چرا بازاریابی مهم است؟ 9 دلیل چرا واقعاً به آن احتیاج دارید
نوشته شده توسط : worldmarketing


آیا می دانید مشتریان شما چه می خواهند؟ به نظر شما مشتریان به محصولات شما اعتماد دارند؟ آخرین باری که دیدید مشتری درمورد محصول یا خدمات شما توییت می کند؟ این یک شکایت بود یا تعارف؟

جواب همه این سؤالات مربوط به بازاریابی است.

اینکه تجارت خود را چگونه بازاریابی می کنید ، تعیین می کند که آیا شرکت موفق خواهد بود یا خیر. بازاریابی ابزاری است که برای ایجاد و حفظ تقاضا ، ارتباط ، شهرت ، رقابت و ... مورد استفاده قرار می گیرد. بدون آن ، تجارت شما به دلیل عدم فروش ممکن است تعطیل شود.

پس چرا بازاریابی مهم است؟ این 9 دلیل که واقعاً به آن احتیاج دارید را بررسی کنید.

1. بازاریابی راهی مؤثر در جذب مشتری است
برای مشاغل شما مهم است که مشتریان خود را درگیر کنید. بازاریابی ابزاری است برای ادامه مکالمه.

تعامل با مشتریان با فشار دادن پیشنهادات شما متفاوت است. تعامل شامل تأمین اطلاعات مربوط به محصولات و مشاغلتان به مشتریان است. همه چیز در مورد ایجاد محتوای تازه است.

به مشتریان خود بگویید که آنها چه چیزی نمی دانند. بگذارید جالب باشد و ارزش وقت آنها را داشته باشد.

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین سیستم عامل هایی است که می توانید مشتریان خود را درگیر کنید. برخی سازمانها از فیلم های کوتاه و سایر ترفندهای تحقیرآمیز برای تعامل با مشتری خود استفاده می کنند.

با درگیر کردن مشتریان ، بازاریابی به آنها تعلق خاطر می دهد.

2. بازاریابی به ساخت و حفظ اعتبار شرکت کمک می کند
رشد و طول عمر کسب و کار شما با اعتبار کسب و کار شما ارتباط مثبت دارد. از این رو ، عادلانه است که بگوییم شهرت شما ارزش برند شما را تعیین می کند.

اکثر فعالیتهای بازاریابی در جهت ایجاد ارزش برند تجاری شرکت انجام می شود.

اعتبار کسب و کار شما زمانی ساخته می شود که به طور مؤثر انتظارات مشتریان را برآورده کند. چنین مشاغل یک عضو مسئول جامعه تلقی می شود. مشتریان از اینکه با محصولات شما در ارتباط هستند افتخار می کنند.

بازاریابان از استراتژی های ارتباطی ، برندسازی ، روابط عمومی و CSR استفاده می کنند تا از حفظ اعتبار و اعتبار یک کسب و کار اطمینان حاصل کنند.
3. بازاریابی به ایجاد رابطه بین یک تجارت و مشتریان کمک می کند
کسب و کارها باید با مشتری خود رابطه اعتماد و تفاهم برقرار کنند. بازاریابی چگونه این رابطه را برقرار می کند؟

بخش های تحقیق بازاریابی باید بر اساس جمعیت شناسی ، روانشناسی و رفتار مصرف کننده باشد.

تقسیم بندی به کسب و کار کمک می کند تا نیاز مشتریان خود را برآورده سازد و از این رو اعتماد خود را جلب کند. تیم محصول تضمین می کند که تجارت در آنچه در زمان مناسب وعده داده شده است ، ارائه می دهد. این باعث می شود تا مشتریان وفادار باشند.

مشتریان وفادار اطمینان به خرید محصولات بیشتر از شما خواهند داشت. اعتماد و درک بین تجارت و مشتریان ، فعالیتهای تجاری شما را بارورتر می کند.

4- بازاریابی کانال ارتباطی است که برای آگاهی رسانی به مشتریان استفاده می شود
بازاریابی به مشتریان شما درباره محصولات یا خدماتی که به آنها ارائه می دهید اطلاع می دهد.

از طریق بازاریابی ، مشتریان با ارزش محصولات ، استفاده از آنها و اطلاعات اضافی که ممکن است برای مشتریان مفید باشد آشنا می شوند. این آگاهی از برند را ایجاد می کند و باعث می شود تا کسب و کار از موضع خود متمایز شود.

رقابت سختی در بازار وجود دارد و برای متقاعد کردن مشتریان باید صدای مداوم باشید. به مشتریان خود از تخفیف ها و سایر ترفندهای رقابتی که قصد استفاده از آنها را دارید اطلاع دهید.

از طریق ارتباطات ، بازاریابی به تجارت شما کمک می کند تا رهبر بازار شود. این پست درباره نحوه دستیابی به یک مزیت رقابتی توضیح بیشتری می دهد.

5- بازاریابی به افزایش فروش کمک می کند
بازاریابی از روشهای مختلفی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما استفاده می کند. پس از تبلیغ یک محصول ، در حال حاضر روی رادار است و این احتمال فروش شما را افزایش می دهد.

مشتریان ممکن است بخواهند محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند و این تصمیم تصمیم گیری را برای شما ایجاد می کند.

وقتی مشتریان از محصولات یا خدمات شما خوشحال می شوند ، بدون اطلاع شما سفیران برند شما می شوند. آنها این کلمه را پخش می کنند و فروش شما شروع به افزایش می دهد.

اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات با کیفیت بالا را برای تکمیل تلاشهای بازاریابی خود ارائه می دهید.

6. کمک به بازاریابی در ارائه بینش درباره شغل شما
هر بازاریاب نیاز به هدف گیری مخاطبان مناسب را درک می کند. با این حال ، شما باید محتوای مناسب برای به اشتراک گذاشتن با چنین مخاطبی داشته باشید. استراتژی های بازاریابی شما می تواند به شما کمک کند تا پیام های تجاری را به مخاطبان مورد نظر متقاعد کنید.

در این مرحله ، شما باید پیام های مختلفی را آزمایش کنید و ببینید که چه چیزی مؤثر است.
هنگامی که مجموعه های مختلف پیام رسانی را بر روی مخاطب هدف آزمایش کردید ، یک پایه مناسب برای تلاش های بازاریابی خود خواهید یافت.

به عنوان یک متریک عمل می کند و بینش لازم را برای جلوگیری از حدس زدن شما فراهم می کند.

7. بازاریابی به کسب و کار شما برای حفظ ارتباط کمک می کند
هر بازاریاب نیاز به مختل کردن نظر مصرف کننده بالقوه را درباره سایر محصولات درک می کند. اما اشتباه نکنید که این شانس را به طور کامل استفاده کنید.

اکثر مشاغل تصور می کنند که همیشه مارک مورد علاقه مشتری باقی می مانند زیرا مشتری تاکنون شکایت نکرده است. این طرز فکر غلط است. شما باید راه هایی برای ماندن در صدر ذهن مشتری پیدا کنید.

هر رابطه ای باید حفظ شود. بازاریابی به کسب و کار شما کمک می کند تا رابطه خود را با مشتریان حفظ کنید و این امر را به شما مرتبط نگه دارد.

قبل از پرداختن به نیاز به حفظ مشتریان فعلی ، روی دستیابی به مشتریان جدید تمرکز نکنید.

8- بازاریابی گزینه های درآمد را ایجاد می کند
در مرحله راه اندازی ، گزینه های شما پراکنده هستند زیرا بیشتر شما در بند پول نقد هستید. این گزینه های شما را محدود می کند.

از آنجا که استراتژی های بازاریابی شما مشتریان و فرصت های درآمد بیشتری ایجاد می کنند ، گزینه هایی را شروع خواهید کرد. داشتن گزینه ها با داشتن سینه جنگی قابل مقایسه است.

داشتن گزینه ها شجاعت لازم برای ورود به بازارهای جدید را به شما می دهد. شما این آزادی را خواهید داشت که اجازه دهید مشتریانی را که بیش از حد خواستار سلامت و رفاه شما هستند ، رها کنید.

بدون بازاریابی ، شما مجبور خواهید شد که با مشتریانی که از آنها خارج شده اید کار خود را ادامه دهید و بادام زمینی را به شما پرداخت می کنید.

9. بازاریابی به تیم مدیریت کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرد
هر مشاغل با مشکلاتی روبرو هستند که می توانند چه چیزی ، چه زمانی ، برای چه کسی و چه میزان تولید کنند. یک فرآیند پیچیده و خسته کننده بقاء تجارت شما را تعیین می کند. در نتیجه ، کسب و کارها برای اتخاذ این تصمیمات به شدت به سازوکارهای بازاریابی متکی هستند.

چرا باید به مکانیسم های بازاریابی اعتماد کنید؟ این مکانیسم ها به عنوان یک پیوند قابل اعتماد بین تجارت و جامعه شما خدمت می کنند. آنها ذهن مردم را پرورش می دهند ، به مردم آموزش می دهند و آنها را ترغیب به خرید می کنند.

چرا بازاریابی در ضرب و شتم رقبای تجاری شما مهم است؟
رقیب شما به طور فعال محصولات خود را بازاریابی می کند ، آیا این به شما نمی گوید چرا بازاریابی مهم است؟ تنها راه برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به رقابت شما بازاریابی تهاجمی است.

با این حال ، لازم نیست هنگام بازاریابی در برابر رقیب خود ، براق یا منفی باشید. به سادگی تحقیق در مورد آنچه در بازار هدف شما انتظار دارد انجام دهید ، و سپس راه هایی برای ارائه محصولات یا خدمات بهتر پیدا کنید.

اگر محصول یا خدمات جدیدی را برای بازار ارائه می دهید ، باید تهاجمی تر و استراتژیک تر باشید.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: