فروشگاه ساز یعنی چه؟
نوشته شده توسط : worldmarketing

فروشگاه ساز، بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی 

اگر فکر می­‌کنید مراحلی که برای ساخت فروشگاه آنلاین ذکر شد، مراحل پیچیده‌ای هستند، راه‌حل ما برای شما، استفاده از فروشگاه‌ساز است.

 

سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، استفاده از فروشگاه‌ساز است. با این روش، شما تنها با یک کلیک، یک سایت فروشگاهی خواهید داشت. سایت فروشگاه‌ساز امکانی است که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، یک سایت فروشگاهی طراحی کنید. با استفاده از این خدمات هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به حداقل می رسانید.

 

یکی از روش های ساخت فروشگاه اینترنتی این است که به جای اینکه سایت خود را بخش به بخش طراحی کنید، می‌توانید همه بخش‌ها را با استفاده از یک فروشگاه‌ساز ساده، به راحتی ایجاد کنید. استفاده از فروشگاه ساز، ارزان ترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.

 

فروشگاه‌سازها به دو دسته تقسیم می‌شوند :

 

دسته اول، سرویس‌هایی هستند که یک میزبانی با قالب سایت فروشگاهی آماده در اختیار شما قرار می‌دهند. در حقیقت شما با تهیه یک هاست وردپرس و انتخاب یک قالب از پیش طراحی شده، یک سایت فروشگاهی دارید که تنها باید محصولات خود را به آن اضافه کنید و متون مربوط به فروشگاه خود را در آن، قرار دهید. در این حالت شما دیگر نیازی به طراح ندارید و مدیریت صفحات سایت را بر عهده می‌گیرید. البته در این روش، نیاز دارید کمی با مفاهیم سایت آشنایی داشته باشید.

دسته دوم، در این سرویس تمامی مراحل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی و مدیریت سایت بر عهده شرکت میزبانی است. حتی ثبت قرارداد با بانک‌ها برای دریافت درگاه پرداخت نیز از سمت آنها، انجام خواهد شد. ضمن اینکه می‌توانید همیشه از مشاورین فنی و متخصصین دیجیتال مارکتینگ آنها برای گسترش هر چه بیشتر سایت خود، استفاده‌کنید. این نوع فروشگاه‌ساز ساده، بهترین و سریع‌ترین امکان برای ساخت یک فروشگاه‌اینترنتی است. برای درک مفهوم بازاریابی آنلاین، به مقاله digital marketing چیست رجوع فرمایید

اگر تجربه کافی از نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی را ندارید، سرویس‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید. ضمن اینکه، نیازی نیست با تکنینک‌های طراحی سایت آشنا باشید.

فروشگاه‌ساز، بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: