نوشته شده توسط : worldmarketing

امروزه در هر کسب و کاری داشتن دانش و آگاهی یکی از ملزومات پیشرفت و موفقیت در آن کار و یا هر کار دیگری است، داشتن دانش در آن زمینه می تواند کمک شایانی به رشد و دستیابی به موفقیت کند. یکی از مهمترین موارد برای رسیدن به نتیجه در هر کسب و کاری، مدیریت و آگاهی در اصل بازاریابی و فروش است.

 

باید بدانیم که در رونق هر کسب و کاری، یکی از اساسی ترین کاربردهای موفق، فروش محصولات یا کالاهاست. و در این بین نمی توان گفت که جذب افراد و مشتریان بالقوه باعث ایجاد سابقه یا تجربه در نوع فروش می شود. حتی نمی توان گفت داشتن مدرک عالی هم باعث جذب مشتری می شود. بلکه باید گفت که فروش هنری است که با وجود دانش کسب شده در این زمینه یا اجرا، داشتن مهارت می تواند در رسیدن به موفقیت موثر باشد.

تعریف بازاریابی و فروش

یکی از نکات مهم در بازاریابی و فروش، تفاوت آنهاست که باید بدانیم نیاز به تخصص و کسب مهارت در هر یک به طور جداگانه دارد. برای رشد خوب در بخش کسب و کار، بهتر است در هر بخش جداگانه مدیریت در فروش و مدیریت در بازاریابی داشته باشید. در ادامه به تعریفی از مبحث بازاریابی و فروش اشاره خواهیم کرد تا با تفاوت این دو بخش آشنا شوید.

 

فروش: تبدیل آنچه برای فروش به پول است کار ساده ای است. در واقع همه افرادی که جذب محصول می شوند به مشتریان بالقوه ای تبدیل می شوند که برای خرید پول پرداخت می کنند و این ترغیب مشتریان به خرید و تبدیل شدن به مشتریان دائمی است. باید بگوییم هر کسب و کاری که محصولات و کالاهایی دارد و به مشتریان خدمات ارائه می کند، آن کالا یا کالا باید فروخته شود.

 

بر این اساس، فروشندگان در ارتباط نزدیکی که با مشتری برقرار می کنند، رضایت مشتری را جلب می کنند و اعتراض او را به خرید محصول تبدیل می کنند و با چانه زنی در مورد قیمت، مشتری را با رضایت به نتیجه دلخواه خود تبدیل می کنند. بازاریابی: هدف بازاریابی علاقه مند کردن مشتریان به خدمات یا محصولات و تشویق آنها به خرید محصول است.

آشنایی با وظایف بازاریابی و فروش

وظایف فروش:

1. ادامه مسیر بازاریابی

2. ایجاد رابطه و ایجاد اعتماد بین خریدار و مشتری

3. فروش ایجاد کنید

4. حفظ مشتری

وظایف بازاریابی:

1. اطلاعات و آگاهی

2. برقراری ارتباط

3. تبدیل مشتری واقعی به مشتری ثابت

4. اقدام و حفظ مشتری



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

حفظ ارتباط با مشتریان یکی از اصول بازاریابی و فروش است. مدیران باهوش می دانند که بستن فروش به معنای پایان تجربه خرید برای مشتری نیست. دانستن مکان، نحوه و زمان خرید مشتریان برای سلامت بلندمدت شرکت مهم است.

در فروش پیچیده تر، به خصوص فروش B2B، تیم فروش اطلاعاتی را در مورد مشتریان بالقوه جمع آوری می کند که برای تجزیه و تحلیل وارد سیستم می شود. پس از انجام فروش، داده های مربوط به حساب آن مشتری طبقه بندی شده و این مشتری با سایر مشتریان گروه بندی می شود. این باعث ایجاد پایگاه مشتری در شرکت می شود. نرم افزارهایی وجود دارد که مدیر فروش را قادر می سازد تا داده های جمع آوری شده در مورد جزئیات مختلف فروش را تجزیه و تحلیل کند. مدیران از این اطلاعات برای هدایت تلاش های فروش به سمت مناطقی استفاده می کنند که بهترین نتایج را به همراه دارد. بسیاری از سیستم ها مدل های پیش بینی فروش را ارائه می کنند که فروش آینده را بر اساس روندهای فعلی پیش بینی می کند. این مدل ها همچنین میزان رضایت مشتری را ارزیابی می کنند. این داده‌ها برای تعیین اینکه چگونه مشتریان را از دست ندهیم و کجا انرژی را برای تقویت روابط بلندمدت متمرکز کنیم، بسیار مهم است.

گروه های فروش

اصول بازاریابی و فروش - گروه های فروش

شرکت هایی که در مناطق بزرگ مانند چندین استان یا کل کشور تجارت می کنند، معمولاً گروه هایی برای انجام فعالیت های فروش دارند. تراکم جمعیتی که کسب و کار نیازهای آنها را برآورده می کند تأثیر مستقیمی بر تعداد اعضای گروه دارد. شهرهایی مثل تهران، اصفهان، تبریز و ... هستند که به تنهایی نیاز به چندین نماینده فروش دارند. هماهنگی بین مناطق مختلف یکی از وظایف اصلی مدیر فروش است. او کسی است که تعیین می‌کند چه کسی هر قلمرو را پوشش می‌دهد و از هر قلمرو چه چیزی انتظار می‌رود، و او کسی است که مطمئن می‌شود هر یک از اعضای گروه شانس عادلانه‌ای برای فروش دارند. مدیر علاوه بر اهداف کوتاه مدتی که برای دستیابی به اهداف بلند مدت باید محقق شود، اهداف بلندمدت را نیز مشخص می کند. ایجاد انگیزه و رقابت برای دریافت پاداش یکی از موثرترین راه ها برای تشویق نمایندگان فروش برای دستیابی به اهداف تعیین شده است. قدردانی از آنها نیز یک انگیزه موثر است.

اگر یک کسب و کار چندین پیشنهاد ارائه دهد، گروه ها فرصت بیشتری برای فروش دارند. به گروه ها آموزش هایی در زمینه فروش متقابل (فروش محصولات مختلف به مشتریان)، گران فروشی و فروش محصولات مختلف داده می شود. این استراتژی ها شامل متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولات یا خدمات جایگزین یا اضافی است که شرکت ارائه می دهد. بسته‌بندی فروش زمانی اتفاق می‌افتد که سایر عناصر با قیمت پایین‌تری برای هر خرید اضافه شوند. همه این استراتژی ها زمانی بهترین کار را انجام می دهند که نمایندگان فروش نیازهای مشتری بالقوه را درک کنند.

تیم های فروش برای انجام فروش داخلی و خارجی سازماندهی شده اند. فروش خارجی شامل نمایندگانی است که به طور فعال به دنبال مشتریان هستند، مانند یک فروشنده دوره گرد سنتی، در حالی که اعضای داخلی، بازدیدکنندگانی را که به آنها مراجعه می کنند، مانند خرده فروشی ها، مدیریت می کنند. گروه‌هایی که برای فروش حضوری سازماندهی شده‌اند کانال‌هایی ایجاد می‌کنند که نیاز به منابع انسانی زیادی برای فروش دارند و گاهی اوقات برای بستن یک معامله به جلسات متعدد نیاز دارند. اگرچه جستجو (شناسایی سرنخ ها) را می توان به روش های دیگری انجام داد، اما تا زمانی که مشتری بالقوه برآورده نشود، خرید انجام نمی شود.

فروش تلفنی به صورت تلفنی انجام می شود. اگر کسب و کار محصول یا خدماتی را ارائه می دهد که به طور گسترده شناخته شده است، این تکنیک فروش می تواند موثر باشد زیرا نمایندگان فروش می توانند هر روز تماس های زیادی برقرار کنند. اینترنت احتمالاً کارآمدترین روش فروش است زیرا شما فقط به چند کارمند برای اداره یک منطقه بزرگ نیاز دارید، با این حال این روش ارتباطی گاهی محدود به نظر می رسد. مزیت تلفن این است که هم تماس های زیادی برقرار می کند و هم ارتباط دو طرفه موثرتری را امکان پذیر می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

تبلیغات

برخی از مالکان کسب‌وکار، تصور می‌کنند که پس از راه‌اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی، کار مهم دیگری ندارند. پس از اینکه فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کردید، زمان آن رسیده که آن را به همه معرفی کنید. برخی از طریق شبکه‌های اجتماعی فروشگاه خود را تبلیغ می‌کنند، و برخی با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی سعی در معرفی آن دارند.

 

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از سرویس ایمیل نیز، استفاده کنید و با ارسال ایمیل به مشتریان هدف آنها را از محصولات و تخفیفات جدید، آگاه کنید.

یکی از تاکتیک‌های خوب و مهم، تبلیغ در گوگل است. برخی از شرکت‌های میزبانی خصوصا آنهایی که سرویس فروشگاه‌ساز ارائه می‌کنند، امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل، در رتبه‌های نخست قرار دهید. به عبارتی، هر زمان که شخصی محصول مرتبط با سایت شما را در گوگل جستجو می‌کند، نام سایت شما را در نتایج اولیه مشاهده می‌کند. پیشنهاد می شود مقاله مزایای تبلیغ در گوگل را مطالعه فرمایید.

 

برای اینکه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید، بسیار مهم است که در پروسه راه‌اندازی آن، به همه بخش‌ها توجه کافی داشته باشید.

 

توصیه ما استفاده از هاست فروشگاهی است. صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما توسط متخصصین مربوطه انجام می‌شود و شما تنها بر روی فروش و تحویل محصولات خود، متمرکز خواهید بود



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

انتخاب نام وب سایت برای ساخت فروشگاه اینترنتی

از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، پس از تعریف محصول و خدمات و نیازمندی ها، این است که دامنه ای متناسب با نام برگزیده خود ثبت کنید. بنابراین قدم بعدی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، خرید دامنه سایت است.

 

یک دامنه ثبت کنید

نام دامنه همان نام مغازه شما در فروشگاه فیزیکی به حساب می اید. در واقع نام سایت شماست و مشتریان با وارد کردن آن در مرورگر سیستم یا گوشی همراه خود، وارد سایت شما می‌شوند. نامی برای سایت خود انتخاب کنید، که کوتاه و منحصربه‌فرد باشد و بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد. برای خرید دامنه، به سراغ شرکت‌های ثبت دامنه بروید و با بررسی نام‌های مختلف، نام مناسبی را ثبت کنید.

 

در هنگام ثبت دامنه، کمی خلاقیت به خرج دهید و نامی را انتخاب کنید که متناسب با کسب­ و­کار شما باشد.

محصول خود را شناختید، حالا ایده ساخت سایت فروشگاهی را پخته‌تر کنید

آیا شما به مغازه ای که نام و نشانی ندارد و فقط یک سری محصول در پشت ویترین چیده است، اعتماد می کنید؟ در مورد فروشگاه اینترنتی هم همین موضوع صادق است. پس برای حرفه خود ارزش قائل باشید و نام تجاری با برند خود را انتخاب کنید. نامی انتخاب کنید که در ذهن مشتری باقی بماند و در عین حال با بیزینسی که در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی آن هستید مرتبط باشد.

 

این نام برای شما همیشگی است، پس نامی را انتخاب کنید که همیشه برایتان تازگی داشته باشد.

 

در خصوص این مورد، کمی ‌در بازار جستجو و مشتریان هدف خود را مشخص نمایید. حتی در ابتدا می‌توانید، ایده خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید و نظرات افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را، بسنجید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

فروشگاه ساز، بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی 

اگر فکر می­‌کنید مراحلی که برای ساخت فروشگاه آنلاین ذکر شد، مراحل پیچیده‌ای هستند، راه‌حل ما برای شما، استفاده از فروشگاه‌ساز است.

 

سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، استفاده از فروشگاه‌ساز است. با این روش، شما تنها با یک کلیک، یک سایت فروشگاهی خواهید داشت. سایت فروشگاه‌ساز امکانی است که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، یک سایت فروشگاهی طراحی کنید. با استفاده از این خدمات هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به حداقل می رسانید.

 

یکی از روش های ساخت فروشگاه اینترنتی این است که به جای اینکه سایت خود را بخش به بخش طراحی کنید، می‌توانید همه بخش‌ها را با استفاده از یک فروشگاه‌ساز ساده، به راحتی ایجاد کنید. استفاده از فروشگاه ساز، ارزان ترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.

 

فروشگاه‌سازها به دو دسته تقسیم می‌شوند :

 

دسته اول، سرویس‌هایی هستند که یک میزبانی با قالب سایت فروشگاهی آماده در اختیار شما قرار می‌دهند. در حقیقت شما با تهیه یک هاست وردپرس و انتخاب یک قالب از پیش طراحی شده، یک سایت فروشگاهی دارید که تنها باید محصولات خود را به آن اضافه کنید و متون مربوط به فروشگاه خود را در آن، قرار دهید. در این حالت شما دیگر نیازی به طراح ندارید و مدیریت صفحات سایت را بر عهده می‌گیرید. البته در این روش، نیاز دارید کمی با مفاهیم سایت آشنایی داشته باشید.

دسته دوم، در این سرویس تمامی مراحل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی و مدیریت سایت بر عهده شرکت میزبانی است. حتی ثبت قرارداد با بانک‌ها برای دریافت درگاه پرداخت نیز از سمت آنها، انجام خواهد شد. ضمن اینکه می‌توانید همیشه از مشاورین فنی و متخصصین دیجیتال مارکتینگ آنها برای گسترش هر چه بیشتر سایت خود، استفاده‌کنید. این نوع فروشگاه‌ساز ساده، بهترین و سریع‌ترین امکان برای ساخت یک فروشگاه‌اینترنتی است. برای درک مفهوم بازاریابی آنلاین، به مقاله digital marketing چیست رجوع فرمایید

اگر تجربه کافی از نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی را ندارید، سرویس‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید. ضمن اینکه، نیازی نیست با تکنینک‌های طراحی سایت آشنا باشید.

فروشگاه‌ساز، بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

با نوشتن محتوا برای وبلاگ های دیگر می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. شما می خواهید در مقاله یا در بیوگرافی نویسنده به وب سایت یا محصول خود پیوند داشته باشید. با وبلاگ نویسی مهمان ، شما تخصص تخصصی خود را با دیگران به اشتراک می گذارید که وضعیت تخصصی شما را بالاتر می برد. نکته کلیدی در کسب درآمد از ترافیک پست های مهمان ، داشتن تبلیغات مجدد در فروشگاه شما است که به طور مداوم در حال اجرا است. بنابراین اگر شخصی در وب سایت شما قرار گرفت و خریدی انجام نداد ، می توانید بازاریابی مجدد را از طریق تبلیغات برای وی ادامه دهید. هنگام انتخاب وب سایت برای وبلاگ نویسی مهمان ، بر روی طاقچه های مرتبط و مکمل تمرکز کنید. برای یک مکان خاص ، ممکن است پست های مهمان را در وبلاگهای موجود در مکان خود بنویسید که فروشگاه ندارند. طاقچه مکمل نوعی مکمل است که مخاطبان مشابهی داشته باشد اما محصولات مختلفی مانند فروشگاه عینک آفتابی را که با یک مارک ضد آفتاب همکاری می کند به فروش برساند. به همین دلیل وبلاگ نویسی مهمان یکی از راه هایی است که می توانید با ایجاد فرصت ها و ارتباطات تجاری ، تعیین ارزش نام تجاری و ایجاد لینک ، روابطی را ایجاد کنید که در طولانی مدت به شما کمک کند.

8. از محتوای تولید شده توسط مشتری استفاده مجدد کنید

با محبوبیت فروشگاه شما ، مشتریان شروع به اشتراک گذاری تصاویر محصولات شما می کنند. تصاویر مشتری را در وب سایت خود اضافه کرده و مجدداً در رسانه های اجتماعی خود پست کرده و برچسب گذاری کنید. وقتی مشتری جدیدی از وب سایت شما بازدید می کند ، اگر عکس مشتری را از شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است مشاهده کند ، از آنجا که می داند محصول دریافت شده چگونه است ، مجبور به خرید می شود. آنها همچنین می دانند که دیگران از فروشگاه شما خرید کرده اند و آنچه را که به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود دریافت کرده اند دوست دارند. این تقریباً مانند یک بررسی محصول است.

حتی ممکن است برخی از مشتریان با استفاده از عکسهایی در فروشگاه شما ، نقد و بررسی بگذارند که می توانید برای به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. همچنین هزینه های شما را پایین نگه می دارد زیرا به شما امکان می دهد زاویه ها و تصاویر مختلفی از محصول خود را به نمایش بگذارید بدون اینکه بخواهید برای عکاسی بیشتر از محصول سرمایه گذاری کنید. قبل از ایجاد تبلیغات با چهره روی مشتری ، از او اجازه بگیرید زیرا این امر باعث می شود در معرض نور قرار گرفتن در سطح بالایی احساس ناراحتی کنند. می توانید تصاویر آنها را مجدداً در شبکه های اجتماعی پست کنید اما به خاطر بسپارید که اعتبار آنها را کسب کنید.

9. مشخص کنید که چه نوع محتوایی را باید ایجاد کنید

فرصت های محتوا بسیار زیاد است - شما می توانید از وبلاگ ها ، مقالات ، کتاب های الکترونیکی ، اینفوگرافی ها ، رسانه های اجتماعی ، فیلم ها یا هر چیز دیگری برای انتشار مطالب خود استفاده کنید. اما س mainال اصلی این است که می خواهید در چه نوع محتوایی سرمایه گذاری کنید. ایجاد محتوای جذاب و غنی از برند راهی برای جلب توجه آنلاین و جلب توجه شما خواهد بود. شما می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo برای تعیین بیشترین مقالات در وب سایت رقبا و حتی وب سایت خود استفاده کنید.

با تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع محتوایی بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، می توانید نوع محتوایی را که ایجاد می کنید چه وبلاگ یا ویدیو ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که محتوای بهتری ایجاد کنید که برای خوانندگان شما ارزش قائل شود. با ارائه محتوای با ارزش تر ، شانس اشتراک مطالب خود ، افزایش مخاطبان و افزایش فروش را افزایش می دهید. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند CoSchedule’s Headline Analyzer برای ایجاد عناوینی استفاده کنید که نرخ کلیک بالاتری را جذب می کنند. وقتی مطالب خود را به درستی انجام دادید ، به شما امکان می دهد تا به روشی منحصر به فرد با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و می تواند به ایجاد اعتماد و اطلاع کاربران کمک کند.

10. فیلم های YouTube ایجاد کنید

YouTube ماهانه بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد. این پلتفرم به قدری گسترده است که به 80 زبان مختلف می توان به آن دسترسی پیدا کرد و 95٪ از جمعیت جهان را شامل می شود. به همین دلیل ، YouTube مارک شما یک کانال فروش منحصر به فرد برای بازاریابی محصولات شما فراهم می کند و کاربران می توانند آن را به روشی آسان تر تجربه و به اشتراک بگذارند.

YouTube به مشاغل مانند Luxy Hair در تبلیغ محصولات خود کمک کرده است. ایجاد محتوای منظم به شما کمک می کند تا برای مشتریان خود ارزش قائل شوید ، حضور برند خود را افزایش دهید و فروش فروشگاه خود را بهبود ببخشید. تنها نکته قابل توجه این است که شما باید مرتباً به ساختن ویدئوها بپردازید. در ابتدا ، ممکن است بخواهید چندین ویدیو در هفته ایجاد کنید و پس از ایجاد مخاطبان قابل توجه ، آن را به هفته ای یک بار کاهش دهید. اگر برس تک شاخ می فروشید می توانید آموزش های آرایش ایجاد کنید. اگر پوشاک می فروشید می توانید فیلم های راهنمایی یک ظاهر طراحی کنید. اگر ژورنال می فروشید می توانید فیلم هایی درباره تعیین هدف ، سازماندهی و ذهن آگاهی ایجاد کنید. در نهایت ، شما باید تعیین کنید که چگونه ارزش خود را به مشتریان بر اساس جایگاه خود ارائه دهید.

درست مثل کاری که ما در اوبرلو انجام می دهیم: بسیاری از مطالب ما در YouTube به اشتراک گذاشته می شود - مانند این ویدیوی عالی با حتی نکات بیشتر برای افزایش فروش:



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یک پاسخ احساسی استخراج کنید


برای فروش آنلاین محصولات ، باید پاسخ عاطفی مشتریان خود را بگیرید. این کار را می توانید با افزودن تاکتیک های کمیابی و اضطراری در فروشگاه خود مانند تایمرهای شمارش معکوس ، نمایش مقادیر محدود و فروش فلش انجام دهید. با انجام این کار ، بازدیدکنندگان فروشگاه برای تشویق خرید هم اکنون ترغیب می شوند. همچنین می توانید با کپی خود مانند توصیفات محصول ، یک واکنش احساسی به همراه داشته باشید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند ، ذکر مشکل و توضیح چگونگی حل این مشکل توسط محصول می تواند به مردم کمک کند تا مشکل محصول شما را حل کنند. نسخه شما همچنین می تواند با کلماتی مانند "همین الان" یا "امروز" فوریت ایجاد کند. تصاویر موجود در وب سایت شما همچنین می توانند یک واکنش احساسی ایجاد کنند. از احساسات چهره مدل خود گرفته تا رنگ هایی که در وب سایت خود استفاده می کنید ، می توانید مشتریان را از طریق کانال فروش خود هدایت کنید. ممکن است بخواهید در مورد روانشناسی رنگ تحقیقات قبلی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که احساسات مناسب را در وب سایت خود ایجاد می کنید. قسمت اصلی درک گروه هدف شماست.

ارتباط عاطفی غیر قابل تعویض است. صرف نظر از اینکه شما ایده های تجاری متعارف یا غیرمعمولی را اجرا می کنید ، باید یک نقطه فروش احساسی پیدا کنید که مورد توجه مشتریان قرار گیرد و در جهت ارتقا آن از طریق محتوای خود تلاش کنید. از روابط عاطفی که با مشتریان ایجاد می کنید به نفع خود استفاده کنید و آنها را از طریق محتوا یا اقدامات خود به عنوان مارکی نشان دهید که به آنچه برایشان مهم است اهمیت می دهید. دریابید که چه جمعیتی خاصی را مورد توجه شما قرار می دهد و محتوای احساسی ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کرده و کاربران را به اقدام سوق دهد.

5. تجربه را شخصی کنید

ثابت شده است که شخصی سازی فروش آنلاین را افزایش می دهد ، بازاریاب ها با شخصی سازی وب سایت خود 20 درصد بیشتر از این سود می برند. شما می توانید تجربه خرید را به طرق مختلف شخصی سازی کنید. شما ممکن است محصولاتی را براساس تجربه مرور مشتری ، از طریق هدف گیری مجدد ، ارسال نامه های الکترونیکی با نام آنها یا استقبال از آنها در وب سایت خود مانند "Welcome Jim Jim" هنگام ورود مشتری به شما پیشنهاد دهید. شما می توانید اندازه های پیشنهادی را بر اساس وزن مشتری به آنها ارائه دهید. و قد برای کمک به آنها در تعیین بهترین تناسب.

با این حال شخصی سازی فقط به دیدن مصرف کنندگان در بالای ایمیل محدود نمی شود. این در مورد ارائه محتوای مربوط به آنها است. شخصی سازی ایجاد راحتی برای مصرف کنندگان است. باید این احساس را ایجاد کند که وقتی صفحه یا نامه الکترونیکی برای آنها ارسال می شود ، آنها در مورد اطلاعات علاقه مند یا هیجان زده شده اند. به طور کلی ، با شخصی سازی تجربه برای مشتری شما ، احتمال خرید او بیشتر است. شخصی سازی در بازاریابی راهی پیش رو برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان هدف شماست.

6. ایجاد راهنماهای هدیه

بیشتر افراد بر روی ایجاد راهنماهای هدیه در فصل تعطیلات تمرکز دارند ، اما ایجاد آنها ماهها قبل از آن به محتوای شما این امکان را می دهد تا رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو آغاز کنند. اگر لباس زیر می فروشید ، ممکن است راهنماهای هدیه برای سالگردها ، عروسی ها ، دوش های عروس ، مهمانی های مجردی ، روز ولنتاین و موارد دیگر ایجاد کنید. اگر پوشاک مردانه می فروشید ، ممکن است برای تعطیلات مانند جمعه سیاه ، کریسمس ، روز پدر و غیره راهنماهای هدیه ایجاد کنید. شما همچنین می توانید راهنماهای هدیه را برای مخاطبان خاص مانند راهنماهای هدیه برای او ، او ، عاشقان یا سایر مخاطبان مرتبط ایجاد کنید. این امر به شما کمک می کند وبلاگ نویسی را با توصیه محصولات درون فروشگاه خود به درآمدزایی برسانید. می توانید برای هر محصول یک دکمه خرید در پست های وبلاگ خود اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یادگیری نحوه بازاریابی یک محصول می تواند به شما کمک کند تا فروش فروشگاه خود را به سرعت رشد دهید. وقتی شروع به تسلط بر نحوه فروش آنلاین کالا می کنید ، به کسب و کار خود فرصت موفقیت می دهید. شما باید ایده های مختلف بازاریابی را تجربه کنید تا مخاطبان خود را درک کنید و محصول خود را برای آنها به بازار عرضه کنید. در این مقاله ، 24 نکته بازاریابی موثر برای ارتقا تجارت آنلاین خود پیدا خواهید کرد.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان
چگونه می توان یک محصول را به بازار عرضه کرد
1. مخاطبان خود را بشناسید
ناگفته نماند که شما باید مخاطبان خود را بشناسید تا بتوانید محصول خود را برای آنها بازاریابی کنید. قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین یا کالای جدید ، وقت خود را صرف تحقیقات و تحقیق در بازار کنید. این تحقیق نه تنها مخاطبان احتمالی بلکه کسانی که محصولات مشابه را می فروشند ، نحوه بازاریابی آنها و اینکه بازار اشباع شده است یا نه.

پس از شناختن مخاطبی که برای محصول شما مناسب است می توانید شروع به برنامه ریزی برای نحوه بازاریابی برای آنها کنید تا بدانید که به راحتی جلوی آنها می رود. به رفتار کاربر آنها نگاه کنید ، یعنی اینکه در چه وب سایت هایی وقت می گذرانند. سیستم عامل های اجتماعی آنها را بشناسید ، یعنی چگونه و چرا آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. سرانجام برنامه ریزی کنید که چگونه خود را از رقبا جدا کنید به گونه ای که مخاطبان شما را شناسایی کنند. این می تواند با استفاده از صدای رسمیت ناپذیر در وب سایت شما ، ایجاد طلسم مارکی باشد که مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت یا صرفاً با ارائه محصول شما به روشی کارآمدتر از هر کس دیگری در بازار.

2. با Niche Marketing شروع کنید

همیشه داشتن رویای داشتن هر فروشگاه مانند آمازون یا Walmart بسیار سرگرم کننده است. اما قبل از اینکه اولین فروش خود را انجام دهید ، با آن مسابقه ندهید. یک نام تجاری خنثی نگه دارید که در آن نام خاصی وجود نداشته باشد. هنگامی که برای اولین بار شروع به ساخت فروشگاه آنلاین خود می کنید ، بر ایجاد یک مارک تجاری در یک مکان منحصر به فرد تمرکز کنید. از طریق بازاریابی ویژه ، شناسایی و هدف قرار دادن مشتریان و شرکای بالقوه برای کار با شما آسان تر خواهد بود. همچنین به شما کمک می کند تا در زمینه تخصص خود متخصص شوید ، زیرا می دانید کدام استراتژی های بازاریابی برای گروهی که هدف خود قرار داده اید بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است شما به عنوان یک مغازه جواهرات فروشی کار خود را شروع کنید. از آنجا که فروشگاه جواهرات شما شروع به رشد سریع می کند ، می توانید در سایر دسته های مرتبط مانند لوازم عروس ، لوازم جانبی مو یا لوازم جانبی مد مانند روسری و عینک آفتابی گسترش پیدا کنید. تا زمانی که با مشتریان خود آشنا نشوید ، نمی دانید در کدام جایگاه گسترش پیدا کنید. چرا آنها جواهرات شما را می خریدند؟ آیا برای مهمانی ، عروسی یا استفاده روزمره بود؟ همانطور که با مشتریان خود آشنا می شوید ، می توانید سایر محصولات مرتبط را برای یافتن مشتریان جدید و گسترش نام تجاری خود شروع کنید. نه تنها بازاریابی ، بلکه موقعیت و مارک فروشگاه های آنلاین نیز در نتیجه بازاریابی تخصصی سود می برد ، زیرا نمایه شما به عنوان یک برند با گذشت زمان با جایگاهی که انتخاب کرده اید معتبرتر می شود.

3. ایجاد روابط قوی با مشتری

با مشتریان ناراضی خود به خوبی رفتار کنید و مانند بهترین دوست خود با مشتریان خوشحال خود رفتار کنید. هنگامی که مشتریان ناراضی هستند ، باید تلاش کنید تا مشکل حل شود و روز آنها را زیباتر کنید. خود را تصور کنید که فقط از دریافت کالایی هیجان زده شده اید که کیفیت آن پایین است یا کوچکتر از حد انتظار شما است یا خدمات مشتری به درستی مسئله را حل نکرده است. احتمالاً ناامید و ناامید خواهید شد. این احساس مشتری ناراضی شماست. بازپرداخت ، یک هدیه رایگان رایگان و هر کاری که برای خوشحالی دوباره آنها لازم است انجام دهید. از آنجا که یک تجربه بد لزوماً رابطه را خراب نمی کند - به خصوص اگر برای حل آن سخت تلاش کرده باشید.

حالا بیایید در مورد مشتریان خوشحال صحبت کنیم. آیا شما به مشتریان خوشحال پاسخ می دهید؟ بیشتر صاحبان فروشگاه ها این کار را نمی کنند! اما آنها باید - و شما نیز باید. اگر همان مشتری دائماً با فروشگاه شما درگیر است ، با آنها رابطه برقرار کنید. از مشتریانی که نظرات مثبت می نویسند تشکر می کنیم. به ایمیل هایی پاسخ دهید که مشتریان به شما می گویند محصول را دوست دارند. با ایجاد ارتباط با مشتریان خوشحال ، شروع به تبدیل آنها به مشتریان وفادار می کنید. با وفاداری مشتریان ، در نهایت هزینه بیشتری را در فروشگاه شما خرج می کنند در حالی که مشتریانی می شوند که محصول شما را برای شما به بازار عرضه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

یکی از راه های بازاریابی برای افراد ناراضی این است که وقتی به دنبال کمک هستند ، آسان پیدا کنید. موتورهای جستجو راهی عالی برای دستیابی به این هدف ارائه می دهند. به این دلیل که مشتریان و مشتریان احتمالی شما اغلب دقیقاً در صورت نیاز به اینترنت دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند جستجو می کنند. بنابراین ، اگر وب سایت شما را پیدا کنند ، توجه شخصی را که به طور دقیق بدنبال دقیقاً آنچه شما ارائه می دهید ، خواهید داشت.

سئو ارگانیک شاید برای صاحبان مشاغل کوچک ، قدرتمندترین راه دستیابی به این هدف باشد. به طور خلاصه ، با بهینه سازی وب سایت و محتوای خود ، می توانید به صورت ارگانیک (یا به طور طبیعی) پیدا کنید. فرآیند کاری است که می توانید یاد بگیرید و با نرم افزار مناسب بسیار آسان است. همچنین می تواند بسیار مثر باشد. به عنوان مثال ، بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات به کسی ، هزاران نفر هر هفته وبلاگ بازاریابی Jim را پیدا می کنند ، دقیقاً در زمانی که به دنبال نکات بازاریابی یا کمک بازاریابی هستند.

بازاریابی آنلاین ، نکات جستجوگرها

هنگامی که افراد ناراضی بدنبال نوع محصول یا خدمات شما هستند ، تبلیغات در Google (یا سایر ارائه دهندگان جستجو) روش دیگری برای حضور در آن است. پرداخت برای یک نتیجه برتر موتور جستجو بسیار سریعتر و آسان تر از کسب یک رتبه برتر جستجوی ارگانیک است. با این حال ، این یک سرمایه گذاری تبلیغاتی به مراتب بهتر از تبلیغات معمولی است که برای صنایع خاص یا مناطق جغرافیایی طراحی شده است. با تبلیغات معمولی ، شما براساس تعداد مخاطبان پرداخت می کنید ، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق هرگز تبلیغ شما را نبینند یا بی علاقه نباشند. هنگامی که پول تبلیغات خود را سرمایه گذاری می کنید باید هوشمندانه تر از آن باشید.

به طور خلاصه: ناراضیان را جستجو کنید. نه بی علاقه.

از این نکات بازاریابی بیشترین بهره را ببرید!
اگر متوجه شدید که در زمینه بازاریابی خود سخت کار می کنید و نتایج فروش مورد نظر خود را نمی گیرید ، متوقف شوید! مطمئن شوید که کارهای صحیح را به درستی انجام می دهید. اگر در حال حاضر فعالیت های بازاریابی موجود در این صفحه را انجام نمی دهید - آنها را امتحان کنید. چرا؟ زیرا ما از قبل می دانیم که آنها بسیار خوب کار می کنند. این یک مکان عالی برای شروع است ، دوست من.

بخاطر داشته باشید: اگر این نکات بازاریابی را مفید دانستید ، می توانید جدیدترین مقالات من را که مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل داده اید ، با وارد کردن ایمیل خود در زیر دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : worldmarketing

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.

نکته بازاریابی 11: فروش را با استفاده از قدرت کنجکاوی افزایش دهید.
این یکی از قدرتمندترین نکات بازاریابی است که وجود دارد. از این درک حاصل می شود که هر استعلام فروش یا مشتری جدید که دریافت می کنید ، یک چیز مشترک دارد.

مشتری یا مشتری احتمالی کنجکاو است.

آنها اطلاعاتی می خواهند ، بنابراین برای اطلاع از آنها با شما تماس می گیرند. و با این کار ، فرصتی را برای شما فراهم می کنند که آنها را از یک استعلام به مشتری تبدیل کنید.

بیشتر بازاریابی مشاغل کوچک به جای ایجاد کنجکاوی ، برعکس عمل می کند. سعی می شود تا آنجا که ممکن است به س questionsالات پاسخ دهد. لیست ها ، اطلاعات دقیق و س FAالات متداول را مشاهده خواهید کرد: یک سری پاسخ به رایج ترین سالات. تمام این کارها کاهش نیاز به مشتری احتمالی برای تماس با شما است. بله ، باید سطح ابتدایی اطلاعات وجود داشته باشد ، اما هر کاری که فراتر از آن انجام دهید به نتایج بازاریابی شما آسیب می رساند.

نکات بازاریابی

به جای اینکه مشتری های احتمالی خود را با اطلاعات بمباران کنید ، بازاریابی شما باید به دنبال القای کنجکاوی آنها باشد. باید این احساس را به آنها القا کند که احساس می کنند باید با شما تماس بگیرند ، به شما ایمیل بزنند یا از شما بازدید کنند.

بنابراین ، بازاریابی فعلی خود را مرور کنید و تصمیم بگیرید که آیا باعث ایجاد کنجکاوی می شود یا آن را از بین می برد. اگر در حال ایجاد کنجکاوی نیستید ، یک فرصت بسیار ارزشمند بازاریابی را از دست می دهید.

12 ام از نکات بازاریابی من: دیگر از کلمات buzzwords استفاده نکنید
استفاده از کلمات buzz در بازاریابی شما بلافاصله اثر پیام شما را ضعیف می کند. در اینجا فقط چند مورد است که اخیراً استفاده شده است:

تقاطع.
ایده آل
شیرجه عمیق.
عملی
برهم زدن
الگو.
مردم از اصطلاحات زبانه استفاده می کنند تا آگاه تر به نظر برسند یا مردم را تحت تأثیر قرار دهند. در واقع ، آنها کاملاً نتیجه عکس دارند. این امر 2 دلیل دارد.

آنها مردم آگاه را به هم می ریزند. اگر می خواهید همسالان شما را جدی بگیرند یا شما را توصیه کنند ، این یک ایده وحشتناک است.
آنها بی خبر را اشتباه می گیرند. به عبارت دیگر ، مشتریان احتمالی شما ممکن است تصوری از آنچه در واقع می خواهید بگویید نداشته باشند. و این آخرین چیزی است که شما نیاز دارید ، وقتی می خواهید مردم پیام شما را درک کنند.
اگر می خواهید بازاریابی شما موفقیت آمیز باشد وضوح مهمترین نکته است. از هر چیزی ، از جمله سر و صدا که باعث ایجاد سردرگمی غیرضروری می شود ، باید خودداری شود.

نکته بازاریابی 13: روی افراد مناسب تمرکز کنید. بقیه را نادیده بگیرید.
یک اشتباه رایج که صاحبان مشاغل کوچک مرتکب شده اند ، عدم تمرکز صحیح بازاریابی در بازاریابی است. در نتیجه مستقیم ، آنها منجر به فروش کم یا پرسش از مشتری می شوند.

موثرترین راه برای افزایش فروش تمرکز بر روی افرادی است که از ارائه دهنده فعلی خود ناراضی هستند. وقتی کسی از ارائه دهنده فعلی خود راضی نیست ، به طور فعال علاقه مند است که به یک ارائه دهنده جدید تغییر کند. آنها خریداران با انگیزه بالایی دارند. دقیقاً افرادی را که باید با بازاریابی خود هدف قرار دهید!

نکات بازاریابی

علی رغم ارزش عظیم مشتری های احتمالی ناراضی ، بیشتر صاحبان مشاغل کوچک خدمات خود را به گروه هایی که هدف کمتری دارند ارائه می دهند. آنها وقت و پول خود را صرف بازاریابی برای افرادی می کنند که از ارائه دهنده فعلی خود راضی هستند و یا هیچ نوع علاقه و علاقه ای به نوع کالای خود ندارند. آنها به دنبال حجم بیش از ارزش… کمیت بیش از کیفیت هستند. این کارها را بی مورد دشوار می کند. همچنین نتایج کم خونی ایجاد می کند.

بله ، ایده خوبی است که از خدمات خود آگاهی ایجاد کنید. در واقع ، ضروری است. نکته مهم ، استفاده از تلاش های بازاریابی تا حد ممکن است. و این به معنای تمرکز بر روی بهترین مشتریان آینده است ... آن دسته از افراد ناراضی که می خواهند آنچه شما ارائه می دهید. این بدان دلیل است که وقتی روی بازاریابی برای افراد ناراضی تمرکز می کنید ، نتایج شما از پشت بام عبور می کند!



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()