چگونه می توان بدون از دست دادن یک ضربه وارد بازاریابی کانادا شد
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توان بدون از دست دادن یک ضربه وارد بازار کانادا شد
بسیاری از افراد (و مشاغل) تصور می کنند که رویکرد بازاریابی برای کانادایی ها بسیار شبیه بازاریابی برای آمریکایی ها است. در سطح سطح ، این یک تصور غلط است. مردم شبیه به نظر می رسند ، شبیه به نظر می رسند و نگاه نسبتاً مشابهی دارند.

اما ، وقتی به جزئیات نحوه عملکرد این دو بخش به عنوان مصرف کننده بپردازید ، به سرعت متوجه خواهید شد که حتی اگر آنها از یک مرز مشترک برخوردار باشند ، دنیایی از اختلافات وجود دارد. کانادا یکی از مترقی ترین و در حال پیشرفت سریع کره زمین است. دستیابی به مصرف کنندگان در این کشور بیش از 35 میلیون نفری تلاشی است که نباید به راحتی آن را پذیرفت.

من اخیراً نقش "میزبان مشترک" در "این هفته در بازاریابی" را بر عهده گرفتم - یک نمایش رادیویی دو ماهانه با حمایت مالی انجمن سن دیگو از انجمن بازاریابی آمریکا. این برنامه همچنین توسط سام ویلر ، مدیر جستجوگرها از Inseev Interactive برگزار می شود.

در این اقساط گذشته ، من و سام ، رابرت لاپلانته ، بومی كانادا و بنیانگذار Media-Corps ، یك آژانس تبلیغاتی و بازاریابی متخصص در كمك به مارك های آمریكا برای ورود به بازار كانادا را آوردیم.

ما در این نمایش زمینه های زیادی را پوشش دادیم و رابرت انواع جالب توجه را برای چگونگی تأثیر شرکت ها بر همسایه آمریکای شمالی ارائه داد.

در بخش اول ، ما از برجسته ترین ویژگی های مصرف کنندگان کانادایی از یک دید کلی بحث کردیم. ما همچنین در مورد چگونگی تحول بازار در طول سالها صحبت کردیم. رابرت در سال 2007 ، قبل از رکود اقتصادی ایالات متحده ، به ایالات متحده آمد. نکته جالب توجه این بود که بانک های کانادایی و بازارهای املاک و مستغلات مانند ایالات متحده سقوط نکردند. این فرصتی طلایی را برای کانادا فراهم آورد تا بتواند در آمریکای شمالی رهبری بیشتری را بدست آورد ، و این زمینه را برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار و تقویت ارزشهای کانادا باز کرد. ما همچنین صحبت کردیم که بازار کانادا در آینده به کجا می رود؟ متأسفانه ، با توجه به جو سیاسی فعلی ، تشخیص آنچه در پیش است دشوار است ...

بخش دوم همه چیز درباره تفاوت های فرهنگی بین آمریکایی ها و کانادایی ها بود. ما در مورد تفاوت در عادت های هزینه ای ، تضادهای نظارتی بین دو کشور و چند ویژگی اصلی صحبت کردیم که بسیاری از مارک ها هنگام تلاش برای جذب نیرو از آن چشم پوشی می کنند. یکی از اقدامات مهم این بخش این بود که کانادایی ها بیشتر از آمریکایی ها نسبت به پیام رسانی با نام تجاری شک دارند. بنابراین ، ایجاد روابط و اعتماد با مصرف کنندگان باید مهمترین نگرانی بازاریابان باشد.

بخش سوم این نمایشگاه به برخی از نکات عملی برای مارک هایی که می خواهند تأثیر ماندگاری در بازار کانادا ایجاد کنند ، تبدیل شده است. رابرت تعدادی از مراحل مهم و اقدامات احتیاطی را که باید هنگام ایجاد یک کارزار از ابتدا انجام شود ، تعیین می کند. رابرت در مورد عدم موفقیت چشمگیر Target برای گسترش به کانادا ، دلایل آن و آنچه مارک ها می توانند یاد بگیرند بحث می کند.

بخش آخر ما با ارائه جزئیات خاص در مورد ایجاد یک چک لیست برای ورود به بازار کانادا ، کمی جزئیات بیشتری پیدا کرد. این شامل برخی از استراتژی ها برای انجام تحقیقات و فرمول بندی برنامه ریزی رسانه ها و روند خرید است.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: