نوشته شده توسط : worldmarketing

از نظر من ، صاحبان مشاغل معمولاً تصور می کنند خدمتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهند بسیار عالی است ، در حالی که در مقایسه با آنچه رقبا ارائه می دهند بسیار متوسط ​​است. یکی از دلایل این امر این است که روشی اساسی که ارائه دهندگان خدمات در مورد نظرات رقبای خود بازخورد می گیرند این است که آنها با مشتریان قبلی رقبای خود صحبت می کنند. به عنوان مثال یک حسابدار ، در حال صحبت با مشتری ناراضی ، مشتری سابق یکی از رقبای خود ، احتمالاً دیدگاه بسیار مغرضانه و بدترین سناریو را پیدا خواهد کرد.

نکته اصلی این است که بدانید واقعاً در برابر چه چیزی مخالف هستید و سپس با افزودن ارزش عظیم آن را شکست دهید.

نکته 8 بازاریابی: از مشارکت های مشترک استفاده کنید.
Joint Venture که بعضاً به عنوان J.V شناخته می شود ، محلی است که شما و یک کسب و کار یا شخص دیگر دور هم جمع می شوید تا (معمولاً) خدمات خود را از طریق بازار عرضه کنید. رمز موفقیت در مشارکت مشترک ، یافتن شخصی معتبر است که محصول یا خدمات غیر متناقضی را به همان مشخصات شخصی یا شغلی شما ارائه دهد.

بنابراین ، اگر خدمات استخدام را به صنعت مهمان نوازی می فروشید و آنها بسته های مزایای کارمندان را به صنعت مهمان نوازی می فروشند - BINGO! آنها می توانند یکی از بروشورها یا نامه های شما را در یکی از نامه های پستی خود قرار دهند و شما نیز می توانید همان کار را برای آنها انجام دهید. همه برنده هستند

از انجام مشارکت مشترک با هر کسی که از طریق ایمیل با شما تماس می گیرد خودداری کنید ، مگر اینکه البته آنها را بشناسید یا می توانید آنها را بررسی کنید. اگر شک دارید ، آن را ترک کنید.

نکته 9 بازاریابی: از روابط تایید شده استفاده کنید.
یک رابطه تایید شده مشابه یک سرمایه گذاری مشترک است ... اما با یک تفاوت گسترده:

شخصی که با آن سرمایه گذاری می کنید در واقع تأیید حرفه ای یا شخصی او را به شما می دهد. این بازاریابی گرد و غبار طلا است. این یک دارایی اعتماد ساز قدرتمند است. اعتبار فوری شما ، خدمات و برند شما را فراهم می کند. این امر خصوصاً در مواردی است که تأیید از یک منبع بسیار محترم تأمین می شود.

به عنوان مثال: به جای اینکه فقط یکی از آگهی های بازاریابی خود را با یکی از نامه های مشتری آنها (همانطور که در یک کار مشترک انجام می دهند) وارد کنید ، آنها در واقع برای مشتریان خود نامه می نویسند و تأیید کامل خود را به شما می دهند.

رابطه تأیید شده یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در کره زمین است. من دیده ام که بازاریابی ایمیل تأیید شده 90٪ نرخ پاسخ مثبت دارد. من توصیه های تأیید شده ای را دیده ام ، جایی که یک نفر شخص دیگری را برای برقراری تماس تأیید می کند ، منجر به عقد قراردادهای بسیار ارزشمند می شود. این ممکن است یکی از موثرترین نکات بازاریابی در این لیست باشد!

به طور خلاصه ، روابط تایید شده درها را باز می کند ، اعتماد ایجاد می کند و فرصت ایجاد می کند. و بسیار سریع. مطمئن شوید که این دارایی ارزشمند تجاری را به مخلوط بازاریابی خود اضافه کرده اید.

نکات بازاریابی 10: میانبرهای موفقیت را درک کنید.
اینترنت مملو از افرادی است که این ایده را می فروشند که شما می توانید راه خود را برای موفقیت به طور خودکار انجام دهید. آنها محصولات ، برنامه ها ، وبینارها ، سمینارها و خدمات را ارائه می دهند که نوید میانبرهای موفقیت را می دهند.

همین ماه گذشته ، یک خواننده پس از از دست دادن بیش از 10 هزار دلار در یک رویداد موفقیت مالی ، که توسط یک مربی معروف خودیاری ارائه شده بود ، از طریق ایمیل به من ایمیل زد. او توضیح داد که این مسئله او را از نظر اقتصادی نابود کرده و احساس می کند احمق است که فریب می خورد می گوید میانبر برای میلیونر شدن وجود دارد.

وقتی افراد به شما میانبرهایی برای موفقیت در کسب و کار یا ثروت خود می دهند ، باید 2 مورد را به یاد داشته باشید:

به ندرت میانبر هستند.
آنها هرگز به موفقیت نمی رسند.
واقعیت این است که شما نمی توانید راه خود را به سمت بالا فریب دهید. موفقیت حاصل کار سخت و هوشمندانه است. موفقیت سریعترین زمان را به دست می آورد ، وقتی مستقیم ترین و موثرترین مسیر را از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید پیدا کنید. بهترین مسیر بین 2 امتیاز.

اینطور به نظر می رسد

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

وب سایت شما از یک نظر واقعاً مهم ، بخشی منحصر به فرد از بازاریابی شماست: این وب سایت به تنهایی قدرت کشتن یا بالا بردن نرخ پاسخ سایر فعالیتهای بازاریابی شما را دارد. بنابراین ، اگر به عنوان مثال یک نامه پستی ارسال می کنید ، توجه داشته باشید که افرادی که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، قبل از تصمیم گیری در مورد تماس با شما از وب سایت شما بازدید می کنند (یا نه!) این بدان معنی است که کیفیت و محتوای وب سایت شما مردم را ترغیب می کند تا کاملاً به شما اعتماد کرده و کاملاً حرفه ای شما را می بینیم.

اگر بازاریابی شما نرخ پاسخگویی مورد انتظار شما را ایجاد نکرده است ، به یاد داشته باشید ، افرادی که قصد داشتند با شما تماس بگیرند ابتدا از وب سایت شما بازدید کردند. یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده ضروری است. به همین سادگی.

نکته بازاریابی 5: قیمت های خود را با وعده های خود مطابقت دهید.
یک اشتباه مشترک وجود دارد که ثروت کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را از دست می دهد. این به سادگی این است:

بازاریابی آنها نوید یک سرویس با کیفیت بالا را می دهد ، اما آنها هزینه زیرزمین را می پردازند. آنها با این کار به مشتریان احتمالی پیام متفاوتی می فرستند که تجارت آنها را از دست می دهد.

همه می دانند که کیفیت هرگز ارزان نمی شود. ما از دوران کودکی آموزش دیده ایم تا باور کنیم اگر چیزی خیلی درست به نظر برسد ، درست بودن آن هم خیلی خوب است. نوید دادن خدمات با کیفیت بالا به مردم با قیمت پایین (یا هزینه) ، تردید ایجاد می کند. این آخرین چیزی است که می خواهید در ذهن مشتریان احتمالی شما اتفاق بیفتد.

خدمات خود را تا آنجا که ممکن است برای بازار ارزشمند کنید و مطابق آن شارژ کنید. اگر این کار را انجام دهید ، قیمت های شما مطابق با وعده های شما خواهد بود و اعتماد مشتریان به پیام های بازاریابی خود را برای مشتریان آینده راحت خواهید کرد.

نکته ششم بازاریابی: از بازاریابی ورودی استفاده کنید
من مطمئن هستم که شما متوجه خواهید شد چه اتفاقی می افتد هر وقت یک زن زیبا یا یک مرد خوش تیپ وارد اتاق شلوغ یا یک بار می شود؟ مردم به آنها نگاه می کنند. در حقیقت ، برخی از افراد به سراغ آنها خواهند رفت و به آنها نوشیدنی پیشنهاد می دهند یا با آنها گفتگو می کنند. دلیلی که ما به این نوع افراد از نظر جسمی "جذاب" می گوییم این است که آنها به معنای واقعی کلمه توجه دیگران را به خود جلب می کنند.
بنابراین ، شاید در این مرحله از خود بپرسید که این چه ارتباطی با شما و بازاریابی شما دارد؟ موفق ترین مشاغل همه از قدرت جذب یکسانی که من برجسته کردم استفاده می کنند تا فروش ، مشتری خواننده یا مشتری را به خود جلب کنند. مشاغل با موفقیت ترین بازاریابی با جذابیت خود ، توجه و علاقه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کنند.

مثال: وبلاگ بازاریابی Jim…

من 100٪ درآمد فروش خود را منحصراً به بازاریابی جاذبه متکی می کنم. چطور؟ ساده: افراد این وبلاگ را برای نکات بازاریابی "جذاب" می دانند ، بنابراین آنها آن را برای مخاطبین ، همکاران و دوستانشان توصیه و ارسال می کنند. این به نوبه خود به من کمک می کند افراد بیشتری را جذب کنم. این افراد جدید همین کار و غیره را انجام می دهند ، و غیره ...

بدون صرف هزینه ای برای هر نوع تبلیغات ، (پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی وابسته یا هر چیز دیگری) ، اکنون میلیون ها نفر وجود دارند که از همه چیز در مورد توانایی من برای کمک به آنها در تولید نتایج عالی مطلع هستند.

بنابراین ، هر وقت خوانندگان من تصمیم گرفتند که می خواهند کسی به آنها کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند ، حدس بزنید چه؟ بله ، آنها به من زنگ می زنند یا برایم ایمیل می فرستند. من مشتری ها را بیشتر از اینکه آنها را تعقیب کنم جذب می کنم ، این عالی است زیرا مردم از تعقیب یا تعقیب نفرت دارند. یک روز را به انجام تماسهای سرد اختصاص دهید و به سرعت خواهید فهمید که چه میزان از افراد تحت تعقیب متنفر هستند.

اکثر مشاغل آنرا برعکس می دانند. آنها تصمیم می گیرند مشتری های جدید خود را "دنبال" کنند و حتی اگر مردم به نامه ها ، ایمیل ها یا تماس های آنها پاسخ نمی دهند. آنها صرف نظر از اینکه سنگ زنی کنند ، ادامه می دهند. این یکی از مهمترین نکات بازاریابی در تجارت است.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نکته بازاریابی 3: یک شبکه فوق العاده ارزشمند بسازید
یکی از بزرگترین افسانه ها در تجارت این است که اگر می خواهید موفق شوید باید یک شبکه بزرگ داشته باشید. در واقع ، شما برای شروع فقط به 5 یا 10 نفر نیاز دارید.

واقعیت این است که اندازه شبکه شما مهم نیست. این نفوذ افراد در شبکه شما است که مهم است.

اگر شبکه من 1000 نفر داشته باشد ، اما فاقد نفوذ هستند ، ارزش تجاری آن نزدیک به صفر خواهد بود.
اگر شبکه شما فقط 10 نفر داشته باشد ، اما انگیزه بالایی دارند و از نفوذ واقعی برخوردار هستند ، برای شما ارزش تجاری گسترده ای خواهد داشت.
اتلاف وقت خود را در عوض کردن کارتهای ویزیت در رویدادهای شبکه متوقف کنید. افرادی که در این رویدادها شرکت می کنند برای فروش به شما هستند ، نه اینکه از شما خرید کنند و تعداد بسیار کمی از افراد دارای ارتباط خوب وقت خود را برای شرکت در آنها تلف می کنند. هیچ کس از افراد تأثیرگذاری که من در طول 25 سال فعالیت بازاریابی من می شناسم یا آنها را ملاقات کرده ام ، در این رویدادها شبکه نمی شوند. بهترین شبکه ها کشف کرده اند که راه اتصال به افراد مناسب ، هدف قرار دادن عمدی آنها است.

نکات بازاریابی

در اینجا یک پیشنهاد وجود دارد: لیستی از 30 فرد با نفوذ در بازار خود تهیه کنید. این افراد می توانند مشتریان آینده نگر با کیفیت بالا یا شاید معرفی کنندگان با نفوذ باشند. معرفی کنندگان افرادی هستند که می توانند شما را به بسیاری از خریداران پیشنهاد دهند. سپس ، طرحی را با هم تنظیم کنید که به شما امکان جلب توجه آنها را بدهد. این رویکرد هدفمند زمان می برد ، اما پاداش های آن بسیار زیاد است.

باور نمی کنید؟

خوب ، فکر کنید که اگر این کار را قبلاً انجام داده بودید ، تجارت شما چقدر متفاوت به نظر می رسید و اکنون می توانستید تلفن را بردارید و با تأثیرگذارترین افراد در صنعت خود صحبت کنید! این یک بازی تغییر دهنده است.

نکته بازاریابی 4: وب سایت خود را به یک ماشین جذب مشتری تبدیل کنید.
اکثر مشاغل کوچک از این موضوع آگاه نیستند که وب سایت آنها قادر به تولید 24 ساعته 7 دستگاه تولید سرب یا فروش است.

وب سایت شما می تواند از مشتری های احتمالی علاقه مند پرس و جو ، هدایت ، تماس تلفنی و فروش با کیفیت بالا ایجاد کند ... تا زمانی که این کار را درست انجام دهید.

وقتی یک وب سایت بصورت حرفه ای طراحی و به بازار عرضه می شود ، مانند این است که فروشگاهی در BANG IN THE MIDDLE Oxford Street یا 5th Avenue باشد. بیشتر وب سایت های مشاغل کوچک بیشتر به فروشگاه هایی شباهت دارند که در جاده خاکی بلااستفاده در وسط ناکجا قرار دارند. آنها منسوخ شده و به بازار ضعیف عرضه می شوند ، در حالی که می توانند برای صاحب مشاغل بسیار ارزشمندتر باشند.

امروزه سرمایه گذاری مورد نیاز برای یک وب سایت یا وبلاگ حرفه ای بسیار کم است. بله ، مطمئناً می توانید هزاران نفر را در یک وب سایت خرج کنید ، با این حال ، برای اکثر قریب به اتفاق مشاغل ، کاملاً نیازی به صرف این نوع پول نیست.

به عنوان مثال این سایت یکی از محبوب ترین وبلاگ های بازاریابی در جهان است. این وردپرس (رایگان است) با استفاده از یک موضوع وبلاگ ساخته شده است که هزینه آن حدود 80 دلار است. سایتهایی وجود دارند که هزینه آنها 100 برابر بیشتر است و کسری از آنها منجر به تولید می شود. بنابراین ، برای داشتن یک وب سایت یا وبلاگ موفق و حرفه ای ، نیازی به صرف هزینه کافی نیست.
مشتریان و مشتریان احتمالی در مورد شما قضاوت می کنند.

دلیل دیگری که شما باید وب سایت خود را جدی بگیرید این است که تقریباً اکنون همه از اینترنت برای "بررسی" یک ارائه دهنده خدمات بالقوه استفاده می کنند. قبل از تصمیم گیری در مورد تجارت با ارائه دهنده یا نه ، اکثریت قریب به اتفاق افراد به دنبال وب سایت ارائه دهنده می گردند! این شامل افرادی است که شما خدمات خود را به آنها بازاریابی می کنید. بنابراین ، وب سایت شما در مورد مشاغل شما چه چیزی را به آنها می گوید؟
نکته 7 بازاریابی: از رقبا در مورد افزایش فروش خود تحقیق کنید.
فروش یا بازاریابی موثر خدمات خود غیرممکن است مگر اینکه در مورد رقبا تحقیق کرده باشید. شما باید بدانید که در برابر چه پیشنهادها ، تضمین ها ، قیمت ها یا هزینه هایی قرار دارید که پیشنهاد شما را برای مشتریان بالقوه جذاب تر می کند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

صاحبان مشاغلی که وقت و هزینه خود را برای ساختن صفحه فیس بوک خود صرف کردند در سال 2013 کشف کردند که فیس بوک پست های خود را فقط به بخش کوچکی از طرفداران خود نشان می دهد. اگر آنها می خواهند همه طرفداران فیس بوک خود پست هایشان را ببینند ، اکنون باید هزینه فیس بوک را بپردازند. فیس بوک صاحب شبکه آنهاست! این تغییر قوانین نمونه کاملی از این دلیل است که شما باید از برون سپاری شبکه خود به یک شبکه اجتماعی خودداری کنید. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی شما را کنترل می کند و به شما امکان می دهد دارایی با ارزش فزاینده ای ایجاد کنید.

نکات ایمیل ، لیست سازی

در اینجا برخی از نکات و ایده های بازاریابی از طریق ایمیل برای شما آورده شده است که می توانید قبل از شروع آنها را در نظر بگیرید.

من اکیداً توصیه می کنم به جای خرید یکی از یکی از آن شرکتهای لیست واسطه ، پایگاه داده ایمیل خود را ایجاد کنید.

بهترین راه برای شروع ساختن لیست مشترکان این است که از همه مشتریان و مخاطبین خود بپرسید که آیا می توانید آدرس ایمیل آنها را داشته باشید. هرگز فقط افراد را به لیست ایمیل خود اضافه نکنید. شما نیاز به اجازه دارید ، در غیر این صورت آنها ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرند.

سپس ، س askال کنید که آیا می توانید هر از چند گاهی از طریق ایمیل با یک خبرنامه یا پیشنهادات ویژه یا اطلاعیه ها با آنها تماس بگیرید. با این کار لیست اولیه شما بدست می آید و چیزی برای شروع به شما می دهد. تا زمانی که فقط با اطلاعات مفید با این افراد تماس بگیرید و اشتراک خبرنامه را برای آنها آسان کنید ، لیست شما از نظر اندازه و ارزش بزرگتر خواهد شد.

همچنین شما باید یک جعبه ثبت نام ایمیل در وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید. این باید آسان خوانده شود و در منطقه ای بدون سر و صدا از سایت شما قرار گیرد که همه آن را مشاهده خواهند کرد.

اگر از مردم می خواهید که در خبرنامه شما مشترک شوند ، در ازای پیوستن به لیست مشترکان ، پیشنهاد می کنم چیزی با ارزش واقعی به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال ، هنگام نوشتن خبرنامه ، من یک کتاب الکترونیکی رایگان ارائه می دادم. من همچنین به شما توصیه می کنم فقط از افراد بخواهید که نام و آدرس ایمیل خود را به شما بدهند ... نه کل داستان زندگی آنها.

توجه: هر اطلاعات اضافی که بخواهید ، تعداد ثبت نام شما را کاهش می دهد.

اهمیت حریم خصوصی
همچنین بسیار مهم است که به مردم اطلاع دهید هرگز و هرگز اطلاعات ایمیل خود را به کسی منتقل نخواهید کرد. من با استفاده از این روش ، یک خواننده خبرنامه با بیش از 60،000 مشترک هدفمند ایجاد کردم.

من همچنین به شما توصیه می کنم هر 7 تا 14 روز فقط یک پیام ایمیل ارسال کنید. این همان کاری است که من با خبرنامه خود انجام دادم ، زیرا مردم از اینکه مملو از اطلاعات باشد متنفر هستند ، حتی اگر این اطلاعات عالی باشد! در نتیجه بمباران نکردن ایمیل با افراد ، مردم منتظر دریافت آنها بودند و افراد بسیار کمی خواستار حذف شدن از لیست مشترکان من شدند.

سرانجام ، (و این بسیار مهم است) شما باید از خوانندگان خود بخواهید که ایمیل های شما را به مخاطبین خود ارسال کنند. اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد ، آنها - اما هرگز چیزی را تصور نمی کنند ، همیشه از آنها سال کنید. در انتهای هر خبرنامه پیامی را وارد کنید که چیزی شبیه به این را می گوید:

"اگر این ایمیل توسط یکی از دوستانتان برای شما ارسال شده است و می خواهید یک نسخه معمولی از آن را دریافت کنید ، می توانید در اینجا مشترک شوید و نکات بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید." (سپس از آن متن به صفحه ثبت نام خبرنامه در سایت خود پیوند دهید)

من همچنین به شما توصیه می کنم قوانین حاکم بر بازاریابی از طریق ایمیل در کشور خود را یاد بگیرید و از آنها پیروی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

از سال 1995 ، من به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک می کنم تا بیش از گذشته فروش بیشتری داشته باشند. امروز ، من می خواهم بهترین نکات مربوط به بازاریابی خود را به صورت رایگان با شما در میان بگذارم.

این نکات و ایده ها می تواند به شما در دستیابی به نتایج فروش بهتر در سال 2021 و بعد کمک کند ، بنابراین چند لحظه به مطالعه آنها بپردازید.

بیایید شروع کنیم!

نکته اول بازاریابی: اجازه دهید بازاریابی محتوا فروش شما را به طرز گسترده ای افزایش دهد.
اولین نکته در مورد بازاریابی من این است: بازاریابی محتوا جواب می دهد. در حقیقت ، تا زمانی که مواد تولید شده شما کاملاً مفید باشد ، می تواند بسیار خوب کار کند.

من هر ساله بیش از 100000 دلار هزینه از این وبلاگ ، منحصراً از طریق بازاریابی محتوا ، کسب می کنم. من صفر را صرف تبلیغات یا تبلیغات می کنم. و شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

شما ممکن است با عبارت Content Marketing آشنا نباشید ، اما شما هر روز به سایت های بازاریابی محتوا مراجعه می کنید. وقتی از سایت های خبری ، سایت های سرگرمی یا وبلاگ هایی از این قبیل که مشاوره رایگان تجاری ارائه می دهند بازدید می کنید ، از سایتی بازدید می کنید که از محتوای خود برای بازاریابی استفاده می کند. از بازاریابی محتوا می توان با موفقیت در بازاریابی هر نوع مشاغل استفاده کرد. و در مورد جذب مشتری جدید ، راهنمای فروش و مشترک غیرقابل شکست است.

به طور خلاصه ، نحوه کار در بازاریابی محتوا به شرح زیر است:

شما یک وب سایت ، وبلاگ ، vlog ، خبرنامه یا پادکست و غیره ایجاد می کنید. از آن برای ارائه اطلاعات رایگان که دارای ارزش واقعی برای مشتریان احتمالی شما است استفاده می کنید ، در حالی که به آنها امکان خرید کالاها ، خدمات (یا هر دو) را می دهید که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به اطلاعاتی که می دهید

به عنوان مثال ، در این وبلاگ هزاران نکته بازاریابی و توصیه های بازاریابی منظم ، ارزشمند و رایگان ارائه می دهم. مردم اطلاعات را می خوانند ، از ایده ها استفاده می کنند و آنچه را که در اینجا می یابند با دوستانشان به اشتراک می گذارند. سپس ، برخی از این افراد کیفیت اطلاعات من را می بینند و تصمیم می گیرند من را استخدام کنند ، در صورت نیاز به کمک متخصص بازاریابی.

بازاریابی 2020

من در مورد بازاریابی محتوا با هزاران صاحب مشاغل صحبت کرده ام. متداول ترین س questionالی که آنها می پرسند نسخه ای از این است:

"آویزان جیم. اگر من آزادانه تمام این اطلاعات ارزشمند بازاریابی محتوا را در اختیار شما قرار دهم ، مطمئناً مردم به سادگی کار خود را انجام خواهند داد؟ "

این چیزی است که واقعاً اتفاق می افتد.

من با توضیح اینکه 3 گروه از افراد وجود دارند ، بازاریابی محتوای شما را می خوانند ، پاسخ می دهم. اینجا آنها هستند و نحوه کار بازاریابی محتوای شما با هر گروه به شرح زیر است:

گروه اول کم است. آنها همان چیزی هستند که من آنها را شکارچیان سریال فریبی می نامم. این افراد هرگز هزینه کمک های حرفه ای را پرداخت نمی کنند. آنها هرگز مشتری احتمالی نبودند ، بنابراین شما چیزی از دست نمی دهید.
گروه دوم بزرگترین گروه است. این افراد تلاش می کنند و کاری انجام می دهند ، اما اگر نتیجه لازم را نگیرند از آنها کمک حرفه ای می گیرند. آنها برای تخصص اصیل ارزش قائل هستند.
گروه سوم کوچکترین است. این افراد نادری هستند که می فهمند با استخدام یک متخصص برای انجام کاری صحیح برای آنها ، کار بسیار کمتری انجام می شود ، نتایج بهتر است و اتفاقات سریعتر اتفاق می افتد.
این برای شما و تجارت شما به این معنی است:

به هر حال هیچ کس در گروه اول قرار نبود هزینه ای با شما بگذراند. با دادن اطلاعات رایگان به آنها چیزی از دست ندادید.
برخی از افراد گروه دوم از اطلاعات شما استفاده می کنند و می خواهند کار خود را انجام دهند. افراد دیگر در این گروه می بینند که آنها به کمک متخصص احتیاج دارند و برخی از این افراد شما را استخدام می کنند.
با گروه سوم ، اگر از طریق بازاریابی محتوا نشان دهید که واقعاً در زمینه خود متخصص هستید ، آنها شما را استخدام خواهند کرد. آنها از قبل همه چیز راجع به شما و کار شما می دانند. آنها به شما اعتماد دارند.
نکته بازاریابی محتوا: هر کسی را که به شما بگوید هر محتوایی انجام می دهد یا می توانید فرآیند را خودکار کنید نادیده بگیرید. این مورد نیست. اگر محتوایی که شخصی تولید می کند مفید نباشد ، به جز بد جلوه دادن آن کار دیگری انجام نخواهد داد.

نکته بازاریابی 2: ایمیل مارکتینگ خود را بهبود ببخشید.
بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مقرون به صرفه و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در دسترس مشاغل کوچک است. این به این دلیل است که نتایج قابل پیش بینی را فراهم می کند و هزینه های استفاده از آن کم است یا هیچ هزینه ای ندارد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ بازاریابی از طریق ایمیل این است که برخلاف فیس بوک ، توییتر ، لینکدین یا هر شبکه اجتماعی دیگر ، شما نه تنها شبکه خود را می سازید ... مالک آن هستید!



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

14. عرضه و تقاضا را کنترل کنید.
همه ما این جمله را می دانیم ، "الماس برای همیشه لطفاً". با این حال ، الماس همیشه نادر گرانبها و گران قیمت نیست که ما امروز آنها را می شناسیم - یک استراتژی حیله گرانه و تبلیغات از طرف De Beers طول کشید تا اعتبار الماس را ذاتی نگه دارد. ارزشمند و مطلوب.

در اواخر قرن نوزدهم ، الماس در آفریقای جنوبی کشف شد و بازار طغیان کرد. برای ارزشمند نگه داشتن الماس ، سیسیل رودز تمام زمینه های استخراج معادن آفریقای جنوبی و شرکت هایی را که روی آنها کار می کنند ، از جمله یکی متعلق به دو برادر با نام خانوادگی دی بیر خریداری و ادغام کرد. شرکت معدن De Beers شکل گرفت و تمام تولید و توزیع الماس های آفریقای جنوبی را در انحصار خود داشت.

از آنجا که این شرکت توزیع و عرضه اکثر الماس های بازار را کنترل می کرد ، آنها کمبود کاذب محصول را ایجاد کردند و بنابراین قیمت ها را افزایش دادند. علاوه بر این ، آنها در سال 1938 کمپین معروف بازاریابی خود را تحت فشار قرار دادند ، "یک الماس برای همیشه لطفا برای". کمپین آنها مصرف کنندگان را متقاعد کرد که الماس عشق برابر است و هرچه الماس بزرگتر باشد ، ابراز عشق نیز بیشتر است.

امروزه ، تقریباً همه زوج های نامزد ، تعهد خود را نسبت به یکدیگر با حلقه های الماس ثابت می کنند ، نتیجه مستقیم کمپین بازاریابی De Beers. آنها ثابت کردند که محدود کردن عرضه تقاضا را تحریک می کند ، و ایجاد ارتباطات عاطفی قوی با محصولات یک استراتژی بسیار موفق است.

16. لذت از طریق سرگرمی.
سیرک نوع اصلی سرگرمی در قرن نوزدهم بود. "بزرگترین نمایش روی زمین" همه اینها را داشت: حیوانات عجیب و غریب ، هنرمندان ذوزنقه ، شعله کش ها و شگفتی های بی پایان برای تعجب. P.T. بارنوم سرگرم کننده ، تاجر و مبتکر نهایی بازاریابی بود.

او می دانست چگونه پیشنهاد خود را با منافع مخاطبانش هماهنگ کند - او "شناخت کاملی از طبیعت انسان داشت ... برای خوشایند و تملق افکار عمومی". وی از این دانش برای ایجاد شهود در مورد اینکه چه اقداماتی را ایجاد می کند ، فرصت هایی برای تبلیغ نمایش خود و چگونگی خوشحالی مشتریان در سراسر کشور استفاده کرد.ن 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

11. اهرم تبلیغاتی را انجام دهید.
جولیوس سزار به دلیل پیروزی های نظامی ، دیکتاتوری رم و فاجعه شکسپیری بر اساس ترور ، یکی از مشهورترین چهره های تاریخ است.

ژنرال پوپولیست ، در تلاش برای حفظ حسن نیت در میان افراد خود برای توجیه تحکیم هرچه بیشتر قدرت ، روشی را ابداع کرد که امروزه توسط بسیاری از بازاریابان استفاده می شود. هنگامی که سزار از جنگ در گال (فرانسه امروزی) خاتمه می یافت ، مقاله ای تکراری را منتشر کرد تا به رم بفرستد تا شهروندان خود را از نبردهای خود مطلع کند. دشمنان سیاسی سزار در حال از بین بردن شهرت وی در رم بودند ، بنابراین این گزارش های پیشرفت ظاهراً برای اطلاع رسانی به جمهوری بود ، اما واقعاً برای تقویت افکار عمومی و روشن ساختن پیروزی های او در جنگ بود.

امروزه ، تبلیغات مقاله ای است که به نظر می رسد اخبار چهره آن است ، اما در واقع در حال تبلیغ یک محصول یا خدمات است. درست همانطور که سزار از تبلیغات تبلیغاتی برای بهبود درک عمومی استفاده کرد ، شرکت ها می توانند از همین روش برای ایجاد تأثیرات مثبت در برند استفاده کنند.

12. نیازهای بازار هدف خود را پیش بینی کنید.
هنری فورد به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ ایالات متحده به خاطر انقلابی در صنعت اتومبیل در اوایل قرن بیستم یاد می شود با Ford Model T. Ford و Model T از نظر قابلیت تعویض قطعات آن که امکان تولید انبوه را فراهم می کند ، قابل توجه بودند - ، با این حال ، طبق گفته تئودور لویت ، استاد دانشکده تجارت هاروارد ، تاریخ فورد را به دلایل غلط جشن گرفته است. لویت می گوید: "نبوغ واقعی او بازاریابی بود."

فورد تشخیص داد که محصولات باید نیازها و خواسته های بازار هدف را برآورده کنند. ممکن است ساده به نظر برسد ، اما قبل از فورد ، شرکت ها فقط آنچه را که می خواستند بفروشند می فروختند. فورد به طور معروف گفت: "اگر من از مشتریانم می خواستم که آنها چه می خواهند ، آنها می گفتند اسب سریعتر." فورد توانست نیازهای بازار خود را تشخیص دهد - نیازهایی که خود مشتریان هنوز نمی توانستند آنها را بیان کنند. فورد محصولی را طراحی کرد که بیش از هر چیز نیاز مشتری را در ذهن داشته باشد.

13. محصول خود را منحصر به فرد کنید.
در 24 مارس 1756 ، پادشاه پروس فردریک بزرگ دستور داد که سیب زمینی کشت و در سراسر پروس توزیع شود. این فرمان با شور و اشتیاق از سوی رعایای وی روبرو نشد. او علیرغم مقاومت افراد خود ، زمینی از سیب زمینی کاشت و ارزش غذایی و اقتصادی سیب زمینی را به پادشاهی خود اطلاع داد.

سپس ، فردریک بزرگ یکی از بزرگترین (و اولیه ترین) استراتژی های بازاریابی را تصویب کرد - او سربازان را برای محافظت از پچ سیب زمینی در برابر تعدی و سرقت اعزام کرد. اهالی روستا درمورد محصولی که نگهبانان پادشاه در حال گشت زنی بودند کنجکاو بودند ، بنابراین آنها شب ها را برای سرقت سیب زمینی مخفی می کردند. از آنجا سیب زمینی شکوفا شد و به یک محصول اصلی تبدیل شد.

فردریک بزرگ سیب زمینی را کمیاب و منحصر به فرد کرد ، و همین امر باعث شد تا بازار هدف وی انگیزه این را پیدا کند که سیب زمینی را برای خود امتحان کند. شاید تعیین اینکه فردریک بزرگ امروز چقدر در اهمیت سیب زمینی تأثیرگذار است دشوار باشد - با این حال ، او احتمالاً یکی از اولین و موفق ترین استراتژی های بازاریابی در تاریخ بود.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

نکاتی از بازاریابان بنیادی
اکنون که برخی از مهمترین بازاریابهای امروز را بررسی کردیم ، بیایید به برخی از شخصیتهای تاریخی بپردازیم که در چگونگی تکامل بازاریابی تأثیرگذار بودند - حتی اگر از نظر فنی بازاریاب نبودند ، خودشان.

8. ویروسی بودن مهار.
کنراد گسنر در دهه 1500 یک پزشک و طبیعت شناس سوئیسی بود. در آوریل سال 1559 ، گسنر برای اولین بار لاله ای دید و شیفته آن شد. او این گل را ترسیم کرد و تصویر آن را به صورت بلوک چوبی درآورد تا چاپ و منتشر شود - اولین تصویر اروپایی از لاله.

معرفی لاله باعث ایجاد اشتیاق و تقاضای گسترده در سراسر قاره اروپا شد. تا سال 1610 ، یک پیاز گل لاله به عنوان جهیزیه قابل قبول بود و بسیاری خانه ها و مشاغل خود را برای خرید لامپ و فروش مجدد آنها با قیمت های بالاتر (میلیون ها دلار در بازار امروز) رهن دادند.

آنچه اکنون به عنوان شیدایی لاله ها شناخته می شود ، نتیجه کنراد گسنر ، مبتکر بازاریابی ویروسی است. برای ویروسی شدن چیزی ، این محصول باید به سرعت از طریق دهان به دهان منتقل شود و در مدت زمان کوتاهی تقاضای زیادی ایجاد کند. گسنر با توزیع تصاویر و توصیف های زیبا از لاله ، ارزش بازار و تقاضای انفجاری را برای آن ایجاد کرد.

9. یک تجربه فراموش نشدنی تولید کنید.
در ساعت 8 عصر 30 اکتبر 1938 ، میلیون ها آمریکایی با رادیو CBS هماهنگ شدند. این ایستگاه در حال پخش برخی از خوانندگان ناشناخته بود که با خبر فوری قطع شد - گروهی از دانشمندان انفجارها را در سطح مریخ مشاهده کرده بودند. چند دقیقه بعد ، موسیقی با اعلام خبر سقوط یک شی بزرگ ، که شبیه کشتی بود ، به مزرعه ای در نیوجرسی قطع شد. چند دقیقه پس از آن ، خبرنگاران در محل گزارش دادند که مریخ های غول پیکر با شاخک و لیزر از کشتی بیرون می آیند و ارتش جمع شده را نابود می کنند. گویندگان رادیو (که واقعاً بازیگر بودند) با ترس و لکنت ، "وحشت" پیش روی خود را توصیف می کردند.

تقریباً یک میلیون شنونده رادیو متقاعد شده بودند که زمین توسط مریخی ها مورد حمله قرار گرفته است و همه چیز را در سر راه خود می کشد. وحشت گسترده در سراسر کشور آغاز شد - مردم با فریاد به خیابان ها دویدند و از پلیس درخواست کمک کردند.

اورسون ولز - با موفقیت بسیار - رمان علمی تخیلی H.G. Wells جنگ جهانیان را به نمایشنامه ای برای رادیو ترجمه کرده بود. وی برای تبلیغ ایستگاه رادیویی خود ، شرکت تئاتر عطارد ، و همچنین کارهای ولز ، محتوایی فوق العاده جذاب ایجاد کرد.

ولز ممکن است به معنای سنتی بازاریاب نباشد ، اما اگر این ایده را در نظر بگیرید که ولز تحقیقات دقیق مخاطبان را انجام داده ، ارتباطات محرک را ارائه می دهد و محتوای گیرنده ای را توزیع می کند که میلیون ها نفر را به اقدام دعوت کرده و آگاهی را برای تولید خود افزایش می دهد ، پس او واقعاً یکی است از بزرگترین بازاریابان در تمام دورانها.

10. خاطرات جادویی بسازید.
این لیست بدون خلاقیت ، اشتیاق و ذکاوت تجاری والت دیزنی کامل نخواهد بود. او دنیای سرگرمی را دگرگون کرد و تجربیات جادویی را برای افراد در هر سنی ایجاد کرد. استراتژی بازاریابی فوق العاده موفق مغول تبدیل به امپراتوری متکی به یک داستان جذاب تجاری بود تا اقشار مختلف مخاطبان را هدف قرار دهد. این محتوا محتوایی ایجاد کرد که طیف وسیعی از اطلاعات جمعیتی را به خود جلب می کرد ، دیزنی لند و دیزنی جهانی را به مقصدهای جادویی تبدیل می کرد و وفاداری مشتری را از طریق روایت های تخیلی یا نوستالژیک حفظ می کرد.

ارتباط گرم و مثبتی با این برند وجود دارد که در تمام تبلیغات ، پیام رسانی و محتوای آن حمایت می شود. دیزنی نشان داده است که درک نام تجاری قوی همراه با پیشنهادات با کیفیت بالا می تواند به موفقیت طولانی مدت و سودآور منجر شود.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

4. کاری کنید که محصول شما خودش به فروش برسد.
پیتر دراکر به خاطر 60 سال سابقه کار در مشاوره مدیریت معروف بود. دراکر پدر بنیانگذار تئوری مدیریت و مشاور مشاور برخی از مدیرعاملان برجسته تجارت ، از جمله آلفرد اسلون و اندی گراو بود.

در حالی که او کتابهای زیادی در زمینه مدیریت نوشت ، یکی از سخنان وی در مورد مشتریان بسیار مهیج است: "هدف از بازاریابی شناخت و درک مشتری از مشتری است که محصول یا خدمات متناسب با او باشد و خودش بفروشد." اگر مخاطبان خود را واقعاً بشناسید و محصولی با تناسب عالی در بازار کالا ایجاد کرده باشید ، خود فروش خواهد داشت.

5- همیشه به این فکر کنید که چگونه توجه مخاطب خود را جلب کنید.
گری واینرچوک - که به او گری وی نیز می گویند - به دلیل تأثیر در بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی مشهور است. وی بنیانگذار VaynerX ، یک شرکت هلدینگ رسانه ای و ارتباطی و همچنین آژانس تبلیغاتی VaynerMedia است.

گری وی به طور مشهور پتانسیل اینترنت را در اواخر دهه 90 شناسایی کرد و شرکت شراب سازی خانواده خود را به صورت آنلاین جلب کرد تا توجه بازار را بیشتر جلب کند. به دلیل ذکاوت اولیه در زمینه بازاریابی ، وی در برگزاری سخنرانی برای شرکت های دیگر به امید یافتن فرصت بزرگ بعدی موفق شده است.

گوگل برای اولین بار در دهه 90 AdWords را راه اندازی کرد و گری وی از آن استفاده کرد - اکنون ، او به شرکت ها می آموزد که چگونه توجه مخاطبان خود را ترسیم می کند. او می گوید که در مورد دستیابی به مصرف کنندگان وسواس زیادی دارد و صرف نظر از پیشرفت های تکنولوژیکی یا ایجاد اختلال در بازار ، همه چیز جلب توجه مخاطب است. علاوه بر این ، او توصیه می کند از فرصت هایی استفاده کنید که بهترین ضربه برای شما است

6. مصرف کنندگان از آنچه فکر می کنید باهوش ترند.
به نقل از دیوید اوگیلوی گفته است: "مصرف کننده یک جنون نیست ، او همسر شما است."

اوگیلوی امپراتوری تبلیغات خود را بر اساس درک عمیق مخاطبان هدف خود بنا کرد. اگرچه ممکن است اظهارنظر وی از تاریخ گذشته باشد ، اما اصل اصلی این امر را حفظ می کند - مشتریان شما باهوش تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. این فقط به شما کمک می کند تا تحقیقات گسترده بازار را با این فرض انجام دهید که مشتریان شما نیز در حال انجام تحقیقات خود هستند.

بقیه توصیه های اوگیلوی از این ایده اصلی ناشی می شود - او توصیه می کند که به زبان مصرف کنندگان هدف اقناع کنید ، تبلیغات خود را در عین حال روشن نگه دارید و مهمتر از همه ، به وقت و هوش مخاطب خود احترام بگذارید.

7. بر نتایج تمرکز کنید.
آن لونز به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی Adobe علاقه زیادی به خلاقیت و رسانه دارد. وی در دوران تصدی خود بر روی راه حل های بازاریابی دیجیتال و بازگرداندن خلاقیت به فضای فناوری و مبارزات بازاریابی خود تمرکز کرده است. در حال حاضر ، او پیشگام دسته جدیدی از بازاریابی است - حرکت از بازاریابی دیجیتال به مدیریت تجربه مشتری.

او برای همکاری و ارتباطات ، دو توانایی بین صنعتی و رکود اقتصادی که به افراد کمک می کند از خود دفاع کنند ، ارزش قائل است.

لوینس موفقیت خود در Adobe را دو برابر شدن نتایج داده محور می داند. وی گفت: به منظور ارتقا mart توانمندی martech یا فن آوری بازاریابی ، مبارزه اصلی این است که افراد و فرایندهای مناسب به وجود بیایند. او می گوید ، "این ابزارها خود مشكلات كسی را حل نمی كنند. من معتقدم ، بدون تغییر نحوه مشاهده استعداد خود ، این فناوری به درد شما نخواهد خورد." در نهایت ، بسیار مهم است که شما از استعداد و فن آوری خود برای دستیابی به نتیجه بهره می گیرید ، بدون اینکه تصور کنید این فن آوری تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی یک م criticalلفه مهم برای موفقیت درازمدت هر شرکت است و همیشه در حال تغییر و تحول است. بازاریابان کارآمد می دانند که چگونه از تکنیک هایی برای اتصال و تبدیل چشم انداز استفاده کنند - اما بزرگترین بازاریابان در تمام دوران ها پایه و اساس استراتژی ها و موفقیت های بازاریابان امروز را بنا نهادند.

برخی از بازاریابان ، مانند استیو جابز ، اساساً دنیای تجارت را آنگونه که ما می شناسیم تغییر داده اند. دیگران ، مانند فردریک بزرگ ، بر چگونگی درک رفتار مصرف کننده امروز تأثیر گذاشته اند. این نکته مهم است که در بالای نکات و توصیه های تیزبین ترین ذهن بازاریابی زمان خود بمانید - علاوه بر این ، مهم است که بدانید این تاکتیک ها از کجا نشأت گرفته اند.

اگر به دنبال الهام از مبارزات بعدی خود هستید یا به یک مختصر تاریخچه بازاریابی علاقه مند هستید ، به برخی از نکات بزرگترین بازاریابان در تمام دوران نگاهی بیندازید.
نکاتی از تأثیرگذاران فعلی بازاریابی
1. محصولات لذت بخشی ایجاد کنید و بازاریابی هوشمندانه انجام دهید.
تبلیغات اپل نه تنها به ایجاد یکی از موفق ترین شرکت های تاریخ کمک می کند ، بلکه باعث تغییر استراتژی بازاریابی سنتی می شود که ما می شناسیم. از طریق تبلیغات Super Bowl ، مجموعه ای از تبلیغات "متفاوت فکر کنید" ، کمپین "Get a Mac" و رونمایی از محصول غیرقابل فروش ، استراتژی کلی بازاریابی خنک و مینیمال آن مجسم طراحی زیبا محصولات آن است و به چرخش ورشکسته اپل کمک می کند.

هدیه استیو جابز بازاریابی بود - او این ایده را که محصولات لذت بخش و کمپین های بازاریابی هوشمند رمز موفقیت هستند درک و از آن استفاده کرد. او تجربه های متوقف کننده نمایش را ایجاد کرد و به احساسات مخاطبانش برای فروش محصولاتش ضربه زد.

چند نکته جالب از نبوغ بازاریابی جابز این موارد است: یک محصول عالی بسازید ، یک تجربه تجاری احساسی را از طریق رویدادها و کمپین ها بسازید و به نوآوری برای مشتریان خود ادامه دهید.

2. به شبکه های شخصی خود ضربه بزنید.
بازاریابی شبکه ای شامل استفاده از شبکه های شخصی نمایندگان مستقل درون یک شرکت است. این عوامل از محصولات یا خدمات بشارت می دهند ، زیرا ساختار انگیزشی بازاریابی شبکه ای مبتنی بر سرعت و گستردگی آنها در ساخت و توزیع در شبکه ای از مشتریان است.

به عنوان مثال ، مری کی آش در سال 1963 شرکت لوازم آرایشی جهانی خود را بر اساس فرضیه بازاریابی شبکه ای تأسیس کرد. اگرچه شاید او اولین کسی نبوده است ، اما موفق ترین فرد بوده است - او فهمید که چگونه می توان بازاریابی شبکه ای را در ساختار سبک زندگی طبقه متوسط ​​گنجاند. مری کی با به خدمت گرفتن مادران خانه نشین که به دنبال کسب درآمد هستند اما علاقه ای به شغل سنتی 9 تا 5 ندارند ، یک امپراتوری آرایش ساخت.

3. مارک شخصی خود را به یک عینک تبدیل کنید.
بانوی اول سابق میشل اوباما در دهه گذشته به دلیل حضور درخشان و در عین حال قابل دسترس عمومی در صحنه جهانی ، به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است. با این حال ، اخیراً ، او با انتشار کتاب جدید خود ، "تبدیل شدن" به ارتفاعات بیشتری رسیده است. بدون شک این کتاب موفقیت آمیز بود ، اما آنچه آن را به یک پیروزی خیره کننده ، پرفروش و مشهور تبدیل کرد ، هدیه میشل اوباما برای بازاریابی بود.

یک تور کتاب 12 شهره برای آزادی Becoming راه اندازی شد - با این حال ، واکنش و تولید هر رویداد تور کتاب بیشتر از یک کتابخوانی شبیه یک کنسرت راک بود. بلیط ها تا 3000 دلار فروخته می شدند و استادیوم های ورزشی که در آن رویدادها برگزار می شدند اغلب به فروش می رسید. میشل اوباما رویداد تور کتاب خود را به یک تماشای بزرگ ، با موسیقی پر جنب و جوش ، یک مقدمه ویدئویی جذاب و حتی مصاحبه کنندگان مشهور تبدیل کرد.

میشل اوباما یاد گرفته است که چه چیزی مخاطبان را مجبور می کند - او در اواخر برنامه نمایش خنده دار است ، تماشاگران روزانه الن را مجذوب خود می کند و وقایع غیرقابل قبول را تولید می کند. در دورانی که مخاطبان تلویزیون را به کتاب ترجیح می دهند ، نبوغ بازاریابی که میشل اوباما است ، کتاب پرفروش خود را به لحظه تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()