ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی | سری چهارم
نوشته شده توسط : worldmarketing

اشتراک اسلاید - نمایش پرده ای بازگشت و بهتر از هر زمان دیگری است! ارائه پاورپوینت را برای اشتراک اسلایدهای مخاطب پسند دوباره استفاده کنید. این نکات را از جاناتان کلمن در مورد بازدید بیشتر از Slideshare بررسی کنید.

وبینارها - با دو برابر تخصص (و دو برابر قدرت ارتقا) ، وبینار رایگان یا شریک خود را با مشاغل دیگری میزبانی کنید. وبینار یک منبع عالی برای پیشبرد تجارت است.

جستجوی مرتبط با Google - بررسی جستجوهای مربوط به Google (که هنگام انجام جستجو در بالا و پایین SERP یافت می شود) برای جستجوی کلمه کلیدی ابزاری عالی برای تولید ایده های محتوایی است. فقط یک اصطلاح را در Google جستجو کنید و ببینید چه جستجوهای مرتبط به شما نشان داده می شوند. ممکن است تعجب کنید!

ایده های بازاریابی پیدا کنید
انتخاب پاپ آپ - بحث های زیادی در مورد پاپ آپ های انتخاب خبرنامه وجود دارد. آنها آزار دهنده هستند ، مزاحم هستند ، اما اغلب آنها نیز کار می کنند! تست A / B را ببینید و ببینید چه تاثیری روی اشتراک خبرنامه شما دارد. اگر ثابت شده است که مشترکین خبرنامه منجر به کسب و کار شما می شوند ، آنچه را باید برای به دست آوردن آنها انجام دهید.

خط شانس خود را ادامه دهید - مطمئن نیستید در مورد چه چیزی بنویسید؟ وارد حساب تجزیه و تحلیل خود شوید و به محبوب ترین پست های خود نگاهی بیندازید تا ببینید موضوعات مورد هیجان کاربران چیست ، سپس تغییر یا گسترش یکی از محبوب ترین پست های خود را بنویسید.

کتابهای الکترونیکی - ایده عالی بازاریابی دیگر نوشتن کتاب الکترونیکی جامع در مورد یک نقطه درد شناخته شده یا موضوع محبوب صنعت است ، سپس ایجاد یک صفحه فرود با کیفیت در اطراف پیشنهاد. بهتر است ، از ابتدا شروع نکنید ؛ اهداف و پستهای وبلاگ گذشته را در یک مجموعه بزرگ کتاب الکترونیکی قرار دهید.

101 راهنما - همیشه کسی تازه شروع به کار می کند. راهنماهای مبتدی و صنعت دانش 101 با محتوای جدید همیشه به افراد جدید مرتبط شده و به اشتراک گذاشته می شوند.

حتی محتوای عالی به تبلیغ نیاز دارد - فقط محتوای خود را منتشر نکنید و انتظار داشته باشید که خودش تبلیغ کند. آن را با یک ایمیل تبلیغاتی یا از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

ارسال مطالب در مورد موضوعات داغ صنعت - چه سروصدایی در زمینه شما وجود دارد؟ در مورد اخبار موضوعی و موضوعات پرطرفدار مرتبط با صنعت خود پست ارسال کنید تا سریع شروع به کار کنید و نشان دهید که از این امر مطلع هستید.

پست های مهمان - در حالی که ارزش SEO پست های مهمان زیر سوال رفته است ، اگر پست مهمان درست انجام شود مشکلی ندارد. فقط به جای پیوندها ، روی ارزش قرار دادن نام تجاری خود در مقابل مخاطبان جدید تمرکز کنید.

ایده های بازاریابی
(تصویر از کاربر Flickr matsuyuki)

کاغذهای سفید - راهنماها ، کتابهای الکترونیکی ، کاغذهای سفید - همه نوع آنها یکسان است ، اما برچسب گذاری متفاوت بر دارایی های شما می تواند به پیام شما در طیف مخاطبان مختلف کمک کند. برچسب های خود را امتحان کنید تا ببینید کدام یک از بهترین گزینه ها برای چشم انداز شما است.

محتوای با کیفیت - این باید بدون گفتن باشد ، اما فقط محتوای با کیفیت تولید می کند که می توانید به آن افتخار کنید! گوگل از محتوای نازک متنفر است و کاربران نیز آن را دوست ندارند.

مقداری پوست نشان دهید - البته منظورم پوست استعاره است - نشان دهید که شما یک روبات نیستید. از لذت بردن و نشان دادن شخصیت شرکت خود نترسید. خود را بیان کنید و اگر این به معنای واقعی کلمه نشان دادن مقداری پوست است ، پس قدرت بیشتری به شما می دهد. بالاخره شما انسان هستید

مجله آنلاین - تولید مجله مجازی خود یکی دیگر از اشکال حماسی بازاریابی محتوا است. برای یک مثال عالی ، Dark Rye ، یک مجله آنلاین شیک که توسط Whole Foods تولید شده را ببینید. برای رفع سریع و آسان ، روزنامه آنلاین خود را با Paper.li تهیه کنید.

ایده های خلاق بازاریابی
پادکست ها - پادکست ها عالی هستند زیرا کاربران می توانند آنها را بارگیری کنند و سپس در حین گوش دادن به آنها گوش دهند! مفاهیم احتمالی پادکست شامل بحث در مورد اخبار صنعت داغ یا مصاحبه با متخصصان در فضای شما است.

رویدادها را پوشش دهید - اگر در یک کنفرانس (یا حتی یک رویداد آنلاین) شرکت می کنید ، در نظر داشته باشید که درمورد اینکه چه اطلاعاتی را از این رویداد جمع کرده اید ، چه چیزهایی را با ارزش ارزیابی کرده اید و غیره ، یک پست بنویسید. در تلاش های تبلیغاتی خود از هشتگ مربوط به این رویداد استفاده کنید.

همکاری - همکاری می تواند دامنه شما را گسترش داده و اعتبار شما را ایجاد کند. تمام مشارکت های مختلفی را که می توانید ایجاد کنید در نظر بگیرید - شریک یک خیریه؟ یک تجارت مرتبط؟ شما می توانید یک نویسنده پست وبلاگ یا راهنما ، میزبان مشترک یک وبینار و غیره باشید.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: