نوشته شده توسط : worldmarketing

از نظر من ، صاحبان مشاغل معمولاً تصور می کنند خدمتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهند بسیار عالی است ، در حالی که در مقایسه با آنچه رقبا ارائه می دهند بسیار متوسط ​​است. یکی از دلایل این امر این است که روشی اساسی که ارائه دهندگان خدمات در مورد نظرات رقبای خود بازخورد می گیرند این است که آنها با مشتریان قبلی رقبای خود صحبت می کنند. به عنوان مثال یک حسابدار ، در حال صحبت با مشتری ناراضی ، مشتری سابق یکی از رقبای خود ، احتمالاً دیدگاه بسیار مغرضانه و بدترین سناریو را پیدا خواهد کرد.

نکته اصلی این است که بدانید واقعاً در برابر چه چیزی مخالف هستید و سپس با افزودن ارزش عظیم آن را شکست دهید.

نکته 8 بازاریابی: از مشارکت های مشترک استفاده کنید.
Joint Venture که بعضاً به عنوان J.V شناخته می شود ، محلی است که شما و یک کسب و کار یا شخص دیگر دور هم جمع می شوید تا (معمولاً) خدمات خود را از طریق بازار عرضه کنید. رمز موفقیت در مشارکت مشترک ، یافتن شخصی معتبر است که محصول یا خدمات غیر متناقضی را به همان مشخصات شخصی یا شغلی شما ارائه دهد.

بنابراین ، اگر خدمات استخدام را به صنعت مهمان نوازی می فروشید و آنها بسته های مزایای کارمندان را به صنعت مهمان نوازی می فروشند - BINGO! آنها می توانند یکی از بروشورها یا نامه های شما را در یکی از نامه های پستی خود قرار دهند و شما نیز می توانید همان کار را برای آنها انجام دهید. همه برنده هستند

از انجام مشارکت مشترک با هر کسی که از طریق ایمیل با شما تماس می گیرد خودداری کنید ، مگر اینکه البته آنها را بشناسید یا می توانید آنها را بررسی کنید. اگر شک دارید ، آن را ترک کنید.

نکته 9 بازاریابی: از روابط تایید شده استفاده کنید.
یک رابطه تایید شده مشابه یک سرمایه گذاری مشترک است ... اما با یک تفاوت گسترده:

شخصی که با آن سرمایه گذاری می کنید در واقع تأیید حرفه ای یا شخصی او را به شما می دهد. این بازاریابی گرد و غبار طلا است. این یک دارایی اعتماد ساز قدرتمند است. اعتبار فوری شما ، خدمات و برند شما را فراهم می کند. این امر خصوصاً در مواردی است که تأیید از یک منبع بسیار محترم تأمین می شود.

به عنوان مثال: به جای اینکه فقط یکی از آگهی های بازاریابی خود را با یکی از نامه های مشتری آنها (همانطور که در یک کار مشترک انجام می دهند) وارد کنید ، آنها در واقع برای مشتریان خود نامه می نویسند و تأیید کامل خود را به شما می دهند.

رابطه تأیید شده یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در کره زمین است. من دیده ام که بازاریابی ایمیل تأیید شده 90٪ نرخ پاسخ مثبت دارد. من توصیه های تأیید شده ای را دیده ام ، جایی که یک نفر شخص دیگری را برای برقراری تماس تأیید می کند ، منجر به عقد قراردادهای بسیار ارزشمند می شود. این ممکن است یکی از موثرترین نکات بازاریابی در این لیست باشد!

به طور خلاصه ، روابط تایید شده درها را باز می کند ، اعتماد ایجاد می کند و فرصت ایجاد می کند. و بسیار سریع. مطمئن شوید که این دارایی ارزشمند تجاری را به مخلوط بازاریابی خود اضافه کرده اید.

نکات بازاریابی 10: میانبرهای موفقیت را درک کنید.
اینترنت مملو از افرادی است که این ایده را می فروشند که شما می توانید راه خود را برای موفقیت به طور خودکار انجام دهید. آنها محصولات ، برنامه ها ، وبینارها ، سمینارها و خدمات را ارائه می دهند که نوید میانبرهای موفقیت را می دهند.

همین ماه گذشته ، یک خواننده پس از از دست دادن بیش از 10 هزار دلار در یک رویداد موفقیت مالی ، که توسط یک مربی معروف خودیاری ارائه شده بود ، از طریق ایمیل به من ایمیل زد. او توضیح داد که این مسئله او را از نظر اقتصادی نابود کرده و احساس می کند احمق است که فریب می خورد می گوید میانبر برای میلیونر شدن وجود دارد.

وقتی افراد به شما میانبرهایی برای موفقیت در کسب و کار یا ثروت خود می دهند ، باید 2 مورد را به یاد داشته باشید:

به ندرت میانبر هستند.
آنها هرگز به موفقیت نمی رسند.
واقعیت این است که شما نمی توانید راه خود را به سمت بالا فریب دهید. موفقیت حاصل کار سخت و هوشمندانه است. موفقیت سریعترین زمان را به دست می آورد ، وقتی مستقیم ترین و موثرترین مسیر را از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید پیدا کنید. بهترین مسیر بین 2 امتیاز.

اینطور به نظر می رسد

در مرحله اول ، تصمیم بگیرید که می خواهید به چه چیزی برسید. بعد ، یک استراتژی را با هم تنظیم کنید تا شما را از جایی که الان هستید به جایی که می خواهید برسید. سپس ، استراتژی خود را انجام دهید. تلاش کنید زمان لازم را سرمایه گذاری کرده و جوایز خود را بدست آورید.

من در مورد افراد فوق العاده موفقی مطالعه و کار کرده ام. مشتریان من شامل 2 برنده جایزه گرمی (نیل راجرز و بروس الیوت اسمیت) هستند. من همچنین با تعداد بی شماری از میلیونرهای خودساخته کار کرده ام و مشتریان من شامل 7 شرکت بزرگ در جهان هستند. من کشف کرده ام که بهترین راه میانبر برای موفقیت ، جلوگیری از انحرافات پرهزینه است.

به طور خلاصه: از کسانی که ادعا می کنند میانبرهایی برای ثروتمند شدن یا موفقیت شما دارند ، چشم پوشی کنید. تنها افرادی که از این آشغالهای بی ارزش سود می برند ، کسانی هستند که آن را می فروشند.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: