نوشته شده توسط : worldmarketing

در بازاریابی و فروش محصولات شما در بازار ژاپن گزینه های بسیاری وجود دارد.

صادرات مستقیم
صادرات مستقیم بجای تکیه به نمایندگان یا توزیع کنندگان ژاپنی گزینه ای محبوب در بین بنگاه های استرالیا است که محصولات خود را در ژاپن می فروشند. صادرات مستقیم به ژاپن به معنای درگیر شدن خود با هر جنبه از روند صادرات ، از جمله:

  • تحقیقات بازار
  • بازار یابی
  • توزیع
  • فروش و وصول مطالبات

مزایای صادرات مستقیم محصول شما شامل کنترل بیشتر کلیه جنبه های فرایند ، حاشیه بهتر و روابط مستقیم مشتری است. مضرات صادرات مستقیم شامل هزینه های بالاتری است که شما می توانید از استخدام تعدادی از کارمندان داخلی برای پوشاندن کلیه جنبه های فرایند فروش صادرات متحمل شوید.

نمایندگان و توزیع کنندگان

  • نماینده: نماینده نماینده تهیه کننده است ، اما مالکیت کالا را تصاحب نمی کند. نمایندگی ها معمولاً مبلغ کمیسیون را بر اساس درصد توافق شده از ارزش فروش تولید شده پرداخت می کنند.
  • توزیع کننده: یک توزیع کننده با خریدن آنها و فروش مجدد آنها در ژاپن ، یا فروشندگان محلی یا مصرف کنندگان ، مستقیماً مالکیت کالا را بدست می آورد. در برخی موارد ، توزیع کننده ممکن است به عمده فروشان دیگری که سپس به خرده فروشان محلی یا کاربران نهایی می فروشند ، بفروشد.
  • مهمترین نکته در هنگام انتخاب نماینده یا توزیع کننده ، اطمینان از ایجاد روابط نزدیک کار است. باید بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و ارتباط منظم برقرار کنید.

فروش آنلاین
ژاپن با بیش از 109 میلیون کاربر در جهان یکی از بالاترین میزان نفوذ اینترنت را دارد و رشد فروش آنلاین آن قوی است. پیش بینی می شود تا سال 2018 فروش تجارت الکترونیکی از 120 میلیارد AUD در سال 2014 به 164 میلیارد دلار برسد.

دو روند اصلی به طور گسترده مسئول رشد فروش آنلاین هستند. مورد اول افزایش آگاهی در مورد هزینه مصرف کنندگان ژاپنی است. دوم ، ژاپنی ها بیشتر از هر زمان دیگری در خانه می گذرانند ، در حالی که 46 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی مک کینزی با اشاره به احتمال احتمال ماندن در خانه ، در مقایسه با یک تا دو سال قبل ، بیشتر است.

فروش مستقیم
فروش مستقیم - برقراری تماس مستقیم با خریداران و کاربران نهایی - در سالهای اخیر در ژاپن کاهش یافته است ، زیرا کانال های خرده فروشی جدید و متنوع رونق گرفته اند. با این حال ، فروش مستقیم برای برخی از محصولات و در کنار برخی از انواع مصرف کنندگان ژاپنی گزینه ای باقی مانده است.

حق رای دادن
برای برندهای استرالیایی که می خواهند کالاها و خدمات خود را به ژاپن بیاورند ، حق رای دادن یک روش گسترش محبوب و اثبات شده است. Franchising امکان دسترسی به سرمایه محلی و دانش محلی درباره عادات مصرف کننده ، شیوه های خرده فروشی و فرصت های املاک و مستغلات را فراهم می کند. حق رای دادن در ژاپن به ویژه در صنایع غذایی و آشامیدنی و خدمات خرده فروشی و تجاری بسیار محبوب است.

بازاریابی و تبلیغات
رقابت برای توجه مصرف کنندگان شدید است. بهترین راه برای مقابله با پیچیدگی های ژاپن برای اهداف بازاریابی و تبلیغات سرمایه گذاری در آگاهی از دانش محلی است. ایجاد یک برنامه جامع بازاریابی حائز اهمیت است که شامل عناصری از قبیل هویت برند شما ، مدیریت ذینفعان ، روابط عمومی ، رسانه ها (سنتی ، دیجیتالی و اجتماعی) و گزاره ارزش محصول یا برند شما نیز می شود.

برچسب زدن


ژاپن قوانینی سختگیرانه برای برچسب زدن محصولات دارد ، خصوصاً هنگام برخورد با ایمنی مواد غذایی تازه و فرآوری شده. کلیه محصولات غذایی و آشامیدنی باید دارای یک برچسب باشد که در آن بسته بندی شده توضیحات مفصلی به زبان ژاپنی در مورد مطالب ، از جمله مواد نگهدارنده یا رنگ آمیزی مصنوعی ، نام و آدرس وارد کننده و تاریخ واردات و همچنین تاریخ ساخت ارائه شود. ظروف مواد کنسرو و بطری ، نوشابه ، غذاهای کوچک ، غذاهای یخ زده و غذاهای از قبل بسته بندی شده باید فقط در اندازه گیری متریال توسط صادرکننده استرالیا علامت گذاری و برچسب گذاری شوند.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
جمعیت آفریقای جنوبی نسبتاً جوان است و میانگین سنی آن 4/27 سال است. در سال 2018 تعداد ساکنان 1.55 درصد افزایش یافته است. با این حال ، جمعیت به تدریج در حال پیر شدن است. حدود 46.6٪ از جمعیت زیر 25 سال سن دارند ، 45.3٪ افراد 25 تا 50 سال و 8.1٪ بالای 50 سال سن دارند. تعداد افراد در هر خانوار 3.3 و با روند نزولی است. زنان آفریقا جنوبی بیشتر از مردان (9/51٪) نسبت به مردان دارند. دولت آفریقای جنوبی تخمین می زند که 80.2٪ از جمعیت سیاه پوست ، 8/8٪ مستیزیو ، 8٪ سفید پوست و 2.5٪ آسیایی هستند. ساکنان در مناطق شهری 65/85 درصد هستند. استان های گاوتنگ و کووا زولو-ناتال به ترتیب 25.5 و 19.7 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند و شهرهای بزرگ از نظر تراکم شهرهای ژوهانسبورگ ، کیپ تاون و دوربان هستند. به نظر می رسد سطح تحصیلات در این کشور توسط OECD از پایین ترین سطح جهان است. حدود 43٪ از 25-64 بزرگسال دارای تحصیلات دبیرستانی هستند و تنها 15٪ آنها فارغ التحصیل دانشگاه هستند. سطح تحصیلات در آفریقای جنوبی در پایین ترین سطح در کشورهای عضو OECD است. علاوه بر این ، سطح تحصیلات با توجه به خاستگاه قومی متفاوت است. در امتحانات ، دیپلم جمعیت سفیدپوست 72 درصد ، از جمعیت آسیا 62 درصد و جمعیت سیاه و متیس 53 درصد تخمین زده می شود. مشاغل اساسی 23.3٪ نیروی کار ، مشاغل فروش و خدمات 16.2٪ ، مشاغل صنایع دستی 12.3٪ ، کارگران اداری 10.5٪ ، تکنسین ها 8.9٪ ، مدیران 8.7٪ ، کارگران 8.3٪ ، کارگران 6.1٪ ، متخصصان 5.4٪ و کشاورزان را نمایندگی می کنند. 0.4٪
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در آفریقای جنوبی معادل 85395 رند ، معادل حدود 6160 دلار است. متوسط ​​دستمزد سرانه 238296 رند است و نسبت به سال گذشته 5٪ افزایش دارد. قدرت خرید برای بسیاری از ساکنان بسیار محدود است ، زیرا بیش از نیمی از جمعیت زیر خط فقر ملی زندگی می کنند و نرخ بیکاری بسیار زیاد است. با این حال ، قدرت خرید در سال 2018 در حال افزایش است و پیش بینی می شود که در سال 2019 نیز ادامه داشته باشد. در سال 2018 ، مصرف کمی افزایش یافت. نابرابری های اجتماعی و درآمدی در آفریقای جنوبی زیاد است و شاخص جینی 0.63 است (0 حداقل سطح نابرابری ، حداکثر 1). بانک جهانی تخمین می زند که این کشور جزو نابرابرترین ها در جهان است. به عنوان مثال ، به طور متوسط ​​، مردان 26.1٪ بیشتر از زنان درآمد کسب می کنند. علاوه بر این ، جمعیت سفیدپوست اندکی بیش از 10٪ از نیروی کار را نشان می دهد ، اما تقریباً 3 برابر میانگین حقوق جمعیت سیاهپوستان است که تقریباً سه چهارم از کل نیروی کار را تشکیل می دهد.

رفتار مصرف کننده
به دلیل افزایش حداقل دستمزدها و افزایش قیمت ها ، مصرف کنندگان گاهی اوقات بودجه سختی دارند. مصرف آنچنان گسترده نیست که در کشورهای غربی وجود داشته باشد و آفریقای جنوبی نیز تمایل به تماشای منابع مالی و مهار هزینه های آنها دارد. درک نسبت قیمت به کیفیت به طور کلی عامل اصلی خرید برای مصرف کننده آفریقای جنوبی است. برای افزایش پس انداز خود ، بعضی از خریدها گاه به عقب رانده می شوند ، قیمت ها مقایسه می شوند و مصرف کنندگان آماده انجام کار بهتر می شوند. به عنوان مثال ، وعده های غذایی خانگی جایگزین وعده های غذایی در رستوران ها می شوند و طبق یک مطالعه EM ، 72 درصد از مصرف کنندگان از سایت های مقایسه برای یافتن کمترین قیمت استفاده می کنند. خریدها بطور فزاینده در تخفیف کنندگان یا استفاده از کانالهای مختلف انجام می شود. خرده فروشان مدرن دیگر به معامله گران کوچک و معامله گران غیررسمی ترجیح داده نمی شوند. سطح اطمینان مصرف کننده کم است. نفوذ اینترنت در سالهای اخیر رو به افزایش بوده است و این نشان دهنده تکامل فروش آنلاین است. مطالعه EM که قبلاً به آن اشاره شد همچنین نشان داد که پایین آمدن قیمت ها و تحویل های رایگان ، مصرف کنندگان را ترغیب به خرید از طریق اینترنت می کند. مصرف کنندگان تمایل دارند که از شرکت های ملی به خصوص در بخش مد طرفداری کنند. با این حال ، آنها نسبتاً برای شرکتهای بین المللی بویژه شرکتهای غربی باز هستند.

مصرف کنندگان گرایش به وفاداری به مارک ها دارند ، تنها درصورتی که قیمتی که توسط شرکت در نظر گرفته شده مناسب باشد. حدود سه چهارم آفریقای جنوبی عادتهای تجاری مورد علاقه خود را تغییر داده است تا به محصولات قابل دسترسی تر دسترسی پیدا کنند. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی فعال هستند (10٪ نسبت به سال 2017). طبق گفته Euromonitor ، خرید آنلاین اغلب تحت تأثیر انتشار در رسانه های اجتماعی توسط یک شرکت یا یک مارک قرار می گیرد. حفاظت از داده ها اغلب موضوعی است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. همچنین ، 70٪ از آفریقای جنوبی نگران این هستند که در حالی که بسیاری از حملات سایبری می ترسند ، قادر به محافظت از اطلاعات شخصی و مالی خود نخواهند بود.

اخیراً برخی از روندها در آفریقای جنوبی بوجود آمده است که مصرف کنندگان مایل به کاهش هزینه های خود هستند. اول ، پیله در حال توسعه است ، سرگرمی به طور فزاینده ای در خانه است تا مراکز خرید ، کلوپ ها و مراکز دیگر. این همچنین نتیجه افزایش ترسها برای امنیت شخصی است. تجربه های ارزان قیمت مانند رفتن به ساحل به طور فزاینده ای به کالاهای مادی ترجیح می دهند ، همانطور که به موسیقی گوش می دهید و یا از تماشای رویدادهای ورزشی در تلویزیون دیدن می کنید. اتخاذ شیوه مصرف مسئولیت پذیرتر در دست تهیه است. در واقع ، شفافیت و اصالت دو عاملی هستند که می توانند مصرف کننده را به سمت خرید سوق دهند. جمعیت جوان بیش از سایر مردم نگران مسائل اقتصادی شهروندی و حفظ سیاره هستند. بازار دست دوم در این کشور رو به رشد است و تخمین زده می شود 15٪ از جمعیت آفریقای جنوبی کالاهای آنلاین استفاده شده (اقلام مد ، تلفن ، دی وی دی ، سی دی ، کتاب و الکترونیک) را به فروش می رسانند و این رقم در حال افزایش است. سکوهای همکاری مانند Airbnb و Uber در کشور گسترش می یابد.

تبلیغات و بازاریابی در آفریقای جنوبی



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
سن متوسط ​​در بلژیک 41.5 سال است. جمعیت بین سالهای 2017 و 2018 با نرخ 0.67٪ رشد داشته است. حدود 28.4٪ از جمعیت زیر 24 سال و 31٪ بالای 55 سال سن دارند. به طور متوسط ​​، خانوارها از 2.3 نفر تشکیل شده اند که 32٪ خانوارها از یک نفر تشکیل شده اند و 47.7٪ آنها زوج هایی با فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت جنسیت برای هر 100 زن 97 زن با 98٪ جمعیت ساكن در مناطق شهری است كه این كشور را به یكی از متراكم ترین جهان تبدیل می كند. بیشتر جمعیت در دو سوم شمالی کشور متمرکز است که جنوب آن کمتر جمعیت دارد. شهرهای اصلی بروکسل و آنتورور هستند. سطح تحصیلات در کشورهای OECD بالاترین سطح است که 75٪ از بزرگسالان دارای تحصیلات متوسطه و 5/36٪ دارای تحصیلات عالی هستند. حدود 6/39 درصد از افراد فعال شاغل در بخش خصوصی ، 24.3 درصد شاغل بخش خصوصی ، 9/21 درصد کارمند بخش دولتی ، 9.5 درصد خود اشتغالی ، 4 درصد کارفرمای و 7/0 درصد مشاغل بدون حقوق هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP حدود 37،690 یورو در سال است. متوسط ​​حقوق سالانه کارگران تمام وقت 43.840 یورو است. در سال 2018 ، قدرت خرید بلژیکی ها افزایش یافت و باید در سال 2019 به رشد خود ادامه دهد. درآمد یکبار مصرف سالانه تعدیل شده براساس OECD حدود 26 320 یورو است. با وجود افزایش قدرت خرید ، مصرف تنها در سال 2018 0.8 درصد افزایش یافت ، زیرا خانواده ها ترجیح می دهند پس انداز کنند. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی در پایین ترین سطح اروپا و در حال سقوط است. شکاف دستمزد بین زن و مرد 6.1٪ است که بلژیک یکی از کمترین شکاف در اتحادیه اروپا را دارد. مدیران شرکتهای بزرگ بالاترین حقوق را دارند در حالیکه سرورها و بارمنها کمترین حقوق را دارند. افراد بالای 60 سال هنوز در دفتر 113٪ بیشتر از جمعیت شاغل زیر 20 سال دارند. بیشترین حقوق در بروکسل و اطراف آن است و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حقوق 51٪ بالاتر از میانگین کشوری دارند.
رفتار مصرف کننده
بلژیک یک جامعه مصرف کننده است. در پی بحران ، مصرف کنندگان اهمیت بیشتری به قیمت محصولات داده اند. با بازگشت رشد و ثبات ، محصولات با کیفیت به طور فزاینده تقاضا می شوند. خریدها بیشتر در مراکز شهرها انجام می شود تا مراکز خرید. علاوه بر این ، بسیاری از بلژیکی ها برای انجام خرید خود به کشورهای مرزی می روند. مصرف کنندگان از سوپر مارکت ها دور می شوند اما سبد متوسط ​​آنها در حال رشد است. به طور متوسط ​​در هر هفته یک مصرف کننده 119 یورو از خرید مواد غذایی صرف می کند. اعتماد مشتری به دلیل بیکاری در کشور رو به کاهش است. حدود 3/4 از مصرف کنندگان با فروش در اینترنت 7 میلیارد یورو خریداری می کنند. مصرف کنندگان بلژیکی به طور کلی برای مارک های بین المللی باز هستند اما ممکن است شرکت های ملی یا اروپایی را ترجیح دهند.

وفاداری به برند بیشتر به تجربیات مثبت ، کیفیت و قیمت بستگی دارد. همچنین مصرف کنندگان نسبت به مارک های مواد غذایی وفادارتر به برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. حدود 50٪ از جمعیت در شبکه های اجتماعی فعال هستند. اما ، 25٪ از کاربران اینترنت از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند (این رقم در بین جوانان به 47٪ افزایش می یابد). بنابراین شبکه های اجتماعی به مصرف کننده کمک می کنند تا در مورد محصولات بیاموزد و بلژیکی ها تمایل دارند که به دنبال اطلاعات باشند و منتظر نمانند که آنها به دست آنها برسد. حفاظت از داده ها مهم است اما کمتر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا که 62٪ از مردم به این امر به مسئولان اعتماد دارند.
آگاهی از محیط زیست در بلژیک بسیار وجود دارد. محصولات ارگانیک ، پایدار ، محلی ، قابل ردیابی ، تازه ، وگان و غیره در حال رشد هستند. رسوایی های غذایی که در اروپا اتفاق افتاده و علاقه روزافزون به سلامتی یکی از دلایل موفقیت محصولات ارگانیک است. بازار دست دوم توسعه یافته است و 61 درصد مبادلات بین افراد انجام می شود. با این حال ، این بازار در سال 2018 کاهش جزئی داشته است. سکوی مشارکتی بطور گسترده در بلژیک ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، با شرکتهایی مانند Uber ، Airbnb ، Blablacar ، Deliveroo و غیره توسعه یافته است.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

مشخصات مصرف کننده
فیلیپین دارای جمعیت 105،893،381 (جمعیت ژوئیه 2018) و نرخ رشد جمعیت 1.55٪ (تخمین سال 2018) است. مذهب غالب ، کاتولیک رومی است ، با 80.6٪ ، به دنبال آن پروتستان یک 8.2٪ (شامل شورای کلیساهای انجیلی فیلیپین 2.7٪ ، شورای ملی کلیساها در فیلیپین 1.2٪ ، سایر پروتستان 4.3٪). مسلمانان 5.6٪ از جمعیت را تشکیل می دهند. در هر زن 1.01 مرد وجود دارد.

میانگین سنی 23.7 سال است. 33.07٪ از جمعیت در سن 14 سال یا زیر سن دارند ، 19.17٪ از جمعیت بین 15 تا 24 سال ، 37.11٪ از جمعیت بین 25 تا 54 سال سن دارند ، 6.04٪ از جمعیت بین 55 تا 64 سال سن دارند. و 4.61 of از جمعیت 65 سال یا مسن تر هستند.
46.9٪ از مردم در مناطق شهری زندگی می کنند. نرخ شهرنشینی سالانه 1.99٪ است. جمعیت در نزدیکی مزارع خوب کشاورزی متمرکز شده است. بیشترین غلظت ها شامل شمال غربی و جنوب مرکزی لوزون ، پسوند جنوب شرقی لوزون و جزایر دریای ویسایان ، به ویژه سبو و نگروس است. مانیل محل زندگی یک هشتم کل جمعیت ملی است.

متوسط ​​خانوار 4/7 نفر است ، 5 درصد خانوارها فقط یک نفر ، 26 درصد خانوار را 2 یا 3 نفر ، 37 درصد خانوار را 4 یا 5 نفر و 32 درصد خانوار را 6 نفر یا بیشتر تشکیل می دهند. .
مناطق عمده شهری مانیل با 13 هزار و 482 میلیون نفر جمعیت ، داوائو با 1،745 میلیون نفر جمعیت ، زامبونگا با 894000 نفر جمعیت و آنتی پولو با 837،000 نفر جمعیت هستند.
96.3٪ از مردم می توانند بخوانند و بنویسند (2015). 25.4٪ از جمعیت در بخش کشاورزی ، 18.3٪ در صنعت و 56.3٪ در خدمات (2017 ارزیابی) فعالیت می کنند.

اصلاحات آموزش و پرورش اخیر در صدد تقویت سطح ثبت نام ، میزان فارغ التحصیلی و میانگین سال تحصیل در آموزش ابتدایی و متوسطه و ارتقاء کیفیت آموزش عالی بوده است. بسیاری از این اصلاحات بر علیه پس زمینه کاهش استانداردهای آموزشی در سیستم آموزش فیلیپین در دهه اول قرن بیست و یکم به تصویب رسید. گزارش ارزیابی اواسط دهه یونسکو در مورد سیستمهای آموزشی جنوب شرقی آسیا ، که در سال 2008 منتشر شد ، به عنوان مثال نشان داد که میزان مشارکت و پیشرفت در آموزش پایه در فیلیپین به دلیل کمبود مزمن مزمن به طرز چشمگیری کاهش یافته است. در سطح متوسطه نیز مشکلات همه جا بود: به طور مثال نرخ ثبت نام خالص در آموزش متوسطه تا سال 2005 به 58.5 درصد کاهش یافته است ، پس از افزایش از 55.4 درصد به حدود 66 درصد بین سال های 1991 و 2000. این نکته را می توان گفت که کشور ممکن است میزان سواد جوانان در حالی که هنوز هم مطابق با استانداردهای منطقه ای بالاست از 96.6 درصد در سال 1990 به 95.1 درصد در سال 2003 کاهش یافت و فیلیپین تنها کشور در آسیای جنوب شرقی با کاهش نرخ سواد جوانان بود. چنین نقایصی در عملکرد ضعیف دانشجویان فیلیپینی در آزمونهای ارزیابی بین المللی ، مانند روند مطالعات بین المللی ریاضیات و علوم (TIMSS) منعکس شده است. در سال 2003 ، سال گذشته که فیلیپین در این مطالعه شرکت کرده بود ، این کشور تنها در 34 کشور از 38 کشور در ریاضیات دبیرستان ها و 43 کشور از 46 کشور جهان در علوم دبیرستان قرار گرفت. در همین حال ، هزینه های آموزش و پرورش به عنوان درصد کل هزینه های دولت ، از 18.2 درصد در سال 1998 به 12.4 درصد در سال 2005 کاهش یافته است. برای رفع این کاستی ها ، دولت فیلیپین تغییرات ساختاری در سیستم آموزش ابتدایی را آغاز کرد و باعث افزایش چشمگیر مخارج آموزش شد.

قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه (PPP) 8،400 دلار (2017) است که از 8000 دلار در سال 2016 در حال رشد است. شاخص جینی در فیلیپین 44.4 است (2015). این کشور را در 45مین نقطه در جهان قرار داده است. دستمزدها در فیلیپین از 9،876 PHP / Month در 2015 به 10458 PHP / Month در سال 2016 افزایش یافته است.

متوسط ​​درآمد سالانه خانواده های خانواده های فیلیپینی تقریباً 267 هزار پزو بود. در مقایسه ، متوسط ​​هزینه سالیانه خانواده برای همان سال 215000 پزو بود. از این رو ، خانواده های فیلیپینی به طور متوسط ​​سالانه 52 هزار پزو پس انداز می کنند. (اداره آمار فیلیپین)
در دوره Q4 (مصرف Q3: + 5.2٪ در سال) ، مصرف خصوصی نسبت به سال قبل 5.4٪ رشد داشته است ، که توسط یک بازار کار سخت تر حمایت می شود و تورم را کاهش می دهد.

براساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد جهانی (WEF) فیلیپین از نظر 142 کشور از نظر برابری جنسیتی در رتبه نهم قرار گرفته است. براساس گزارش جهانی شکاف جنسیتی جهانی جهانی 2014 ، فیلیپین به عنوان یکی از 10 کشور برتر ، شرکت هایی با کشورهای پر درآمد نوردیک ، مانند فنلاند ، نروژ ، سوئد و دانمارک. شاخص شکاف جهانی جنسیت تفاوت بین دسترسی زنان و مردان به منابع و فرصت ها را به جای سطح کل دستیابی اندازه گیری می کند. رتبه نهم کلی فیلیپین با عملکرد بالا در دو شاخص: آموزش و سلامت و بقا انجام می شود. در هر دو بعد ، فیلیپین به بالاترین رتبه یک رسیده است ، تقریباً هیچ شکاف جنسیتی در میزان سواد ، ثبت نام در مقطع ابتدایی ، متوسطه و حتی تحصیلات عالی و امید به زندگی ندارد. با وجود این نتایج چشمگیر ، نابرابری جنسیتی در فرصت های اقتصادی و توانمندسازی سیاسی ، جایی که فیلیپین به ترتیب در رتبه های 24 و 17 قرار دارد ، ادامه دارد. رتبه بندی فیلیپین برای مشارکت نیروی کار حتی در 102 از 142 کشور جهان حتی پایین تر بود. این در شرایطی است که نرخ مشارکت زنان در کار فقط 53 درصد است که در مقایسه با میزان مشارکت مردان 81 درصد بسیار پایین است.

رفتار مصرف کننده
فیلیپین یک بازار مصرف جوان و پر جنب و جوش است که دارای پتانسیل رشد قوی است. تجربه خرید برای مصرف کنندگان فیلیپینی ، که نه تنها برای انجام خرید بلکه به عنوان یک فعالیت خانوادگی یا اجتماعی از مراکز مراجعه می کنند ، حائز اهمیت است. مصرف کنندگان طبقه متوسط ​​فیلیپینی ، خرید خرده فروشی مدرن را نمایانگر سبک زندگی شهری می دانند. اما در عین حال ، مصرف کننده فیلیپینی از مخارج ظاهری خوشش نمی آید ، به زندگی خانوادگی خود اولویت می بخشد و کاملاً متفقین و خودجوش است. تبلیغات با نشان دادن جذابیت های بدنی و کالاهای مادی به عنوان دروازه ای برای شادی و موفقیت ، به افزایش فرهنگ مصرف کننده کمک کرده است.

خرید آنلاین در بین فیلیپین های جوان روز به روز رایج تر می شود ، مصرف کنندگان فیلیپینی از بازدید از فروشگاه های خرده فروشی که در آن قادر به لمس و احساس محصول هستند ، لذت می برند و در طول فرآیند خرید از خدماتشان ارزش می گیرند. فیلیپین ها از جمله آگاه ترین مصرف کنندگان اجتماعی در جهان هستند. 86٪ از آنها مایل به پرداخت هزینه اضافی برای محصولات و خدمات حاصل از شرکتهایی هستند که متعهد به تأثیر مثبت اجتماعی و محیطی هستند.

مصرف کنندگان جوان همچنین به رشد چشمگیر اینترنت و خرده فروشی اینترنت موبایل کمک کرده اند. افزایش روز افزون خانواده های تک نفره و کوچکتر باعث افزایش تقاضا برای کالاهای خانگی فشرده می شود. خانوارهای کم درآمد تمایل دارند کالاهایی را با حجم کمتر یا وزن کمتر خریداری کنند ، حتی اگر این قیمت ها نسبت به بسته های بزرگتر گران باشد. استفاده از سکوهای مشارکتی مانند Airbnb و Uber طی سالهای گذشته در کشور رواج دارد.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
سن متوسط ​​در دانمارک 41.9 سال است. جمعیت اندکی پیر می شود اما این امر باید در سالهای آینده تثبیت شود. نرخ رشد جمعیت در سال 2018 0.59 درصد است. تقریباً 30٪ از جمعیت زیر 24 سال و 32٪ بالای 55 سال سن دارند. به طور متوسط ​​، یک خانواده از 2 نفر تشکیل شده است و این تعداد در حال کاهش است در حالی که میانگین آن در سال 2007 2.2 نفر بوده است. 44.4٪ از خانواده ها افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و 8/42٪ زوج های دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت جنسیت برای هر 100 زن 97 مرد با 87.9٪ از کل جمعیت ساکن مناطق شهری است. نقاط تمرکز جمعیت عمدتاً در امتداد ساحل و در شرق کشور است. شهر اصلی کپنهاگ است ، جایی که در سال 2018 جمعیت 1.32 میلیون نفر جمعیت داشته است. سطح تحصیلات در کشور بسیار بالا است به طوری که 81٪ افراد 25 تا 64 ساله دارای آموزش متوسطه هستند و 37٪ افراد در همان سن دارند. آموزش دانشگاهی. اکثریت جمعیت در دولت ، عموم ، بهداشت و آموزش (31.7٪) ، تجارت و حمل و نقل (25٪) ، تولید (12٪) و سایر خدمات تجاری (11.1٪) مشغول به کار هستند. ) همچنین 6٪ از نیروهای کار در ساخت و ساز ، 4.3٪ آثار در هنر ، سرگرمی و فرهنگ ، 3.9٪ در کارهای اطلاعات و ارتباطات ، 3٪ در امور مالی و بیمه ، 1.5٪ در بخش کشاورزی و 1.4٪ در املاک و مستغلات فعالیت می کنند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP 365 275 کرنر دانمارک است. متوسط ​​حقوق یک کارگر تمام وقت 320040 کرنر دانمارکی است. با وجود کاهش در سه ماهه دوم ، قدرت خرید خانوار در سال 2018 افزایش یافته است. درآمد سالانه یکبار مصرف یکبار مصرف تعدیل شده در سال 2018 ، 38382 DKK است. علیرغم کاهش سرعت در سه ماهه آخر سال 2018 ، میزان مصرف در سال 2018 افزایش یافته است (رشد 0.45٪ در این مدت). شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی اندکی پایین تر از میانگین اروپا و پایدار است. مردان به طور متوسط ​​سالانه 360 56 DKK درآمد کسب می کنند در حالی که زنان فقط 280 547 DKK درآمد دارند. افرادی که در استان های Kobenhavns Omegn و Nordsjëlland مشغول به کار هستند بالاترین دستمزد را دارند ، در حالی که افراد شاغل در استان های Bornholm و Fyn کمترین دستمزد را دارند.
رفتار مصرف کننده
دانمارک یک جامعه مصرف کننده است. به لطف قدرت خرید بالا و کیفیت خوب زندگی در کشور ، مصرف کنندگان به طور کلی توسط محصولات با کیفیت و خلاقانه جذب می شوند. مصرف کنندگان دانمارکی جزء پر مصرف ترین مصرف کنندگان اروپا هستند. فن آوری های جدید و دسترسی سریع به اطلاعات به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا قبل از خرید ارزیابی کنند. معمول نیست که مصرف کنندگان قبل از مراجعه به فروشگاه از برند یا کالایی سوال کنند. برای جذب مصرف کنندگان ، اغلب ایجاد تجربه خرید در فروشگاه یا بازار ضروری است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به صورت آنلاین خرید می کنند که دلیل اصلی جلوگیری از صف ، ترافیک و حتی سهام است. اعتماد به نفس مصرف کننده نسبتاً زیاد است اما از تابستان سال 2018 رو به کاهش است. تجارت الکترونیکی تا حد زیادی در کشور عادی شده است و 4.6 میلیون کاربر اینترنت دارد. میزان مصرف در سایت های آنلاین رو به رشد است و 6،609 میلیون دلار در سال 2018 نشان می دهد. بیشترین خرید آنلاین محصولات (به ترتیب اهمیت) مد ، الکترونیک و رسانه ، بازی ها و اسباب بازی ها ، مواد غذایی و مبلمان هستند. محصولات خارجی به طور کلی مورد استقبال قرار می گیرند ، اما محصولات دانمارکی اغلب ترجیح داده می شوند ، و همچنین محصولات بین المللی با برند طولانی مدت در این کشور وجود دارد.

به طور کلی ، مصرف کنندگان نسبتاً نسبت به محصولات جدید باز هستند و وفاداری به برند در درجه اول از طریق خدمات به مشتری و برندسازی خوب حاصل می شود. دانمارک از نظر فن آوری های جدید یکی از پیشرفته ترین کشورهاست و استفاده از شبکه های اجتماعی تأثیر بر مصرف دارد. طبق یک مطالعه Deloitte ، 61٪ از مصرف کنندگان می گویند که تحت تأثیر توصیه‌های شبکه‌های اجتماعی و 44٪ توسط افرادی که در زمینه قرار دادن محصول (تأثیرگذار) قرار دارند ، تأثیرگذار هستند. محافظت از داده های کاربر در اینترنت موضوع مهمی در دانمارک است.

عادت مصرف دانمارکی ها با آگاهی از محیط زیست در حال تغییر است. این کشور جزو اولین کشورهایی است که محصولات ارگانیک را تبلیغ کرده است. رفتارها به طور فزاینده با مصرف مسئول سیاره و همچنین برای مزایای سلامتی آن سازگار می شوند. بخش مواد غذایی بیشتر مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان است که مواد غذایی مانند دارو را در نظر می گیرند. محصولات شفاف ، پایدار ، اخلاقی ، دارای برچسب ، تازه و گیاهی به طور فزاینده ای مصرف می شوند. همچنین ، مصرف کنندگان به طور کلی به دنبال کاهش ضایعات خود ، مصرف حداقل محصولات با مواد افزودنی هستند. تعداد گیاهخواران و گیاهخواران رو به افزایش است اما افزایش انعطاف پذیری به ویژه در بین جوانان (کاهش مصرف گوشت و ماهی برای مصرف تنها کیفیت) وجود دارد. بازار دست دوم در حال حاضر در کشور توسعه یافته و اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. در سال 2017 ، این بازار 7.2 میلیارد کرون دانمارکی ، 28.5٪ بیشتر از سال 2016 را نشان می داد. محصولات خریداری شده و فروخته شده از الکترونیک ، مبلمان ، مد و وسایل نقلیه متفاوت است. فروشگاه های دست دوم وجود دارد اما استفاده از وب سایت ها و برنامه های کاربردی تا حد زیادی از این بازار حمایت می کند. با ایجاد بسترهای لازم برای اجاره مسکن یا کارپولینگ ، اقتصاد مشارکتی در دانمارک در حال پیشرفت است.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده

در سال 2017 ، جمعیت آرژانتین 44.27 میلیون نفر جمعیت بود که از این تعداد تقریباً 22.6 میلیون نفر زن و 21.6 نفر مرد بودند. سن متوسط ​​در آرژانتین 31 سال است ، 25.2٪ در سنین 0 تا 14 سال ، 63.6٪ بین 15 تا 64 سال و 1/11٪ 65 یا بیشتر سن دارند. اکثر خانوارها از دو یا سه نفر تشکیل شده اند که خانوارهای یک نفره 18٪ از کل خانوارها را تشکیل می دهند ، در حالی که دو یا سه نفر خانوار 42٪ از آنها را تشکیل می دهند ، 29٪ از آنها دارای چهار یا پنج نفر و 11٪ آنها شش یا ساکنان بیشتر آرژانتین با داشتن میزان سواد 99٪ ، همان میزان کودکانی که در آموزش ابتدایی ثبت نام کرده اند ، دارای سطح تحصیلات بالایی است. علاوه بر این ، 90٪ افرادی که دارای مدرک تحصیلات ابتدایی هستند ، می توانند در دوره آموزش متوسطه ثبت نام کنند. با این حال ، تنها حدود 21٪ از آرژانتین ها مدرک تحصیلات عالی را گذراندند. تعداد بیشتری از زنان نسبت به آقایان در مقطع تحصیلات عالی در کشور قرار دارند. در سال 2017 ، 22٪ از زنان لیسانس لیسانس را کسب کردند ، در حالی که تنها 15٪ از مردان این کار را کردند. جمعیت آرژانتین عمدتاً شهری است ، زیرا 92٪ از آرژانتین ها در شهرها زندگی می کنند ، و 10 منطقه کلانشهر تقریبا نیمی از جمعیت را تشکیل می دهد. یک سوم جمعیت به تنهایی در بوئنوس آیرس زندگی می کنند و جیب های جمع آوری عمدتاً در مناطق شمالی و مرکزی کشور رخ می دهد.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه سالها در نوسان است. اما در سال 2017 ، این افزایش یافت و به PPP 14398 دلار رسید. متوسط ​​حقوق سالانه 9،985 دلار آمریکا است. در سال 2018 ، میزان مصرف خانوار اندکی افزایش یافته است و پیش بینی می شود که در سال 2019 همچنان ادامه یابد. غلظت ثروت در آرژانتین بسیار زیاد است ، زیرا ثروتمندترین کشور 10٪ ثروت بیشتر از فقیرترین 60٪ مردم را کنترل می کند. علاوه بر این ، ضریب شاخص جینی در آرژانتین در سال 2017 به 40.6.6 رسیده است. علاوه بر این ، شکاف دستمزد بین زن و مرد در سال 2018 به 19 درصد رسیده است. مورد توجه قرار نمی گیرد و 12.3٪ از زنان کشور در خدمات داخلی مشغول به کار هستند. از کل کارگران ثبت شده در کشور ، 41٪ زن و 59٪ مرد هستند. علاوه بر این ، 76٪ از جمعیت در بخش خدمات ، 24٪ در صنعت و 1٪ در كشاورزی فعالیت می كنند. بالاترین دستمزدها در کشور در بوینس آیرس و پس از آن کوردوبا ، سپس Corrientes است.
رفتار مصرف کننده

ترجیحات مصرف در آرژانتین به کشورهای کشورهای اروپایی نزدیک تر از همسایگان آمریکای لاتین است. با توجه به اینکه این کشور طی دو دهه گذشته بحران های زیادی را پشت سر گذاشته است ، مصرف کنندگان آرژانتین کاملاً ناخوشایند شده اند و مصرف به سمت ارزش پول تغییر کرده است. مصرف کنندگان آرژانتینی تمایل دارند که با پول خود منطقی و محافظه کار باشند و فقط آنچه را که لازم است خریداری کنند ، اولویت بندی قیمت ، هدر رفتن ، پیاده روی به جای رانندگی ، و خریدن مارک های جدید در هنگام ارزان تر نیست. در نتیجه ، خرید تمایل دارد تا خود را به سمت زیر مارک ها و پیشنهادهای ویژه متمایل کند و هزینه های خانوار کاهش یافته است. مصرف کنندگان نیز با توجه به محصولات جدید انتخابی تر و انعطاف پذیر تر شده اند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان آرژانتین تمایل دارند به جای کالاهای وارداتی از کالای ملی حمایت کنند ، به ویژه که دومی می تواند سه برابر گران باشد. به گفته نیلسن ، طی یک سال گذشته مصرف کنندگان عادتهای خود را برای صرفه جویی در هزینه های خانوار تغییر داده اند ، وعده های غذایی سبزیجات و الکل را کاهش داده اند و هنگام خرید کالاهای فروشی به مارک های ارزانتر روی آورده اند. به ویژه در بخش مواد غذایی ، مصرف کنندگان تمایل به خرید هر چه ارزان تر دارند و به برندها وفادار نیستند. آنها همچنین قبل از خرید کالا بهترین قیمت ها و معاملات ویژه را جستجو می کنند ، حتی اگر این به معنای مراجعه به چندین مغازه مختلف در یک روز باشد. با این حال ، آنها تمایل دارند محصولات سالم اما طعم آور را انتخاب کنند که عملی و تهیه آن آسان باشد ، در حالی که همزمان به دنبال معامله هستند. آنها همچنین به زنجیره های خرده فروشی خاص وفادار نیستند ، و دائما به دنبال خدمات بهتر هستند ، در هر کجا که باشد ، زمان کمتری در انتظار برای روز قبل و در کل تجربه خرید بهتر. بنابراین ، مغازه ها برای جذب مشتری دائما در حال نبرد با یکدیگر هستند که این امر زنجیره های خرده فروشی را مجبور می کند تا در تبلیغات رسانه های جمعی سرمایه گذاری کنند ، تخفیف ها ، معاملات عالی و پیشنهادات ویژه را اعلام کنند. از طرف دیگر ، مصرف کنندگان ثروتمند قیمت های بالاتر از مارک های اصلی را می پذیرند ، زیرا آنها این مارک ها را برای تضمین محصولات ایمن تر و کیفیت بالاتر درک می کنند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان جوان نسبت به مصرف کنندگان قدیمی ، نسبت به مصرف کنندگان قدیمی آگاهی بیشتری دارند ، و گرچه قیمت هنوز نگرانی خاصی دارد ، اما معمولاً آنها از پرداخت هزینه های بیشتر برای یک محصول با نام تجاری آگاه نیستند. حتی اگر خرید آنلاین در کشور رو به رشد بوده است - به ویژه در بین نسل های جوان - هنوز هم مصرف کنندگان ترجیح می دهند خرید خود را بصورت حضوری انجام دهند. هنگام خرید بصورت آنلاین ، خدمات پس از فروش و تحویل نقش مهمی در تصمیم گیری در بین اکثر آرژانتین ها دارند. بخش لوازم خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا ترجیح کلی برای تعمیر به جای جایگزینی کالاهای قدیمی وجود دارد ، بنابراین بازار شکوفایی لوازم یدکی لوازم خانگی در کشور وجود دارد. مصرف کنندگان در سیستم عاملهای مشارکتی مانند Uber در آرژانتین بسیار مورد توجه هستند. با این وجود ، به جز استان مندوزا ، استفاده از چنین سیستم عامل هایی غیرقانونی تلقی می شود و مصرف کنندگان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی های دارای مجوز سوق می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده


ترکیه دارای جمعیت 80.745 میلیون نفری است و جمعیتی نسبتاً جوان و رو به رشد دارد و میانگین سنی آنها در سال 2019 30.2 سال در مقابل 28.3 در سال 2010 است. پیش بینی می شود این جمعیت تا سال 2025 به 86124 میلیون نفر برسد. این کشور بیش از 3 گروه قومی مختلف را تشکیل می دهد. از 70 تا 75 درصد ترکیه ، کردهای 19٪ و سایر اقلیت ها 7-12٪. بیشتر از نیمی از جمعیت بین 15 تا 54 سال سن دارند. در حالی که 24.68٪ زیر 14 سال سن دارند ، 16.11٪ بالای 55 سال سن دارند. ساخت ترکیه به یک کشور جوان و پویا. جمعیت ترکیه 50.75٪ زن و 49.25٪ مرد دارند. 72.2٪ از جمعیت در مناطق شهری به ویژه در سه شهر استانبول ، آنکارا و ازمیر متمرکز شده اند. به گفته ترکستات ، تا سال 2016 ، 23٪ از خانوارهای ترکیه درآمد سالانه 50،000 دلار یا بیشتر از 17٪ در سال 2011 داشته اند. به عنوان یک جمعیت ، ترک ها به طور فزاینده ای تحصیل کرده و شهر نشین می شوند. در سطح معینی ، ترکیه در سالهای اخیر در بسیاری از شاخص های استاندارد استاندارد پیشرفت کرده است ، اما نسبتاً همچنان از بیشتر کشورهای عضو OECD عقب مانده است. بیش از 6 میلیون نفر تحصیلات عالی دارند و از هر 10 جوان 3 نفر فارغ التحصیل دانشگاه هستند. میزان اشتغال فارغ التحصیلان آموزش عالی برای مردان مذکر 22٪ بیشتر از زن در همان سطح تحصیلات است. میزان اشتغال فارغ التحصیلان آموزش عالی در مقایسه با افراد دارای سطح تحصیلات پایین در کشور بیش از 50 درصد متفاوت است. بیش از 31 میلیون نفر در کشور نیروی کار را تشکیل می دهند. اشتغال در بخش صنعت 26.91٪ را نشان می دهد در حالیکه در بخش خدمات 54.34٪ و صنعت 1875٪ در کل کشور استخدام می شود.
قدرت خرید
در ترکیه ، تولید ناخالص داخلی سرانه از سال 2009 رو به افزایش بوده و در سال 2017 به تقریبا 26،518،853 دلار PPP رسیده است. درآمد سالانه خانوار ترکیه در دسامبر 2017 به 3،604.107 دلار در دسامبر سال 2017 رسیده است ، در مقایسه با ارزش قبلی 3،827.857 دلار در دسامبر 2016. درآمد سالانه خانوار ترکیه در هر درآمد اطلاعات سرانه سالانه به روز می شود ، از دسامبر 2007 تا دسامبر 2017 ، با میانگین ارزش 3،747.172 دلار در دسترس است. در ترکیه میانگین درآمد سالانه یکبار مصرف خالص تنظیم شده خانوار 21577 TRY (تقریبا 3،467 دلار) پایین تر از میانگین OECD از 30563 دلار در سال است. متوسط ​​حقوق یک شخص ترک در سال تقریبا 6336 یورو قبل از مالیات ، در پشت کشورهای اروپای شرقی مانند مجارستان ، کرواسی ، اسلوونی و لهستان است. پس از بروز بحران ارزی در سال 2018 ، مودی پیش بینی می کند که رشد اقتصادی ترکیه از نظر قدرت خرید در سال 2019 از 3.9 درصد در سال 2018 به 0.4 درصد برسد. برابری قدرت خرید ترکیه برای هر تولید ناخالص داخلی سرانه شاخص سرانه برای سال 2017 65 امتیاز بود. این ارزش در کشورهای اروپایی به طور متوسط ​​100 امتیاز دارد و نشان می دهد که ترکیه در پشت سر آنها قرار دارد. با این حال ، هنوز نابرابری درآمدی وجود دارد: درآمد ثروتمندترین کوینتیل 7.5 برابر بیشتر از درآمد فقیرترین کوینتیل برای ترکیه است.

شاخص جینی در ترکیه در 41.99 در سال 2016 گزارش شده است ، طبق مجموعه بانکهای جهانی شاخص های توسعه ، تهیه شده از منابع رسمی شناخته شده. براساس شاخص Gender Gap Index (2015) از مجمع جهانی اقتصاد ، ترکیه 130 کشور از 145 کشور جهان است. به عبارت دیگر ، ترکیه که هفدهمین اقتصاد بزرگ جهان است ، از نظر برابری جنسیتی ، پانزدهمین کشور آخر است. مانند بسیاری از جنبه های دیگر نابرابری جنسیتی در زندگی همچنان در بازار کار ادامه دارد. میزان مشارکت نیروی کار زنان 30٪ و 70٪ برای آقایان است (آمار آمار کار ترکیه 2015). نرخ بیکاری مردان 7/9 درصد و برای زنان 13 درصد است.

رفتار مصرف کننده
از نظر فرهنگی ، ویژگیهای جمعیت شناختی مصرف کنندگان ترکیه از نظر سن و جنبه فرهنگی متفاوت از ویژگی های مصرف کنندگان اروپایی و غربی است. بیشتر مصرف کنندگان ترکیه معتقدند که مراقبت از خود و پیروی از آخرین روند از اهمیت برخوردار است. بنابراین ، در حالی که تقاضا برای جراحی زیبایی در بین افراد میانسال افزایش می یابد ، همچنین علاقه به استفاده از رسانه های اجتماعی روی عادت مصرف کننده افزایش می یابد. علاوه بر این ، در ترکیه سنت خرید کالاهای لوکس و الکترونیک وجود دارد که باعث افزایش استفاده از کارتهای اعتباری برای خرید محصولات می شود. با توجه به تقسیم مصرف کننده با توجه به سن ، به نظر می رسد که مصرف کننده پروفایل سن ، وقت بیشتری را در رایانه ها می گذراند و به طور فزاینده ای به خرید آنلاین اسباب بازی می رود. در بین مصرف کنندگان نوجوان ، اینترنت جایگزین فعالیت های اوقات فراغت سنتی است. جوانان و بزرگسالان میانه تمایل به مصرف قرص و ارزش برندهای خودروی خود را دارند. اواسط و اواخر افراد از روشهای ارتباطی سنتی استفاده می کنند ، بنابراین افزایش تقاضا برای استفاده آسانتر از تلفن های همراه را افزایش می دهد. با این حال ، پس از افزایش تورم و نرخ بیکاری ، اعتماد مصرف کننده ترکیه از اکتبر سال 2017 رو به وخامت است.

طبق بررسی ها ، درک قیمت از مصرف کنندگان و درک ارزش آنها از ویژگی های محصولات بر رضایت مشتری تأثیر دارد. علاوه بر این ، کیفیت خدمات یک شرط لازم اما کافی برای وفاداری مشتری در ترکیه نیست.

عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی اخیر رشد درآمد یکبار مصرف و همچنین هزینه های مصرف کننده را كاهش داده است كه بین سال های 2015 و 2016 كاهش یافته است. با این وجود ، انتظار می رود جمعیت جوان و پویا كشور با كمك دسترسی بیشتر به اعتبار مصرف كننده ، اقتصاد را در سالهای آینده تقویت كند. نگرانی های امنیتی و عادت های سنتی هنوز هم بسیاری از مصرف کنندگان را از مکان های خرید پر رفت و آمد دور می کند اما باعث افزایش خرید آنلاین می شود. با توجه به حمل و نقل ، اتومبیل ها رایج ترین وسیله حمل و نقل ، توسعه سایر روش های حمل و نقل مانند مترو ، dolmuş ، "متروبوس" و اتوبوس ها در شهرهای بزرگ مانند استانبول ، آنکارا و ازمیر رایج است. استفاده از سیستم عامل های همکاری و فناوری مانند Uber و Bitaksi به دلایل امنیتی در حال کاهش است اما دولت طرفدار استفاده از وسایل نقلیه مشترک است. با این حال ، افزایش قیمت برق ، گاز و فرآورده های روزانه فشار را بر بودجه خانوار وارد می کند و عادت مصرف کنندگان ترکیه را تغییر می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

مشخصات مصرف کننده
جمعیت شیلی پیر می شود اما نسبتاً جوان است. میانگین سنی 34.8 سال است و جمعیت با 34٪ 0.75٪ با 34٪ جمعیت زیر 24 سال و 22.4٪ بالای 55 سال در حال رشد است. به طور متوسط ​​خانوارها از 2 نفر تشکیل شده اند ، وسعت خانوار در سالهای اخیر در حال کاهش خالص است. خانواده های یک نفره رواج بیشتری پیدا می کنند. با توجه به نسبت جنسیت ، برای هر 100 زن در شیلی 97 مرد وجود دارد. جمعیت شیلی با 87.6٪ در مناطق شهری و 90٪ در وسط کشور در حوالی پایتخت سانتیاگو و شمال واقع شده است. جنوب کشور بسیار کم جمعیت است. شهرهای اصلی سانتیاگو ، والپارایزو و کنسپسیون هستند. سطح تحصیلات در شیلی در کشورهای OECD با 65٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 1.3٪ دارای تحصیلات دانشگاهی از پایین ترین سطح است. حدود 57٪ از نیروی کار در بخش خصوصی کار می کنند ، 35/21٪ افراد خود اشتغالی ، 12.2٪ در بخش دولتی کار می کنند ، 4.5٪ به عنوان کارفرمایان ، 3.54٪ به عنوان کارمندان خدماتی و 1.2٪ بی کار می شوند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در شیلی تقریباً 9،990،000 پزوی شیلی (15346 دلار) است. متوسط ​​حقوق هر کارگر تمام وقت در سال 12 094 616 پزو است. از آنجا که تورم سریعتر از رشد دستمزدها در پایان سال افزایش یافته است قدرت خرید در سال 2018 کاهش یافته است. مصرف خانوار در سال 2018 به دلیل تورم و تنگ بازار کار کاهش یافته است: در سه ماهه اول سال 2018 با 4.71٪ کاهش ، سپس با 3.2٪ افزایش و در نهایت شروع به کاهش -0.27٪ کرد. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی بالا است اما چندین سال رو به کاهش است. شیلی یکی از بالاترین شکاف جنسیتی در OECD را دارد و این شکاف برای تجارت های ماهر حتی بیشتر است.
رفتار مصرف کننده
مصرف شیلی دیگر برای تأمین نیازها نیست بلکه بیانگر یک وضعیت اجتماعی خاص است. رشد این کشور باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند محصولات با کیفیت بهتری داشته باشند. قیمت عامل اصلی در تصمیم گیری های خرید است اما سایر عوامل تعیین کننده کیفیت ، دوام ، فناوری ، خدمات به مشتری ، تجربه مشتری و در دسترس بودن هستند. در ژوئیه سال 2018 ، اعتماد مصرف کننده به محصولات کاهش یافت. خریدها در فروشگاههای آجر و ملات بلکه بصورت آنلاین انجام می شود. اغلب ، مصرف کنندگان پیش از خریدن آن در فروشگاه ، محصولات را در اینترنت مشاهده می کنند. سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در حال رشد هستند و فروش آنلاین در سال 2017 به 3 میلیارد دلار رسیده است. مصرف کنندگان معمولاً برای مارک های بین المللی باز هستند اما ممکن است مارک های محلی را برای محصولات خاصی (مانند شراب) ترجیح دهند. معمولاً شیلیایی ها به برندهای بسیار وفادار نیستند که 67٪ از آنها استقلال خود را ابراز دارند. دسترسی به شبکه های اجتماعی در کشور رو به رشد است اما بیشتر برای اهداف سرگرمی. با این حال ، برخی از مصرف کنندگان وقتی می خواهند اطلاعات مربوط به محصول را تهیه کنند ، از پروفایل مارک مشاوره می کنند. شیلی ها به طور کلی نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی در مقامات اطمینان کافی دارند.
احترام به محیط زیست در تصمیمات مربوط به مصرف اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. در آمریکای لاتین ، شیلی بیشترین آگاهی راجع به مسائل زیست محیطی به حساب می آید. مصرف کنندگان توجه بیشتری به برچسب های روی کالاهایی که مصرف می کنند ، دارند. بازار دست دوم از طریق بازارها یا فروشگاه های پررونق توسعه یافته است. سکوهای همکاری در شیلی مانند Airbnb و Uber در حال توسعه هستند اما عمدتا در شهرهای بزرگ وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
برزیل کشوری از جوانان است ، به طوری که 62 درصد از برزیلی ها در سن 29 سال و زیر سن دارند. سن متوسط ​​31 سال است. این کشور تقریباً 215 میلیون نفر جمعیت دارد که 49.2٪ آن مرد و 50.8٪ زن هستند. تعداد خانواده های برزیل رو به افزایش است. در حال حاضر 12٪ خانوارها از یک نفر تشکیل شده اند ، 47٪ آنها از دو یا سه نفر ، 32٪ چهار یا پنج نفر و 9٪ شش یا بیشتر ساکن دارند. آموزش خوب یک ضرورت مهم برای یافتن شغل خوب در برزیل است. با این حال ، تنها 49٪ بزرگسالان 25-64 ساله تحصیلات متوسطه متوسطه را در کشور به اتمام رسانده اند. از بین افرادی که مدرک تحصیلی دارند 46٪ آنها مرد و 52٪ نیز زن هستند. برزیل کم جمعیت است و اکثریت مردم در ساحل زندگی می کنند ، به خصوص در اطراف سائوپائولو و ریودوژانیرو. در سراسر کشور ، بیشتر مردم در نزدیکی یا مناطق شهری زندگی می کنند. با این حال ، برخی از مناطق کشور اساساً متروک و عمدتاً در منطقه آمازون متروک هستند. بخش خدمات تقریبا 70 درصد نیروی کار فعال را به کار می گیرد. در حالی که کشاورزی 10٪ از کشور را استخدام می کند ، بخش صنعت 20٪ از کل نیروی کار فعال را به کار می گیرد.
قدرت خرید
در برزیل ، تولید ناخالص داخلی سرانه از سال 2011 رو به کاهش بوده است. متوسط ​​حقوق سالانه یک برزیل 7،100 دلار آمریکا است. بعد از افزایش در سال 2017 ، مصرف خانگی در سال 2018 کاهش یافته است. نابرابری درآمد مسئله بزرگی در برزیل است ، کشوری که شش ثروتمندترین مرد با ثروت خود را با فقیرترین 50٪ از جمعیت (که حدود 100 میلیون نفر است) و جایی که ثروتمندترین 5٪ از جمعیت درآمد مشابه با 95٪ باقیمانده دارند. علاوه بر این ، ضریب جینی کشور با افزایش فقر و نابرابری در کشور رو به افزایش است (53 ، 3 در سال 2017). علاوه بر این ، دستمزد زنان به طور متوسط ​​، 91٪ از همتایان مرد خود است. علاوه بر این ، در حالی که 76 درصد از مردان در کار دستمزد هستند ، تنها 54 درصد از زنان شغل دارند. مناطق مختلف کشور دارای استانداردهای مختلف زندگی است که بهترین آنها در مناطق جنوبی برزیل و فقیرترین شرایط زندگی در شمال و شمال شرقی وجود دارد.

رفتار مصرف کننده
به تازگی ، برزیلی ها نسبت به اقتصاد این کشور خوشبین تر شده اند که به آنها این امکان را داده است تا هزینه های خود را افزایش دهند. حتی اگر مصرف کننده برزیلی به اقتصاد امیدوار باشد ، رکود اقتصادی اخیر این کشور بر نحوه مدیریت هزینه های خود تأثیر گذاشته است. امروزه برزیلی ها تمایل دارند که هنگام خرید ، به اندازه توان خود صرفه جویی کنند. علاوه بر این ، حتی اگر مصرف کنندگان معمولاً به مارک های مورد علاقه خود وفادار هستند ، در صورتی که قیمت مناسب باشد ، این کار را انجام می دهند. مصرف کنندگان همچنین ممکن است برای یافتن خرده فروشانی که محصولات خاص یک مارک خاص را با قیمت های پایین تر می فروشند ، به فروشگاه مراجعه کنند. به این ترتیب ، مصرف کنندگان بدون صرف هزینه های زیاد ، اقدام به خرید اقلام از مارک های مورد علاقه خود می کنند. برزیلی ها تمایل دارند تحقیقات مربوط به محصول را انجام دهند و قبل از خرید به دنبال معاملات بگردند. برای صرفه جویی در هزینه ، مصرف کنندگان برزیل اغلب در زنجیره های تخفیف محبوب خرید می کنند. با این حال ، آنها هنوز انتظار محصولات با کیفیت را دارند. علاوه بر این ، مشتریان خواستار خدمات فروش با کیفیت بالا و پشتیبانی از مشتری هستند. خدمات پشتیبانی مشتری آنلاین در برقراری ارتباط با مشتریان بسیار مفید است ، اما مشتریان انتظار دارند در هنگام تماس با شرکتها از طریق رسانه های اجتماعی ، سریع پاسخ دهند ، زیرا بیشتر آنها امیدوارند که پاسخی در کمتر از یک ساعت داشته باشند. مصرف کنندگان از هر زمان دیگری به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و احتمالاً برای کمک به تصمیم خرید ، می توانند اطلاعات موثق را در مورد برندها و محصولات جستجو کنند. علاوه بر این ، شهرت و محبوبیت این برند بیش از گذشته نسبت به مصرف کننده متوسط ​​برزیل امروزه اهمیت دارد. مردم تمایل دارند به همان اندازه که خرج محصولات می کنند ، پول خود را صرف تجربیات کنند. علاوه بر این ، برزیلی ها مبلغ قابل توجهی را صرف لوازم الکترونیکی و محصولات زیبایی می کنند و این کشور یکی از بزرگترین بازارها برای محصولات زیبایی در جهان است. طبق تحقیقات انجام شده از خدمات محافظت از اعتبار اعتباری برزیل ، 7/65 درصد از برزیلی ها می گویند مراقبت از ظاهر آنها یک تجملی نیست بلکه یک ضرورت است و یک چهارم برزیلی ها می گویند که آنها بیشتر از آنچه لازم است برای زیبایی هزینه می کنند. مصرف کنندگان جوان تمایل به خرید محصولات مرسوم و مد روز ، به ویژه محصولاتی دارند که در رسانه های اجتماعی محبوب هستند. علاوه بر این ، افراد جوان تر از 25 سال معمولاً مستعد تبلیغات هستند ، خصوصاً آنلاین. مصرف کنندگان برزیل نیز تحت تأثیر نظرات رسانه های اجتماعی قرار دارند ، بنابراین اگر تعداد قابل توجهی از بررسی های منفی در مورد یک محصول در رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد ، آنها اقدام به خرید نکرده اند. تجارت الکترونیکی به طور مداوم در حال رشد بوده است و مصرف کنندگان برزیل بیشتر از فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید آنلاین می کنند. با این حال ، پس از کاهش به مدت چهار سال متوالی ، تعداد مشتریانی که مرتباً خرید خود را در فروشگاه انجام می دهند در سال 2018 افزایش یافته است ، به طوری که 61 درصد خریداران مرتباً حضوری خریداری می کنند. با این حال ، این بدان معنی نیست که خرید آنلاین در برزیل قوی نیست. حدود 51٪ از مردم خریدهای مکرر را بصورت آنلاین در کشور انجام می دهند که خرید آنلاین در دو سال اخیر به سرعت در حال رشد است ، خصوصاً وقتی صحبت از طریق تلفن های هوشمند انجام می شود. برزیلی ها به جای پرداخت به طور کامل ، ترجیح قوی برای پرداخت هزینه خرید برای اقساط دارند. این گزینه پرداخت قدرت خرید مصرف کننده را تقویت می کند و در نتیجه میانگین ارزش معاملات برای هر مشتری را بالا می برد. سه چهارم مصرف کنندگان معمولاً با پرداخت اقساط ، به طور متوسط ​​شش پرداخت در هر خرید و یک سوم مصرف کنندگان در صورت عدم ارائه گزینه پرداخت اقساط ، خرید را انجام نمی دهند. حتی اگر هنوز مصرف کنندگان برزیل "آگاه از محیط زیست" تلقی نمی شوند ، آگاهی کلی بهبود یافته است. از مهمترین نگرش های سازگار با محیط زیست در بین مصرف کنندگان ، تبادل یا اهدا کالاهایی است که دیگر از آنها استفاده نمی کنند ، از چاپ اسناد جلوگیری می کنند و چراغ هایی را که مورد استفاده قرار نمی گیرند خاموش می کنند. برزیل محل بسیاری از سیستم عاملهای همکاری بین المللی است و استفاده از Uber و Airbnb بسیار متداول است.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در استرالیا


مشخصات مصرف کننده
سن متوسط ​​در استرالیا طی دو دهه گذشته 2 سال افزایش یافته است و از 35 سال در سال 1998 به 37 سال در 2018 افزایش یافته است. نسبت جمعیت زیر 15 سال 18.8٪ است و سال به سال کاهش می یابد ، در حالی که نسبت جمعیت بالای 65 سال همچنان به 15.7٪ افزایش می یابد. خانوارها به طور متوسط ​​2.55 نفر تشکیل شده اند ، کمی از 2001 تا جایی که 2.6 نفر بود. حدود 24٪ خانوارها فقط یک نفر دارند و 37٪ از خانواده ها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت جنسیت 98.4 مرد در هر 100 زن است در حالی که 85.9٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. نیو ساوت ولز دارای 32٪ جمعیت ، ویکتوریا 26٪ و کوئینزلند 20٪ است. جنوب کشور پرجمعیت ترین است و شهرهای سیدنی ، ملبورن و بریزبن بیشترین سکنه را دارند. استرالیا از نظر تحصیلی جزو بهترین کشورهای OECD است که در حدود 80٪ افراد 25 تا 64 ساله دارای آموزش متوسطه و 43٪ تحصیلات عالی دارند. نیروی کار متشکل از 23.7٪ متخصصان ، 14.4٪ کارمندان اداری و اداری ، 14٪ تکنسین ها و کارگران ماهر ، 12.5٪ مدیران ، 10.7 کارمندان خدمات اجتماعی و شخصی ، 9.7٪ کارگران ، 8.8٪ از مشاغل تجاری و 6.6٪ از اپراتورهای ماشین آلات و رانندگان هستند. .
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در این کشور 75500 دلار استرالیا یا حدود 53،799 دلار آمریکا است. پیش از مالیات ، متوسط ​​حقوق سالانه 82.400 AUSD است و از سال 2017 2.6 است. قدرت خرید استرالیایی ها زیاد است و در سال 2018 افزایش یافته است. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم برای هر نفر 47189 AUSD در سال است. مصرف در این کشور با وجود کاهش سرعت در سه ماهه سوم سال 2018 رو به افزایش است. شاخص جینی به طور میانگین در کشورهای عضو OECD ، 343/0 است. زنان احتمالاً بیشتر از مردان در زیر خط فقر زندگی می كنند و 15.3٪ كمتر از مردان پرداخت می كنند. والدین مجرد ، افراد بالای 65 سال ، افراد کشورهای غیر انگلیسی زبان و بیکاران کمترین درآمد در استرالیا را دارند.
رفتار مصرف کننده
استرالیا جامعه مصرفی انبوه است. تصمیمات خرید در استرالیا معمولاً با تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت انجام می شود. در واقع ، قیمت تعیین کننده مهمی است ، اما کیفیت ، تصویری که توسط محصول از صحت و محبوبیت آن پیش بینی شده است ، تأثیر دارد. اماکنی که فروشگاههای استرالیایی از فروشگاههای مختلف یا سوپر مارکت ها گرفته تا خرده فروشان کوچک متنوع هستند. به طور متوسط ​​، قیمت ها هنگام خرید زیاد هستند و با تقاضا برای محصولات با کیفیت تمایل به افزایش دارند. اعتماد به نفس مشتری در سال 2018 کاهش یافته است ، اگرچه در اوایل سال 2019 بهبود می یابد. استرالیایی ها اغلب از اینترنت برای خرید استفاده می کنند و اغلب از سایت های خرده فروشی خریداری می کنند. سهم تجارت الکترونیک رو به افزایش است. از آنجا که تولید داخلی مصرف کشور را پوشش نمی دهد ، مصرف کنندگان عادت به خرید محصولات خارجی دارند. به طور کلی منابع اثبات شده آسیا ، آمریکای شمالی و اروپا هستند.
عواملی که باعث می شود مصرف کننده وفادار باشد ، کیفیت (45.9٪ از ساکنان) ، قیمت (16.1٪) و کیفیت خدمات پس از فروش (15.1٪) است. افراد مسن نسبت به مصرف کنندگان جوان وفادارتر هستند و با تجربه خرید منفی مواجه هستند که تقریبا نیمی از مصرف کنندگان می گویند که آنها برای جلوگیری از خرید مارک آماده هستند. شبکه های اجتماعی برای یادگیری در مورد محصولات مفید است (به ویژه به خاطر نظرات مصرف کنندگان) ، بلکه همچنین برای کشف محصولات جدید و تغییر عادات خرید آنها. محافظت از داده های آنها معمولاً مسئله مهمی برای استرالیایی ها است.

آگاهی جهانی در مورد گرم شدن کره زمین و بطور کلی محیط در استرالیا وجود دارد. مصرف محصولات طبیعی و ارگانیک به ویژه برای میوه و سبزیجات رو به افزایش است. بازار دست دوم مهم است و 44 میلیارد دلار تخمین زده می شود و 100 میلیون کالا در سال 2017 به دلایل اقتصادی و زیست محیطی مورد معامله قرار گرفت. اقتصاد مشارکتی در استرالیا عمدتاً به دلایل مالی در حال رشد است (موجب صرفه جویی در پول یا پس انداز).



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در مکزیک


مشخصات مصرف کننده
جمعیت مکزیک حتی اگر پیری باشد نسبتاً جوان است. سن متوسط ​​28.6 سال است ، در حالی که در سال 2010 7/22 بود. جمعیت در حال رشد با نرخ 1.09 درصد است در حالی که 44 درصد جمعیت زیر 24 سال و 15 درصد بالای 55 سال سن دارند. به طور متوسط ​​3.7 نفر در هر خانوار با 10٪ خانوار به تنهایی زندگی می کنند ، 52٪ زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند ، و 25٪ آنها خانواده مادری هستند. با گذشت زمان کاهش اندکی در اندازه خانوار مشاهده می شود. نسبت زن و مرد به ازای هر 100 زن با 80٪ جمعیت ساكن در مناطق شهری حدود 97 مرد است. اکثر مکزیکی ها در میان کشور بین ایالات جالیسکو و وراکروز زندگی می کنند. حدود یک چهارم جمعیت در اطراف و در مکزیکو سیتی زندگی می کنند. شهرهای اصلی عبارتند از مکزیکو سیتی ، گوادالاجارا ، مونتری ، پوئبلا ، تولوکا د لرژ و تیژوانا. سطح تحصیلات در مکزیک بسیار پایین تر از حد متوسط ​​برای کشورهای عضو OECD است. تنها 37٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای تحصیلات دبیرستانی و 16٪ نیز به دانشگاه رفته اند. حدود 47٪ از جمعیت فعال ، کارمند ، 41.8٪ خود اشتغالی ، 6.7٪ کارگر بدون حقوق و 5.04٪ کارفرمای هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP 170756 پزو مکزیکی است. حقوق متوسط ​​سالانه حدود 115248 پزو است ، در حالی که میانگین حقوق یک کارمند تمام وقت 162154 پزو است. قدرت خرید مکزیکی ها حدود سی سال در حال کاهش است. از بین رفتن قدرت خرید بین سالهای 1987 و 2017 80٪ تخمین زده می شود. فقط قدرت خرید طبقه متوسط ​​بهبود یافته است. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم برای هر نفر تقریباً 267.986 پزو است. میزان مصرف در سال 2018 به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، با نرخ رشد بین 1 تا 2.4 درصد در هر سه ماه. نابرابری درآمد بالا است و شاخص جینی 43.4 است اما در سال های اخیر رو به کاهش است. سهم زنان در نیروی کار در پایین ترین سطح در کشورهای عضو OECD است. فاصله دستمزد بین دو جنس 16.7٪ است.
رفتار مصرف کننده
معیارهای خرید معمولاً کیفیت محصول ، کاربردی بودن (صرفه جویی در وقت) و قیمت هستند. خدمات مشتری به طور فزاینده ای اهمیت دارد. فروشگاه های خرده فروشی زیادی در مکزیک وجود دارد (کیوسک ، بازارهای روباز و تحت پوشش ، اماکن با مغازه ها ، مراکز خرید و سوپر مارکت ها.) بسته به منطقه جغرافیایی ، برخی از انواع تجارت بیشتر از سایرین حضور دارند. اعتماد مصرف کننده به لطف افتتاح رئیس جمهور جدید متعهد به سرعت بخشیدن به رشد ، برآورد خود را از اقتصاددانان در دسامبر 2018 فراتر برد. مکزیک یک کشور آمریکای لاتین با بیشترین تجارت الکترونیکی است و 85 درصد از مردم در سال گذشته حداقل یک محصول یا خدمات را در اینترنت خریداری می کنند. آمازون بزرگترین خرده فروش آنلاین ، پیش از Mercado Libre و Wal-Mart مکزیک است. مصرف کنندگان مکزیک ، به ویژه در پایتخت ، برای شرکتهای بین المللی بازتر هستند. مصرف کنندگان مکزیک جزو وفادارترین برندهای دنیا هستند. بسیاری به دنبال برقراری ارتباط با برند یا شرکت هستند. همچنین مکزیکی ها فوق العاده متصل به شبکه های اجتماعی هستند. آنها چهارمین کاربر (بعد از فیلیپین ، برزیل و آرژانتین) از نظر زمان صرف شده در شبکه ها بزرگترین کاربر هستند. ضریب نفوذ بسیار بالا است و در سال 2018 برای فیس بوک به 98٪ رسیده است. بیش از نیمی از افرادی که داده های شخصی را در یک شبکه اجتماعی یا حرفه ای ارائه داده اند نگران سوء استفاده احتمالی هستند.

از بین گرایش مصرف کنندگان در مکزیک ، محصولات و خدمات با صرفه جویی در زمان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال ، وعده های غذایی آماده شده است ، به طوری که 63 درصد از مکزیکی ها احساس می کنند که وقت کافی برای تهیه غذاهای معتبر خود را ندارند. تقاضا برای محصولات ارگانیک با میل به یک رژیم غذایی سالم تر در حال رشد است. به عنوان یک یادآوری ، مکزیک به عنوان دومین کشور چاق جهان شناخته می شود. محصولات ارگانیک همچنان گران هستند اما بازار 10 درصد در سال در حال رشد است. مصرف بیشتر محصولات طبیعی و مصنوعی در حال افزایش است. بازار دست دوم عمدتاً در بخش های اتومبیل ، مد و مبلمان ، اعم از آنلاین و یا فروشگاهی توسعه یافته است. اقتصاد مشارکتی تازه شروع به رشد می کند. شرکت های حمل و نقل جایگزین (Ecobici ، Smartbike ، Mibici و غیره) مانند بخش مسکن و کارپولینگ ایجاد می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در کره جنوبی


مشخصات مصرف کننده
جمعیت کره جنوبی خیلی سریع پیر می شود. میانگین سنی 42.3 سال است در حالی که 25٪ از جمعیت زیر 24 سال و تقریبا 30٪ بالای 55 سال سن دارند. جمعیت با رشد 0.44٪ در حال رشد است. خانوارهای خانگی به طور متوسط ​​2.53 نفر است. با 27٪ خانوارها افراد به تنهایی زندگی می کنند ، 26٪ خانوارهای دو نفره ، 22٪ خانوارهای 3 نفره ، 19٪ خانوارهای 4 نفره و 7٪ خانوارهای 5 نفر یا بیشتر دارند. نسبت جنسیت 1 مرد به 1 زن با 81٪ از جمعیت ساكن در مناطق شهری است. جمعیت در مناطق کوهستانی غیر کوهستانی متمرکز شده است: استان جیونگی در اطراف سئول پرجمعیت ترین است در حالی که استان گانگون کمترین متراکم است. شهرهای اصلی سئول ، بوسان ، اینچئون ، دائگو ، داژون و گوانگجو هستند. سطح تحصیلات بسیار بالاست. 87٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله تحصیلات متوسطه را به اتمام رسانده اند و رقم 45٪ برای آموزش عالی است. فعال ترین مشاغل در نیروی کار مربوط به مدیریت و حسابداری است ، سپس فروشندگان با کارکنان آشپزخانه و رستوران ها. سپس سرپرستان ، کارمندان اداری و کشاورزان بیایند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP 33.2218558 كره جنوبی در سال 2018 بدست آمده است. متوسط ​​درآمد سالانه در كره جنوبی 33600،000 برنده است. قدرت خرید در حال افزایش است و میزان مصرف در سال 2018 پیروی می کند. در Q3 2018 0.76٪ افزایش یافته است. درآمد سررسید یکبار مصرف سالانه تعدیل شده 24348659 برنده است. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی 316/0 و پایدار برآورد شده است ، اما نابرابری جنسیتی در بین کشورهای عضو OECD بالاترین است. زنان شاغل در کره جنوبی تنها 63٪ از درآمد مردان را بدست می آورند. علاوه بر این ، بالاترین دستمزدها در سئول (به طور متوسط ​​37810،000 برنده) و افراد بالای 65 سال بیشترین آسیب را در فقر دارند.
رفتار مصرف کننده
مصرف کننده BehaviourSouth کره یک جامعه مصرف کننده است. خریدها نه تنها نیازهای اولیه بلکه به دلایل تصویر و وضعیت نیز ارائه می دهند. رکود اقتصادی و سطح بالای بدهی برخی از کره ای ها را وادار کرده است که به هزینه های خود توجه کنند ، حتی اگر کالاهای لوکس هنوز هم مرسوم هستند. محصولاتی که بیشترین مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند ، مارک های موفقی هستند که جزئیات در آن قابل مشاهده است. از مصرف برای بیان استفاده می شود. به طور کلی ، خریدها در فروشگاههای بزرگ ، مراکز خرید و همچنین در فروشگاههای جدید (به عنوان مثال: خرده فروشان مواد غذایی) انجام می شود. خرید آنلاین بسیار دموکراتیک است. استفاده از اینترنت همچنین امکان جستجو در مورد محصول را قبل از انتخاب آن در فروشگاه امکان پذیر می کند. در حالی که خرید محصولات خارجی در حال افزایش است ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به محصولات داخلی جذب نمی شوند.
به طور کلی ، مصرف کنندگان کره ای وفادار به مارک نیستند. فقط 1/5 کاملاً وفادار هستند. دلایلی که باعث می شود مصرف کنندگان به سمت مارک های دیگر بروند ، بهترین قیمت و استفاده بهتر است. کره ای ها بسیار در ارتباط هستند. شبکه های اجتماعی برای اکتشاف ، بررسی محصولات و خرید استفاده می شود. آنفلوانزها و آزمایش کنندگان محصولات شناخته شده در تصمیم گیری مصرف کننده تأثیرگذار هستند.

کره جنوبی ها تمایل دارند رفتار مصرف خود را تغییر دهند. کره ای ها به طور فزاینده به دنبال اوقات فراغت هستند. مصرف مناسب با محیط زیست هنوز کاملاً گسترده نیست ، حتی اگر در حال توسعه باشد. تنها 27 درصد کره ای ها از شرکت هایی خریداری می کنند که نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد سیاست زیست محیطی دارند. نگرانی های مربوط به محیط زیست در بین جوانان کمی قوی تر است. در کره جنوبی یک بازار دست دوم وجود دارد که خصوصاً با بازارهای کک و مبادلات اینترنتی در حال توسعه است. اقتصاد مشارکتی در کره جنوبی وجود دارد و در حال رشد است.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در مجارستان


مشخصات مصرف کننده
با جمعیت 9.8 میلیون نفری در سال 2018 (0.2٪ در سال کاهش می یابد) از مجارستان تراکم نسبتاً بالایی از جمعیت 105.12 نفر در کیلومتر مربع برخوردار است. میزان زاد و ولد 9/40 در هزار و نرخ باروری در هر زن 1.49 کودک است. جمعیت با سن متوسط ​​برای زنان 1/44 سال و برای مردان 39.9 سال است. گروه سنی 65 به علاوه ، 18.24 درصد و گروه سنی 15-64 سال 66/96 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند.

فروشگاه های تخفیف خارجی (لیدل ، الدی ، تسکو) با هزینه های مشاغل خانوادگی کوچک ، تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند. در مجارستان ، 83٪ از افراد 25-64 ساله دارای مدرک دبیرستان یا مدرک معادل آن هستند ، بالاتر از میانگین OECD 74٪. در حدود 85٪ از مردان ، در مقایسه با 82٪ از زنان دارای چنین درجه ای هستند. از نظر اشتغال ، حدود 67٪ از افراد 15-64 ساله مشغول به کار با حقوق هستند ، سطح قابل مقایسه با متوسط ​​نرخ اشتغال OECD. طبق نظرسنجی ها ، بیشتر جوانان در رشته های حقوقی ، مدیریت تجاری و مهندسی فعالیت می کنند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه مجارستان در سال 2017 15 دلار ، 647.85 دلار بود. رشد واقعی دستمزد در 5 سال گذشته بدون وقفه مانده است. تحلیلگران انتظار دارند که رشد دستمزدها ادامه یابد و منجر به افزایش قدرت خرید شود. توزیع دستمزدها و قدرت خرید در کشور بسیار نامتوازن است. ثروتمندترین مناطق به شدت در حوالی پایتخت و مرز اتریش متمرکز شده اند. براساس گزارش بانک جهانی ، تولید ناخالص داخلی سرانه هنگام برابری قدرت خرید 28107.89 دلار در سال 2017 بود.

یک مطالعه جدید CSO نشان می دهد که ساکنان مجارستان به طور متوسط ​​11 دلار در روز در فروشگاه های خرده فروشی در سال 2017 هزینه می کردند. بیشترین میزان (14 دلار در روز) توسط ساکنان بوداپست و اطراف آن هزینه شده است. کمترین هزینه (8 دلار در روز) در شمال شرقی مجارستان ثبت شده است. در یک تحقیق که توسط تحقیقات بازار Gfk انجام شده ، میزان خرید سرانه ساکنان بوداپست 123.3 درصد از میانگین مجارستان است ، در حالی که جمعیت شمال شرقی مجارستان تنها 77.4 درصد است. متوسط ​​قدرت خرید در مجارستان 44.5٪ از میانگین اتحادیه اروپا است. براساس آخرین اطلاعات موجود از سوی بانک جهانی ، شاخص جینی که نابرابری را در کشورها اندازه گیری می کند ، در سال 2015 به 30.4 رسید. براساس OECD ، متوسط ​​درآمد سررسید خالص تعدیل شده سرانه خانوارها در هر سال 16821 دلار آمریکا است که کمتر از میانگین OECD 30563 دلار آمریکا است.

با توجه به شاخص برابری جنسیتی در سال 2017 ، مجارستان 50.8 از 100 ، 1.3 امتیاز بالاتر از سال 2005 ، اما حدود 15 امتیاز پایین تر از میانگین EU-28 کسب کرده است. مجارستان در بین 27 کشور از 27 کشور عضو در رتبه 27 است. از سال 2005 ، این دو کشور کاهش یافته است. نمرات مجارستان از میانگین 28 کشور عضو اتحادیه اروپا در همه مناطق پایین تر است.
رفتار مصرف کننده
با افزایش جمعیت شهری ، مصرف کنندگان مجارستانی ابراز علاقه روزافزون به غذاهای راحت با کیفیت می کنند. این امر در ابتدا تقاضا برای محصولات غذایی سریع و فرآوری شده را برانگیخت ، اما آگاهی از مسائل بهداشتی نیز باعث ایجاد علاقه به سلامتی و غذاهای ارگانیک شد. تعداد خانوارهای یک نفره مانند جمعیت سالخورده رو به افزایش است که به نوبه خود باید تقاضا برای محصولات غیر ضروری و بخش های کوچکتر را تحریک کند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Randstad در سال 2015 ، مجارستان با استفاده از 75٪ از جمعیت ، پیش از آرژانتین و ایتالیا ، در استفاده از رسانه های اجتماعی پیشرو است. برنامه های رسانه های اجتماعی توسط اکثریت مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین بیشترین کاربرد را دارند: سه چهارم از 4.7 میلیون کاربر تلفن هوشمند حداقل یک بار در روز ، 8٪ در هر ساعت ، 54٪ بیشتر از یک بار در روز و 13٪ یک بار در روز. . بین مصرف کنندگان ساکن در شهرهای بزرگ (عمدتا بوداپست) و مناطق روستایی تفاوت چشمگیری وجود دارد ، زیرا غلظت مراکز خرید و مارک های مهم در مراکز شهری بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد. مصرف کنندگان مجارستانی تمایل دارند به طور فزاینده از خرید آنلاین طرفداری کنند. این بخش در سال 2017 گردش مالی 1.6 میلیارد یورو داشت که بیش از 5 درصد کل تجارت توزیع را تشکیل می داد. شاخص اعتماد مصرف کننده مجارستان همچنین در سه ماهه اول سال 2017 با 5 امتیاز از رکورد پیش از بحران (71 امتیاز ، با میانگین اروپایی 87 امتیاز) فراتر رفت. داده های Eurostat نشان می دهد که 26٪ از مجارستانی ها (16 تا 74 ساله) در 3 ماه گذشته اقدام به خرید آنلاین کرده اند (میانگین 28 عضو اتحادیه اروپا 48٪ است). خریداران آنلاین در مجارستان ، خریدهای خود را به فروشگاه های داخلی داخلی محدود نمی کنند و فروشگاه های آنلاین خارجی همچنان تعداد بیشتری بازدید کننده از مجارستان را جذب می کنند. در اینجا ، مصرف کنندگان تمایل به ترجیح مارک های خارجی دارند.

سیستم عامل های جدید کارپولینگ و مشارکتی مانند Blablacar ، Uber و Autosztunk اخیراً در مجارستان توسعه یافته اند و اغلب توسط جوانان مورد استفاده قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در کانادا


مشخصات مصرف کننده
میانگین سنی جمعیت کانادا نسبت به سال 2016 ، 40.6 سال است که 10.2 سال از 30 سال قبل بیشتر است. 54٪ از جمعیت بین 24 تا 65 سال سن دارند ، 29٪ افراد جوان و 17٪ افراد سالخورده هستند. تعداد خانوارها در حال افزایش است اما اندازه فردی آنها رو به کاهش است: تعداد خانواده های یک نفره بیشترین تعداد را دارند و پس از آن زوج های دارای فرزند به سر می برند. به طور متوسط ​​، در هر خانواده 2.4 کانادایی وجود دارد. زنان کمی بیشتر از مردان (4/50٪) از مردان هستند. 82 درصد از جمعیت شهری هستند و در جنوب کشور ، نزدیک به مرز با ایالات متحده ، متمرکز شده اند. حدود 20٪ از جمعیت کانادا اخیراً مهاجران هستند. سطح تحصیلات بسیار بالا است ، دو سوم جمعیت که تحصیلات پس از دوره متوسطه را پشت سر گذاشته اند. مشاغلی که بیشترین جمعیت را نمایندگی می کند مشاغل فروش و خدمات (24٪) ، مشاغل تجاری ، امور مالی و مدیریت (16٪) ، تجارت ، اپراتورهای حمل و نقل و تجهیزات و مشاغل مرتبط (14٪) است.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه در سال 2017 به 60.500 CPP CAD (یعنی تقریبا 46،705 دلار PPP) افزایش یافته است. در سال 2016 ، درآمد متوسط ​​پس از مالیات 57،000 CAD بود و عمدتاً از درآمد اشتغال (33300 CAD) تشکیل شده بود. در همان سال درآمد یکبار مصرف سرانه با افزایش کمی به بیش از 31700 دلار کانادا افزایش یافت. قدرت خرید در سال 2017 نسبت به سال گذشته پایدار بود. هزینه های مصرف کننده در سال 2018 اندکی افزایش یافته است. نابرابری درآمد همچنان چشمگیر است (شاخص جینی برای کانادا 0.32 ، 1 است که بالاترین سطح نابرابری را نشان می دهد). در سال 2014 ، زنان شاغل تمام وقت در سنین 25 تا 54 سال به طور متوسط ​​52.500 دلار کانادا بدست آوردند ، در حالی که مردان شاغل تمام وقت در همان سن متوسط ​​70.700 CAD درآمد داشتند. مشاغل مدیریتی بیشترین حقوق را دارند ، در حالی که ساخت و سازهای عمومی ، معاملات فروش و خدمات کمترین هزینه را دارند. بیشترین دستمزدها در استان های آلبرتا ، ساسکاچوان و انتاریو است ، در حالی که دستمزد در استان های جزیره پرنس ادوارد و نیوبرانزویک در سطح پایین تر است.
رفتار مصرف کننده
جمعیت کانادا از میزان مصرف انبوه بالا و متنوع برخوردار است (بیشتر مردم مقدار زیادی کالاها و خدمات غیر از برآوردن نیازهای اساسی مصرف می کنند). خریدها بیشتر در مراکز ، خرده فروشی ها و پارک های خرده فروشی انجام می شود. مراکز همسایگی دیگر محبوب نیستند. متوسط ​​خرید حدود CAD 55 است و پایدار است. اعتماد مصرف کننده زیاد است ، اما از اواسط سال 2018 که به تنش های تجاری با ایالات متحده مرتبط است ، اندکی کاهش یافته است. خرید آنلاین در حال افزایش است ، اما کانادایی ها تمایل به خرید ترکیبی را ترجیح می دهند (مرور آنلاین ، خرید در فروشگاه ، سفارش آنلاین ، فروشگاه وانت). محصولات توزیع شده در سراسر کشور عمدتا توسط مارک های بین المللی تولید می شوند. مهاجرت همچنان بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد ، خصوصاً در مورد محصولات غذایی ، و محصولات وارداتی جذاب به نظر می رسند. تقاضا برای محصولات محلی "ساخته شده در کانادا" یک روند مصرف است که هنوز در حال توسعه است. دولت برای تنظیم این روند نوپا مقررات متعددی وضع کرده است. علاوه بر این ، مصرف کنندگان وب سایت Made in Canada (https://madeinca.ca) را ایجاد کرده اند تا در حمایت از اقتصاد داخلی ، مارک های کانادایی را فهرست کنند.
حدود 40٪ از مصرف کنندگان خود را با نام تجاری خود وفادار می دانند و نیمی از مصرف کنندگان در صورت مناسب بودن قیمت مایل به خرید نام تجاری ناآشنا هستند. فقط 19٪ برای هر خرید یک مارک مشابه را خریداری می کنند. حدود 80٪ از مصرف کنندگان دوست دارند محصولات جدید را امتحان کنند ، خصوصاً اگر محصولی از یک مارک آشنا باشد. بازاریابی و رسانه های اجتماعی بر خریدهای مشتری ، به ویژه تبلیغات در فضای باز ، بررسی ها ، نظرات و بازخورد در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند. حدود نیمی از مصرف کنندگان از تلفن خود برای خرید استفاده می کنند. با این حال ، استفاده از بلوک های تبلیغاتی به ویژه در بین هزاره ها رو به افزایش است.
کانادایی ها به طور فزاینده نسبت به مصرف پایدار نگران هستند و خرید محصولات محلی ، اخلاقی یا ارگانیک رو به افزایش است ، به ویژه برای مواد غذایی و پوشاک. بازار دست دوم نیز در حال رشد است. اکثر کانادایی ها اطلاعاتی را در مورد آنچه می خرند جستجو می کنند و جذابیت فزاینده ای برای طبیعی ترین محصولات ممکن وجود دارد. سکوهای همکاری با افزایش محبوبیت برای اقامتگاهها (Airbnb) ، حمل و نقل (Uber) ، موسیقی ، جمع آوری کمک های مالی و غیره.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 


مشخصات مصرف کننده
جمعیت در پیری در اتریش پیری می کند و میانگین سنی 44.2 در سال 2018 از سال 1995 در حال افزایش است. نرخ رشد جمعیت 0.42٪ با 24.8٪ اتریشی ها زیر 24 سال و 33٪ از جمعیت بالای 55 سال سن دارند. خانواده های آنها به طور متوسط ​​2.2 نفر تشکیل شده است. خانوارهای یک نفره 37٪ از کل و 6/41٪ زوج های دارای فرزند یا بدون فرزند را تشکیل می دهند. نسبت جنسیت برای هر 100 زن 96 مرد است و 58.3٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند در حالی که وین شهر اصلی است. مناطق شمالی و شرقی پر جمعیت ترین جمعیت است. در کل 85٪ از بزرگسالان 25 تا 64 ساله تحصیلات متوسطه را به اتمام رسانده اند و 31٪ در همان سن تحصیلات عالی دارند. OECD سطح آموزش در اتریش را بسیار بالا تخمین می زند. حدود 69٪ از جمعیت فعال ، کارمندان دولت هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در اتریش 41 143 یورو است. متوسط ​​حقوق سالانه یک کارمند تمام وقت 42852 یورو است. قدرت خرید اتریش در بین بالاترین در اروپا است. در سال 2018 به دلیل کاهش مالیات برای خانوارهای دارای فرزند و رونق بازار کار ، این افزایش یافته و باید در سال 2019 نیز ادامه یابد. میزان درآمد یکبار مصرف سالانه تعدیل شده برای هر ساكن تقریباً 28،500 یورو است. طبق اعلام ING ، میزان مصرف آن باید در سال 2019 1.7 درصد افزایش یابد. شاخص جینی در میانگین اروپا و فاصله پرداخت بین زن و مرد در اتریش 20 درصد است. همچنین مهاجران احتمالاً دستمزد کمتری دارند و بیکار هستند. بالاترین دستمزدها در اتریش پائین و کمترین در کارینتیا (اختلاف 8٪).
رفتار مصرف کننده
مصرف کننده BehaviourAustria یک جامعه مصرف کننده محسوب می شود. قیمت یک عنصر مهم برای مصرف کنندگان و همچنین آگاهی و کیفیت برند است. برخی از مصرف کنندگان مایل هستند هزینه بیشتری برای محصول بهتر بپردازند. خریدها در انواع مختلفی از مکانها انجام می شود ، از فروشگاههای بزرگ و سوپر مارکت ها گرفته تا خرده فروشان کوچک. اعتماد مشتری به طور عمده در سال 2018 رنج می برد اما به نظر می رسد در اوایل سال 2019 ادامه داشته است. تجارت الکترونیک در کشور گسترده است و باید به رشد خود ادامه دهد. نزدیک به 5 میلیون خریدار آنلاین در کشور وجود دارد. مارک های شرکت های بین المللی مصرف می شوند اما محصولات محلی ترجیح می دهند.
وفاداری به برند بستگی به کیفیت محصولات فروخته شده و ارزش پول دارد. بیش از 60٪ اتریشی هایی که دسترسی به اینترنت دارند و در شبکه های اجتماعی فعال هستند و به لطف نظرات کاربران می توانند به کشف و یادگیری محصولات بپردازند. محافظت از داده ها برای اتریشی ها مهم است و یک غیر انتفاعی حتی علیه چندین بازیکن بزرگ (اپل ، آمازون ، نتفلیکس ، Spotify و غیره) نیز دعوی قضایی کرده است.

به دلیل آگاهی و پایداری زیست محیطی ، محصولات ارگانیک و محلی به طور فزاینده تقاضا می شوند. سهم محصولات ارگانیک در کل خریدها در بین بالاترین در اروپا است. محصولات تازه معمولاً نسبت به محصولات بسته بندی شده ترجیح می دهند. بازار دست دوم از طریق اینترنت و به ویژه در سایت های Willhaben ، Locanto و Bazar توسعه می یابد. استفاده از سیستم عاملهای مشترک مانند Uber یا Airbnb در حال رشد است اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی عقب مانده است.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در ایالات متحده امریکا


مشخصات مصرف کننده
میانگین سنی با وجود روند صعودی اندک از سال 2010 کم و بیش ثابت بوده است. در سال 2018 به 38.2 سال رسید. بیش از 31٪ از جمعیت زیر 24 سال و 29٪ بالای 55 سال سن دارند. نرخ رشد جمعیت 0.8٪ است. متوسط ​​زندگی یک خانوار 2.53 سال است که 28٪ از آنها خانوار به تنهایی زندگی می کنند ، 34.5٪ از افراد در دو و 15.2٪ از خانواده های 3 نفره زندگی می کنند. برای هر 100 زن حدود 97 مرد وجود دارد. حدود 82٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. پرجمعیت ترین مناطق در نیمه شرقی ایالات متحده آمریکا (دریاچه های بزرگ ، شمال شرقی ، شرق و جنوب شرقی) و در ایالت های غربی است. کم جمعیت ترین مناطق مناطق کوهستانی ، بیابان ها و جنگل های شمالی در شمال غربی شدید است. شهرهای اصلی نیویورک-نیوکارک ، لس آنجلس-لانگ بیچ-سانتا آنا ، شیکاگو ، هیوستون ، میامی ، واشنگتن دی سی هستند. سطح تحصیلات بالا است که 90٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله تحصیلات متوسطه را به اتمام رسانده اند و 28٪ در آموزش عالی ادامه می دهند. مشاغل اصلی مشاغل اداری و تجاری و پس از آن بهداشت ، مدیریت ، تجارت ، دارایی ، حمل و نقل و ساخت و ساز است.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در ایالات متحده 59 531 دلار در سال است. متوسط ​​حقوق بالا رفته و به 38 390 دلار رسیده است. قدرت خرید در سال 2018 به لطف افزایش تبلیغات و استفاده از اعتبار افزایش یافته است. درآمد یکبار مصرف تنظیم شده سرانه است
44،049 دلار میزان مصرف در سال 2018 افزایش یافته و در سه ماهه سوم سال 2018 1.26 درصد رشد داشته است. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمد از سال 2016 تثبیت شده است. در سال 2017 ، مردان به طور متوسط ​​44408 دلار در سال و زنان 31610 درآمد داشتند. دستمزدها در شرق کشور بیشتر است در حالی که جنوب کمترین دستمزدها را دارد. خانوارهای متولد آسیا بالاترین میزان دستمزد متوسط ​​را دارند ، پیش از جمعیت سفیدپوست غیر اسپانیایی ، جمعیت اسپانیایی و جمعیت آفریقایی آمریکایی.
رفتار مصرف کننده
ایالات متحده یک جامعه مصرفی بسیار پیشرفته است. در حالی که جمعیت نسبتاً بالایی از اعتماد به نفس در آینده دارد ، بحران مالی مصرف کنندگان را به سمت سوق دادن به سمت محصولات با قیمت پایین تر سوق داده است. جوانان بیشتر به تبلیغات و مقایسه قیمت توجه می کنند. محبوب ترین سوپر مارکت ها Walmart و Sam's Club هستند (بیش از یک پنجم سهم بازار) و پس از آن Kroger ، Albertsons ، Costco و غیره. آمریکایی ها معمولاً مایل به سفر به مراکز خرید عمده هستند. در یک سال متوسط ​​یک آمریکایی 7203 دلار خرج می کند ، که 85٪ آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه از اینترنت بازدید می کنند. این بازار 504 میلیارد دلار در سال 2018 شامل 10٪ کالاهای خریداری شده در آمازون را نشان می دهد. اعتماد مشتری در پایان سال 2018 کاهش یافته است. به طور کلی ، مصرف کنندگان برای شرکت ها و مارک های بین المللی باز هستند.
بیشتر آمریکایی ها به مارک های وفادار هستند اما مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک های دیگر برای دسترسی به محصولات ارزان قیمت هستند و 10٪ از مصرف کنندگان تمایل به امتحان کردن مارک های دیگر را در صورت پایین آمدن قیمت دارند. شبکه های اجتماعی تأثیر زیادی بر مصرف کنندگان می گذارد و 74٪ از کاربران شبکه های اجتماعی بر اساس بازخورد تصمیم گیری می کنند. به علاوه 45٪ بررسی ها ، مقاله ها ، نظرات و بازخورد تأثیرگذار در محصولات را می خوانید. حدود 71٪ از مصرف کنندگان نگران داده های بزرگ هستند و 34٪ به شرکتهای فناوری با توجه به داده های شخصی اعتماد ندارند.

از جمله گرایش مصرف کنندگان در "ساخته شده در آمریکا" ایالات متحده مسئله مهمی است. حدود 70٪ آمریکایی ها خرید محصولات آمریکایی را بسیار مهم می دانند. همچنین ، مصرف مسئول به طور فزاینده مشتریانی را جذب می کند که می خواهند محصولات پایدار ، شفاف و تمیز باشند. حدود 48٪ از مصرف کنندگان می گویند که می خواهند عادت خود را تغییر دهند تا تأثیر آنها بر محیط زیست کاهش یابد. جوانان حتی بیشتر از این موضوع نگران هستند و حاضرند مبلغ بیشتری بپردازند تا رد پای خود را کاهش دهند. بازار دست دوم بین سال های 2014 و 2019 با رشد 2٪ و خرید و فروش وب سایت ها چند برابر شده است. اقتصاد مشارکتی در ایالات متحده بویژه در شهرهای بزرگ توسعه یافته است.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در روسیه


مشخصات مصرف کننده
روسیه پیر شدن شدید جمعیت خود را تجربه می کند. سن متوسط ​​از 38 در سال 2010 به 38.8 در سال 2018 افزایش یافته در حالی که 26.6٪ از جمعیت زیر 24 سال و 29٪ بالای 55 سال سن دارند. جمعیت رو به کاهش است (نرخ رشد جمعیت در سال 2018 -0.11 درصد است). متوسط ​​خانوارها به طور متوسط ​​2.5 نفر ، 27٪ خانوارها را افرادی تشکیل می دهند که به تنهایی زندگی می کنند و 49٪ آنها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. با توجه به نسبت مردان به زنان ، از هر 100 زن 86 مرد وجود دارد در حالی که 74.4٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. این جمعیت در 1/5 غربی کشور متمرکز است که از دریای بالتیک ، جنوب دریای خزر و همچنین در شرق مرز با کازاختان گسترش می یابد. در جاهای دیگر سرزمینهای منزوی و کم جمعیت به ویژه در جنوب وجود دارد. OECD تخمین می زند که 54٪ بزرگسالان در سنین 25 تا 64 سال تحصیلات دانشگاهی دارند ، دومین بهترین نرخ در بین 35 کشور عضو OECD. از جمعیت فعال ، 23.8 درصد افراد حرفه ای ماهر ، 15.3 درصد در فروش و خدمات مشغول به کار هستند ، 13 درصد کارگران ماهر ، 13 درصد صنعتگران و سازندگان ، 12.6 درصد اپراتورها و مونتاژ دستگاه ها ، 8.7 درصد شغل واسطه ای ، 7 درصد مدیران هستند. 3.4٪ كشاورز و 3.1٪ منشی هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی PPP در روسیه 721.936 روبل (10،743 دلار) است. متوسط ​​حقوق سالانه 440 952 روبل تخمین زده می شود. افزایش مالیات بر ارزش افزوده قدرت خرید روس ها را کاهش داده است. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم 1،090،215 روبل تخمین زده می شود ، پایین تر از میانگین OECD ، و میانگین آن تا حد زیادی ناشی از درآمد یکبار مصرف غنی ثروتمندان است. برای چندین سال ، روسیه در ژانویه کاهش خالص مصرف را تجربه کرده است ، که مجدداً در 3 ربع بعدی افزایش می یابد. این اتفاقی است که در سال 2018 افتاد (کاهش 9.22٪ در سه ماهه اول ، 3.98٪ و 7.27٪ افزایش در سه ماهه دوم و سوم و این افزایش در Q4 ادامه داشت). نابرابری درآمد زیاد است ، شاخص جینی 37.7 اما رو به کاهش است. در پایان سال 2015 ، یک مرد به طور متوسط ​​38.600 روبل در ماه درآمد داشت در حالی که یک زن 28000 قلوه سنگ کسب می کرد. جمهوری های داغستان ، کاباردینو-بالکریا ، چچن ، کلمبیا و کراچایو-چرکزیا مناطقی هستند که کمترین دستمزد را دارند ، در حالی که مناطقی که بیشترین دستمزد آنها را شامل می شود یامالو-ننتس ، چوکوکا ، مسکو ، ننت و مگادان است.
رفتار مصرف کننده
در روسیه به طور فزاینده ای تبدیل به یک جامعه مصرف کننده می شود. عوامل اصلی خرید عبارتند از برند ، کیفیت و طول عمر محصول. قیمت اغلب تعیین کننده ثانویه است اگرچه مورد توجه قرار می گیرد. حدود 3/4 از روسها علاقه مند هستند محصولات جدیدی را با 25٪ خریدهای انجام شده برای نیاز فوری امتحان کنند. تبلیغات معمولاً مصرف کنندگان روسی را با 57٪ از جمعیت بازدید می کند که از چندین رسانه بازدید می کنند تا بهترین معاملات را انجام دهند. فروشگاه های سنتی (فروشگاه های مارک ، سوپر مارکت ها ، توزیع کنندگان ، فروشندگان مستقیم و غیره) جایی هستند که بیشترین خریدها با غلظت 68٪ انجام می شود. حدود 55٪ از روسها نسبت به آینده خود ، زیر سطح سال 2013 (70٪) خوشبین هستند. تجارت الکترونیکی هنوز در روسیه خیلی توسعه نیافته است و سهم بازار 3٪ است. در حال حاضر بازار سایت فروش غالب ندارد. با این حال پیش بینی می شود که این بازار در سالهای آینده به لطف رشد فزاینده نفوذ اینترنت رشد کند. حدود 49٪ از مصرف کنندگان محصولات خارجی را نسبت به محصولات محلی ترجیح می دهند ، با این حال کالاهایی که در روسیه تولید می شود بیشتر و بیشتر را جذب می کند.
مصرف کنندگان روسی عموماً به مارک های وفادار هستند و غالباً کالاهایی را که خریداری می کنند قبل از مراجعه به فروشگاه می دانند. تنها 17٪ از مصرف کنندگان مایل به تغییر مارک ها با قیمت پایین تر هستند. اعتماد به شرکت ها عامل اصلی وفاداری است. میزان نفوذ شبکه های اجتماعی 47٪ است که شبکه های اصلی آن یوتیوب ، Vkontakte و Odnoklassniki هستند. جوانان برای تبلیغات شبکه ای بازتر از بزرگان خود هستند. تلویزیون همچنین وسیله مؤثر ارتباطی است.
روند اصلی در حال ظهور مصرف محصولات سالم تر است. نیمی از جمعیت حاضر به پرداخت هزینه بیشتری برای محصولاتی هستند که سلامتی و کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد ، مانند محصولات تازه ، میوه و سبزیجات ، آموزش ، دارو یا مسافرت. بازار ارگانیک نیز در حال رشد است ، اما تنها با 3٪ از مردم به طور مرتب محصولات ارگانیک خریداری می کنند. بازار دست دوم به اندازه اروپا توسعه نیافته است و فقط توسط بخشهای خاصی از جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد. اقتصاد مشارکتی در سال 2018 به 511 میلیارد روبل رسید که 30٪ بیشتر از سال گذشته است. بیشتر مبادلات موجود در سکوهای مشارکتی مربوط به کالاهایی است که بین افراد و اشتراک خودرو (معاملاتی) معامله می شود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در فنلاند


مشخصات مصرف کننده
جمعیت فنلاند در حال پیر شدن است. سن متوسط ​​6/42 سال است. نرخ رشد جمعیت 0.33٪ با 27.6٪ جمعیت زیر 24 سال و 34.7٪ جمعیت بالای 55 سال است. به طور متوسط ​​، در هر خانواده 2.1 نفر وجود دارد و 3/41 درصد آنها تنها زندگی می کنند و 50 درصد آنها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت زن و مرد به ازای هر 100 زن 97 مرد است. تخمین زده می شود که 4/85 درصد از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. اکثریت جمعیت در جنوب زندگی می کنند ، در حالی که جمعیت در شمال پراکنده تر است. شهر اصلی هلسینکی است و 1.279 میلیون نفر جمعیت دارند. سطح تحصیلات در فنلاند نسبتاً بالا است ، 58٪ از بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 42٪ در دانشگاه شرکت کرده اند. در جمع فعال ، 9/24 درصد افراد حرفه ای ، 19 درصد تکنسین ، 19 درصد کارمند صنفی یا خدماتی ، 10/6 درصد صنایع دستی و کار دستی ، 7/3 درصد متصدی دستگاه و مونتاژ ، 6.1 در حرفه واسطه ، 8/5 درصد منشی هستند. 3.4٪ مدیر ، 3.2٪ كشاورزی و 0.3٪ در ارتش هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP حدود 39،761 یورو است. دستمزدها در سال 2018 با 4.6٪ و متوسط ​​حقوق سالانه 37 044 یورو افزایش یافته است. قدرت خرید در سال 2018 2.4٪ افزایش یافته است و پیش بینی می شود در سال 2019 به لطف دستمزدهای بالاتر 1.9٪ افزایش یابد. پیش بینی می شود در سال 2020 به دلیل افزایش مشارکت های اجتماعی 1.3 درصد افزایش یابد. درآمد یکبار مصرف سالانه تعدیل شده برای هر نفر حدود 20،300 یورو است. میزان مصرف در سال 2018 علی رغم کاهش در سه ماهه سوم 15/0٪ افزایش (0.29٪ + و 81/0٪ +). شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی 26.8 ، سطح پایین در بین کشورهای اروپایی است و چندین سال رو به کاهش است. در سال 2017 ، مردان به طور متوسط ​​39.984 یورو پرداخت می شدند در حالی که به زنان 33،252 یورو پرداخت می شد.
رفتار مصرف کننده
فنلاند یک جامعه مصرف کننده است که تعیین کننده اصلی خرید آن کیفیت است. امنیت ، منشأ محصول ، تصویر برند از دیگر عوامل مهم است. رعایت استانداردهای اروپایی تضمین کیفیت محسوب می شود و مکان های خرید ممکن است متفاوت باشد. مصرف کنندگان برای خرید سریع به اینترنت می روند. محبوبیت مراکز خرید رو به رشد است (387 میلیون بازدید کننده در سال) و فروشگاه های تخصصی هنوز هم مورد توجه قرار می گیرند. قیمت ها در فنلاند زیاد است ، میانگین سبد یک فنلاندی بالاتر از سایر مناطق اروپا است. اعتماد مصرف کننده زیاد است ، اما بین ماه های مه و دسامبر سال 2018 کاهش یافته اما در ژانویه 2019 ادامه داشته است. خرید اینترنتی آنلاین 7 تا 10٪ از کل خریدهای خرده فروشی را تشکیل می دهد. این بخش به رشد خود ادامه می دهد (در سال 2017 + 8٪). مصرف کنندگان فنلاندی معمولاً از نظر فناوری ، چه برای خرید از طریق رایانه ، رایانه لوحی و چه از طریق تلفن هوشمند راحت هستند. اینترنت همچنین می تواند اطلاعات مربوط به محصول را جستجو کرده و آن را مقایسه کند. فنلاندی ها به طور کلی از محصولات داخلی حمایت می کنند ، اما مارک های بین المللی نیز سهم بازار رو به رشدی را جذب می کنند. با این حال ، محصولات خارجی عمدتاً هنگام هدف قرار دادن یک بخش خاص خریداری می شوند.

برای حفظ مصرف کنندگان فنلاندی ، اغلب لازم است روی خدمات به مشتری و تجربه خرید تمرکز کنید. حدود 60٪ از جمعیت در سال 2018 در شبکه های اجتماعی فعال هستند. با این حال ، 22٪ در یک نظرسنجی گفتند که آنها به طور داوطلبانه زمان صرف شده در شبکه ها را کاهش داده اند. حتی اگر دسترسی به اطلاعات و نظرات کاربران بر مصرف تأثیر بگذارد ، اینها اصلی ترین عامل توضیح کتیبه های سایتهای شبکه های اجتماعی نیست. حفاظت از داده ها مسئله مهمی برای جمعیت است و دسترسی و محافظت از داده ها مورد نظر است.

روندهای نوظهور مصرف کننده در فنلاند مربوط به حفاظت از محیط زیست یا ارزشهای مترقی است. در واقع ، یک مطالعه از گروه NPD اظهار داشت که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به سمت شیوه های غیر جنسیتی حرکت می کنند. علاوه بر این ، یک مطالعه K Group نشان می دهد که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر به غذاهای با کیفیت و زیست محیطی علاقه مند هستند. مصرف وعده های غذایی آماده برای سلامتی در حال افزایش است. محصولاتی که ساده ، کاربردی ، با حداقل بسته بندی و با احترام به محیط زیست هستند به طور فزاینده ای مصرف می شوند. فروش محصولات ارگانیک در سال 2017 13٪ افزایش یافته است. همواره با یک روش احترام به مصرف مرتبط است ، اقتصاد مدور در کشور توسعه یافته است. بازار دست دوم به لطف فروشگاه ها بلکه اینترنت نیز در حال رشد است. اقتصاد تقسیم (Airbnb و غیره) به ویژه در هلسینکی در بخش حمل و نقل ، مسکن و مواد غذایی در حال توسعه است.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در اوکراین

مشخصات مصرف کننده
کل جمعیت اوکراین 42386403 است ، به استثنای جمهوری خودمختار کریمه و سواستوپل ، که در سال 2014 توسط روسیه ضمیمه شده اند - کل جمعیت از جمله این سرزمین ها 44727.1181 است. نرخ رشد جمعیت 0.04٪ (تخمین سال 2018) است. در هر زن 0.86 مرد (زن 2017) وجود دارد. بازآفرینی گروههای قومی به شرح زیر است: اوکراین 77.8 درصد ، روسی 17.3 درصد ، بلاروسی 0.6٪ ، مولداوی 0.5٪ ، کریمه تاتار 0.5٪ ، بلغاری 0.4٪ ، مجارستان 0.3٪ ، رومانیایی 0.3٪ ، لهستانی 0.3٪ ، یهودی 0.2٪ ، دیگر 1.8 ((ارزش 2001).

4/69٪ از مردم در مناطق شهری زندگی می کنند. نرخ شهرنشینی -33/0 است. (2015-20-20). متراکم ترین شهرک ها در مناطق شرقی (Donbas) و غربی است. غلظت های قابل توجه در مناطق مهم شهری از کیف ، خارکوف (2،957 میلیون) ، دونتسک (919،000) ، دنیپروپتروسسک (960،000) و اودسا (1.01 میلیون) (2018). افراد بین 0 تا 14 سال 15/15٪ از جمعیت ، افراد 15 تا 24 سال را 9.57٪ ، افراد 25 تا 54 سال برای 44.03٪ جمعیت ، افراد 55 تا 64 سال را برای 13.96٪ از جمعیت و افراد بالای 65 سال نماینده 16.49٪ از جمعیت (تخمین سال 2018) هستند. میانگین سنی 40.8 سال (تخمین سال 2018) است. متوسط ​​خانوار در سال 2017 2.5 نفر بوده است ، 28٪ از خانوارها فقط 1 نفر ، 18٪ 4 یا 5 نفر و 3٪ 6 نفر یا بیشتر را به خود اختصاص داده اند.

با وجود این واقعیت که دولت 6 درصد تولید ناخالص داخلی را صرف آموزش و پرورش - یکی از بالاترین میزان هزینه های عمومی برای آموزش در جهان می کند - مدارس اوکراین اغلب فاقد امکانات کافی ، تجهیزات مدرن یا کتاب های درسی با کیفیت هستند که گزارش سال 2018 بانک جهانی می گوید. بعضی اوقات ممکن است مدارس روستایی فاقد سرویس بهداشتی داخلی باشند و از کلاسهای قدیمی منسوخ خود صحبت نکنند.
براساس همین گزارش ، پرداخت غیر رسمی در آموزش و پرورش متداول است. این یک راز نیست که بسیاری از مدارس برای ترمیم کلاس و گل یا هدیه برای معلمان از والدین پول جمع می کنند. برخی والدین نیز برای پذیرش فرزندانشان در مدرسه ، برای نمرات بهتر و یا برای تدریس اجباری ، رشوه می پردازند. این شیوه ها بر درک دانش آموزان از رقابت منصفانه و نیاز به مطالعه تأثیر منفی می گذارد.
علاوه بر این ، وضعیت اجتماعی پایین حرفه تدریس و حتی حقوق پایین ، حتی مردان و زنان زحمتکش را تحریف می کند. فقدان فرصت برای رشد شخصی و شغلی باعث ایجاد خلاقیت ، پویایی و در نهایت ایجاد انگیزه می شود.

براساس گزارشی از خدمات آماری دولتی در اوکراین از سال 2014 ، در بین جمعیت فعال اقتصادی ، 52.0 درصد تحصیلات عالی را به اتمام رسانده و 26.5 درصد دارای آموزش حرفه ای هستند ، در حالی که برای غیرفعال اقتصادی شاخص های مربوطه برابر با 31.7 درصد و 18.1 درصد در اوکراین زنان نسبت به مردان بسیار تحصیل کرده اند. در بین زنان ، نسبت کسانی که تحصیلات عالی را پشت سر گذاشته اند در مقایسه با 38.3 درصد از مردان ، برابر با 8/49 درصد است. در بین مردان ، در مقایسه با زنان ، نسبت افرادی که تحصیلات حرفه ای را پشت سر گذاشته اند ، بیشتر است - در مقایسه با 5/17 درصد ، در مقایسه با 5/17 درصد 29.8 درصد. 5.8٪ از نيروي كار در بخش كشاورزي ، 5/26٪ در صنعت و 67.8٪ خدمات (2014) كار مي كنند.

قدرت خرید
سرانه تولید ناخالص داخلی در اوکراین آخرین بار در سال 2017 با 7،894.39 دلار در سال 2017 ثبت شد ، هنگامی که با برابری قدرت خرید (PPP) تعدیل شد. تولید ناخالص داخلی سرانه ، در اوکراین ، هنگامی که توسط PPP تنظیم می شود ، معادل 44 درصد از میانگین جهان است. تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در اوکراین از سال 1990 تا 2017 به طور متوسط ​​7،056.17 دلار به دست آورد ، و در سال 1990 به 10463.96 دلار رسید و به رکورد کم 4،451.55 دلار در سال 1998 رسید.

دستمزدها در اوکراین به 9،161 UAH / ماه در ماه نوامبر از 9218 UAH / ماه در اکتبر 2018 کاهش یافته است. دستمزدها در اوکراین به طور متوسط ​​2،124.17 UAH / ماه از سال 1996 تا 2018 کاهش یافته است ، و از اواخر ماه اکتبر سال 2018 به 9.28 UAH / ماه رسیده و کمترین رکورد 115 UAH / ماه ژانویه 1996.
به گفته تحلیلگران Kantar TNS CMeter ، در سال 2018 میلادی به طور متوسط ​​اوکراین به طور ماهانه 240 دلار خرج می کرد که 20٪ بیشتر از سال گذشته است. خوشه كسانی كه فقط برای تغذیه كافی پول دارند ، 22 درصد كاهش یافته است ، در حالی كه هزینه های اعلام شده برای آب و برق 8 درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این ، شاخص اطمینان مصرف کننده Nielsen به رشد خود ادامه داد و در سه ماهه سوم سال 2018 به 64 امتیاز رسید (+2 امتیاز در مقایسه با سه ماهه دوم).
داده درآمد یکبار مصرف خانگی اوکراین در ژوئن 2018 با 557،780.000 UAH گزارش شد. این رکورد نشان دهنده افزایش از تعداد قبلی 481.577.000 UAH در ماه مارس 2018 است.

شاخص جینی در سال 2015 در 25.5 و در 2009 در 28.2 در سال 2009 ، اوکراین در رتبه 151 در سراسر جهان قرار داشت. طبق اعلام سازمان ملل ، با وجود برابری جنسیتی موجود و چارچوبهای توانمندسازی زنان ، اوکراین هنوز هم با چالش هایی در رابطه با بهره‌مندی از فرصتها و حقوق برابر زنان به طور کلی و افرادی که به ویژه به تبعیض روبرو هستند ، روبرو است. علل اصلی را می توان در نگرش ها و کلیشه های پدرسالارانه ، بلکه در شکاف های سیستمی عمیق ریشه دار مشاهده کرد که به آنها پرداخته نشده است. اینها حاکمیت ضعیف قانون ، ظرفیت پایین سازوکارهای نهادی برای برابری جنسیتی و عدم اراده سیاسی است. برخی از نمونه های نابرابری جنسیتی سیستمی در اوکراین شامل میزان کم مشارکت زنان اوکراینی در فرایندهای سیاسی و مدنی ، به ویژه در سمت های بالاتر ، فرهنگ مردسالاری و کلیشه های عمیق جنسیتی ، خشونت گسترده جنسیتی و غیره است.

رفتار مصرف کننده
قیمت مهمترین عامل برای مصرف کنندگان اوکراین است. علاوه بر این ، آنها به شدت جذب محصولات غربی می شوند ، که از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات ملی برخوردار هستند و اغلب در کشور های دلپذیر دستیابی به آنها دشوار است. کیفیت خدمات پس از فروش معیاری است که می تواند یک شرکت خارجی را از هم جدا کند ، با توجه به اینکه مغازه ها به ندرت کالاهای معیوب را تبادل می کنند. به همین دلیل ، مصرف کنندگان از این جنبه فروش در کشور تصویر ضعیفی دارند. طبق مطالعه ای که در مجله مطالعات اقتصادی بالتیک منتشر شده است ، "در صورت دخالت زیاد مصرف کننده در فرایند خرید ،" رفتارهای بسیار منطقی ، محتاطانه و نمایشی "مشاهده می شود. "رفتار منطقی با اعتماد به نفس ، راحت و سازگار" در صورت درگیری كم مشاهده می شود.

طبق گزارش Euromonitor International ، اعتماد به نفس پایین مصرف کننده روی عادات خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد. در سال 2018 ، اوکراینی ها به دلیل مسائل مربوط به اعتماد ، هنوز تمایلی به خرید فروشگاه های مواد غذایی آنلاین نداشتند. بسیاری از مصرف کنندگان می ترسیدند در صورت سفارش آنلاین کالاهایی با کیفیت پایین تر دریافت کنند. مصرف کنندگان جوان رشد قابل توجهی در خرده فروشی اینترنتی و بزرگسالان جوان در خرید آنلاین دارند. خرده‌فروشی اینترنت موبایل رشد دو رقمی چشمگیر را در سال 2018 نشان داد ، در حالی که روند طولانی مدت انتقال به استفاده از اینترنت "تلفن همراه اول" در بین جمعیت را ادامه داد. توسعه زیرساخت های اینترنت تلفن همراه در اوکراین ، ناشی از گسترش پوشش شبکه 3G / LTE در سراسر کشور ، یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در این کانال بود.

تبلیغات تبلیغاتی بصورت محلی تولید شده روشی مؤثر برای اطلاع رسانی به اوکراینی ها درباره محصولات جدید است. ذکر نام توزیع کننده اوکراینی یا روسی و آدرس محلی روی بسته بندی اصلی باعث افزایش اعتماد به نفس مصرف کننده می شود. خرید دست دوم نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی خون حیات هر راه اندازی است - بدون آن ، شرکت مطمئناً در حال غرق شدن خواهد بود. بنابراین ، برای کارآفرینانی که به دنبال افزایش بهره وری خود با ترفندهای ساده هستند ، من برای یافتن پاسخ ها اقدام کردم.

من اخیراً از برخی از باهوش ترین و با تجربه ترین افراد بازاریابی که می شناسم بخاطر هک بازاریابی شماره یک آنها خواستم. در حالی که همه راه حل های بسیار مؤثری ارائه می دادند ، من از اینکه چگونه برخی از آنها ساده بودند ، شگفت زده شدم.

در اینجا لیستی متشکل از ده نفر برتر ، طبقه بندی شده توسط کارشناسان بازاریابی است.

رسانه های اجتماعی
1. پست های خود را تقویت کنید. وی ادامه داد: "به رسانه های اجتماعی خود لطفی بخشید. مشاغل پیدا کردن پیام خود را بیشتر و دشوار می کنند. طبق آخرین تخمین ها ، فیس بوک فقط 6 درصد از محتوای یک مشاغل را به طرفداران خود نشان می دهد. بنابراین به محتوای خود پرداخت کنید. اگر بیش از 100 لایک در صفحه خود دارید ، دکمه "تقویت" در انتهای هر پست ظاهر می شود. از آن استفاده کنید. برای کمتر از 30 دلار ، می توانید پیام خود را به هزاران کاربر منحصر به فرد ارسال کنید. "


2. داده ها را بارگیری کرده و سریع انجام دهید. "تبلیغات فیس بوک می تواند ارزانترین CPM را در بازاریابی آنلاین با امکان آزمایش راندمان آگهی در زمان واقعی تحویل دهد. از ابزار" تکراری "ویرایشگر برق برای ایجاد صدها تبلیغات و تغییر یک عنصر در هر تبلیغ استفاده کنید. شما به سرعت خواهید دید که چه کارهایی انجام می شود و چه کارهایی بدون شکستن بانک نیست. روی مواردی که کار می کنند ، دو برابر شوید و آنهایی که کار نمی کنند را بکشید. "

 

3. بازتوییت کنید و "درمورد شرکت خود قرار نگیرید. فقط با شرکت های دیگر ، مشتریان و رهبران فکر خود در بازار ارتباط برقرار کنید. توییتهای خود را بازنویسی کنید و افکار خود را اضافه کنید. به توییتهایی که به شما رهنمون نمی شوند پاسخ دهید. به آنها فکر کنید. پیروان راه خود را آغاز خواهند کرد. "

تبلیغات
4. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را کاوش کنید. Google وقتی تبلیغ تبلیغات با هر کلیک می کند ، تنها نمایش در شهر نیست.

"Google بیشترین حجم را در اختیار شبکه تبلیغاتی خود قرار می دهد. اما آنها از تنها گزینه دور هستند. بینگ نتایج خوبی را برای مشاغل نسل بومر کودک فراهم می کند. همچنین می توانید برای فرصت های دیگر به شبکه های شریک جستجوی Google مراجعه کنید. ROI "

5. یک تبلیغ در هر کلمه کلیدی. "اگر شما یک کمپین را با ده کلید واژه انجام می دهید و فقط یک تبلیغ دارید ، پس می خواهید پول را دور بزنید. گروه های تبلیغاتی خاصی ایجاد کنید که کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند. سپس دو یا سه تبلیغ را برای آن یک کلمه کلیدی ایجاد کنید. ببینید کدام آگهی کار می کند بهترین ، پس با آن اجرا کن. "
-Scott Cohen ، مدیر عامل شرکت 180Fusion
روابط عمومی
6. لاف نکنید ، ارزش واقعی بدهید. "بزرگترین راز در رسانه ها و روابط عمومی در حال حاضر این است که مطبوعات (و مشتریان بالقوه شما) بیشتر به اطلاعات ارزش افزوده علاقه مند هستند که به آنها کمک می کند تا در یک منطقه معین موفق شوند - نه در شنیدن اطلاعات تبلیغاتی از طرف شما. با فکر کردن ابتدا نیازهای خوانندگان شما - نه منافع شخصی شما - شما را به سمت تحمل مشاغل و تعامل مخاطبان فراتر از رویاهای خود دریافت خواهید کرد. "

7. یک جمله "این یک نکته برجسته است که کاملاً واضح است ، اما اغلب توسط کارآفرینان کاملاً نادیده گرفته می شود: شما باید بتوانید استارتاپ خود را با یک جمله توضیح دهید. این همان است. هیچ استثنائی وجود ندارد."
سئو

8. ذکرهای رقبا را کمرنگ کنید. "Google Alert را برای نام های تجاری رقبای خود ایجاد کنید. بدانید که در کجا گفته می شود و در چه زمینه ای است. سپس ، ببینید آیا در کنار آنها فرصت هایی وجود دارد که ذکر شود. بارها روزنامه نگاران و سردبیران در مورد یک مارک می نویسند و باز هستند. برای داشتن مارک مشابه برای برابری. "

بازاریابی ایمیلی
9- موضوعات خود را اصلاح کنید. "با كاهش خطوط موضوع خود به يك كلمه ، فقط يك سريع درآمد در بازاريابي الكترونيك بدست آوريد. آن كلمه را با دقت انتخاب كنيد. اين بايد باعث تحريك كننده مقاومت ناپذيري شود ، در عين حال متناسب با پيام شما باشد. با كلم درست ، نرخ بازي شما بالا مي رود. تست کنید تا واقعاً در آن شماره گیری کنید. "

تبلیغات در فضای باز
10. بیرون از جعبه فکر کنید. "هنگام کار با بودجه و با تبلیغ کنندگان ، خلاق شوید. یک مشتری من به تازگی تابلوی تبلیغاتی" پرداخت عملکرد "را در یکی از شلوغ ترین بخش های یک شرکت بین المللی تضمین کرده است. آنها فقط در صورت نتیجه فروش از آن بیلبورد ، به آژانس بیلبورد می پردازند. تعجب می کنید از آنچه می توانید در صورتی که فقط سؤال کنید ، محقق شوید. "

 



:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

تبلیغات و بازاریابی در امارات متحده عربی

مشخصات مصرف کننده

افزایش جمعیت امارات می تواند بیشتر به تقاضای زیاد نیروی کار در دو شهر اصلی ابوظبی و دبی نسبت داده شود. ساخت و سازهای در حال اجرا باعث جذب کارگرانی از سراسر جهان شده است. با ادامه این توسعه کشور ، زیر ساخت های خود ، جمعیت امارات متحده عربی همچنان به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد. جمعیت کل از 3.7 میلیون نفر در سال 2005 به 8.4 میلیون نفر در سال 2010 دو برابر شده است ، از این میزان تخمین زده می شود که 88٪ شهروندان خارجی بودند. در سال 2017 ، کل جمعیت 9.4 میلیون نفر بود - از این تعداد فقط 30٪ زنان بودند. با افزایش جمعیت امارات متحده عربی ، تقاضا برای خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش افزایش می یابد. اکثر اماراتی ها زیر محدوده سنی 15-64 سال قرار دارند و مردان 30 تا 49 ساله برجسته ترین آنها هستند و آنها را به بزرگترین گروه برای مشارکت در نیروی کار تبدیل می کند. با وجود افزایش قابل توجه جمعیت امارات ، ساختار خانوار یکسان است. زوجین با فرزندان بزرگترین گروه هستند که نیمی از کل خانوارها را تشکیل می دهند. آنها تحت تعقیب کارگران موقت (25٪ از خانوارها) و زوجهای بدون فرزند (13٪) قرار می گیرند. پیش بینی می شود دسته آخر تا سال 2020 رشد قابل توجهی داشته باشد که باید با افزایش پول خرید منعکس شود و فرصت هایی را برای محصولات با کیفیت بالاتر فراهم کند. در طی چند سال گذشته ، آموزش و پرورش به اولویت اصلی امارات متحده عربی تبدیل شده است. این اولویت بندی در برنامه استراتژیک کنونی آموزش استراتژیک امارات متحده عربی برای سالهای 2017-2021 منعکس شده است ، که می خواهد نرخ فارغ التحصیلی متوسطه بالاتر را به 98 درصد برساند (از بالاترین سطح قبلی نرخ 96.7 درصد در سال 2016). جاه طلبانه ، دولت همچنین در صدد است تا رتبه امارات در برنامه سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) سازمان سنجش دانشجویی بین المللی (PISA) را بهبود بخشد تا در بین 20 کشور برتر رتبه بندی کند. تعداد زیادی از ساکنان خارجی در ساخت و ساز مشغول به کار هستند - که حقوق کمتری را پرداخت می کند - در حالی که بخش بزرگی از اماراتی ، شهروندان در بخش دولتی کار می کنند. بخش با بیشترین تعداد کارمندان در کشور ، صنعت استخراج است که 31 درصد از نیروی کار را در امارات به کار می گیرد.

قدرت خرید

تولید ناخالص داخلی سرانه برای چندین دهه در امارات در حال نوسان است. براساس آخرین اطلاعات موجود از سوی بانک جهانی ، سرانه تولید ناخالص داخلی از 38،517 PPP در سال 2016 به PPP 40.698 دلار در سال 2017 افزایش یافته است. حقوق بین هفت امارات فدرال متفاوت است ، اما متوسط ​​حقوق در بزرگترین امارات - دبی و ابوظبی - حدود 33400 دلار است ، در حالی که درآمد شخصی یکبار مصرف 13،500 دلار است. شکاف ثروت بین ثروتمندان و فقیران در امارات متحده عربی یکی از بدترین وضعیت ها در جهان است ، عمدتا به دلیل میزان رفاه و حمایت از بومی اماراتی ها و میزان غفلت کارگران مهاجر. حتی اگر امارات به دلیل برابری دستمزد برای کارهای مشابه ، در رتبه دوم خاورمیانه قرار دارد ، امارات در گزارش شکاف جهانی جنسیت جهانی 2017 در مجمع اقتصادی جهانی 2017 در رتبه 120 از 144 کشور قرار گرفت. این کشور در راستای برابری دستمزد جنسیت تلاش کرده است ، و در سال 2018 قانونی که به زنان مبلغی برابر با همکاران مرد خود پرداخت می کند ، تصویب شد. مهاجران از آسیای جنوبی ، مصر و مراکش بیشتر امارات متحده عربی را تشکیل می دهند ، و مهاجران 88٪ از جمعیت را تشکیل می دهند. با این حال ، این گروه همچنین اکثریت جمعیت ساکن در زیر خط فقر را تشکیل می دهند ، این تعریف توسط افرادی که در روز کمتر از 20 دلار درآمد دارند تعریف شده است. اماراتی ها بالاترین استانداردهای زندگی در کشور را دارند ، در حالی که مهاجران کمترین میزان را دارند.

رفتار مصرف کننده

مصرف کنندگان در امارات متحده عربی از جمله کشورهای مختلف خلیج فارس متنوع هستند ، زیرا تنها 19٪ از مردم اماراتی هستند و اکثریت جمعیت را مهاجران تشکیل می دهند - عمدتاً از جنوب آسیا ، ایران ، آسیای شرقی و غربی - با تفاوتهای چشمگیری. سطح درآمد. خرده فروشی در امارات به عادت های اجتماعی نزدیک است. مراکز خرید بر چشم انداز خرده فروشی مسلط هستند زیرا منبع سرگرمی ، یک تجربه اجتماعی و تهویه مطبوع به همان اندازه مهم هستند. به همین دلیل ، تجارت الکترونیکی تنها 2٪ از بخش خرده فروشی را به خود اختصاص می دهد ، با وجود اینکه امارات متحده عربی یکی از ملل متحد دیجیتالی در جهان است. درحدود 84٪ از مصرف کنندگان خرید خود را در فروشگاه انجام می دهند در حالی که تنها 9٪ از مصرف کنندگان خرید آنلاین را به صورت آفلاین ترجیح می دهند. فروشگاه ها همچنین نقش مهمی در آگاهی از محصول دارند (77٪ از مصرف کنندگان از محصولات در یک فروشگاه یاد می گیرند در حالی که تنها 14٪ آنها را بصورت آنلاین کشف می کنند). تبلیغات تقریباً به اندازه تجربیات خرید قبلی ، کلمه از دهان یا تحقیقات محصول مهم نیست. مصرف کنندگان همچنین تمایلی به خرید آنلاین از کشورهای خارجی ندارند (56٪ از اماراتی ها هرگز از وب سایت های خارجی خریداری نکرده اند و 55٪ نیز ترجیح می دهند محصولاتی را در امارات متحده عربی خریداری کنند). وقتی صحبت از غذا می شود ، حتی اگر اماراتی ها هنوز غذاهای سنتی خلیج فارس را ترجیح می دهند ، ترکیب تعداد زیادی از خارجی ها در امارات و مرفه شدن تعدادی از ساکنان اماراتی ، کشوری را با کام بین المللی ایجاد کرده و طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی را طلب می کند. مصرف کنندگان در امارات تمایل دارند که خرج بزرگی باشند و به مارک های مورد علاقه خود وفادار باشند. طبق گفته مک کینزی ، 34 درصد از مصرف کنندگان بدون توجه به هزینه ، مارک های مورد علاقه خود را خریداری می کنند. این همچنین بدان معنی است که مصرف کنندگان انتظارات بالایی دارند که برآورده کردن آنها دشوار است. آنها انتظار تجربه عالی مشتری و خدمات شخصی دارند و وقتی صحبت از خرید آنلاین می شود ، وب سایت های یک مارک را ترجیح می دهند زیرا خریداران معتقدند بهترین خدمات مشتری را ارائه می دهند. براساس اعلام بانک جهانی ، ارائه جوایز و مزایای انحصاری برای 69٪ از خریداران اماراتی ، با 43٪ تشویق به صرف بالاتر و بیشتر با داشتن یک مشاور خرید شخصی. امارات متحده عربی یک بازار جذاب برای مارک های لوکس است و دبی 30 درصد از بازار لوکس خاورمیانه را شامل می شود و اماراتی ها حدود 30 درصد از حقوق ماهانه خود را صرف کالاهای لوکس می کنند. علاوه بر این ، حتی اگر حدود 30٪ از جمعیت زن هستند ، زنان 80٪ از کل خریدهای دبی را تحت تأثیر قرار می دهند. طبق تحقیقات انجام شده توسط موسسه Macrothink ، امارات با افزایش تقاضا برای هتل های ارزان قیمت ، جمعیت نسبتاً جوانی دارد و Airbnb در حال پذیرش خوبی است و انتظار می رود تقاضا افزایش یابد.

تبلیغات و بازاریابی در امارات متحده عربیمشخصات مصرف کنندهافزایش جمعیت امارات می تواند بیشتر به تقاضای زیاد نیروی کار در دو شهر اصلی ابوظبی و دبی نسبت داده شود. ساخت و سازهای در حال اجرا باعث جذب کارگرانی از سراسر جهان شده است. با ادامه این توسعه کشور ، زیر ساخت های خود ، جمعیت امارات متحده عربی همچنان به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد. جمعیت کل از 3.7 میلیون نفر در سال 2005 به 8.4 میلیون نفر در سال 2010 دو برابر شده است ، از این میزان تخمین زده می شود که 88٪ شهروندان خارجی بودند. در سال 2017 ، کل جمعیت 9.4 میلیون نفر بود - از این تعداد فقط 30٪ زنان بودند. با افزایش جمعیت امارات متحده عربی ، تقاضا برای خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش افزایش می یابد. اکثر اماراتی ها زیر محدوده سنی 15-64 سال قرار دارند و مردان 30 تا 49 ساله برجسته ترین آنها هستند و آنها را به بزرگترین گروه برای مشارکت در نیروی کار تبدیل می کند. با وجود افزایش قابل توجه جمعیت امارات ، ساختار خانوار یکسان است. زوجین با فرزندان بزرگترین گروه هستند که نیمی از کل خانوارها را تشکیل می دهند. آنها تحت تعقیب کارگران موقت (25٪ از خانوارها) و زوجهای بدون فرزند (13٪) قرار می گیرند. پیش بینی می شود دسته آخر تا سال 2020 رشد قابل توجهی داشته باشد که باید با افزایش پول خرید منعکس شود و فرصت هایی را برای محصولات با کیفیت بالاتر فراهم کند. در طی چند سال گذشته ، آموزش و پرورش به اولویت اصلی امارات متحده عربی تبدیل شده است. این اولویت بندی در برنامه استراتژیک کنونی آموزش استراتژیک امارات متحده عربی برای سالهای 2017-2021 منعکس شده است ، که می خواهد نرخ فارغ التحصیلی متوسطه بالاتر را به 98 درصد برساند (از بالاترین سطح قبلی نرخ 96.7 درصد در سال 2016). جاه طلبانه ، دولت همچنین در صدد است تا رتبه امارات در برنامه سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) سازمان سنجش دانشجویی بین المللی (PISA) را بهبود بخشد تا در بین 20 کشور برتر رتبه بندی کند. تعداد زیادی از ساکنان خارجی در ساخت و ساز مشغول به کار هستند - که حقوق کمتری را پرداخت می کند - در حالی که بخش بزرگی از اماراتی ، شهروندان در بخش دولتی کار می کنند. بخش با بیشترین تعداد کارمندان در کشور ، صنعت استخراج است که 31 درصد از نیروی کار را در امارات به کار می گیرد.قدرت خرید...



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

تبلیغات و بازاریابی در هلند


مشخصات مصرف کننده
جمعیت در حال پیر شدن است و میانگین سنی آنها 42.7 سال است. حدود 3/28 درصد از جمعیت زیر 24 سال و 5/32 درصد افراد بالای 55 سال سن دارند. نرخ رشد جمعیت 38/0٪ است. به طور متوسط ​​در هر خانواده 2.2 نفر وجود دارد ، 5/37 درصد از خانوارها متشکل از افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و 50 درصد آنها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. تخمین زده می شود که در هر هلند 98 زن 98 مرد وجود دارد. جمعیت این شهر بسیار شهری است زیرا 91.5٪ از مردم در مناطق شهری زندگی می کنند. منطقه رندشت (آمستردام ، روتردام ، لاهه ، اوترخت) پرجمعیت ترین منطقه است. سطح تحصیلات در هلند بسیار بالاست و 82٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 35٪ در دانشگاه شرکت کرده اند. حدود 83٪ از جمعیت فعال را کارمندان تشکیل می دهند ، 12.3٪ کارآفرینان خود اشتغالی ، 4٪ صاحبان مشاغل هستند. بیشترین بخش ها تجارت ، حمل و نقل ، هتل ها ، دولت و بهداشت هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPA در سال 2018 41 954 یورو است. درآمد متوسط ​​برای شخصی که در هلند مشغول کار در سال 2018 است 37 000 یورو است. قدرت خرید در سال 2018 پایدار مانده است (+ 0.6٪) و پیش بینی می شود در سال 2019 1.6٪ افزایش یابد. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم برای سرانه در سال 31370 یورو است ، بالاتر از میانگین کشورهای عضو OECD. مصرف بیش از 2٪ در سال 2018 افزایش یافته است. شاخص جینی 28.2 است که متوسط ​​اما سطح رو به افزایش است. فاصله دستمزد بین زن و مرد 15.6٪ است ، دقیقاً زیر میانگین اروپا. مهاجران نسبت به بومیان دستمزد کمتری دارند. افراد بین 45 تا 59 سال بیشترین حقوق را دارند (بیش از 43.600 یورو در سال) ، در حالی که افراد زیر 30 سال و بالاتر از 65 سال کمترین دستمزد را دارند (کمتر از 28.400 در سال).
رفتار مصرف کننده
هلند یک جامعه مصرف کننده است. معیارهای مهم خرید شامل قیمت و کیفیت می باشد. برخی از مصرف کنندگان مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای یک محصول با کیفیت هستند ، اما با وجود بحران ، جذابیت فزاینده ای برای قیمت ها و تبلیغات پایین وجود دارد. فروشگاه های آنلاین به طور فزاینده ای جایگزین فروشگاه های فیزیکی می شوند. تعداد آجر و ملات فروشی به ویژه در فروشگاه های CD / DVD ، دوربین ها و فروشگاه های پوشاک بچه ها رو به کاهش است. اما حضور در فروشگاههای بزرگ و فروشندگان محصولات تازه (سبزیجات ، ماهی و غیره) در حال افزایش است. به طور متوسط ​​هزینه مصرف سوپر مارکت مصرفی در سال 2017 23.91 یورو بوده است. معابر عبور از سوپر مارکت مکرر است که این مقدار کم را توضیح می دهد. مصرف هلند به مدت 6 ماه کاهش یافته است و از 7 سال پیش به سطح رسیده است. در حالی که پیش از این میزان اعتماد به نفس در هلند بالاتر از حد متوسط ​​برای کشورهای عضو OECD بود ، از اواخر سال 2018 پایین تر بود. تجارت الکترونیکی 22.5 میلیارد یورو در سال 2017 یا 13٪ بیشتر از سال گذشته را نشان می دهد. در همان سال 201 میلیون خرید آنلاین در همان سال ، 17 درصد بیشتر از سال 2016 انجام شده است. محصولات خریداری شده عمدتا محصولات زیبایی و بهداشتی ، غذایی و مبلمان هستند. به طور کلی ، مصرف کنندگان به اندازه کالاهای خارجی برای محصولات خارجی باز هستند.

 

به طور کلی ، مصرف کنندگان محصولاتی را که از قبل می شناسند ، ترجیح می دهند تا محصولات جدید و به برندها وفادارتر باشند. برنامه های وفاداری به طور کلی استقبال می شوند. در سال 2018 میزان نفوذ شبکه های اجتماعی 66٪ بود. واتس اپ ، فیس بوک و اینستاگرام شبکه های پرکاربرد هستند. اینفلوئنسرها و نظرات سایر کاربران قبل از خرید مشاهده می شوند. حدود 78٪ از هلندی ها آرزوی كنترل بیشتر بر استفاده و انتشار داده های شخصی را دارند در حالی كه 39٪ مایل به تبادل اطلاعات خود هستند به شرطی كه بتوانند از پیشنهادهای سازگار بهره مند شوند. حدود 26٪ نمی خواهند داده های خود را به اشتراک بگذارند و 35٪ بی تفاوت هستند. مصرف کنندگان عموماً آگاه هستند و کمپین های تبلیغاتی عموماً در رانندگی فروش موثر هستند.

 

محصولات شیک باید عملی ، سالم و مسئول باشند. توجه به سلامتی با توجه به مصرف گوشت ، لبنیات و نوشیدنی های شیرین در حالی که مصرف میوه و سبزیجات در حال افزایش است ، در حال افزایش است. تبلیغاتی که برای تبلیغ احترام به محیط زیست با محصولاتی که برای کره زمین مفید هستند ، پخش می شود ، بر رفتارهای تأثیر پذیرفته است. فروش محصولات ارگانیک افزایش یافته است (1.75 میلیارد در سال 2017 ، در مقایسه با 1.4 در سال 2016). هلند هفتمین بازار بزرگ ارگانیک در اتحادیه اروپا است. بیشترین محصولات ارگانیک کالاهای خشک ، نان ، تخم مرغ ، گوشت ، سوپ و غذای کودک هستند. بازار دست دوم نیز در حال رشد است. در سال 2017 ، فروشگاه های دست دوم 30٪ (به ویژه برای لباس دست دوم) عمدتاً در شهرهای بزرگ رشد کردند. حدود 12.5 درصد از جمعیت از سکوهای مشارکتی (Airbnb ، Uber و غیره) استفاده می کنند و پیش بینی می شود این رقم در سال های آینده افزایش یابد.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در نروژ

 


مشخصات مصرف کننده
جمعیت نروژ در حال پیر شدن است. سن متوسط ​​39.3 سال و نرخ رشد جمعیت 94/0٪ است. بیش از 30٪ از جمعیت زیر 24 سال و 28.6٪ بالای 55 سال سن دارند. به طور متوسط ​​، یک خانوار متشکل از 2.17 نفر است که 5/38٪ خانوارها افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و 44٪ آنها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. اندازه خانواده از سال به سال کاهش می یابد. برای هر 100 زن در نروژ حدود 102 مرد وجود دارد. حدود 82.2 درصد از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند در حالی که جنوب به دلیل آب و هوای بهتر و اتصال به اروپا جمعیت متراکم تری دارد. مناطق تمرکز در امتداد دریای شمال و در Skaggerak وجود دارد. شهر اصلی اسلو است که 1.012 میلیون نفر جمعیت دارد. سطح تحصیلات در نروژ بسیار بالا است که 82٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 43٪ نیز به دانشگاه رفته اند. حدود 68٪ از جمعیت شاغل در بخش خصوصی و شرکتهای دولتی مشغول به کار هستند ، 18.7٪ در دولت شهری کار می کنند ، 11.3٪ در دولت مرکزی و 1.7٪ در دولت شهرستانها. بخش هایی که بیشترین اشتغال را دارند ، بهداشت ، اجتماعی ، فروش ، ساخت و ساز ، صنعت و آموزش هستند. خرید قدرت تولید ناخالص داخلی سرانه PPP تقریباً 639 638 NOK (75 504 دلار) است. متوسط ​​حقوق تقریباً 547 NOK در سال است. قدرت خرید نروژی ها که در رده بالاترین اروپا قرار دارد ، اندکی کاهش یافته است ، زیرا افزایش دستمزدها تورم را جبران نمی کند. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم تقریباً 307 966 NOK برای سرانه در سال است. میزان مصرف در سال 2017 افزایش یافته ، سپس در اوایل سال 2018 کاهش یافته و از ژوئیه 2018 کاهش یافته است. شاخص جینی نسبتاً کم است اما نابرابری درآمد در حال افزایش است. مردان به طور متوسط ​​581،040 NOK در سال درآمد دارند ، در حالی که زنان به طور متوسط ​​506،040 NOK درآمد دارند. متوسط ​​حقوق زنان با سرعتی بیشتر (3.2٪) نسبت به مردان (2.7٪) افزایش یافته است. معامله هایی که بالاترین دستمزد دارند ، مدیران هستند در حالی که حرفه های واسطه ، فروشندگان و کشاورزان کمترین دستمزد را دارند. مصرف کننده BehaviourNorway یک جامعه مصرف کننده است که به خصوص به محصولات جدید (بویژه فناوری های جدید) کشیده شده است. مصرف کنندگان معمولاً مایل هستند مبلغ بیشتری را برای کالاهای با کیفیت بپردازند. ارزش پول بیش از قیمت پایین اهمیت دارد. بسیاری از مصرف کنندگان قبل از خریدن آنها در فروشگاه ها یا بصورت آنلاین محصولات را تحقیق می کنند. قیمت های بالا در نروژ برخی از مصرف کنندگان را به سمت خرید در سوئد سوق می دهد در حالی که اطمینان مصرف کننده از اوایل سال 2018 در حال کاهش است اما همچنان بالاتر از ابتدای سال 2017 است. حداقل یکبار در ماه آنلاین. به طور متوسط ​​، این مقدار به طور متوسط ​​220 یورو هزینه شده است. کالاهای اصلی خریداری شده کفش و لباس ، کتاب ، الکترونیک و محصولات زیبایی است. مصرف کنندگان محصولات داخلی و خارجی را جذاب می دانند. حدود 39٪ خرید اینترنتی محصولاتی از کشور دیگری (عمدتا چین ، ایالات متحده ، سوئد و آلمان) است.

مصرف کنندگان معمولاً به مارک های ملی وفادار هستند. با این حال ، بیش از نیمی گفته اند که وفادار به فروشنده نیستند. شبکه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات استفاده می شوند و فیس بوک به طور فزاینده ای اشباع می شود. Snapchat همچنین به ویژه در جوانانی که 23٪ از نروژی ها از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند ، از میزان نفوذ بالایی برخوردار است. در نروژ ، سوئد و فنلاند ، حدود دو سوم از مردم نگرانی خود را در مورد استفاده از داده های شخصی توسط شرکت ها نشان می دهند.

نروژی ها به تدریج شیوه مصرفی سازگار با محیط زیست را اتخاذ می کنند. به ویژه ، هزینه های غذا کاهش یافته است. میزان مصرف میوه و سبزیجات رو به افزایش است ، در حالی که مصرف گوشت و ماهی رو به کاهش است. میزان مصرف مواد غذایی ارگانیک در سه ماهه آخر سال 9 درصد افزایش یافته است. محصولات کودک و کودک بیشترین مارک های زیست محیطی و به دنبال آن محصولات لبنی هستند. بازار دست دوم به ویژه در اینترنت به دلایل اقتصادی و زیست محیطی در حال رونق است. حدود 25٪ از کالاهای مورد معامله مبلمان است ، به دنبال آن لوازم الکترونیکی و برقی ، محصولات تفریحی و اوقات فراغت. نروژی ها به طور کلی نسبت به اقتصاد مشارکتی نظر مثبت دارند و معتقدند که این به نفع مصرف کننده است.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در اسپانیا


مشخصات مصرف کننده
سن متوسط ​​از 1970 به شدت افزایش یافته است و در سال 2018 به 43.1 سال رسیده است. پیش بینی می شود میانگین سنی بین سال های 1980 و 2020 به 15 سال افزایش یابد. جمعیت بسیار سریع پیر می شود و در سال 2018 با 0.73 درصد در حال رشد است. بیش از 40 درصد جمعیت بالای 55 سال سن جمعیت زیر 24 سال است. به طور متوسط ​​، خانوارها از 2.5 نفر تشکیل شده اند که 25.6٪ ​​خانوارها فقط از یک نفر تشکیل شده اند و 9/44٪ آنها زوج هایی با فرزند یا بدون فرزند هستند. از نظر نسبت مردان به زنان ، از هر 100 زن 98 مرد وجود دارد. حدود 80٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. بیشتر مردم در مجتمع های مدیترانه و اقیانوس اطلس ، اما در مادرید ، سویل و ساراگوزا نیز زندگی می کنند. سه شهر اصلی از نظر جمعیت مادرید ، بارسلونا و والنسیا هستند. OECD تخمین می زند 58٪ از بزرگسالان در سنین 25 تا 64 سال تحصیلات متوسطه دارند و 35٪ از این جمعیت تحصیلات عالی را به اتمام رسانده اند. حدود 29٪ از جمعیت فعال فعال در فعالیتهای داخلی (خانگی) ، 20.5٪ در خدمات شخصی ، 16٪ در فعالیتهای خدمات اجتماعی ، 13.2٪ در ورزش ، تفریحی و سرگرمی ، 9/8٪ در فعالیتهای انجمنی ، 4.5٪ در تعمیرات فعالیت می کنند. رایانه ها و وسایل خانگی ، 3.9٪ در فعالیت های خلاقانه ، هنری و سرگرمی ، 2.3٪ در بازی های شانس ، 1٪ در فعالیت های بایگانی ، موزه و فرهنگی و 0.23٪ در فعالیت های سازمانی. خرید قدرت تولید ناخالص داخلی سرانه PPA در سال 2018 24 496 یورو است . میانگین حقوق در اسپانیا در سال 2018 با 0.2٪ افزایش و به 23 156 یورو رسیده است. قدرت خرید بین سالهای 2010 و 2016 در اسپانیا 3.9٪ کاهش یافته است. از آن زمان تاکنون این افزایش نیافته است ، زیرا پیشرفت های دستمزدی با افزایش قیمت ها همگام نبوده است. درآمد یکبار مصرف سالانه تعدیل شده 20425 یورو برای هر ساکن است. میزان مصرف در سال 2018 با رشد 1.22 درصدی در سه ماهه سوم افزایش یافته است. شاخص جینی در مورد نابرابری درآمد 36.2 است و رو به افزایش است. متوسط ​​حقوق مردان 25924 یورو در سال است ، در حالی که برای زنان 25.924 یورو است. مصرف کننده BehaviourSpain یک جامعه مصرف کننده است. در نتیجه بحران اقتصادی و سطح قیمت بیکاری به یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده خرید تبدیل شده است. سهولت پرداخت ، تبلیغات و خدمات موثر به مشتری از دیگر عوامل مهم هستند. به طور متوسط ​​، مغازه های اسپانیایی دو تا سه بار در هفته ، از جمله آخر هفته ها و 70 درصد از مصرف کنندگان می گویند که خرید خود را از قبل با اتاق برای موارد غیرمترقبه پیش بینی می کنند.
به طور متوسط ​​، اسپانیایی ها ماهانه 328 یورو را صرف غذا و 554 یورو در سال برای وسایل مد می کنند. اعتماد مصرف کننده از اواسط سال 2018 کاهش یافته است. در اسپانیا 38 میلیون کاربر اینترنتی وجود دارد که تجارت الکترونیک را به یک بازار عظیم تبدیل کرده است. پیش بینی می شود درآمدهای تجارت الکترونیکی در سال 2019 با 13.8٪ افزایش یابد و محبوب ترین خرید در اینترنت اقلام مد است. به طور متوسط ​​، یک اسپانیایی 460 یورو در اینترنت خرج می کند و سایبر دوشنبه معمولاً مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب می کند. حتی اگر محصولات وارداتی به طور گسترده ای در اسپانیا مصرف می شود ، محصولات ملی با الهام از فرهنگ اسپانیایی (به طور مثال در بسته بندی) ترجیح داده می شوند.

مصرف کنندگان اسپانیایی به طور فزاینده ای کمتر به محبوبیت یک برند توجه می کنند. جوانان نسبت به بقیه مصرف کنندگان نسبت به سایر برندها وفادارتر بوده و نسبت به محصولات جدید بازتر هستند. حدود 85٪ از کاربران اینترنت در سنین 16 تا 65 سال در شبکه های اجتماعی فعال هستند و نظر یک تأثیرگذار یا سایر مصرف کنندگان گاه بر تصمیم گیری های خرید تأثیر می گذارد. اسپانیایی ها از جمله اروپایی هایی هستند که بیشتر در مورد حفاظت از داده های شخصی نگران هستند و 47٪ عدم اعتماد به نفس خود را ابراز می کنند.

مصرف مسئولانه در اسپانیا رو به رشد است. در حالی که 4 سال پیش فقط 30٪ از مصرف کنندگان گفتند که در خریدهای خود نگرانی های مربوط به محیط زیست را در نظر گرفته اند ، این تعداد در سال 2018 به 41٪ رسید. تعداد مشتریانی که به دنبال محصولات با مسئولیت پذیری بیشتر هستند ، قابلیت ردیابی و کیفیت بهتر در حال افزایش است. در مورد بازار دست دوم ، که در اسپانیا قابل توجه است ، در سال 2018 به ویژه برای کتاب و تلفن از دست می دهد. سكوهاي اقتصادي مشاركتي در اسپانيا در حال توسعه هستند و سازمان رقابت اسپانيا (CNMC) حمايت كرده است.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()