به دست آوردن تجربه در شغل بازاریابی | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

مرحله 2: تمرکز خود را باریک کنید و دانش خود را گسترش دهید
هنگامی که این کار را از طریق منابع فوق انجام دادید ، باید ایده کاملی درباره اینکه چه زمینه هایی را که علاقه مندید آنها را دنبال کنید ، دارید.

گام بعدی در سفر شما گسترش دانش شما در این زمینه ها خواهد بود ، صفر در یک ، سپس راهی برای ایجاد نتایج در دنیای واقعی پیدا کنید که می توانید به جای تجربه "سنتی" بازاریابی استفاده کنید.

بیایید با گسترش دانش خود در زمینه های مورد علاقه خود شروع کنیم.

طی یک ماه آینده ، هدف شما این است که در مورد زمینه های بازاریابی دیجیتال مورد علاقه خود ، اطلاعاتی را که ممکن است مصرف کنید. در تجربه من ، سه سریع ترین روش برای یادگیری مهارت های جدید عبارتند از:

دوره ها را طی کنید
به جمعی از افرادی بپیوندید که به طور فعال درباره موضوعی که به آن علاقه دارید صحبت می کنند
روش هایی را برای استفاده از آنچه شما یاد می گیرید در دنیای واقعی پیدا کنید

دوره های درسی

یکی از شگفت انگیز ترین چیزها در مورد وب امروز اینست که چقدر منابع در دست ماست. دوره های رایگان پر از اطلاعات شگفت انگیز در هر جنبه اکوسیستم بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام است.

برای کمک به صرفه جویی در وقت شما ، در اینجا چهار "مرکز" برای دوره های بازاریابی وجود دارد که به شما کمک می کند تقریباً همه چیزهایی را که باید بدانید بیاموزید:

آکادمی CoSchedule
آکادمی Hubspot
Udemy (اولین دوره شما فقط باید 9.99 دلار هزینه داشته باشد)
Coursera (دوره های رایگان از دانشگاه های شگفت انگیز مانند پرینستون ، MIT و استنفورد)
به نفع بهره وری و بهره وری ، برنامه ریزی کنید در ابتدا حداکثر سه دوره را طی کنید. خوردن در "حالت یادگیری" آسان است. تماشای یک فیلم و یادگیری چیزهای جدید بسیار عالی است - احساس می کنید کاملاً انرژی و پر از امید هستید!

مشکل این است که هر کسی می تواند فیلم ها را تماشا کند. دوره ها و گواهینامه ها برای استخدام شما کافی نیستند (در بیشتر موارد). اقدام به آنچه می خواهید یاد بگیرید!

عضویت در انجمن

دوره ها و کتاب ها برای ایجاد دانش بنیان عالی هستند ، اما آنها تمایل به تجربه ای عایق بندی شده و به میزان اطلاعات موجود در مواد آنها محدود می شوند.

یکی از بهترین راه ها برای سرعت بخشیدن به سرعت دانش شما ، پیوستن به یک انجمن اختصاص داده شده به زمینه مورد نظر برای یادگیری است. مکانی که در آن افراد سؤال می کنند ، در مورد ایده های جدید صحبت می کنند و دانش 24/7 را عوض می کنند.

این بدان معنی نیست که شما باید یک جلسه را ملاقات کنید یا دو ساعت از روز شنبه خود را در یک رویداد با افرادی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید بگذرانید. این خیلی هم مالیات دادن

بهترین مکانی که من برای این کار پیدا کردم Reddit است زیرا تقریباً برای هر موضوع ، سرگرمی و طاقچه ای در سیاره یک زیرواحد وجود دارد.

اگر با subreddits آشنا نیستید ، آنها در اصل انجمن های آنلاین هستند که افراد محتوای مربوط به آن موضوع خاص را ارسال می کنند. افراد جامعه به پست ها رأی می دهند و محتویات با بیشترین رأی ، به بالای بخش انجمن بالا می روند. هر پست همچنین دارای یک بخش کامنت است که در آن افراد می توانند با تفکرات خودشان را صدا کنند. آنچه در زیر یکی از subreddits بهینه سازی موتور جستجو به نظر می رسد: این قالب باعث می شود تا یک تن دانش را با حداقل تلاش خیس کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک یا دو بار در روز بررسی کنید ، چند تا از پستهای برتر را به همراه نظرات بخوانید ، سپس بشویید و تکرار کنید. همچنین مکان بسیار خوبی برای ارسال سؤالات شخصی شما در هنگام گذراندن دوره های ذکر شده در بالا است.

من شخصاً هر روز از این استراتژی برای مباحث مرتبط با اهداف خود استفاده می کنم.

به عنوان مثال ، بازدیدکنندگان جدید از سایت شغلی من یک هدف اصلی است. SEO (بهینه سازی موتور جستجو) یکی از تاکتیک های اصلی من برای ترافیک راهنمایی و رانندگی است ، بنابراین من اطمینان حاصل می کنم که r / SEO و r / bigseo ، دو انجمن بزرگ SEO در Reddit را بطور روزانه بررسی کنید. اجرای چند نکته که من در آنجا آموختم به من کمک کرد تا از 8،000 بازدیدکننده در ماه به 62000+ در چند ماه کوتاه ، میزان ترافیک خود را ارتقا دهم.

من همچنین یک طرفدار عظیم آبجو کارگری هستم و همیشه می خواستم خودم را بسازم. من تصمیم گرفتم که خودم را به چالش بکشم تا به اندازه کافی یاد بگیرم تا یک سری از IPA ها را برای عروسی خود تهیه کنم. من چند کتاب را خواندم ، تمام سخت افزارها را خریداری کردم ، و برای 4 ماه آینده هر روز چند دقیقه در خواندن مطالب R / homebrewing صرف کردم. نتیجه؟ یک آبجو عالی که انتظارات من را از بین می برد (و بیشتر مهمان های عروسی ما!):





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: