بازاریابی در عصر مقاومت | سری سوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

اظهار یک جمله ای نکنید. ما ثابت کردیم که عذرخواهی در عصر امروز کافی نیست. با "لغو فرهنگ" به همان اندازه که فراگیر است ، یک بار عکس العمل به همان اندازه خوب است که اجازه دهید مسئله ای از شما پیش بیاید. درعوض ، با عذرخواهی ها یا معیارهای مجاز به عنوان اولین گام های یک گفتگوی مداوم که برای ایجاد پیشرفت قابل تأمل و معنی دار طراحی شده است ، رفتار کنید.

بعد از اینکه خودتان را در جریان این مسئله قرار دادید و خود را بهتر آموزش دادید ، نشان دهید که چگونه به رشد خود ادامه می دهید و این پیشرفت را باز بگذارید. به نام های خانگی مانند خاله جامیما ، عمو بن ، خامه گندم ، خانم باترورث و اسکیمو پای نگاه کنید - امروز ، این مارک ها با مرور مجدد بسته بندی های تجاری و تفرقه انگیز و عتیقه ، قدم به قدم (بسیار مورد نیاز) را برمی دارند. در حالی که در دنیای بهتر ، این اتفاق سالها پیش رخ داده بود ، اما نشان می دهد که آنها در تلاشند محصولات خود را رشد و تولید کنند.

آنچه در مورد اقداماتی که این مارک ها انجام می دهند قدرتمند است این است که فقط همین موارد هستند: اقدامات. اظهارات بدون پیگیری عملی فقط هوای گرم است. در بهترین حالت ، آنها نادیده گرفته می شوند. در بدترین حالت ، نام تجاری شما با واکنش شدید روبرو خواهد شد و از وضعیت بدتری نسبت به سکوت شما برخوردار خواهد بود. قدم منطقی بعدی را بردارید که نشان می دهد می توانید "راه بروید".

پیگیری این کار پیچیده یا گران نیست: اگر برای کارگران اصلی خود ارزش قائل هستید ، برای مواجهه با شرایط خطرناک افزایش ساعتی را به آنها بدهید. اگر برای محیط زیست ارزش قائل هستید ، یک درخت بکارید. اگر از جامعه محلی خود پشتیبانی می کنید ، به هر یک از کارمندان مرخصی پرداخت کنید تا داوطلبانه در موسسات خیریه مورد علاقه خود داوطلب شود. اگر برای جذب و بهبود برابری نژادی سرمایه گذاری کرده اید ، از جوامع کم نماینده کاندیداها را استخدام و استخدام کنید. این حرکات را به جای فرصت طلبانه انجام دهید تا نشان دهد که در ایجاد تغییرات واقعی سرمایه گذاری کرده اید.

ممکن است شرکت شما در 100٪ مواقع آن را درست بداند ، اما پایبند بودن به ارزشهای اصلی شما ، برقراری ارتباط با مراقبت و ابراز تمایل برای ارزیابی مجدد دیدگاه خود ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا ضمن یادگیری و رشد در کنار آنها ، با مصرف کنندگان اعتماد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: