ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

امتیازات پاداش را برای به اشتراک گذاری ارائه دهید - اگر برای به اشتراک گذاشتن اخبار مسابقه خود از طریق شبکه های اجتماعی به کاربران امتیاز جایزه بدهید ، احتمال پذیرفتن آنها بسیار بیشتر است. ابزارهایی مانند Rafflecopter ارائه مطالب اضافی برای اقدامات مختلف به کاربران را آسان می کند (به عنوان مثال پیوستن به لیست پستی = 5 ورودی. مسابقه اشتراک در توییتر = 2+ نوشته).

ایده های بازاریابی مسابقه
(تصویر از سایت Spot)

به مشترکین ایمیل در مسابقه اطلاع دهید - به یاد داشته باشید ، شما قبلاً می دانید که مشترکان ایمیل شما را دوست دارند و به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر برای یک سال رایگان نرم افزار خود مسابقه ای اجرا می کنید ، می دانید مشترکین شما می خواهند در این برنامه شرکت کنند!

مسابقه خود را در (همه) رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید - اگر از طریق اینستاگرام یک مسابقه عکس برگزار می کنید ، مطمئن شوید که هنوز مسابقه را در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و غیره تبلیغ می کنید. می خواهید همه دنبال کنندگان خود در همه شبکه های رسانه های اجتماعی بدانند در مورد هدیه عالی شما!

ایده های بازاریابی اجتماعی
دکمه ها را از افزونه وردپرس به اشتراک بگذارید

ایده های بازاریابی محتوا
برای مخاطبان خود بنویسید - بهترین مطالب مواردی هستند که مخاطبان اصلی شما هستند. مشتری خود را درک کنید: از نکات درد آنها ، اینکه چه عواملی باعث روانپزشکی آنها می شود و چه چیزی باعث می شود شب بیدار باشند ، بدانید. محتوای قاتل نیازها و نگرانی های مخاطبان شما را برطرف می کند!

یک عنصر تصویری به تمام مطالب محتوای خود اضافه کنید - مردم واقعاً سریع از نوشتار خسته می شوند! برای ادامه بازدید از بازدیدکنندگان ، داشتن تصاویر با شکستن پاراگرافهای متنی شما ضروری است. اهمیت یک عنصر بصری را فراموش نکنید ، حتی در پست های وبلاگ که عمدتا مبتنی بر متن هستند. می توانید چند نمونه از وبلاگ های تجاری بسیار بصری را در اینجا مشاهده کنید.

اینفوگرافیک - ما می دانیم که خوانندگان محتوای بصری را دوست دارند و اینفوگرافیک نمونه بارزی از دارایی های بصری محبوب و قابل پیوند است.

ایده های بازاریابی محتوا
اگرچه ایده ایجاد اینفوگرافیک درجه یک ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما لازم نیست سخت باشد. شما به نرم افزار فانتزی نیازی ندارید - در واقع ، فقط با استفاده از Powerpoint می توانید اینفوگرافیک مناسبی بسازید. بسیاری از الگوهای راهنمای اینفوگرافیک برای شروع وجود دارد. صحبت از…

الگوهای مفید - الگوها فرم قدرتمند دیگری از دارایی های بصری است که بازدیدکنندگان آن را بسیار مفید می دانند. الگوها به عنوان یک چارچوب بصری عمل می کنند که می تواند به کاربران کمک کند بدون اینکه کاملاً از ابتدا شروع کنند ، قطعه سفارشی ایجاد کنند. این الگوی صفحه فرود را به عنوان یک مثال در نظر بگیرید - این طرح و اصول اساسی را توضیح می دهد ، به شما این امکان را می دهد تا کاربران قبل از ساختن اطلاعات شخصی ، موارد ضروری صفحه فرود را درک کنند.
نمودارها و نمودارها - پسرعموها ، نمودارهای یک تکه و نمودارهای اینفوگرافیک که هنوز هم جذاب نیستند ، همچنان جایگاه خود را به عنوان محتوای بصری قابل توجه دارند. ممکن است به اندازه اینفوگرافیک چشمگیر نباشند ، اما برای ایجاد آنها به زمان و تلاش بسیار کمتری نیاز دارند و هنوز هم قابل اشتراک هستند ، بنابراین از استفاده سخاوتمندانه از آنها نترسید. برای زبان آموزان تصویری ، تفسیر نمودار بسیار آسان تر از یک متن و عدد است. اطمینان حاصل کنید که انواع زبان آموزان را به خود جلب کرده اید!

نمودارهای بازاریابی
به همین دلیل تعداد زیادی اژدها را در پناهگاه حیوانات پیدا می کنید (تصویر از Reddit)

ویدئوها - فیلم هنگام تبلیغ محصول یا خدمات جدید ، جلب توجه کاربران و جلب توجه آنها ، یک استراتژی بازاریابی باورنکردنی است. میزان ماندگاری اطلاعات بصری می تواند به 65٪ در مقابل 10٪ برای اطلاعات مبتنی بر متن برسد. بعلاوه ، مشتریانی که فیلم های محصول را مشاهده می کنند بسیار بیشتر از مشتریانی هستند که مشاهده نمی کنند. محتوای ویدئو یک ابزار قدرتمند است ، چه بخواهید نشان دهید که چگونه IRL محصول شما کار می کند و چه بازدید کنندگان را آموزش دهید.

لیست های آماری - آیا شما به یک دیوار ایده محتوا برخورد می کنید؟ برای یک راه حل آسان بازاریابی محتوا ، آمار جالبی را درباره یک موضوع مرتبط با کسب و کار خود جمع آوری کنید و درباره آنچه آموخته اید یک پست وبلاگ ایجاد کنید. لیست های عظیم آماری به راحتی ساخته می شوند و بسیار قابل اشتراک هستند. بعلاوه ، برخی از آمارهای وحشیانه ممکن است باعث شود چرخ دنده شما در مورد ایده های محتوای دیگر مانند…

پیش بینی های آینده - با پیش بینی روند آینده صنعت خود ، پیشگویی کننده را بازی کنید - فقط مطمئن شوید که حداقل برخی از داده ها را برای تهیه نسخه پشتیبان از فرضیه خود دارید.

جنجال - محتوای بحث برانگیز همیشه جلب توجه می کند ، اما این برای دل ضعف نیست - بازی با آتش باعث سوختن شما می شود! به جای دامن زدن به بحث و جدال ، راه ایمن تری این است که با تعبیر خودتان به بحث و جدال صنعت بزرگتر پاسخ دهید یا به آن پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: