تبلیغات و بازاریابی در استرالیا
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات و بازاریابی در استرالیا


مشخصات مصرف کننده
سن متوسط ​​در استرالیا طی دو دهه گذشته 2 سال افزایش یافته است و از 35 سال در سال 1998 به 37 سال در 2018 افزایش یافته است. نسبت جمعیت زیر 15 سال 18.8٪ است و سال به سال کاهش می یابد ، در حالی که نسبت جمعیت بالای 65 سال همچنان به 15.7٪ افزایش می یابد. خانوارها به طور متوسط ​​2.55 نفر تشکیل شده اند ، کمی از 2001 تا جایی که 2.6 نفر بود. حدود 24٪ خانوارها فقط یک نفر دارند و 37٪ از خانواده ها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت جنسیت 98.4 مرد در هر 100 زن است در حالی که 85.9٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند. نیو ساوت ولز دارای 32٪ جمعیت ، ویکتوریا 26٪ و کوئینزلند 20٪ است. جنوب کشور پرجمعیت ترین است و شهرهای سیدنی ، ملبورن و بریزبن بیشترین سکنه را دارند. استرالیا از نظر تحصیلی جزو بهترین کشورهای OECD است که در حدود 80٪ افراد 25 تا 64 ساله دارای آموزش متوسطه و 43٪ تحصیلات عالی دارند. نیروی کار متشکل از 23.7٪ متخصصان ، 14.4٪ کارمندان اداری و اداری ، 14٪ تکنسین ها و کارگران ماهر ، 12.5٪ مدیران ، 10.7 کارمندان خدمات اجتماعی و شخصی ، 9.7٪ کارگران ، 8.8٪ از مشاغل تجاری و 6.6٪ از اپراتورهای ماشین آلات و رانندگان هستند. .
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در این کشور 75500 دلار استرالیا یا حدود 53،799 دلار آمریکا است. پیش از مالیات ، متوسط ​​حقوق سالانه 82.400 AUSD است و از سال 2017 2.6 است. قدرت خرید استرالیایی ها زیاد است و در سال 2018 افزایش یافته است. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم برای هر نفر 47189 AUSD در سال است. مصرف در این کشور با وجود کاهش سرعت در سه ماهه سوم سال 2018 رو به افزایش است. شاخص جینی به طور میانگین در کشورهای عضو OECD ، 343/0 است. زنان احتمالاً بیشتر از مردان در زیر خط فقر زندگی می كنند و 15.3٪ كمتر از مردان پرداخت می كنند. والدین مجرد ، افراد بالای 65 سال ، افراد کشورهای غیر انگلیسی زبان و بیکاران کمترین درآمد در استرالیا را دارند.
رفتار مصرف کننده
استرالیا جامعه مصرفی انبوه است. تصمیمات خرید در استرالیا معمولاً با تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت انجام می شود. در واقع ، قیمت تعیین کننده مهمی است ، اما کیفیت ، تصویری که توسط محصول از صحت و محبوبیت آن پیش بینی شده است ، تأثیر دارد. اماکنی که فروشگاههای استرالیایی از فروشگاههای مختلف یا سوپر مارکت ها گرفته تا خرده فروشان کوچک متنوع هستند. به طور متوسط ​​، قیمت ها هنگام خرید زیاد هستند و با تقاضا برای محصولات با کیفیت تمایل به افزایش دارند. اعتماد به نفس مشتری در سال 2018 کاهش یافته است ، اگرچه در اوایل سال 2019 بهبود می یابد. استرالیایی ها اغلب از اینترنت برای خرید استفاده می کنند و اغلب از سایت های خرده فروشی خریداری می کنند. سهم تجارت الکترونیک رو به افزایش است. از آنجا که تولید داخلی مصرف کشور را پوشش نمی دهد ، مصرف کنندگان عادت به خرید محصولات خارجی دارند. به طور کلی منابع اثبات شده آسیا ، آمریکای شمالی و اروپا هستند.
عواملی که باعث می شود مصرف کننده وفادار باشد ، کیفیت (45.9٪ از ساکنان) ، قیمت (16.1٪) و کیفیت خدمات پس از فروش (15.1٪) است. افراد مسن نسبت به مصرف کنندگان جوان وفادارتر هستند و با تجربه خرید منفی مواجه هستند که تقریبا نیمی از مصرف کنندگان می گویند که آنها برای جلوگیری از خرید مارک آماده هستند. شبکه های اجتماعی برای یادگیری در مورد محصولات مفید است (به ویژه به خاطر نظرات مصرف کنندگان) ، بلکه همچنین برای کشف محصولات جدید و تغییر عادات خرید آنها. محافظت از داده های آنها معمولاً مسئله مهمی برای استرالیایی ها است.

آگاهی جهانی در مورد گرم شدن کره زمین و بطور کلی محیط در استرالیا وجود دارد. مصرف محصولات طبیعی و ارگانیک به ویژه برای میوه و سبزیجات رو به افزایش است. بازار دست دوم مهم است و 44 میلیارد دلار تخمین زده می شود و 100 میلیون کالا در سال 2017 به دلایل اقتصادی و زیست محیطی مورد معامله قرار گرفت. اقتصاد مشارکتی در استرالیا عمدتاً به دلایل مالی در حال رشد است (موجب صرفه جویی در پول یا پس انداز).





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: