازی کنید.

آیا می خواهید یک وبلاگ با قیمت فوق العاده ارزان ایجاد کنید؟ بررسی کنید که من و همسرم چگونه به وبلاگ نویسی پول می پردازیم و یاد می گیرید که چگونه می توانید 1K Blogging ایجاد کنید.

شماره 2: دستیار مجازی شوید
دستیاران مجازی وظایف مختلفی را برای مشتریان خود به عهده می گیرند که می تواند شامل پاسخ دادن به ایمیل ها ، ایجاد اسناد ، طراحی گرافیک های اساسی و موارد دیگر باشد. برخی از دستیارهای مجازی نیز مطالب را می نویسند و ویرایش می کنند و حتی ممکن است به مشتریان خود کمک کنند تا برای انتشار مطالب در رسانه های مختلف برنامه ریزی کنند.

در حالی که بسیاری از دستیاران مجازی در هر ساعت 50 دلار یا بیشتر هزینه می گیرند ، حتی دستیاران مجازی مبتدی نیز می توانند به راحتی 20 دلار در ساعت شارژ کنند.

به طور کلی ، شما می توانید به عنوان دستیار مجازی از طریق وب سایت هایی مانند Upwork و Zirtual کار کنید.

شماره 3: یک نویسنده مستقل آنلاین شوید
هر آنچه را که به صورت آنلاین می خوانید توسط کسی نوشته شده است و شانس زیادی دارد که نویسنده بابت استعداد و مهارت خود دستمزد زیادی دریافت کرده باشد. نویسندگان مستقل می توانند به راحتی برای هر مقاله ای که می نویسند چند صد دلار درآمد کسب کنند ، اما اگر درآمد به یادگیری نحوه تسلط بر محتوای طولانی تر و پیچیده تر ، کسب درآمد بسیار بیشتر از آن نیز امکان پذیر است.

سخت ترین قسمت دریافت پول برای نوشتن ، یافتن آن چندین نمایش اول است ، اگرچه معمولاً می توانید با استفاده از وب سایتی مانند Upwork شروع به کار کنید. هنوز هم ، شما باید این پست را در مورد چگونه نویسنده مستقل شویم ، که توسط هالی جانسون نوشته شده است ، بررسی کنید. جانسون چندین سال است که به عنوان یک نویسنده مستقل آنلاین ، شش رقم کسب کرده است و یک وبینار رایگان دارد و دوره ای را می توانید بخرید. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید ، می توانید اطلاعات بیشتر را در EarnMoreWriting.com بخوانید.

شماره 4: یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید
قبلاً اینگونه بود که اگر محصولی برای فروش داشتید ، باید ویترین فروشگاه و تمام هزینه های مربوط به آن را نیز داشته باشید. این روزها می توانید هر چیزی را به هر کسی در دنیا بفروشید.

چه عسل ارگانیک را از زنبورستان حیاط خانه خود بازاریابی کنید و چه کتانی های شخصی را که خودتان بدوزید می فروشید ، می توانید به صورت آنلاین بازار محصولات خود را پیدا کنید.

دوست خوب من استیو چو از MyWifeQuitHerJob.com یک دوره آنلاین ایجاد کرده است که گام به گام مردم را از طریق ایجاد فروشگاه آنلاین خود راه می اندازد. همسر وی توانست کار خود را ترک کند و با هم تجارت آنلاین آنها سالانه شش رقم درآمد کسب می کند.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، دوره او را بررسی کنید: فروشگاه آنلاین سودآور.

شماره 5: برخی از مشاغل خرد را با هم متصل کنید
با ظهور Fiverr ، یک روش کاملاً جدید برای تخصیص و پذیرش کار مشاهده کردیم. در حالی که بسیاری از مشاغل مبتدی در Fiverr فقط 5 دلار پرداخت می کنند ، اگر بتوانید کنسول های پیشرفته تری را تأمین کنید یا برخی از مشتریان عادی خود را انتخاب کنید ، درآمد قابل توجهی بیشتر با این سیستم عامل امکان پذیر است.

برنامه هایی مانند Gigwalk و سایت هایی مانند مکانیک ترک همچنین امکان جمع کردن زندگی با کارهای بسیار کوچک هر روز را فراهم می کنند.

بهترین قسمت این است که شما می توانید از طریق همه این سیستم عامل ها به صورت آنلاین و از راحتی خانه خود کار را تنظیم کنید.

شماره 6: نوشتن و انتشار یک کتاب الکترونیکی
اکنون که هرکسی می تواند اثر خود را به صورت آنلاین منتشر کند ، این امکان برای هر کسی فراهم شده است که ثروت خود را از نوشتن خود بدست آورد.

بزرگترین نمونه اخیر سه گانه 50 Shades of Grey است ، اما نویسندگان زیادی هستند که از سهولت انتشار الکترونیکی استفاده می کنند.

اگر عاشق نوشتن هستید و مایلید تبلیغات شخصی خود را انجام دهید (و داشتن یک وبلاگ در این مورد واقعاً می تواند به شما کمک کند) ، نوشتن یک کتاب الکترونیکی یک روش عالی برای سریع درآمد از خانه است.

شماره 7: نظرسنجی ها در اوقات فراغت شما
آیا می دانید از نظر سنجی ها می توانید درآمد کسب کنید؟

در حالی که تعداد زیادی شرکت تحقیق در آنجا وجود دارد ، مورد علاقه من Survey Junkie است. بسته به اطلاعات جمعیتی خود ، می توانید از 2.00 دلار در ساعت تا 5.00 دلار در هر ساعت برای انجام نظرسنجی ها در Survey Junkie درآمد کسب کنید.

با این حال ، پر کردن نظرسنجی ها تنها راه کسب درآمد در Survey Junkie نیست! همچنین می توانید کاندید گروه های کانونی شوید ، از شما برای تماشای فیلم ها و مرور دعوت می شود و حتی با انجام بازی ها درآمد کسب خواهید کرد!

علاوه بر Survey Junkie ، این سایر شرکت های نظرسنجی را که برای پاسخگویی به س questionsالات در اوقات فراغت به شما پول می دهند ، بررسی کنید:



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نوشتن مستقل
برای نویسندگی مستقل نیازی به تحصیل در رشته انگلیسی نیستید ، در واقع این یک روش عالی برای تأمین معاش است اگر از نوشتن لذت می برید - و هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر می شوید.

در حالی که من طرفدار کوتاه فروش خود یا کاهش ارزش خود نیستم ، یک مکان و مکان برای سایت های شغل آزاد وجود دارد. این سایت ها تابلوهای شغلی برای فریلنسرها و مشاغل هستند. این مکانی برای اتصال ، خرید در اطراف و از همه مهمتر مقداری پول به جیب شماست. گرچه ممکن است بسیاری از این سایت ها بازپرداخت کمتری ارائه دهند ، اما آنها مکانی عالی برای کسب تجربه و ایجاد نمونه کارها هستند.

کپی کردن
سر کار
پروبلاگر
افراد در هر ساعت
Fiverr
Profinder توسط LinkedIn
کارگرها
زن کار در خانه
گورو
Craigslist
بعد از چند ماه که به صورت آزاد کار می کنید ، باید نمونه ها ، توصیفات و تجربیات خوبی داشته باشید که به شما این قدرت را می دهد تا بتوانید به دنبال مشتریانی با درآمد بهتر بروید. به یاد داشته باشید که از ابتدا رد پای دیجیتال خود را تنظیم کنید. اکثر سایتهای رسانه های اجتماعی برای عضویت رایگان هستند و همچنین یک وبلاگ اصلی از WordPress یا Blogger.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی مشاغل آزاد خود ، به مقاله 30 روزه یا موفقیت در نوشتن مستقل جینا هورکی مراجعه کنید.

5. فرصت های رایگان تجارت اینترنتی
در حالی که بیشتر فرصت های شغلی فروش مستقیم و اینترنتی هزینه راه اندازی کمی دارند ، اما موارد معدودی وجود ندارد. هر شرکتی به شما امکان راه اندازی رایگان فروشگاه بصورت آنلاین را می دهد. سپس برای هر کالایی که از طریق فروشگاه شما فروخته می شود ، پورسانت مشخصی بدست خواهید آورد.

رایحه های کشور - شمع ، ذوب و دکوراسیون منزل
fibi & clo - صندل و لوازم جانبی
جی الیزابت - تی شرت و تانک
Kaeser & Blair - محصولات تبلیغاتی (کیت آزمایشی رایگان)
Linen World - محصولات خانگی
Mayvenn - محصولات مراقبت از مو
Nu Skin - سلامتی و زیبایی
She Anna Bella - جواهرات ، کیف های دستی و روسری (کانادایی)
StyleChest - لباس
Stylevate - لباس
Teespring - تی شرت ، کیف ، بالش و لیوان گرافیکی
دنبال چیز متفاوتی هستید؟ بسیاری از شرکتهای فروش مستقیم اگر در 30 تا 60 روز ابتدایی خود با برخی از مراحل مهم روبرو شوید ، یک کیت استارت رایگان ارائه می دهند. می توانید این لیست اصلی را برای فرصت های فروش مستقیم بررسی کنید.

6. فروش آنلاین مطالب
امروزه تقریباً می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید ، از پوشاک بچه های بزرگ تا کتاب های قدیمی ، سی دی ، دی وی دی ، بازی ها ، اسباب بازی ها ، قابل چاپ بودن ، کارهای هنری و موارد دیگر.

در اینجا فقط چند سیستم عامل وجود دارد که می توانید وسایل نقدی را به آنها بفروشید!

غزال
غازل به شما امکان می دهد لوازم الکترونیکی قدیمی خود را بفروشید و به راحتی پول نقد بدست آورید. به سادگی ابزار خود را در وب سایت آنها پیدا کنید ، به چند سوال پاسخ دهید و آن را با پاکت های پیش پرداخت خود به صورت رایگان ارسال کنید. پرداخت ها از طریق چک ، کارت هدیه آمازون یا PayPal انجام می شود. Gazelle دارای امتیاز A + با Better Business Bureau است.

نقد 4 کتاب
Cash 4 Books یک تجارت آنلاین است که در آن می توانید کتاب های جدید و دست دوم را بفروشید. کتابهای خود را بگیرید و به وب سایت بروید ؛ در اینجا شما می توانید ISBN هر کتاب را وارد کنید ، که یک شماره 10 یا 13 رقمی است که می تواند در پشت جلد یا داخل جلد جلوی تقریباً همه کتابها پیدا شود. پس از وارد کردن هر کد ، برای هر کتاب قیمت پیشنهادی دریافت خواهید کرد. بعد ، کتابهای خود را با برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارسال کنید. پس از دریافت کتاب های شما ، از طریق چک یا PayPal به شما پرداخت می شود.

thredUP
thredUP راهی است که می توانید لباس ، کفش و کیف دستی قدیمی خود را به صورت آنلاین بفروشید. کافی است به صورت آنلاین برای یک بسته تمیز یا ثبت نام کنید. پس از دریافت بسته تمیز کردن ، آن را پر از لباس کرده و با برچسب و برگه پیش پرداخت آن را به thredUp ارسال کنید. با دریافت بسته شما ، thredUp لباس شما را ارزیابی کرده و اعتباری صادر می کند که از طریق PayPal یا اعتبار فروشگاه قابل برداشت است. هرگونه لباس فروخته نشده همراه با رسید اهدا اهدا خواهد شد.

Decluttr
Decluttr یک بستر آنلاین است که در آن می توانید سی دی ، دی وی دی و بازی های ویدیویی را بفروشید. برای دریافت قیمت کافیست بارکد مورد را در سایت وارد کنید. تصمیم بگیرید که کدام کالاها را می خواهید بفروشید و آنها را با استفاده از برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارسال کنید. چند روز پس از دریافت اقلام ، پرداخت توسط PayPal ، واریز مستقیم یا چک انجام می شود.

همچنین سیستم عامل های فروش آنلاین مانند eBay و OfferUp وجود دارند که هزینه کمی را از فروش نهایی شما می گیرند.

گرچه ممکن است فروش اقلام به عنوان مشاغلی به نظر نرسد ، اما برخی از افراد با خرید ارزان کالاها آن را به یکی تبدیل می کنند و سپس دست به کار می شوند و آن را با قیمت بالاتری می فروشند.

در واقع ، تریسی اسمیت با فروش مجدد اقلام در آمازون ماهانه 1200 دلار درآمد کسب می کند - می توانید داستان او را در اینجا ببینید. ملیسا استفنسون و شوهرش سالانه شش رقم کسب می کنند که بازار کک را در eBay پیدا می کنند - می توانید داستان آنها را در اینجا بخوانید.

نتیجه
به یاد داشته باشید ، هر شغلی که تصمیم به شروع آن داشته باشید ، باید اشتیاق خود را نسبت به کاری که انجام می دهید داشته باشید. بدون اشتیاق و هیجان ، بی حوصله و بی انگیزه خواهید شد و در نهایت شکست خواهد خورد. فقط پول را دنبال نکنید ؛ به یاد داشته باشید که قلب خود را دنبال کنید

آیا از فرصت شغلی رایگان سراغ دارید؟ یک یادداشت برای ما بیاندازید ما دوست داریم که در مورد آن بدانیم!



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اخیراً ایمیلی از فردی دریافت کردم که به دنبال فرصت شغلی آنلاین بود. این شخص به تازگی به یک منطقه روستایی نقل مکان کرده بود و قادر به انجام سفر طولانی به کار قبلی خود نبود. یکی دیگر از موانعی که این فرد با آن روبرو شد ، مسئله نیاز به پول ASAP برای پرداخت صورتحساب ها و هزینه های زندگی روزانه بود. با این حال ، آنها هنوز هم انعطاف پذیری و مزایای رئیس بودن خود را می خواستند.

6 مشاغل خانگی که می توانید بدون پول شروع کنید در حالی که این ممکن است به نظر یک مورد ناامیدانه باشد ، اما اینطور نیست.

در واقع گزینه های زیادی برای افرادی وجود دارد که می خواهند کارمزد خود را با هزینه های کم یا بدون هزینه راه اندازی کنند.

مشاغل خانگی که بدون پول می توانید شروع کنید
1. کنفرانس های جانبی دیجیتال
اگر وب سایت در زمان جوانی من در اطراف بود ، من زمان زیادی را صرف آزمایش برنامه های کناری دیجیتالی می کردم. درآمد دیجیتال حول انجام کارهای کوتاه است ، مانند آزمایش وب سایت ها ، تماشای فیلم ها ، استفاده از برنامه های گوشی های هوشمند ، تکمیل نظرسنجی ها و موارد دیگر!

اگرچه شما در تکمیل کارهای خرد ثروتمند نخواهید شد ، اما یک روش عالی برای دستیابی به جریان نقدی است.

در اینجا چند نمایشگر جانبی دیجیتال برای بررسی وجود دارد:

دستان فانتزی
Fancy Hands برای تکمیل کارهای کوچک مانند تحقیقات آنلاین ، پاسخ دادن به ایمیل ها ، رزرو سفر ، قرار ملاقات ها ، ورود داده ها و موارد دیگر ، دستیار مجازی مستقل استخدام می کند. وظایف چیزی در حدود 3.00 - 7.00 دلار برای تازه واردان پرداخت می کنند و از آنجا بالا می روند. پرداخت ها هر سه شنبه دیگر از طریق دولا انجام می شود و شما می توانید در هر زمان از شبانه روز کار کنید.

Fiverr
Fiverr یک پلتفرم آنلاین است که در آن می توانید سرویس های مینی فریلنس مانند طراحی آرم ، نوشتن تبلیغات ، ویرایش عکس یا فیلم ، ایجاد تصویر ، صداگذاری و موارد دیگر را به فروش برسانید. با Fiverr ، اکثر کنسول ها 5.00 دلار قیمت دارند ، این بدان معناست که پس از برآورد سیستم عامل ، 4.00 دلار درآمد کسب خواهید کرد. اگرچه ممکن است فکر کنید این اتلاف وقت است ، برخی از فریلنسرهای Fiverr در شش رقم در سال شناخته شده اند! اگر به Fiverr علاقه مند هستید ، کتاب The Fiverr Master Class: The Fiverr Secrets of Six Power Sellers را ببینید.

InboxDollars
InboxDollars به ​​شما امکان می دهد برای نظرسنجی ها ، خواندن ایمیل ها ، بازی ها ، بازخرید کوپن ها ، جستجوی وب و خرید آنلاین پول نقد کسب کنید. عضویت رایگان است و برای ثبت نام 5.00 دلار دریافت خواهید کرد. پرداخت ها از طریق چک انجام می شود. InboxDollars که بخشی از CotterWeb Enterprises است ، دارای رتبه A + با Better Business Bureau است.

سوگ باکس
Swagbucks یک بستر آنلاین است که در آن می توانید امتیازاتی به نام SB کسب کنید که برای کارت های هدیه و کوپن قابل استفاده است. با دیدن فیلم ها ، بازی کردن ، پاسخ دادن به س questionsالات ، خرید آنلاین و حتی وبگردی با استفاده از نوار ابزار آنها می توانید به راحتی امتیاز SB را کسب کنید. به دوستان خود مراجعه کنید و حتی امتیاز SB بیشتری نیز کسب خواهید کرد. امتیازات SB شما برای کارت های هدیه آمازون ، تارگت ، استارباکس ، پی پال و والمارت قابل معامله است. Swagbucks همچنین به شما 5 دلار پاداش ثبت نام می دهد! Swagbucks ، که بخشی از Prodege ، LLC است ، دارای رتبه A با Better Business Bureau است.

در حالی که ممکن است در ابتدا کنسول های دیجیتال کناری خیلی پول به نظر نرسد ، هر کمی جمع می شود! یکی از کارآفرینانی که من می شناسم ، Lori Cheek ، توانسته است از برنامه های جانبی برای تأمین بودجه تجارت برنامه دوست یابی خود استفاده کند. درباره موفقیت او با کنسرت های کناری می توانید اینجا بخوانید.
ایجاد یک وبلاگ
بدیهی است که ، من یک مدافع بزرگ برای راه اندازی وبلاگ کسب درآمد خود هستم. با این حال ، اگر بخواهید این کار را به صورت رایگان انجام دهید ، کمی مشکل ایجاد می شود. اول ، شما دو گزینه برای شروع دارید - می توانید از گزینه رایگان وردپرس یا Blogger استفاده کنید ، که یک پلت فرم رایگان تجاری است. هر دو از نظر عملکرد و طراحی دارای ویژگی های مشابهی هستند و می توان از هر دو کسب درآمد کرد ، اما فقط از طریق شبکه های تبلیغاتی مربوطه.

معنی این امر این است که شما می توانید از وبلاگ خود درآمدزایی کنید ، اما فقط با استفاده از WordAds یا تبلیغات Adsense Blogger. وردپرس به شرطی که شرایط آنها را رعایت کنید ، امکان بازاریابی وابسته را در بستر رایگان خود فراهم می کند. استفاده از یک بستر رایگان ممکن است توانایی درآمد شما را محدود کند ، اما پایه اولیه ایجاد مخاطب را برای شما ایجاد می کند. وقتی کمی پول جمع کردید ، می توانید وبلاگ خود را به راحتی به نسخه پولی وردپرس منتقل کنید ، جایی که می توانید از طریق وبلاگ خود به هر طریقی که می خواهید درآمد کسب کنید.

و هنگامی که این کار را انجام دادید ، حتماً این پست ها را در مورد کسب درآمد بررسی کنید:

نحوه کار با مارک ها: یادگیری طناب های بازاریابی اینفلوئنسر
چگونه اولین تبلیغ دهنده وبلاگ خود را بدست آوریم
کسب درآمد با بازاریابی وابسته
3. ارائه خدمات مراقبت از کودکان
در دوران نوجوانی ، پرستاری بچه نان و کره من بود. من می خواهم از بچه های همکار پدرم ، بچه های محله ، خواهر و برادرهایم و همچنین بچه های کلیسایی که در آن حضور داشتیم ، نگهداری کنم. این راهی آسان برای بدست آوردن پول بود و بدیهی است که من هیچ مبلغی را برای تبلیغ خدمات خود هزینه نکردم. در حالی که بیشتر مشتریان من از طریق مراجعه دهان به دهان بودند ، من همچنین قادر به ارائه خدمات مراقبت از کودکان خود در تابلوی اعلانات محلی در کلیسای خود بودم و به همه گفتم که می خواهم کار کنم.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

2 روند بازاریابی در صنعت زیبایی
امروزه تقریباً غیرممکن است که در شبکه های اجتماعی بدون برخورد با محتوای مربوط به صنعت زیبایی مواجه شوید. این می تواند یک کمپین ، تبلیغات محصول یا اخباری درباره خرید یا راه اندازی برند باشد. اکثر مارک های زیبایی پتانسیل شبکه های اجتماعی را برای گسترش بازاریابی و تبلیغات خود از همان اوایل کشف کردند. چگونه می تواند باعث افزایش تعامل و وفاداری برای برندشان شود. بیایید نگاهی به بزرگترین روند بازاریابی در صنعت زیبایی امروز بیندازیم.

اگر ترجیح می دهید در یک مطالعه موردی عمیق شوید ، بررسی کنید که چگونه این مارک بین المللی زیبایی با موفقیت این روند بازاریابی را در راه اندازی حضور خود در یک بازار رقابتی در آسیا جمع کرده است

دانلود مطالعه موردی

تملک برند و گسترش بازار. اگر در صنعت زیبایی یا به طور کلی بازاریابی یا تبلیغات هستید ، این موضوعی است که بارها و بارها شنیده اید. مارک های بین المللی مانند لوازم آرایشی Bobbi Brown از طریق تجارت الکترونیکی به جنوب شرقی آسیا گسترش می یابد ، Etude House وارد بازار زیبایی در هند می شود و ریمل با نگاه 'لندن' به بازار مالزی می رود. در حالی که تعداد بیشماری از محصولات K-beauty همچنان قلمرو خود را در ایالات متحده مشخص می کنند.

خرده فروشان - هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین ، نیز در تلاشند تا از این رشد استفاده کنند. Ulta Beauty مستقر در ایالات متحده با راه اندازی برنامه ریزی شده خود در کانادا بین المللی است. واتسون های هنگ کنگ در بازار زیبایی ویتنام رقابت می کنند. حتی آمازون نیز از طریق ویترین و تبلیغات آمازون خود به این بازار می رود.

بدون شک بخش زیبایی در زمینه خرده فروشی نوآوری را به دنبال داشته است. در سال 2018 ، مارک زیبایی ژاپنی SK-II اولین فروشگاه هوشمند را در سنگاپور راه اندازی کرد و تجربه خرید را برای مصرف کنندگان تغییر داد. به آنها راهی بدهید تا درباره پوست خود بیشتر بدانند و محصول مناسب نیازهای خود را کشف کنند.

فروشگاه هوشمند SK-II Future X در Orchard ، سنگاپور واقع شده است

پاپ آپ فروشگاه هوشمند SK-II Future X در Orchard ، سنگاپور

در حالی که مارک هایی مانند کلینیک و نوتروژنا از هوش مصنوعی برای جذب مشتری های جوانتر با تجربه مشتری شخصی تر استفاده کرده اند.

نوآوری ، فراتر از خرده فروشی تا بازاریابی نیز گسترش می یابد. در این مقاله ، ما به روند بازاریابی که صنعت زیبایی را شکل می دهد ، توجه خواهیم کرد.

1. اختلال دیجیتال
عادت های خرید در حال تغییر است. فناوری های دیجیتال راه را برای تجارت الکترونیکی و رسانه های اجتماعی هموار کرده و مدل های جدید تجاری و کانال های ارتباطی را برای مارک ها امکان پذیر می کند. برای مصرف کنندگان ، دیگر فقط محصول نیست. درعوض ، آنها متمرکز بر تجربه شده اند و نقش رسانه های اجتماعی همچنان در حال رشد است.

رسانه های اجتماعی فراتر از این است که فقط به روندهای تعامل یا لکه بینی دامن بزنند ، اکنون باعث وفاداری به مارک تجاری و تمرکز بر محصول می شوند. حقیقت این است که ، بازاریابان دیگر کنترل ندارند. مصرف کنندگان بخش عمده ای از گفتگوهای مربوط به نام تجاری شما را به صورت آنلاین تحویل گرفته اند. و مصرف کنندگان در شبکه هایشان بیش از تبلیغات شما به نظرات و بررسی های آنها اعتماد می کنند.

بخش زیبایی مدت هاست که این واقعیت جدید را درک کرده است. از فیس بوک گرفته تا یوتیوب ، تا اینستاگرام ، وقتی صحبت از پذیرش بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، از خط تولید جلوتر هستند. طبق گفته های استاتیستا ، 96 درصد از مارک های زیبایی از قبل نمایه اینستاگرام دارند.

آمار Statista در اینستاگرام

در نظرسنجی رسمی فیس بوک ، 80٪ از Instagram برای تصمیم گیری در مورد خرید محصول یا خدمات استفاده می کنند. منطقی است - اینستاگرام مانند یک پلت فرم بررسی تلفیقی است و اکنون قسمت مهمی از سفر خریدار است.

آیا بازاریابی اینستاگرام بخشی از استراتژی شماست؟ زمان آن فرا رسیده است که اطمینان حاصل کنیم.

لیست نهایی بازاریابی اینستاگرام را بارگیری کنید

2. بازاریابی تأثیرگذار
صنعت زیبایی یکی از اولین کسانی است که توانایی بازاریابی تأثیرگذار را درک می کند. مارک ها می فهمند که مصرف کنندگان دیگر مانند گذشته کالاهای زیبایی را نمی خرند و تبلیغات سنتی دیگر از همان نفوذ برخوردار نیستند.

با توجه به اینکه امروزه مصرف کنندگان تمایل به اصالت و فراگیر بودن دارند ، مارک های زیبایی برای دستیابی و تعامل بهتر با مخاطبان هدف خود با اینفلوئنسرها همکاری می کنند. اینفلوئنسرها به طور معمول دارای یک شبکه کاملاً منظم از پیروان هستند که به نظرات آنها اعتماد می کنند و به داستان هایشان مربوط می شوند. دقیقاً مانند چگونگی اعتماد به توصیه های دوست.

هرم نفوذ

منبع: www.socialmediatoday.com

یکی از عوامل اصلی این تغییر ، افزایش تعداد مصرف کنندگان "متولد دیجیتال" است که به آنها Generation Z نیز گفته می شود.

با توجه به اینکه 65٪ از این گروه برای کشف و انتخاب محصولات زیبایی به شبکه های اجتماعی متکی هستند ، این انتظارات به نوبه خود بر نوع محتوای (و تأثیرگذارها) مارک ها تأثیر گذاشته است. (منبع: Econsultancy)

اینستاگرام لوازم آرایشی استرالیا

پست های تأثیرگذار از حساب های رسمی اینستاگرام آرایشی و بهداشتی Australis ، بینش از تجزیه و تحلیل Talkwalker

اینستاگرام Revlon

پست های تأثیرگذار از حساب های رسمی Revlon Cosmetics در اینستاگرام ، بینش از تجزیه و تحلیل Talkwalker



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

3. در زمان مناسب برای خریدار مناسب هدف گذاری شده است

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم ، یک پیشنهاد بازاریابی واقعاً عالی ، نکته شخص در فرآیند فروش و همچنین علایق و نیازهای خاص شخص خریدار را در نظر می گیرد. اینکه چگونه این امر واقعاً به کار گرفته می شود ، در مبارزات پرورش سرب است و اینکه چگونه تصمیم می گیرید کدام دعوت به اقدام (CTA) را در وب سایت خود قرار دهید.

تولید سرب تاریخ می توانید علایق آنها را براساس فعالیت آنها در وب سایت خود تعیین کنید. ارسال پیشنهاداتی برای آنها که به نفع آن علاقه مندی ها باشد و همچنین اینکه تا چه اندازه به تصمیم گیری برای خرید نزدیک هستند می تواند به شما کمک کند تا پیش از واگذاری فروش ، صلاحیت بیشتری را کسب کنید. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما در لوله کشی است و بازدید کننده ای برای اولین بار به سایت شما می آید و کتاب الکترونیکی را در مورد چگونگی رفع انسداد از نسخه پشتیبان تهیه لوله کشی جزئی بارگیری می کند ، ممکن است آنها را در یک کمپین پرورش دهنده اصلی قرار دهید و سپس آنها را به شرکت در یک وبینار دعوت کند. در مورد مشکلات رایج لوله کشی و نحوه رفع آنها. همانطور که آنها در چرخه فروش بیشتر حرکت می کنند ، سپس می توانید کوپنی به آنها پیشنهاد دهید که خدمات شما را به دلیل مشکل تخلیه نه چندان جزئی که دارند تخفیف می دهد.

همین مفهوم در مورد چگونگی انتخاب اینکه فراخوانها برای عمل در صفحات مختلف وب سایت شما قرار می گیرند ، صدق می کند. به عنوان مثال ، اگر تحلیلی انجام دهید که نشان می دهد وبلاگ شما به طور معمول بازدیدکنندگان جدید شما را پیدا می کنند (اعم از طریق رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو یا مراجعه کننده دیگر) ، می توانید نتیجه بگیرید که بسیاری از افرادی که در وبلاگ شما قرار می گیرند برای اولین بار بازدید کننده هستند وبسایت شما. بنابراین ، در وبلاگ خود ، احتمالاً باید CTA ها را برای پیشنهادهایی قرار دهید که افرادی را که تازه وارد بالای قیف شما می شوند و درباره شرکت شما اطلاعات کمی دارند (به عنوان مثال یک وبینار آموزشی ، کتاب الکترونیکی یا کیت) ، مورد توجه قرار دهند. از طرف دیگر ، بازدیدکننده چیزی مانند صفحه محصول احتمالاً کسی را نشان می دهد که خیلی به تصمیم خرید نزدیکتر است. آنچه ممکن است برای این نوع بازدیدکنندگان ارزش بیشتری داشته باشد ، CTA برای چیزی مانند آزمایش رایگان محصول است ، یا اگر فروشنده نرم افزار هستید ، یک نسخه ی نمایشی است.

چگونه پیشنهادات خود را به طور موثر اهرم کنید
اکنون که درک بسیار واضح تری از آنچه یک پیشنهاد خوب بازاریابی (و چه چیزی) ارائه می دهد ، دارید ، بیایید به برخی از بهترین روش های پیشنهادی بپردازیم. به هر حال ، شما می توانید تعداد زیادی پیشنهاد عالی ایجاد کنید ، اما اگر از آنها برای بهترین مزیت خود استفاده نمی کنید ، آنها سود خوبی برای تولید و پرورش آگهی ها نخواهند داشت.

1. تعداد زیادی پیشنهاد هدفمند ایجاد کنید. اول چیزهای مهم. با تمام صحبت هایی که در مورد هدف گذاری و تقسیم بندی پیشنهادات مناسب به شخص خریدار مناسب (در زمان مناسب) انجام شده است ، شما احتمالاً می توانید حدس بزنید که آنچه که همه ترجمه می شود نیاز به انواع پیشنهادات است. ایجاد زرادخانه ای از پیشنهادات سخت ترین قسمت کل مراحل است ، اما این می تواند به معنی تفاوت بین نتایج خوب و نتایج عالی باشد. صفحه گسترده ای ایجاد کنید که به شما امکان می دهد پیشنهادهای فعلی خود را لیست کنید ، سوراخهای گروه پیشنهادهایتان را برجسته کنید (پیشنهادی را که مخاطبان شما از آن استقبال می کنند برای چه موضوعی از دست می دهید؟) و پیشنهادات را به نقاط مختلف کسب و کار خود ترسیم کنید. روند فروش. سپس به آرامی لیست پیشنهادات خود را انجام دهید و کم کم این خلا those ها را پر کنید.

2. پیشنهادات را پشت فرمهای جذب سرب قرار دهید. اگر پیشنهادها دروازه های تولید سرب هستند ، فرم های جذب سرب (فرم های تبدیل AKA) دروازه پیشنهادهای شما هستند. پیشنهادات خود را همیشه در صفحات مقصد ، درج شده توسط فرم ها قرار دهید. این به شما امکان می دهد اطلاعاتی را که به شما کمک می کند یک لید جدید یا مجدداً واجد شرایط باشید جمع آوری کنید و آنچه را که در طول چرخه فروش از شما بارگیری کرده اند ردیابی کنید.

ctas3 تماس برای اقدام ایجاد کنید و آنها را به طور مناسب قرار دهید. ما در بالا به این اشاره کردیم ، اما این یک مورد مهم است. برای هر یک از پیشنهادات خود CTA ایجاد کنید و آنها را با صفحات وب سایت خود همسو کنید. به عبارت دیگر ، اگر شما همان لوله کش هستید که در بالا به آن اشاره کردیم و فقط یک پست وبلاگ در مورد بهترین و بدترین محصولات برای پاک کردن تخلیه تخلیه نوشتید ، ممکن است یک CTA برای راهنمای رایگان خود برای بهترین محصولات لوله کشی سال 2012 قرار دهید. دکمه های بسیار جذاب CTA را برای سایت خود ایجاد کرده اید و به وضعیت نینجا می روید ، همچنین می توانید نسخه های مختلف CTA خود را آزمایش کنید تا مشخص شود کدام یک بهترین نرخ کلیک را ایجاد می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

دو قانون اساسی پس انداز بازنشستگی
در اینجا دو قانون وجود دارد که تقریباً برای همه اعمال خواهد شد:

اگر کارفرمای شما با بودجه 401 (k) مطابقت دارد ، به اندازه کافی کمک کنید تا بازی کامل را بدست آورید. ابتدا این کار را انجام دهید. حتی اگر بدهکار باشید. حتی اگر یک پنی بیشتر هم نگذارید. این پول رایگان است و شما باید آن را بگیرید.
در مرحله بعد ، اگر می توانید به یک RRA IRA کمک کنید ، قبل از اینکه مبلغ اضافی 401 (k) خود را پرداخت کنید (جدا از موارد ضروری برای مسابقه کارفرمایی) ، در پرداخت 5،500 دلار در سال به آن حساب کار کنید. این به شما یک بالش خوب از پول نقد بدون مالیات در بازنشستگی می دهد.
نسبتی را که برای شما راحت تر است کشف کنید - اما پس انداز خود را مرتباً افزایش دهید
نسبت های زیادی وجود دارد که توصیه می کند چگونه درآمد خود را تقسیم کنید. برخی ساده تر از هزینه 50 درصدی است ، 50 درصد پس انداز می کند. اگرچه یک هدف تحسین برانگیز است ، اما اکثر مردم با این کار کار سختی خواهند داشت. مخصوصاً در بیست سالگی. من 75/20/5 را دوست دارم.

75 درصد هزینه کنید
20 درصد پس انداز کنید
5 درصد بدهید
اما نسبتی که با آن راحت هستید را کشف کنید. ممکن است بخواهید خیرخواهانه را به تأخیر بیاندازید تا اینکه بدون بدهی باشید. اگر به بیشتر درآمد خود برای غذا خوردن نیاز دارید ، ممکن است 90 ، 10 یا حتی 95/5 صرفه جویی کند. مشکلی نیست اما باید تغییر دهید و وضعیت مالی خود را تغییر دهید و هدف آن رسیدن به حداقل 80/20 باشد.

در این مثال (5/5/20/75) ، اگر 40،000 دلار درآمد داشته باشید ، 30،000 یا 2500 دلار در ماه هزینه می کنید ، 8000 دلار در سال یا 667 دلار در ماه پس انداز می کنید و - اگر می خواهید - 2000 دلار در سال برای اهداف انتخابی خود اختصاص دهید . توجه داشته باشید که ما در حال کار برای درآمد قبل از مالیات هستیم ، به طوری که ماهانه 2500 دلار برای هزینه ممکن است بیشتر از 2000 دلار پس از مالیات باشد).

اگر از این کار عقب باشید ، فرض کنید کارفرمای شما حداکثر با نیمی از شش درصد کمک به 401 (k) شما مطابقت داشته باشد. بنابراین شش درصد درآمد شما قبل از مالیات 3000 دلار است. کارفرمای شما 1500 دلار می اندازد. شما این مبلغ را قرار دهید و 3500 دلار از بودجه پس انداز شما باقی مانده است.

اگر صندوق اضطراری کاملاً بودجه ای ندارید ، این مورد بعدی است. یک حساب پس انداز آنلاین ساده - بسیار کسل کننده ، اما ایمن - باز کنید و آن را با پول نقد بارگیری کنید.

اگر روزهای بارانی زیادی دارید ، به گزینه های بازنشستگی بازمی گردید. اگر واجد شرایط Roth IRA هستید ، احتمالاً همان جایی است که 3500 دلار باید هزینه کنید. اگر شرایط لازم را ندارید یا بیش از 5،500 دلار برای هزینه در اختیار دارید ، به 401 (k) خود برگردید و کمک های خود را افزایش دهید.

چهار سطح پس انداز بازنشستگی
این درس این است: مشخص کنید که در کل می توانید چند درصد از درآمد خود را پس انداز کنید و آن را به طور مناسب اختصاص دهید:

سطح 1: حداکثر مسابقه کارفرمای خود را در 401 (k) خود قرار دهید. (پول رایگان!)

سطح 2: پس انداز اضطراری خود را (در حدود شش ماه هزینه زندگی) حداکثر کنید.

سطح 3: حداکثر RRA IRA خود را (حداکثر سقف 5500 دلار در سال) افزایش دهید.

سطح 4: حداکثر 401 (k) خود را (حداکثر 18،500 دلار مشارکت کارکنان) دریافت کنید.

این نمودار از پست من در مورد ایجاد یک برنامه سرمایه گذاری خودکار نیز کمک خواهد کرد:

یک برنامه سرمایه گذاری خودکار تضمین می کند که پول شما همیشه به سمت سرمایه گذاری مناسب می رود.
اگر بدهکار هستید ، در حالی که پس انداز می کنید ، روی مانده های با سود بالا تمرکز کنید
اگر کارفرمای شما با مشارکت 401 (k) مشارکت دارد ، حتی اگر بدهکار باشید ، به اندازه کافی برای دریافت آن مسابقه قرار دهید.

بعد ، اگر بدهکار کارت اعتباری هستید ، متوقف شوید. قبل از پرداخت بازنشستگی اضافی ، پول اضافی خود را برای پرداخت آن بپردازید. ابتدا بر خارج شدن از بدهی کارت اعتباری تمرکز کنید و سپس برگردید.

وام دانشجویی گرفتید؟ به هر حال برنامه فوق را دنبال کنید. تا زمانی که وام های خصوصی شما نرخ بهره دو رقمی نداشته باشند ، بازپرداخت زودهنگام وام های دانشجویی را توصیه نمی کنم.

صرفه جویی بیشتر هرگز صدمه ای نخواهد دید
بیست درصد یک هدف عالی است ، اما برخی از کارشناسان بازنشستگی در واقع پیشنهاد می دهند بیشتر از 25 درصد یا حتی 30 پس انداز کنید. چرا؟

شما می دانید که گفتن ، "بازده گذشته هیچ تضمینی برای عملکرد آینده نیست"؟ از همین رو. درست است که متوسط ​​بازده سالانه S&P 500 بین سالهای 1928 و 2014 10 درصد بود. اما این بدان معنا نیست که طی 86 سال آینده به طور متوسط ​​بازدهی خواهیم داشت.

جک بوگل ، پدر صندوق های شاخص و بنیانگذار Vanguard ، می گوید که "سرمایه گذاران باید در دهه آینده برای بازده کمتری برنامه ریزی کنند" و سایر مفسران حتی بازده فراتر از آن بازده کمتری را ارائه می دهند.

ما هیچ راهی برای دانستن بازدهی آینده نداریم - آنها می توانند 8 درصد باشند ، ممکن است 4 درصد باشند. اما تنها راه محافظت در برابر آینده نامشخص پس انداز بیشتر پول است. هرچه بیشتر داشته باشید ، برای رسیدن به اهداف خود به بازگشت فک کاهش می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

"ساختار پایان یافته یک شرکت سرمایه گذاری ذکر شده ، نقدینگی روزانه سهامداران در معرض سرمایه گذاری مستقیم بسیار ناشایست در پروژه های زیرساختی که درآمد قابل اعتماد و بلند مدت دارند را به سرمایه گذاران ارائه می دهد."
فیلیپ کنت ، مدیر GCP Infrastructure Investments
تأثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری های شما چیست؟
فرانک شرام ، مدیر عامل شرکت BBGI S.A ، گفت: "پروژه های زیرساختی می توانند تأثیر بسزایی در جوامع محلی و محیط زیست داشته باشند. در هنگام ساخت پل Mersey Gateway Bridge در انگلستان ، تیم پروژه BBGI طرحی داوطلبانه را شامل یک برنامه آموزش چهار هفته ای ایجاد کرد که در آن افراد می توانند طیف وسیعی از مهارت های توسعه فردی را بیاموزند. پس از اتمام دوره ، به داوطلبان این فرصت داده شد تا از مرکز بازدید کنندگان پروژه حمایت کنند و به آنها کمک کنند تا داستان پروژه را برای مدارس محلی و گروه های محلی بیان کنند. پیش بینی می شود منافع اقتصادی بلند مدت پیش بینی شده شامل بیش از 4000 شغل جدید ثابت ، فعالیت بازآفرینی و سرمایه گذاری داخلی بیش از 61 میلیون پوند در سال در ارزش افزوده ناخالص از مشاغل جدید تا سال 2030 باشد. "

هری سیکینگز ، رئیس زیرساخت های InfraRed Capital Partners ، مدیر سرمایه گذاری HICL ، گفت: "از نظر اقتصادی ، منافع سرمایه خصوصی سرمایه گذاری شده در زیرساخت های عمومی شامل انتقال ریسک از طریق ساخت و ساز و یا مرحله عملیاتی ، بودجه های نگهداری سرمایه محصور شده است. ، و استفاده از تخصص و منابع بخش خصوصی. منفعت انتقال مالیات به مودیان مالیات ، به ویژه انگیزه بخش خصوصی برای تحویل برنامه های سرمایه ای در زمان مقرر و به موقع ، قابل توجه است. و دارایی ها را به خوبی حفظ کرده و به طور موثر کار کند.

"از طریق شرکت های سهام ، HICL در دارایی های فیزیکی سرمایه گذاری می کند ، که اغلب دارای مشخصات بالایی هستند و در قلب جوامع واقع شده اند و از ارائه خدمات عمومی پشتیبانی می کنند. سرمایه گذاران در زیرساخت ها باید از منافع کلیه ذینفعان آگاهی داشته و نسبت به آنها حساس باشند. این طرز فکر به ایجاد ارزش پایدار و بلند مدت برای سهامداران HICL کمک می کند. نمونه اخیر این رویکرد مسئولانه در مدیریت سهامداران حل و فصل مسائل ناشی از انحلال کارلیون بود که پایداری مدل مشارکت عمومی و خصوصی را نشان داد. "

فیلیپ کنت ، مدیر سرمایه گذاری های زیرساخت GCP ، گفت: «زیرساخت ، طبق تعریف ، تهیه دارایی هایی است که به نفع عموم است. بنابراین همه زیرساخت ها دارای مزایای مستقیم کاربر هستند ، مانند بهبود ارائه خدمات مانند مراقبت های بهداشتی یا آموزش ، کاهش زمان سفر مرتبط با زیرساخت های حمل و نقل و کاهش انتشار کربن از تولید انرژی های تجدید پذیر. بعلاوه ، پروژه های زیربنایی دارای مزایای غیرمستقیم یا پویا نیز هستند - که معمولاً با پروژه های بزرگتر مرتبط هستند. GCP Infrastructure در دارایی های زنده تجدید پذیر ، PFI و تحت حمایت سرمایه گذاری در انگلستان سرمایه گذاری می کند. به عنوان مثال ، این شرکت بهره برداری و / یا ساخت تأسیسات انرژی تجدیدپذیر را با کل تولید سالانه 2500 گیگاوات ساعت در سال تسهیل کرده است ، که برای تأمین انرژی تقریباً 1 میلیون خانه انگلیس کافی است. پروژه های انرژی های تجدیدپذیر 60٪ از سهام سرمایه گذاری GCP Infrastructure را تشکیل می دهند. "

گیلز فراست ، مدیر مشارکت های عمومی بین المللی (INPP) ، گفت: "سرمایه گذاری در زیرساخت ها یک کار خدمات مشتری است. دارایی هایی که ما در آنها سرمایه گذاری می کنیم بر زندگی روزمره بسیاری از افراد در جهان تأثیر دارد و این مسئولیت است که ما بسیار جدی می گیریم. سال گذشته ، ما بیش از 3000 ساعت جلسات مدیریتی را با مشتریان بخش دولتی خود برگزار کردیم تا از عملکرد صحیح دارایی های خود اطمینان حاصل کنیم ، از جمله مدارس موجود در مجموعه ما که امکانات آموزشی را برای بیش از 190،000 دانش آموز فراهم می کنند. ما به جوامع متعهد اعتقاد داریم و نمونه کارهایمان فضایی را برای بیش از 150،000 ساعت استفاده از جامعه فراهم می کند. "

چشم انداز شما برای بخش زیرساخت - خطرات و فرصت ها چیست؟

هری سیکینگز ، رئیس زیرساخت های شرکت سرمایه گذاری InfraRed Capital Partners ، مدیر سرمایه گذاری HICL ، گفت: "ریسک سیاسی به دلیل ماهیت اساسی دارایی ها و طرفین متعامل در مدل تجاری سرمایه گذاری زیرساختی ذاتی است. به ویژه برای بخش مربوط ، تکامل تفکر در مورد تأمین مالی زیرساخت ها است. InfraRed در مشاوره های عمومی در مورد آینده برای ارائه سرمایه گذاری در زیرساخت ها مشارکت داشته است و در حال اتخاذ یک رویکرد فعالانه برای تعامل با سیاست گذاران در مورد مزایای مالیات دهندگان است که با مسئولیت پذیری سرمایه گذاری خصوصی را می تواند ارائه دهد. "

"سرمایه گذاری در زیرساخت ها یک کار خدمات مشتری است. دارایی هایی که ما در آنها سرمایه گذاری می کنیم ، بر زندگی روزمره بسیاری از مردم جهان تأثیر می گذارد و ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. "
گیلز فراست ، مدیر مشارکت های عمومی بین المللی (INPP)
فرانک شرام ، مدیر عامل شرکت BBGI S.A ، گفت: "فعالیت های سرمایه گذاری ما شامل تأمین منابع ، مناقصه و پیشنهاد و زیرساخت های اجتماعی است.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

استراتژی بازاریابی دیجیتال: چگونه می توان یک برنامه را ساخت؟
استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود ببخشید: چگونه می توان یک برنامه را ساخت؟ با صفحه هاب ما
از صفحات مرکز ما به عنوان مرجع استفاده کنید تا در مورد تمام تکنیک های اصلی بازاریابی دیجیتال سرعت بگیرید. آنها به شما کمک می کنند تا به سرعت درک کنید که چگونه می توانید از طریق تعاریف و توصیه های مربوط به منابع عضو و مقالات وبلاگ شامل استراتژی ، بهترین روش ها و آخرین آمار ، از این روش نهایت استفاده را ببرید.

ما معتقدیم که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای استفاده از فرصت های رو به رشد بازاریابی دیجیتال ضروری است ، با این حال حتی در سال 2020 ، بسیاری از شرکت ها استراتژی بازاریابی دیجیتال ندارند.

گزارش تحقیقات اخیر مدیریت بازاریابی دیجیتال ما (یک بارگیری رایگان) نشان داد که تقریبا نیمی (45٪) شرکت ها هنوز استراتژی بازاریابی دیجیتال برنامه ریزی شده ندارند:

آیا سازمان شما استراتژی بازاریابی دیجیتال با روشنی مشخص تعریف کرده است؟

چگونه می توان یک برنامه بازاریابی دیجیتال را ساخت؟
یک استراتژی دیجیتال یکپارچه بنیادی برای کلیه فعالیتهای کلیدی بازاریابی آنلاین که در چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال Smart Insights RACE توصیه می کنیم ، به شما می دهد. این 25 فعالیت ضروری بازاریابی چند کاناله را شامل می شود که تمام قسمتهای چرخه عمر مشتری را در این بخشها پوشش می دهد:

برنامه - از یک روش مبتنی بر داده برای بررسی اثربخشی بازاریابی دیجیتال فعلی خود ، شخصی سازی تجزیه و تحلیل ، تنظیم داشبورد KPI و اهداف SMART برای ایجاد اولویت و پیشرفت در نحوه استفاده از رسانه ها ، فن آوری و داده های بازاریابی دیجیتال برای افزایش بازده و فروش ، یک استراتژی ایجاد کنید.
دستیابی - با استفاده از 6 روش اصلی بازاریابی آنلاین که بازدید از سایت شما را افزایش می دهد ، آگاهی ایجاد کنید.
اقدام - تعامل در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود را تشویق کنید تا به شما در تولید هدایت برای آینده کمک کند
تبدیل - استفاده از هدف گیری مجدد ، پرورش و بهینه سازی نرخ تبدیل برای یادآوری و ترغیب مخاطبان خود برای خرید آنلاین یا آفلاین در صورت کانال های تلفنی و رو در رو ، اگر این موارد برای شما مهم است.
تعامل - با بهبود ارتباطات شخصی سازی شده با استفاده از بازاریابی وب ، ایمیل و رسانه های اجتماعی ، فروش را از مشتریان موجود افزایش دهید
این صفحه توصیه های اصلی ما در زمینه ایجاد یک استراتژی دیجیتال را گروه بندی می کند. به عنوان یک عضو ثبت نام کنید تا به منابع ما دسترسی پیدا کنید که به شما نشان می دهد چگونه یک طرح بازاریابی دیجیتال را شکل می دهید.

5 منبع برتر
1. بارگیری رایگان - الگوی استراتژی بازاریابی دیجیتال - که در قالب الگوی برنامه ریزی RACE ما ساخته شده است ، راهی سریع برای ایجاد یک طرح بازاریابی دیجیتال به شما می دهد.

2. گزارش رایگان - مدیریت گزارش تحقیقات بازاریابی دیجیتال

3. مقاله - آمار بازاریابی دیجیتال 2020 - انتخاب ما از 10 منبع برتر برتر

4. گزارش پرداخت شده - بررسی سلامت بازاریابی دیجیتال - ممیزی سریع بازاریابی دیجیتال شما

5. گزارش پرداخت شده - راهنمای استراتژی دیجیتال - 7 مرحله برای ایجاد یک استراتژی موفق

استراتژی بازاریابی دیجیتال: چگونه می توان یک برنامه را ساخت؟ راهنمای سریع
استراتژی بازاریابی دیجیتال: چگونه می توان یک برنامه را ساختار داد؟ عوامل موفقیت
یک استراتژی دیجیتال موثر به شما کمک می کند تا برای موفقیت آنلاین یک شرکت تصمیم گیری صحیحی را اتخاذ کنید. یک مدل فرآیند استراتژی چارچوبی را فراهم می کند که یک توالی منطقی برای پیروی از اطمینان از درج کلیه فعالیتهای اصلی توسعه و اجرای استراتژی ارائه می دهد. ما روش برنامه ریزی SOSTAC را توصیه می کنیم.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال باید شامل یک بررسی باشد تا بررسی کند همه توانایی های شما برای کمک به سازمان شما در مدیریت همه نقاط تماس دیجیتال وجود دارد. اما کدام یک از قابلیت ها مهم هستند ، کدام یک را باید مرور کنید؟

در راهنمای تغییر شکل دیجیتال مشترکین برتر ، این موارد را در قابلیت بصری نشان می دهیم:

مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال

می توانید این کانال بصری و سایر کانالهای اصلی بازاریابی آنلاین را در این بارگیری رایگان قالبهای بازاریابی دیجیتال بارگیری کنید.

یک استراتژی دیجیتال موفق باید بر اساس بررسی 7 قابلیت اصلی باشد که عبارتند از: رویکرد استراتژیک ، روند بهبود عملکرد ، خرید مدیریت ، منابع و ساختار ، داده ها و زیرساخت ها ، ارتباطات یکپارچه مشتری و تجربه مشتری.

استراتژی بازاریابی دیجیتال: چگونه می توان یک برنامه را ساخت؟ تعریف
استراتژی بازاریابی دیجیتال یک استراتژی کانال است که به این معنی است که باید ...

با تحقیق در مورد رفتار کانال مشتری و فعالیت در بازار = واسطه ها ، ناشران و رقبا مطلع شوید
براساس اهداف مشارکت کانال آنلاین و آفلاین در آینده
برای تشویق مشتریان به استفاده از کانال ، تفاوت کانال را تعریف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید ،
اما ، باید یکپارچه سازی کانال را مدیریت کنید
بنابراین به روش دیگر ، استراتژی بازاریابی دیجیتال نحوه تعریف شرکت ها را تعریف می کند:

اهداف کانالهای فروش و فروش کانال ما را بزنید
بودجه های خرید ، تبدیل ، نگهداری و رشد ، خدمات
انتقال مزایای استفاده از این کانال "افزایش برند
مخاطبان هدفمند شده از طریق کانال را در اولویت قرار دهید
محصولات موجود از طریق کانال را در اولویت قرار دهید



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

رشد یک تجارت آسان نیست. اول ، شما به یک ایده عملی نیاز دارید. از آنجا ، شما باید یک طیف سودآور را کشف کنید ، یک هدف جمعیتی را مشخص کنید و برای فروش آنها ارزش داشته باشید. این که آیا شما در حال فروش محصولات ، خدمات یا اطلاعات هستید ، تبلیغ این موضوع به طور فزاینده ای سنگین شده است. و بدون داشتن استراتژی های بازاریابی صحیح برای رشد اقتصادی ، کسب سود و تحرک در بازار غیر ممکن است.

با این حال ، شناسایی راهکارهای مناسب برای بازاریابی تجارت شما اغلب به علم موشک تشبیه می شود. چگونه پیام خود را به مخاطب مناسب برسانید و آن را به طور موثر انجام دهید؟ چگونه با داشتن یک پیشنهاد تبدیل ، سود را افزایش می دهید و فروش را افزایش می دهید؟ امروزه ، با توجه به علاقه بسیاری که از رسانه های اجتماعی برای جلب توجه ما برای بهینه سازی موتور جستجو ، وبلاگ نویسی و تبلیغات برای هر کلیک وجود دارد ، می توان فهمید که چرا اکثر مردم آماده هستند موهای خود را بیرون بیاورند.

حقیقت این است که آنچه شما را به این مرحله در تجارت رسانده احتمالاً نمی تواند شما را به سطح بعدی برساند. اگر احساس می کنید گیر افتاده اید ، به مناقشه بپیوندید. اکثر کارآفرینان آنقدر مشغول کار "در" مشاغل خود هستند که قادر به "کار" در مشاغل خود نیستند. در نتیجه رسیدگی به کارهای روزمره شرکتی که مشتمل بر مشتری ، خواسته های زنجیره تأمین و موارد دیگر است ، ما اغلب از به کار بردن استراتژی های بازاریابی صحیح که به رشد رشد تجارت ما کمک می کند ، غافل می شویم.

چه کاری انجام می شود؟ به زبان ساده ، باید لحظه ای قدم به عقب بردارید. شما باید مکانیک اصلی پیام خود و اینکه چگونه بدون از دست دادن پیراهن خود به طور گسترده ای به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید را تجزیه و تحلیل و درک کنید. راز همه اینها؟ مهم نیست که از چه استراتژی بازاریابی استفاده می کنید ، اگر یک م salesلفه فروش موثر نداشته باشید و تبدیل های خود را بهینه کنید ، فقط پول را دور می ریزید.

بهترین استراتژی های بازاریابی برای استفاده چیست؟
بیشتر مشاغل با معما روبرو هستند. این یک Catch-22 است. برای بهبود چشمگیر فروش ، نیاز به افزایش دید وجود دارد. اما برای کسب دید بیشتر ، مشاغل باید پول بیشتری خرج کنند. وقتی چاه خشک شد ، قرار است چه کاری انجام دهید؟

هیچ پاسخ واضح و روشنی برای این سوال وجود ندارد که همه شرایط را در بر بگیرد. اما چیزهایی وجود دارد که می توان امروز ، حتی با بودجه ای ناچیز ، برای دستیابی به مشتریان بیشتر و بدون بانک شکنی انجام داد. با این حال ، همه چیز به زمان می رسد. اگر کمبود پول دارید ، مطمئناً وقت کافی برای قرار دادن سهام عرق خواهید داشت.


به هر روشی که آن را برش بزنید ، تا زمانی که اصول یک تجارت سالم وجود داشته باشد و شما بی وقفه در تلاش برای ایجاد یک رابطه معتبر با مصرف کننده هستید ، با تلاش صادقانه برای ایجاد ارزش افزوده ، 10 راهکار اصلی وجود دارد که می توانید برای استفاده از آنها استفاده کنید بازرگانی را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

1. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.
نمی توانید از شبکه های اجتماعی چشم پوشی کنید. همان جایی است که تمام به اصطلاح جادوها اتفاق می افتد. برخی از مشاغل تنها در پشت رسانه های اجتماعی ساخته شده اند. در ابتدا می تواند ترسناک باشد. مطمئن. اما با ایجاد شتاب ، ارسال پست در شبکه های اجتماعی را می یابید تا با گذشت زمان آسان تر و راحت تر شود.

البته اگر پول برای سوزاندن دارید می توانید یک مدیر شبکه های اجتماعی نیز استخدام کنید. اما اگر این کار را نکرد ، فقط خودت باش. اصیل باشید افکار خود را ارسال کنید محصولات خود را ارسال کنید هر چیزی را که به نظر شما مرتبط و مفید است ارسال کنید ، به مخاطبان شما کمک می کند یا در مورد شما و تجارت شما بیشتر بدانند یا در مورد صنعتی که در آن فعالیت می کنید ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای ارتباط با سایر مشاغل موفق یا حتی برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ای که ممکن است بدنبال محصولات و خدمات شما باشند ، از پیام های مستقیم در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و حتی Snapchat یا Twitter استفاده کنید. این بازاریابی بسیار قدرتمندی است.

مرتبط: 10 قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

2. آموزش های ویدئویی ایجاد کنید.
یکی از م mostثرترین راه ها برای جلب توجه در تجارت شما ایجاد آموزش های ویدئویی است. چیز مفیدی به مردم بیاموزید. آنها را از طریق آن عبور دهید. دست آنها را بگیرید. آموزش گام به گام همه عصبانی است. هرچه در این زمینه بهتر باشید و هرچه ارزش بیشتری ارائه دهید سریعتر می توانید دید خود را افزایش دهید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

امروز یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در پشت گوگل است. هر وقت کسی بخواهد چیزی را از نظر بصری یاد بگیرد ، به آنجا می رود. احتمالاً خودتان بارها و بارها این کار را کرده اید. بنابراین فقط از خود بپرسید که چه چیزی می توانید در تجارت خود بیاموزید که به مصرف کنندگان کمک کند تا نقطه درد خود را حل کنند؟ در وهله اول چه چیزی شما را وارد کار خود کرد؟

سخت ترین قسمت؟ شنیدن صدای خودتان در حال پخش و حتی دیدن خودتان. اکنون ، شما مجبور نیستید به صورت تصویری در دوربین ظاهر شوید ، اما احتمالاً باید شنیده شوید. شما به مرور عادت می کنید. اما نمی توانید از قابلیت مشاهده و دسترسی YouTube چشم پوشی کنید ، بنابراین از آنجا خارج شوید و همین حالا شروع به ساخت فیلم های معتبر و مفید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اطلاعات شغلی برای مشاغل بازاریابی در صنعت فیلم

مدیران بازاریابی
مدیران بازاریابی در صنعت فیلم سازی برای توسعه کمپین های بازاریابی فیلم ها تلاش می کنند تا به بازارهای جدیدی از مصرف کنندگان فیلم های خاص دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین ممکن است استودیو یا شرکت تولیدی خود را در مورد میزان مصرف کنندگان حاضر به پرداخت یک فیلم و نوع محبوب ترین فیلم ها در آن زمان آگاه سازند. مدیران بازاریابی معمولاً بر کارکنان بازاریابی نظارت دارند و باید با سایر بخشها مانند تبلیغات و روابط عمومی همکاری نزدیک داشته باشند. این متخصصان به برخی از تجربیات کاری در این زمینه و حداقل یک مدرک لیسانس نیاز دارند که شامل دوره های درسی در امور مالی ، مدیریت ، اقتصاد یا زمینه های مرتبط باشد.

تحلیلگران تحقیقات بازار
تحلیلگران تحقیقات بازار ممکن است تحقیقات مشابهی را به عنوان مدیران بازاریابی در مورد بازارهای بالقوه و عادات مصرف کننده مربوط به صنعت فیلم انجام دهند ، اما آنها این موضوعات را عمیق تر بررسی می کنند. آنها ممکن است داده ها را جمع آوری کرده و روند بازاریابی و فروش فیلم ها را به مرور بررسی کنند تا گزارشات دقیق در مورد نوع فیلم هایی که مردم مشاهده می کنند به شرکت های تولید کننده فیلم ارائه دهند. آنها معمولاً از نرم افزار آماری برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می كنند و همچنین ممكن است اطلاعات مربوط به رقبا را در صنعت فیلم تشخیص دهند و ارزیابی كنند كه استراتژیهای فعلی بازاریابی برای سازمان چگونه كار می كنند. تحلیلگران تحقیقات بازاریابی به مهارت های تحلیلی عالی و حداقل مدرک لیسانس در تحقیقات بازار یا یک رشته مرتبط نیاز دارند ، اما برخی از موقعیت های سطح بالاتر خاص نیاز به مدرک کارشناسی ارشد دارند.

متخصصان روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی در صنعت فیلم ممکن است از شرکت های تولید کننده ، فیلم ها یا بازیگران برای کمک به تبلیغ و بازاریابی آنها و اطمینان از مثبت بودن چهره عمومی آنها نمایندگی داشته باشند. آنها اغلب در کنار کارکنان بازاریابی برای ایجاد سازگاری با تصویر عمومی مطلوب در کارزارهای بازاریابی کار می کنند و بیشتر ارتباطات با رسانه ها و مردم را اداره می کنند. آنها ممکن است اطلاعات مربوط به فیلم را در اختیار رسانه ها قرار دهند ، به هرگونه تبلیغات پیرامون بازیگران فیلم کمک کنند و شبکه های اجتماعی و سایر سیستم عامل ها را برای ردیابی افکار عمومی نظارت کنند. این متخصصان باید دارای مدرک لیسانس در روابط عمومی ، ارتباطات یا یک رشته مرتبط باشند.

تهیه کنندگان و کارگردانان
اگرچه وظایف اصلی آنها مربوط به بازاریابی نیست ، تولیدکنندگان و کارگردانان هنوز هم نقش مهمی در بازاریابی یک محصول دارند. سازندگان به طور معمول برای تهیه بودجه برای تولید ، باید فیلم مورد نظر خود را به بازار عرضه کنند. آنها بر تصمیمات مالی مربوط به فیلم نظارت دارند. کارگردانان بیشتر تصمیمات خلاقانه از جمله کارگردانی بازیگران و اعضای خدمه را کنترل می کنند. آنها همچنین در مصاحبه و حضور تبلیغاتی فیلم در تبلیغ و بازاریابی فیلم قبل از اکران نقش دارند. هر دو سمت معمولاً به برخی از تجربه های کاری در این زمینه و حداقل مدرک لیسانس در فیلم ، روزنامه نگاری ، مدیریت هنری یا یک رشته مرتبط نیاز دارند.

بازیگران
همانند تهیه کنندگان و کارگردانان ، مسئولیت های اصلی بازیگران معمولاً مربوط به بازاریابی نیستند ، اما به طور معمول نقش زیادی در مبارزات بازاریابی یک فیلم دارند. بازیگران برای نقش های خاص یک محصول سینمایی تست می گیرند و پس از انتخاب بازیگران ، خطوط خود را تکرار می کنند و تحقیقات لازم را انجام می دهند که ممکن است به آنها در پیشرفت بیشتر شخصیت خود کمک کند. هنگامی که آنها صحنه های خود را فیلمبرداری کردند و فیلم قرار است اکران شود ، اکثر بازیگران در مصاحبه ها و رویدادهای تبلیغاتی متعددی برای بازاریابی فیلم و ایجاد علاقه به مصرف کنندگان شرکت می کنند. بازیگران دوره های طولانی مدتی را می گذرانند و اگرچه لازم نیست تحصیلات رسمی داشته باشند ، اما بسیاری از آنها انتخاب درجه لیسانس در هنرهای نمایشی را انتخاب می كنند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اگر شغل خود را از دست داده اید چگونه می توان از بیکاری خود بیشترین بهره را برد
کارگران بیکار به علت Covid 19
به دلیل همه گیری COVID-19 ، بسیاری از آمریکایی ها با بیکاری ناگهانی و غیرمنتظره ای روبرو هستند.

وزارت کار ایالات متحده گزارش کرده است که نرخ بیکاری در مه 2020 15.7 درصد است. با این حال ، CBS گزارش می کند که این شامل کسانی نمی شود که ساعات کار آنها به کارگران نیمه وقت یا اخراج شده است. اگر آن بخش از نیروی کار را در نظر بگیرید ، نرخ بیکاری واقعی نزدیک به 23 درصد است.

و نرخ بیکاری همچنان با سرعتی بی سابقه افزایش می یابد. حتی وقتی همه گیری کنترل شود ، بازگشت به اقتصاد و بازگشت به حالت عادی زمان می برد. برخی از افراد بلافاصله شغل خود را برمی گردانند ، در حالی که دیگران مجبور به انتقال به یک رشته کاملا جدید هستند.

بدیهی است که عدم اطمینان اقتصادی حتی با بسته توسعه یافته مزایای بیکاری که کنگره اخیراً تصویب کرده است ، می تواند ترسناک و استرس زا باشد. با این حال ، استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانید همین حالا از آنها استفاده کنید تا خود را برای مرحله بعدی زندگی آماده کنید.

چگونه از نظر احساسی کنار بیاییم
زن ناراحت استرس Covic 19 اثر اقتصادی Coronivus
بیکاری می تواند منجر به ترکیبی پیچیده از احساسات ، از جمله خشم ، افسردگی و درماندگی شود. این احساسات "غم شغلی" نامیده می شود.

وقتی تغییر زندگی شگرفی مانند از دست دادن شغل را پشت سر می گذاریم ، برای مقابله با آن نیاز به زمان داریم. بسیاری از افراد پنج مرحله غم و اندوه را طی می کنند ، همان چرخه عواطفی که ما هنگام از دست دادن یکی از عزیزان خود تجربه می کنیم:

انکار
عصبانیت
چانه زدن
افسردگی
پذیرش - پذیرفته شدن
به یاد داشته باشید ، ممکن است تمام این مراحل را نپردازید و یا آنها را به ترتیب ترتیب طی نکنید. ممکن است از این وضعیت احساس عصبانیت کنید ، سپس افسرده شوید. شما ممکن است به هیچ وجه مرحله چانه زنی را پشت سر نگذارید. اما لازم نیست که هر مرحله را تحمل کنید تا دوباره روی پا بایستید.

همچنین مهم است که درک کنیم اگرچه این روند عزاداری سالم و ضروری است ، اما شما باید در برابر غرق شدن در غم و اندوه مقاومت کنید. به خود زمان دهید تا آنچه را از دست داده اید ارج نهاده و در آن تأمل کنید و سپس افکار خود را به آنچه پیش رو دارید معطوف کنید.

ممکن است شما به هیچ وجه فرآیند عزاداری را طی نکنید. طبق مطالعه ای که در سال 2016 در ژورنال مطالعات شادی منتشر شد ، بیکاری اغلب منجر به کاهش رضایت از زندگی می شود. و افراد هنگام انتقال از طریق بیکاری ، بیشتر دچار خشم و اضطراب می شوند.

بیکاری می تواند فرصتی باورنکردنی برای شما باشد. گامهایی که اکنون برمی دارید می تواند منجر به شغلی یا شغلی شود که واقعاً عاشق آن هستید.

و آنچه با بیکاری خود انجام می دهید به شما کمک نمی کند تا در طولانی مدت از نظر مالی بهبود پیدا کنید. همچنین به شما کمک می کند تا از نظر احساسی کنار بیایید.

بیشترین استفاده از بیکاری: چه کاری باید انجام شود
زن باغبان گل در گلدان گلدان کاشت
همه شکست ها و شکست ها را تجربه می کنند. اما یک ویژگی که افراد موفق را از بقیه بسته جدا می کند ، نحوه برخورد و غلبه بر عقب ماندگی هایشان است. این انعطاف پذیری پایه و اساس گام های بعدی آنها است. و غالباً ، انجام ساده عمل ، حرکت به جلو ، می تواند شما را در مسیری قرار دهد که هرگز پیش بینی نکرده اید. تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که قدم اول را بردارید.

مهارت های مهم شغلی را شناسایی کنید
بیکاری سرگرم کننده نیست. با این حال ، این می تواند یک فرصت عالی برای شما باشد تا مهارت های جدیدی ایجاد کنید ، نقاط ضعف خود را تقویت کنید و یک عضو و رهبر تیم بهتر شوید.

اکنون وقت آن است که به آینده فکر کنیم. چه کاری می توانید انجام دهید تا خود را برای کارفرمایان مطلوب تر کنید؟ آیا گواهینامه هایی وجود دارد که بتواند توانایی فنی شما را افزایش دهد؟ مدرکی که نیاز دارید؟ یک سمینار صنعتی که می تواند منجر به ارتباطات ارزشمند یا ارتقا مهارت شود؟

در حال حاضر ، وقت آزاد دارید و می توانید با توسعه مهارت های شغلی ضروری ، از آن استفاده کنید. هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا خود را بیشتر در بازار عرضه کنید و دانش ارزشمندی در صنعت کسب کنید.

برخی از مهارت های اساسی برای پیشرفت عبارتند از:

ارتباط نوشتاری
ارتباط کلامی
سخنرانی در جمع
گوش دادن فعال
اگرچه توسعه مهارت های سخت یا فنی بسیار مهم است ، شما همچنین باید مهارت های نرم را بیاموزید که می تواند به شما در داشتن یک رهبر ، مدیر یا عضو تیم بهتر کمک کند. به عنوان مثال ، LinkedIn گزارش می دهد که بیشترین تقاضای مهارت نرم برای سال 2020 شامل موارد زیر است:

خلاقیت
اقناع
همکاری
تطبیق پذیری
هوش هیجانی
نقاط ضعف را شناسایی کنید
در حال حاضر نیز زمان مناسبی است که می توانید به نقاط ضعف خود بیندیشید تا بتوانید برای غلبه بر آنها یا پیرامون آنها تلاش کنید.

برای اینکه بفهمید نقاط ضعف شما چیست ، به وظایف یا مسئولیت هایی که در کار قبلی خود با آنها دست و پنجه نرم کرده اید ، فکر کنید. به عنوان مثال ، شاید از اعضای تیم رهبری متنفر بودید زیرا یک سخنران عمومی با اعتماد به نفس نبودید. یا از نوشتن گزارش متنفر بودید زیرا از مهارت نوشتن در تجارت خود اطمینان نداشتید.

وظایف یا مسئولیت هایی که خود را به دوش می کشید ، سعی می کنید از آن اجتناب کنید یا کاملاً از آنها متنفر هستید ، اغلب نشانه ضعف شخصی است و ارزش بررسی دارد. برای برخی ایده ها ، این نقاط ضعف مشترک را در نظر بگیرید:

در نه گفتن مشکل دارد
عصبی شدن در صحبت های عمومی
آنچه را که شروع می کنید تمام نمی کند
تمرکز بیش از حد روی جزئیات



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی چیست؟
تعاریف AMA از بازاریابی و تحقیقات بازاریابی هر سه سال یک بار توسط هیئت متشکل از پنج محقق که محقق فعال هستند ، بررسی و اصلاح می شود.

تعریف بازاریابی
بازاریابی فعالیت ، مجموعه ای از م ،سسات و فرآیندهای ایجاد ، برقراری ارتباط ، تحویل و مبادله پیشنهاداتی است که برای مشتریان ، مشتریان ، شرکا و جامعه به طور کلی ارزش دارد. (مصوب 2017)

تعریف تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی عملکردی است که از طریق اطلاعات - اطلاعاتی که برای شناسایی و تعریف فرصت ها و مشکلات بازاریابی استفاده می شود ، مشتری ، مشتری و مردم را به بازاریاب مرتبط می کند. اقدامات بازاریابی را ایجاد ، اصلاح و ارزیابی کنید. نظارت بر عملکرد بازاریابی و درک درستی از بازاریابی به عنوان یک فرآیند را بهبود بخشد تحقیقات بازاریابی اطلاعات مورد نیاز برای پرداختن به این موارد را مشخص می کند ، روش جمع آوری اطلاعات را طراحی می کند ، روند جمع آوری داده ها را مدیریت و پیاده سازی می کند ، نتایج را تجزیه و تحلیل می کند و یافته ها و پیامدهای آنها را به اطلاع می رساند. (مصوب 2017)

تعریف مارک
علامت تجاری نام ، اصطلاح ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری است که کالا یا خدمات یک فروشنده را از سایر فروشندگان متمایز می کند.

استانداردهای نام تجاری ISO اضافه می کند که نام تجاری "یک دارایی نامشهود" است که هدف آن ایجاد "تصاویر و ارتباطات متمایز در ذهن ذینفعان است و از این طریق منافع اقتصادی / ارزش هایی ایجاد می کند."
انواع بازاریابی
بازاریابی تأثیرگذار
براساس انجمن تبلیغات ملی (ANA) ، بازاریابی اینفلوئنسر بر استفاده از افرادی که بر خریداران بالقوه نفوذ دارند و فعالیت های بازاریابی در اطراف این افراد جهت گیری پیام تجاری به بازار بزرگتر است.

در بازاریابی اینفلوئنسر ، به جای بازاریابی مستقیم به یک گروه بزرگ از مصرف کنندگان ، یک نام تجاری باعث تأثیرپذیری تأثیرگذاران می شود (که می تواند شامل افراد مشهور ، تولیدکنندگان محتوا ، طرفداران مشتری و کارمندان باشد) تا از این طریق کلمه را به گوش دیگران برسانند.

بازاریابی رابطه
طبق انجمن تبلیغات ملی (ANA) ، بازاریابی رابطه ای به استراتژی ها و تاکتیک های تقسیم بندی مصرف کنندگان برای ایجاد وفاداری اشاره دارد.

بازاریابی رابطه ای از بازاریابی پایگاه داده ، تبلیغات رفتاری و تجزیه و تحلیل برای استفاده دقیق مشتریان و ایجاد برنامه های وفاداری بهره می برد.

بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی یک پدیده بازاریابی است که افراد را برای انتقال پیام بازاریابی تسهیل و تشویق می کند.

با نام مستعار "ویروسی" زیرا تعداد افرادی که در معرض پیام قرار می گیرند از روند انتقال ویروس یا بیماری از یک شخص به شخص دیگر تقلید می کنند. [1]

بازاریابی سبز
بازاریابی سبز به توسعه و بازاریابی محصولاتی گفته می شود که فرض می شود از نظر محیط زیست ایمن نیستند (به عنوان مثال ، برای به حداقل رساندن تأثیرات منفی بر محیط فیزیکی یا بهبود کیفیت آن طراحی شده اند).

این اصطلاح همچنین ممکن است برای توصیف تلاش برای تولید ، تبلیغ ، بسته بندی و بازیابی محصولات به روشی حساس یا پاسخگو به نگرانی های زیست محیطی استفاده شود.

بازاریابی کلمات کلیدی
بازاریابی کلمات کلیدی شامل قرار دادن پیام بازاریابی در برابر کاربران بر اساس کلمات کلیدی و عباراتی است که آنها برای جستجو استفاده می کنند. [1]

یک مزیت اساسی این روش این است که به بازاریاب ها این توانایی را می دهد تا با پیام درست و در زمان مناسب به افراد مناسب برسند. برای بسیاری از بازاریاب ها ، بازاریابی کلمات کلیدی در هنگام ورود کلمات کلیدی خاص به قرار دادن تبلیغ منجر می شود.

توجه داشته باشید که در سئو ، این اصطلاح به دستیابی به جایگاه برتر در خود نتایج جستجو اشاره دارد.

بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی غیر متعارف و خلاق را توصیف می کند که هدف آن کسب حداکثر نتیجه از حداقل منابع است.
تولید - محصول
یک محصول به عنوان مجموعه ای از ویژگی ها (ویژگی ها ، توابع ، مزایا و موارد استفاده) قابل تعویض یا استفاده تعریف می شود. معمولاً ترکیبی از اشکال ملموس و نامشهود است.

بنابراین یک محصول ممکن است یک ایده ، یک نهاد فیزیکی (یک کالا) ، یا یک سرویس یا هر ترکیبی از این سه باشد. این هدف به منظور مبادله در ارضای اهداف فردی و سازمانی وجود دارد.

در حالی که گاهی از اصطلاح "محصولات و خدمات" استفاده می شود ، محصول اصطلاحی است که کالاها و خدمات را در بر می گیرد.

قیمت
قیمت نسبت رسمی است که مقدار پول ، کالا یا خدمات مورد نیاز برای دستیابی به مقدار مشخصی کالا یا خدمات را نشان می دهد.

مبلغی است که مشتری باید برای به دست آوردن یک محصول پرداخت کند.

مکان (یا توزیع)
توزیع به عمل بازاریابی و حمل محصولات به مصرف کنندگان اطلاق می شود. همچنین برای توصیف میزان پوشش بازار برای یک محصول خاص استفاده می شود.

در 4P ها ، توزیع با مکان یا مکان نشان داده می شود.

ترویج
طبق گفته انجمن تبلیغات ملی (ANA) ، بازاریابی تبلیغاتی شامل تاکتیک هایی است که خرید کوتاه مدت را تحت تأثیر قرار می دهند ، بر میزان آزمایش و مقدار خرید تأثیر می گذارند و از نظر حجم ، سهم و سود بسیار قابل اندازه گیری هستند.

به عنوان مثال می توان به کوپن ، قرعه کشی ، تخفیف ، حق بیمه ، بسته بندی ویژه ، بازاریابی و صدور مجوز مرتبط با علت اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

بازاریابی ورزشی یکی از زیرمجموعه های بازاریابی است که هم در ارتقا of رویدادها و تیم های ورزشی و هم تبلیغ محصولات و خدمات دیگر از طریق رویدادهای ورزشی و تیم های ورزشی متمرکز است. این سرویسی است که در آن عنصر تبلیغ شده می تواند یک محصول فیزیکی یا یک نام تجاری باشد. هدف ارائه استراتژی هایی برای ارتقا sports ورزش یا ترویج برخی از محصولات ، خدمات ، تجارت یا اهداف دیگر از طریق ورزش به مشتری است. بازاریابی ورزشی همچنین برای تأمین نیازها و خواسته های مصرف کنندگان از طریق فرایندهای مبادله ای طراحی شده است. [1] این استراتژی ها از چهار "P" سنتی بازاریابی عمومی پیروی می کنند: محصول ، قیمت ، تبلیغات و مکان. چهار "P" دیگر به بازاریابی ورزشی اضافه می شوند ، مربوط به اینکه ورزش یک سرویس محسوب می شود. 4 P اضافی عبارتند از: برنامه ریزی ، بسته بندی ، موقعیت و درک. به جمع چهار عنصر اضافی "آمیخته بازاریابی ورزشی" گفته می شود. [2]

بازاریابی ورزشی عنصری از ارتقا sports ورزش است که شامل طیف گسترده ای از بخشهای صنعت ورزش ، از جمله پخش ، تبلیغات ، رسانه های اجتماعی ، سیستم عامل های دیجیتال ، فروش بلیط و روابط جامعه است. [3]

بازاریابی ورزشی به سه بخش تقسیم می شود. اولین مورد تبلیغات انجمن های ورزشی و ورزشی مانند المپیک ، لیگ فوتبال اسپانیا و NFL و همچنین تیم های ورزشی مانند رئال مادرید و نیویورک یانکی است. مورد دوم مربوط به استفاده از رویدادهای ورزشی ، تیم های ورزشی و تک تک ورزشکاران برای تبلیغ محصولات مختلف است. دسته سوم ارتقا of ورزش به مردم به منظور افزایش مشارکت است.

در حالت اول ، این تبلیغ مستقیماً مربوط به ورزش است. در حالت دوم ، محصولات می توانند ارتباط مستقیمی با ورزش داشته باشند اما لازم نیست. وقتی تبلیغات به طور کلی مربوط به ورزش است ، استفاده از این نوع استراتژی "بازاریابی ورزش" نامیده می شود. هنگامی که تبلیغات مربوط به ورزش نیست بلکه رویدادهای ورزشی است ، از ورزشکاران ، تیم ها یا لیگ ها برای تبلیغ محصولات مختلف استفاده می شود ، استراتژی بازاریابی "بازاریابی از طریق ورزش" است. [4] هنگامی که تبلیغات در مورد افزایش مشارکت در بین مردم باشد ، این "بازاریابی ورزشی Grassroots" نامیده می شود. [3] برای تبلیغ محصولات و خدمات ، شرکت ها و انجمن ها از کانال های مختلفی مانند حمایت مالی از تیم ها یا ورزشکاران ، تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی در هنگام پخش برنامه ها و جشن های مختلف ورزشی و / یا تبلیغات استفاده می کنند. در اماکن ورزشی

"بازاریابی خیابانی ورزش" بازاریابی ورزشی را از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی در خیابان و همچنین از طریق عناصر شهری (فندک های خیابان و پیاده روها و غیره) در نظر می گیرد تا در جریان رویدادهای مهم ورزشی در سراسر جهان مانند جام جهانی فوتبال ، بازی های المپیک و یا Super Bowl. [3] این = تجارت

 

علاقه مندان به ورزش
مانند همه بخشهای تجاری ، مشاغل ورزشی نیز برای تقسیم بازار به طور موثر به تقسیم بازار اعتماد می كنند. [5] طرفداران ورزش با توجه به ویژگی های مختلف از جمله انگیزه های حضور در مسابقات ورزشی ، [6] دلبستگی عاطفی ، [7] دلبستگی اقتصادی ، [8] هویت ، [9] و وفاداری متفاوت هستند. [10] این ویژگی ها همچنین باعث می شود که ورزش از سایر سرگرمی ها متفاوت باشد زیرا رفتار طرفداران ورزش متفاوت از مصرف کنندگان سایر محصولات و خدمات است. [11] [12]

ویژگی هایی مانند وفاداری را می توان از طریق قراردادهایی که بازیکنان و ورزشکاران با شرکت های ورزشی منعقد می کنند ، شناسایی کرد که در آن آنها برای پوشیدن یا استفاده از محصولات خود در هر بازی یا رویداد ورزشی پول دریافت می کنند. با این کار بازیکنان و ورزشکاران و همچنین طرفداران آنها برای مدت طولانی تری نسبت به محصولات وفاداری پیدا می کنند. [2] [13]

انواع ورزش ها
با چنین آرایه ای از اختلاف طرفداران ورزش ، انواع و سطوح مختلف ورزشی در سرتاسر کره زمین یافت می شود. به عنوان مثال ، در بسیاری از کشورها کریکت و فوتبال بسیار محبوب هستند. در ایالات متحده آمریکا ، فوتبال ، بیس بال و بسکتبال بیشتر مورد پسند است ، [14] در حالی که ورزش کالج نیز ترجیح داده می شود. [15] علاوه بر طبقه بندی ورزش بر اساس سطوح ، ورزش نیز به عنوان جریان اصلی یا غیر جریان اصلی طبقه بندی شده است که به عنوان طاقچه نیز شناخته می شود.

هفت ویژگی محصول وجود دارد که ورزشهای اصلی را از ورزشهای غیر اصلی متمایز می کند: دسترسی ، محبوبیت ، منحصر به فرد بودن ، قیمت مناسب ، قدرت ستاره ، مهارت بازیکن و شباهت بازیکن. قابلیت دسترسی ، استطاعت و شباهت به شدت با ورزش های خاص مرتبط است در حالی که محبوبیت ، مهارت بازیکن و همچنین دسترسی به شدت با ورزش های اصلی ارتباط دارد. [16] در همین حال ، هوادارانی که کمتر با یک تیم شناخته می شوند ، به همانندی بازیکنان جلب می شوند زیرا احساس می کنند می توانند ارتباط بیشتری با بازیکنان برقرار کنند در حالی که هواداران کاملاً شناخته شده ، قدرت ستاره بازیکنان را ترجیح می دهند. مقرون به صرفه بودن نیز یک عامل متمایز در بین طرفداران است ، زیرا طرفداران کمتر شناسایی شده اهمیت بیشتری را برای قیمت قائل می شوند. [17] یک مثال عملی بازاریابی ، لیگ ملی لاکروس است که بازیکنان را مجبور می کند در پذیرایی از رستوران هایی که تیم را حمایت مالی می کنند شرکت کنند



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی برای کسب و کار طراحی شما لزوماً پیچیده نیست. روش های ساده ای برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر وجود دارد که به شما کمک می کند نام تجاری خود را رشد دهید.

اگر می خواهید مشتری و چشم انداز مداوم داشته باشید ، در اینجا نکات برتر ما برای ایجاد استراتژی بازاریابی کسب و کار شما آمده است.

نکته شماره 1 مخاطب خاص یا هدف خود را انتخاب کنید
ساده ترین راه برای کسب درآمد سریع توسط طراحان ، پذیرش کلیه مشتریانی است که از در عبور می کنند. خیلی ساده است ، درست است؟ شما فقط می پرسید که آنها چه می خواهند و کار طراحی را انجام می دهید. ممکن است آسان به نظر برسد ، اما همه طراحان جادوگر تمام معاملات نیستند و همه مشتریان دسته ای از مشتری های احتمالی را که به آنها نزدیک می شوند ندارند.

طراحانی وجود دارند که به ایجاد کارهای شگفت انگیز برای صنایع خاص مشهور هستند. با تخصص در یک صنعت خاص ، می توانید در وقت و انرژی صرفه جویی کنید و می توانید روی آنچه در آن مهارت دارید تمرکز کنید. شما می توانید در این زمینه برای خود شهرت ایجاد کنید و به طور بالقوه مشتری خود را بیشتر از اینکه شبکه خود را گسترده تر کنید ، رشد دهید.

با تمرکز بر روی یک مکان خاص ، شما می توانید به راحتی گردش کار را اصلاح کنید ، بهره وری خود را بهبود ببخشید و همچنین بینش با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهید. بنابراین ، چگونه طاقچه ای را انتخاب می کنید؟

شما به چه نوع کار طراحی علاقه دارید؟
به طول عمر فکر کنید
معمولاً چه نوع مشاغلی به سراغ شما می آیند؟
نکته شماره 2 نمونه کارها آنلاین خود را ایجاد کنید
برای طراحان در حال حاضر ، داشتن یک رزومه کاری مهم نیست. اگر می خواهید برند خود را بسازید و به یک طراح محبوب در سراسر جهان تبدیل شوید ، باید نمونه کارهای آنلاین خود را ایجاد کنید. مواردی بیش از تصاویر خود را در آن بگنجانید - اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر یک نمونه کارها موفق را در خود جای داده اید.

شما باید تمام کارهای خود را بصورت آنلاین ارسال کنید. بیشتر مشتری های احتمالی وقتی از کار با شما س inquال می کنند در این مورد سال می کنند. باید بخاطر داشته باشید که نشان دادن مدرک دیپلم یا گواهینامه ای که برای آنها در نظر گرفته شده برای آنها معنی چندانی نخواهد داشت. بیشتر مشتریان بیش از هر چیز دیگری نتیجه می خواهند.

(این بدان معنا نیست که نباید مهارت خود را افزایش دهید - یک سری دوره های عالی برای طراحان وجود دارد. اما نتایج یادگیری شما درباره کار شما برای مشتری مهم است.)

حتی اگر دارنده مدرک تحصیلی نیستید یا گواهی نامه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از ادعاهای خود ندارید ، ممکن است براساس نمونه کارها در اینترنت ، شما را استخدام کنند.

سعی کنید در کارنامه آنلاین خود تا حد ممکن متنوع باشید و اطمینان حاصل کنید که مهارت شما را به طور کامل به نمایش می گذارد.

نکته شماره 3 ایجاد یک شبکه
در اینجا دو روش خوب برای ساخت شبکه وجود دارد:

در رویدادها شرکت کنید و مکالمه را شروع کنید
در بحث های آنلاین شرکت کنید
اگر یک طراح هستید و می خواهید یک شبکه بسازید ، اولین چیزی که باید امتحان کنید شناختن هرچه بیشتر افراد است. اگر در یک رویداد هستید با هر کسی مکالمه خود را آغاز کنید و سعی کنید مهارت و دانش خود را هنگام بحث و گفتگو به صورت آنلاین نشان دهید.
مهمترین نکته هنگام ساخت شبکه این است که خارج از چارچوب فکر کنید و سعی کنید مهارت های خود را بدون تبلیغ خدمات خود به نمایش بگذارید. فقط به افراد جدیدی که با آنها آشنا می شوید در مورد خود و مهارت های خود بگویید و فقط ذکر کنید که شما یک آژانس طراحی دارید یا خدمات طراحی ارائه می دهید.

ایجاد یک رابطه و نه فقط یک معامله یکبار مصرف. سعی کنید به عنوان یک فرد مخاطب جدید را بشناسید و آنها در صورت نیاز به خدمات شما به دنبال شما می گردند. اگر آنها کسی را می شناسند که به دنبال خدمات طراحی است ، شما را به دوستان ، اعضای خانواده ، همکاران و سایر افراد ارجاع می دهند.

نکته شماره 4 حضور آنلاین خود را بهینه کنید
برداشت های اول آخرین. اگر می خواهید برند طراحی شما شکوفا شود ، باید اولین تأثیر را به خصوص در فضای آنلاین ایجاد کنید. بیشتر مشتریان بالقوه شما را می توان بصورت آنلاین پیدا کرد و شما فقط افراد منطقه خود را هدف قرار نمی دهید.

قبل از اینکه اعلام کنید یک طراح هستید یا شروع به ارائه خدمات خود می کنید ، مطمئن شوید که رد پای دیجیتال شما کاملاً آماده و آماده است. در اینجا برخی از مواردی که شما باید آماده کنید وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما خیره کننده و آسان برای پیمایش است. این باید همه کارهای زیبا شما را به نمایش بگذارد تا مشتریان بالقوه بتوانند کیفیت خدمات برند شما را به راحتی ببینند.
شما باید حساب های خود را در شبکه های اجتماعی داشته باشید. بیشتر مشتریان شما در حال حاضر در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام هستند.
لیست Google My Business خود را به روز کنید تا مطمئن شوید مشتریان به راحتی شما را پیدا می کنند.
اگر قصد دارید حضور آنلاین خود را بهینه کنید ، باید به سیستم عامل های بازاریابی همه در یک مانند Adrack بپردازید. آنها به شما کمک می کنند تا حضور خود را به صورت آنلاین ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در صورت نیاز خدمات شما را به راحتی مشاهده می کنند.

نکته شماره 5 به مسابقات بپیوندید
بیشتر طراحان از پیوستن به مسابقات می ترسند زیرا نمی خواهند بازنده شوند. برخی از طراحان هستند که در صورت عدم موفقیت در مسابقه ، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. شما باید قوی باشید و همیشه باید شکست ها را به عنوان درس زندگی و راهی برای پیشرفت خود در نظر بگیرید.

اصولاً پیوستن به مسابقات طراحی برای شما یک موقعیت برنده است. در صورت از دست دادن ، یاد خواهید گرفت که چگونه خود را بهبود ببخشید و در برخورد با مشکلات طراحی واقعی تجربه بیشتری خواهید داشت



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توانم به عنوان یک طراح لباس کار خود را شروع کنم؟
مانند هر کاری در نمایش تجاری ، هیچ جایی بهتر از پایین برای شروع وجود ندارد.

به گفته کریستینا اسپیریداکیس ، طراح لباس در "High Maintenance" HBO ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است "شروع به عنوان دستیار PA و تا آنجا که می توانید با طراحان لباس ملاقات کنید. تجربه لباس محلی بودن - این کار بسیار سختی است ، کار جسمی زیادی است - اما آنچه را که قرار می دهید از آن خارج می کنید ... وقت خود را بگذارید ، کار خود را بیاموزید و پیشرفت کنید. "

چگونه مشاغل PA را پیدا کنیم

ژن لاکین ، طراح لباس و استاد طراحی مد در پرات ، این احساس را بازگو می کند. "این بسیار زیبا است که بگویید ،" اینجا 10 کاری است که می توانید انجام دهید تا یک طراح لباس شوید "، اما به این ترتیب کار نمی کند. اما چیزی که من به مردم می گویم این است: "همیشه بگویید بله." اگر فرصتی پیش آمد ، آن را بگیرید ، دنبال آن بروید ، آن را امتحان کنید. در غیر این صورت ، هرگز نمی دانید. "

با احترام از Marvel یا صفحه ای از کتاب برنده اسکار روت ای. کارتر را بردارید و تئاتر را شروع کنید. او می گوید: "کار در تئاتر راحت تر است و به شما یک شخصیت عالی برای شخصیت پردازی ، شکستن فیلمنامه و درک بازیگران می دهد." "شما بلافاصله می بینید که [لباس] چگونه بر مخاطب تأثیر می گذارد. واکنش را می شنوید. در فیلم ، نمی توانم خنده مردم را بشنوم مگر اینکه بخواهم آن را در سینما ببینم. این یک زمین تمرین عالی است. اینگونه یاد گرفتم این زرق و برق هالیوود نیست ، جایی که شما ستاره های آن هستید ، اما من فکر می کنم در واقع یک نگاه ناب از هنر طراحی لباس است. "
برای اینکه یک طراح لباس باشم به چه آموزش ها و مهارت هایی نیاز دارم؟
در سطح فنی ، شما باید در طراحی مهارت داشته باشید و دارای غرایز خلاقانه قوی ، با چشم عالی برای جزئیات و درک رنگ و طرح باشید. تجربه پارچه ، خیاطی ، ساخت الگو و تناسب نیز ترجیح داده می شود.

و گرچه هیچ مدرک و مدرک خاصی برای تبدیل شدن به یک طراح لباس لازم نیست ، بسیاری از متخصصان برای طراحی به کالج می روند. برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیاری وجود دارد که به طراحی لباس ، آموزش فنی ، کارآموزی و فرصت ها اختصاص دارد. برخی از موسسات مورد توجه تر شامل مدرسه هنرهای Tisch ، مدرسه هنرهای دراماتیک USC ، مرکز دیوید C. Copley برای مطالعه طراحی لباس در UCLA ، مرکز مطالعات مداوم مداوم موسسه فناوری مد و موسسه پرات هستند. .

طراحان لباس همچنین دانش گسترده ای در مورد لباس های دوره و انواع لوازم جانبی لباس از جمله کلاه ، کلاه ایمنی ، کفش ، ساعت و سلاح دارند. تبحر کامل در تاریخ ، فیلم ، فیلم سازی ، عکاسی ، ادبیات ، معماری ، نویسندگی ، رشد شخصیت و ساختار داستان مهمترین مزیت آن است زیرا بخش عمده ای از کار تحقیق است. شما باید توانایی جمع آوری و غربال کردن مقدار زیادی از اطلاعات را داشته باشید.

کمتر فنی اما به همان اندازه مهم ، شما باید یک رهبر غیر قابل تخریب باشید ، علاوه بر یک میلیون وظیفه ، مهلت و رفع سریع. کار تحت فشار اجتناب ناپذیر است. شما باید کاملاً منظم ، خوش صحبت ، توصیفی ، تحلیلی ، قابل اعتماد ، غیر خودخواه باشید ، می دانید چگونه باید در یک مجموعه رفتار کنید و باید با بازیگران کنار بیایید زیرا درصد زیادی از کار شامل همکاری های نزدیک و چت های عمیق در مورد روند کار با آنها.

مرتبط 8 برنامه طراحی لباس برتر مسیر شغلی یک طراح لباس چیست؟
هیچ مدرک و مدرک خاصی برای کار لازم نیست و طراحان لباس به طور کلی با سوابق تحصیلی مختلف در موقعیت قرار می گیرند. بسیاری از رشته های دیگر در زمینه فیلم ، تئاتر و هنر از جمله مد ، طراحی تئاتر ، بازیگری و طراحی گرافیک وارد این بخش می شوند.

لاکین می گوید: "یکی از کلاس هایی که من در FIT تدریس می کنم مربوط به ایجاد شغل است." "اولین چیزی که من به افرادی که در این کلاس شرکت می کنند می گویم این است که هیچ برگه ای برای ثبت نام وجود ندارد ، هیچ لیست گلوله ای وجود ندارد ، هیچ مسیری وجود ندارد که هر طراح برای رسیدن به مکان خود طی کند ... هر فرد از نقطه ای متفاوت وارد آن می شود. "

یک موضوع مشترک برای طراح لباس نوپا این است که قبل از فرود آمدن در کنفرانس برتر ، به عنوان یک دستیار زحمت کش لباس یا کارآموز کمد لباس پیدا کنید و از نردبان به دستیار دوم طراح لباس ، دستیار طراح لباس و سرپرست لباس بروید. با این حال ، یک کار PA یک پایه عالی برای هر کسی است که می خواهد در فیلم ، به ویژه در طراحی لباس حرفه ای شود.

↑ بازگشت به بالا
از کجا می توانم به عنوان طراح لباس کار پیدا کنم؟
طراحان لباس می توانند از طریق ارتباطات ، شبکه حرفه ای و تابلوهای کاریابی کار پیدا کنند.

در حالی که طراحان لباس می توانند در بسیاری از شهرها از تئاتر منطقه ای گرفته تا تولید فیلم های محلی / مستقل فرصت هایی پیدا کنند ، مراکز اصلی نیویورک ، لس آنجلس و تورنتو هستند. با وجود این ، هنگامی که به آنجا رسیدید ، خواهید دید که این یک زمینه کاملاً رقابتی است ، بنابراین در تئاترهای محلی خود ، فیلم های کوتاه ، تابلوهای شغلی (مانند Backstage!) و از طریق ارتباطات شخصی به دنبال کار باشید. تا آنجا که ممکن است تجربه عملی کسب کنید و هرگز شبکه را متوقف نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای خرید سهام ، ابتدا به یک حساب کارگزاری نیاز دارید که می توانید در مدت زمان 15 دقیقه تنظیم کنید. سپس ، پس از اینکه پول به حساب خود اضافه کردید ، می توانید مراحل زیر را برای یافتن ، انتخاب و سرمایه گذاری در شرکت های جداگانه دنبال کنید.

در ابتدا ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، اما خرید سهام واقعا ساده است. در اینجا پنج مرحله برای کمک به شما در خرید اولین سهام خود آورده شده است:

1. یک کارگزار سهام آنلاین انتخاب کنید
ساده ترین راه برای خرید سهام آنلاین ، از طریق یک حساب سرمایه گذاری در یک کارگزار سهام آنلاین است. پس از تأمین اعتبار حساب خود ، در عرض چند دقیقه می توانید سهام را از طریق وب سایت کارگزار آنلاین خریداری کنید. برخی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند با یک کارگزار سهام کامل کار کنند یا سهام را مستقیماً از یک شرکت دولتی بخرند ، اما این روش ساده ترین روش برای مبتدیان نیست.

افتتاح حساب کارگزاری آنلاین به آسانی راه اندازی حساب بانکی است: شما یک برنامه حساب را تکمیل می کنید ، مدارک شناسایی خود را ارائه می دهید و می خواهید حساب خود را از طریق ارسال چک یا انتقال وجه به صورت الکترونیکی تأمین کنید. (ما در اینجا راهنمای کاملی برای افتتاح حساب کارگزاری داریم.)

چگونه کارگزارانی را پیدا می کنید که شایسته خمیرمایه شما باشد؟ برای مقایسه گزینه ها ، لیست کاملی از بهترین کارگزاران NerdWallet برای معاملات سهام را مرور کنید یا از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید تا مطابقت با سبک سرمایه گذاری خود را پیدا کنید. (مقاله در زیر ابزار ادامه می یابد.)


2. در مورد سهام مورد نظر برای خرید تحقیق کنید
هنگامی که حساب کارگزاری خود را راه اندازی کردید و بودجه خود را تأمین کردید ، وقت آن فرا رسیده است که به کار انتخاب سهام بپردازید. یک مکان خوب برای شروع تحقیق در مورد شرکتهایی است که قبلاً از تجربیات خود به عنوان یک مصرف کننده می شناسید.

هنگام تحقیق خود اجازه ندهید سیل اطلاعات و تبلیغات بازار در زمان واقعی شما را غرق کند. هدف را ساده نگه دارید: شما به دنبال شرکتی هستید که می خواهید مالک بخشی از آن شوید.

وارن بافت به طور مشهور گفت: "خرید یک شرکت را بخاطر اینکه می خواهید مالک آن باشید نه این که بخواهید سهام بالاتر رود." او با پیروی از این قانون برای خودش بسیار خوب عمل کرده است.

هنگامی که این شرکت ها را شناسایی کردید ، وقت آن است که کمی تحقیق کنید - در اینجا نحوه کار آورده شده است.

با گزارش سالانه شرکت شروع کنید - به طور خاص نامه سالانه مدیریت به سهامداران. این نامه به شما یک روایت کلی از اتفاقات مربوط به تجارت می دهد و زمینه اعداد موجود در گزارش را فراهم می کند.

پس از آن ، بیشتر اطلاعات و ابزارهای تحلیلی که برای ارزیابی مشاغل نیاز دارید ، از جمله پرونده های SEC ، رونوشت تماس کنفرانسی ، به روزرسانی سود سه ماهه و اخبار اخیر در وب سایت کارگزار شما موجود است. اکثر کارگزاران آنلاین همچنین آموزش هایی در مورد نحوه استفاده از ابزارهای خود و حتی سمینارهای اساسی در مورد نحوه انتخاب سهام ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی شرکت ها برای نمونه کارها ، به ویژگی NerdWallet در مورد نحوه تحقیق درباره سهام مراجعه کنید.

3. تصمیم بگیرید که چند سهام بخرید
شما برای خرید تعداد معینی سهام یا پر کردن کل سبد سهام خود با سهام به هیچ وجه نباید کاملاً تحت فشار باشید. در نظر گرفتن شروع كوچك - كاملاً كوچك - با خرید تنها یك سهم ، می توانید تصور كنید كه مالكیت سهام جداگانه چیست و آیا این قدرت را دارید كه از طریق تكه های خشن با حداقل كاهش خواب سوار شوید. با تسلط بر متغیر سهامدار ، می توانید به مرور موقعیت خود را اضافه کنید.

سرمایه گذاران جدید سهام ممکن است بخواهند سهام کسری را نیز در نظر بگیرند ، یک پیشنهاد نسبتاً جدید از کارگزاران آنلاین که به شما امکان می دهد بخشی از سهام را به جای سهم کامل خریداری کنید. این بدان معنی است که شما می توانید با سرمایه گذاری بسیار کمتری وارد سهام گران شوید - شرکت هایی مانند گوگل و آمازون که به قیمت چهار رقمی سهام معروف هستند. SoFi Active Investing ، Robinhood و Charles Schwab از جمله کارگزارانی هستند که سهام جزئی را ارائه می دهند.

بسیاری از کارگزاری ها ابزاری را ارائه می دهند که مبالغ دلار را به سهام نیز تبدیل می کند. اگر مبلغ تعیین شده ای که می خواهید سرمایه گذاری کنید - مثلاً 500 دلار - و می خواهید بدانید که این مقدار سهام می تواند خریداری کند ، این می تواند مفید باشد.

4. نوع سفارش سهام خود را انتخاب کنید
با تمام این اعداد و ترکیبات کلمات مزخرف در صفحه سفارش آنلاین کارگزار خود کنار گذاشته نشوید. به این اصطلاحات اساسی معاملات سهام مراجعه کنید:
حرکات تجاری فانتزی و انواع سفارشات پیچیده بسیار بیشتر است. اذیت نکنید - یا شاید همیشه. سرمایه گذاران مشاغل موفقی را برای خرید سهام صرفاً با دو نوع سفارش ایجاد کرده اند: سفارشات بازار و سفارشات محدود.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

رقابت بین رستوران ها شدید است و برای موفقیت باید همه تلاش خود را بکنید. ما با 25 ایده و استراتژی بازاریابی در رستوران به شما کمک می کنیم که نوید می دهد به شما در بهبود تجارت و جلب توجه شکم در همه جا کمک کند!

توجه: اگر به دنبال استراتژی های بازاریابی رستوران خاص COVID-19 هستید ، به اینجا مراجعه کنید.

تبلیغات رستوران
1. عکسهای فودی
اگر تا به حال وارد اینستاگرام شده باشید ، می فهمید که پورنو غذایی زنده و سالم است.

مسلماً بهترین روش برای تبلیغات آنلاین رستوران شما ، عکس های با کیفیت بالا و القا کننده ی ولز است. این روزها مطالب بصری به صورت آنلاین مورد تقاضا قرار گرفته است و داشتن عکسهایی با ظاهر زیبا در وب سایت و رسانه های اجتماعی مختلف برای ترسیم چشم های گرسنه ضروری است.

بازاریابی رستوران
یک حرفه ای را برای گرفتن چند عکس درجه یک در نظر بگیرید یا سبک DIY را با تلفن هوشمند خود امتحان کنید. هشدار داده شود - گرفتن عکس های غذایی بسیار عالی می تواند سخت تر از آنچه به نظر می رسد ، زیرا نور اغلب یک عامل اصلی است. در مورد گرفتن عکسهای غذایی A + خودتان در این مقاله Gizmodo بیشتر بدانید. در این پست Udemy نیز توصیه های خوبی ارائه شده است. ما ایده های بیشتری برای رونق کسب و کار شما در اینجا داریم.

2. برنامه های وفاداری
همکاری با برنامه های غذایی آنلاین قطعاً باید به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی رستوران شما مورد توجه قرار گیرد. مشارکت با برنامه های آنلاین بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا از طریق برنامه های گیمیفیکیشن و وفاداری به مشتری ، که به بازدیدکنندگان یک بار خرید یا تخفیف رایگان برای بازدید تعداد معینی از بارها ارائه می دهد ، رستوران خود را بررسی کنند.

برنامه های وفاداری رستوران
برنامه های معروف غذایی که برنامه های وفاداری یکپارچه را ارائه می دهند عبارتند از:

شکم
سطح بالا
بلوک های وفادار
پرکا
شما همچنین می توانید آن را به مدرسه قدیمی بزنید و کارت های پانچ را پخش کنید. آنها به خوبی برنامه ها جالب نیستند ، اما هنوز نشان می دهد که شما برای مشتریان ارزش قائل هستید و از وفاداری آنها قدردانی می کنید!

به ایده های بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای رایگان ما را برای 69 ایده خلاق بازاریابی برای رونق کسب و کار خود در اینجا بارگیری کنید!
3. Yelp
Yelp از قدرت فوق العاده ای در صنعت رستوران داری برخوردار است و داشتن پشتوانه ای قوی از نظرات مثبت Yelp مانند داشتن یک دسته از غازهای طلایی است - بررسی های Yelp می تواند شگفتی هایی برای تجارت شما ایجاد کند. من یک کل پست وبلاگ نوشتم که به شما کمک می کند تا نظرات Yelp بیشتری دریافت کنید ، بنابراین در اوقات فراغت آن را مطالعه کنید.

مهمترین نکته ای که باید در مورد Yelp بدانید این است که افراد می توانند شما را بازبینی کنند و حتی اگر حساب کاربری را راه اندازی نکنید. به همین دلیل ، شما به عنوان صاحب رستوران باید کاملاً فعال باشید و حساب Yelp خود را بپوشانید تا به جای اینکه علیه شما باشد ، برای شما مفید باشد.

این به این معنی است که هرچه بیشتر جزئیات اضافه کنید ، مانند:

عکس ها ، و بسیاری از تصاویر
ساعات فروشگاه
محل
منو
حدود قیمت
Wi-Fi / صندلی در فضای باز / پارکینگ / و غیره
تمام تلاش خود را به کار ببرید تا جزئیات Yelp را اضافه کنید.

نکته مهم دیگری که باید در مورد Yelp به خاطر بسپارید نحوه مدیریت بازخورد است. بسیار جالب است که از Yelpers برای بررسی خود ، مثبت یا منفی ، تشکر می کنیم.

اگر بازخورد منفی گرفتید ، همیشه با روشی مودبانه و حرفه ای پاسخ دهید. من یک بخش کامل در راهنمای کامل پست Yelp دارم که در مورد چگونگی مدیریت نظرات منفی است ، اما نسخه خلاصه این است که همیشه میزبان بخشنده را بازی کنید.

اگر به طور منفی به نقد منفی پاسخ می دهید ، از بازپرس برای بازخورد تشکر می کنید ، برای این حادثه عذرخواهی می کنید و قول می دهید که در آینده بهبود یابد. همچنین ممکن است بخواهید برای اطلاعات بیشتر در مورد هرگونه اتفاق منفی ، به طور خصوصی با بازپرس تماس بگیرید. برخی از صاحبان مشاغل پیشنهاد می کنند کارت های هدیه را برای یلپرهایی که کمتر از تجربه های مطلوبی داشته اند ارسال کنند ، به این امید که آنها را برای یک فرصت دوباره درب منزل بازگردانند. من این کار را به نفع بسیاری از مشاغل دیده ام ، زیرا بازرسان غالباً از ملاحظات نشان داده شده اظهار تملق می کنند و در انتقاد خود سخاوتمندانه تر می دانند که صاحب رستوران برای نظر خود ارزش قائل است و برای بهبود آن سخت تلاش می کند.

4. حساب + Google خود را تنظیم کنید
تنظیم حساب Google+ رستوران شما به همان اندازه تنظیم حساب Yelp مهم است (هک ، شاید حتی مهم تر). به همین دلیل است:

وقتی در Google یک شغل را جستجو می کنید ، نمودار دانش Google اطلاعات کسب و کار را در نوار کناری ارائه می دهد. نمودار دانش Google ، بخش عمده ای از اطلاعات خود را از + Google جمع آوری می کند ، بنابراین راه اندازی کسب و کار شما در + Google یک پاداش بزرگ است ، زیرا نمایش رستوران شما از طریق نمودار دانش Google امکان جستجوی املاک بیشتر (به صورت رایگان) را فراهم می کند!

نکات بازاریابی رستوران
همچنین بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا شما را در + Google بازبینی کنند ، زیرا Knowledge Graph دوست دارد نظرات کاربران Google را جمع کند.

5. تبلیغات با هدف جغرافیایی
برای اکثر رستوران ها ، محلی نام بازی است. بیشتر افراد به دنبال غذاهای مناسب در نزدیکی خانه هستند و شما با سرمایه گذاری در تبلیغات هدفمند جغرافیایی بیشترین ارزش را در تلاش برای بازاریابی آنلاین خواهید گرفت. تبلیغات با هدف گذاری جغرافیایی به شما کمک می کند تا صرفه جویی کنید ، و اطمینان حاصل کنید که فقط کاربران در برخی از شهرها یا در شعاع خاصی تبلیغات شما را مشاهده می کنند (با حذف کلیک های غیر مرتبط ، که هزینه های بالایی برای شما دارد).



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی از طریق ایمیل: بازاریابی از طریق ایمیل به دستیابی مخاطبان مورد نظرتان از طریق ایمیل اشاره دارد.
تبلیغات: تبلیغات یک ابزار تبلیغاتی پولی است که بازاریابان برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. این شامل تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تلویزیون و تبلیغات مجله است.
تبلیغات فروش: تبلیغات فروش مشوق های موقتی است ، مانند معاملات یا دنباله های پیشنهادی برای مدت زمان کوتاه. این تبلیغات برای تشویق مشتریان احتمالی به آزمایش محصول و خدمات قبل از خرید استفاده می شود.
بازاریابی مستقیم: بازاریابی مستقیم زمانی است که شما مستقیماً با مخاطبان خود تماس بگیرید و از طریق ارتباطات دو طرفه روابط برقرار کنید.
روابط عمومی: روابط عمومی در حال ارائه تصویر مطلوبی از محصولات و خدمات شما است.
7 اصل بازاریابی
در سال 1981 اصول بازاریابی به 7P افزایش یافت. بنابراین ، برخی از شرکت ها از 7Ps بازاریابی به جای 4P اولیه استفاده می کنند. در زیر سه اصل اضافی وجود دارد که برخی مشاغل از دهه 1980 تاکنون در بالای 4P ذکر شده در بالا استفاده می کنند.

مردم
افراد همچنین بخش مهمی از هر سازمان تجاری هستند. از اعضای تیم گرفته تا مدیر شعبه تا نمایندگان خدمات به مشتریان ، همه نقش اساسی در پیشرفت یک سازمان تجاری دارند.

استخدام افراد مناسب که دارای آموزش هستند و قادر به انجام کار مناسب هستند برای یک سازمان تجاری ضروری است. علاوه بر این ، خدمات عالی مشتری که به نگرانی ها و نیازهای مشتری توجه داشته و آنها را برآورده می کند ، برای رشد تجارت ضروری است.

افرادی که توانایی و همچنین رانندگی و آموزش را برای انجام کار خود دارند ، می توانند در ایجاد و اجرای طرح بازاریابی به روش صحیح تفاوت چشمگیری ایجاد کنند.

بسته بندی
بسته بندی یکی دیگر از اصول بازاریابی است. بسته مناسب تفاوت زیادی در ایجاد یک تأثیر اولیه خوب ایجاد می کند. بسته بندی به نحوه ارائه محصول یا خدمات شما به مردم اشاره دارد. بسته بندی خوب بهترین راه برای توجه و برجسته شدن محصول شما است تا مردم محصول شما را به جای رقبای شما انتخاب کنند.

بسته بندی فرصتی است که شما می توانید محصول خود را جذاب تر و متفاوت از محصولات دیگر کنید. این اولین برداشت قدرتمندی را ایجاد می کند که باعث می شود مردم محصول شما را در میان سایر رقبا انتخاب کنند.

شواهد فیزیکی
این شامل مواردی است که مشتریان هنگام تعامل با یک تجارت مشاهده می کنند. اطمینان حاصل کنید که محیطی که محصول یا خدمات در آن ارائه می شود کاربرپسند و جذاب است. بسته بندی ای که استفاده می کنید برای مشتریان جذاب بوده و نشانگر برند شما است.

شواهد فیزیکی همچنین شامل تجربه مشتری با محصول یا خدمات می باشد. این دانش برای اولین بار از مشتری یا محصول شما دانش کاملی را ارائه می دهد. در آنجا مشتری می تواند نتیجه محصول شما را بخواند یا ببیند و سطح اطمینان ایجاد کند که آنها را به انتخاب آن ترغیب کند.

شواهد فیزیکی هرگونه تعامل فیزیکی تجارت با مشتریان در فروشگاه ها یا دیجیتال است. همچنین شامل مطالعات موردی و شهادت مشتریان راضی است. شرکت ها با تمام این تعاملات آگاهی از برند را ایجاد می کنند و فروش آنها را افزایش می دهند.

روند
برخی از مشاغل اغلب از یک اصل بازاریابی دیگر استفاده می کنند که فرآیند نامیده می شود. این فرایند به کل تجربه محصول یا خدمات اشاره دارد. از شروع تا پایان. این همچنین برای کمک ارائه شده پس از تحویل محصول اعمال می شود. این شامل مدت زمان تحویل محصول یا خدمات و نحوه رسیدگی شما به مشتریان است. پس از کل مراحل ، اگر مشتریان شما خوشحال و راضی هستند ، این مسئله باعث می شود تفاوت چشمگیری در رشد سریع کسب و کار شما ایجاد شود.

همه این مخلوط های بازاریابی نقش اساسی در موفقیت یک کسب و کار دارند و کل فرایند را برنامه ریزی بازاریابی می نامند.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یک استراتژی عالی برای بازاریابی یک بخش اساسی برای هر تجارت موفق است. این برنامه بر آنچه می خواهید برای تجارت خود بدست آورید متمرکز است. بازاریابی اطلاعات دادن به مردم و نشان دادن دلایل انتخاب محصول و خدمات شما به آنها است.

ممکن است بازاریابی مانند قبل از ارزیابی دنیای دیجیتال به نظر نرسد ، اما اصول اساسی بازاریابی همچنان یکسان است. این اصول به عنوان یک فرمول اساسی برای ارزیابی و ارزیابی مجدد تجارت و اطمینان از دستیابی کامل پتانسیل و رشد به کار خود استفاده می شود.

اصول بازاریابی چیست؟
اصول بازاریابی متداول ترین اصولی است که از دهه 1960 وجود داشته است ، این اصول در طول زمان امتحان کرده اند و برای دهه ها ثابت مانده اند - با کمی تغییر در اینجا و آنجا -. مشاغل از این اصول برای یک استراتژی بازاریابی موفق پیروی می کنند.

چهار اصل اصلی بازاریابی به 4Ps یا 4P ماتریس بازاریابی گفته می شود که شرکت ها برای استراتژی بازاریابی خود از آنها استفاده می کنند. این چهار اصل اصلی بازاریابی محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغ بهم پیوسته اند و با هم کار می کنند. از این رو ، آنها به عنوان مخلوط بازاریابی نیز شناخته می شوند.

ممکن است تغییراتی در این چهار اصل مشاهده کنید. علاوه بر این ، در دهه 1980 ، دو اصل دیگر به این چهار اصل اصلی اضافه شد که توسط برخی از شرکت ها استفاده می شود و به آنها 7P گفته می شود.

1. محصول
محصول یکی از مهمترین اصول بازاریابی است. این محصول می تواند کالا یا خدماتی باشد که شما به مشتریان ارائه می دهید. نکته مهمی که اغلب بازاریابان از آن چشم پوشی می کنند این است که قبل از تصمیم گیری در مورد آنچه می خواهید ارائه دهند ، جذابیت محصول و بازار آن را مشاهده می کنید.

اگر می خواهید محصولی سودآور بفروشید ، باید برنامه ریزی کاملی انجام دهید و از نگاه مشتریان به محصول خود نگاه کنید و تمام عوامل اساسی در برنامه خود را در نظر بگیرید. این عوامل ممکن است شامل س questionsالاتی از قبیل نیاز مشتری ، کیفیت محصول شما ، تفاوت آن با دیگران و نقطه فروش آن و همچنین امنیت آن برای مشتریان شما باشد.

شما نه تنها به یک محصول با کیفیت نیاز دارید بلکه می توانید کیفیت محصول خود را با موفقیت برای مصرف کنندگان احتمالی خود تعریف کنید و آنها را به مصرف کننده تبدیل کنید.

2. قیمت
قیمت آن پولی است که مشتری برای محصول یا خدماتی که دریافت می کند باید بپردازد. قیمت گذاری دو نوع است ، مانند قیمت های هزینه محور و قیمت های بازار محور.

در قیمت های بازار محور ، قیمت بیشتری نسبت به قیمت سهم وجود دارد و نیاز به تحقیقات کامل در بازار است. برخی از مواردی که باید بررسی شود:

آنچه مشتریان شما حاضر به پرداخت آن هستند.
قیمت محصولات مشابه از طرف رقبای شما.
و اهدافی که شرکت شما برای رسیدن به آنها در نظر گرفته است.
علاوه بر این ، قیمت پس از تعیین ارزش بازار انتخاب می شود. یا با توجه به ارزش ، شما از طریق محصول یا خدمات خود ارائه می دهید. اگر قیمت بالاتری از ارزش بازار بخواهید ، مشتریان انتظارات بیشتری از محصول شما دارند و اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید ، باید انتظارات آنها را برآورده کنید. همچنین می توانید قیمت را با زمان تنظیم کنید تا مطمئن شوید که در بازار فعلی شما مناسب است.

 

3. محل قرار دهید
مکان به فرآیند آوردن محصولات و خدمات شما به مشتریان اشاره دارد. مکان هر کجا محصول یا خدمات شما برای خرید در دسترس است و مشتریان می توانند آنها را خریداری کنند. این می تواند یک فروشگاه آجر و ملات ، یک وب سایت آنلاین باشد ، یا می توانید از چندین کانال برای دسترسی به مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

برای یک کسب و کار ضروری است که مکان مناسب و مناسب مشتری را انتخاب کند و برای افزایش فروش محصول با مشتری بالقوه تماس بگیرد. بنابراین ، برنامه ریزی دقیق برای قرار دادن یا توزیع محصول شما برای یک تجارت موفق مهم است. به عنوان مثال ، دانستن اینکه مشتریان احتمالی شما کجا هستند ، مکان شما باید در کجا قرار داشته باشد و نحوه اتصال مشتریان بالقوه شما به مکان شما بخشی اساسی از رشد تجارت شماست.

علاوه بر این ، در عصر دیجیتال امروز ، مهم نیست که فروشگاه یا خدمات شما در کجا واقع شده است ، حضور دیجیتال می تواند تفاوت زیادی در ارتباط با مشتریان بالقوه شما ایجاد کند. از آنجا که افراد بیشتر و بیشتر تمایل به جستجوی آنلاین نیازهای خود دارند.

4. ارتقا
تبلیغات ایجاد آگاهی برای محصولات ، خدمات ، شرکت و مارک شما است. تمام روش هایی که یک شرکت برای ایجاد آگاهی برای محصولات و خدمات خود استفاده می کند به عنوان تبلیغ شناخته می شود. ارتقا باید به مشتریان دلیل انتخاب محصول یا خدمات شما را ارائه دهد و همچنین مزایای استفاده از محصول شما را به مشتریان احتمالی نشان دهد.

ارتقا is ستون فقرات بازاریابی است و به اندازه کیفیت محصولات تولید شده برای مشاغل بسیار مهم است. منظور از برقراری ارتباط با مخاطبان هدف از طریق کانالهای مختلف و ایجاد آگاهی برای محصول و خدمات شماست.

روش های متفاوتی برای آگاهی از بازار در مورد محصول یا خدمات شما استفاده می شود. موارد زیر برخی از محبوب ترین روش هایی است که بازاریابان برای ارتباط با مشتریان احتمالی خود استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

آیا شما یک طرفدار اپل یا کاربر قدرتمند اندرویدی هستید؟

شانس این است که ، آیا شما یکی هستید و یا دیگری بستگی به آنچه شما انجام می دهید ، ارزشهای شما چیست و چگونه با یک برند مشخص می شوید. کسانی که از آیفون ها استفاده می کنند ، دستگاه های کاربرپسند و جوان تری دارند ، باسن و دارای ارزش هستند ، در حالی که طرفداران Droid احتمالاً پیرتر ، مرد هستند و ویژگی های فنی سخت را به طراحی دوستانه ترجیح می دهند.

بازاریابان تلفن همراه به خوبی از عواملی که در تصمیم گیری مصرف کننده هنگام خرید تلفن همراه تأثیر می گذارد آگاه هستند - عواملی که نه تنها جنبه هایی مانند سرعت ، اتصال و ویژگی های خاص را در نظر می گیرند بلکه ویژگی های روانشناختی مانند شخصیت ، سبک زندگی و وفاداری به برند را در نظر می گیرند. این آگاهی در تبلیغات و تبلیغات تلفن همراه مثال می زند که تمایل به تأکید بر سبک و احساسات دارد و نشان می دهد که چگونه یک تلفن می تواند شیوه زندگی مصرف کننده را بهبود بخشد.


تحقیقات مصرف کننده به هدایت این تلاش های تبلیغاتی کمک می کند ، و شرکت ها را از آنچه مشتریانشان می خواهند قبل از آنکه حتی بدانند که می خواهند ، آگاه سازد. تولیدکنندگان تلفن های همراه با موفقیت فراوان در این تحقیق سرمایه گذاری کرده اند و از انواع واکنش های روانشناختی محصولات ، مارک ها و تبلیغات خود در مشتریان استفاده می کنند.
آیا تلفن هوشمند جدید ، گرانبها ، فناوری پیشرفته یا تلفن حساس به بودجه ، سنتی تر را انتخاب می کنید؟

براساس آماری از گزارش مصرف کننده موبایل 2011 ، بازار ایالات متحده برای تلفن های همراه طی دو دهه گذشته بسیار زیاد شده است.

تعداد مشترکین تلفن همراه در سال 1990 5 میلیون نفر بود.
تعداد مشترکین تلفن همراه در سال 2008 263 میلیون نفر بوده است.
86٪ آمریکایی ها دارای تلفن همراه هستند.
درآمدهای سالانه ارائه دهندگان عمده خدمات در کل بیش از 150 میلیارد دلار امروز است.
منبع: Experian Simmons Insight Consumer

تولید کنندگان تلفن های همراه امروزه هنگام خرید تلفن های همراه جدید ، انتخاب بیشتری را نسبت به گذشته به مصرف کنندگان ارائه می دهند. اما تولید یک گوشی جدید اقدامی گران است ، به این معنی که محققان بازار باید به تولیدکنندگان کمک کنند تا دقیقاً آنچه مشتری در تلفن می خواهد را تعیین کنند.

مطابق با "عوامل مؤثر بر انتخاب مصرف کننده تلفن های همراه: دو مطالعه از فنلاند" ، که در ژورنال Euromarketing منتشر شده است ، این که آیا مصرف کننده بین یک تلفن یا گوشی دیگر انتخاب کند ، نتیجه چندین ویژگی است ، از جمله:

قیمت
نام تجاری
اندازه
رابط
مشخصات فنی
در مطالعه خود ، محققان Heikki Karjaluoto و دیگران می نویسند که در حالی که عواملی مانند قیمت و ویژگی های فنی برای مصرف کنندگان قدیمی تر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند ، برند و رابط برای افراد جوان بسیار مهم تر است.

مصرف کنندگان قدیمی تمایل دارند تلفن هایی را ارزیابی کنند که به آنها کمک می کند تا وقت خود را به طور موثرتری مدیریت کنند ، ویژگی ها و برنامه هایی را ارائه می دهند که بار زندگی روزمره آنها را کاهش می دهد. برای مصرف کنندگان جوان که مسئولیت چندانی ندارند ، این برنامه ها دومین ویژگی را مانند دوربین ها ، بازی ها و وبگردی بازی می کنند.

خدمات ارتباطی - صدا ، متن ، تصاویر
اینترنت بی سیم - مرور ، ایمیل ، فیلم آنلاین
خدمات رسانه ای - برنامه ها ، فیلم ها ، موسیقی
منبع: عوامل مؤثر بر انتخاب مصرف کننده تلفن های همراه: دو مطالعه از فنلاند

این مطالعه خاطرنشان می سازد که برای اهداف تبلیغاتی ، این یافته ها پیامدهای جدی دارد. محققان به تولیدکنندگان تلفن های همراه توصیه می کنند برای درگیر کردن مصرف کنندگان بالقوه بیشتر ، ویژگی های فنی تلفن های خود را برجسته کنند. با این حال ، این ویژگی برجسته باید فراتر از لیست کردن ویژگی های موجود در zhargon فنی باشد تا در واقع این ویژگی ها را در عمل نشان دهد و اینکه چگونه می توانند زندگی مصرف کننده را بهبود ببخشند.

اپل در تلاشهای تبلیغاتی خود برای آیفون این اطلاعات را مورد توجه قرار داده است. آگهی های تجاری برای آیفون تمایل دارند دقیقاً نشان دهند که چگونه می تواند زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار دهد ، بدون این که بیننده را با بسیاری از جنبه های فنی پایین بیاورد.

یک تجارت خاص که سرعت وبگردی سریع تلفن را نشان می دهد ، مردی را مشاهده می کند که صحنه ای از "دزدان دریایی کارائیب" را مشاهده می کند ، جایی که یک ماهی مرکب غول پیکر یک کشتی دزدان دریایی را پوشانده است. با الهام گرفتن ، این مرد سپس کالاماری را در منطقه خود جستجو می کند و توسط مرورگر وب سریع اپل به یک رستوران نزدیک منتقل می شود.

اپل با برجسته کردن نحوه بهبود زندگی شما ، اپل ویژگی ها و شخصیت برند خود را نیز تقویت می کند. محصولات اپل که به عنوان کاربرپسند ، ساده و باسن شناخته می شوند ، تمایل به جذب شخصیت های خاص دارند - شخصیت هایی که با تلاش های بازاریابی هدف قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

روشی که شرکتهای فن آوری و نرم افزار برای دستیابی به بازاریابی به خود نیاز دارند در حال تحول است و استفاده از تاکتیک هایی که نتایج واقعی را به دست می آورند ضروری است.
با توجه به افزایش رقابت برای جلب توجه در کانال های دیجیتال ، شرکت های فناوری در بخش B2B می توانند برای دستیابی به تصمیم گیرندگان مناسب در کانال های مناسب برای افزایش قیف فروش خود تلاش کنند. امکان ارتباط با این تصمیم گیرندگان درباره یک موضوع مهم ، هدف یا چالش برای تجارتشان می تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت بیشتر هر سازمان فناوری سازمانی بگذارد.

پس یک شرکت فناوری برای انجام چیست؟ برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود در ابتکارات بازاریابی ، سازمان ها باید با اثبات این نکته که می فهمند صنعت هدف خود را با چه چالش هایی روبرو می کند ، به دنبال استراتژی ها و ابزاری باشند که بیشترین پتانسیل را برای در اختیار تصمیم گیری ها داشته باشند ، آنها رهبر فکری هستند و یک راه حل منحصر به فرد دارند که بتواند ROI قابل توجهی ارائه دهید.

به همین منظور ، ما به برخی از بهترین راهکارهایی که شرکتهای فناوری می توانند فقط این کار را انجام دهند ، خواهیم پرداخت. در اینجا هفت استراتژی کلیدی بازاریابی وجود دارد که شرکتهای فناوری سازمانی می توانند از آنها برای تغییر نحوه بازاریابی خود استفاده کنند.

فهرست مطالب

شماره 1: محتوای ویدیوی اصلی

شماره 2: بازاریابی آنفلوانزا

شماره 3: محتوای ارزشمند

شماره 4: ادغام رویدادهای زنده

شماره 5: ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

شماره 6: بازاریابی مجدد مشتری موجود

شماره 7: ابزارها و تجربیات تعاملی

نتیجه گیری: راه حل های کلیدی

دریافت اطلاعات بین المللی بازاریابی
به بیش از 5،000 نفر بپیوندید و در خبرنامه TechMarketing ما عضو شوید.

آدرس ایمیل
یا به گروه هکرهای رشد SAAS ما در Linkedin بپیوندید.

جدید!
مقاله جدید 101 ایده های بازاریابی برای شرکت های فناوری و نرم افزار را بررسی کنید.

 

 

فصل 1

محتوای ویدیوی اصلی
محتوای ویدئویی به عنوان ابزاری برای بازاریابی با معرفی شرکتهای فن آوری برای ارائه راه حلهای خود بسیار شایع می شود. در حالی که ممکن است کسی وقت لازم را برای رفتن به صفحه داده های یک محصول یا شرکت نداشته باشد ، تقریباً همه افراد وقت خود را برای تماشای یک فیلم سرگرم کننده و جذاب ، دو یا سه دقیقه ای در مورد یک راه حل که می تواند برای آنها ارزشمند باشد ، تماشا می کنند.
در اینجا مناطق اصلی برای تمرکز هنگام تولید محتوای ویدیویی برای بازاریابی محصول یا راه حل شما وجود دارد:

 

داستانهای عالی
اگرچه فناوری شما احتمالاً پیچیده ، قوی و چشمگیر است ، در هنگام استفاده از فیلم برای بازاریابی راه حل خود باید روی گفتن یک داستان قانع کننده متمرکز شوید. بیننده را طی کنید که چگونه یک مشتری خاص از "A تا Z" دریافت کرده ، چگونه شرکت شما شروع به کار کرده یا چگونه یک تیم یک ویژگی خاص را دریافت کرده است. ابتدا افراد را با داستان خوب و آسان درک کنید ، سپس بعداً در تماس های فروش با مشخصات آنها حفر کنید.

 

فیلم های سرگرم کننده
فقط به این دلیل که در فضای شرکت B2B قرار دارید به این معنی نیست که فیلم های شما باید خشک و فنی باشند. در حقیقت ، نقطه مقابل درست است. ایجاد فیلم هایی که مخصوصاً خنده دار ، طنزآمیز و سرگرم کننده باشند به شما کمک می کند تا از جمعیت دور شوید. به عنوان مثال یادگار جدید را بگیرید. محبوب ترین ویدیوی آنها در کانال YouTube New Relic یک وبینار یا آموزش نیست ، یک فیلم رپ خنده دار درباره کد نویسی است که توسط یکی از کارمندان آنها ساخته شده است.

 

 

مطالب مفید
استراتژی محتوای ویدیوی شما همچنین باید فضای مناسب و آموزشی را برای شما ایجاد کند. این می تواند شامل مواردی مانند آموزش نحوه استفاده از راه حل ، نمایندگی محصول ، وبینارها درباره روند صنعت و بهترین شیوه ها یا فیلم های سبک "چگونه به" باشد. وبینارها به ویژه مفید هستند ، زیرا با ایجاد درخواست برای تبادل اطلاعات مخاطبین خود ، می توانید بانک اطلاعات تماس خود را بسازید و در آینده با آن مخاطبین مشغول فعالیت بازاریابی یا فروش باشید.

 

 

توصیفات مشتری.
از نظر بازاریابی فناوری چند مورد قدرتمندتر از خریدار هدف شما برای خودشان وجود دارد ، "این راه حل برای یک شرکت دیگر درست مثل ما کار کرده است ، بنابراین ممکن است برای ما کار کند؟" این نکته در پشت فیلم های گواهی مشتری است. و اگر راه حل شما به چندین عمودی خدمت می کند ، در صورت امکان می خواهید توصیفات مربوط به هر بخش را جمع کنید.

ویدیوی توصیفی مشتری DunFin Donuts از SalesForce به ناخن روی سر برخورد می کند ، زیرا به سمت چشم انداز خرده فروشی آنها هدف گرفته شده است و مارکی دارد که در صنعت مشهور است.


ایجاد Infographics متحرک
اکثر شرکت های B2B شرکت مدتی است که تولید اینفوگرافیک را انجام می دهند. آنها روشی آسان و رنگارنگ برای ارائه حقایق و اطلاعات مربوط به شرکت یا صنعت شما به خریداران بالقوه هستند. با این حال ، شرکت های فنی با بازاریابی تر و با بهره گیری از تولید اینفوگرافیک های متحرک ، قدم هایی را برداشته اند. این کلیپ های 1-2 دقیقه کوتاه شامل تمام اطلاعاتی است که شما معمولاً در اینفوگرافیک سنتی ارائه می دهید ، اما بیشتر در قالب "اسلاید توسط اسلاید" روی موسیقی تنظیم شده است. سپس انیمیشن ها اضافه می شوند تا به زنده ماندن این آمار کمک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

1. یک نام رویداد جذاب ایجاد کنید
تبلیغ رویداد شما با نام رویداد شروع می شود: این نخستین تعامل است که شرکت کنندگان بالقوه با رویداد شما دارند.

وقت بگذارید تا نامی را انتخاب کنید که هم جذاب باشد و هم از آنچه رویداد شما درمورد آن است نشانه می گیرد.

با تیم یا حامیان مالی خود مغزی ایجاد کنید تا لیستی از اسامی بالقوه را تهیه کنید. اگر احساس گیر کرده اید ، از یک تولید کننده نام شرکت ورزشی برای شروع کار خود استفاده کنید.

آن را ساده نگه دارید. رویدادهای ورزشی مانند سوپر باول ، جام جهانی و المپیک نام های ساده ای دارد. با این حال ، آنها در سراسر جهان به مارک های قابل تشخیص تبدیل شده اند.

نکته: در اینجا می توانید یک راهنمای عالی برای ارائه اسامی رویداد ارائه دهید.

2. از پوسترهای رویداد استفاده کنید
در عصر دیجیتال ، به راحتی می توان پوسترها را ابزاری برای تبلیغ رویدادها کرد. گذشته از این ، آنها نمی توانند به اندازه تبلیغات در رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های دیجیتال ، به اندازه مخاطب گسترده باشند ، درست است؟

اشتباه.

پوسترها هنوز هم در میان موثرترین راه های تبلیغات رویدادهای ورزشی قرار دارند: حداقل 18٪ افرادی که تبلیغات پوستر را می بینند ، سرانجام در این رویداد تبلیغ شده شرکت می کنند.

پوسترها هنوز هم راهی عالی برای تبلیغ یک رویداد ورزشی هستند
پوسترها هنوز مرده نیستند. مال شما را از هم جدا کنید.
مزایای دیگر استفاده از پوسترها عبارتند از:

آنها ارزان تر از بسیاری از اشکال دیگر تبلیغات چاپی هستند.
به دلیل ماهیت دیداری چشمگیر ، پوسترها جلوه ای ماندگار از خود به جا می گذارند.
پوسترها تا زمانی که دست نخورده باقی بمانند ، به تبلیغ این رویداد ادامه خواهند داد.
نکته اصلی این است که پوسترها را در نقاط مناسب قرار دهید تا مخاطبان مربوطه را به خود جلب کنید. مکانهایی مانند:

ورزشگاهها
سالن های ورزشی
سالن های ورزشی
زمین های فوتبال
زمین تنیس
پارک های بیس بال
مدارس
... و غیره
برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه اطلاعات و گرافیکی باید در پوستر درج شود ، با حامیان رویداد و سایر ذینفعان خود مشورت کنید.

نکته: اگر با یک طراح گرافیک حرفه ای کار نمی کنید ، می توانید الگوهای پوستر ورزشی عالی برای کمک به شما پیدا کنید.

3. با تأثیرگذار کار کنید
طرفداران ورزش و شرکت کنندگان بالقوه اگر از شخصی که مورد احترام در این زمینه است می شنوند با رویدادهای ورزشی شما بهتر ارتباط خواهند داشت.

برای یک رویداد ورزشی محلی ، تأثیرگذار شما می توانند بازیکنان محلی ، مربیان ، خبرنگاران ورزشی و حتی طرفداران قابل توجه باشند.

دریابید که آیا انجمن ها یا گروه های رسانه های اجتماعی وجود دارند که چنین شخصیت هایی به طور مرتب با آنها ارتباط برقرار می کنند. به انجمن ها بپیوندید و ببینید آیا می توانید آنها را با رویداد خود درگیر کنید. شاید آنها بتوانند این پیام را برای طرفداران خود پخش کنند؟

اگر مخاطبان بسیار وسیع تری را هدف قرار می دهید ، تأثیرگذار تناسب اندام یا تأثیرگذار ورزشی را برای افزایش دسترسی خود در نظر بگیرید. با راهنماهایی مشورت کنید که به شما در انتخاب و کار مؤثر با تأثیرگذار ورزشی کمک می کنند.

مرتب سازی از طریق لیست های تأثیرگذار به صورت دستی می تواند دشوار و فرسوده باشد. خوشبختانه ، درگاههای جستجو وجود دارد که بطور خاص برای کمک به شما در یافتن تأثیرگذار مرتبط است. از آنها استفاده کنید تا مناسب ترین موارد را برای مخاطب و رویداد خود پیدا کنید.

هر کس را انتخاب کردید که با او کار کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها اطلاعات دقیقی دارند و می توانند برای شفاف سازی سریع به شما برسند.

نکته: با یادگیری چگونگی کار مؤثر با تأثیرگذار ورزشی ، این مسئله را به شکلی بالا بکشید.

4- بازاریابی در رسانه های اجتماعی
کمپین های تبلیغاتی در سایت های اصلی رسانه های اجتماعی رویداد ورزشی شما را در معرض مخاطبان گسترده قرار می دهند.

برای تبلیغ رویداد ورزشی خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
هنگام تبلیغ رویدادهای ورزشی از رسانه های اجتماعی غافل نشوید.
برای تبلیغ موثر رویداد ورزشی خود در رسانه های اجتماعی از نکات زیر استفاده کنید.

یک وب سایت یا صفحه رویداد را طراحی کنید
وب سایت رویداد یا صفحه اصلی سکوی اصلی شما برای ترویج این رویداد و تعامل با مخاطبان خود خواهد بود (بیشتر به مرحله 6 مراجعه کنید). همچنین به شما این امکان را می دهد که تبلیغات سفارشی را در توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام ارسال کنید.

یک هشتگ ساده اما جذاب را ایجاد کنید
به یاد داشته باشید که یک هشتگ رویداد خاطره انگیز داشته باشید. هشتگ ها وزوز ایجاد می کنند و پیگیری مکالمات در مورد این رویداد را آسان تر می کنند. ببینید آیا می توانید در هشتگ های معروف مربوط به ورزش مانند برنامه:

#ورزش ها
#آموزش
#فعال
#football (یا ورزشی مربوط به رویداد خاص شما)
نکته: برای الهام گرفتن ، به اهمیت نوآوری هشتگ در ورزش توجه کنید.

در جایی که بلیط یا کالایی را به شما هدیه می دهید از مسابقات استفاده کنید
برگزاری مسابقات برای بلیط ها راهی عالی برای افزایش حضور و جذب افراد در مورد رویداد ورزشی شما است. همچنین می توانید با اسپانسرها کار کنید تا کالاهای مارک دار را تحویل بگیرید. برخی از ایده های مناسب کالا عبارتند از:

لباس ورزشی
تجهیزات ورزشی
بطری های آب
باندهای بدنسازی
صندلی عرشه
نکته: در نظر بگیرید سفارش کالاهای ورزشی تبلیغاتی را با نشان یا نشان تجاری خود در آن سفارش دهید.

با ارسال محتوای تیزر پیش بینی کنید
شما می توانید تیزرهایی را برای رویداد ورزشی آینده در قالب:

پشت صحنه فیلم از تجهیزات و آماده سازی های محل
مصاحبه با بازیکنان و شرکت کنندگان کلیدی
مقایسه آمار تیم و رقبا
... و غیره
اگر در فیس بوک هستید (و هستید) ، در اینجا یک راهنمای خوب برای بازاریابی برای طرفداران ورزش فیس بوک وجود دارد.

نکته: برای خودکارسازی مدیریت رسانه های اجتماعی می توانید از ابزارهای رایگان استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات

اگر در مورد بازاریابی در مقابل تبلیغات اشتباه گرفته اید ، تنها نیستید. در حالی که هر دو سیستم عامل برای تبلیغ محصولات یا خدمات به یک مخاطب هدفمند دسترسی پیدا می کنند ، اما بسیار متفاوت هستند. اگر تفاوت بین این دو را بدانید و تحقیقات بازار خود را انجام دهید ، می توانید تجارت خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.


بیایید با جستجوی تعاریف اساسی هرکدام شروع کنیم و سپس به این موضوع بپردازیم که تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات از یکدیگر متفاوت است زیرا تفاوت آن قابل توجه است.


تبلیغات فقط یک قطعه پای بازاریابی است
هرگونه آگهی (مهم نیست که چه فرمی را بگیرد) یک اعلامیه پولی ، عمومی (به معنای غیر شخصی) است که پیام قانع کننده ای است که توسط یک اسپانسر قابل شناسایی یک شرکت ، سازمان یا شخص برای مشتریان (یا بالقوه) موجود یا غیره ساخته شده است. پایه عضو سود.


تبلیغات تنها یکی از مؤلفه های کل فرایند بازاریابی است. تبلیغات بخشی از بازاریابی است که مستلزم مستقیم بیان کردن در مورد شغل ، محصول یا خدمات خود برای کسانی است که می خواهید به آنها بیشتر برسید. تقریباً در همه تبلیغات نام حامی (و اغلب اوقات یک آرم قابل تشخیص) خواهد بود.

تبلیغات شامل قرار دادن آگهی در رسانه هایی مانند روزنامه ، مجله ، نامه مستقیم ، بیلبورد ، تلویزیون ، رادیو و آنلاین است. به طور فزاینده ، در حالی که دنیای تبلیغات چاپی کم می شود ، مردم در حال یافتن راههای خلاقانه تر برای تبلیغ هستند ، مانند نمایش علائم در بالای تاکسی. تبلیغات ، زیرا شامل بسیاری از لایه ها از جمله هنر و طراحی ، قرار دادن آگهی و فرکانس است - گرانترین بخش از تمام برنامه های بازاریابی است. روابط عمومی (زیرا بسیار کارآمد است) دومین مؤلفه گران بازار و تحقیقات بازار سومین گران قیمت است.

بازاریابی قطعات متحرک زیادی دارد
بازاریابی عبارت است از برنامه ریزی ، اجرای و کنترل سیستماتیک ترکیبی از فعالیت های در نظر گرفته شده برای خریداران و فروشندگان برای مبادله یا انتقال سود بین محصولات یا خدمات. برای اهداف ما ، بیایید از اصطلاحات خریداران و فروشندگان به راحتی استفاده کنیم. حتی اگر شما یک سازمان محیط زیست غیر انتفاعی را اداره کنید ، باز هم مجبورید مردم را به این ایده بفروشید که باد منبع خوبی برای انرژی پاک است.

