نوشته شده توسط : worldmarketing

به محض شنیدن این اسم اکثر مردم ، بلافاصله تگ های تبلیغاتی خنده دار ، تبلیغات خنده دار و یک شخصیت عمومی را به یاد می آورند که از اعتماد به نفس ، مردانگی و شادابی برخوردار است.

وقتی مردم نام تجاری شما را می شنوند ، می خواهید شخصیت شما فوراً در ذهن آنها روشن شود. نوشتن مطالب کپی در آن نقش دارد ، بنابراین اگر کپی شما بی رمق باشد ، شخصیت شما نیز می تواند باشد.

اصطلاحات گیج کننده
فرقی نمی کند که شما یک تولید کننده اسباب بازی کودکان هستید یا یک شرکت خدمات سطح بالای فنی: اگر از کلماتی استفاده می کنید که بیش از مخاطب هدف شما باشد ، به مشکل برمی خورید.

اگرچه ممکن است هر روز در دفتر کار خود از اصطلاحات مختلف استفاده کنید ، اما اگر مطمئن نیستید که مخاطبان گسترده شما آنچه را که می گویید درک می کنند ، یک ایده هوشمندانه است که کارها را کمی ساده تر کنید.

به گفته کارشناسان ، نسخه بازاریابی باید در سطح تحصیلات دبیرستان باشد ، صرف نظر از اینکه محتوای آن چیست.

برای اطمینان از اینکه محتوای شما به راحتی قابل خواندن است ، استفاده از ابزارهای آنلاین مانند Online Utility یا Grammarly را در نظر بگیرید. این موارد به چالش کشیدن ساختار جمله های شما و همچنین انتخاب کلمات ضعیف یا دستور زبان گیج کننده اشاره خواهد کرد.

بدون تماس برای اقدام
آخرین اما نه مهمترین ، بیایید در مورد اهمیت یک دعوت به عمل واقعی در نسخه خود صحبت کنیم. تقریباً 90 درصد بازدیدکنندگانی که نسخه اصلی شما را می خوانند ، نسخه CTA شما را نیز می خوانند - و اگر به درستی انجام شود - این فراخوان اقدام می تواند منجر به تبدیل کامل شود.

هدف از فراخوان برای عمل تشویق خوانندگان شما برای انجام عملی مانند خرید محصول ، بارگیری سرویس یا مشترک شدن در وب سایت شما است.

اگر تماس عملی ندارید ، برای افزایش تبدیل ها با نسخه خود ، آن مایل بیشتر را طی نمی کنید. این مانند نوشتن یک کتاب بدون فصل آخر است - نسخه شما ناقص و ارزش کمتری دارد.

یک دعوت به عمل کامل و جذاب:

از زبان عملی استفاده می کند که درک آن آسان است.
افعال فعال مانند "اشتراک" یا "خرید" را به کار می برد.
مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا گام "بعدی" را در روند خرید بردارند.
به خاطر داشته باشید که یک دعوت عالی برای عمل بیش از هفت کلمه (یا حدود 150 حرف) نیست. باید کوتاه و مختصر باشد ، اما به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند توجه خواننده را به خود جلب کند.

در نتیجه
آیا هیچ یک از این نقاط ضعف آشنا به نظر می رسد؟

اکنون زمان آن فرا رسیده است که نقایص نوشتاری خود را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید. از تبلیغات اجتماعی گرفته تا متن وب ، نوشتن متن نوشتاری هنری است - و تکمیل آن به زمان نیاز دارد.

نکته اصلی این است که در همه زمینه ها بر روی مشتریان خود تمرکز کرده و با داستانهایی که دارای شواهد و مدارک سخت برای حمایت از آنها است ، نسخه خود را توانمند کنید. در هر پروژه نوشتن متن ، شخصیت خود را جلب کنید ، از اصطلاحات اشتباه استفاده نکنید و به یاد داشته باشید که مشتریان خود را به مرحله نهایی روند خرید سوق می دهید.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: