آیا کار با کارمندان از راه دور برای بازاریابی بهترین انتخاب برای کار شما در دراز مدت است؟
نوشته شده توسط : worldmarketing

آیا کار با کارمندان از راه دور بهترین انتخاب برای کار شما در دراز مدت است؟
بسیاری از افراد آرزو کرده اند که این فرصت را داشته باشند که کارمندان از راه دور باشند که از خانه کار می کنند - به جای اینکه پنج بار در هفته به دفتر مراجعه کنند. اما ، COVID-19 اوضاع را برای بسیاری از افراد تغییر داد. قبل از همه گیری ، تخمین زده می شد که فقط حدود 7٪ از نیروی کار گزینه کار در خانه را داشته باشند. اما از آوریل سال 2020 ، 20٪ از کارکنان از راه دور کار می کردند.

این تغییر از آنجا ضروری بود که بسیاری از دفاتر برای کمک به کاهش سرعت انتشار ویروس موقتاً باید خاموش شوند. اما اکنون بسیاری فکر می کنند که آیا این تغییر در عملیات یک تغییر دائمی است؟

داشتن کارمندان تمام وقت از راه دور که برای یک تجارت کار می کنند مزایای زیادی دارد. بعلاوه ، با توجه به وضعیت کنونی همه گیر جهانی ، به نظر می رسد فعلاً گزینه ایمنی باشد.

اما داشتن نیروی کار از راه دور لزوماً مناسب هر شغلی نیست. اگر فکر کرده اید که به کارگران خود اجازه دهید در خانه بمانند ، چند سوال وجود دارد که باید قبل از تصمیم نهایی برای طولانی مدت از خود بپرسید.

سیستم ارتباطی شما چگونه پیش می رود؟
برقراری ارتباط مهمترین ماده برای موفقیت آمیز بودن وضعیت کار از راه دور است - اما در عین حال جایی است که اکثر شرکتها در آن بی ثبات هستند. طبق آخرین گزارش از بافر ، مسائل مربوط به ارتباطات و همکاری در لیست چالش های کارمندان از راه دور قرار دارد.

بزرگترین مبارزه شما برای کار از راه دور چیست؟
بزرگترین مبارزه شما با کار از راه دور چیست ؟. منبع: Buffer.com
فهم آسان است که وقتی تیم ها از خانه کار می کنند چرا این مسئله مهم می شود.

در حالی که ارتباط دیجیتال می تواند راحت باشد ، می تواند نادیده گرفته شود ، به طور تصادفی حذف شود یا به سادگی در میان سر و صدا از بین برود. همچنین درصورتی که قادر به گفتگوی رو در رو نیستید ، به راحتی می توان پیام ها را از طریق ایمیل یا پیام های اسلک اشتباه دانست.

بنابراین ، واقعاً نگاهی به راه های ارتباط تیم شما بیندازید. اگر ارتباطات بین کارمندان از راه دور می تواند از بهبودی استفاده کند ، باید قبل از انجام هرگونه تغییر دائمی این مشکل را حل کنید.

توجه داشته باشید که راه حل مسائل ارتباطی همیشه برقراری ارتباط بیشتر نیست. جلسات مجازی را مثال بزنید. بسیاری از شرکت ها استفاده از Zoom یا Google Hangouts را برای میزبانی جلسات مجازی آغاز کرده اند - از آنجا که هیچ کس به طور حضوری جلسه نمی گذارد. در حالی که این جلسات گاه به گاه لازم است ، شواهد نشان می دهد که برگزاری بیش از حد این جلسات در طول روز در واقع به بهره وری آسیب می رساند.

طبق یک نظرسنجی از Wundamail ، 42٪ از کارمندان اظهار داشتند که وقتی روزشان با تماس های ویدیویی متعدد قطع نمی شود ، احساس باروری بیشتری می کنند. بعلاوه ، یک سوم کارگران اعتراف کردند که در این جلسات تمرکز سختی داشتند. 30٪ به دلیل مشکلات ارتباطی ، مشکلات فنی یا عدم درک کافی مجبور به استفاده از سیستم عامل های اضافی شدند.

پاسخ به این مسائل لزوماً برگزاری جلسات مجازی بیشتر با کارمندان از راه دور نیست - بلکه در عوض بهینه سازی ارتباطات است. برای انجام این کار ، رهبران باید روشن کنند:

چه موقع میزبانی یک تماس آنلاین مناسب است و چه تعداد از افراد باید درگیر شوند؟
از کدام کانال های ارتباطی باید در موارد خاص استفاده شود (تماس زوم ، ایمیل ، تماس تلفنی ، اسلک پینگ و غیره)
آیا ابزاری آنلاین وجود دارد که بتواند به همکاری کمک کند ، مانند راه حل نرم افزار مدیریت پروژه؟
آیا برنامه های افراد باید نظم بیشتری داشته باشند تا قابل دسترسی باشند؟
برای اطمینان از حفظ سطح بهره وری هنگامی که کارمندان از خانه کار می کنند ، ارتباطات باید در اولویت اصلی قرار گیرند. اگر این یک مسئله بوده است ، ممکن است تغییر حالت به یک موقعیت کاری از راه دور بهترین گزینه نباشد - یا برای حل مشکل باید راهکارهای مختلفی ارائه دهید.

آیا کار از راه دور در واقع مقرون به صرفه است؟
آیا حذف کار مقرون به صرفه است؟
آیا حذف کار مقرون به صرفه است؟
داشتن یک تیم از راه دور می تواند از بسیاری جهات در هزینه های شما صرفه جویی کند.

اول و مهمترین ، این می تواند نیاز به فضای اداری فیزیکی را از بین ببرد. شرکت شما می تواند کوچک سازی کند و در هزینه اجاره پس انداز کند. این همچنین بدان معنی است که شرکت دیگر مجبور نیست تجهیزات مانند میز ، صندلی ، کامپیوتر و حتی هزینه های کمتری مانند قهوه و کاغذ را تهیه کند.

اما این بدان معنا نیست که داشتن کارمندان از راه دور همیشه به صرفه است.

برخی از مشاغل یا نقش های شغلی ممکن است در دفتر خانه خود به تجهیزات نیاز داشته باشند ، مانند رایانه های جدید ، برنامه های نرم افزاری ، چاپگرها یا حتی سیستم های WIFI بهتر. اگر تجارت مجبور باشد این تجهیزات را برای همه کارمندان در خانه خود خریداری کند ، این می تواند بسیار گران باشد.

یکی از راه حل های بالقوه ، برون سپاری هرجا ممکن باشد برای جنبه هایی از تجارت است که نمی توان کاملاً از راه دور انجام داد. در برخی موارد ، می تواند هزینه های زیادی را در کسب و کارها صرفه جویی کند تا شغل های خاص خود را از خارج از کشور تامین کند. انواع مختلفی از آژانس های برون سپاری وجود دارد که می توانند در صورت لزوم برای کارهای خاص مورد استفاده قرار گیرند ، مانند:

عیب یاب های فناوری اطلاعات
حسابداران
مدیریت موجودی کالا (بسته بندی و حمل و نقل)
طراحان گرافیک
خدمات مشتری
بازاریاب و نویسنده محتوا





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: