نوشته شده توسط : worldmarketing

ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی
دسته های خود را فشار دهید - اگر واقعاً می خواهید آن پیروان توییتر را دست و پا کنید ، نمی توانید از این که کمی بی شرمانه باشید ترس داشته باشید. در یک کنفرانس صحبت می کنید؟ دستگیره Twitter خود را بر روی نمایش پرده ای قرار دهید (هک ، کل ارائه را در گوشه آن نگه دارید). کارت ویزیت جدید سفارش می دهید؟ بهتر است که دسته شایان ستایش!

بازاریابی توییتر
کارت ویزیت بسیار جالب با مضمون توییتر از لوئیس فیلیپه سیلوا

به مضامین هفتگی هشتگ مانند # ThrowbackThursday بپیوندید - اگر می خواهید رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید ، باید یک شرکت کننده فعال در انجمن باشید. این به معنای ارسال منظم پست است و همچنین پیوستن به سنتهای هفتگی سرگرم کننده رسانه های اجتماعی که از قبل مخاطبان وفاداری دارند. به بچه ها نشان دهید چقدر می توانید هیپ بزنید!

تاک - تاک ها ، کلیپ های ویدیویی سریع 6 ثانیه ای ، تا حد زیادی کم استفاده می شوند. با کمی کار و مقداری محتوای سرگرم کننده ، می توانید در یک استخر کوچک در Vine به ماهی بزرگ تبدیل شوید.

بازاریابی تاک
تصاویر خود را پین کنید (و دیگران) - ارزش این سایت اشتراک تصویر را دست کم نگیرید. قوی ترین دارایی های بصری خود (الگوها ، اینفوگرافیک ها و غیره) را در Pinterest ارسال کنید و برای برخی از بازدیدهای جدی ، آنها را به صفحات وب خود پیوند دهید.

زبانه های اجتماعی را روی رقبا نگه دارید - صفحات تجاری فیس بوک به شما امکان می دهند سایر حساب ها را از طریق ویژگی Pages to Watch دنبال کنید. رقبایتان را دنبال کنید و ببینید چه چیزی ارسال می کنند ، و کدام یک از پست های آنها بیشترین اشتراک و لایک را دارد. ببینید چه چیزی موثر است و از آنها پیروی کنید.

صفحات فیس بوک برای تماشای
از داخل فیس بوک

ایده های بازاریابی شهری
زندگی در یک جنگل بتنی امکان مفاهیم بسیار خلاقانه را فراهم می کند.

قدم زدن در خیابان ها - در عصر آنلاین ، چیزی برای گفتن طبیعی و ورزش کمی در بازاریابی IRL وجود دارد. با بروشورها و پوسترها در کافه های محلی به مدرسه قدیمی بروید ، با گچ نوشتن پیاده رو چند کار را انجام دهید. این استراتژی برای مشاغل محلی دارای اثربخشی بالاتری است ، اما می تواند برای هرکسی مفید باشد.

بازاریابی هنر خیابانی
دسته گچ خیابان توییتر توسط Marquette ITS

سفارش یک نقاشی دیواری - سعی کنید اجازه تزئین کنار ساختمان برجسته با نقاشی دیواری بزرگ را بگیرید.

نقاشی دیواری بازاریابی
نقاشی دیواری Great Di Bruno Bros در Yelp پیدا شده است

از محیط اطراف خود استفاده کنید - کمی تخیل کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از محیط شهری خود برای جادوی بالقوه بازاریابی استفاده کنید.

ایده های بازاریابی خیابانی
تلاش های بسیار خلاقانه بازاریابی شهری توسط Vijar Barbecues ، یافت شده در Owni

حمایت مالی غیرمعمول - زندگی شهری منجر به برخی از فرصت های منحصر به فرد بازاریابی می شود که در جاهای دیگر پیدا نخواهید کرد. نکته پنهان این است که ، شما باید برای استفاده از این فرصت ها خلاقانه فکر کنید.

ایده های بازاریابی شهری
Citi Bank از Citi Bike حمایت مالی می کند

جایزه: ما همه این نکات (و 5 مورد دیگر) را در PDF آورده ایم تا بعداً بخوانید. آن را از اینجا بارگیری کنید!
ایده های بازاریابی مسابقه
مسابقات عکس - به چند دلیل مسابقه های عکس بسیار عالی هستند - ورود به آنها نسبتاً آسان است (هرکسی با اینستاگرام و چند ثانیه وقت آزاد داشته باشد می تواند ارسال کند) ، و همچنین فرم بسیار خوبی از محتوای تولید شده توسط کاربر را برای اسپانسرها فراهم می کند. مورد استفاده مجدد و در جای دیگر

آبجوسازی هارپون را بررسی کنید - آنها به هنر مسابقات عکس تسلط دارند. (و برای مشاهده ایده های بازاریابی در اینستاگرام اینجا را کلیک کنید.)

ایده های بازاریابی شبکه های اجتماعی
مسابقات ویدئویی - به این تعداد افراد در مسابقات ویدئویی شرکت نمی کنند ، اما به احتمال زیاد محتوای کالیبر بالاتری خواهید داشت زیرا ایجاد یک ویدیو به تلاش بیشتر کاربر احتیاج دارد. این نوع محتوا می تواند برای کسب و کارهای پایین خط فوق العاده ارزشمند باشد ، به ویژه هنگامی که فیلمبرداران با استعدادی دارید که محتوای ویدیویی را فقط برای شما درست می کنند!

مسابقه های رای خود را ارسال کنید - به دلیل شرکت در مسابقه های رأی دهی ، تعداد زیادی ثبت نام می شود (در اکثر موارد فقط روی یک دکمه کلیک کنید). جالب در مورد مسابقات رای گیری این است که می توانید از داده های به دست آمده از آرا the برای ایجاد یک مطالعه کوچک داده استفاده کنید. آنچه را که آموخته اید در یک پست وبلاگ به اشتراک بگذارید!

مسابقات زیرنویس - عکس ارسال کنید و از کاربران بخواهید بهترین عنوان خود را ارسال کنند - این نوع مسابقات می تواند خنده های بسیار خوبی داشته باشد.

مسابقه زیرنویس
قرعه کشی - سنتی ترین مسابقه ها ، قرعه کشی / هدایای کلاسیک امتحان شده و واقعی است. ورود آنها سریع و ساده است - به علاوه درخواست اشتراک ایمیل به عنوان بخشی از فرم ارسال آسان است.

ایده های بازاریابی برای تبلیغ مسابقه
ارسال به سایت های معاملاتی - مردم چیزهای رایگان را دوست دارند ، برخی بیشتر از دیگران. افرادی که واقعاً عاشق یک معامله خوب هستند ، معمولاً به سایت ها و انجمن های معاملات مکرر مراجعه می کنند. تقریباً همیشه یک بخش تریبون مسابقه قرعه کشی / مسابقه وجود دارد که می توانید مسابقه خود را به مخلوط اضافه کنید.

من مسابقاتی را دیده ام که در آن 90٪ از ترافیک از این نوع سایتها هدایت می شود - خوب ، آنها همیشه با صلاحیت ترین لیدها نیستند ، اما اگر مقدار آنها را بیش از کیفیت می خواهید ، این یک استراتژی مناسب است. ارسال از Slickdeals را شروع کنید و از آنجا بروید. این می تواند یک شکل عالی از بازاریابی رستوران باشد.

هشتگ ify مسابقه خود - افزودن هشتگ مرتبط (و منحصر به فرد) به مسابقه به شما کمک می کند تا ثبت مطالب را دنبال کنید و اسکن و سازماندهی آنها را آسان می کند. علاوه بر این ، آنها کاملا سرگرم کننده هستند.

مسابقات را فوق العاده قابل اشتراک کنید - این به معنای افزودنی استدر صورت داشتن فرم ورود به وب سایت یا به طور کلی تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی ، دکمه های "اشتراک این مسابقه" را فشار دهید. هر چه تعداد افرادی که از مسابقه شما آگاهی دارند بیشتر باشد ، خوشحال کننده (به هر حال برای شما)! به ایده های بیشتری برای فیس بوک نیاز دارید؟ راهنمای رایگان ما را از اینجا بارگیری کنید!





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: