به این نکات در بازاریابی توجه کنید | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

یک پاسخ احساسی استخراج کنید


برای فروش آنلاین محصولات ، باید پاسخ عاطفی مشتریان خود را بگیرید. این کار را می توانید با افزودن تاکتیک های کمیابی و اضطراری در فروشگاه خود مانند تایمرهای شمارش معکوس ، نمایش مقادیر محدود و فروش فلش انجام دهید. با انجام این کار ، بازدیدکنندگان فروشگاه برای تشویق خرید هم اکنون ترغیب می شوند. همچنین می توانید با کپی خود مانند توصیفات محصول ، یک واکنش احساسی به همراه داشته باشید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند ، ذکر مشکل و توضیح چگونگی حل این مشکل توسط محصول می تواند به مردم کمک کند تا مشکل محصول شما را حل کنند. نسخه شما همچنین می تواند با کلماتی مانند "همین الان" یا "امروز" فوریت ایجاد کند. تصاویر موجود در وب سایت شما همچنین می توانند یک واکنش احساسی ایجاد کنند. از احساسات چهره مدل خود گرفته تا رنگ هایی که در وب سایت خود استفاده می کنید ، می توانید مشتریان را از طریق کانال فروش خود هدایت کنید. ممکن است بخواهید در مورد روانشناسی رنگ تحقیقات قبلی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که احساسات مناسب را در وب سایت خود ایجاد می کنید. قسمت اصلی درک گروه هدف شماست.

ارتباط عاطفی غیر قابل تعویض است. صرف نظر از اینکه شما ایده های تجاری متعارف یا غیرمعمولی را اجرا می کنید ، باید یک نقطه فروش احساسی پیدا کنید که مورد توجه مشتریان قرار گیرد و در جهت ارتقا آن از طریق محتوای خود تلاش کنید. از روابط عاطفی که با مشتریان ایجاد می کنید به نفع خود استفاده کنید و آنها را از طریق محتوا یا اقدامات خود به عنوان مارکی نشان دهید که به آنچه برایشان مهم است اهمیت می دهید. دریابید که چه جمعیتی خاصی را مورد توجه شما قرار می دهد و محتوای احساسی ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کرده و کاربران را به اقدام سوق دهد.

5. تجربه را شخصی کنید

ثابت شده است که شخصی سازی فروش آنلاین را افزایش می دهد ، بازاریاب ها با شخصی سازی وب سایت خود 20 درصد بیشتر از این سود می برند. شما می توانید تجربه خرید را به طرق مختلف شخصی سازی کنید. شما ممکن است محصولاتی را براساس تجربه مرور مشتری ، از طریق هدف گیری مجدد ، ارسال نامه های الکترونیکی با نام آنها یا استقبال از آنها در وب سایت خود مانند "Welcome Jim Jim" هنگام ورود مشتری به شما پیشنهاد دهید. شما می توانید اندازه های پیشنهادی را بر اساس وزن مشتری به آنها ارائه دهید. و قد برای کمک به آنها در تعیین بهترین تناسب.

با این حال شخصی سازی فقط به دیدن مصرف کنندگان در بالای ایمیل محدود نمی شود. این در مورد ارائه محتوای مربوط به آنها است. شخصی سازی ایجاد راحتی برای مصرف کنندگان است. باید این احساس را ایجاد کند که وقتی صفحه یا نامه الکترونیکی برای آنها ارسال می شود ، آنها در مورد اطلاعات علاقه مند یا هیجان زده شده اند. به طور کلی ، با شخصی سازی تجربه برای مشتری شما ، احتمال خرید او بیشتر است. شخصی سازی در بازاریابی راهی پیش رو برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان هدف شماست.

6. ایجاد راهنماهای هدیه

بیشتر افراد بر روی ایجاد راهنماهای هدیه در فصل تعطیلات تمرکز دارند ، اما ایجاد آنها ماهها قبل از آن به محتوای شما این امکان را می دهد تا رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو آغاز کنند. اگر لباس زیر می فروشید ، ممکن است راهنماهای هدیه برای سالگردها ، عروسی ها ، دوش های عروس ، مهمانی های مجردی ، روز ولنتاین و موارد دیگر ایجاد کنید. اگر پوشاک مردانه می فروشید ، ممکن است برای تعطیلات مانند جمعه سیاه ، کریسمس ، روز پدر و غیره راهنماهای هدیه ایجاد کنید. شما همچنین می توانید راهنماهای هدیه را برای مخاطبان خاص مانند راهنماهای هدیه برای او ، او ، عاشقان یا سایر مخاطبان مرتبط ایجاد کنید. این امر به شما کمک می کند وبلاگ نویسی را با توصیه محصولات درون فروشگاه خود به درآمدزایی برسانید. می توانید برای هر محصول یک دکمه خرید در پست های وبلاگ خود اضافه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: