نوشته شده توسط : worldmarketing

میم - میم ها برای علاقه مندان به اینترنت سرگرم کننده و آشنا هستند. با برخی الگوهای رفتاری سرگرم کننده کمی بی ادب شوید - ساخت سایت خود مانند تولیدکننده الگوهای رفتاری آسان است.

ایده های فوق العاده بازاریابی
# غم تابستان

اثبات اجتماعی - بعضی اوقات ایده های عالی بازاریابی محتوای همچنین به عنوان اشکال خارق العاده اثبات اجتماعی عمل می کنند. این پروژه محتوای مبتکرانه را خانه ای ارواح به نام Nightmares Fear Factory استفاده کنید. آنها منظور از میهمانان ، از قربانیان عکس می گیرند و آنها را به فید فلیکر خود می فرستند. عکس ها کاملاً هیستریک هستند و ثابت می کنند که کارخانه ترس از کابوس ها به همان اندازه که ادعا می کنند ترسناک است! (با تشکر از شما از فروشگاه Shopify).

ایده های بازاریابی غیرمعمول
محتوای خود را تقسیم کنید - بیش از حد محتوا نکنید در غیر اینصورت کاربران زیادی خواهید دید. ما در اقتصاد توجه رقابتی زندگی می کنیم و اگر هر روز چیزهای جدیدی را خلق می کنید ، ممکن است مردم از شما خسته شوند ، حتی اگر همه چیزهایی که به اشتراک می گذارید عالی باشد. آنها استراحت می کنند ، بچه. بفهمید چه آهنگی برای مخاطب شما مناسب است.

حسابرسی محتوا را انجام دهید - آیا محتوای موجود شما قابل رفع است؟ تبدیل رانندگی چیست؟ چه چیزی نیست - و چرا؟ پرسیدن این س mightالات ممکن است باعث عرق کردن شما شود ، اما بهتر است از حقیقت مطلع شوید. یافتن پاسخ این س questionsالات اطمینان حاصل خواهد کرد که استراتژی بازاریابی شما در مسیر درست پیش می رود.

ابزارهای مارک دار - ابزارهای عالی و ارزشمندی ایجاد کنید که مخاطبان شما آنها را مفید می دانند. شما می توانید از بخشهایی از ابزار برای فشار دادن به سمت ارائه محصول خود استفاده کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که این ابزار کالیبر بالایی دارد - فقط آنرا به یک فروش بزرگ و افتخارآمیز تبدیل نکنید. ارائه ابزارهای رایگان باعث می شود تا کاربران با علاقه به شما فکر کنند و برند شما را گسترش دهند زیرا افراد بیشتری از ابزار رایگان جذاب شما استفاده می کنند!

سیار! - با 79٪ از کاربران اینترنت که خرید آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می دهند ، اگر دوستدار موبایل نیستید ، باید خجالت بکشید. این اختیاری نیست ، اگرچه هنوز بسیاری مانند آن رفتار می کنند.

Gameification - Gamification یک ایده عالی در زمینه بازاریابی است تا کاربران را از تعامل با شما هیجان زده کند. به هر حال در خط کیست ، این امتیازات معنایی ندارند ، اما شما تعجب خواهید کرد که مردم واقعاً چقدر از گرفتن امتیاز لذت می برند. همه ما تأیید فوری را دوست داریم - مثل کرک مجازی است!

برنامه هایی مانند Belly و Foursquare گیمیفیکیشن را با برنامه های وفاداری مشتری ترکیب می کنند. Starbucks همچنین نسخه رام خود از برنامه های وفاداری gamified را دارد که در آن برای خریدهای Starbucks ستاره کسب می کنید. در نظر بگیرید که آیا گیمیفیکیشن می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد یا خیر.

برنامه های وفاداری
با کمک برخی از مطالب دوستان خود کنار بیایید - تعداد زیادی ابزار عالی برای کمک به شما در یافتن محتوای با کیفیت وجود دارد (Storify & Buffer به نام چند مورد). به یاد داشته باشید ، شما نمی خواهید فقط محتوای خود را به اشتراک بگذارید - به اشتراک گذاشتن قطعات عالی توسط دیگران در صنعت خود نشان می دهد که شما یک بازیکن تیم هستید و یک منبع ارزشمند دانش بی طرفانه هستید.

کمیک ها - در حالی که سرگرمی های روزنامه نژادی در حال مرگ هستند ، کمیک های آنلاین زنده و پر رونق هستند! کمیک های اینترنتی خود را در نظر بگیرید که مربوط به جنبه های پوچ و سوررئال صنعت شما باشد. برای شروع ابزارهای رایگان مانند Pixton یا Strip Generator را امتحان کنید.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: