تبلیغات و بازاریابی در هلند
نوشته شده توسط : worldmarketing

 

تبلیغات و بازاریابی در هلند


مشخصات مصرف کننده
جمعیت در حال پیر شدن است و میانگین سنی آنها 42.7 سال است. حدود 3/28 درصد از جمعیت زیر 24 سال و 5/32 درصد افراد بالای 55 سال سن دارند. نرخ رشد جمعیت 38/0٪ است. به طور متوسط ​​در هر خانواده 2.2 نفر وجود دارد ، 5/37 درصد از خانوارها متشکل از افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و 50 درصد آنها زوج هایی هستند که دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. تخمین زده می شود که در هر هلند 98 زن 98 مرد وجود دارد. جمعیت این شهر بسیار شهری است زیرا 91.5٪ از مردم در مناطق شهری زندگی می کنند. منطقه رندشت (آمستردام ، روتردام ، لاهه ، اوترخت) پرجمعیت ترین منطقه است. سطح تحصیلات در هلند بسیار بالاست و 82٪ بزرگسالان 25 تا 64 ساله دارای دوره متوسطه و 35٪ در دانشگاه شرکت کرده اند. حدود 83٪ از جمعیت فعال را کارمندان تشکیل می دهند ، 12.3٪ کارآفرینان خود اشتغالی ، 4٪ صاحبان مشاغل هستند. بیشترین بخش ها تجارت ، حمل و نقل ، هتل ها ، دولت و بهداشت هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPA در سال 2018 41 954 یورو است. درآمد متوسط ​​برای شخصی که در هلند مشغول کار در سال 2018 است 37 000 یورو است. قدرت خرید در سال 2018 پایدار مانده است (+ 0.6٪) و پیش بینی می شود در سال 2019 1.6٪ افزایش یابد. درآمد یکبار مصرف قابل تنظیم برای سرانه در سال 31370 یورو است ، بالاتر از میانگین کشورهای عضو OECD. مصرف بیش از 2٪ در سال 2018 افزایش یافته است. شاخص جینی 28.2 است که متوسط ​​اما سطح رو به افزایش است. فاصله دستمزد بین زن و مرد 15.6٪ است ، دقیقاً زیر میانگین اروپا. مهاجران نسبت به بومیان دستمزد کمتری دارند. افراد بین 45 تا 59 سال بیشترین حقوق را دارند (بیش از 43.600 یورو در سال) ، در حالی که افراد زیر 30 سال و بالاتر از 65 سال کمترین دستمزد را دارند (کمتر از 28.400 در سال).
رفتار مصرف کننده
هلند یک جامعه مصرف کننده است. معیارهای مهم خرید شامل قیمت و کیفیت می باشد. برخی از مصرف کنندگان مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای یک محصول با کیفیت هستند ، اما با وجود بحران ، جذابیت فزاینده ای برای قیمت ها و تبلیغات پایین وجود دارد. فروشگاه های آنلاین به طور فزاینده ای جایگزین فروشگاه های فیزیکی می شوند. تعداد آجر و ملات فروشی به ویژه در فروشگاه های CD / DVD ، دوربین ها و فروشگاه های پوشاک بچه ها رو به کاهش است. اما حضور در فروشگاههای بزرگ و فروشندگان محصولات تازه (سبزیجات ، ماهی و غیره) در حال افزایش است. به طور متوسط ​​هزینه مصرف سوپر مارکت مصرفی در سال 2017 23.91 یورو بوده است. معابر عبور از سوپر مارکت مکرر است که این مقدار کم را توضیح می دهد. مصرف هلند به مدت 6 ماه کاهش یافته است و از 7 سال پیش به سطح رسیده است. در حالی که پیش از این میزان اعتماد به نفس در هلند بالاتر از حد متوسط ​​برای کشورهای عضو OECD بود ، از اواخر سال 2018 پایین تر بود. تجارت الکترونیکی 22.5 میلیارد یورو در سال 2017 یا 13٪ بیشتر از سال گذشته را نشان می دهد. در همان سال 201 میلیون خرید آنلاین در همان سال ، 17 درصد بیشتر از سال 2016 انجام شده است. محصولات خریداری شده عمدتا محصولات زیبایی و بهداشتی ، غذایی و مبلمان هستند. به طور کلی ، مصرف کنندگان به اندازه کالاهای خارجی برای محصولات خارجی باز هستند.

 

به طور کلی ، مصرف کنندگان محصولاتی را که از قبل می شناسند ، ترجیح می دهند تا محصولات جدید و به برندها وفادارتر باشند. برنامه های وفاداری به طور کلی استقبال می شوند. در سال 2018 میزان نفوذ شبکه های اجتماعی 66٪ بود. واتس اپ ، فیس بوک و اینستاگرام شبکه های پرکاربرد هستند. اینفلوئنسرها و نظرات سایر کاربران قبل از خرید مشاهده می شوند. حدود 78٪ از هلندی ها آرزوی كنترل بیشتر بر استفاده و انتشار داده های شخصی را دارند در حالی كه 39٪ مایل به تبادل اطلاعات خود هستند به شرطی كه بتوانند از پیشنهادهای سازگار بهره مند شوند. حدود 26٪ نمی خواهند داده های خود را به اشتراک بگذارند و 35٪ بی تفاوت هستند. مصرف کنندگان عموماً آگاه هستند و کمپین های تبلیغاتی عموماً در رانندگی فروش موثر هستند.

 

محصولات شیک باید عملی ، سالم و مسئول باشند. توجه به سلامتی با توجه به مصرف گوشت ، لبنیات و نوشیدنی های شیرین در حالی که مصرف میوه و سبزیجات در حال افزایش است ، در حال افزایش است. تبلیغاتی که برای تبلیغ احترام به محیط زیست با محصولاتی که برای کره زمین مفید هستند ، پخش می شود ، بر رفتارهای تأثیر پذیرفته است. فروش محصولات ارگانیک افزایش یافته است (1.75 میلیارد در سال 2017 ، در مقایسه با 1.4 در سال 2016). هلند هفتمین بازار بزرگ ارگانیک در اتحادیه اروپا است. بیشترین محصولات ارگانیک کالاهای خشک ، نان ، تخم مرغ ، گوشت ، سوپ و غذای کودک هستند. بازار دست دوم نیز در حال رشد است. در سال 2017 ، فروشگاه های دست دوم 30٪ (به ویژه برای لباس دست دوم) عمدتاً در شهرهای بزرگ رشد کردند. حدود 12.5 درصد از جمعیت از سکوهای مشارکتی (Airbnb ، Uber و غیره) استفاده می کنند و پیش بینی می شود این رقم در سال های آینده افزایش یابد.

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: