نوشته شده توسط : worldmarketing

7 مهارت اساسی برای حرفه ای و موفقیت بودن در بازاریابی

چرم موجود در صندلی احساس خوبی دارد. آفتاب که از طریق پنجره ها وارد می شود احساس خوبی و دلپذیری دارد.

بوی خوشمزه ای از کوکی های تازه گرم که در آن موج می خورند وجود دارد.

ماه اول شما در این استارتاپ حال خوبی دارد. رفته استرس کار در یک شرکت سنتی با فرآیندهای خود و جلسات بی پایان. در اینجا همه در کنار یکدیگر کار می کنند. دور آخر خوب پیش رفته و هیجان و هیجان دارد. شما به عنوان CMO در اینجا به خوبی پیوستید.

شما آن را دوست دارید!

"یک دقیقه؟" مدیرعامل 25 ساله این استارتاپ وقتی که یک صندلی را به سمت شما می کشد ، شما را از بین می برد.

ما باید تبدیل مشتری خود را تسریع کنیم. با بودجه جدید ، باید فروش خود را هر 6 ماه دو برابر کنیم. من برای تسریع در بازاریابی ما به شما بانکداری می کنم. BTW من کمپینی را که دیروز ارسال کردید رد کردم. بیایید سریع چیزی را بدست آوریم "

"صبر کن! چی؟" قبل از اینکه بتوانید آن را بگویید ، او از بین رفته است.

به دنیای جدید بازاریابی که الگوهای قدیمی کار نمی کنند خوش آمدید و همه چیز بازی عادلانه است.

چگونه با این روندهای در حال تغییر و تحول سریع ، همیشه تغییر می کنید؟

این 7 مهارت برتر را ایجاد کنید تا شیوه های بازاریابی منسوخ را پشت سر بگذارید ، پایه و اساس محکمی برای بازاریابی خود ایجاد کنید و در صدر این بازی جدید باشید.

بیشتر گوش کن ، کمتر صحبت کن
رفته است روزهایی که شرکت ها می توانند با تبلیغات در کانالها ، مشتریان را تحت الشعاع خود قرار دهند و نتیجه بگیرند.

روش Spray-and-Pray مرده است.

بازاریابان باید گوش فرا دهند ، خیلی بیشتر.

اگر می توانید یک روز در زندگی مشتری بگذرانید. اگر اینطور نیست ، گفتگوهای یک به یک را برای درک چالش ها و فرصت های آنها انجام دهید. بدانید برند شما چه چیزی می تواند در زندگی آنها شرکت کند و به آنها کمک کند.

یکی از دلایلی که استارتاپ ها باعث طوفان جهانی شده اند این است که افراد موفق در بهبود یک جنبه از زندگی مشتری متمرکز شده اند. این ناشی از بینش عمیق در نحوه تعامل مشتری با اطلاعات اطراف است. این بینشها با توسعه شخصیت خریدار تولید می شود.

شخصیت خریدار
یک شخص خریدار فقط لیست جمعیتی مشتری نیست.

سعی کنید مشتری را عمیق تر درک کنید.

چه کالاهایی خریداری می کنند؟
چگونه آنها انتخاب می کنند؟
آنها به تصمیمات خرید خود به چه کسی اعتماد دارند؟
چه نگرش ها و رفتارهایی زندگی آنها را شکل می دهد؟ چه کسانی در تصمیم گیری خود نقش دارند؟
HubSpot ابزاری عالی برای توسعه شخصیت خریدار است که می تواند برای هر صنعت سازگار باشد.
آیا می خواهید چشم اندازهایتان را جلب کنید؟

محتوا توجه چشم انداز را به خود جلب می کند.

توسعه شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را منتشر کنید.

انتشار مطالب
بازاریابی محتوا گزینه ای نیست. بقا است.

بازاریابان باید واقعیت تغییر یافته را در آغوش بگیرند. مشتریانی که به اینترنت دسترسی دارند به طور فزاینده ای از شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو استفاده می کنند تا از مشکلات موجود و راه حل های مشابه برای آن استفاده کنند.

بازاریابان باید با خلق مطالب مرتبط با مرحله ای که در آن مصرف کننده مرتبط است ، با این واقعیت هماهنگ باشند.

در مرحله آگاهی ، محتوا باید بیشتر برای حل مسئله باشد. به عنوان مثال "چگونه"
در مرحله در نظر گرفتن ، باید محتوای بیشتر به گزینه ها و مقایسه راه حل های مختلف منتقل شود. در هر دو مرحله ، فروش محصول وجود ندارد
در مرحله تصمیم گیری ، ارزش یک مارک خاص مشخص می شود.
این رویکرد به مصرف کننده كمك می كند تا در این فرآیند شایستگی را ببیند و ماركی را پیدا كند كه با این روش به عنوان یك برند معتبر با او صحبت كند.

اعتماد با برقراری ارتباطات باز روی ارزشها و علایق مشترک ایجاد می شود. این فرآیند توسط تأثیر گذاران تسریع می شود.

بازاریابی آنفلوانزا
در دنیایی که اعتماد و توجه در حق بیمه است ، Influencers دروازه بانان هستند.

در هر صنعت ، تأثیرگذار وجود دارد که مشتری به آنها الهام می گیرد یا از آنها الهام می گیرد.

تأثیرگذارهای مربوط به صنعت خود را شناسایی کنید. به آنها برسید. دریابید که مارک شما و پیشنهاد آنها چگونه می تواند ژل کند. فقط اگر بین ارزش برند شما ، ارزش های تأثیرگذار و آنچه جامعه آنها به دنبال آن است ، مناسب باشد ، همکاری ایجاد کنید.

فقط پول نگیرید تا در کنار یک تأثیرگذار قرار بگیرید. این مانند یک جمع کننده مهمانی بمباران عکس ناامید به نظر می رسد! به حلقه تأثیرگذار دعوت شوید و ارزش افزوده کنید.

 

اعتماد سازی تمرکز شما را از اضافه کردن مشتری به حفظ آنها تغییر می دهد.

حفظ به همان اندازه یا مهمتر از دستیابی است
سوژان پاتل می گوید: "شرکت های موفق شرکت هایی نیستند که زیرساخت ها و کارزارهایی برای جذب سریع بسیاری از مشتریان جدید دارند (حتی اگر در سطح ، ممکن است به نظر آنها قابل حسادت باشد). در عوض ، این شرکت هایی هستند که قادر به حفظ آن دسته از مشتریان در دراز مدت هستند که در نهایت برنده می شوند. "

هزینه دریافت مشتری جدید به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در عین حال ، فقط به این دلیل که فروش داشته اید به معنای داشتن مشتری برای زندگی نیست.

حفظ مشتری و تبدیل آنها به طرفداران راوی بازی جدیدی است.

طرفداران به این شرکت کمک می کنند تا پیام را در شبکه های اجتماعی خود پخش کند و اعتمادی را ایجاد کند که سایر چشم اندازها می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

طرفداران در حال توسعه بدان معنی است که در سازمان شما ، بازاریابی و فروش باید یکپارچه کار کنند.

بازاریابی و فروش یکپارچه
زمانی بود که بازاریابی و فروش برای کار در سیلوها استفاده می کردند. بیشتر نه.

بازاریابی و فروش باید در لذت مشتری یکپارچه باشند.

بازاریابی برای ایجاد مهاجرت منجر به خرید نهایی می شود که منجر به تولید صلاحیت شود. بازاریابی برای ایجاد یک زبان مشترک با فروش ، باید از شخصیت خریدار استفاده کند.

یکی از راه های ادغام بازاریابی و فروش خود ، استفاده گسترده از Data Analytics است

تجزیه و تحلیل
فیس بوک همه چیز راجع به شما می داند.

فیسبوک با مشارکت خود با کارگزاران داده از جمله اپسیلون ، Acxiom و Datalogixix به طور متوسط ​​1500 نقطه داده در هر نفر دارد. آیا می توانید تصور کنید که بستر تبلیغاتی آنها تا چه اندازه مورد هدف قرار گرفته است؟

حال سوالات را بپرسید:

کدام کانال ها در داخل و خارج از شرکت داده های مصرف کننده را برای من تولید می کنند؟
برای تولید داده از چه روشهای گوش دادن اجتماعی استفاده می کنم؟
چگونه می توانم آنها را جمع کنم؟
چگونه باید از آنها معدن بگیرم تا بازاریابی من هدفمندتر شود؟
داده های رفتاری بیشتری در اختیار شما قرار می دهد ، در نبرد رقابتی بیشتر خواهید دید.

همه چیز را به عنوان یک آزمایش تنظیم کنید.

از خطاها درس بگیرید و تست دیگری را اجرا کنید.

کارهای بیشتری انجام دهید.

بازاریابی را به یک بازی Conversion تبدیل کنید که هم شما و هم مشتری در یک طرف قرار داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: