نوشته شده توسط : worldmarketing

اظهار یک جمله ای نکنید. ما ثابت کردیم که عذرخواهی در عصر امروز کافی نیست. با "لغو فرهنگ" به همان اندازه که فراگیر است ، یک بار عکس العمل به همان اندازه خوب است که اجازه دهید مسئله ای از شما پیش بیاید. درعوض ، با عذرخواهی ها یا معیارهای مجاز به عنوان اولین گام های یک گفتگوی مداوم که برای ایجاد پیشرفت قابل تأمل و معنی دار طراحی شده است ، رفتار کنید.

بعد از اینکه خودتان را در جریان این مسئله قرار دادید و خود را بهتر آموزش دادید ، نشان دهید که چگونه به رشد خود ادامه می دهید و این پیشرفت را باز بگذارید. به نام های خانگی مانند خاله جامیما ، عمو بن ، خامه گندم ، خانم باترورث و اسکیمو پای نگاه کنید - امروز ، این مارک ها با مرور مجدد بسته بندی های تجاری و تفرقه انگیز و عتیقه ، قدم به قدم (بسیار مورد نیاز) را برمی دارند. در حالی که در دنیای بهتر ، این اتفاق سالها پیش رخ داده بود ، اما نشان می دهد که آنها در تلاشند محصولات خود را رشد و تولید کنند.

آنچه در مورد اقداماتی که این مارک ها انجام می دهند قدرتمند است این است که فقط همین موارد هستند: اقدامات. اظهارات بدون پیگیری عملی فقط هوای گرم است. در بهترین حالت ، آنها نادیده گرفته می شوند. در بدترین حالت ، نام تجاری شما با واکنش شدید روبرو خواهد شد و از وضعیت بدتری نسبت به سکوت شما برخوردار خواهد بود. قدم منطقی بعدی را بردارید که نشان می دهد می توانید "راه بروید".

پیگیری این کار پیچیده یا گران نیست: اگر برای کارگران اصلی خود ارزش قائل هستید ، برای مواجهه با شرایط خطرناک افزایش ساعتی را به آنها بدهید. اگر برای محیط زیست ارزش قائل هستید ، یک درخت بکارید. اگر از جامعه محلی خود پشتیبانی می کنید ، به هر یک از کارمندان مرخصی پرداخت کنید تا داوطلبانه در موسسات خیریه مورد علاقه خود داوطلب شود. اگر برای جذب و بهبود برابری نژادی سرمایه گذاری کرده اید ، از جوامع کم نماینده کاندیداها را استخدام و استخدام کنید. این حرکات را به جای فرصت طلبانه انجام دهید تا نشان دهد که در ایجاد تغییرات واقعی سرمایه گذاری کرده اید.

ممکن است شرکت شما در 100٪ مواقع آن را درست بداند ، اما پایبند بودن به ارزشهای اصلی شما ، برقراری ارتباط با مراقبت و ابراز تمایل برای ارزیابی مجدد دیدگاه خود ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا ضمن یادگیری و رشد در کنار آنها ، با مصرف کنندگان اعتماد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

با رهبران مارک تجاری ارتباط برقرار کنید که همچنین مجبور بوده اند پیام ها و تاکتیک های خود را در زمان های نامشخص سازگار یا اصلاح کنند. آنها معمولاً دارای بینشی هستند که می توانند چالشهای پیش رویتان را در معرض دید قرار دهند و به شما کمک کنند تا از مبارزات غیر منتظره در آینده جلوگیری کنید. علاوه بر این ، مغز مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید تا از آنچه می خواهند بشنوند و آنچه برای آنها مفید نیست ، بیاموزید. این افراد خارجی می توانند آینه شرکت شما را نگه دارند و به شما امکان می دهند همه چیز را با وضوح بیشتری ببینید.

برای تیم های بازاریابی ، روی آوردن به افراد خارج از سازمان همچنین می تواند روشن کند وقتی که فکر گروهی آنها را به بیراهه می برد. به عنوان مثال وقتی من در دل کار می کردم ، این شرکت تصمیم گرفت تلاش های بازاریابی خود را برای زنان افزایش دهد. از من خواسته شد برای کمک به ایجاد این کارزارها به یک گروه ویژه داخلی ملحق شوم ، اما وقتی متوجه شدم CMO - که اتفاقاً یک زن است - قصد دارد پیام های کلیشه ای را فشار دهد و موضوعاتی مانند مد و رژیم غذایی را تأکید کند ، به سرعت خودم را از این شرایط کنار گذاشتم. او و تیمش به سخنان افراد خارج از گروه ویژه ای که ابراز نگرانی می کردند و به او هشدار می دادند در مورد این پیام بد تصور ساخته شده بر روی منسوجات منسوخ گوش نمی داد. پس از اجرای زنده کمپین ، وی در نهایت به دلیل واکنش عمومی مردم در مورد محتوای کمپین شغل خود را از دست داد.


گوش دهید ، پردازش کنید و اعتبار سنجی کنید. هنگامی که مشتریان یا کارمندان نگرانی خود را در مورد واکنش شرکت شما به Covid-19 ، بی عدالتی نژادی یا سایر رویدادهای جاری ابراز می کنند ، بیش از اینکه به بازخورد آنها گوش فرا دهید ، کار کنید - برای پردازش انتقادی آن تلاش کنید. به اصطلاحات خاصی که آنها استفاده می کنند بسیار توجه کنید و آن را به ارزش واقعی خود بپذیرید. سعی نکنید بین خطوط بخوانید یا از نظر دفاعی در مورد احساس آنها فرضیاتی ارائه دهید. اگر این کار را انجام دهید ، احتمالاً تعصبات و پیش فرض های خود را به این ترکیب تزریق خواهید کرد. هنگام تهیه پاسخ خود ، عبارت ها و گزینه های کلمات آنها را آینه کنید تا نگرانی های آنها را تأیید کنید و نشان دهید که درک می کنید.

پرونده آنچه اخیراً در استارباکس اتفاق افتاده را در نظر بگیرید. این شرکت با واکنش قابل توجهی روبرو شد ، زیرا مصرف کنندگان فهمیدند که خرده فروش به کارمندان اجازه نمی دهد هر لباسی بپوشند که "سیاه زندگی می کند". به نظر می رسد که این سیاست با گفته های قبلی شرکت در مورد ضد نژاد پرستی و شمولیت مغایرت دارد. استارباکس نگرانی های مصرف کننده را تأیید کرد وقتی علیه ریاکاری صحبت کردند و این برند اخیراً اعلام کرد که 250،000 پیراهن "Black Lives Matter" را برای کارمندان خود تولید و توزیع می کند. اگرچه اقدام برخی از شرکت ها این است که در این نمایش عمومی بازدید کنند و عقب نشینی نکنند ، اما من فکر می کنم استارباکس تصمیم گرفت که پاشنه های خود را در اینجا حفر نکند ، حرکت صحیحی بود. با تأیید ریا و نذر كردن برای انجام بهتر ، این باعث نجات چهره شد و به شركت اجازه داد تا حدودی از نو شروع به كار كند.

بدون هیچ تذکر و توضیحی عذرخواهی کنید. قدرت عذرخواهی صادقانه را دست کم نگیرید - حتی اگر این تخلف چندین دهه پیش رخ داده باشد. به عنوان مثال ، لوكاس فیلم در سال 1999 پس از خلق جار جار بینكس مورد انتقاد قرار گرفت ، شخصیتی كه به عقیده بسیاری از بینندگان كلیشه های نژادپرستانه است. جورج لوکاس طی این سالها با اصرار هرگونه نژادپرستی را انکار کرده و از عذرخواهی به دلیل خلق چنین شخصیت جنجالی خودداری کرده است. با جار جار بنکس که اخیراً به اخبار بازگشته است ، به دلیل س questionsالاتی درباره حضور شخصیت در پروژه تلویزیونی آینده "جنگ ستارگان" ، لوکاس فرصتی دیگر برای یک بار و برای همیشه عذرخواهی صادقانه دارد.

بیان اصطکاک واقعی شامل هشدارها یا توضیحاتی نیست ، و نباید باعث چرخش در چرخه خبر شود تا موجب پشیمانی شود. این تقصیر را می پذیرد و مسئولیت مارک تجاری را به جای افرادی که احساس آزرده شدن می کنند ، بر عهده خود می گذارد. حتی اگر بلافاصله شکایات علیه شرکت خود را درک نکرده اید یا با آن موافق نیستید ، زمانی را اختصاص دهید تا خود را منعکس کنید و دلیل لزوم عذرخواهی را تعیین کنید.

اگر تصمیم دارید ابراز پشیمانی کنید ، در حالی که توضیح می دهید چگونه قصد دارید خود را آموزش دهید ، درک کافی خود را بپذیرید. هنگام یادگیری ، تحول و اجرای تغییرات ، گزاره های پیگیری ارائه دهید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی در عصر مقاومت
مصرف کنندگان مدرن مانند گذشته از نظر سیاسی و اجتماعی آگاه هستند. در حالی که برخی از مارک ها از ترس از بین بردن فرقه های مخاطبان خود پاسخ می دهند ، یک مطالعه اخیر Morning Consult نشان داد که صرف گفتن "موارد درست" یا "ایستادن در همبستگی" دیگر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار نمی کند. آنها می خواهند مارک هایی که از آنها پشتیبانی می کنند با عمل از آن لوح ها پشتیبانی کنند.

در حال حاضر - با ادامه اعتراضات به بی عدالتی نژادی در سرتاسر جهان - شرکت ها با فشار فزاینده ای نسبت به محکوم کردن تبعیض علنی و تحکیم تعهدات خود در قبال تنوع و شمول مواجه هستند. اخیراً شاهد بوده ایم كه شركتها از طرق مختلف به این تقاضا پاسخ می دهند.

پس از مرگ جورج فلوید ، برخی از مارک ها پیام های کوتاه پشتیبانی و همبستگی را در رسانه های اجتماعی ارسال کردند ، در حالی که برخی دیگر کمپین های بازاریابی چند کاناله را در مقیاس کامل راه اندازی کردند. صرف نظر از رویکرد ، شرکت ها هنگام اظهارنظر در مورد رویدادهای فعلی - بویژه هنگامی که شامل عدالت اجتماعی یا موضوعات قطبی سیاسی باشد - باید با دقت عمل کنند.

در طول عصر دیجیتال ، مشاغل دنباله های گسترده کاغذی را در وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی خود جمع کرده اند. با مقدار کمی سر و کار ، مصرف کنندگان می توانند به راحتی از طریق رسیدهای شرکتی شانه بزنند تا ببینند کدام مارک ها لب لب ارائه می دهند و کدام یک از آنها واقعی مراقبت می کنند. هرگونه اظهارات غیراصیل یا نادرست در مورد تعهد شما به تنوع یا حقوق برابر می تواند به سرعت در اینترنت انهدام ، تمسخر و به اشتراک گذاشته شود.

در مورد آن باشید به جای اینکه فقط در مورد آن صحبت کنید
اصالت در بازاریابی همیشه بهترین روش بوده است ، اما در این اوضاع ناآرامی های اجتماعی و Covid-19 از اهمیت بیشتری برخوردار است. کمپین های مربوط به رویدادهای جاری و مسائل اجتماعی شرکت ها را در برابر سطح دقیق و دقیق تری از نظارت آسیب پذیر می کند.

به عنوان مثال ، در پاسخ به بیماری ویروس کرونا ، آمازون تبلیغاتی را منتشر کرد که از کارمندان "قهرمان" خود تشکر می کند و توصیف پایبندی شرکت به حفظ سلامت و ایمنی آنها را توصیف می کند. این تبلیغ صمیمانه به نظر می رسید ، اما مشخص شد که این شرکت هنگام پیاده روی با اعتصابات اخیر کارمندان آمازون به دلیل نگرانی در مورد ایمنی محل کار ، "قدم نمی زند".

به همین ترتیب ، NFL همچنان برای رفع اصالت بی عدالتی نژادی در آمریکا مبارزه می کند. طی یک ماه گذشته ، این لیگ در رسانه های اجتماعی درباره وحشت نژادپرستی سیستمی و خشونت پلیس به صراحت صحبت کرده است. اما دو سال پیش ، NFL بازیکنان را به دلیل زانو زدن در هنگام سرود ملی در اعتراض به همین موضوعات مجازات کرد. به طور طبیعی ، بسیاری از مردم مواضع ناسازگار خود را موشکافی کرده اند.

این زمانی نیست که شرکت ها بتوانند احساسات عمومی ، توخالی یا ریاکارانه را به اشتراک بگذارند. انجام این کار به جای تلاش واقعی برای مشارکت در مکالمه می تواند غیر اصیل باشد و مانند یک تبلیغ تبلیغاتی باشد. درعوض ، وقت آن است که فروتن باشید ، در برابر هر گونه خطایی تسلیم شوید و ابراز تمایل به رشد کنید. این سطح فروتنی و اصالت همان چیزی است که مصرف کنندگان در حال حاضر می خواهند ببینند و به شرکت ها کمک می کند تا در بلندمدت اعتماد سازی خود را ادامه دهند. شرکتهایی که آنچه در جهان اتفاق می افتد را تصدیق می کنند و صادقانه می خواهند همه چیز را بهبود ببخشند ، با مشتریان خود مطابقت دارند. به عنوان مثال شرکت هایی که مسئولیت اجتماعی شرکت ها را انجام می دهند ، می توانند 40٪ از اعتبار عمومی خود را به آن کار CSR نسبت دهند.

اما اصالت می تواند فقط به خدمات لبخند تبدیل شود که شرکت ها امیدوارند بدون نیاز به انجام کاری ، آنها را زیبا نشان دهد. من چنین اتفاقی را دیده ام و تأثیرات سو the آن را می فهمم. برای کمک به مارک ها در زمان ناآرامی ها ، صحت و اثربخشی کمپین های خود را حفظ کنند ، در اینجا چهار نکته وجود دارد که من کار کرده ام:

قدم فراتر از چشم انداز شرکت خود بگذارید. تیم های بازاریابی غالباً در خلأ اقدام به ساخت کمپین می کنند. آنها هنگام توسعه پیام و تصاویر خود ، به شدت به تخصص و دیدگاه های داخلی اعتماد می کنند ، زیرا آنها محصولات خود را بهتر از هر چیز خارجی می دانند. با این حال ، موضوعاتی مانند بهداشت جهانی و بی عدالتی نژادی احتمالاً خارج از صلاحیت تیم بازاریابی متوسط ​​است. هنگام تلاش برای اظهارنظر در مورد این موضوعات حساس ، از دیدگاه های متخصصان خارجی استفاده کنید تا اندیشه و صداقت پیام خود را حفظ کنید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بیشترین

سرانجام ، مدیران بازاریابی همچنین می توانند همان مفاهیم تحلیلی را برای تصمیمات تبلیغاتی و تبلیغاتی برای مناطق خاص و حسابهای اصلی تولید کننده اعمال کنند - اگر از داده های تک منبع با دقت استفاده کنند. به عنوان مثال ، داده ها می توانند برآورد بازار به بازار از پاسخ تبلیغاتی و پشتیبانی خرده فروش را ارائه دهند که ممکن است بینشی برای تخصیص بودجه ارتقا making و ایجاد تغییرات تاکتیکی لازم ارائه دهد.

نمایشگاه "سفارشی کردن تبلیغات برای بازارهای محلی" بازارهای جغرافیایی را بر اساس سطح پاسخ تبلیغاتی و حمایت از تبلیغات تجاری برای یک محصول خاص تقسیم می کند ، سپس اقدامات پیشنهادی را خلاصه می کند. ما هر بازار را به ازای تعداد هفته (با توجه به حجم فروشگاه) که مارک در برخی از انواع تبلیغات و همچنین متوسط ​​پاسخ بازارها (فروش افزایشی در هر هفته ویژگی یا فعالیت نمایش) و میانگین آن ، به میانگین های ملی شاخص می کنیم. هفته ها نام تجاری فقط در کاهش قیمت بود و توسط ویژگی یا نمایشگر پشتیبانی نمی شد ("کاهش قیمت پشتیبانی نشده")
سفارشی کردن تبلیغات برای بازارهای محلی فعالیت تبلیغات شاخص و پاسخ مصرف کننده در بازارهای محلی به میانگین ملی (= 100) و روش هایی را برای بهبود بازپرداخت های آینده در هر بازار پیشنهاد می دهد.

قوانین تصمیم گیری که اقدامات را پشتیبانی می کنند تنها تا حدودی یک روش خام برای هدایت مدیریت در جهت سودآوری کلی است. این بازارها با کاهش قیمت پشتیبانی نشده از حد متوسط ​​ممکن است نیاز به نمایش بیشتر و پشتیبانی از خرده فروش داشته باشند. افرادی که از نظر تبلیغات کم هستند احتمالاً به تبلیغات با کیفیت بالاتر احتیاج دارند - مثلاً ویژگی های روزنامه بزرگتر یا مکان های نمایش بهتر.
به همین ترتیب ، شرکت ها می توانند از داده های تک منبع برای هدف قرار دادن حساب های کلیدی و جداسازی موقعیت های سودمند متقابل برای خرده فروش و تولید کننده استفاده کنند. نمایشگاه "شناسایی بازارهای سودمند متقابل" نشان می دهد که چگونه فروشگاه های جواهرات غذایی می توانند با افزودن یک هفته دیگر ویژگی و نمایش ، سود خود را از یک رویداد تبلیغاتی خاص (که در اینجا رویداد XYZ نامیده می شود) تقریباً دو برابر کنند. این نتیجه برای تولید کننده نیز خوب خواهد بود زیرا موارد افزایشی فروخته شده بدون سرمایه گذاری اضافی از 933 به 1،633 افزایش می یابد.
شناسایی تبلیغات مفید و سودمند 700 مورد اضافی فروخته اند

نقشی جدید برای نیروی فروش
آخرین نکته در مورد این استراتژی های جدید بازاریابی جای بحث دارد. داده های تک منبع تأثیر تبلیغات و تبلیغات را بر مصرف کنندگان می سنجند ، نه بر توزیع کالای معین توسط خرده فروشان. یکی از کاربردهای سنتی تبلیغات و تبلیغات این بوده است که خرده فروشان را متقاعد کند که تولید کننده از این محصول حمایت می کند و این برند مصرف کنندگان را به داخل فروشگاه ها می کشاند. بنابراین اگر شرکتی تبلیغات غیرمولد بین پالس ها را کاهش دهد یا تبلیغات بی اثر را قطع کند ، این خطر را دارد که خرده فروشان این حرکت را به عنوان عدم پشتیبانی تفسیر می کنند و بنابراین توزیع کالا را کاهش می دهند.

برای جلوگیری از این مخمصه ، نیروی فروش یک کار جدید و فوق العاده مهم دارد. این باید با خرده فروشان ارتباط برقرار کند که تبلیغات غیرمولد بدون کشش مصرف کننده هیچ ارزشی برای خرده فروش یا تولید کننده ندارد. به همین ترتیب ، خرده فروشان هوشمند به جای اینکه تحت تأثیر بودجه های بزرگ رسانه ای قرار بگیرند ، شروع به مطالبه شواهد و مدارک محکم درباره میزان جذب تبلیغات توسط مصرف کننده می کنند.

نقش نیروی فروش در تبلیغات نیز تغییر خواهد کرد. به جای مشاهده تبلیغات تجاری به عنوان پرداخت رقابتی برای اطمینان از توزیع نام تجاری ، پرسنل فروش باید به خرده فروشان نشان دهند که تبلیغات خاص چگونه سودهای افزایشی خود را افزایش می دهد.

استفاده از این فرصت مستلزم آن است که فروشندگان توانایی تجزیه و تحلیل بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند. در واقع ، آنها باید با مشارکت خرده فروشان به بازاریاب تبدیل شوند. خرده فروشان ، مانند تولیدکنندگان ، اکنون می دانند چه اقلامی را جابجا می کنند زیرا داده های تک منبع یکسانی را مشاهده می کنند. از آنجا که خرده فروشان بیشتر به کاربران پیچیده این اطلاعات تبدیل می شوند ، تولیدکنندگان برای اجرای برنامه های تبلیغاتی که به نفع خرده فروشان نیستند دشوارتر خواهند بود. با گذشت زمان ، تفاوت بین بهره وری بزرگتر و بزرگتری بین اینکه فقط به خرده فروش تخفیف قیمت بدهید و به بهترین ها امیدوار باشید و تخفیف قیمت بدهید تا از یک برنامه تبلیغاتی مستند و متقابل سودمند پشتیبانی کنید.

1. برای جزئیات فنی این برنامه ها ، به "پروموتر: سیستم ارزیابی خودکار ارتقا" ما مراجعه کنید ، Science Science ، Spring 1987 ، ص. 101؛ و "Promotionscan: سیستمی برای بهبود بهره وری ارتقا for برای خرده فروشان و تولیدکنندگان با استفاده از فروشگاه اسکنر و داده های صفحه خانگی ،" مقاله کار گروه بازاریابی دانشکده وارتون (فیلادلفیا: دانشگاه پنسیلوانیا ، فوریه 1990).



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

برای محصولات جدید ، تبلیغات وقتی نقش اصلی خود را در برقراری ارتباط اخبار محصولات ایفا می کند ، می تواند کمک قابل توجهی کند. افزایش وزن در پشت تبلیغات موثر محصولات جدید یک استراتژی تولیدی است. از آنجا که تبلیغات محصولات جدید در درجه اول بر محاکمه تأثیر می گذارد ، که ممکن است منجر به خریدهای مکرر شود ، اثربخشی آن طولانی مدت است. ترکیب یک محصول جدید موفق و تبلیغات موفق نادر است. وقتی این اتفاق می افتد ، دیگر وقت کم کاری نیست.

برای تعیین اینکه آیا یک تبلیغ خاص محصول جدید کار می کند ، قبل از عرضه ملی آن را در بازارهای آزمایشی در سطوح مختلف وزن آزمایش کنید. اگر محصول جدید در گروههایی که قرار گرفتن در معرض آنها کم است همانند کسانی که در معرض نور زیاد هستند به فروش برسد ، هزینه های سنگین لازم نیست. برعکس ، اگر گروه های با وزن بالاتر سریعتر یا بیشتر محصول را امتحان کنند ، سطح بالاتری از تبلیغات منطقی خواهد بود - اگر شرکت ارزش بلند مدت مسافران جدید را بیشتر از هزینه تبلیغات در نظر بگیرد. بنابراین آزمایش "چقدر بالا است؟" یک تاکتیک مهم برای محصولات جدید است.

هنگامی که تبلیغات محصول جدید آزمایشاتی را ایجاد کرد و محصول جدید را در بازار جای داد ، ادامه کار با همان بودجه های تبلیغاتی بزرگ ممکن است لازم نباشد. در حقیقت ، بدون جلب جذاب یک نسخه جدید ، تقریباً نیمی از تبلیغات با نام تجاری ثابت فروش فزاینده ای ندارد. از طرف دیگر ، کپی تازه برای محصولات ثابت می تواند بسیار مثمر ثمر باشد. تأثیرات مثبت تبلیغات بر فروش مدتها پس از توقف تبلیغات ، به طور کلی حداقل برای یک سال ، ادامه خواهد داشت.

این یافته ها بیانگر شکل بسیار متفاوتی از "ضربان" برای بسیاری از محصولات تاسیس شده است. روش فعلی ضربان قلب در انفجارهای کوتاه مدت دو تا چهار هفته ، خاموش و روشن ، با استفاده از هر بار تبلیغات یکسان است. ما پالس های حداقل شش ماهه را توصیه می کنیم ، که طی چندین سال انجام شده و از کمپین های تبلیغاتی مختلف استفاده می شود.
هنگامی که تبلیغات نمی تواند نشان دهد که به طور فزاینده به فروش یک محصول ثابت کمک می کند (همانطور که با آزمایش مقایسه سطح تبلیغات فعلی با بودجه کمتر نشان داده شده است) ، آن را به برخی از سطح نگهداری پایین تر برسانید - شاید حتی به صفر. هزینه ها را افزایش ندهید تا زمانی که یک کمپین جدید بهره وری بیشتری را نشان دهد. می توان با افزودن هم کمپین قدیمی در وزن قدیم و هم کمپین جدید در چندین وزن مختلف به گروههای همسان در بازارهای آزمون ، اثر افزایشی احتمالی یک کمپین جدید را تخمین زد.
با شناسایی یک کمپین جدید و مثر ، یک شرکت باید آن را در سطح بالایی در سطح کشور اجرا کند تا جایی که دیگر هیچ اثر فروش افزایشی را نشان نمی دهد ، که با مقایسه آن با عدم تبلیغات در بازار آزمایش اندازه گیری می شود. به محض متوقف شدن اثر فروش افزایشی این کمپین جدید ، تبلیغ کننده باید آن را کاهش دهد تا اینکه یک کمپین موثر دیگر ایجاد شود.

به دلیل خطر مرتبط با کاهش شدید تبلیغات ، رویکرد حتی ایمن تر استفاده از بازارهای آزمون تک منبع به عنوان "بازارهای پیشرو" برای تبلیغات ملی است. به عنوان مثال ، یک آزمایش شش تا نه ماهه را با مقایسه وزن تبلیغاتی کمتر با وزن فعلی انجام دهید. اگر وزن کم به فروش در بازارهای آزمایشی آسیب نمی رساند ، آن را در سطح ملی پیاده سازی کنید. با این حال ، در بازارهای آزمون ، ارسال تبلیغات "معمولی" با وزنی را برای گروه دریافت کننده آن ادامه دهید. به این ترتیب ، اگر فروش به خانوارهای آزمایشی که در معرض وزن تبلیغات کمتری قرار دارند در مقایسه با فروش به خانوارهای با وزن طبیعی شروع به کاهش کند ، می توان بلافاصله بودجه تبلیغات ملی را به سطوح بالاتر بازگرداند.

این استراتژی به تصمیم گیرنده یک بالشتک می دهد تا کاهش تبلیغات ملی خطر کمی داشته باشد. اگر ثابت شود که تصمیم اصلی اشتباه است ، این شرکت می تواند فعالیت ملی را حدود شش تا نه ماه قبل از شروع فروش به سطح نرمال برگرداند. البته ، جستجوی مداوم برای کمپین های جدید و موثرتر باید همزمان با این تبلیغات پایین انجام شود.

شرکت ها می توانند از تکنیک های مشابه برای شناسایی تبلیغات سازنده استفاده کنند در تبلیغات مانند تبلیغات ، نبوغ و خلاقیت بسیار بالایی است. یک ایده تبلیغاتی موثر می تواند سه یا چهار برابر تبلیغ معمول قبلی کارآمد باشد. یک شرکت باید منابع قابل توجهی را صرف توسعه رویدادهای تبلیغاتی خلاقانه و سخت تقلید کند ، سپس از داده های تک منبع برای آزمایش ایده استفاده کند. همه ایده ها نمی توانند آن را پشت سر بگذارند ، اما ایده هایی که سود می برند باعث افزایش سود می شوند. و بسته به کاهش بازده و پاسخ رقابتی ، یک شرکت ممکن است بتواند بیش از یک بار از رویداد یا ایده جدید استفاده کند و به کاهش سرمایه گذاری در توسعه ارتقا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اقتصاد بی سود تبلیغات تجاری علی رغم شرایط ایده آل این مثال فرضی ، در پایان این تبلیغ برای هر دلار افزایشی که تولید می کند 64 سنت برای تولید کننده هزینه دارد. درصورتی که حاشیه ناخالص محصول بیش از 64٪ نباشد ، تبلیغات ضرر خواهد داشت.

 

با این وجود ، هنگامی که فروش افزایشی حاصل از این فعالیت تجاری عالی را محاسبه می کنیم (همچنین با فرض پاسخ مشتری نسبت به متوسط) ، قیمت تبلیغ برای هر دلار افزایشی که تولید می کند 64 سنت هزینه می شود. به عبارت دیگر ، مگر اینکه حاشیه ناخالص محصول بیش از 64٪ باشد ، تبلیغات ضرر خواهد داشت. دلیل این امر این است که تولید کننده مجبور است تعداد فوق العاده بالایی از موارد را با قیمت تخفیف بفروشد تا فروش پایه عادی را که بدون تبلیغات صورت می گرفت ، پوشش دهد. علاوه بر این ، تولید کننده باید عمل خرده فروشی "خرید رو به جلو" - انباشت موجودی با تخفیف در انبار را در پنجره زمانی تبلیغات و فروش آن بعداً با قیمت معمولی پوشش دهد. در واقع ، فقط در حدود 23٪ از موارد فروخته شده در تبلیغات در این مثال افزایشی است.

 

خرید پیش فروش به شما توضیح می دهد که چرا تبلیغات اغلب تأثیر شگرفی - و بسیار گمراه کننده - روی محموله های تولید کننده دارند. به طور معمول ، یک خرده فروش هزاران مورد را در هنگام تبلیغ به دست می آورد. اما پس از تبلیغ ، حمل و نقل برای چندین هفته متوقف می شود در حالی که خرده فروش موجودی خرید خود را به اتمام می رساند. به طور معمول ، این موجودی هیچ سودی برای تولید کننده ندارد. برعکس ، هزینه های تبلیغات را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و آنها را بی سود می کند.

 

یکی دیگر از معایب تبلیغات این است که برخلاف تبلیغات ، تقریباً هیچ وقت در بلندمدت تأثیر مثبتی روی مارک های معتبر ندارند. تبلیغات برای محصولات جدید ممکن است بسیار مثمر ثمر باشد زیرا مصرف کنندگان را ترغیب می کند محصولی ناآشنا را امتحان کنند. اما این احتمال که مشتریانی که یک مارک تجاری معتبر را هنگام تبلیغ خریداری می کنند ، دفعه بعدی آن را خریداری کنند ، تقریباً همان احتمال انجام این کار است حتی اگر هیچ تبلیغی انجام نشده باشد. در واقع ، تبلیغات برای مارک های تثبیت شده معمولاً یا کاربران فعلی را که به هر حال محصول را می خرند جذب می کند یا سوئیچ کننده های مارکی را که در معاملات بین مارک های مختلف گزاف گویی می کنند ، جذب می کند.

 

یکی دیگر از هزینه های پنهان تبلیغات ، تشدید رقابتی است. مزیت اجرای تبلیغات اضافی یا ارائه مشوق های بالاتر معمولاً کوتاه مدت است. رقبا با تبلیغات شخصی خود تلافی می کنند و هر حجم افزایشی را ایجاد می کنند ، خنثی می کنند. موذی ترین تشدید تخفیف های تبلیغات تجاری است. هنگامی که یک بار تخفیف های بیشتری به خرده فروشان ارائه می شود ، آنها مرتباً از آنها انتظار دارند.

طرف مقابل ، تنش زدایی است - چرخه ای که رقبا از کسر سود یکدیگر از طریق تبلیغات خودداری می کنند. متوقف کردن تبلیغات برای از دست دادن پول نه تنها ضررهای تولید کننده را متوقف می کند. این همچنین یک سیگنال کاهش تنش را ارسال می کند ، که اگر توسط رقبا توجه شود (و اگر مارک تولید کننده پیشرو در بازار باشد شانس آن بیشتر است) ، در نهایت سود را بیشتر می کند. با این حال ، اگر تنش زدایی صورت نگیرد ، کاهش تبلیغات حتی با افزایش سود باعث فروش و سهم بازار خواهد شد. تنها در صورت کار در کاهش تنش ، می توان بدون از دست دادن فروش یا سهم ، سود را افزایش داد.

 

استراتژی ها و تاکتیک های مبتنی بر واقعیت

با استفاده از داده های تک منبع ، مدیران می توانند سرمایه گذاری در تبلیغات و تبلیغات را متعادل کنند تا سهم هرکدام را در سود بلند مدت بهبود بخشند. استفاده هوشمندانه از داده ها می تواند به مدیر تبلیغ کمک کند نه تنها زمان و مکان افزایش هزینه بلکه زمان و مکان کاهش آن را تعیین کند.

 

ایده این است که با بودجه صفر شروع کنیم و به تدریج پول به گزینه های مختلف تبلیغات و تبلیغات اختصاص دهیم. هدف شناسایی گزینه ای است که بیشترین سود را در سودآوری طولانی مدت محصول دارد. تخصیص ها باید بر این اساس افزایشی ادامه داشته باشند تا زمانی که همه گزینه هایی که بازده مناسبی از سرمایه اضافی را ارائه می دهند پیدا شوند.

 

از آنجایی که تبلیغات همیشه کارساز نیست ، اولین چالش به حداکثر رساندن شانس داشتن کمپین های تولیدی است. مجریان تبلیغات باید هزینه ها را افزایش دهند به شرطی که یک کمپین خاص همچنان مثمر ثمر باشد و به محض اینکه آزمایش های بازار نشان داد که بهره وری آن به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، کاهش می یابد. در همین حال ، آنها باید دائماً به دنبال تبلیغات جدید و جذاب تر باشند و آن را در برابر تبلیغات قبلی آزمایش کنند.

The Unprofitable Economics of Trade Promotions Despite the ideal conditions of this hypothetical example, the promotion ends up costing the manufacturer 64 cents for each incremental dollar it generates. Unless the product’s gross margin is greater than 64%, the promotion will lose money.

Nevertheless, when we compute the incremental sales generated from this excellent trade activity (also assuming above-average consumer response), the promotion ends up costing 64 cents for each incremental dollar it generates. In other words, unless the product’s gross margin is more than 64%, the promotion will lose money. The reason is that the manufacturer has to sell an extraordinarily high number of cases at the discounted price to cover the normal base sales that would have taken place without the promotion. What’s more, the manufacturer must cover the practice of retailer “forward buying”—accumulating discounted inventory in the warehouse during the time window of the promotion and selling it later at the regular price. In fact, only about 23% of the cases sold on promotion are incremental in this example.

Forward buying helps explain why promotions often have a dramatic—and highly misleading—impact on a manufacturer’s shipments. Typically, a retailer will take in thousands of cases during a promotion. But after a promotion, shipments will halt for several weeks while the retailer depletes its forward-buying inventory. Normally, that inventory has no benefit to the manufacturer. On the contrary, it substantially raises the costs of promotions and makes them unprofitable.

Another disadvantage of promotions is that unlike advertising, they almost never have a positive long-term effect on established brands. Promotions for new products may be quite productive because they encourage consumers to try an unfamiliar product. But the probability that consumers who buy an established brand on promotion will purchase it the next time is about the same as their likelihood of doing so even if no promotion had taken place. In fact, promotions for established brands usually attract either current users who would buy the product anyway or brand switchers who bounce between brands on deal.

Another hidden cost of promotions is competitive escalation. The advantage of running an extra promotion or offering higher incentives is usually short-lived. Competitors retaliate with promotions of their own, neutralizing whatever incremental volume is generated. The most insidious escalation is that of trade promotion discounts. When retailers are offered higher discounts once, they come to expect them regularly.

The flip side is de-escalation—a cycle where competitors refrain from undercutting each other’s profits through promotions. Discontinuing a money-losing promotion not only stops a manufacturer’s losses; it also sends a de-escalation signal, which, if heeded by competitors (and chances are higher if the manufacturer’s brand is a market leader), ends up improving profits even more. However, if de-escalation doesn’t take place, then cutting promotions will cost sales and market share even as it increases profits. Only if de-escalation works can profits be enhanced without losing sales or share.

Fact-Based Strategies and Tactics

With single-source data, managers can balance investments in advertising and promotion to improve the contribution of each to long-term profit. Intelligent use of the data can help the ad manager determine not only when and where to increase spending but also when and where to decrease it.

The idea is to start with a zero budget and allocate money incrementally to various advertising and promotion options. The goal is to identify the option that marginally contributes most to the long-term profitability of the product. Allocations should continue on this incremental basis until all options that provide a suitable return on the incremental investment are found.

Since advertising doesn’t always work, the first challenge is to maximize the chances of getting productive campaigns. Ad execs should increase spending as long as a particular campaign remains productive and cut back as soon as market tests show its productivity declining significantly. Meanwhile, they should constantly search for new, more compelling advertising and test it against the old.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

کار با تبلیغات نیز طولانی نیست. وقتی وزن یا کپی تبلیغاتی خاصی موثر باشد ، نسبتاً سریع کار می کند. فروش بیشتر طی شش ماه شروع می شود. عکس این یافته از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر تغییرات تبلیغاتی در مدت شش ماه تاثیری نداشته باشد ، حتی اگر به مدت یک سال ادامه یابد ، هیچ تأثیری نخواهد داشت.

وقتی تبلیغات باعث افزایش فروش می شود ، سود اضافی اغلب هزینه های رسانه ای را افزایش نمی دهد - حداقل در کوتاه مدت. تجزیه و تحلیل پرداخت شرکت بسیار حساس است و ما فقط آمار جزئی پرداخت را در زیرمجموعه ای از پایگاه داده آزمون خود داریم. آنها نشان می دهد که فقط حدود 20٪ از تست های وزن تبلیغاتی برای مارک های شناخته شده در طول سال اول پرداخت می شود. برای محصولات جدید ، تبلیغات سودآور از 40٪ تا 50٪ است ، که نشان دهنده بهره وری بیشتر هزینه تبلیغات برای محصولات جدید است.

با این حال ، تأثیر بلند مدت تبلیغات حداقل به اندازه تأثیر کوتاه مدت آن قابل توجه است. این نکته منفی و منفی است که تبلیغات تقریباً در نیمی از زمان کار می کند. حتی اگر افزایش تبلیغات تنها نیمی از هزینه های صرف شده در طول یک سال را بازگرداند ، اگر اثرات طولانی مدت در نظر گرفته شود ، به طور متوسط ​​از بین می رود.
ما تأثیر تجارب تبلیغات را در طولانی مدت با تجزیه و تحلیل 15 تست بازار تا دو سال پس از پایان ارزیابی کرده ایم. در این آزمایشات ، گروه آزمون بیشتر از گروه شاهد در طول سال آزمون تبلیغات را مشاهده کرده است. سپس تبلیغات اضافی را متوقف کردیم و هر دو گروه را به همان میزان ارسال کردیم. در 15 مورد ، یک اثر قابل حمل وجود داشت. افزایش فروش برای گروه های دریافت کننده تبلیغات بیشتر در سال آزمون به طور متوسط ​​22٪ ، در سال دوم 17٪ و در سال سوم 6٪ بوده است. اگرچه اثر انتقال به طور متوسط ​​كاهش یافت ، اما در شش مورد در واقع گسترش یافت.


مهمتر از الگو ، میزان حمل و نقل است. به طور متوسط ​​، 76٪ از اختلاف مشاهده شده در سال آزمون یک سال پس از بازگشت دوباره تبلیغات ، ادامه داشت. طی یک دوره سه ساله ، افزایش فروش تجمعی حداقل دو برابر افزایش فروش مشاهده شده در سال آزمون بود.

چرا اکثر تبلیغات ضرر می کنند
برای ارزیابی تبلیغات تجاری ، ما برنامه های رایانه ای را توسعه داده ایم که بهره وری حاشیه ای رویدادهای تبلیغاتی را اندازه گیری می کند. هرجای 30 تا 90 درصد مواقع ، کالای مصرفی در یک فروشگاه خاص عرضه نمی شود. با استفاده از داده های فروش از فروشگاه های فردی ، برنامه ها مقایسه فروش این هفته های غیرحرکتی با فروش هفته های تبلیغات را انجام می دهند. سپس الگوریتم ها پیش بینی می کنند که اگر تبلیغات صورت نگرفته بود ، فروش محصول در هفته تبلیغ چگونه بود. این یک خط مبنا را فراهم می کند که می توانیم تأثیر فزاینده تبلیغات را اندازه گیری کنیم. تنها تعصب احتمالی این است که برنامه های ما ممکن است فروش فزاینده یک رویداد خاص را بیش از حد ارزیابی کنند ، زیرا تبلیغات تمایل به تسریع در خریدهای مصرف کنندگان دارند. بنابراین ممکن است به اشتباه خریدهای وام گرفته شده از فروش عادی دوره بعد را به عنوان فروش افزایشی ناشی از تبلیغ معرفی کنیم.

در نگاه اول ، یافته ما که تنها 16٪ از تبلیغات مورد مطالعه سودآور است ، ممکن است تعجب آور باشد. اما وقتی اقتصاد زیربنایی تبلیغات را در نظر می گیرید ، به راحتی می توان دلیل آن را دانست. مثال فرضی یک مارک تجاری را با پشتیبانی بسیار خوب خرده فروشان در نظر بگیرید (به نمایشگاه "اقتصاد بی سود تبلیغات تجاری" مراجعه کنید). این برند در یک بازه زمانی چهار هفته ای با 15٪ تخفیف قیمت به تجارت خود ادامه می دهد. فرض کنید که تمام فروشگاه های موجود در بازار ، این مارک را به مدت یک هفته در مکمل تبلیغات روزنامه هفتگی خود دارند. علاوه بر این ، نیمی از فروشگاه ها با سه هفته نمایش در فروشگاه و کاهش قیمت مصرف کننده از مارک تجاری پشتیبانی می کنند ، در حالی که نیمی دیگر فقط برای چهار هفته کامل قیمت را کاهش می دهند. اینها آمارهای عالی پشتیبانی تجاری هستند که دستیابی به آنها در واقع دشوار است.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تحقیقات ما همه این باورها را به چالش می کشد. از سال 1982 ، ما از داده های تک منبع برای بررسی بهره وری دلار بازاریابی صرف تبلیغات و تبلیغات کالاهای بسته بندی مصرفی استفاده می کنیم. نتایج قابل توجه است:


در 360 تست که تنها متغیر وزن تبلیغات بود - میزان تبلیغات تلویزیونی که مصرف کنندگان در معرض آن هستند - افزایش تبلیغات منجر به فروش بیشتر فقط نیمی از زمان شد.
تجزیه و تحلیل تبلیغات تجاری برای همه مارک ها در 65 دسته مختلف کالا نشان می دهد که بهره وری هزینه های تبلیغاتی حتی بدتر است. فقط 16٪ از رویدادهای ارتقا trade تجارت که ما مطالعه کردیم سودآوری داشت ، بر اساس فروش فزاینده مارک های توزیع شده از طریق انبارهای خرده فروشی. برای بسیاری از تبلیغات ، هزینه فروش دلار افزایشی فروش بیش از یک دلار بود.
با استناد به آمار کل ما ، مدیران بیش از حد بودجه بازاریابی خود را صرف تبلیغ (به جای تبلیغات) کرده اند. بسیاری از شرکت ها می توانند بودجه کل تبلیغات و تبلیغات خود را کاهش دهند و سودآوری را بهبود بخشند.
برای اندازه گیری بهره وری تبلیغات تلویزیونی ، ما از روشی استفاده می کنیم که به عنوان تست بازار "کابل تقسیم" شناخته می شود. حدود 3000 خانوار در بازارهای آزمایشی کارت شناسایی دریافت می کنند که اعضای خانواده هنگام خرید کالا در سوپرمارکت های مجهز به اسکنر نشان می دهند. این سوپرمارکت ها به طور معمول بیش از 90٪ از کل کالای فروخته شده در منطقه را تشکیل می دهند.

بازارهای آزمایشی به اندازه کافی از ایستگاه های تلویزیونی دور هستند که تنها انتخاب ساکنان برای دریافت خوب تلویزیون کابلی است. با توافق با شرکت کابل و تبلیغ کننده ، سیگنال کابل را قبل از رسیدن به هر خانوار رهگیری می کنیم و تبلیغات مختلفی را برای خانوارهای مختلف ارسال می کنیم. برای آزمایش کپی تبلیغاتی ، برخی از خانوارها آگهی A دریافت می کنند ، در حالی که برخی دیگر به طور همزمان آگهی B دریافت می کنند. برای آزمایش وزن تبلیغات ، خانوارها مقادیر مختلفی از تبلیغات را برای یک مارک مشابه دریافت می کنند.

آزمایشات کابل تقسیم معمولاً به مدت یک سال انجام می شود و ما آنها را برای محصولات جدید و تاسیس شده انجام داده ایم. ما متغیرهایی مانند خریدهای دسته قبلی و تجاری را کنترل می کنیم و از نظر آماری داده های فروش را برای تأثیر تبلیغات برای مارک آزمایشی یا مارک های رقابتی تنظیم می کنیم. این محیط آزمون ابزار درجه بالایی از کنترل آزمایشی را فراهم می کند و برای جداسازی اثر فروش تبلیغات مناسب است.

برخی از یافته های آزمایشات کابل تقسیم 360 ما که طی دهه گذشته انجام شده است ، فرضیات سنتی را پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، بیشتر مردم بر این باورند که تبلیغات برای مارک های جدید بیشتر از مارک های تثبیت شده موثر است و این امر معلوم است. ما دریافتیم که 59٪ از تستهای تبلیغات محصولات جدید تأثیر مثبتی بر فروش دارند ، در حالی که فقط 46٪ از آزمایشات مربوط به مارکهای تثبیت شده. علاوه بر این ، هنگامی که تبلیغات تأثیر قابل توجهی بر یک محصول جدید نشان داد ، افزایش فروش به طور متوسط ​​21٪ در تمام آزمایشات محصول جدید است.

اما از بیشتر جهات ، یافته های ما به وضوح با خرد متعارف در تضاد است. در بیش از نیمی از آزمایش های مارک ثابت ، افزایش تبلیغات منجر به فروش بیشتر نشد.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بیشترین بهره را از تبلیغات و تبلیغات ببرید
تا همین اواخر ، اعتقاد به اثربخشی تبلیغات و تبلیغات تا حد زیادی مسئله ایمان بوده است. دپارتمان های بازاریابی ممکن است آمار گسترده ای در مورد رتبه بندی برنامه های تلویزیونی و بازخرید کوپن جمع آوری کرده و هزینه های بازاریابی را با کل فروش به دقت مقایسه کنند. اما هیچ یک از این داده ها آنچه واقعاً مهم است را اندازه گیری نمی کند: فروش افزایشی یک محصول بیش از کالاهایی که بدون تبلیغات یا تبلیغات اتفاق می افتاد.

به لطف نوع جدیدی از داده های بازاریابی ، اوضاع در حال تغییر است. این داده ها اطلاعات مربوط به خریدهای واقعی مصرف کنندگان (موجود از اسکنرهای کد جهانی محصول را که در سوپرمارکت ها و داروخانه ها در دسترس است) با اطلاعات مربوط به نوع تبلیغات تلویزیونی که مصرف کنندگان دریافت می کنند یا تعداد دفعات و نوع رویدادهای تبلیغاتی که مشاهده می کنند ، مرتبط می کنند. مدیران با استفاده از داده های محصولات مصرفی از یک "منبع واحد" ، مدیران می توانند تأثیر افزایشی متغیرهای مخلوط بازاریابی مانند تبلیغات ، بازرگانی و قیمت گذاری را اندازه گیری کنند.

مدیران ارشد آینده نگر شروع به درک این نکته می کنند که داده های تک منبع فرصتی بی نظیر برای افزایش بهره وری بازاریابی شرکتشان فراهم می کند - اگر آنها می دانند چگونه از این فرصت بهره ببرند. انجام این کار مستلزم تدوین استراتژی های بازاریابی جدید و تعریف اساسی از مسئولیت های نیروی فروش یک شرکت است.

در سطح استراتژیک ، مدیران باید داده های بازاریابی را متفاوت ارزیابی کنند و فروش و سود افزایشی را در اهداف مدیریت قرار دهند. این به معنای بررسی مداوم تعادل مناسب بین تبلیغات و تبلیغات ، بر اساس تجزیه و تحلیل بهره وری حاشیه ای است.

جستجوی تبلیغات تلویزیونی تازه و ابتکاری برای افزایش فروش محصولات تثبیت شده باید دائمی باشد. تا زمانی که چنین تبلیغاتی پیدا نشود ، ممکن است هزینه های تبلیغات را کاهش دهد. استفاده از بازارهای آزمون تک منبع به عنوان "بازارهای اصلی" برای تبلیغات ملی می تواند خطر این روش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

مدیران همچنین باید تبلیغات غیرمولد را به نفع رویدادهای تبلیغاتی که به سختی قابل تقلید انجام می شود و مستقیماً به سودآوری افزایشی کمک می کنند ، کاهش دهند. و آنها باید از داده های جدید برای شکل دادن به اقدامات تبلیغاتی متمایز برای بازارهای محلی خاص و حساب های کلیدی استفاده کنند.

در این فضای بازاریابی پویا ، نیروی فروش یک کار متفاوت و فوق العاده مهم خواهد داشت: نشان دادن میزان خلوص مصرف کنندگان از برنامه های تبلیغاتی و تبلیغاتی شرکت خود و همچنین تأثیری که این برنامه ها بر سودآوری خرده فروشان دارد ، به خرده فروشان نشان دهد. استراتژی های جدید که به نفع خرده فروش و تولید کننده است باید جایگزین روش سنتی استفاده از تبلیغات و تبلیغات به عنوان انگیزه برای حمل یک محصول شوند.

بیش از هر چیز ، مدیران ارشد باید بسیاری از خردهای متداول مربوط به تبلیغات و تبلیغاتی را که طی سالها شکل گرفته است ، دور بریزند. جایگزینی این باورهای گسترده اما پشتیبانی نشده با استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده های سخت ، کلید دستیابی به نوع جدیدی از قدرت بازار است.
چه عقل متعارف است
از آنجا که آنها قبلاً نتوانسته اند میزان فروش فزاینده تبلیغات و تبلیغات را بسنجند ، مدیران بازاریابی مجبور شده اند به تعدادی از مفروضات بررسی نشده اعتماد کنند. به عنوان مثال ، کسانی که معتقد به تبلیغات هستند نیز تصور می کنند که در همه موارد ، بیشتر از آن بهتر از کمتر است. این فرض غالباً با فرض دیگری توجیه می شود: اینكه تبلیغات برای افزایش فروش به مدت طولانی - چندین ماه یا حتی گاهی حتی سالها - نیاز دارد.

یکی دیگر از محصولات جانبی کمبود سنتی داده در مورد فروش افزایشی ، این باور رایج است که وقتی تبلیغات شروع به تولید فروش کرد ، تأثیر آن کوتاه مدت است. یک قانون مشهور این است که اگر افزایش هزینه های تبلیغاتی فروش کافی را برای پرداخت هزینه های اضافی در مدت یک سال ایجاد نمی کند ، پس یک شرکت نباید تبلیغات را اجرا کند.

سرانجام ، بسیاری از مدیران بازاریابی به شما می گویند حتی اگر تبلیغات مستقیماً باعث افزایش فروش نمی شود ، بازهم عملکرد مهمی دارد. وقتی افراد فروش می توانند به بودجه کلان تبلیغات اشاره کنند ، این خرده فروشان را متقاعد می کند که تولید کننده از محصول پشتیبانی می کند ، بنابراین از توزیع آن در فروشگاه اطمینان حاصل می کند.

همینطور با تبلیغات. به طور سنتی ، تمرکز بیشتر بر فروش ناخالص بوده است تا فروش افزایشی. عقل متعارف این است که تبلیغ موفق ، تبلیغاتی است که در آن شرکت کالاهای زیادی را به تجارت می فروشد و می توان از تبلیغاتی برای یک برند معتبر برای جذب و حفظ کاربران جدید برند استفاده کرد. در واقع تبلیغات به قدری محبوب شده اند که اکنون بیش از 65٪ بودجه معمول بازاریابی را تشکیل می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین
بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین چیست؟

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین چیست؟
بازاریابی دیجیتال چند نام دیگر در بازار دارد ، مانند بازاریابی آنلاین ، بازاریابی 2.0 و بازاریابی اینترنتی. در اینجا ، ما قصد داریم به شما کمک کنیم بفهمید بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند. بازاریابی دیجیتال همان اهداف بازاریابی سنتی یا "آفلاین" را دارد ، اما در این تفاوت است که هم از فناوری های فعلی و هم از اینترنت بهره می برد. این سیستمی است که به تبلیغ دهندگان امکان می دهد محصول یا خدمات را از طریق سیستم عامل و ابزارهای استراتژیک به صورت آنلاین تبلیغ کنند ، همه اینها با استراتژی کلی بازاریابی شرکت مطابقت دارند.

بازاریابی آنلاین بازاریابی دیجیتال

4 نکته ای که باید قبل از شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال بدانید
آیا می خواهید یک کمپین بازاریابی دیجیتال راه اندازی کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ هیچ ترسی نداشته باشید! در اینجا ، ما قصد داریم 4 م essentialلفه ضروری را برای شما فراهم کنیم که باید قبل از سرمایه گذاری شرکت شما در بازاریابی به خاطر بسپارید. اگرچه اگر در دست یک آژانس تبلیغات دیجیتال باشید ، آنها مسئول مشاوره صحیح شما خواهند بود. این روشی است که ما در Cyberclick انجام می دهیم.

قابلیت استفاده وب سایت یا صفحه فرود که محصول / خدمات شما را میزبانی می کند باید فوق العاده کارآمد کار کند. قابلیت استفاده از صفحه باید به سهولت فرآیند تبدیل کمک کند و نه برعکس. باید بسیار شهودی باشد. اگر نرخ رها شدن سر به فلک می کشد ، زمان آن رسیده است که از طراحی و قابلیت استفاده از صفحه خود بازدید مجدد کنید.
الگو و طرح گرافیکی. ایده "خرید با چشمان شما" مستقیماً در دنیای طراحی و سبک بازی می کند. ما یک گونه بصری هستیم و بنابراین ، طراحی یک وب سایت باید از نظر بصری نیز جذاب باشد. علاوه بر این ، آنچه که فروخته می شود باید در میان سایر اجزای وب سایت به وضوح مشخص شود. سعی کنید همه چیز واضح ، شسته و رفته ، مستقیم و جذاب باشد (البته نه چندان بالا). سعی کنید مشتری خود را عاشق خود ، محصول و سایت خود کنید!
موتورهای جستجو: این سیستم عامل ها / وب سایت ها وظیفه دارند که تمام دانش گسترده اینترنت را با هم جمع کنند و فهرست بندی و تسهیل جستجوهای کاربر را انجام دهند. چگونه می توانید موتورهای جستجو را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید؟ دو راه وجود دارد: سئو و SEM. مورد اول به موقعیت ارگانیک (یا طبیعی) صفحه محصول یا خدمات شما در موتورهای جستجو اشاره دارد. بعداً اطمینان حاصل می کند که در بخش نتایج پرداخت شده جستجو جستجو می شوید. این محتوا همچنین با نامی مانند "پرداخت به ازای هر کلیک" (PPC) یا "تبلیغ تبلیغاتی" برچسب گذاری خواهد شد.
اقدامات تبلیغاتی. اینترنت کانال های اختصاصی فقط برای بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد. برخی از آنها عبارتند از: تبلیغات اجتماعی (به عنوان مثال تبلیغات Facebook ، تبلیغات توییتر ، تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغات پیوندی) ، بازاریابی محتوای مارک دار / محتوا (به عنوان مثال وبلاگ ها ، سایر رسانه های آنلاین و غیره ...) ، بازاریابی از طریق ایمیل ، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات آنلاین ( به عنوان مثال بنرها).
چگونه یک برنامه بازاریابی دیجیتال ایجاد کنیم؟
محیط زیست. قبل از شروع استراتژی خود درباره بازار خود تحقیق کنید و مطمئن شوید که رقابت را مطالعه می کنید.
حضار. مطمئن شوید که می دانید به چه کسانی بازاریابی خواهید کرد. با این کار می توانید مخاطب هدف خود را به وضوح مشخص کنید و تقسیم بندی مناسب ایجاد کنید تا تبلیغات تأثیر خوبی داشته باشد.
اهداف و اهداف چه چیزی می خواهیم بدست آوریم؟ با در نظر داشتن این سوال ، اطمینان حاصل کنید که اهداف آنلاین خود را با اهداف شرکت خود هماهنگ کنید.
استراتژی داشتن یک استراتژی چشم انداز جامعی از هر کاری که انجام می دهیم به ما می دهد. بنابراین ، شما باید استراتژی خود را هم با خلاقیت و هم با پیام صوتی انجام دهید تا به دور و گسترده برسد.
حراجی. دریابید که کدام مراحل مشتری را به مشتری تبدیل می کند ، مطمئن شوید که قیف تبدیل و سفر خریدار را در ذهن داشته باشید. سفر آسان و تبدیلات فراوان باشد!
وفاداری بدست آوردن مشتری جدید کار ساده ای نیست ، اما حفظ مشتری قبلی خود نیز آسان نیست. اطمینان حاصل کنید که وفاداری به برند را در طولانی مدت حفظ کنید.
بودجه. بودجه خود را به کانالهای مختلف بازاریابی تقسیم کنید. با بیان این موارد ، همیشه به خاطر داشته باشید که بیشترین تأثیر را روی مخاطبان خود خواهید گذاشت.
فن آوری. محیط آنلاین ابزارهای زیادی را ارائه می دهد. از آنها استفاده کنید و از بودجه خود بیشترین بهره را ببرید! ما در حال ورود به دوران بازاریابی فناوری هستیم و باید با ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال این نکته را در ذهن داشته باشیم.
KPI ها شاخص ها / شاخص های عملکرد کلیدی (KPI) خود را به روشنی تعریف کنید. به این ترتیب ، شما می توانید چگونگی تکامل اقدامات خود را بسنجید و اگر متغیر خاصی انتظارات شما را برآورده نکرد ، آن را در زمان واقعی اصلاح کنید. KPI همه چیز در مورد بهینه سازی کامل یک کمپین در هر مرحله بدون از دست دادن بودجه قابل توجه است. علاوه بر این ، KPI ها برای بهترین بازده ممکن (با هزینه تعدیل شده) تلاش می کنند.
نتیجه گیری معیارها + نتایج = توانایی نتیجه گیری. با پیروی از این معادله می توانید به طور مداوم استراتژی بازاریابی خود را بهبود ببخشید.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تاریخچه بازاریابی
آیا می دانید بازاریابی در طول زمان چگونه تکامل یافته است؟

 

چندی پیش ، بازاریابی بیشتر شامل بازاریابی خارج از کشور بود ، که شامل تعقیب مشتریان بالقوه با تبلیغات است بدون اینکه واقعاً بداند آیا آن شخص به خرید علاقه دارد. اما ، به لطف تحول دیجیتال و ظهور کانالهای ارتباطی جدید ، بازاریابی طی سالها به شدت تغییر کرده است.

 

برای درک چگونگی تغییر بازاریابی در طول این سالها ، بیایید نگاهی به این جدول زمانی بیندازیم که HubSpot برای نمایش نوآوری های این صنعت گردآوری کرده است.

 

1450-1900: تبلیغات چاپی
در سال 1450 ، گوتنبرگ چاپخانه را اختراع كرد. دنیای کتاب و نسخه های انبوه انقلابی ایجاد شده است.
1730 ، مجله به عنوان وسیله ای برای ارتباط ظاهر می شود.
در سال 1741 ، اولین مجله آمریکایی در فیلادلفیا منتشر شد.
در سال 1839 ، پوسترها به قدری محبوب شدند که قرار دادن آنها در املاک لندن ممنوع شد.
1920-1949: رسانه جدید
1922 ، تبلیغات رادیویی آغاز می شود.
در سال 1933 ، بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده (2/55 درصد) در خانه خود رادیو دارند.
1941 ، تبلیغات تلویزیونی آغاز می شود. اولین تبلیغ برای ساعتهای Bulova بود و به 4000 خانه ای که تلویزیون داشتند ، رسید.
در سال 1946 ، بیش از 50 درصد خانه های ایالات متحده از قبل تلفن داشتند.
1950-1972: بازاریابی متولد و رشد می کند
1954 ، برای اولین بار درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی از درآمد حاصل از تبلیغات رادیویی و مجله ای پیشی می گیرد.
بازاریابی تلفنی به عنوان وسیله ای برای تماس مستقیم با خریداران رشد می کند.
در سال 1972 ، رسانه های چاپی از فرسودگی فرمول بازاریابی خارج می شوند.
1973-1994: دوران دیجیتال شکوفا می شود
1973 ، مارتین کوپر ، محقق موتورولا ، اولین تماس را از طریق تلفن همراه برقرار کرد.
1981 ، IBM اولین رایانه شخصی خود را راه اندازی کرد.
1984 ، اپل مکینتاش جدید را معرفی کرد.
1990-1994 ، پیشرفت های عمده ای در فن آوری 2G ، که پایه و اساس انفجار تلویزیون تلفن همراه در آینده را ایجاد می کند.
1994 ، اولین مورد هرزنامه تجاری از طریق تجارت الکترونیکی تولید شد.
1995-2020: عصر موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی
1995 ، یاهو! و موتورهای جستجوی آلتاویستا متولد می شوند.
1995-1997 ، مفهوم SEO متولد شد.
در سال 1998 ، گوگل و MSN موتورهای جستجوی جدیدی را راه اندازی کردند.
1998 ، مفهوم وبلاگ نویسی بوجود می آید. در اواسط سال 2006 ، در حال حاضر 50 میلیون وبلاگ در سراسر جهان وجود دارد.
2003-2012 ، دوره بازاریابی ورودی شروع می شود.
2003-2004 ، سه شبکه اجتماعی راه اندازی شده است: LinkedIn ، MySpace و Facebook.
2005 ، اولین ویدئو در YouTube ارسال شده است
2006 ، توییتر متولد شد.
2009 ، گوگل جستجوهای بی درنگ را شروع می کند.
در سال 2010 ، 90 درصد از کل خانواده های آمریکایی تلفن همراه دارند. اینستاگرام در 10 اکتبر ایجاد شده است.
جوانان بین 13 تا 24 سال 13.7 ساعت را در اینترنت می گذرانند ، در حالی که 13.6 ساعت تماشای تلویزیون است.
2011 ، اسنپ چت ایجاد شد ، حتی کاربران جوان بیشتری را به سمت تلفن های خود سوق داد و شور برنامه های رسانه های اجتماعی را برانگیخت.
در سال 2012 ، 54.8 میلیون کاربر تبلت وجود دارد.
2014 ، ظهور بازاریابی اینفلوئنسر آغاز می شود. کاربران و مارک ها به طور یکسان با پیروی های گسترده متوجه قدرت کاربران شبکه های اجتماعی می شوند
در سال 2014 ، برای اولین بار استفاده از تلفن همراه بیشتر از میزان استفاده از دسک تاپ است. کاربران بیشتری در حال بررسی شبکه های اجتماعی ، خواندن ایمیل و خرید از طریق تلفن های خود هستند.
2015-2016 ، داده های بزرگ و اتوماسیون بازاریابی مورد کاوش قرار می گیرند و با قدرت بیشتری برای تبلیغات به کاربران استفاده می شوند.
2018 ، به ویژه با راه اندازی IGTV توسط اینستاگرام ، بازاریابی ویدئویی همچنان در حال رشد است. محتوای ویدیویی دیگر فقط به YouTube و Facebook محدود نمی شود.
2019-2020 ، بیش از هزاره ها حرکت کنید! Gen Z تمرکز جدید است و آنها یک برنامه جدید داغ دارند: TikTok.
جالب است که ببینید در کجای بازار رشد می کند. با وقایع جدید جهان ، مانند بحران COVID-19 در سال 2020 که میلیون ها نفر در خانه ها باقی می مانند ، مطمئناً رسانه های اجتماعی و روند بازاریابی تغییر می کنند و ما برای ردیابی آنها در اینجا درست خواهیم بود.
دیدگاه Cyberclick در مورد بازاریابی
بازاریابی هر استراتژی یا اقدامی است که می تواند به شرکت در دستیابی به اهداف خود ، افزایش فروش و سود خود و یا درک تجاری بهتر کمک کند.

 

در اینجا در Cyberclick ، ​​ما زندگی می کنیم و از بازاریابی و تبلیغات نفس می کشیم. این در DNA ماست!

علاوه بر این ، ما در زمینه جذب کاربران به وب سایت یا صفحات فرود مشتری خود از طریق کسب بازاریابی متخصص هستیم.

 

Cyberclick یک آژانس بازاریابی عملکرد است. ما هر پروژه جدیدی را که بدست می آوریم تجزیه و تحلیل می کنیم و اگر آن را قابل قبول می دانیم ، می توانیم از نتایج خاصی با توجه به اهداف مشتری اطمینان حاصل کنیم. ممکن است فکر کنید ، "چه چیز خاصی در بازاریابی عملکرد وجود دارد؟" نکته ویژه این است که مشتری فقط در هنگام دستیابی به نتایج پرداخت می کند!

 

چگونه ما میتوانیم به شما کمک کنیم؟
ما چگونگی بهینه سازی بهترین استراتژی بازاریابی دیجیتال و نحوه توزیع بهینه بودجه خود را در همه کانال ها ارزیابی خواهیم کرد.

ما همه چیز را پیگیری می کنیم و بیش از انتظارات هستیم.
ما دید تحلیلی داریم و در کمترین زمان ممکن واکنش نشان می دهیم.
همیشه تست کنید. ما با مطالعه دقیق هر کمپین و / یا آگهی ، انجام آزمایشات متعدد (برای یافتن اینکه کدام عوامل بهتر کار می کنند) و بهینه سازی مداوم علامت دیجیتال ، بهترین تأثیر را تضمین می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی چیست؟ تعریف ، استراتژی ها و تاریخچه

بازاریابی فرآیند جلب مشتری یا مشتری بالقوه به محصولات و خدمات شما است. کلمه کلیدی در این تعریف "روند" است. بازاریابی شامل تحقیق ، تبلیغ ، فروش و توزیع محصولات یا خدمات شما است.

این رشته مطالعه رفتارها و بازارهای مصرف کننده را مورد بررسی قرار می دهد و مدیریت تجاری شرکت ها را به منظور جلب ، جذب و حفظ مشتری (با القا وفاداری به برند) با تأمین خواسته ها و نیازهای آنها تجزیه و تحلیل می کند.

 

بازاریابی_ PP چیست

4 PS بازاریابی
طبق گفته E. J. McCarthy ، 4 PS بازاریابی فرمولی ساده برای شناسایی و کار با عناصر اساسی استراتژی بازاریابی شماست.

تولید - محصول. داشتن یک محصول کلیدی است و در نتیجه ، ریشه همه چیز در بازاریابی است. از این نظر ، محصول هر چیزی است كه یك شركت بتواند به مصرف كنندگان ارائه دهد و نیاز شما را برآورده سازد. بهترین کار این است که تصمیم بگیرید در مورد محصول یا خدمات خود هم بر اساس نیازها و انگیزه های مصرف کنندگان و هم چگونگی سود محصول به مصرف کننده. نه خیلی به خصوصیات فیزیکی جسم یا صفات
محل. مکانهای تجاری راهبردی می تواند از یک فروشگاه آنلاین (تجارت الکترونیکی) گرفته تا یک کانال از فروشگاههای فیزیکی در چندین شهر و کشور باشد. هدف از استراتژی توزیع این است که مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی به محصولات / خدمات دسترسی داشته باشند و همچنین تجربه خوبی از شرکت در کل مراحل خرید را ارائه دهند.
قیمت نحوه قیمت گذاری محصولات و خدمات ما یک تصمیم بسیار مهم در استراتژی بازاریابی است. این فاکتور عوامل دیگری را تحت تأثیر قرار می دهد مانند:
حاشیه ای که امیدواریم بدست آوریم.
می خواهیم خودمان را به کدام بازار هدف معرفی کنیم؟ مصرف کنندگان ما چه قدرت خریدی دارند؟ آیا می خواهیم وارد بازار لوکس شویم یا در بازار انبوه شرط بندی کنیم؟
اهداف مالی یک شرکت.
چگونه رقابت محصولات آنها را قیمت گذاری می کند و چه جایگزینی برای محصولات وجود دارد؟
روندها و مدها.
افزایش قیمت به منظور درک بهتر کیفیت.
ترویج. این به کلیه اقدامات بازاریابی و ارتباطی که ما برای انتشار مزایا و ویژگی های محصول یا خدمات خود در بازار انجام می دهیم ، اشاره دارد. اینگونه فروش را افزایش می دهیم.
استراتژی های مختلف بازاریابی
بازاریابی فقط یک استراتژی واحد نیست ، بلکه ترکیبی از تکنیک ها و تاکتیک های مختلف است. در زیر برخی از استراتژی های اساسی بازاریابی را ذکر کرده ایم که باید درباره آنها بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این استراتژی ها ، روی پیوندهای قرمز کلیک کنید.
برنامه ی بازاریابی. کشف کنید که یک برنامه بازاریابی چیست ، چرا شما باید یک آن را طراحی کنید ، و کلیدهای ایجاد یک برنامه stong چیست. بدون یک برنامه بازاریابی ، یک شرکت یا نام تجاری نمی تواند به اهداف خود برسد.
بازاریابی دیجیتال: بازاریابی دیجیتال شاخه ای از بازاریابی است که فقط در ایجاد یک استراتژی در محیط دیجیتال تمرکز دارد.
بازاریابی مستقیم: بازاریابی مستقیم نوعی کمپین مبتنی بر ارتباط مستقیم و دو طرفه است که به دنبال ایجاد نتیجه توسط مخاطبان خاص است.
ایمیل مارکتینگ: ایمیل مارکتینگ یکی از سودآورترین و موثرترین تکنیک ها از نظر بازده است. به طور طبیعی ، این شامل ارسال ایمیل برای مخاطبان شما است ، بنابراین ، مطمئن شوید که بخشهای خود را نیز به خوبی تعریف کنید.
بازاریابی موبایل: بازاریابی موبایل یک مفهوم گسترده است که تمام مبارزات و اقدامات بازاریابی را که منحصراً روی سیستم عامل های تلفن همراه متمرکز شده اند (به عنوان مثال تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی) گرد هم می آورد.
بازاریابی ویروسی: ویروسی شدن چیزی رویای هر شرکت است. بازاریابی ویروسی مانند ویروس است. به طرز وحشیانه ای از یک فرد به فرد دیگر منتقل می شود و قادر است به طرز باورنکردنی دور شود.
بازاریابی عملکرد: بازاریابی عملکرد روشی است که روش ها و تکنیک های مختلف بازاریابی را به کار می گیرد و به تبلیغ دهندگان تضمین می کند که فقط برای نتایج بدست آمده باید هزینه کنند.
بازاریابی ورودی: این روش متمرکز بر ایجاد محتوای ارزشمند برای جذب ترافیک واجد شرایط است. به منظور جلب مشتری های بالقوه ، که با آنها برای فروش نهایی کار می کنند.

فراموش نکنید که مهمترین مرحله هنوز باقی مانده است: استراتژی بازاریابی خود را شروع کنید! اگر به دنبال راه اندازی (یا راه اندازی مجدد) محصول یا خدمات جدید هستید ، چیزهای زیادی برای شما داریم. علاوه بر این ، ما خوشحال خواهیم شد که شریک متخصص شما برای تعیین بازدیدها ، بهینه سازی کامل مبارزات خود و دریافت بهترین ROI به شما کمک خواهیم کرد!



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

شماره 8: با بازاریابی تأثیرگذار ظریف باشید
مصرف کنندگان دوست ندارند به طور آشکار به آنها فروخته شوند. بنابراین حتی وقتی از یک اینفلوئنسر برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنید ، محتوا نباید خیلی "پر فروش" باشد. این بدان معنی است که باید جالب و جذاب باشد ، اما با محتوای معمول تأثیرگذار سازگار باشد.

در غیر این صورت ، محتوا بیش از حد تبلیغاتی و غیر صادقانه به نظر می رسد ، که می تواند بر احساس طرفداران تأثیرگذار در مورد نام تجاری شما تأثیر منفی بگذارد.

قبل از شروع فرآیند دسترسی به اینفلوئنسر ، مطمئن شوید که در تلاش هستید از آن خارج شوید.

آیا این به:

یک پیام خاص را برقرار کنید
مواجهه و آگاهی را افزایش دهید
از فعالیت های بازاریابی محتوای خود پشتیبانی کنید
ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید و فروش بیشتری ایجاد کنید
همه موارد بالا؟
هدف شما هرچه باشد ، هدف هرگز این نیست که یک تأثیرگذار را برای ارسال چیزی ارسال کنید که به نظر می رسد یک فشار آشکار از برند است.

فقط افرادی را تحت تأثیر قرار دهید که در مارک تجاری شما جای می گیرند و اطمینان حاصل می کنید که محصولات قابل حمل خود را با دقت ترسیم کرده اید.

 

در پست بالا ، بازاریابی محتوا مطابق با پست های متداول در سبک زندگی تأثیرگذار است. تمرکز روی غذا ، در این مورد ، سالاد است. هدفون هوشمندانه در این نزدیکی قرار داده شده است ، با زیرنویس عنوان شده است که چگونه آنها برای جلوگیری از سر و صدا هنگام مطالعه عالی هستند.

این پست در مورد هدفون است ، اما بلافاصله مشخص نیست که این مورد است. به نظر می رسد یک توصیه محصول است ، نه یک فشار محصول.

شماره 9: محتوای تولید شده توسط کاربر را در آغوش بگیرید
محتوای تولید شده توسط کاربر شکل دیگری از تبلیغات دهان به دهان است. مشتریان موجود شما به تولید محتوایی کمک می کنند که محصول شما را به نمایش بگذارد. این به نوبه خود به تبلیغ محصول یا خدمات شما به مشتریان جدید یا پیروان آنها کمک می کند.

چه چیزی می تواند آسان تر باشد ، درست است؟

با این حال ، برخی از مشتریان ممکن است بدون تشویق شما به راحتی تصاویر محصول شما را به اشتراک نگذارند. برای تشویق آنها ، باید پاداش یا مشوقی از قبیل شانس برنده شدن در صورت ارسال عکس های حاوی محصول یا هشتگ شما ، ارائه دهید.

به عنوان مثال ، شما می توانید فرصتی برای حضور در حساب رسمی اینستاگرام خود یا فرصتی برای برنده شدن رایگان یا کارت هدیه ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها را به استفاده از آن هشتگ مارک دار تشویق می کنید تا به شما کمک کند تا تأثیر تلاش های خود را پیگیری کنید.

مذاب به طور منظم عکس های گرفته شده توسط حامیان خود را دوباره منتشر می کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، آنها همیشه به طور مناسب کاربر را در عکس اعتبار می دهند و زیرنویس های خنده دار اضافه می کنند که پیروان آنها می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

مشتریان فعلی خود را جشن بگیرید. به محتوای ارائه شده از آنها به عنوان نوعی اثبات اجتماعی زنده برای مشتریان احتمالی فکر کنید که هنوز در خرید از شما شک دارند.

به عنوان یک پاداش ، ارائه محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای نشان دادن میزان قدردانی از مشتریان است.

شماره 10: از افراد تأثیرگذار بررسی صادقانه بخواهید
مردم به تأثیرگذاران اعتماد می کنند زیرا آنها مانند مصرف کنندگان روزمره هستند. بنابراین نظرات و توصیه های آنها واقعی تر از مشهور تصادفی تأیید محصول شما است.

مارک هایی که با اینفلوئنسرها کار می کنند عمدتا به این دلیل است که می خواهند اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند.

یک روش خوب برای انجام این کار این است که از تأثیرگذار بخواهید که در بررسی های خود صادقانه باشد ، حتی اگر برخی از جنبه های منفی محصولات شما را پیدا کنند. وقتی یک تأثیرگذار صادقانه برخی از ویژگی هایی را که دوست ندارند به اشتراک بگذارد ، بازخورد مثبت وی درباره سایر ویژگی ها کاملاً واقعی تر به نظر می رسد.

مشتریان می دانند که هر محصولی مزایا و معایبی دارد. بنابراین از تأثیرگذار خود برای ارسال نظرات "زگیل و همه" دعوت کنید تا به شما کمک کند اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

تأثیرگذار زیبایی ، آدری به طور منظم درباره تجربیات خود با استفاده از برخی محصولات زیبایی ، صادقانه بررسی می کند. او درباره نتایجی که از هر محصول می گیرد و همچنین اینکه آیا این نتایج با ادعاهای محصول سازگار است یا خیر صحبت می کند.

در تصویر زیر ، او اشاره می کند که تجربه استفاده از یک محصول خاص به طور کلی مثبت بوده است. اما او دریغ نمی کند که این محصول مطابق ادعای کاهش منافذ پس از 28 روز عمل نمی کند.

آیا هنوز نتیجه خوبی برای برند است؟ آره. زیرا او به اندازه کافی "موافقان" مثبت محصول را اضافه کرده است تا منفی "منفی" آن باشد و به آن نمره کلی 9/10 بدهد. ارزیابی صادقانه او هم اعتبار او را حفظ می کند و هم طرفداران را برای برند افزایش می دهد.

شماره 11: شوخ طبع و قابل جمع باشید
طنز تا حد زیادی درگیر جذب مخاطب است. برای افزایش فروش ، سعی کنید در پست های اینستاگرامی خود جنبه های شوخ طبعی و شوخ طبعی قابل قبولی داشته باشید. هدف بهبود درک مردم از نام تجاری شما است. و شما قبلاً می دانید که درک مثبت برند تا چه اندازه می تواند بر فروش تأثیر بگذارد!

شرکت صادق با ارسال مرتب نقل قول های خنده دار و قابل فهم برای والدین ، ​​دنبال کنندگان اینستاگرام خود را درگیر می کند. در تصویر زیر مشاهده می کنید که چگونه بسیاری از طرفداران آنها به شوخ طبعی آنها واکنش نشان می دهند و در مورد میزان قابل قبول بودن آن صحبت می کنند.

این مارک همچنین عکس های ارسال شده توسط طرفداران را با زیرنویس های شوخ طبع ارسال می کند.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

شماره 5: کمپین های هدف گیری مجدد اینستاگرام را اجرا کنید
برای بهبود بیشتر اثربخشی تبلیغات اینستاگرام خود ، از اهداف جدید برای جذب افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند استفاده کنید - به عبارت دیگر ، مشتریانی که قبلاً میزان علاقه خود را به آنچه برند شما ارائه می دهد ابراز داشته اند.

هدف گذاری مجدد در واقع تبلیغاتی است که به طور خاص بازدیدکنندگان وب سایت را که بدون خرید خریداری می کنند هدف قرار می دهد. این نسخه در ابتدا در سال 2015 در فیس بوک پخش شد تا اینکه در سال 2016 به زرادخانه فناوری تبلیغات اینستاگرام اضافه شود.

همانطور که توسط اینستاگرام توصیف شده است:

”تبلیغات پویا در اینستاگرام به شما امکان می دهد محصولات مناسب را در زمان مناسب به یک فرد مناسب تبلیغ کنید. وقتی کسی از وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما بازدید می کند ، بعداً به اینستاگرام نگاه می کند ، آگهی تبلیغاتی با چندین محصول مرتبط از محصولاتی که در سایت یا برنامه شما مرور می کنند به او ارائه می شود. "

برای M.Gemi ، این موفقیت بزرگی بود. در واقع ، مبارزات انتخاباتی اینستاگرام آنها با وجود هدف قرار دادن مخاطبان یکسان ، بطور قابل توجهی موفقیت آمیزتر از مبارزات آنها در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بود.

 

اینستاگرام با 25٪ از کل فروش خود از اینستاگرام ، دو برابر کانال های دیگر M.Gemi را بدست آورد. هزینه آنها برای هر خرید نیز سه برابر کمتر از کانال های دیگر بود.

هنگام استفاده مجدد از کالاهای خاص می توانید روی یک محصول خاص تمرکز کنید ، یا از قالب چرخ فلک آن برای برجسته کردن موارد مشابه برای کمک به مشتریان در جهت درست استفاده کنید.

برای شروع ، به سادگی Facebook Pixel را بارگیری کنید و کل کاتالوگ محصولات خود را در Business Manager بارگذاری کنید. سپس تبلیغات به طور خودکار بر اساس محصولات مشاهده شده در سایت شما و تصاویر محصول بارگذاری شده فعال می شوند ، با سیستم backend فیس بوک مرتبط ترین محتوا را براساس نحوه طبقه بندی تبلیغات خود تعیین می کند.

شماره 6: با اینفلوئنسرها دوست شوید
اینفلوئنسرها شخصیت های اینستاگرام هستند که از قبل مخاطبان مستقر دارند. پیروان آنها برای دریافت توصیه ها و مشاوره خرید به آنها مراجعه می کنند ، بنابراین جای تعجب نیست که مارک های فزاینده ای برای تبلیغ محصولات خود به اینفلوئنسرها متوسل می شوند.

اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم بصری ، راهی مناسب برای جذب مخاطبان هدف خود با استفاده از کمک تأثیرگذاران ارائه می دهد. یک استراتژی خوب بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا از نظر بازدید و جذابیت بیشتر برخوردار شوید ، که در نهایت بازده / تبدیل بیشتری را به ارمغان می آورد.

برای افزایش تعداد فروش تولید شده توسط محتوای اینفلوئنسر ، کد تخفیف یا پیوند تبلیغاتی را در اینفلوئنسرها قرار دهید. اگر قصد دارید از چندین تأثیرگذار برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید ، به هر یک کد یا پیوند اختصاصی اختصاص دهید تا بتوانید تبدیل های فردی آنها را ردیابی کنید.

به عنوان مثال ، Glossier با استفاده از تأثیرگذارهای زیبایی در اینستاگرام محصولات خود را تبلیغ می کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، Grace Abbott میکرو تأثیرگذار یک لینک تبلیغاتی منحصر به فرد برای محصولات خود ارائه داده است. با پیروی از پیوند ، پیروان وی می توانند در اولین سفارش خود از Glossier 20٪ تخفیف بگیرند - و Glossier می تواند ارزش Grace Abbott را برای برند خود تا آخرین دلار ببیند.

 

بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام همچنین یک روش عالی برای افزایش رتبه موتور جستجوگر شما است زیرا به معنای واقعی کلمه افراد بیشتری راجع به نام تجاری شما صحبت می کند. مطالعات نشان داده است که در مقایسه با تبلیغات پولی ، مشتریانی که از طریق تبلیغات دهان به دهان تولید می شوند ، 37٪ میزان ماندگاری بیشتری دارند.

شماره 7: محصولات خود را در عمل نشان دهید
اگرچه تصاویر باکیفیت از محصولات شما ممکن است توجه مردم را به خود جلب کند ، اما ممکن است همیشه فقط برای افزایش فروش کافی نباشد.

برای اینکه محتوای اینستاگرام شما تأثیر واقعی بگذارد ، تجربه استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از عکس ها و فیلم هایی که محصولات شما را در عمل نشان می دهد ، از طریق محتوای اینستاگرام خود داستانی بگویید.

به عنوان مثال ، اگر ماده خاصی را می فروشید ، می توانید تصاویری از ظروف قابل تهیه با این ماده را ارسال کنید. دستور العمل را در زیرنویس وارد کنید و شاید مناسبت مناسب برای لذت بردن از غذا را توصیف کنید.

متناوباً ، اگر لباس می فروشید ، می توانید افرادی را که لباس را در زمینه های مختلف پوشیده اند نشان دهید. عنوان را درج کنید که تجربه پوشیدن لباس را توصیف می کند یا بافت پارچه را تداعی می کند.

GoPro در نمایش محصول خود در عمل بسیار عالی عمل می کند. تمام پست های اینستاگرامی آنها عکس ها و فیلم هایی است که با استفاده از دوربین آنها گرفته شده است.

 

محصولات خود را با نشان دادن راه های دوست داشتن و لذت بردن از مردم و کمک به آنها در درک اینکه چگونه آنها نیز می توانند از آنها استفاده کنند و از آنها لذت ببرند ، به حرکت درآورید



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

اینستاگرام یکی از پر کاربردترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است و بنابراین یک کانال بازاریابی عالی است. به همین دلیل است که حتی یک نگاه معمولی به حساب های آن مارک های بزرگ زیادی را نشان می دهد.

سکوی منحصر به فرد به اشتراک گذاری عکس آن ، موقعیت های منحصر به فرد مارک ها را برای کسب دید و گفتگو با مشتریان خود ارائه می دهد.

به احتمال زیاد شما در حال حاضر تمام تلاش خود را برای بازاریابی تجارت خود از طریق اینستاگرام انجام می دهید. در اینجا 9 روش از ساده ترین (و مثرترین) افزایش فروش در اینستاگرام و بهینه سازی محتوای شما آورده شده است.

شماره 1: پیروان واقعی و درگیر خود را رشد دهید
در حال حاضر با سر و صدا در مورد اینستاگرام ، به راحتی می توان همه هیاهوها را گرفت و اصول اولیه را نادیده گرفت. وقتی می خواهید از طریق شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری فروش ایجاد کنید ، باید واقعی و معتبر باشید. خرید فالوور ، ارسال هرزنامه از طریق پیام های مستقیم به افراد و پمپاژ محتوای معمولی ، ممکن است "پیروان" شما را افزایش دهد اما هیچ یک از آنها نمی دانند شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید یا اینکه چرا می خواهند از شما چیزی بخرند.

به جای استفاده از تاکتیک های ناخواسته و کم ابرو برای افزایش نفوذ خود در اینستاگرام ، با اتوماسیون هوشمند و حضور فعال یک پیرو واقعی و جذاب ایجاد کنید. در اینجا چند نکته برای ساخت این کار بدون پاره شدن موهای شما آورده شده است:

تمام مطالب خود را از قبل برنامه ریزی کنید و از یک ابزار برنامه ریزی اینستاگرام مانند بعداً برای به اشتراک گذاری خودکار مطالب در یک زمان بهینه استفاده کنید.
اینستاگرام به جای دنبال کردن و لغو دنبال کردن افراد ، سعی در منع ، لایک ، نظر دادن و تعامل با پست های مربوطه به اشتراک گذاشته شده توسط افراد در بازار هدف شما را دارد
فرآیند فوق را با استفاده از یک سرویس رشد ، مانند Kicksta ، خودکار کنید ، بنابراین وقت و انرژی لازم برای حضور در شبکه اجتماعی و پاسخگویی به مشتریان بالقوه را دارید.
آیا می خواهید رشد ارادی پیروان خود را در اینستاگرام به طور خودکار انجام دهید؟ سرویس رشد Kicksta را بررسی کنید.

شماره 2: از هشتگ استفاده کنید
برای جذب مشتری و افزایش فروش خود ، حتی بیشتر ، می توانید از هشتگ های مربوط به خدمات یا محصولات خود استفاده کنید. وقتی از ترکیب مناسب هشتگ استفاده می کنید ، یافتن شما برای مصرف کنندگان هدف شما آسان تر می شود. این روش باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود.

نکته: جف از Hashtagsforlikes برای رشد دسترسی و پیروان خود با استفاده از هشتگ استفاده می کند.

اما تهیه ترکیبی مناسب از هشتگ های موثر به همین آسانی نیست. شما باید وقت و تلاش خود را صرف تحقیقات گسترده کنید. اطمینان حاصل کنید که از ترکیبی متعادل از هشتگ های منحصر به فرد و رایج در پست های اینستاگرامی خود استفاده می کنید.

با ترکیبات مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است. همچنین ، اگر با اینفلوئنسرها کار می کنید ، از آنها بخواهید که از همان مخلوط هشتگ استفاده کنند.

به عنوان مثال ، لاکروا یک مارک آب گازدار است. در تصویر زیر می بینید که این برند از ترکیبی از هشتگ های مختلف استفاده کرده است و توانسته است بیش از 1600 پسند را به دست آورد.

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام - لاکروا

دقیقاً مانند این مارک ، شما همچنین می توانید از مخلوط درست هشتگ برای افزایش قابلیت مشاهده برند خود استفاده کرده و از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند بهترین هشتگ ها را شناسایی کرده و میزان دسترسی خود را در اینستاگرام افزایش دهید ، Hashtagsforlikes را بررسی کنید.

شماره 3: فقط تصاویر جذاب را ارسال کنید
اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. بنابراین در درجه اول و مهمترین ، شما فقط باید تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.

در حالت ایده آل ، تصاویر شما خلاقانه و چشم نواز خواهند بود و محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید به طور مناسب برجسته می کنند. پس از ورود مشتریان به نمایه شما ، آنها باید بلافاصله بتوانند مارک شما را تشخیص دهند.

برخی از تصاویر ارسال شده توسط Taco Bell را در زیر بررسی کنید. همانطور که می بینید ، آنها بازیگوش و خوش رنگ هستند و از لحاظ ارگانیک در مارک تجاری کلی خود قرار می گیرند.


اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در اینستاگرام ارسال می کنید با نام تجاری کلی و استراتژی کسب و کار شما مطابقت دارد تا احساس نام تجاری معتبر را به آنها بدهد. اگر مارک تجاری شما براق و مینیمالیستی است ، باید در Instagram بسیار شیک و مینیمالیستی باشد.

یک زیبایی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. این به زیرنویس های اینستاگرام نیز تسری پیدا می کند. بین زمان ها و تن های مختلف صدا جابجا نشوید. ساده باش سازگاری کلیدی است.

در حالی که تصاویر اصلی همیشه بهترین هستند ، اما گاهی اوقات تصاویر موجود می توانند کمک کنند تا تنوعی به حساب شما اضافه شود. بسیاری از وب سایت های مختلف دارای تصاویر بدون حق امتیاز وجود دارد که می توانید عکس های شگفت انگیز با کیفیت بالا تهیه کنید. بهتر از این ، ابزارهای وب مانند Canva به شما امکان می دهند تصاویر سفارشی ایجاد کنید تا تخفیف ها ، هدایا یا مسابقات را تبلیغ کنید.

به یاد داشته باشید ، نمایش بصری مارک تجاری شما ممکن است اولین تجربه مشتری شما با آن باشد ، بنابراین مطمئن شوید که عالی است.

شماره 4: در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید
تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شما در جذب مخاطبان جدید و هدفمند کمک کند. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است ، به خصوص اگر نام تجاری یا کسب و کار شما نسبتاً جدید باشد.

می توانید تبلیغات اینستاگرام خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به مشتریانی برسید که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند. این دقیقاً همان کاری است که InflowStyle با تبلیغات اینستاگرام خود انجام داد.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()