از بازاریابی به عنوان یک فرایند گام به گام فکر کنید که با یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد آغاز می شود - جمله ای کوتاه و قانع کننده که توصیف کننده تجارت شما است. این گزاره (یا پیام) سپس به عنوان یک موضوع راهنمایی عمل می کند و به شما کمک می کند مشتری های هدف را که علاقه مند به فروش چه چیزی هستند ، شناسایی کنید.

اگر به بازاریابی به عنوان پای فکر می کنید ، کل پای بازاریابی می تواند به تبلیغات ، تحقیقات بازار ، برنامه ریزی رسانه ها ، روابط عمومی ، روابط جامعه ، پشتیبانی مشتری و استراتژی فروش تقسیم شود. تبلیغات ، در حالی که بیشترین برش چهره شما از پای است ، اما هنوز هم تنها یک قطعه از پای بازاریابی است.

همه عناصر بازاریابی باید به طور مستقل کار کنند اما باید در جهت رسیدن به هدف بزرگتر یک کمپین بازاریابی متحد با یک پیام مشترک همکاری کنند. بازاریابی فرایندی است که به زمان نیاز دارد و می تواند ساعت ها تحقیق را در بر بگیرد تا یک برنامه بازاریابی مؤثر باشد. بازاریابی را به عنوان هر کاری که یک سازمان برای تسهیل مبادله (یا مکالمه) بین شرکت و مصرف کننده انجام می دهد ، فکر کنید.

البته قبل از خرید فضای تبلیغاتی با هر فرمی (یا استخدام یک شخص روابط عمومی) باید تحقیقات بازار خود را انجام دهید تا مشخص شود مخاطب مورد نظر شما کیست و بهترین راه برای رسیدن به آنها است. ممکن است به پایان برسد که بستر رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بهترین راه برای رسیدن به پایگاه مشتری شما است. یا ممکن است با ایجاد یک سری از ستونهای چاپی مطبوعاتی سنتی ، مشتری شما بهتر شود. با این وجود ، پس از اتمام تحقیقات شما می توانید استراتژی های بازاریابی خود را توسعه دهید ، و سپس تمام غالب های دیگر در جای خود قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

در ایجاد یک استراتژی محتوای دوگانه…
کل مصرف محتوا به دو چیز منجر می شود: جستجوی فعال و کشف غیرفعال. جستجو در کانالهایی مانند Google ، YouTube و صدا انجام می شود. کشف توسط الگوریتم های اجتماعی ، الگوریتم های اجتماعی و پوشش رسانه ها هدایت می شود. استراتژی محتوا خود را به دو قسمت تقسیم کنید - یک استراتژی را ایجاد کنید که برای همه الگوریتم های جستجو (نه تنها Google) و به دیگری به سمت الگوریتم های اجتماعی و کانال های تحت تأثیر هدایت شود. یوتیوب یک کانال جذاب است به این دلیل که این دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و یک رهبر در مشاهده حالت کشف منفعل هستند. هنگام حل و فصل YouTube ، برای حل کردن یکی از این نقشها ، برای تهیه محتوای خود در نظر بگیرید. برای حوزه تخصصی شما یا یک سری سرمقاله واقعاً جذاب فیلم ، شاید در دو کانال جداگانه ، محتوا بسیار قابل کشف و ایجاد کنید. "

- مگان اندرسون ، مدیر بازاریابی در HubSpot

در سرمایه گذاری در پرداخت اجتماعی…
"همه چیز در رسانه های اجتماعی پرداخت شده است. رفته اند روز مارک های در حال رشد ارگانیک مخاطبان. فیس بوک و گوگل پول شما را می خواهند ، بنابراین آن را به آنها بدهید. هرگز قبلاً داده ها و هدف گذاری چندان عمیق و مؤثر نبوده است. برندهایی که به جامعه اجتماعی پرداخت می کنند ، آینده خود را کنترل می کنند. "

- تراویس چمبرز ، رئیس رسانه هکر و بنیانگذار رسانه های مجلسی

در مورد تجربه مشتری قبل از خرید…
"در سال 2019 ، ابتکارات تجربه مشتری از استراتژی بازاریابی جدایی ناپذیر خواهد شد. مشتری امروز یک تجربه ثابت و چند کاناله با یک مارک می خواهد ، و به عنوان بازاریاب ، ما باید مطمئن شویم که در آن مکان با مشتری ها ملاقات می کنیم. با برقراری ارتباطات ارزشمند در طول سفر خریدار ، ما یک رابطه بلند مدت مثبت ایجاد می کنیم. تجربه مشتری دیگر چیزی نیست که پس از فروش اتفاق بیفتد: این یک بخش لاینفک از خریدار است. "

- پاتریکا آلیس ، مدیر بازاریابی تجربه مشتری در Hanzo

در مورد اهمیت قوام…
SELF یک برند تقریباً 40 ساله است که در فضای پر بهداشت و شلوغ و سلامتی شلوغ است. برای ایستادگی ، ما باید به آنچه که ما را ویژه می کند تکیه کنیم. این به معنای احترام به وضوح از رسالت و ارزشهای ما است: ما به مردم كمك می كنیم بهترین گزینه را برای سلامتی و سلامتی شخصی خود انتخاب كنند. و ما این کار را با رعایت ارزش های فراگیر ، صحت ، همدلی و استقلال انجام می دهیم. از آنجا ، همه چیز این است که اطمینان حاصل کنیم که همه کارهایی را که نردبان انجام می دهیم تا به آن بینش بیشتری می رسد. این ثبات برای موفقیت ما مهم است. "

- کارولین کایلسترا ، سردبیر SELF

در رد کردن مطالب ...
"هرچند بازاریابی محتوا به عنوان یک روش استاندارد و برنامه بازاریابی محتوای خودتان بالغ شود ، نادیده گرفتن محتوای قدیمی خود بیش از پیش مضر می شود. داشتن هزاران محتوای قدیمی ، منسوخ و غیرقابل محتوا در سایت شما مانند فراموش کردن شرم آور ترین عکس های دانشگاه از پروفایل Facebook خود است. حتی اگر ممکن است دیگر به آنها فکر نکنم ، آنها هنوز در آنجا هستند و افراد می توانند آنها را پیدا کرده و از آنها برای ایجاد اولین برداشت خود از شما استفاده کنند. هرچه محتوای بیشتری داشته باشید ، بیشتر به جای ایجاد چیزهای جدید ، باید صرف نظارت ، به روزرسانی و تکرار مجدد مطالب قدیمی شوید. "

- بریتنی برگر ، استراتژیست بازاریابی محتوا B2B در BrittanyBerger.com

در استفاده از داده ها برای اتصال نقاط ...
"معیارهای شناسایی ، رسوب و اتصال که دارای تأثیر واقعی تجارت هستند ، مهمترین کارهایی است که یک بازاریاب داده محور می تواند انجام دهد. بسیار مهم است که به عقب برگردید و سؤال کنید ، "آیا ما بین فعالیتهای بازاریابی و داده های واقعی فروش ، حلقه ای را می بندیم؟" آنچه بیشتر بازاریابان بزرگ را از موارد خوب جدا می کند ، امکان اتصال نقاط به موقع برای به حداکثر رساندن تاثیر مشتری است. اگر خیلی بیشتر از آنچه داده هایتان به شما می گویند استفاده کنید ، مشتری شما به احتمال زیاد به سمت یک رقیب حرکت می کند. به عنوان بازاریاب ، ما خوشحالیم که در دریایی از راه حل های داده و فناوری شنا می کنیم ، اما اطمینان حاصل کنید که راه حل های فناوری شما به شما امکان می دهد تا تلاش های بازاریابی خود را به سرعت با نتیجه هایی که می توانید به بانک بپیوندید ، پیوند دهید! "
در ساخت داستانی پیرامون محصول خود…
وی گفت: "به عنوان یک بازاریاب محصول ، داستان ها به بخشی مهم و روزمره تبدیل شده اند. بیست سال پیش ، یک شرکت می تواند محصولی را با پیام رسانی ساده و تبلیغات راه اندازی کند. با گذشت زمان ، خریداران در معرض پیام های بسیاری قرار گرفته اند که هم اکنون پیام های تبلیغاتی را فیلتر می کنند. بنابراین ، همانطور که فکر می کنید یک محصول جدید را راه اندازی کنید ، یا به روزرسانی یک محصول موجود ، درباره این دو نکته فکر کنید. اول ، در مورد شرکت شما نیست. تیم شما این محصول را به دلایلی که برای مصرف کنندگان مهم است ساخته است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیام های شما بطور جدی روی آنها متمرکز شده است. دوم ، به تغییراتی که در جهان گسترده تر رخ می دهد نگاه کنید. پیام محصول خود را با آن روایت کلی پیوند دهید و به آنها نشان دهید که چگونه می توانند برای یافتن موفقیت به این تغییر متکی باشند. این فرمولی است که ما در HubSpot از آن استفاده کرده ایم و تیم ما همچنان به استفاده از محصولات خود راه اندازی می کند. "



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

"نکات مربوط به بازاریابی" Googling مانند جستجو برای نقل قول #MondayMotivation برای ارسال در اینستاگرام است ... تعداد بسیار زیادی وجود دارد ، و همه فکر می کنند آنها بهترین هستند.

اگر به این فکر کنید ، یافتن "بهترین" نکته بازاریابی نسبی است - با مخاطبان ، منابع و اهداف بازاریابی شما. آنچه برای یک تجارت ممکن است برای شغل دیگری کار نکند. همین مورد برای نقل قول های #MondayMotivation پیش می رود ... و به همین دلیل است که تعداد زیادی از آن ها را انتخاب کنید. همه ما متفاوت هستیم ، و همه ما انگیزه چیزهای مختلفی داریم. و این یک چیز خوب است

اما ، چگونه شما به عنوان یک بازاریاب ، این اختلافات را تحکیم می کنید و یک روش یا فرآیند جدید را پیدا می کنید که برای شما ، مخاطبان شما و محصول یا خدمات شما کار کند؟ خوب ، شما آزمایش می کنید. شما چیزهای جدید را امتحان می کنید. شما از متخصصان و کسانی که پیش ما آمده اند یاد می گیرید.

به همین دلیل ما این "لیست نهایی" را گردآوری کرده ایم.

ما به مجموعه ای از بلندگوهای استراحت INBOUND18 رسیدیم و از آنها خواستیم که بهترین نکته بازاریابی خود را به اشتراک بگذارند. برخی از پاسخ ها مربوط به کار شخصی آنهاست ، برخی دیگر مربوط به شرکتی هستند که آنها از هم جدا هستند ، و برخی از آنها فقط دیدگاههای جالب و جدیدی در مورد روشهای بازاریابی امتحان شده و واقعی دارند.

بهترین قسمت در مورد این لیست؟ این متنوع است - از نظر پاسخ ها و افرادی که به آنها داده اند. موارد بسیار خوبی در پاسخ های زیر وجود دارد ، بنابراین وقت خود را صرف شانه کردن کنید و چند راه را یادداشت کنید. شما هرگز نمی دانید که چه چیزی را از همسالان خود در این زمینه خواهید آموخت. لیست نهایی نکات بازاریابی (از بازاریابان درست مثل شما)
در اولویت بندی مخاطب هدف خود…
"بهترین راه برای اطمینان از طنین انداز بودن ، قرار دادن مخاطب در مرکز است. مواردی که می خواهیم به مخاطبان خود بگوییم و روشی که می خواهیم به آنها برسیم ، ممکن است با چیزهایی که باید بدانند و راهی که می خواهند به آنها برسند ، نباشد. اگر ابتدا با نیازها ، ترجیحات و سؤالات مخاطبان خود شروع کنیم و برنامه های بازاریابی خود را در این زمینه بسازیم ، به احتمال زیاد با موفقیت بسیار بیشتری روبرو خواهیم شد و نتایج بهتری خواهیم دید! "

- ملانیا دزیل ، سخنران اصلی و بنیانگذار StoryFuel

در مارک شخصی در LinkedIn…
"وقتی خلاصه لینکدین (یا کسب و کار شما) آمده است ، نوشتن در شخص سوم را متوقف کنید. خلاصه شما یک بیوگرافی خسته کننده نیست؛ این معرفی شما با شخصی است که نمایه شما را مشاهده می کند ، این یک دست دادن است. آن را گرم ، شخصی کنید و نترسید که شخصیت خود را درون آن بپاشید. این اولین تصور شماست - آن را ماندگار کنید! "

- میکائلا الکسیس ، متخصص اسپرسو سوخت در برندینگ شخصی LinkedIn ، میکائلا الکسیس

در مورد اعتماد مشتری ...
"من فروش را به عنوان یک معامله معنادار بین دو انسان تعریف می کنم ، بنابراین قبل از درخواست هر چیزی ، باید اعتماد مشتری به دست بیاید. برندها باید روایاتی بسازند که مطابق با ارزشهای سازمانشان باشد و سپس آن ارزشها را به مشتریان خود اطلاع دهد. این منجر به افزایش اعتماد می شود و سپس به طرفداران برند ترجمه می شود. به شور و شوق طرفداران بیانسه یا سواران هارلی دیویدسون بنگرید - این مارک ها هویتی را ایجاد کرده اند که باعث می شود افراد احساس کنند ارزش افزوده ای دارند. "

- آماندا اسلاوین ، مدیر عامل و بنیانگذار CatalystCreativ

در ایجاد پیام های بازاریابی به یاد ماندنی ...
بسیاری از بازاریابان آرزو می کنند پیام های به یاد ماندنی ایجاد کنند. ایجاد چیزی مشخص ، احتمال به یاد آوردن بهتر آن را افزایش می دهد. اگر غلات را در بیشتر صبح ها در آشپزخانه خود قرار دهید ، پیتزا هایی که در رختخواب سرو می شوند متمایز خواهند بود. برای ایجاد پیام های متمایز و به یاد ماندنی ، ابتدا جیب های شباهت در صنعت خود را کشف کنید. برای اینکه مغز بتواند ویژگیهای متمایز را تشخیص دهد ، به یک شباهت نیاز دارید. دوم ، اطمینان حاصل کنید که پیام متمایز شما درون مدلهای ذهنی شناخته شده قرار می گیرد و سپس از آنها پخش می شود. بازگشت به مثال صبحانه ، "داشتن مار برای صبحانه" بسیار تحریک آمیز خواهد بود و در مدلهای ذهنی موجود نمی گنجد. تغییر سؤال "چگونه می توانم یک پیام مشخص ایجاد کنم؟" به "چگونه می توانم یک مدل ذهنی موجود را پیچانده کنم؟" تا شانس به یاد ماندنی افزایش یابد. "

- کارمن سیمون ، علوم اعصاب شناختی ، نویسنده و بنیانگذار Memzy

در استفاده از رویدادها برای جدا کردن مشاغل خود…
وی گفت: "در سال 2019 ، مشاغل بیش از گذشته از استراتژی های رویداد استفاده خواهند کرد زیرا تجربیات بشری خواهد بود که چگونه شرکت ها تصمیم می گیرند که خود را متمایز کنند ، به ویژه مواردی که نمی توانند از طریق فناوری ها این کار را انجام دهند. کلید هر استراتژی بزرگ رویداد بسیار ساده است - حافظه مورد نظر برای شرکت کنندگان را شناسایی کنید تا با آن قدم بزنید و به عقب کار کنید. "



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مرحله 2: تمرکز خود را باریک کنید و دانش خود را گسترش دهید
هنگامی که این کار را از طریق منابع فوق انجام دادید ، باید ایده کاملی درباره اینکه چه زمینه هایی را که علاقه مندید آنها را دنبال کنید ، دارید.

گام بعدی در سفر شما گسترش دانش شما در این زمینه ها خواهد بود ، صفر در یک ، سپس راهی برای ایجاد نتایج در دنیای واقعی پیدا کنید که می توانید به جای تجربه "سنتی" بازاریابی استفاده کنید.

بیایید با گسترش دانش خود در زمینه های مورد علاقه خود شروع کنیم.

طی یک ماه آینده ، هدف شما این است که در مورد زمینه های بازاریابی دیجیتال مورد علاقه خود ، اطلاعاتی را که ممکن است مصرف کنید. در تجربه من ، سه سریع ترین روش برای یادگیری مهارت های جدید عبارتند از:

دوره ها را طی کنید
به جمعی از افرادی بپیوندید که به طور فعال درباره موضوعی که به آن علاقه دارید صحبت می کنند
روش هایی را برای استفاده از آنچه شما یاد می گیرید در دنیای واقعی پیدا کنید

دوره های درسی

یکی از شگفت انگیز ترین چیزها در مورد وب امروز اینست که چقدر منابع در دست ماست. دوره های رایگان پر از اطلاعات شگفت انگیز در هر جنبه اکوسیستم بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام است.

برای کمک به صرفه جویی در وقت شما ، در اینجا چهار "مرکز" برای دوره های بازاریابی وجود دارد که به شما کمک می کند تقریباً همه چیزهایی را که باید بدانید بیاموزید:

آکادمی CoSchedule
آکادمی Hubspot
Udemy (اولین دوره شما فقط باید 9.99 دلار هزینه داشته باشد)
Coursera (دوره های رایگان از دانشگاه های شگفت انگیز مانند پرینستون ، MIT و استنفورد)
به نفع بهره وری و بهره وری ، برنامه ریزی کنید در ابتدا حداکثر سه دوره را طی کنید. خوردن در "حالت یادگیری" آسان است. تماشای یک فیلم و یادگیری چیزهای جدید بسیار عالی است - احساس می کنید کاملاً انرژی و پر از امید هستید!

مشکل این است که هر کسی می تواند فیلم ها را تماشا کند. دوره ها و گواهینامه ها برای استخدام شما کافی نیستند (در بیشتر موارد). اقدام به آنچه می خواهید یاد بگیرید!

عضویت در انجمن

دوره ها و کتاب ها برای ایجاد دانش بنیان عالی هستند ، اما آنها تمایل به تجربه ای عایق بندی شده و به میزان اطلاعات موجود در مواد آنها محدود می شوند.

یکی از بهترین راه ها برای سرعت بخشیدن به سرعت دانش شما ، پیوستن به یک انجمن اختصاص داده شده به زمینه مورد نظر برای یادگیری است. مکانی که در آن افراد سؤال می کنند ، در مورد ایده های جدید صحبت می کنند و دانش 24/7 را عوض می کنند.

این بدان معنی نیست که شما باید یک جلسه را ملاقات کنید یا دو ساعت از روز شنبه خود را در یک رویداد با افرادی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید بگذرانید. این خیلی هم مالیات دادن

بهترین مکانی که من برای این کار پیدا کردم Reddit است زیرا تقریباً برای هر موضوع ، سرگرمی و طاقچه ای در سیاره یک زیرواحد وجود دارد.

اگر با subreddits آشنا نیستید ، آنها در اصل انجمن های آنلاین هستند که افراد محتوای مربوط به آن موضوع خاص را ارسال می کنند. افراد جامعه به پست ها رأی می دهند و محتویات با بیشترین رأی ، به بالای بخش انجمن بالا می روند. هر پست همچنین دارای یک بخش کامنت است که در آن افراد می توانند با تفکرات خودشان را صدا کنند. آنچه در زیر یکی از subreddits بهینه سازی موتور جستجو به نظر می رسد: این قالب باعث می شود تا یک تن دانش را با حداقل تلاش خیس کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک یا دو بار در روز بررسی کنید ، چند تا از پستهای برتر را به همراه نظرات بخوانید ، سپس بشویید و تکرار کنید. همچنین مکان بسیار خوبی برای ارسال سؤالات شخصی شما در هنگام گذراندن دوره های ذکر شده در بالا است.

من شخصاً هر روز از این استراتژی برای مباحث مرتبط با اهداف خود استفاده می کنم.

به عنوان مثال ، بازدیدکنندگان جدید از سایت شغلی من یک هدف اصلی است. SEO (بهینه سازی موتور جستجو) یکی از تاکتیک های اصلی من برای ترافیک راهنمایی و رانندگی است ، بنابراین من اطمینان حاصل می کنم که r / SEO و r / bigseo ، دو انجمن بزرگ SEO در Reddit را بطور روزانه بررسی کنید. اجرای چند نکته که من در آنجا آموختم به من کمک کرد تا از 8،000 بازدیدکننده در ماه به 62000+ در چند ماه کوتاه ، میزان ترافیک خود را ارتقا دهم.

من همچنین یک طرفدار عظیم آبجو کارگری هستم و همیشه می خواستم خودم را بسازم. من تصمیم گرفتم که خودم را به چالش بکشم تا به اندازه کافی یاد بگیرم تا یک سری از IPA ها را برای عروسی خود تهیه کنم. من چند کتاب را خواندم ، تمام سخت افزارها را خریداری کردم ، و برای 4 ماه آینده هر روز چند دقیقه در خواندن مطالب R / homebrewing صرف کردم. نتیجه؟ یک آبجو عالی که انتظارات من را از بین می برد (و بیشتر مهمان های عروسی ما!):



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()