نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توان شغلی را در بازاریابی به دست آورد و هیچ تجربه سنتی نداشته باشد
چه می شود اگر من به شما بگویم که صرفنظر از تجربه ای که در حال حاضر دارید ، می توانید یک شغل شش رقمی در بازاریابی فرود بیاورید؟

احتمالاً می گویید من پر از آن هستم.

منظورم این است که ، اگر این درست بود ، همه نمی توانستند این کار را انجام دهند؟ نه کاملا…

پنج سال پیش من فارغ التحصیل کالج با مدرک زیست شناسی ، معدل 2.5 درجه و شغلی در رشته پزشکی بودم. دو سال بعد ، من پیشنهادات شغلی از گوگل ، مایکروسافت و توییتر را برای کار با محصولات بازاریابی خود و افزایش حقوقم به محدوده شش رقمی کردم.

اکثر مردم به دو دلیل برای بدست آوردن شغل مورد علاقه خود تلاش می کنند:

آنها همان توصیه های منسوخ در مورد جستجوی شغل را که هر نامزد دیگر از آن استفاده می کند پیروی می کنند
آنها برای ایجاد مهارت های جدید و پیروزی در رقابت تلاش بیشتری نمی کنند
در این پست ، من می خواهم روند دقیقی را که برای ساخت مهارت های بازاریابی مورد نیاز برای زمین شغل در بهترین شرکت های جهان و بدون داشتن مدرک و شغل در بازاریابی ، استفاده می کردم ، در پیش بگیرم. من همچنین به شما یاد خواهم داد که چگونه می توانید برای یادگیری و ایجاد منبع دوم درآمد در طول راه ، پاداش بگیرید!
مرحله 1: آنچه را که می خواهید پاک کنید
یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه افراد شغلی ایجاد می كنند این است كه مستقیماً به سمت هیئت شغلی و انفجار ده ها برنامه استفاده می شوند.

اولین قدم این است که هر جستجوی شغلی باید دقیقاً دقیقاً آنچه را که می خواهید روشن کنید. در حالی که این مقاله می خواهد گام های دقیقی را که می توانید برای کار در زمین marketing بازاریابی بردارید ، به شما نشان می دهد ، به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. درخواست نقش جدید ، به ویژه کارایی که دقیقاً با پیشینه شما مطابقت ندارد ، یک کار تمام وقت به خودی خود است. شما نمی خواهید چهار ماه کار را صرف جستجوی جستجو کنید تا به نقشی که نمی توانید تحمل کنید ، پایان دهید.

خبر خوب این است که با انجام تحقیقات خود قبل از شروع کار ، این مسئله بسیار آسان است!

Coschedule جلوتر رفت و بیشتر کارهای سنگین را برای ما انجام داد و با تحقیق و تفکیک انواع مختلف نقشهای بازاریابی و تحکیم آنها در این مقاله. خواندن که به شما سطح بالایی از منظر بازاریابی می دهد و به شما کمک می کند اولین قدم را در جستجوی خود بردارید.

قیف تصمیم برای بازاریابی: دیجیتال در مقابل سنتی
وقتی صحبت از بازاریابی است ، دو زمینه کلی وجود دارد: سنتی و دیجیتال. اولین تصمیمی که می خواهید بگیرید این است که کدام قسمت را می خواهید بخشی از آن کنید.

بازاریابی سنتی شامل تاکتیک های "مدرسه قدیمی" است مانند تبلیغات در روزنامه ها ، نقاط تلویزیونی یا کوپن های فیزیکی. بازاریابی دیجیتال شامل تمام ابزارها و تاکتیک هایی است که به صورت آنلاین مانند بازاریابی محتوا ، تبلیغات فیس بوک ، بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال شغلی هستید که در زمینه ای که به سرعت پیشرفت کند و در 5-10 سال آینده به سرعت گسترش یابد ، می پردازید ، پاسخ آسان است: شما مسیر دیجیتال را طی می کنید.

بازاریابی دیجیتال با شگفت آور در حال رشد است - در سال 2017 ، تبلیغ کنندگان 209 میلیارد دلار برای دیجیتال هزینه کردند که 41٪ از بازار را تشکیل می داد (در مقایسه با 35٪ رسانه های سنتی):


پایین خرگوش دیجیتال سوراخ
اکنون که تصمیم ساده ای را از دست نگرفتیم ، موضوع جالب تر می شود.

بازاریابی دیجیتال یک زمینه بزرگ با تنوع مناطق مختلف و محصولات خاص است. در ابتدا انتخاب منطقه برای تمرکز ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، اما در واقع خبرهای خوبی است زیرا واقعاً برای همه افراد در فضای دیجیتال چیزی وجود دارد.

اگر بصری خلاق هستید ، می توانید به تجربه کاربری یا ایجاد ویدیو بروید. اگر عاشق نوشتن هستید ، بازاریابی محتوا یکی از داغترین زمینه های خارج از کشور در حال حاضر است. اگر در مورد پردازش داده ها اطلاعاتی ندارید ، سیستم عامل های پرداخت به ازای هر کلیک مانند Google Adwords یا تبلیغات فیس بوک به شما این امکان را می دهند تا در مورد مخاطبان و ترافیک سایت خود فوق العاده گرانولی کسب کنید.

سوال اینجاست که شما از کجا شروع می کنید؟

در تجربه من ، بهترین مکان برای شروع ، ایجاد دانش بنیادی با دوره ها و منابعی است که پایه های کل اکوسیستم بازاریابی دیجیتال را تجزیه می کند. هدف شما با این منابع مقدماتی دو برابر است:

برای درک اکوسیستم بازاریابی آنلاین و چگونگی کار هر قسمت در ایجاد یک استراتژی بسیار مؤثر که منجر به پیشرو و فروش شود
از زمینه های فردی در فضای بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک را می خواهید بیشتر بشناسید و حرفه خود را در اطراف بسازید
اولین کار منزل شما این است که بخشی از مطالب رایگان موجود در آنجا را شانه کنید.

مبانی بازاریابی Coschedule یک مرور کلی از کانالهای اصلی موجود در فضای آنلاین به همراه پیوندهایی به مقالات عمیق درباره هر موضوع ارائه می دهد. من همچنین توصیه می کنم به راهنمای مبتدی Quicksprout برای بازاریابی آنلاین نگاهی بیندازید. این دو پست ایده کاملی را در مورد چگونگی کار و چرایی کار به شما ارائه می دهند.

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که با مجوز رایگان بازاریابی ورودی داخلی Hubspot تعهد بیشتری انجام دهیم. این دوره به کانالهای عمیق تر در کانالهایی که در آن مقاله های رایگان بالا آموخته اید ، اعطا خواهد شد و به شما گواهی می دهد که می توانید مستقیماً روی رزومه خود رها کنید.

تمام این مرحله باید حدود دو هفته به اتمام برسد.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تابلوهای مراقبت در بازار
حتی هنگامی که وضعیت اقتصاد در نوسان است ، تقاضا برای متخصصان بازاریابی اغلب نسبتاً ثابت می ماند. شرکت ها نیازهای مستمر به کارشناسان بازاریابی دارند که می توانند استراتژی های فروش و تبلیغات را توسعه دهند ، مشکلات پیچیده را حل کنند و ایده های جدیدی را برای تبلیغ محصولات و خدمات ایجاد کنند. در حالی که بسیاری از متخصصان بازاریابی دارای یک مدرک در تجارت با یک بازاریاب اصلی هستند ، این تنها راه ورود به این رشته نیست. به عنوان مثال ، برخی از شرکت ها و شرکت های بزرگتر برنامه های آموزش انحصاری بازاریابی را برای فارغ التحصیلان دانشگاه ارائه می دهند تا بتوانند در این زمینه تجربه دستی بدست آورند و در کنار شرکت رشد کنند.

بسیاری از جنبه های بازاریابی به حرفه ای ها اجازه می دهد تا در بخش های مختلفی گسترش یابند ، و مهارت های تخصصی در زمینه هایی مانند تبلیغات و روابط عمومی ، تحقیقات بازار ، بازاریابی آنلاین ، تبلیغات و مدیریت فروش ایجاد کنند. در سال 2014 ، یک مقاله مجله Forbes روند بازاریابی دیجیتال را برای سال 2015 و بعد از آن پیش بینی کرد ، و تأکید کرد که کانال های بازاریابی سنتی همپوشانی بیشتری را تجربه می کنند و بازاریابی دیجیتال با پیشرفت همزمان با فناوری ، به سرعت رشد می کند.

مدیر روابط عمومی
ادارات روابط عمومی مسئولیت مدیریت ارتباطات با رسانه ها ، مصرف کنندگان و عموم را برعهده دارند. شرکت ها ، سازمان های غیر انتفاعی ، آژانس های دولتی و مؤسسات آموزشی همه باید روابط عمومی را تا حدودی اداره کنند ، با این که نیازهای منحصر به فرد هر سازمان تمرکز و وظایف بخش روابط عمومی خود را نشان می دهد. به طور کلی ، افراد در این بخش ها به عنوان سخنگو و واسطه خدمت می کنند ، رویدادها یا تحولات مطبوعاتی را تبلیغ می کنند ، و به طور کلی کار می کنند تا شرکت یا سازمان بتواند تصویر مثبتی در نگاه مردم بگذارد.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

تحلیلگر تحقیقات بازار
تحلیلگران ، مدیران و مدیران تحقیقات بازار مسئولیت جمع آوری اطلاعات در مورد بازار هدف یک مارک یا محصول را دارند و ابزاری برای تحلیل رفتار خریدار و پیش بینی فروش تهیه می کنند. آنها ممکن است بطور مستقیم یا غیرمستقیم در تحقیق در مورد ترجیحات و رفتارهای خریدار ، انجام بررسی های تحقیقات بازار یا گروه های متمرکز ، و تفسیر داده ها برای تیم های بازاریابی و سایر بخش ها نقش داشته باشند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات ، MBA اختیاری است

مدیر تبلیغات
افراد دارای مهارت برنامه ریزی و ارتباطی قوی می توانند در یک حرفه به عنوان مدیر تبلیغات برتری داشته باشند. مدیران تبلیغات وظیفه برقراری ارتباط با مشتری ، نقشه برداری از استراتژی های تبلیغاتی و جدول زمانی ، تهیه بودجه تبلیغاتی و مذاکره با قراردادها برای قرار دادن رسانه ها را بر عهده دارند. آنها غالباً به نمایشگاه ها و کنوانسیون های تجاری سفر می کنند و برای مذاکره در مورد قراردادها با مشتری دیدار می کنند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

مدیر برند
مدیران برند مسئول توسعه و حفظ شهرت و یکپارچگی یک برند و شناسایی فرصتهای جدید بازاریابی هستند که در جهت تقویت برند خواهد بود. آنها داده های ارائه شده توسط تحلیلگران تحقیقات بازار را تجزیه و تحلیل می کنند و از چنین اطلاعاتی برای هدایت تیم های تحقیق بازار استفاده می کنند. هنگامی که یک شرکت نیاز به ایجاد یک چشم انداز برای یک برند یا ایده های طوفان مغزی برای یک تبلیغات تبلیغاتی جدید دارد ، برای ورودی ها و برنامه های خلاقانه به یک مدیر برند مراجعه می کند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

خریدار رسانه ای
کسانی که از مسافرت ، فروش و کار در محیطی پر سرعت لذت می برند ممکن است جریان مداوم تماسهای تلفنی ، ایمیل و جلساتی را که توصیف روز کاری یک خریدار رسانه ای است ، رونق دهند. خریداران رسانه ها وظیفه پیدا کردن رسانه های مناسب را دارند که حداکثر قرار گرفتن در معرض مخاطب هدف ، قرار دادن تبلیغات و مذاکره در مورد نرخ تبلیغات را ارائه دهند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات

برنامه ریزان جلسات ، کنوانسیون و رویدادها
افراد دارای مهارت برنامه ریزی ، سازماندهی و ارتباطات قوی می توانند به عنوان یک جلسه یا برنامه ریز رویداد فعالیت خود را دنبال کنند. این مشاغل شامل کنفرانس های برنامه ریزی ، کنوانسیون ها و رویدادهای ویژه است. شرکتها ممکن است برنامه ریزان رویدادها را برای هماهنگی نمایش های تجاری و سایر رویدادهای شرکت ، سازماندهی جلسات و شناسایی و امن کردن مکان هایی مناسب برای تأمین مواجهه با سازمان یا ایجاد فروش استخدام کنند. آنها همچنین ممکن است درگیر مذاکره در مورد قراردادها و بررسی فاکتورها و لوایح رویداد برای تأیید پرداخت باشند.

الزامات آموزش
مدرک لیسانس با تمرکز بر تبلیغات ، بازاریابی یا ارتباطات



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بسیاری از سازمان ها و صنایع به نوعی یا شکل درگیر تلاش های بازاریابی هستند. به عنوان مثال ، یک شرکت پوشاک ممکن است بخواهد یک کمپین تبلیغاتی جدید را راه اندازی کند ، یک شرکت مشاور ممکن است نیاز به تحقیق در مورد انگیزه خریداران برای خرید یک کالای خاص داشته باشد یا یک سازمان خیریه ممکن است برای ارتقاء آگاهی برای یک دلیل خاص ، به شخصی نیاز داشته باشد تا تبلیغات خود را برپا کند. همه این نیازهای بازاریابی توسط کسانی که در مشاغل مختلف بازاریابی فعالیت می کنند می توانند برآورده شوند. درباره آن شغلهای بازاریابی و مسیرهای آموزشی برای رسیدن به آنجا بیشتر بیاموزید.


قدم های برای استفاده از یک سطح بازاریابی و حرفه ای
غواصی به یک حرفه بازاریابی می تواند از اوایل دبیرستان شروع شود. در اینجا باید از سفر آموزشی و حرفه ای انتظار داشت.

دبیرستان 1 کامپلیت
اکثر مشاغل بازاریابی به مدرک لیسانس نیاز دارند و برخی از آنها نیاز به مدرک تحصیلات تکمیلی دارند. مهم نیست که در نهایت کدام مدرک به دست می آید ، همه با گرفتن مدرک دیپلم دبیرستان شروع می شود. در حالی که اکثر دوره های دبیرستان ارتباط مستقیمی با بازاریابی ندارند ، انجام خوب در کلاس هایی مانند انگلیسی و ریاضی مهم است. علاوه بر این ، اگر باشگاه یا سازمانی در مدرسه شما وجود دارد که تجارت یا ارتباطات را ارتقا می بخشد ، باید با مشارکت در آنها انگشت خود را به استخر بازاریابی آغشته کنید. رهبری دانش آموزان همچنین می تواند دانش آموزان دبیرستانی را در مورد بازاریابی و تبلیغات بگذارد.

2OBTAIN یک درجه یک BAHELOR
مدرک لیسانس برای بسیاری از حرفه های بازاریابی حداقل استاندارد است. درجه بازاریابی معمولاً چهار سال طول می کشد و معمولاً در اکثر کالج ها و دانشگاه ها به عنوان اصلی اصلی شناخته می شود. بازاریابی معمولاً جزئی از مطالعات تجاری است ، بنابراین اگرچه برخی از درجه های بازاریابی ممکن است در بازاریابی باشد ، برخی دیگر ممکن است با تأکید بازاریابی در تجارت باشند.
یک فضای بازاریابی را تکمیل کنید
کارآموزی گامی مهم در جهت یافتن شغل تحصیلات تکمیلی است. کارآموزی نه تنها تجربه ای ارزشمند و واقعی را در دنیای واقعی به ارمغان می آورد ، بلکه به کارآموزان کمک می کند تا پای خود را در مقابل کارفرمایان آینده نگر بگذرانند و ارتباطات حرفه ای برقرار کنند - که شبکه سازی می تواند بعداً در حرفه خود مفید واقع شود. دوره کارآموزی ممکن است در طول تابستان از برنامه لیسانس باشد اما ممکن است تحصیلات تکمیلی نیز باشد.

تجربه کار 4GAIN
اولین کار در سطح ورود به سطح تجربه ای را ارائه می دهد که با هیچ دوره کارآموزی مطابقت ندارد. اگر یک متخصص بازاریابی آرزوهایی برای مدرک تحصیلات تکمیلی یا موقعیتهای پیشرفته بازاریابی با مسئولیت پذیری بیشتر داشته باشد ، کسب تجربه بسیار مهم خواهد بود. مشاغل بازاریابی در سطح ورودی ممکن است شامل تحلیلگر بازاریابی ، همکار بازاریابی ، دستیار بازاریابی یا متخصص بازاریابی باشد. افراد در این مشاغل ممکن است به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی و انجام کارهای اداری دیگر در صورت لزوم کمک کنند ، همگی ضمن کسب تجربه ای ارزشمند در بازاریابی.

5 در صورت نیاز به یک درجه درجه بندی کنید
بسته به اهداف شغلی و جاه طلبی کلی ، ممکن است مدرک تحصیلات تکمیلی لازم باشد. این امر به ویژه در مورد افرادی که در رده های مدیریتی و رهبری سطح بالایی هستند ، مانند افسران ارشد بازاریابی یا معاون رئیس جمهور فروش ، صادق است. در حالی که فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد بازاریابی وجود دارد ، یک مدرک تحصیلات تکمیلی مانند کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) توصیه می شود که به بالای نردبان برسید. سایر مدارک بازاریابی فارغ التحصیلان بیشتر روی جنبه خاصی از بازاریابی مانند بازاریابی دیجیتال و مدیریت بازاریابی متمرکز هستند. برای سایر مشاغل ، مانند پژوهشگر یا استاد ، می توان دکتری توصیه کرد.

آماده سازی برای مشاغل بازاریابی با مراحل بازاریابی
برای کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی شغلی ایجاد کنند ، مسیرهای مختلفی وجود دارد. خارج از مدرک لیسانس ، هر مدرک بازاریابی معمولاً برای یک هدف خاص از هدف اختصاص می یابد. نمودار زیر مروری بر هر احتمال دارد ، و اینکه چرا دانش آموزان ممکن است مسیری را بر فراز دیگری انتخاب کنند.


سطح بازاريابي
بسته به حرفه ، یک بازاریاب مشتاق می تواند از گواهینامه تا دکتری هر چیزی را جستجو کند - و در بیشتر موارد ، این برنامه ها نه تنها در مدارس آجر و ملات ، بلکه آنلاین نیز می توانند پیدا کنند. در اینجا مجموعه ای از آنچه انتظار می رود از هر سطح وجود دارد ، آورده شده است.

گواهی در بازاریابی
گواهینامه های بازاریابی را می توان در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یافت. هدف از این برنامه های گواهینامه ارائه آموزش های متناسب در یک برنامه جمع و جور است که معمولاً بیشتر از چند ماه طول نمی کشد. بسته به مدرسه ، اعتبارهای به دست آمده در یک برنامه گواهینامه بعداً می تواند تا حدودی اعمال شود.

بسته به انتخاب فردی دانشجو و منطقه تخصصی تحت پوشش گواهی ، دوره های تحصیلی بسیار متفاوت خواهد بود. با این حال ، برخی از کلاس های نمونه ای که دانش آموز می تواند در یک برنامه گواهی نامه پیدا کند شامل موارد زیر است:



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing


:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing


:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

8. یادآوری قرار ملاقات
رشد تمرین شما فقط در جذب بیماران جدید نیست. حفظ روابط با بیماران موجود شما به همان اندازه اهمیت دارد.

ارسال یادآوری قرار ملاقات - یا یادآوری برای تعیین وقت ملاقاتشان - یک روش عالی برای شرکت مجدد و یک روش مطمئن برای اطمینان از دریافت مراقبت های مورد نیاز آنها است.

یادآوری قرار ملاقات می تواند به شکل زیر باشد:

ایمیل
متن ها
تماس تلفنی (این ممکن است حداقل روش مورد نظر باشد)
کارت های ارسال (همیشه خطر از بین رفتن یا تأخیر در نامه وجود دارد)
بسیاری از شیوه ها از ترکیبی از یادآوری فیزیکی مانند کارت پستال با یادآوری دیجیتالی مانند ایمیل یا متن استفاده می کنند.

9- خبرنامه
خبرنامه ها تقریباً شبیه به بازاریابی محتوا هستند ، فقط ارسال بلاگ درست به صندوق ورودی بیماران شما ارسال می شود. این در مورد دستیابی به آنها به جای این است که امیدوارم آنها بیایند شما را پیدا کنند. خبرنامه ها باید حاوی اطلاعاتی ارزشمند باشند که مخاطبان شما مایل به دیدن آن هستند.

پس از همه ، اگر آنها این کار را نکنند ، پیش از آنکه بدانید ، راه دکمه اشتراک مشترک را طی خواهید کرد.

هنگام ارسال خبرنامه ، این ایده خوبی است که بخواهید از بیماران بخواهند انتخاب کنند و به ندرت ارسال کنند که هیچ کس شما را به هرزنامه ارسال نکند. باز هم ، اگر این را ارزشمند کنید ، مردم از دیدن آن در صندوق ورودی خود خوشحال خواهند شد.

10. کمپین های بازاریابی
بازاریابی مجدد عملی برای دستیابی به کاربرانی است که قبلاً با آنها رابطه قبلی دارید و تلاش می کنید تا آنها را به یک اقدام خاص تبدیل کنید. برای اینکه کاربران بتوانند از چک شش ماهه خود استفاده کنند یا برای ارتباط با بیماران بالقوه که سایت شما را بررسی کرده اند اما تبدیل نشده اند ، می توانید از بازاریابی استفاده کنید.

آگهی های فیس بوک یکی از بهترین سیستم عامل ها برای بازآرایی مجدد است ، این امکان را به شما می دهد تا بر اساس فعالیت خاص در سایت خود یا با بارگذاری مخاطبان سفارشی ، مجدداً از آن استفاده کنید.
شما حتی می توانید از بازاریابی برای تبلیغ محصولات جدید یا رویه های آرایشی به مشتریان موجود استفاده کنید ، مانند اینکه Invisalign را به خط خود اضافه کنید یا یک روش سفیدتر کردن دندان جدید داشته باشید.

11. کلمات خود را متنوع کنید
اگر می خواهید سایت شما فرصتی برای کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو داشته باشد ، تحقیقات کلمات کلیدی ضروری است. و در حالی که شما کاملاً باید برای اصول اولیه مانند "دندانپزشک واشنگتن" شلیک کنید ، باید در خارج از صندوق نیز فکر کنید. کلمات کلیدی خود را متنوع کنید.
برای مثال در نظر گرفتن کلمات کلیدی اضطراری یک استراتژی عالی است. "برداشتن دندان اضطراری اضطراب" و "دندان شکسته اورژانسی" نمونه های بسیار خوبی است. شما حتی می توانید سعی کنید برای "دندانپزشک باز در آخر هفته" رتبه بندی کنید.

توجه داشته باشید که هرگونه سرویس اضطراری احتمال جستجوی بیشتر از طریق جستجوی صوتی بیشتر است و متناسب با آن کلید واژه را تنظیم کنید.

بازاریابی بیمار دندانپزشکی
روشهای مختلف زیادی برای انجام بازاریابی بیمار دندانپزشکی وجود دارد و این یازده ها همه موثر هستند. بهترین شرط شما این است که همیشه بررسی کنید که رقابت شما چه کاری انجام می دهد و اینکه چه چیزی را ارائه می دهید منحصر به فرد و متفاوت است.

دانش خود را در مورد بیماران خود اول قرار داده و از آن اطلاعات برای ارتباط با آنها بر روی سیستم عامل هایی که در آن قرار دارید استفاده کنید ، کلمات کلیدی را که فکر می کنید جستجو می کنید ، هدف گذاری کنید و در رویدادهایی که فکر می کنید آنها بوده اند شرکت کنید.

از ترکیبی از استراتژی های مختلف استفاده کنید که به بهترین وجه برای تمرین شما و بیمارانی که می خواهید جذب کنید ، استفاده می شود و قبل از اطلاع از این کار ، شاهد افزایش قرار ملاقات ها خواهید بود.

برای ایجاد یک برنامه جامع بازاریابی یا کمپین PPC برای بازاریابی بیمار دندانپزشک خود به کمی کمک نیاز دارید؟ ما تجربه و اشتیاق را برای کمک به شما داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

شما چی فکر میکنید؟ آیا برای جذب بیماران جدید از هر یک از این روش های بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنید؟ کدام ها برای شما بهتر کار کرده اند؟ نظرات و سوالات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing


کلیه اقدامات دندانپزشکی اهمیت بازاریابی بیمار دندانپزشکی را درک می کند. این بیماران جدید را به ارمغان می آورد ، و حتی می تواند به تقویت روابط با بیماران موجود کمک کند. اگر می خواهید عمل شما پیشرفت کند ، بازاریابی ضروری است.

این آسان است که بدانید که شما باید دندان پزشکی خود را به بازار عرضه کنید. با این حال ، دانستن دقیقا چگونگی انجام این کار بسیار دشوار است.

هیچ پاسخ درست برای این وجود ندارد ، و تعداد زیادی استراتژی متفاوت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای اکثر شیوه ها ، استفاده از ترکیبی از چندین روش مختلف بازاریابی دندان بهترین نتیجه را خواهد داد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ بیایید به 11 مورد از موثرترین راهکارهای بازاریابی بیمار دندانپزشکی که می توانید برای بازاریابی در عمل دندانپزشکی خود استفاده کنید ، نگاهی بیندازیم.

1. با جامعه درگیر شوید
ناگفته پیداست که اگر عمل شما در اوهایو است ، شما واقعاً در بیماران کنتاکی مداوا نخواهید کرد. طبع دندانپزشکی ، از نظر ماهیت ، مشاغل محلی است و برای تأمین بیماران به جامعه محلی متکی هستند.
با جامعه خود درگیر شوید. این امر می تواند شامل حضور در جشنواره ها یا حمایت از یک تیم لیگ برقی باشد که هر دو فرصتی برای ایجاد روابط بصورت حضوری به شما می دهند.

شما حتی می توانید یک کلاس در مورد بهداشت دندان را در یک مدرسه ابتدایی تدریس کنید ، یا دانش خود را در دانشگاه محلی به اشتراک بگذارید. این یک پایه عالی برای چگونگی مشاهده جامعه به شما می دهد ، و این امکان را به شما می دهد تا در برخی از گفتگوهای دهان و بازاریابی مستقیم شرکت کنید.

2. ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی روش عالی دیگری برای دستیابی به بیماران بالقوه و ایجاد یا تقویت روابط به شما می دهد. این امر در مورد بیماران موجود نیز صدق می کند.

اکنون ، وقتی شخصی شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کند ، آنها فقط از هر شش ماه یک بار از شما نمی شنوند - آنها یک منبع ارتباطی مداوم با شما در تمام طول سال خواهند داشت.
فیس بوک یک بستر عالی است که از روشهای دندانپزشکی می توان برای ساختن اجتماعات آنلاین بیماران خود استفاده کرد.

علاوه بر ماندن در تماس و ایجاد مکالمه ، می توانید به روزرسانی ها و اطلاعات (از جمله اطلاعات تماس) را نیز ارائه دهید و می توانید از بیماران موجود بررسی کنید. این می تواند به بیماران جدید دارای لمس های لمسی بیشتر باشد و هر زمان که شما را پیدا کنند ، اولین تصور فوری بهتر باشد.

3. روی SEO محلی متمرکز شوید
بهینه سازی موتور جستجو برای کلیه اصطلاحات اساسی دندانپزشکی می تواند به مشاغل شما کمک کند ، اما کلمات کلیدی محلی همان چیزی است که واقعاً مشتری های جدید شما را به ارمغان می آورد. چه کسی اهمیت می دهد ، بعد از همه ، اگر بیمار در نیویورک سیتی را پیدا کند اگر شما بر اساس آریزونا مستقر هستید؟

هیچکس. این کیست
SEO محلی راهی برای بازاریابی بیماران دندانپزشکی است. این بدان معنی است که شما می خواهید به جای "دندانپزشک" یا "بهترین ارتودنتیست شیکاگو" ، اصطلاحاتی مانند "دندانپزشک شیکاگو" را رتبه بندی کنید.

این امر نه تنها به شما كمك می كند مخاطب مورد نظر خود را كه دقیقاً با این شرایط Googling است پیدا كنید ، بلكه در جستجوی صوتی نیز به شما می دهد ، جایی كه كاربران از سیری یا الكساك درخواست می كنند كه به آنها كمك كند تا یك دندانپزشك محلی "نزدیك من" پیدا كنند.

4- سایتی محکم و خوش ساخت ایجاد کنید
در حدود 70٪ شانس وجود دارد که اولین تعامل یک بیمار بالقوه با شما در سایت شما باشد ، بنابراین باید یک احساس خوب را ایجاد کند. سایت شما باید حرفه ای به نظر برسد ، برای پیمایش آسان سازمان یافته و در اطلاعاتی که به بازدید کنندگان ارائه می دهد کاملاً دقیق باشد.
مطمئن نیستید که دقیقاً چه چیزی به نظر می رسد یا چگونه می توانید از هم جدا شوید؟ پست کامل ما در وب سایتهای بازاریابی بیمار دندانپزشکی را اینجا ببینید.

5- برای ارائه ارزش از بازاریابی محتوا استفاده کنید
بازاریابی محتوا تمرین استفاده از مطالبی مانند پست های وبلاگ یا کتابهای الکترونیکی برای ورود بازدید کنندگان به سایت شما ، ایجاد روابط با آنها و در نهایت تبدیل آنها به بیماران است.

بازاریابی محتوای سایت در قالب یک وبلاگ یا سؤالات متداول به شما فرصتی می دهد تا مرتباً محتوای جدید (و کلمات کلیدی) را به سایت خود اضافه کنید ، رتبه کلی شما را افزایش داده و ترافیک بیشتری را به سایت خود ارسال کنید.
6. کمپین های AdWords را اجرا کنید
Google AdWords یک پلت فرم قوی برای پرداخت به ازای هر کلیک است که به شما امکان می دهد تبلیغ خود را برای کاربرانی که در جستجوی کلمات کلیدی خاصی هستند نمایش داده شود.

اگر آنها به دنبال "دندانپزشک اورلاندو" هستند ، تبلیغ شما برای تمرین Orlando می تواند درست ظاهر شود.
هنگام استفاده از کمپین های AdWords ، مطمئناً می خواهید کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید تا ارتباط مکان های تبلیغی خود افزایش یابد. برای برجسته کردن پیشنهادات منحصر به فرد یا سایر ویژگی های تمرین خود که شما را از هم جدا می کند ، از توضیحات و عناوین خود استفاده کنید.

7. کارت پستال و پیشنهادات ارسال شده
مطب دندانپزشکی مزیت بزرگی نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر دارد. آنها می دانند که مخاطبان آنها محلی خواهند بود. به همین دلیل ، اگر کارت پستال یا پیشنهادات پستی را به افرادی که در شعاع مشخصی از دفتر شما قرار دارند ارسال می کنید ، می دانید که ضرب و شتم به مخاطب هدف خود خواهید رسید.

به هر حال همه نیاز به مراقبت خوب دندان دارند.

علاوه بر ارسال کارت پستالها ، هر چند وقت یکبار برای جذب بیماران جدید ، چندین راهکار اضافی وجود دارد که می توانید از آنها برای هدف قرار دادن بیماران بالقوه با ارزش بالا استفاده کنید. این شامل:

ارسال بروشور در مورد روشهای آرایشی و بهداشتی مجلل به محلات با درآمد بالا ، جایی که احتمال دارد صاحبان خانه بتوانند از پس آنها برآیند
از جمله یک بروشور با تخفیف در بسته استقبال که پس از تغییر آدرس خود به صاحبان خانه جدید داده می شود. اگر به تازگی به منطقه منتقل شده اند ، هنوز هم دندانپزشکی ندارند



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

4- مهارت های شخصی سازی
چند سال پیش ، شخصی سازی از طریق بازاریابی ایمیلی رایج شد. اکنون ، شخصی سازی در بسیاری از زمینه های بازاریابی مشهود است.

برجسته ترین ، اتوماسیون ایمیل در اتوماسیون بازاریابی نقش داشته است. این کمک می کند تا در کانال های بیشتری از قیف فروش خود را شخصی سازی کنید.

همچنین ، شخصی سازی وب سایت با توجه به اینکه بازدید کنندگان صفحات را بر اساس معیارهای مختلف مشاهده می کنند ، رایج شده است. در حالی که برخی از شخصی سازی ها توسط هوش مصنوعی انجام می شود ، برخی از آنها به صورت دستی تنظیم می شوند.

به عنوان یک بازاریاب ، باید مشخص کنید که چه جنبه ای از بازاریابی شما برای شخصی سازی و نحوه ایجاد اتوماسیون لازم است. البته این مهارت ممکن است به ابزاری برای اتوماسیون بازاریابی بستگی داشته باشد که تجارت شما از آن استفاده می کند.

با این وجود ، مهم نیست از ابزار اتوماسیون بازاریابی در کسب و کار شما استفاده شود ، شما باید بتوانید تلاشهای بازاریابی خود را شخصی سازی کنید زیرا این کار در حال تبدیل شدن به کار بازاریاب است.
5- بازاریابی خرد تأثیرگذار
هنگامی که یک تأثیرگذار محصول شما را تأیید می کند ، نوعی اثبات اجتماعی است که می تواند طرفداران خود را ترغیب به خرید کند. با این وجود ، داشتن یک چهره مشهور برای محصول شما می تواند گران باشد.

به همین دلیل است که سرمایه گذاران خرد می توانند سرمایه گذاری بهتری داشته باشند. میکرو تأثیرگذار تأثیرگذار هستند که تعداد پیروان آنها از چند هزار تا دهها هزار نفر متغیر است.

در بیشتر موارد ، تأثیرگذار ریز افرادی هستند که طی سالیان متمادی در یک زمینه تخصص ایجاد کرده اند. حتی اگر ممکن است تعداد پیروان کمتری از افراد مشهور داشته باشند ، اما تمایل به داشتن تعامل بهتری دارند. طبق اطلاعات InfluencerDB ، تأثیرگذارانی با 5000 تا 10،000 دنبال کننده از 6.3٪ تعامل در مقایسه با 3.6٪ تعامل برای تأثیرگذارانی با بیش از 10،000 دنبال کننده برخوردار هستند.

علاوه بر این ، پیروان آنها آنها را متخصص می دانند و احتمالاً توصیه های خود را در مورد یک محصول طاقچه جدی می گیرند. به تعبیر دیگر ، تأثیرگذار در میکرو نسبت به افراد عادی احساس راحتی بیشتری می کنند زیرا دستیابی به آنها آسان تر است. دانیل ولینگتون شرکتی است که با استفاده از ریزآرایی برای تبلیغ ساعتهای خود رشد کرده است.
با گفتن این نکته ، یافتن یک میکرو آنفلوانزر مناسب که می تواند مخاطب ایده آل شما را مجاب کند ، دشوارتر است. خوشبختانه ابزاری مانند HYPR (یا Keyhole) به شما کمک می کند تا بر اساس معیارهای مختلف ، تأثیرات ریزآهن را کشف کنید.

6. به دست آوردن بینش از تحلیلی
اگر برای یک شرکت بزرگ کار می کنید ، ممکن است یک تحلیلگر داده برای جمع آوری و تحلیل داده های بازاریابی داشته باشید. اما برای بیشتر مشاغل ، این کار در حال تبدیل شدن به کار بازاریاب است.

مطمئناً ، شما ممکن است تجزیه و تحلیل اعداد را دشوار کنید زیرا به نظر می رسد برای شما قلمرو خارجی است. با این حال ، این تعداد برای مبارزات بازاریابی شما مهم هستند.

برای هر کمپین بازاریابی ، اهدافی دارید که باید توسط شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مشخص شود. به عنوان مثال ، اگر شما یک کمپین آگاهی از برند را اجرا می کنید ، شماره هایی برای تحلیل چیست؟ اگر یک کمپین دستیابی به سرب باشد چه می شود؟

Google Analytics ابزاری محبوب برای تجزیه و تحلیل شما برای تسلط لازم است. در اینجا می توانید جزئیاتی از قبیل تعداد بازدید کنندگان ، میزان گزاف گویی ، زمان در صفحه و موارد دیگر را پیدا کنید. حتی می توانید اهداف صفحات فرود خود را پیگیری کنید.
ابزارهای تحلیلی دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای جمع آوری داده های مهم درباره رسانه های اجتماعی ، ایمیل و کمپین های بازاریابی موتور جستجو استفاده کنید. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر ، باید بتوانید داده ها را جمع کنید و از آن مهم تر ، بینش های ارزشمندی را از آن بدست آورید.

نتیجه
داشتن یک بازاریاب بهتر مستلزم استفاده از مهارت ها و دانش فعلی خود به طور مؤثر است. اما حتی بیشتر ، باید تاکتیک های جدید را یاد بگیرید تا به شما در رسیدن به نتایج بهتری برای تجارت خود کمک کنید.

اجرای این 6 تاکتیک از امروز شروع کنید و به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

با پیشرفت سریع فناوری ، در دوره بازاریابی کوتاه مدت تغییرات بسیاری در صحنه بازاریابی رخ می دهد. بنابراین ، همانطور که می خواهید تاکتیک هایی را که می شناسید اجرا کنید ، همچنین در تلاش مداوم برای یادگیری چیزهای جدید هستید.

در غیر این صورت ، توجه به این موضوع و دستیابی به اهداف خود دشوار می شود. حتی در کانالهای بازاریابی که می دانید ، تغییرات با زمان اتفاق می افتند.

به عنوان مثال ، 17 سال پیش ، شما فقط باید درک کنید که چگونه ایمیل های انفجاری ارسال کنید تا یک بازاریاب ایمیل خوب باشید. با این حال ، امروز ، فقط برای دستیابی به آن ، نیاز به درک عمیق از توالی های ایمیل خودکار دارید.

با این حساب ، اگر در جریان روندهای مهم باشید و آنها را در مبارزات بازاریابی خود اعمال کنید ، همیشه به عنوان یک بازاریاب در ارتباط باشید.

با توجه به این موضوع ، در اینجا 6 تاکتیک اساسی برای کار بر روی:

1. ایجاد و طراحی محتوای بصری
با گذشت سالها ، محتوای تصویری محبوبیت زیادی یافته است. و اکنون به جایی رسیده است که توانایی شما در ایجاد محتوای بصری باید یک مهارت اساسی در بازاریابی باشد.

از این گذشته ، هنگامی که 54٪ از مصرف کنندگان انتظار فیلم از مارک ها را دارند ، پس شما باید این نوع محتوا را تولید کنید. به غیر از انتظارات مشتریان ، محتوای بصری می تواند به شما در ارائه پیام های بازاریابی خود به صورت مؤثر کمک کند.
حال اگر تنها محتوایی که تولید کرده اید قالب نوشتاری است ، این می تواند مانند یک کار دلهره آور به نظر برسد.
با این حال ، با تمرین با ابزارهای مربوطه می توانید به نتیجه برسید. به عنوان مثال ، Animoto ابزاری ساده است که الگویهایی را که می توانید برای ایجاد فیلم های بازاریابی استفاده کنید ، فراهم می کند.
به همین ترتیب ابزاری مانند Canva به شما امکان می دهد تصاویر را برای فعالیت های خود طراحی کنید. ابتدا می توانید تصاویر را برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

همچنین ، شما می توانید برای کمپین های رسانه های اجتماعی خود تصاویر ایجاد کنید. برای کانال های اصلی رسانه های اجتماعی ، Canva الگوهای ایجاد تصاویر با اندازه های توصیه شده را ارائه می دهد.
با یادگیری نحوه ایجاد محتوای بصری ، انتقال پیام خود به مخاطبان آسانتر می شود.

2. بهینه سازی جستجوی صوتی
به عنوان یک روش راحت تر برای جستجو ، طبیعی است که جستجوی صوتی همچنان به رشد خود ادامه دهد. و با افزایش محبوبیت بلندگوهای هوشمند ، انتظار می رود این روند ادامه یابد. طبق گفته Voicebot.ai ، 66.4 میلیون بزرگسال آمریکایی از بلندگو هوشمند استفاده می کنند. این 1 از 4 بزرگسال آمریکایی است.
در حالی که زندگی جستجوگران آسانتر می شود ، این کار شما را به عنوان یک بازاریاب چالش برانگیز تر می کند. از آنجا که جستجوهای صوتی در مقایسه با جستجوهای تایپ شده دارای صفات متفاوتی هستند.

ابتدا ، نمایش داده های جستجوی صوتی طولانی تر هستند. دلیل این است که صحبت کردن با تلفن هوشمند خود راحت تر از تایپ کردن است.

با گفتن این نکته ، چه تاکتیکی برای بهبود شانس حضور در این جستجوها وجود دارد؟

کلمات کلیدی مکالمه ای بلند را پیدا کنید: وقتی افراد از جستجوی صوتی استفاده می کنند ، با تلفن های خود مکالمه می کنند. بنابراین به جای تایپ "خرید کفش نایک بوستون" ، آنها می توانند بگویند "کجا کفش های نایک را در بوستون بخریم."
پاسخ به سؤالات جستجوگرهای احتمالی: از آنجا که بسیاری از پرس و جوهای جستجوی صوتی به صورت سؤال بیان می شوند ، پاسخ دادن به این سؤالات احتمالی شانس شما برای رتبه بالا را افزایش می دهد. در اینجا مثالی آورده شده است.
با ترکیب بهینه سازی جستجوی صوتی در تلاش برای بازاریابی جستجوی خود ، می توانید تبدیل به تجارت خود را افزایش دهید.

3. ایجاد تبلیغات بومی
از آنجا که بازدید کنندگان وب سایت بیشتر از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند ، بازاریابان باید تکامل یابند. یک راه حل تبلیغات بومی است.

به عبارت ساده ، تبلیغات بومی تبلیغاتی است که به محتوای یک صفحه یا وب سایت شباهت دارد. با استفاده از آنها ، می توانید تبلیغات کمتری ایجاد کنید که احتمالاً نتایج شما را بهبود می بخشد.

با گذشت سالها ، این نوع آگهی در جستجوی تبلیغات PPC ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و توصیه های محتوا در وب سایت ها مؤثر بوده است. به عنوان مثال ، یک مطالعه توسط Sharethrough نشان داد که تبلیغات بومی در مقایسه با تبلیغات بنر دارای 9٪ افزایش میل به برند و 18٪ افزایش در خرید است.
در این مقاله کوتاه ، فقط یک مورد از Google Home ذکر شده است. آنچه پیدا خواهید کرد اینست که Google منافعی را که کاربران از Google Home به جای تبلیغ دستگاه خود تبلیغ می کنند ، تبلیغ می کند.

با یادگیری نحوه ایجاد تبلیغات بومی می توانید نتایج بازاریابی خود را بهبود بخشید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing


آیا می دانید مشتریان شما چه می خواهند؟ به نظر شما مشتریان به محصولات شما اعتماد دارند؟ آخرین باری که دیدید مشتری درمورد محصول یا خدمات شما توییت می کند؟ این یک شکایت بود یا تعارف؟

جواب همه این سؤالات مربوط به بازاریابی است.

اینکه تجارت خود را چگونه بازاریابی می کنید ، تعیین می کند که آیا شرکت موفق خواهد بود یا خیر. بازاریابی ابزاری است که برای ایجاد و حفظ تقاضا ، ارتباط ، شهرت ، رقابت و ... مورد استفاده قرار می گیرد. بدون آن ، تجارت شما به دلیل عدم فروش ممکن است تعطیل شود.

پس چرا بازاریابی مهم است؟ این 9 دلیل که واقعاً به آن احتیاج دارید را بررسی کنید.

1. بازاریابی راهی مؤثر در جذب مشتری است
برای مشاغل شما مهم است که مشتریان خود را درگیر کنید. بازاریابی ابزاری است برای ادامه مکالمه.

تعامل با مشتریان با فشار دادن پیشنهادات شما متفاوت است. تعامل شامل تأمین اطلاعات مربوط به محصولات و مشاغلتان به مشتریان است. همه چیز در مورد ایجاد محتوای تازه است.

به مشتریان خود بگویید که آنها چه چیزی نمی دانند. بگذارید جالب باشد و ارزش وقت آنها را داشته باشد.

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین سیستم عامل هایی است که می توانید مشتریان خود را درگیر کنید. برخی سازمانها از فیلم های کوتاه و سایر ترفندهای تحقیرآمیز برای تعامل با مشتری خود استفاده می کنند.

با درگیر کردن مشتریان ، بازاریابی به آنها تعلق خاطر می دهد.

2. بازاریابی به ساخت و حفظ اعتبار شرکت کمک می کند
رشد و طول عمر کسب و کار شما با اعتبار کسب و کار شما ارتباط مثبت دارد. از این رو ، عادلانه است که بگوییم شهرت شما ارزش برند شما را تعیین می کند.

اکثر فعالیتهای بازاریابی در جهت ایجاد ارزش برند تجاری شرکت انجام می شود.

اعتبار کسب و کار شما زمانی ساخته می شود که به طور مؤثر انتظارات مشتریان را برآورده کند. چنین مشاغل یک عضو مسئول جامعه تلقی می شود. مشتریان از اینکه با محصولات شما در ارتباط هستند افتخار می کنند.

بازاریابان از استراتژی های ارتباطی ، برندسازی ، روابط عمومی و CSR استفاده می کنند تا از حفظ اعتبار و اعتبار یک کسب و کار اطمینان حاصل کنند.
3. بازاریابی به ایجاد رابطه بین یک تجارت و مشتریان کمک می کند
کسب و کارها باید با مشتری خود رابطه اعتماد و تفاهم برقرار کنند. بازاریابی چگونه این رابطه را برقرار می کند؟

بخش های تحقیق بازاریابی باید بر اساس جمعیت شناسی ، روانشناسی و رفتار مصرف کننده باشد.

تقسیم بندی به کسب و کار کمک می کند تا نیاز مشتریان خود را برآورده سازد و از این رو اعتماد خود را جلب کند. تیم محصول تضمین می کند که تجارت در آنچه در زمان مناسب وعده داده شده است ، ارائه می دهد. این باعث می شود تا مشتریان وفادار باشند.

مشتریان وفادار اطمینان به خرید محصولات بیشتر از شما خواهند داشت. اعتماد و درک بین تجارت و مشتریان ، فعالیتهای تجاری شما را بارورتر می کند.

4- بازاریابی کانال ارتباطی است که برای آگاهی رسانی به مشتریان استفاده می شود
بازاریابی به مشتریان شما درباره محصولات یا خدماتی که به آنها ارائه می دهید اطلاع می دهد.

از طریق بازاریابی ، مشتریان با ارزش محصولات ، استفاده از آنها و اطلاعات اضافی که ممکن است برای مشتریان مفید باشد آشنا می شوند. این آگاهی از برند را ایجاد می کند و باعث می شود تا کسب و کار از موضع خود متمایز شود.

رقابت سختی در بازار وجود دارد و برای متقاعد کردن مشتریان باید صدای مداوم باشید. به مشتریان خود از تخفیف ها و سایر ترفندهای رقابتی که قصد استفاده از آنها را دارید اطلاع دهید.

از طریق ارتباطات ، بازاریابی به تجارت شما کمک می کند تا رهبر بازار شود. این پست درباره نحوه دستیابی به یک مزیت رقابتی توضیح بیشتری می دهد.

5- بازاریابی به افزایش فروش کمک می کند
بازاریابی از روشهای مختلفی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما استفاده می کند. پس از تبلیغ یک محصول ، در حال حاضر روی رادار است و این احتمال فروش شما را افزایش می دهد.

مشتریان ممکن است بخواهند محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند و این تصمیم تصمیم گیری را برای شما ایجاد می کند.

وقتی مشتریان از محصولات یا خدمات شما خوشحال می شوند ، بدون اطلاع شما سفیران برند شما می شوند. آنها این کلمه را پخش می کنند و فروش شما شروع به افزایش می دهد.

اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات با کیفیت بالا را برای تکمیل تلاشهای بازاریابی خود ارائه می دهید.

6. کمک به بازاریابی در ارائه بینش درباره شغل شما
هر بازاریاب نیاز به هدف گیری مخاطبان مناسب را درک می کند. با این حال ، شما باید محتوای مناسب برای به اشتراک گذاشتن با چنین مخاطبی داشته باشید. استراتژی های بازاریابی شما می تواند به شما کمک کند تا پیام های تجاری را به مخاطبان مورد نظر متقاعد کنید.

در این مرحله ، شما باید پیام های مختلفی را آزمایش کنید و ببینید که چه چیزی مؤثر است.
هنگامی که مجموعه های مختلف پیام رسانی را بر روی مخاطب هدف آزمایش کردید ، یک پایه مناسب برای تلاش های بازاریابی خود خواهید یافت.

به عنوان یک متریک عمل می کند و بینش لازم را برای جلوگیری از حدس زدن شما فراهم می کند.

7. بازاریابی به کسب و کار شما برای حفظ ارتباط کمک می کند
هر بازاریاب نیاز به مختل کردن نظر مصرف کننده بالقوه را درباره سایر محصولات درک می کند. اما اشتباه نکنید که این شانس را به طور کامل استفاده کنید.

اکثر مشاغل تصور می کنند که همیشه مارک مورد علاقه مشتری باقی می مانند زیرا مشتری تاکنون شکایت نکرده است. این طرز فکر غلط است. شما باید راه هایی برای ماندن در صدر ذهن مشتری پیدا کنید.

هر رابطه ای باید حفظ شود. بازاریابی به کسب و کار شما کمک می کند تا رابطه خود را با مشتریان حفظ کنید و این امر را به شما مرتبط نگه دارد.

قبل از پرداختن به نیاز به حفظ مشتریان فعلی ، روی دستیابی به مشتریان جدید تمرکز نکنید.

8- بازاریابی گزینه های درآمد را ایجاد می کند
در مرحله راه اندازی ، گزینه های شما پراکنده هستند زیرا بیشتر شما در بند پول نقد هستید. این گزینه های شما را محدود می کند.

از آنجا که استراتژی های بازاریابی شما مشتریان و فرصت های درآمد بیشتری ایجاد می کنند ، گزینه هایی را شروع خواهید کرد. داشتن گزینه ها با داشتن سینه جنگی قابل مقایسه است.

داشتن گزینه ها شجاعت لازم برای ورود به بازارهای جدید را به شما می دهد. شما این آزادی را خواهید داشت که اجازه دهید مشتریانی را که بیش از حد خواستار سلامت و رفاه شما هستند ، رها کنید.

بدون بازاریابی ، شما مجبور خواهید شد که با مشتریانی که از آنها خارج شده اید کار خود را ادامه دهید و بادام زمینی را به شما پرداخت می کنید.

9. بازاریابی به تیم مدیریت کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرد
هر مشاغل با مشکلاتی روبرو هستند که می توانند چه چیزی ، چه زمانی ، برای چه کسی و چه میزان تولید کنند. یک فرآیند پیچیده و خسته کننده بقاء تجارت شما را تعیین می کند. در نتیجه ، کسب و کارها برای اتخاذ این تصمیمات به شدت به سازوکارهای بازاریابی متکی هستند.

چرا باید به مکانیسم های بازاریابی اعتماد کنید؟ این مکانیسم ها به عنوان یک پیوند قابل اعتماد بین تجارت و جامعه شما خدمت می کنند. آنها ذهن مردم را پرورش می دهند ، به مردم آموزش می دهند و آنها را ترغیب به خرید می کنند.

چرا بازاریابی در ضرب و شتم رقبای تجاری شما مهم است؟
رقیب شما به طور فعال محصولات خود را بازاریابی می کند ، آیا این به شما نمی گوید چرا بازاریابی مهم است؟ تنها راه برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به رقابت شما بازاریابی تهاجمی است.

با این حال ، لازم نیست هنگام بازاریابی در برابر رقیب خود ، براق یا منفی باشید. به سادگی تحقیق در مورد آنچه در بازار هدف شما انتظار دارد انجام دهید ، و سپس راه هایی برای ارائه محصولات یا خدمات بهتر پیدا کنید.

اگر محصول یا خدمات جدیدی را برای بازار ارائه می دهید ، باید تهاجمی تر و استراتژیک تر باشید.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

اگر به فکر توسعه یک برنامه بازاریابی هستید ، باید با یک برنامه بازاریابی شروع کنید.

صرف نظر از دامنه برنامه بازاریابی خود ، باید در نظر داشته باشید که این یک سند روان است.

هر کسب و کار باید با یک برنامه ساختاری دقیق که مبتنی بر تحقیقات دقیق ، موقعیت یابی رقابتی و نتایج قابل دستیابی باشد ، شروع کند.

برنامه شما باید پایه و اساس فعالیت های شما در ماه های آینده باشد. با این وجود ، شما همیشه باید براساس آنچه موفقیت آمیز است ، برنامه خود را تقویت یا تغییر مسیر دهید.

در زیر می توانید 10 جزء اصلی را پیدا کنید:

1. تحقیقات بازار

جمع آوری ، سازماندهی و نوشتن اطلاعات مربوط به بازاری که در حال حاضر محصول (های) یا خدماتی را که می فروشید خریداری می کند. برخی از مناطق برای در نظر گرفتن:

پویایی بازار ، الگوهای از جمله فصلی.
مشتریان - جمعیتی ، بخش بازار ، بازارهای هدف ، نیازها ، تصمیم گیری در مورد خرید.
محصول - چه چیزی در حال حاضر وجود دارد ، چه چیزی ارائه دهنده رقابت است.
فروش فعلی در صنعت.
معیارهای موجود در صنعت.
تهیه کنندگان - فروشندگانی که باید به آنها اعتماد کنید.
2. بازار هدف

بازارهای طاقچه یا هدف را برای محصول خود بیابید و آنها را توصیف کنید.

3. محصول

محصول خود را توصیف کنید. چگونه محصول شما با بازار ارتباط دارد؟ بازار شما به چه چیزهایی نیاز دارد ، در حال حاضر از چه چیزی استفاده می کنند ، به چه مواردی بالاتر و فراتر از استفاده فعلی نیاز دارند؟

4- رقابت

رقابت خود را شرح دهید. "گزاره فروش بی نظیر" خود را توسعه دهید. چه چیزی باعث می شود شما از رقابت خود جدا شوید؟ رقابت شما در مورد برندسازی چیست؟

5- بیانیه ماموریت

چند جمله بنویسید که بیان کنید:

بازار کلیدی - شما به چه کسی می فروشید.
مشارکت - آنچه می فروشید.
تمایز - گزاره فروش بی نظیر شما.
6. استراتژی های بازار

استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی را که می خواهید استفاده کنید یا حداقل استفاده از آن را در نظر بگیرید ، بنویسید.

راهکارهایی که باید در نظر بگیرید:

شبکه سازی - به بازار خود بروید.
بازاریابی مستقیم - نامه های فروش ، بروشور ، بروشور.
تبلیغات - رسانه های چاپی ، دایرکتوری ها.
برنامه های آموزشی - برای افزایش آگاهی.
مقاله بنویسید ، مشاوره دهید ، به عنوان یک متخصص شناخته شوید.
فروش مستقیم / شخصی
تبلیغات / اطلاعیه های مطبوعاتی
سایت اینترنتی
7. قیمت گذاری ، موقعیت یابی و برندسازی

از اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید ، راهکارهایی را برای تعیین قیمت محصول خود تعیین کنید ، جایی که محصول شما در بازار قرار می گیرد و چگونگی دستیابی به آگاهی از مارک را کسب خواهید کرد.

8. بودجه

دلارهای خود را تأمین کنید. چه راهکارهایی را می توانید تحمل کنید؟

در خانه چه کاری می توانید انجام دهید ، برای برون سپاری به چه چیزهایی نیاز دارید.

9. اهداف بازاریابی

اهداف بازاریابی قابل تعیین را تعیین کنید. این به معنای اهدافی است که می توانید آنها را به شماره تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است اهداف شما این باشد که حداقل 30 مشتری جدید به دست بیاورید یا 10 محصول در هفته بفروشید یا درآمد خود را 30٪ افزایش دهید. اهداف شما ممکن است شامل فروش ، سود و یا رضایت مشتری باشد.

10. بر نتایج خود نظارت کنید

تست و تجزیه و تحلیل کنید. استراتژی هایی را که در حال کار هستند مشخص کنید.
نظرسنجی مشتریان
پیگیری فروش ، پیشرو ، بازدیدکنندگان به وب سایت شما ، درصد فروش تا برداشت.
شما با تحقیق در مورد بازارها ، رقابت و تعیین موقعیت منحصر به فرد خود ، در موقعیت بسیار بهتری برای تبلیغ و فروش محصول یا خدمات خود هستید.

با تعیین اهداف برای کمپین بازاریابی خود ، می توانید از طریق بررسی مداوم و ارزیابی نتایج ، بهتر بفهمید که آیا تلاش های شما نتیجه ای حاصل می کند یا خیر.

حتما از طرح خود به عنوان یک سند زنده استفاده کنید.

بازاریاب های موفق بطور مداوم وضعیت کمپین های خود را در برابر اهداف تعیین شده خود مرور می کنند.

این تضمین می کند پیشرفت مداوم در ابتکارات بازاریابی شما و کمک به برنامه ریزی های آینده است.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اندازه گیری اندازه های اشتباه دیجیتالی در رسانه هدایت داده مانند دیجیتال مانند بازگشت به رسانه های آنالوگ است

ما هنوز در این روز و سن بازاریابی دیجیتال در کنیا شوکه و مبهوت هستیم که اکثر مارک ها و رهبری بازاریابی هنوز هم با استفاده از معیارهایی مانند طرفداران ، لایک ها ، دنبال کنندگان ، نمایش ها ، کلیک ها ، بارگیری ها و بازدیدها ، به عملکرد دیجیتال مراجعه می کنند. چند سال پیش این معیارها واقعاً دارای اهمیت زیادی بودند و هنوز جایگاه خود را به عنوان راهی برای سنجش عملکرد یک کمپین به صورت دیجیتال نشان می دهند. با این حال ، تنها معیاری که واقعاً اهمیت دارد ، درگیری دیجیتال است.

درگیری دیجیتال به خودی خود مانند یک معیار باطنی به نظر می رسد اما می توان فهمید که کمپین دیجیتالی شما از این منظر چقدر خوب عمل کرده است. به طور خاص ، به عنوان مثال ، اگر شما یک کمپین دیجیتالی را برای یک محصول یا خدمات اجرا کرده اید ، می خواهید بدانید که از طریق این کمپین چه میزان منجر به تولید صلاحیت شده را می کنید. یکی دیگر از معیارهای مهم برای همین ، پس از مبارزات انتخاباتی ، مبلغ تبدیل فروش به چه تعداد بوده است؟ همانطور که ، چگونه بسیاری از مشتریان در واقع محصولات و خدمات را به روشی خریداری کردند که مستقیماً به کمپین دیجیتال نسبت داده شود. این چیزی است که واقعاً مهم است - هر چیز دیگری بازاریابی شن و ماسه است که متاسفانه هنوز هم بررسی نشده است.

برای اینکه واقعاً بازاریابی دیجیتالی کار کند و به معیارهای دقیق دسترسی داشته باشد ، کمپین های دیجیتال باید از ابتدا تا انتها رویکرد داده محور داشته باشند. این بدان معنی است که استفاده از سیستم عامل ها برای اتوماسیون بازاریابی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبورد تحلیلی و غیره ضروری است تا بتوانید عملکرد کمپین دیجیتالی را به صورت انتهایی تا انتها ارزیابی کنید و از جمله آن می توان به ارزش نهایی مشتری یا CLV اشاره کرد. تنها در این سطح ، برندهای کنیا قادر به بازگشت شفاف در سرمایه گذاری (RoI) خواهند بود که آیا ابتکار عمل بازاریابی دیجیتالی آنها واقعاً مؤثر است یا خیر.

بسیاری از بازاریابان کنیا وقتی بیایند بازاریابی دیجیتال بیسواد باشند

در راستای اندازه گیری معیارهای اشتباه در بازاریابی دیجیتال در کنیا ، یک روشی که ما متوجه شده ایم این است که اکثر متخصصان بازاریابی در کنیا بی سواد هستند و نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد. بسیاری از آنها راجع به تفاوت بین برداشتها ، نمای صفحه ، کلیک بر روی نرخ ، کاربران فعال روزانه و نرخ گزاف گویی بپرسید و آنها خالی بکشند. Dotsavvy به عنوان یک شرکت ، بیش از یک دهه است که بازاریابی دیجیتال داشته و با این وجود می فهمیم که همیشه با توجه به سرعت همه چیز در بازاریابی دیجیتال و در یک زمان تقریبا واقعی ، عوام بازی می کنیم. اگر چشمک بزنید ، از دست دادن انتقال بسیار مهم در شیوه های بازاریابی دیجیتال که می تواند یک برند آنلاین را بسازد یا از هم پاشید ، بسیار آسان است.

بازاریابی دیجیتال ابعادی کاملاً متفاوت در کل ترکیب بازاریابی است و درمی یابیم که بازاریاب های سنتی تمایل دارند مسیر ساده درمان دیجیتالی را به سادگی یک کانال بازاریابی دیگر طی کنند. دیجیتال بسیار بیشتر از این است و برای درک کامل تفاوتهای اساسی ، بازاریابان کنیا نیاز به یک مقدار زمان و تلاش ناچیز برای درک چگونگی عملکرد بازاریابی دیجیتال به صورت روزانه دارند. آنها باید در سیستم عامل های مختلف مانند Google Adwords و Analytics و همچنین رسانه های اجتماعی پیشرو ، اتوماسیون بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گواهینامه را در نظر بگیرند.

هر برندی که خود را به عنوان رهبر بازاریابی دیجیتال در کنیا قلمداد می کند ، باید اطمینان حاصل کند که تیم بازاریابی و آژانس آن دارای کالاهای بازاریابی دیجیتال هستند تا آنها را در اجرای و مدیریت شیوه های بعدی در بازاریابی دیجیتال ، در سراسر هیئت مدیره شایسته و معتبر جلوه دهند - از تضمین وب سایتهای شرکتی و تبلیغاتی که برای هدایت تبدیل فروشها به ساختمان سیستم عاملهای دیجیتال مارک اختصاصی استفاده شده اند تا بتوانند خود را به آرامی از اعتیاد رسانه های اجتماعی خود در چارچوب بازاریابی استراتژیک بلند مدت دیجیتال دور کنند. به طور خلاصه ، بازاریاب های کنیا باید هر روز به مدرسه دیجیتال برگردند تا برای مارک ها و مصرف کنندگان خود مهم باشند.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

ناگفته نماند که بازاریابی دیجیتال در کنیا در حال چرخش است. هر مارک از تام ، دیک و هری رسما در گروه باند دیجیتال قرار دارد ، مشتاقانه از غنایم وعده خسته کننده بازاریابی دیجیتال در کنیا بهره می برد - امکان دستیابی به چشم انداز مناسب یا مشتری در زمان مناسب با پیشنهاد مناسب در کسری هزینه استفاده از کانالهای بازاریابی سنتی. هر مارک در بازی بازاریابی دیجیتال می خواهد. درست است، واقعی. داستان.

با این حال ، از آنجا که هر برند با اشتیاق یک برنامه بازاریابی دیجیتال در کنیا را دنبال می کند ، آنچه بدیهی است این است که در حال حاضر برخی اتفاقات جدی درباره نحوه انجام این کار وجود دارد. در واقع ، بازاریابی دیجیتال نوید یک مقدار کل ارزش دارد و بازده محکمی برای سرمایه گذاری (ROI) به فکر بسیاری از شناختهای بازاریابی کنیا است - اما سؤال چند هزار دلاری که آیا واقعاً به همین خوبی کار می کند؟ پاسخ نه. حداقل. نه هنوز. بنابراین ، 5 دلیل ما برای شکستن بازاریابی دیجیتال در کنیا در اینجا آورده شده است:

بسیاری از وب سایت ها با ایجاد بازپرداخت سرمایه گذاری (ROI) برای مارک های تجاری طراحی نشده اند

متأسفانه ، اکثر وب سایت ها در کنیا برای اجرای برنامه ریزی نشده اند. این دقیقا به چه معنی است؟ بیایید توضیح دهیم از زمان ورود اینترنت به کنیا ، اکثر وب سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که بروشورهایی هستند که به سادگی می گویند چه کسی یک تجارت است و چه چیزی ارائه می دهد و چگونه می توانند ارتباط برقرار کنند. هیچ چیز بیشتر هیچ چیز کمتر این روند وب سایت های "فروشگاه بروشور" بدان معنی است که بسیاری از مشاغل تمایل دارند که به این مفهوم عمل کنند که وب سایت های آنها به دلایل انطباق به جای ضرورت با خط پایین ، ضروری به نظر می رسند. این چیزی نیست که منظور وب سایت ها بوده است.

برخی از دلایلی که وب سایت های کم کار نسبتاً اساسی هستند. به عنوان مثال ، گوگل در آوریل 2015 الگوریتم موتور جستجوگر خود را برای نتایج دوستانه موبایل تغییر داد. این بدان معناست که اگر وب سایت شما بهینه سازی شده یا دارای پاسخگویی به موبایل نیست (یعنی طراحی شده برای کار در تعداد بیشماری از اندازه صفحه نمایش) ، Google دید شما را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) خود قرار می دهد تا در وب سایت هایی که این معیارها را رعایت می کنند ، جای بگیرد. این امر به ویژه در بازاری مانند کنیا بسیار مهم است که طبق گفته سازمان ارتباطات کنیا بیش از 90٪ کل دسترسی به اینترنت موبایل است. شما ، ریاضیات را انجام دهید.

راه های مهم دیگر که وب سایت ها در کنیا در حال کم کاری هستند این است که فاقد قابلیت های ارزش افزوده برای مفیدتر شدن آنها هستند. مثالها شامل اجرای سبد خرید و معاملات تجارت الکترونیکی است تا مشاغل بتوانند بصورت آنلاین از طریق کارتهای اعتباری یا پول موبایل بفروشند. همچنین ، وب سایت ها به طور فزاینده ای دارای اتوماسیون بازاریابی هستند که به مشاغل این امکان را می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت خود را بهتر بشناسند و به تدریج آنها را از طریق قیف فروش که منجر به تبدیل فروش می شود ، پرورش دهند. از آنجا که این یک روش استاندارد در بازارهای پیشرفته تر بازاریابی دیجیتال است ، این فقط در کنیا اتفاق می افتد. در واقع ، ما راه طولانی داریم.

رسانه های اجتماعی به نظر می رسد پایان همه در حالی که مارک ها دسترسی مستقیم به انجمن های خود ندارند

نکته ای که ما متوجه شدیم این است که رسانه های اجتماعی در کنیا بسیار محبوب هستند. در واقع ، فیس بوک نزدیک به 5 میلیون کاربر در کنیا دارد که آنها را به عنوان سکوی پیشرو در رسانه های اجتماعی در این کشور قرار می دهد. با این حال ، به همین دلیل ، به نظر می رسد که اکثر آژانس های تبلیغاتی و رهبری بازاریابی مشتریان آنها تصمیم گرفته اند رسانه های اجتماعی را به کانال اصلی بازاریابی دیجیتال تبدیل کنند. این همه چیز خوب و شاداب است تا وقتی که به چاپ خوب نگاه کنید.

در حالی که ما تصدیق می کنیم که حضور در رسانه های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال کاملاً ضروری است ، ما موافق نیستیم که رسانه های اجتماعی پاناسرا برای همه بیماریهای بازاریابی دیجیتال است. دلیل این امر این است که طی چند سال گذشته بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که برندها را ترغیب به ساختن اجتماعات خود در آنجا کرده اند ، اکنون آنها را ملزم به خرید تبلیغات دیجیتالی به صورت ارتباطی برای برقراری ارتباط با جوامع خود می دانند! چقدر مسخره است! این اغلب به عنوان بزرگترین "طعمه و سوئیچ" که تاکنون در رسانه های دیجیتال پخش شده است ، توصیف می شود. طعنه این است که مارک ها همچنان به دنبال این اسکریپت به ضرر خودشان هستند.

با پیشروی ، مارک ها فقط برای اجاره دادن مخاطبان باید سرمایه گذاری در رسانه های دیجیتال را متوقف کنند و در عوض بر ساخت سکوهای دیجیتالی خود تمرکز کنند تا آنها واقعاً صاحب مخاطبان خود باشند. این روند جهانی است که مارک ها متوجه می شوند که با ارتباط با آنها از طریق هزاران رسانه دیجیتالی فراتر از رسانه های اجتماعی ، می توانند تعامل به مراتب قوی تری با ذینفعان خود داشته باشند. در مجله بازاریابی دیجیتال ، این اغلب به "بازاریابی محتوا" گفته می شود که در نکته بعدی که در این مورد داریم بررسی خواهیم کرد.

برندها در تولید محتوا که در واقع "مقدس مقدس" از بازاریابی دیجیتال است ، سرمایه گذاری نمی کنند

برندها از هر نظر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند. این مارک ها برای آگاهی و سرگرمی کسانی است که در اخلاق خود سرمایه گذاری می کنند که در نهایت تنها چیزی است که واقعا برندها را از هم جدا می کند - فقط از اپل بپرسید. برندها توانایی ساختن قبیله ای از هواداران سرسخت را با انواع و اقسام ابزار و روشها دارند. به همین دلیل است که چنان شوک آور است که اکثر مارک های کنیا نتوانسته اند در ایجاد محتوای دیجیتالی جذاب که فراتر از رویه سنتی فشارهای تبلیغاتی است سرمایه گذاری کنند.

اگر در مورد آن فکر کنید ، دیجیتال چیست؟ وقتی Google را جستجو می کنید برای هر چیزی که به دنبال آن هستید؟ وقتی با رسانه های اجتماعی درگیر می شوید با چه کسی درگیر هستید؟ وقتی YouTube را تماشا می کنید ، چه چیزی را تماشا می کنید؟ محتوای آن ، محتوا ، محتوا! بنابراین ، به نظر می رسد که چرا بیشتر مارک های کنیا اعتقاد دارند که تنها محتوایی که ایجاد می کنند چیزی است که از طریق کمپین های دیجیتالی سوق می دهند؟ مصرف کنندگان می خواهند از طریق محتوایی که با آنها طنین انداز می شود ، آگاه و سرگرم شوند و به داستان برند مربوط باشند. این نوع داستان پردازی اغلب به بازاریابی محتوا گفته می شود.

بازاریابی محتوا شامل ایجاد محتوا برای رسانه های دیجیتالی و سنتی است که سهامداران برند در واقع مفید می دانند ، با این هدف که در نهایت تجاری سازی این تعامل ها از طریق ارائه پیشنهادهای متناسب با موضوع انجام شود. خودشه. بنابراین ، برای پیشروی ، مارک های کنیا باید در ایجاد محتوای دیجیتالی قانع کننده و معنی دار که به طور آزادانه در کانالهای دیجیتال بی شمار خود پخش می شوند ، با تأکید بر اینکه فقط تبلیغ برند نیست ، بلکه جنبه هایی مانند رهبری فکر ، آموزش ، سرگرمی و غیره را نیز سرمایه گذاری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تحت تأثیر برخی بازیکنان بزرگتر و برجسته منطقه ، کارآفرینان ممکن است از فرصت های ارزشمند برای شروع فعالیت خود در بولیوی غافل شوند.

اخیراً با استعفای رئیس جمهور پیشین ، اوو مورالس ، بولیوی با برخی عدم قطعیت های سیاسی و اجتماعی روبرو است و تشخیص شرایط برای انجام کار در بولیوی را دشوار می کند. با این حال ، با وجود این عدم قطعیت ، بولیوی در طی یک دهه گذشته بهبود اقتصادی چشمگیر را از طریق برنامه های مهم اقتصادی که به وجود آمده است ، نشان داده است. اکنون ، بولیوی یکی از سریعترین اقتصادهای آمریکای لاتین است.

بولیوی حاضر است جذابیت خود را به عنوان کشوری مملو از فرصت های جدید برای انجام تجارت افزایش دهد ، زیرا علاقه خود را به سرمایه گذاری های خارجی و مشارکت در بخش های استراتژیک مانند هیدروکربن ها ، معدن ، بهره برداری از منابع طبیعی ، حمل و نقل و ارتباطات نشان می دهد. به تازگی ، رئیس جمهور وقت بولیوی ، ژانین آئز ، از آغاز رفع محدودیت های صادرات محصولات زراعی بولیوی که توسط مورالس تنظیم شده بود خبر داد.


1. بازار غیر اشباع فرصتی برای کارآفرینان برای تجارت در بولیوی فراهم می کند
در حال حاضر بولیوی از نظر توسعه و کارآفرینی از برخی کشورهای همسایه عقب مانده است. با این حال ، بولیوی در حال حاضر در رتبه بندی بانک جهانی Doing Business 2020 ، با 150 مسابقه (در 6 جایگاه سال 2019) قرار دارد.

پتانسیل بسیار زیادی برای کارآفرینان خارجی وجود دارد تا به شکاف های موجود در بازار غیر اشباع این کشور در حال توسعه بپردازند.

بولیوی ابراز تمایل خود برای تبدیل شدن به یک کشور کارآفرین و مبتکرتر در دنیای تجارت. جامعه در حال رشد از کارآفرینان جوان وجود دارد که توسط سازمانهای مختلفی کمک و تشکیل می شوند. هدف این است که به یک انگیزه و ترویج ذهن نوآورانه جوانان بولیوی تأثیر مثبت بر کشور خود یا به طور ایده آل در جهان بگذارد.
2. صادرات و واردات در بولیوی
کشاورزی بولیوی
بولیوی در تجارت بین المللی ، بویژه در صنعت کشاورزی ، حضور بیشتری خواهد یافت.
از آنجایی که دولت بولیوی شروع به کاهش محدودیت صادرات کرده است ، بولیوی در بازار تجارت ، بویژه در صنعت کشاورزی ، حضور بیشتری خواهد یافت. این امر به کشور این امکان را می دهد تا درآمدهای بالاتری را ایجاد کند که به رشد اقتصادی کمک می کند و همچنین فرصتی برای دولت برای سرمایه گذاری دوباره به بخش های خاص ایجاد می کند. علاوه بر این ، تقاضای بولیوی برای محصولات آمریکای شمالی زیاد است و فرصتی را برای حجم واردات بیشتر نیز باز می کند. در اینجا می توان فهمید که بولیوی از نظر تجارت قصد دارد نقش بزرگی بازی کند.

محصول اصلی صادراتی بولیوی گاز نفت است که در 32 درصد از کل صادرات سهم دارد. سنگ معدن روی بدست می آید ، با 17٪ از کل صادرات بولیوی.

واردات بولیوی عمدتا اتومبیل هایی است که درصد آنها 5.7٪ از کل واردات آنها را تشکیل می دهد. اینها پس از واردات نفت تصفیه شده ، 4.4٪ است.

بازار معدن بولیوی تقاضای قابل توجهی برای وسایل نقلیه ساختمانی بزرگ را تأمین می کند. این تقاضا می تواند فرصتی عالی برای سرمایه گذاران باشد.

بولیوی سرشار از منابع طبیعی غیر قابل تجدید است. بزرگترین بخش صادرات بولیوی معادن و هیدروکربن ها است. هنوز پتانسیل زیادی در این بازار برای رشد وجود دارد. در کنار معادن قبلاً معدنی مانند نقره ، سرب ، روی ، گاز طبیعی و قلع ، بولیوی دارای بزرگترین ذخیره لیتیوم در جهان است که در حال حاضر از آن به سود حداکثر استفاده نمی شود.
3. اولویت برای مارک های آمریکای شمالی
انجام کار در بولیوی برای شرکتهای آمریکای شمالی آسانتر می شود زیرا برداشت مصرف کننده بولیوی از محصولات آمریکای شمالی عموما با کیفیت و مبتکرانه است. بنابراین مارک آمریکایی نفوذ زیادی در بازار بولیوی دارد.

دولت های محلی از محصولات و خدمات ایالات متحده استفاده می کنند زیرا به دلیل ضمانت نامه ها ، استانداردهای بالای خدمات به مشتری و برنامه های نگهداری از آنها به عنوان قابل اعتماد تلقی می شوند.

4- بخش كشاورزی به رشد خود ادامه خواهد داد
بخش در حال رشد بخش کشاورزی مهمترین بخش در اقتصاد بولیوی است و حدود 13٪ از تولید ناخالص داخلی را شامل می شود و تقریباً زیر 30٪ کل اشتغال را تشکیل می دهد.

نیاز به فناوری جدید در بخش کشاورزی نیز افزایش خواهد یافت. از آنجا که دانش در فن آوری در بولیوی وجود ندارد ، رشد بخش کشاورزی در بولیوی تقاضا برای دانش بیشتر بین المللی و پیشرفت تکنولوژیکی است.

به فن آوری های کشاورزی فکر کنید که قبلاً در ایالات متحده یا اروپا توسعه یافته اند. از این فناوری ها می توان برای بهبود بهره وری ، بهره وری و حتی امنیت غذایی در بازار بولیوی استفاده کرد. کارآفرینانی که به دنبال تجارت در بولیوی هستند باید چشم اندازهای خود را در بازار فناوری و نوآوری در نظر بگیرند.

5- هزینه های پایین کار

بولیوی برای شرکتهای خارجی که مشاغل تجاری در این کشور دارند ، نیروی کار کمتری را فراهم می کند. نیروی کار بولیوی میانگین حقوق 2،122 BS (حدود 310 دلار آمریکا) را حفظ می کند. مهمترین مزیت هزینه کار بولیوی را می توان در بخش هایی مانند تولید و خدمات به مشتری ارائه داد.

 

کارمندان با ارزش بالا در بازار موجود هستند. بنابراین ، شرکت های خارجی که به دنبال تجارت در بولیوی هستند ، با قیمت پایین تری به کارکنان باتجربه دسترسی دارند و هزینه های کم هزینه را کاهش می دهند و شانس ایجاد حاشیه سود بالاتر را بهبود می بخشند.

 

آیا بازار لیتیوم بولیوی برای تجارت خارجی باز خواهد شد؟

در حال حاضر ، اکتشاف لیتیوم بسیار تنظیم شده است. توجه به تحولات و اصلاح معادن در كشور حائز اهميت است ، با اين حال ، چون افتتاح اين بازار فرصت هاي قابل توجه و چند ميليون دلاري براي شركت ها به وجود خواهد آورد.

 

با افزایش تقاضا برای اتومبیل های برقی ، نیاز به باتری نیز به همین ترتیب در حال افزایش است. با توجه به اینکه لیتیوم عنصر اصلی در اتومبیل های برقی است ، رشد بالقوه برای بازار لیتیوم بسیار بزرگ است.

 

در حالی که بازار لیتیوم بولیوی رکود کرده است ، اهمیت آن برای اقتصادهای جهان اول مانند ایالات متحده ممکن است به دلیل بی ثباتی اعضای مثلث دیگر آرژانتین و شیلی هنوز بهبود یابد. آرژانتین یکی از احتقانات اقتصادی دوره ای خود را پشت سر می گذارد. شیلی سال گذشته به دلیل افزایش قیمت در حمل و نقل عمومی ، شورش هایی را در خیابان های سانتیاگو مشاهده کرده است. بسیاری از ابهامات موجود در شیلی و آرژانتین ناشی از حوادثی از این دست ، می تواند بولیوی را ترغیب کند تا در تولید جهانی لیتیوم نسبت به گذشته ، به عنوان یک بازیکن بزرگتر تبدیل شود.

 

از فرصت های انجام کار در بولیوی استفاده کنید

کارآفرینان با توجه به مشاغل در بولیوی باید با تجربه ، پیشرو در زمینه ورود به بازار و متخصصین پشتیبان کار کنند تا بسط خود را با موفقیت شروع کنند.

 

در Biz Latin Hub ، تیم ما از مهاجران فصلی و متخصصان محلی پشتیبانی از بازار را در سراسر بخشهای مختلف مانند شرکت و استخدام شرکت پشتیبانی می کند.

 

امروز به اینجا برسید و ما با یک استراتژی تجاری شخصی به شما باز خواهیم گشت.

 

درباره نویسندگان تیم و متخصص ما بیشتر بیاموزید ، و توضیح کوتاه ما در زیر در مورد تجارت در آمریکای لاتین را ببینید.

5- هزینه های پایین کاربولیوی برای شرکتهای خارجی که مشاغل تجاری در این کشور دارند ، نیروی کار کمتری را فراهم می کند. نیروی کار بولیوی میانگین حقوق 2،122 BS (حدود 310 دلار آمریکا) را حفظ می کند. مهمترین مزیت هزینه کار بولیوی را می توان در بخش هایی مانند تولید و خدمات به مشتری ارائه داد.
کارمندان با ارزش بالا در بازار موجود هستند. بنابراین ، شرکت های خارجی که به دنبال تجارت در بولیوی هستند ، با قیمت پایین تری به کارکنان باتجربه دسترسی دارند و هزینه های کم هزینه را کاهش می دهند و شانس ایجاد حاشیه سود بالاتر را بهبود می بخشند.
آیا بازار لیتیوم بولیوی برای تجارت خارجی باز خواهد شد؟در حال حاضر ، اکتشاف لیتیوم بسیار تنظیم شده است. توجه به تحولات و اصلاح معادن در كشور حائز اهميت است ، با اين حال ، چون افتتاح اين بازار فرصت هاي قابل توجه و چند ميليون دلاري براي شركت ها به وجود خواهد آورد.
با افزایش تقاضا برای اتومبیل های برقی ، نیاز به باتری نیز به همین ترتیب در حال افزایش است. با توجه به اینکه لیتیوم عنصر اصلی در اتومبیل های برقی است ، رشد بالقوه برای بازار لیتیوم بسیار بزرگ است.
در حالی که بازار لیتیوم بولیوی رکود کرده است ، اهمیت آن برای اقتصادهای جهان اول مانند ایالات متحده ممکن است به دلیل بی ثباتی اعضای مثلث دیگر آرژانتین و شیلی هنوز بهبود یابد. آرژانتین یکی از احتقانات اقتصادی دوره ای خود را پشت سر می گذارد. شیلی سال گذشته به دلیل افزایش قیمت در حمل و نقل عمومی ، شورش هایی را در خیابان های سانتیاگو مشاهده کرده است. بسیاری از ابهامات موجود در شیلی و آرژانتین ناشی از حوادثی از این دست ، می تواند بولیوی را ترغیب کند تا در تولید جهانی لیتیوم نسبت به گذشته ، به عنوان یک بازیکن بزرگتر تبدیل شود.
از فرصت های انجام کار در بولیوی استفاده کنیدکارآفرینان با توجه به مشاغل در بولیوی باید با تجربه ، پیشرو در زمینه ورود به بازار و متخصصین پشتیبان کار کنند تا بسط خود را با موفقیت شروع کنند.
در Biz Latin Hub ، تیم ما از مهاجران فصلی و متخصصان محلی پشتیبانی از بازار را در سراسر بخشهای مختلف مانند شرکت و استخدام شرکت پشتیبانی می کند.
امروز به اینجا برسید و ما با یک استراتژی تجاری شخصی به شما باز خواهیم گشت.
درباره نویسندگان تیم و متخصص ما بیشتر بیاموزید ، و توضیح کوتاه ما در زیر در مورد تجارت در آمریکای لاتین را ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

مشخصات مصرف کننده
میانگین سنی در اندونزی 30.2 سال است: 27.3 درصد از جمعیت بین 0 تا 14 سال ، 66.5 درصد بین 15 تا 64 و 6.2 درصد 65 و بیشتر است. اندونزی حدود 250 میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از آنها مرد و نیمی زن هستند. پیش بینی می شود 68 درصد از جمعیت اندونزی در 10 سال آینده در شهرها زندگی کنند. خانوارها در اندونزی بسیار زیاد هستند ، زیرا 7٪ خانوارها فقط از یک نفر تشکیل می شوند ، 35٪ از دو یا سه نفر ، 41٪ از چهار یا پنج نفر ، 17٪ از شش نفر یا بیشتر. میزان سواد آموزی در کشور 95٪ است که 92٪ از کودکان در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند و 77٪ در آموزش متوسطه ثبت نام می کنند. در اندونزی ، زنان کمتر از مردان به تحصیلات متوسطه متوسل می شوند ، اما به احتمال زیاد آنها می توانند به تحصیلات عالی برسند. در حالی که 18٪ از خانمها دارای تحصیلات عالی هستند ، نرخ برای آقایان 14٪ است.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه در اندونزی سالها است که نوسان دارد. اما در سال 2017 ، دوباره افزایش یافت و به 3،846 دلار PPP رسید. متوسط ​​حقوق در کشور 13120 دلار در سال است. مصرف خانوار در حال افزایش است و پیش بینی می شود که در سال 2019 بیشتر شود. با وجود آن که اندونزی از سال 1999 بیش از نصف کاهش یافته است و فقر خود را به نصف کاهش می دهد ، نابرابری در کشور به سرعت در حال افزایش است. 20٪ ثروتمندترین رشد نسبت به بقیه جمعیت از درآمد و مصرف بسیار بالاتری برخوردار بوده اند. ضریب جینی اندونزی در مقایسه با سایر کشورهای منطقه نسبت به سایر کشورهای منطقه نسبتاً زیاد است ، به عنوان 38.1 درصد در سال 2017. اندونزی دارای ششمین نابرابری در جهان است ، جایی که چهار مرد ثروتمند در این کشور ثروت بیشتری از 100 میلیون فقیرترین مردم در ترکیب دارند. . این ارقام در سراسر کشور متفاوت است ، اما اختلاف حقوق جنسیتی در اندونزی هنوز بین 19 تا 23 درصد است.
رفتار مصرف کننده
اندونزی چند سال است که نرخ رشد مداوم را تجربه می کند ، که با افزایش درآمدها (از جمله درآمد یکبار مصرف) منعکس شده و بدین ترتیب هزینه های کل خانواده را افزایش می دهد. از آنجا که بسیاری از مصرف کنندگان کم درآمد اندونزی همچنان به بخش درآمد متوسط ​​ادامه می یابند ، در عادت های خرج کردن و انتخاب محصول پیشرفت می کنند. در حالی که این به معنای افزایش انتظار می رود هزینه ها در بسیاری از بخش ها باشد ، شرکت ها همچنین برای جذب این مصرف کنندگان جدید نیاز به کالاهای متفاوت و تقسیم شده تری دارند. در حالی که کانال های خرده فروشی سنتی هنوز بر بازار تسلط دارند ، خرده فروشی های مدرن همچنان به رشد خود ادامه می دهد ، و این امر منجر به رشد فروشگاه های راحتی می شود. بازار خرده فروشی اندونزی با اندازه بسیار زیاد آن مشخص می شود. در حالی که این شرکت فرصت های بی شماری را برای شرکت های تجاری مصرف کننده در قالب یک طبقه متوسط ​​و رو به گسترش در سطح متوسط ​​، مصرف کنندگان دیجیتال و همچنین شهرهایی با سرعت بالا در خارج از جاکارتا به ارمغان می آورد ، بسیاری از چالش ها - از جمله هزینه بالای خدمات در سراسر مجمع الجزایر گسترده. - هنوز وجود دارد. خرید آنلاین در کشور هنوز محبوبیت زیادی ندارد ، زیرا اکثر مصرف کنندگان ترجیح می دهند خرید حضوری را انجام دهند. علاوه بر این ، زیرساخت ها هنوز توسعه نیافته اند و همین امر باعث می شود که تحویل ها در خارج از شهرهای اصلی به چالش کشیده شود. مصرف کنندگان تمرکز کمتری روی قیمت و بیشتر بر روی فاکتورهای دیگر مانند کیفیت کلی محصول و قابلیت اطمینان برندها داشته اند. مصرف کنندگان گرایش به وفاداری به مارک ها دارند ، حتی اگر آن مارک خاص ارزان ترین گزینه نباشد - به ویژه وقتی در مورد کالاهای خانگی و مراقبت شخصی و همچنین مواد غذایی و نوشیدنی صحبت می شود. بنابراین ، حتی اگر قیمت هنوز یک عامل مرتبط است ، مصرف کننده اندونزی حاضر است هزینه بیشتری را برای یک محصول با کیفیت بالاتر پرداخت کند. با این حال ، برای مصرف کنندگان کم درآمد ، قیمت یک عامل تعیین کننده هنگام خرید است. در حالی که در اندونزی جایی برای مارک های خارجی وجود دارد ، مصرف کنندگان محصولات محلی را ترجیح می دهند ، زیرا اعتماد بیشتری به کیفیت خود دارند و معتقدند که شرکت های محلی مصرف کنندگان اندونزی را بهتر از برندهای خارجی درک می کنند. علاوه بر این ، در حالی که هنگام خرید تعیین کننده نیست ، اندونزیایی ها تمایل دارند مارک ها و مغازه هایی را ارائه دهند که خدمات پس از فروش با کیفیت ارائه می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
یونان با 10.76 میلیون نفر جمعیت (ژوئیه 2018 تخمین زده می شود) با نرخ –0.07٪ رشد (تخمین سال 2018). سن متوسط ​​یونان 44.9 سال و 71/13٪ از جمعیت زیر 14 سال سن دارند ، 9.68٪ از جمعیت بین 15 تا 24 سال ، 42.18٪ از جمعیت بین 25 تا 54 سال ، 28/13٪ از جمعیت بین 55 و 64 سال سن دارند و 4/21 درصد از جمعیت 65 سال سن دارند.

متوسط ​​خانوار 2.4 نفر است ، 27٪ از خانوارها فقط 1 نفر را حساب می کنند ، 50٪ خانوارها 2 یا 3 نفر را تشکیل می دهند ، 21٪ خانوارها 4 یا 5 نفر را تشکیل می دهند و 1٪ از خانوارها 6 نفر یا بیشتر را محاسبه می کنند. 79.1٪ از مردم در شهرها زندگی می کنند و نرخ شهرنشینی آنها 0.22٪ است (22/2015). مناطق مهم شهری آتن با 3.156 میلیون نفر در آنجا (پایتخت) ساکن هستند و تسالونیکی با 811000 نفر جمعیت.

12.6٪ از مردم در كشاورزی مشغول به كار هستند ، 15٪ از مردم در صنعت و 72.4٪ از مردم در بخش خدمات مشغول به كار هستند (2015). 36٪ از مردم زیر خط فقر زندگی می کنند (2014).

در یونان ، 72٪ بزرگسالان 25-64 ساله تحصیلات متوسطه بالاتر را گذرانده اند ، کمتر از میانگین 74٪ OECD. این امر در مورد زنان صحیح تر از آقایان است ، زیرا 70٪ از مردان دبیرستان را با موفقیت به اتمام رسانده اند ، در مقایسه با 73٪ از زنان. از نظر کیفیت سیستم آموزش و پرورش ، میانگین دانش آموزان 458 در سواد خواندن ، ریاضیات و علوم را در برنامه OECD برای ارزیابی دانشجویان بین المللی (PISA) کسب کرده اند. این نمره از میانگین 486 OECD پایین تر است. به طور متوسط ​​در یونان ، دختران پسران 15 امتیاز بهتر از میانگین شکاف OECD 2 امتیاز دارند.

براساس آمار موسسه برابری جنسیتی ، که برابری جنسیتی را در کشورهای اروپایی با توجه به معیارهای مختلف (کار ، بهداشت ، خشونت و ...) ارزیابی می کند ، یونان آخرین کشور است که تنها 50 امتیاز از 100 را دارد.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی یونان - سرانه یونان (PPP) 27800 دلار (برآورد سال 2017) است. متوسط ​​درآمد یکبار مصرف یکبار مصرف خالص تنظیم شده خانوار 17002 دلار در سال است که پایین تر از میانگین OECD 30563 دلار در سال است.

دستمزدها در یونان به 1.060.45 یورو در هر ماه در فوریه از 1.073.07 یورو / ماه در ژانویه 2018 کاهش یافت. دستمزدها در یونان از سال 2002 تا 2018 به طور متوسط ​​1،204.85 یورو در ماه / ماه بود ، و در اوت 2011 و به اوج تمام وقت 1.462.20 یورو / ماه رسید. رکورد کم 939.14 یورو / ماه در فوریه 2002.

افت مصرف خصوصی در سه ماهه اول سال 2018 همزمان با ظرفیت محدود مصرف خانوارها به دلیل مالیات بیش از حد تحمیل شده از طریق مالیاتهای مستقیم و غیرمستقیم است. تحلیلگران بانک یونان خاطرنشان کردند که به استثنای افزایش چشمگیر سالانه 33 درصد در فروش خودرو ، تمام شاخص های دیگر به رشد ضعیف در هزینه های مصرف کننده خصوصی اشاره می کنند. شاخص حجم فروش خرده فروشی تنها در دوره ژانویه تا آوریل سالانه فقط 0.6 درصد رشد داشته است ، در حالی که در کل سال 2017 رشد 1.1 درصدی داشته است.

شاخص جینی در یونان 36.7 (2012 ارزیابی) در رتبه 86 جهان است. یک مطالعه در سال 2007 توسط بانک یونان ، نشان داد که اگرچه شکاف بین دستمزد بین زن و مرد به طور متوسط ​​84٪ است ، در بین گروه کارگران کم درآمد ، اختلاف قیمت دستمزد بین زن و مرد کمی از دیفرانسیل دستمزد اندک است.

رفتار مصرف کننده
از زمان رکود اقتصادی ، مصرف کنندگان یونانی عادات خرج کردن خود را به شدت تغییر داده اند و بسیار آگاهانه از قیمت هستند. تعداد فزاینده ای از یونانی ها خرید آنلاین را انتخاب می کنند ، زیرا خرده فروشی آنلاین به آنها امکان مقایسه طیف گسترده ای از محصولات با هزینه کمتری را می دهد. انتظار می رود تنها از یک مصرف کننده در ده نفر هزینه های آنلاین خود را کاهش دهد ، در حالی که شش از ده مورد انتظار می رود خریدهای آنلاین خود را افزایش دهند. براساس تحقیقات نیلسن ، 69٪ از یونانیان خرید آنلاین را مناسب می دانند. گذشته از خرید آنلاین ، استفاده از کارتهای اعتباری در حال کاهش است و کارتهای اعتباری با هزینه کمتری صادر می شوند. مصرف کنندگان به طور فزاینده به دنبال محصولات محلی هستند. نوشابه و آب میوه های محلی با طعم های جدید یونانیان فتنه. آنها همچنین تمایل دارند که ارواح وارداتی را رها کنند و به شراب فله و نوشیدنی های الکلی محلی روی آورند.

مصرف کنندگان به جای خرید کالاهای جدید (لباس ، اتومبیل ، کفش ، لوازم و غیره) به دنبال افزایش عمر کالاهایی هستند که در حال حاضر آنها از طریق تعمیرات خود دارند. از آنجا که یونان در ماههای اخیر از ثبات نسبی سیاسی و عملکرد بهتر گردشگری برخوردار بوده است ، مصرف کنندگان شروع به اعتماد به نفس بیشتری نسبت به اقتصاد کردند. روند سلامتی و سلامتی در یونان طی چند سال اخیر رونق گرفته است ، و روی الگوهای مصرف مواد غذایی و نوشیدنی های بسته بندی شده تأثیر مثبت می گذارد. علاوه بر این ، روند بالای پروتئین در کشور جنب و جوش پیدا کرده و به یکی از گروههای پرمصرف محصول در کشور تبدیل شده است.

از جمله خدمات ارائه شده از طریق سیستم عاملهای مشترک ، آنهایی که بیشترین میزان استفاده در بین کاربران را دارند مربوط به اسکان (مثلاً اجاره آپارتمان) و حمل و نقل است. در سال 2018 ، 67٪ از کاربران یونان اظهار داشتند كه از خدمات اقامتی استفاده كرده اند و میانگین EU-28 مربوط به آن 57٪ است.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
لهستان با 1.39 کودک به ازای هر زن ، متوسط ​​برای کشورهای اروپایی است. امید به زندگی در بدو تولد طبق آمار سازمان ملل متحد 4/77 سال است. جمعیت لهستان با حرکت بسیاری از مردم به خارج از کشور رو به کاهش است. تا سال 2030 ، لهستان می تواند جمعیت خود را 1 تا 2 میلیون کاهش دهد. پیش بینی می شود که نسبت جمعیت روستایی با سرعتی سریعتر از جمعیت شهری کاهش یابد. میانگین سنی لهستانی ها در حال حاضر 37 سال است. تعداد شهروندان بین 15 تا 64 سال از 69.8٪ در سال 2015 به 63.6٪ در سال 2030 می رسد. جمعیت کل کشور ، و انتظار می رود این روند چشم انداز مصرف کننده را تغییر دهد. در لهستان میانگین سکونت شامل 1.1 اتاق در هر نفر است ، در مقایسه با میانگین OECD 1.8 اتاق در هر نفر. در سطح تحصیلات ، 91٪ از افراد 25-64 ساله دارای مدرک دبیرستان یا معادل معادل آن هستند ، بالاتر از میانگین OECD 74٪ و بالاترین نرخ در منطقه OECD است. این موضوع برای زنان کمی دقیق تر از مردان است: 92٪ از زنان در مقایسه با 91٪ از مردان فارغ التحصیل هستند. لهستان از نظر کیفیت سیستم آموزشی خود یکی از بهترین کشورهاست. از نظر اشتغال ، تقریباً 65٪ افراد 15-64 ساله مشغول به کار هستند که پایین تر از میانگین 67٪ OECD است. حدود 71٪ از مردان در مقایسه با 58٪ از زنان مشغول به کار اشتغال هستند.

رفتار مصرف کننده به سطح درآمد بستگی دارد که عموماً در مناطق روستایی پایین است. با این وجود ، در دهه گذشته شاهد رشد طبقه متوسط ​​بوده ایم که سطح درآمد آن مطابق با متوسط ​​دستمزد اروپاست. افزایش سطح درآمد یکبار مصرف باعث افزایش هزینه های مصرف کننده شده است ، روندی که انتظار می رود در آینده قابل پیش بینی ادامه یابد.

اگرچه اکثر نیروی کار کشور در بخش خدمات شاغل هستند ، اما مشاغل غالب در کشور عبارتند از بخش مالی ، ساخت مواد شیمیایی ، تدارکات و بخش IT / ارتباطات.
قدرت خرید
براساس داده های بانک جهانی ، تولید ناخالص داخلی سرانه لهستان در برابری قدرت خرید 29122.09 دلار آمریکا بود. درآمد ناخالص ملی در برابری قدرت خرید 27.970.00 دلار آمریکا در سال 2017 بود.

طی یک دهه گذشته ، یک طبقه متوسط ​​منسجم شکل گرفته است که سطح درآمد آن مطابق با متوسط ​​دستمزد اروپاست. طبق پیش بینی های Euromonitor International ، پیش بینی می شود جمعیت لهستان بین سال های 2015 تا 2030 1.197 میلیون نفر کاهش یابد.

شاخص جینی که میزان نابرابری در کشور را اندازه گیری می کند ، طبق داده های بانک جهانی در سال 2015 به 31.8 رسید. از نظر شاخص برابری جنسیتی در سال 2017 ، لهستان 56.8 از 100 را بدست آورده است. این پایین تر از میانگین اتحادیه اروپا 66.2 است ، اگرچه پیشرفت با سایر کشورهای اتحادیه اروپا همسو است. امتیاز لهستان با 4.4 امتیاز افزایش یافت. در حال حاضر در رده بندی هجدهم در شاخص قرار دارد که از 2 مکان پیشرفت برخوردار است.
رفتار مصرف کننده
اکثر مصرف کنندگان لهستانی تمایل دارند هنگام تصمیم گیری های مربوط به خرید (کیفیت ، قیمت ، مبدأ) عوامل مختلفی را در نظر بگیرند ، اما هنگامی که آن را قابل اطمینان و قابل اعتماد بدانند به یک برند وفادار باشند. برای کلاس های متوسط ​​و بالاتر ، کیفیت و مارک تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، همانطور که سطح کلی خدمات در حین خرید و بعد از آن نیز وجود دارد. آنها مایل به پرداخت محصولاتی با کیفیت بهتر و مزایای بیشتر هستند. بسیاری از مغازه ها دیر باز (10 شب) ، برخی از 24/7 (حتی در حومه شهر) باز هستند. گرچه مراکز خرید و سوپر مارکتهای فوق العاده زیادی وجود دارد ، اما مصرف کننده لهستانی دوست دارد در مغازه ها و بازارهای مختلف و فروشگاه های محلی کوچک یا متوسط ​​محلی خرید کند. فروش و تخفیف بسیار محبوب است. مصرف کنندگان لهستانی به طور کلی محصولات ساخته شده در لهستان را ترجیح می دهند ، اما به دلیل ظهور تجارت الکترونیکی و بازار ، این نگرش در حال تغییر است. اگرچه تبلیغات تبلیغاتی مهم است ، اما بیشتر تبلیغات از طریق دهان به دهان است. لهستانی ها عادت دارند هر روز از هفته ، در هر ساعت از شبانه روز ، به خرید بپردازند. مصرف کنندگان لهستانی به ویژه اگر در تلویزیون یا رادیو تبلیغ شده باشند ، از آزمایش محصولات جدید وسوسه می شوند. به طور کلی ، تبلیغات ، از جمله مسابقات و کوپنینگ بسیار خوب در لهستان انجام می شود.

بخش مواد غذایی ارگانیک به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند ، با این که لهستانی ها شیوه زندگی خود را بهبود بخشیده و از سلامت و رفاه خود مراقبت بیشتری می کنند. به عنوان مثال ، لهستانی ها به نفع میوه و سبزیجات تازه از محصولات بسته بندی شده و فرآوری شده دور می شوند. سکوهای همکاری مانند Uber ، Mytaxi و AirBnB در شهرهای بزرگ مانند کراکوف و ورشو بسیار محبوب هستند.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
جمعیت مصر در ژوئیه 2018 بیش از 99 میلیون نفر بوده و با نرخ 2.38٪ در حال رشد است. 42.7٪ از جمعیت در شهرها زندگی می کنند و میزان شهرنشینی سالانه 86/1٪ است.

بیشتر کشور بیابان است ، بنابراین حدود 95٪ از جمعیت در یک نوار باریک از زمین حاصلخیز در کنار رود نیل متمرکز شده اند ، که تنها حدود 5٪ از مساحت مصر را نشان می دهد. رشد سریع جمعیت مصر - 46٪ بین 1994 و 2014 - بر منابع طبیعی محدود ، مشاغل ، مسکن ، بهداشت ، آموزش و مراقبت های بهداشتی تأکید می کند.

سن متوسط ​​9/23 سال است؛ 33.38 درصد از جمعیت زیر 14 سال ، 65/18 درصد از جمعیت بین 15 تا 24 سال ، 37.71 درصد از جمعیت بین 35 تا 54 سال و 5.99 درصد از جمعیت بین 55 تا 64 سال و 4.28 درصد است. جمعیت 65 سال یا بالاتر است. در هر زن 1.05 مرد وجود دارد. متوسط ​​خانوار متوسط ​​4.6 نفر است؛ 6٪ از خانوارها فقط یک نفر را به خود اختصاص می دهند ، 30٪ از خانوارها 2 یا 3 نفر را تشکیل می دهند و 43٪ خانوارها 4 یا 5 نفر را تشکیل می دهند و 2٪ از خانوارها 6 نفر یا بیشتر را تشکیل می دهند.

زنان نسبت به مردان (26٪ در مقابل 79٪) و سواد كمتر (65٪ سواد براي زنان در مقابل 82٪ از مردان) مشاركت معنادار كمتري در نيروي كار دارند. 80.8٪ از جمعیت 15 سال به بالا می توانند بخوانند و بنویسند. (سال 2017). 25.8٪ از نیروی کار در بخش کشاورزی ، 1/25٪ در صنعت و 49٪ ، 1٪ در خدمات (2015). نرخ بیکاری در سال 2017 12 ، 0/2٪ بود. 27.8٪ از جمعیت زیر خط فقر زندگی می کنند (برآورد 2016).

تحصیلات برای 9 سال تحصیلی بین سنین 4 تا 14 سال اجباری است. علاوه بر این ، کلیه مقاطع تحصیلی در هر مدرسه دولتی اداره می شود. براساس اعلام بانک جهانی ، در دستیابی به تحصیلات ثروتمندان و فقرا تفاوت های زیادی وجود دارد ، که به عنوان "شکاف ثروت" نیز شناخته می شود. مصر دارای یک سیستم آموزش عالی بسیار گسترده است. حدود 30٪ از تمام مصریان در گروه سنی مربوطه به دانشگاه می روند. با این حال ، فقط نیمی از آنها فارغ التحصیل هستند. بسیاری از مدارس زیرساخت ضعیف دارند و حدود 1 در 5 ساختمان مدرسه برای استفاده مناسب نیستند ، فاقد امکانات و تجهیزات فاضلاب هستند. براساس نتایج TIMMS 2015 و PIRLS 2016 ، بیش از نیمی از دانش آموزان در مصر حتی معیار کم در ارزیابی یادگیری بین المللی را ندارند.
قدرت خرید
سرانه تولید ناخالص داخلی مصر آخرین بار در سال 2017 با 2785.37 دلار آمریکا ثبت شد. تولید ناخالص داخلی سرانه مصر معادل 22 درصد از میانگین جهان است. تولید ناخالص داخلی سرانه در مصر از سال 1960 تا 2017 به طور متوسط ​​1542.04 USD بوده و در سال 2017 به 27737.37 دلار در سال 2017 رسیده است. درآمد متوسط ​​6000 EGP در هر ماه است. درآمد یکبار مصرف سرانه در مصر در سال 2014 به 22.883 EGP رسیده است. شاخص جینی مصر 31.8 (2015) ، رتبه 124 در سراسر جهان است. فهرست جهانی شکاف جنسیتی سال 2015 ، که اختلافات بین زن و مرد را در سراسر کشورها اندازه می گیرد ، مصر را در رتبه 136 از 145 کشور جهان قرار می دهد. هزینه مصرف کننده در مصر در سه ماهه دوم سال 2018 از 896 میلیارد EGP در سه ماهه دوم سال 2018 به 880 میلیارد EGP کاهش یافته است. سه ماهه سوم سال 2017 و رکورد کم 63 میلیارد EGP در سه ماهه دوم سال 2002.

پس از آنکه بانک مرکزی در نوامبر 2016 آن را در تلاش برای تأمین وام 12 میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول برای تقویت رشد اقتصادی پس از سالها آشفتگی ، صعود کرد ، قیمت ها به رکورد اوج رسیدند و پوند مصر نیمی از ارزش خود را از دست داد. با پوندی در حدود 17.7 دلار به دلار آمریكا ، از 8/8 برابر قبل ، اینكه مصری ها مجبور باشند عادتهای هزینه خود را اصلاح كنند تا درآمدها و پس اندازهای خود را به نصف كاهش دهند.

رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده مصر با تغییر کشور در رکود اقتصادی طولانی مدت همراه با کاهش ارزش ارز ، بسیار تغییر کرده است. مصرف کنندگان مصری خرید لباس را کاهش داده اند ، سرگرمی های خارج از خانه را کاهش داده اند و سعی در صرفه جویی در مصرف گاز و برق دارند. قیمت ، که به طور سنتی عامل مهمی در تصمیمات خرید بود ، اکنون بر سایر معیارها اولویت دارد. به همین ترتیب ، کالاهای لوکس و مارک های موجود در سوپر مارکت ها با فروش کمتری انجام می شوند. اکنون 71٪ مصری ها می گویند که دنبال تبلیغات هستند در حالی که 35٪ از آنها با خرید کمتر و 17٪ تعداد خرید مواد غذایی خود را کاهش داده اند (Nielsen Survey 2017). مصرف کنندگان همچنین تمایل دارند که محصولات محلی بیشتری مصرف کنند ، زیرا نسبت به محصولات وارداتی گران تر هستند.

مصرف کنندگان با چالش های مالی متعددی روبرو هستند ، از جمله ارز کاهش ارزش ، تورم بالا و افزایش قیمت مواد غذایی ، که به طور قابل توجهی اعتماد به نفس مصرف کننده و به نوبه خود هزینه های خانواده را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال ، در حالی که بیشتر آنها با رژیم خرید محدودتر تطبیق می کنند ، خانواده های مرفه همچنان هزینه خود را ادامه می دهند. خرید آنلاین از نظر ضریب نفوذ اینترنتی مختل شده است ، اما پیش بینی می شود به زودی تغییر کند. مصریان جوان در حال افزایش تقاضا در طیف گسترده ای از بخش های مصرف کننده هستند.

علیرغم داشتن مصر بیشترین تعداد کاربران اینترنت در منطقه MENA ، تجارت الکترونیکی در مقایسه با بسیاری از کشورهای عربی عقب مانده است. تنها 8٪ از کاربران اینترنت اعلام کرده اند که معاملات آنلاین انجام می دهند. در حالی که بازار تجارت الکترونیک مصر هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، بسیاری از مشاغل مصری هنوز برای ایجاد تعامل با مصرف کنندگان هنوز یک هویت آنلاین برقرار نکردند. توسعه بازار تجارت الکترونیک مصر وابسته به ادامه ظهور آنلاین محصولات و خدمات جدید است که کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان مصر را به کالاهای مورد نیاز آنها نزدیکتر می کند.

برنامه های خدماتی طی سالهای گذشته در مصر رو به رشد بوده است - به ویژه در بین نسل جوان. به عنوان مثال ، مصر بزرگترین بازار در خاورمیانه برای Uber است. علاوه بر این ، مصر برای تهیه و تحویل مواد غذایی و سایر کالاهای خانگی به یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین سوپر مارکت در منطقه تبدیل شده است.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
تونس 11.5 میلیون نفر جمعیت دارد که با نرخ 0.95٪ رشد می کند. سن متوسط ​​تونس 32 سال است. 25.25٪ از جمعیت بین صفر تا 14 سال ، 13.53٪ از جمعیت بین 15 تا 24 سال ، 43.25٪ از جمعیت بین 25 تا 54 سال سن دارند ، 9.75٪ از جمعیت بین 55 تا 64 سال سن دارند. ، 8.22٪ از جمعیت 65 سال به بالا دارند. 68.9٪ از کل جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند ، میزان شهرنشینی سالانه 1.53٪ است. اکثریت قریب به اتفاق جمعیت در نیمه شمالی کشور واقع شده است. جنوب تا حد زیادی زیرپوشش باقی مانده است. تونس ، پایتخت ، 2.291 میلیون نفر را در خود جای داده است. متوسط ​​خانوار چهار نفر است.

در تونس ، میزان ثبت نام ناخالص در آموزش ابتدایی برای دختران و پسران 110 درصد 110 درصد است. این میزان در مقطع راهنمایی پایین به 116٪ افزایش می یابد و نرخ انتقال دانش آموزان به دبیرستان 93٪ است. در تونس میزان ثبت نام خالص اولیه 99٪ و میزان تکمیل اولیه 102٪ است.

81.8٪ از جمعیت بالای 15 سال می توانند بخوانند و بنویسند. 81.8٪ از مردان و 74.2٪ از زنان. توزیع ناعادلانه جغرافیایی مدارس و دانشگاه ها بزرگترین و دشوارترین مانع برای مدرن سازی سیستم و بالا بردن کیفیت آموزش تونس است. زیرساخت های مناطق حاشیه ای ناکافی یا وضعیت بدی دارند. 8/14٪ از مردم در كشاورزي مشغول به كار هستند ، 2/33٪ در صنعت و 7/51٪ در خدمات مشغول به كار هستند.
قدرت خرید
15.5٪ (2010 تخمین زده می شود) زیر خط فقر زندگی می کنند ، نرخ بیکاری 15.5٪ و نمرات تونس در شاخص جینی 40 در رتبه 68 در سراسر جهان قرار دارد. تولید ناخالص داخلی - سرانه (PPP) 11900 دلار (برآورد 2017) است. پیش بینی می شود که نرخ تورم در پایان سال 2019 به کمتر از 7 درصد کاهش یابد ، یعنی بین 6.8 تا 6.9 درصد و این بعد از افزایش نرخ بهره کلیدی توسط 100 پایه پایه (بانک مرکزی تونس). این اقدام با هدف حفظ قدرت خرید انجام می شود. شخصی که در تونس کار می کند به طور معمول در هر ماه 2،484 TND درآمد دارد. اعتصاب عمومی در زمستان گذشته برای اعتراض به دستمزد پایین در بخش دولتی برگزار شد. آخرین ارزش برای مصرف نهایی مصرف سرانه خانوار (ثابت 2010 دلار) در تونس نسبت به سال 2013 3،194.44 بود. در طول 48 سال گذشته ، ارزش این شاخص بین 3،194.44 دلار در سال 2013 و 474.54 دلار در سال 1968 در نوسان بود.

برابری جنسیتی در خاورمیانه و شمال آفریقا در تونس در بهترین حالت است و این کشور در حال حاضر در 117 کشور از 144 کشور جهان که توسط آخرین شاخص جهانی شکاف جنسیتی مورد بررسی قرار گرفته است در رده بندی قرار دارد. با این وجود ، پس از ده سال پیشرفت ، شکاف جنسیتی برای اولین بار تقریباً در یک دهه گسترش می یابد و براساس آخرین گزارش مربوط به جنسیت ، شکاف بین زن و مرد در زمینه های بهداشت ، آموزش ، سیاست و اشتغال بیشتر برجسته می شود. برابری تهیه شده توسط مجمع جهانی اقتصاد. در پایان سال 2018 ، تونس در پیش نویس قانون اساسی خود به تساوی برابری جنسیت رای داد و قانونی که به زنان و مردان میراث برابر اعطا می کند ، مخالف با آیه قرآن گفت که مردان مذکر باید آنچه را که دو زن باید به ارث ببرند ، در حال حاضر مورد بحث است.

 

رفتار مصرف کننده
مصرف کنندگان تونسی به طور کلی هنگام خرید ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند: آنها به دنبال اطلاعات اساسی در مورد محصولاتی که به خرید علاقه مند هستند ، در دسترس بودن آنها ، مارک تجاری و ارزش پول است. آنها همچنین کیفیت کالاها را با کالاهای رقیب قبل از خرید مقایسه می کنند. آنها برای داشتن انتخاب های گوناگون ارزش قائل هستند. تصویر برند در موقعیت یابی یک محصول و اطمینان به مصرف کننده اساسی است. دهان به دهان از خانواده و دوستان مصرف کننده تأثیر ویژه ای در تصمیم گیری برای خرید دارد. مشتریان محلی بدون داشتن نمایندگان محلی با محصولات و مارک های جدید خیلی اطمینان ندارند. فروش مستقیم پدیده مهمی در تونس است و رهبران فروش مستقیم نمایندگان برند در هر شهر و محله دارند. در مناطق شهری و روستایی ، مصرف کنندگان می توانند جدیدترین محصولات را بدون نیاز به سفر به شهرهای بزرگ خریداری کنند. این رقابت در بین خرده فروشان مواد غذایی مدرن شدت می یابد. خرده فروشی ها با توسعه کانال سعی در افزایش آگاهی از برند با اجرای برنامه های وفاداری و پیشنهادات ویژه تخفیف و با گسترش دامنه محصولات خود دارند.

مصرف کنندگان تونسی به دنبال تازگی در محصولات و همچنین حفاظت از محیط زیست هستند. انتظار می رود که مصرف کنندگان جوان تونس با تحصیلات خوب و در سطح جهانی در سالهای آینده توسعه فرهنگ مصرفی مدرن را توسعه دهند. بازار دست دوم لباس بسیار قوی است.

تونسی ها یکی از کم مصرف ترین مصرف کنندگان دیجیتالی در سراسر منطقه MENA هستند (میزان نفوذ تلفن های هوشمند 65٪ - Mideast Media Survey 2017) و ترجیح تجارت الکترونیکی (حتی کمتر از تجارت الکترونیکی تلفن همراه) را ندارند. خرید آنلاین همچنین از این واقعیت ناشی می شود که نمی توان از کارتهای اعتباری تونس برای خریدهای انجام شده در وب سایتهای خارجی و وضعیت دینار تونس به عنوان ارز غیر قابل تبدیل استفاده کرد. اگرچه لپ تاپ و دسک تاپ محبوب ترین دستگاه ها برای خرید کالا به صورت آنلاین است ، اما افزایش نفوذ تلفن های هوشمند و تبلت های کم هزینه در تونس قرار است همچنان به رشد تحریک تعداد کاربران اینترنت در کشور ادامه دهد. با افزایش تعداد افرادی که قبل از عزیمت به فروشگاه ها تحقیقاتی راجع به خریدهای احتمالی انجام می دهند ، طبیعی است که افراد بیشتری قدم اضافی بردارند و سفارشات آنلاین را انجام دهند. علیرغم توسعه خدمات آنلاین و روش های پرداخت ، بخش بزرگی از مصرف کنندگان تونسی هنوز ترجیح می دهند به جای استفاده از کارت های اعتباری ، پول را پرداخت کنند. در تونس ، پول نقد تحویل محبوب ترین روش پرداخت است.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()