نوشته شده توسط : worldmarketing

نکته بازاریابی 3: یک شبکه فوق العاده ارزشمند بسازید
یکی از بزرگترین افسانه ها در تجارت این است که اگر می خواهید موفق شوید باید یک شبکه بزرگ داشته باشید. در واقع ، شما برای شروع فقط به 5 یا 10 نفر نیاز دارید.

واقعیت این است که اندازه شبکه شما مهم نیست. این نفوذ افراد در شبکه شما است که مهم است.

اگر شبکه من 1000 نفر داشته باشد ، اما فاقد نفوذ هستند ، ارزش تجاری آن نزدیک به صفر خواهد بود.
اگر شبکه شما فقط 10 نفر داشته باشد ، اما انگیزه بالایی دارند و از نفوذ واقعی برخوردار هستند ، برای شما ارزش تجاری گسترده ای خواهد داشت.
اتلاف وقت خود را در عوض کردن کارتهای ویزیت در رویدادهای شبکه متوقف کنید. افرادی که در این رویدادها شرکت می کنند برای فروش به شما هستند ، نه اینکه از شما خرید کنند و تعداد بسیار کمی از افراد دارای ارتباط خوب وقت خود را برای شرکت در آنها تلف می کنند. هیچ کس از افراد تأثیرگذاری که من در طول 25 سال فعالیت بازاریابی من می شناسم یا آنها را ملاقات کرده ام ، در این رویدادها شبکه نمی شوند. بهترین شبکه ها کشف کرده اند که راه اتصال به افراد مناسب ، هدف قرار دادن عمدی آنها است.

نکات بازاریابی

در اینجا یک پیشنهاد وجود دارد: لیستی از 30 فرد با نفوذ در بازار خود تهیه کنید. این افراد می توانند مشتریان آینده نگر با کیفیت بالا یا شاید معرفی کنندگان با نفوذ باشند. معرفی کنندگان افرادی هستند که می توانند شما را به بسیاری از خریداران پیشنهاد دهند. سپس ، طرحی را با هم تنظیم کنید که به شما امکان جلب توجه آنها را بدهد. این رویکرد هدفمند زمان می برد ، اما پاداش های آن بسیار زیاد است.

باور نمی کنید؟

خوب ، فکر کنید که اگر این کار را قبلاً انجام داده بودید ، تجارت شما چقدر متفاوت به نظر می رسید و اکنون می توانستید تلفن را بردارید و با تأثیرگذارترین افراد در صنعت خود صحبت کنید! این یک بازی تغییر دهنده است.

نکته بازاریابی 4: وب سایت خود را به یک ماشین جذب مشتری تبدیل کنید.
اکثر مشاغل کوچک از این موضوع آگاه نیستند که وب سایت آنها قادر به تولید 24 ساعته 7 دستگاه تولید سرب یا فروش است.

وب سایت شما می تواند از مشتری های احتمالی علاقه مند پرس و جو ، هدایت ، تماس تلفنی و فروش با کیفیت بالا ایجاد کند ... تا زمانی که این کار را درست انجام دهید.

وقتی یک وب سایت بصورت حرفه ای طراحی و به بازار عرضه می شود ، مانند این است که فروشگاهی در BANG IN THE MIDDLE Oxford Street یا 5th Avenue باشد. بیشتر وب سایت های مشاغل کوچک بیشتر به فروشگاه هایی شباهت دارند که در جاده خاکی بلااستفاده در وسط ناکجا قرار دارند. آنها منسوخ شده و به بازار ضعیف عرضه می شوند ، در حالی که می توانند برای صاحب مشاغل بسیار ارزشمندتر باشند.

امروزه سرمایه گذاری مورد نیاز برای یک وب سایت یا وبلاگ حرفه ای بسیار کم است. بله ، مطمئناً می توانید هزاران نفر را در یک وب سایت خرج کنید ، با این حال ، برای اکثر قریب به اتفاق مشاغل ، کاملاً نیازی به صرف این نوع پول نیست.

به عنوان مثال این سایت یکی از محبوب ترین وبلاگ های بازاریابی در جهان است. این وردپرس (رایگان است) با استفاده از یک موضوع وبلاگ ساخته شده است که هزینه آن حدود 80 دلار است. سایتهایی وجود دارند که هزینه آنها 100 برابر بیشتر است و کسری از آنها منجر به تولید می شود. بنابراین ، برای داشتن یک وب سایت یا وبلاگ موفق و حرفه ای ، نیازی به صرف هزینه کافی نیست.
مشتریان و مشتریان احتمالی در مورد شما قضاوت می کنند.

دلیل دیگری که شما باید وب سایت خود را جدی بگیرید این است که تقریباً اکنون همه از اینترنت برای "بررسی" یک ارائه دهنده خدمات بالقوه استفاده می کنند. قبل از تصمیم گیری در مورد تجارت با ارائه دهنده یا نه ، اکثریت قریب به اتفاق افراد به دنبال وب سایت ارائه دهنده می گردند! این شامل افرادی است که شما خدمات خود را به آنها بازاریابی می کنید. بنابراین ، وب سایت شما در مورد مشاغل شما چه چیزی را به آنها می گوید؟
نکته 7 بازاریابی: از رقبا در مورد افزایش فروش خود تحقیق کنید.
فروش یا بازاریابی موثر خدمات خود غیرممکن است مگر اینکه در مورد رقبا تحقیق کرده باشید. شما باید بدانید که در برابر چه پیشنهادها ، تضمین ها ، قیمت ها یا هزینه هایی قرار دارید که پیشنهاد شما را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: