استراتژی های سئو برای بازاریابی | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

7 استراتژی سئو بدون خطر برای استارت آپ ها و کارآفرینان با بودجه شخصی یا بودجه خوب
وقتی نوبت به بازگشت سرمایه طولانی مدت می رسد ، تعداد کمی از استراتژی های بازاریابی آنلاین با بهینه سازی موتور جستجو رقابت می کنند ، به ویژه هنگامی که به روشی اجرا شود که به عنوان بازاریابی قانونی خارج از سئو قابل دفاع باشد. اگر روشن نیستید که چرا SEO چنین استراتژی قدرتمندی است ، موضوع در جاهای دیگر و با جزئیات کامل پوشش داده شده است. مورد علاقه شخصی من از Search Engine Land ناشی می شود: لیست نهایی دلایلی که شما به بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید.

گفته می شود ، طی دو سال گذشته ، Google با استفاده از استراتژی هایی که برای هدفی غیر از سئو منطقی نیست ، به روزرسانی ها و سرکوب SEO هایی را که فقط به عنوان روشی برای دستکاری نتایج جستجو به این استراتژی نزدیک شده اند ، منتشر می کند. به روزرسانی های عمده طی دو سال گذشته شامل موارد زیر است:

Google Panda - برای اولین بار در فوریه 2011 ، پاندا آزاد شد ، هدف آن طراحی محتوای کم حجم و کیفیت پایین است. پست های متوسط ​​، مانند آنهایی که در دایرکتوری های مقاله نشان داده می شوند ، نتایج جستجو را برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی دنباله دار مسدود کرده بودند و پاندا برای کاهش حضور آنها منتشر شد. از آن زمان پاندا در الگوریتم اصلی گنجانیده شده است ، و صفحه ها را به محض نمایه شدن تحت تأثیر قرار می دهد.

Google Penguin - این بروزرسانی الگوریتم در 24 آوریل 2012 معرفی شد و هدف آن هدف قرار دادن هرزنامه های وب است. این سایت به جستجوی سایتهایی می پردازد که در نتیجه اقدامات ایجاد لینک های اسپم رتبه بندی می شوند ، مانند نظرات خودکار ، پیوندهای پولی و سایر پیوندهایی که به کاربران سرویس نمی دهند و اگر موتورهای جستجو به پیوندهای مربوط به رتبه بندی اطلاعات وابسته نباشند ، بسیار عجیب به نظر می رسد . اولین پنگوئن فقط صفحه اصلی یک سایت را تجزیه و تحلیل کرد ، اما به روزرسانی بعدی الگوریتم Penguin عمیق تر به نظر می رسد. پنگوئن هنوز در الگوریتم اصلی گنجانده نشده است و فقط هنگامی که یک تازه سازی داده اعمال می شود ، بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. این اتفاق هر 6 ماه یا بیشتر رخ می دهد.

مرغ مگس خوار Google - در حدود 20 آگوست 2013 منتشر شد و در پانزدهمین سالگرد تولد خود (27 سپتامبر 2013) رسما اعلام شد ، مرغ مگس خوار بازنویسی الگوریتم اصلی Google است. تغییر اصلی (یا حداقل تغییری که بیشترین تبلیغ را از طرف گوگل انجام داده است) مربوط به نحوه تفسیر Google از سوالات جستجو است. همانطور که افراد بیشتر از تلفن های همراه خود جستجو می کنند ، با جستجوی صوتی ، از جستجوی مکالمه طولانی تر و بیشتر استفاده می کنند. Google به جای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کند ، در تلاش است تا معنای جستجوگران را تفسیر کند. انتشار همزمان با قطع داده های کلمات کلیدی در Google Analytics ، تفسیر نحوه پایان یافتن جستجوگران در وب سایت شما را دشوار می کند.

روی هم رفته ، میلیون ها سایت به طور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تأثیر این الگوریتم ها قرار گرفته اند. در نتیجه بسیاری از آنها رتبه خود را بهمراه درآمدشان یک شبه از دست دادند. مشاغلی که برای کسب سود به رتبه بندی در گوگل متکی بودند از تجارت خارج شدند. به دنبال بسیاری از این به روزرسانی ها ، چندین مدیر وب اعلام می كنند كه "سئو از بین رفته است". اگر این درست باشد ، هر بار با اصول و تکنیک های جدید دوباره متولد می شود. به عبارت دیگر ، SEO یک رشته در حال پیشرفت است. چندین متخصص صنعت در مورد اینکه چرا SEO هرگز نمی میرد پست های بسیار خوبی نوشته اند. در اینجا دو مورد از موارد مورد علاقه من وجود دارد:

آیا SEO Dead است ، اینفوگرافیکی در SEObook است.
تاکتیک های SEO می میرند ، اما SEO هرگز نمی خواهد ، توسط دکتر پیت در Moz.
تا به امروز ، من هرگز استراتژی بازاریابی آنلاین را ندیده ام که بازده سرمایه گذاری طولانی مدت بهتر از SEO داشته باشد (اگر درست انجام شود). این احمقانه است که من ادعا کنم یک کارآفرین یا استارتاپ به سئو احتیاج دارد ، زیرا استارتاپ ها و کارآفرینان بدون این کار همیشه موفق می شوند. با این حال ، فکر نمی کنم کوچکترین چیزهایی را عرض کنم تا بگویم اگر SEO به کار نگیرید ، هدر خواهید داد.

با توجه به اینکه سئو برای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است ، تصمیم گرفتم لیستی از بهترین استراتژی های سئو در تمام زمان ها برای کارآفرینان و شرکت های نوپا ، صرف نظر از بودجه شما ، تهیه کنم. این استراتژی ها به عنوان بازاریابی خارج از سئو قابل دفاع هستند ، بنابراین حتی اگر روزی ارائه مزایای مستقیم سئو را متوقف کنند ، همیشه ROI مثبت ارائه می دهند و به احتمال زیاد همیشه حداقل مزایای غیرمستقیم را در موتورهای جستجوگر به همراه خواهند داشت.

بیایید غواصی کنیم ، باید؟

1. یک مسئله منحصر به فرد را حل کنید
به عنوان یک شرکت نوپا یا یک کارآفرین ، باید قبلاً بدانید که ساده ترین راه برای موفقیت نوآوری و منحصر به فرد بودن در گوشه ای از بازار است که واقعا به دلیل نوآوری یا خلاقیت شناخته شده نیست. در برخی سطح ، این را می توان بخشی از استراتژی SEO شما نیز دانست. اگر محصول یا خدمات شما منحصر به فرد باشد ، فاکتور "گاو بنفش" را دارد که ست گودین در مورد آن صحبت می کند. به یاد ماندنی است ، بنابراین در مورد آن صحبت می شود از بسیاری جهات ، به یاد ماندنی بودن حتی مهمتر از "بهتر بودن" است.

در یک زمینه آنلاین ، صحبت در مورد فقط به معنای قرار گرفتن در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و رسانه ها نیست. این همچنین به معنای پیوند یافتن و جستجوی آن است. این نوع رفتارها بر روی رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد و یک اثر ماندگار در خود ایجاد می کند. هرچه محبوبیت بیشتر شود ، موتورهای جستجو به محبوبیت شما کمک می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: