نحوه بازاریابی محصولات کشاورزی جدید
نوشته شده توسط : worldmarketing

نحوه بازاریابی محصولات کشاورزی جدید
شما ماهها - شاید سالها - در تحقیق و توسعه سپری کرده اید ، محصولی را ایجاد می کنید که می تواند بازار را تغییر دهد. یا حداقل ، آن را به اندازه کافی تأثیر بگذارید تا کسب و کار جدیدی را برای شرکت خود بدست آورید. اکنون که محصولی دارید ، زمان آن است که بازاریابی را شروع کنید.

بنابراین چگونه مطمئن شوید که بیشترین زوزه را برای بازاریابی محصول جدید کشاورزی خود به دست آورده اید؟

این مقاله شما را به صورت گام به گام نحوه تهیه یک محصول به بازار به گونه‌ای طی خواهد کرد که حداکثر تأثیر و سودآوری را برای شرکت شما کسب کند.


1. درک کنید که چه کسی به محصول شما نیاز دارد
همه افراد به محصول شما نیاز ندارند. و در بین آن دسته از افرادی که به آن احتیاج دارند ، فقط درصدی درصد آن را خریداری می کند. بنابراین منطقی نیست که محصول را برای همه بازاریابی کنید.

سپس این سؤال پیش می آید: چه کسی باید به بازار عرضه شود؟

به همین دلیل مهم است که راه اندازی محصول خود را با یک استراتژی خوب توسعه یافته آغاز کنید. اگر محصول خود را بدون هیچ گونه ایده ای برای چه کسی خریداری می کنید ، پس از آن می خواهید هزینه های تبلیغاتی و ساعات کارمندی را که می تواند برای استفاده بهتر استفاده کند ، هدر دهید.

مراقب اشتباه بزرگی باشید که برخی از مشاغل تجاری مرتکب می شوند: فرض نکنید که بازار خود را می شناسید. اگرچه شما ممکن است مشتریان خود را به خوبی بشناسید ، اگر هنوز تحلیل کاملی از بازار انجام نداده اید و در آن جایی قرار ندارید ، می توانید بر اساس فرضیات نادرست به کار خود ادامه دهید.

اولین قدم برای تشخیص اینکه چه کسی به محصول شما نیاز دارد ، انجام تجزیه و تحلیل سهم بازار است. دریابید که چه مقدار از بازار را در حال حاضر با آن کار می کنید. و سپس بفهمید که با چه بخش هایی از بازار می توانید تجارت کنید و چه کسی واقعاً به محصول شما نیاز دارد.

اینجا نکاتی وجود دارد:

حتماً به كشاورزاني كه توانايي خريد محصول شما را دارند ، بازاريابي كنيد. این جایی است که دانستن داده های درآمد ناخالص مزرعه می تواند به شما کمک کند.
اطمینان حاصل کنید که کشاورزان در واقع می توانند از محصول شما برای رشد بهتر و یا برداشت محصول خود استفاده کنند. برای انجام این کار ، باید تاریخچه محصول و داده های چرخش محصول را بدانید.
اطمینان حاصل کنید که کشاورز در یک مزرعه به اندازه کافی (یا کوچک) برای توجیه استفاده از محصول شما در حال کشاورزی است. این جایی است که دانستن داده های اندازه مزرعه می تواند کمک کند.
و در آخر ، اطمینان حاصل کنید که به افرادی که مزارع را مدیریت می کنند ، نه فقط صاحبان ، بازاریابی کنید. این جایی است که دانستن داده های مالک و اپراتور در مقابل مالک-اپراتور می تواند مفید باشد.
هنگامی که درک کردید که مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند ، یک استراتژی در دست دارید که به شما کمک می کند محصول جدید کشاورزی خود را به بازار عرضه کنید.

 

2. ایجاد آگهی ها و مطالب متناسب با نیازهای آنها
اکنون که می دانید چه کسی به محصول شما نیاز دارد ، زمان آن رسیده که محتوای تبلیغاتی ایجاد کنید که به نیازهای آنها جذاب باشد.

دو هدف اصلی وجود دارد که هنگام دستیابی به مخاطب بالقوه جدید باید آنها را مورد توجه قرار دهیم. اولین محتوای تولید سرب است. این به گونه ای طراحی شده است که به افرادی که ممکن است در حال حاضر به محصول علاقه مند نباشند ، طراحی شده است ، اما فکر می کنید ممکن است مناسب باشد.

محتوا در اینجا به معنای ایجاد علاقه به کارهایی است که مشاغل شما انجام می دهد ، چشم اندازهایی را در بخش هایی از بازار که شما در آن متخصص هستید ، آموزش دهید و در نهایت ، علاقه آنها را برای محصولات خاص خود ایجاد کنید.

محتوای ژنرال سرب نباید درباره محصولات شما بحث کند. اگر سعی می کنید این مراحل اولیه را به مردم بفروشید ، می خواهید آنها را خاموش کنید و هرگونه تجارت بالقوه ای را که می توانید با آنها داشته باشید از دست خواهید داد. درعوض ، روی محتوا تمرکز کنید که به آنها در کارهای روزمره کمک می کند. پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی ، لیست های چک ، ابزارهای ارزیابی خود فقط چند نمونه از محتوای سرب هستند.

دسته دوم محتوای بازاریابی محصول است. این محتوا برای افرادی است که بلافاصله به آنچه شما ارائه می دهند علاقه دارند. هدف در اینجا فروش نیست - فروشندگان می توانند این کار را انجام دهند - بلکه توضیح اینکه محصولات یا خدمات شما چه کاری را می توانند برای آنها انجام دهند و در صورت کاربرد ، چگونگی تفاوت آنها با رقابت متفاوت است.

مهم است که برای هر دو نوع مخاطب محتوا ایجاد کنید. بدون محتوای ژنرال ، افرادی را که مناسب تجارت شما هستند ، از دست نخواهید داد ، اما هنوز آماده خرید نیستید و به اطلاعات بیشتری نیاز دارید. بدون محتوای بازاریابی محصول ، شما افرادی را جذب نخواهید کرد که به طور فعال به دنبال محصولاتی مانند محصولات خود هستند و زودتر از موعد آماده گفتگو با ویژگی ها و قیمت گذاری هستند.

تبلیغات خلاقانه شما بسته به مخاطب شما متفاوت خواهد بود. این جایی است که داشتن یک استراتژی مبتنی بر داده هایی که قبلاً در مورد آنها بحث کردیم به مرحله اجرا خواهد رسید.

اما صرف نظر از مسیری که می خواهید با خلاقیت ، درک و جذابیت این دو بخش گسترده از بازار پیش بروید ، برای به حداکثر رساندن کارآیی تبلیغات تبلیغاتی شما بسیار مهم است.

3. آن تبلیغات و محتوا را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید
هنگامی که تبلیغاتی را طراحی کنید که برای مخاطب هدف جذاب باشد ، می خواهید مطمئن شوید که آن تبلیغات به همان مخاطب هدف ارائه می شود.

چرا این مهم است؟ به عبارت ساده تر ، اگر به کسی که به محصول شما علاقه ای ندارد تبلیغات می کنید ، تأثیر مضاعفی دارد:

این یک هزینه تبلیغ است. هر دلار که برای تبلیغات اختصاص می دهید دلار است که انتظار بازگشت آن را دارید. اگر در حال خرج کردن برای تبلیغ خود برای مخاطبان بی ربط هستید ، این دلارها را هدر می دهید. درعوض ، با ارائه آگهی به افرادی که در واقع به آن علاقه مند هستند ، تأثیر دلارهای خود را به حداکثر برساند.
این به برند شما تصویر بد می دهد. تصویر برند شما برای موفقیت شما به عنوان یک تجارت تجاری مهم است. وقتی سعی می کنید به افرادی که علاقه مند نیستید بفروشید ، این به مارک شما آسیب می رساند.
برای اینکه مطمئن شوید فقط برای افرادی که مخاطب بالقوه خوبی برای تجارت شما ایجاد می کنند ، بازاریابی می کنید ، از تبلیغات برنامه ای استفاده کنید. این بدان معناست که آگهی شما فقط براساس داده هایی که هنگام ساختن استراتژی خود کشف کرده اید ، به مخاطبانی که تعریف کرده اید ، ارائه می شود.

یک قدم جلوتر بروید همان داده ها را بگیرید و آن را در فیس بوک بارگذاری کنید و از آن تبلیغات هدفمند در Facebook استفاده کنید تا به همان افرادی که برای بازاریابی تبلیغ می کنید به همان افراد برسید.

اکنون افرادی که باید تبلیغات شما را ببینند ، قصد دیدن آنها را دارند. دلارهای تبلیغاتی شما در واقع رویه "اسپری و دعا" اثر می گذارند.

 

4. تبدیل کنید ، سپس پرورش دهید
هر آگهی باید یک اقدام به تماس داشته باشد. با تبلیغات دیجیتالی - هم تبلیغات تبلیغات و هم تبلیغات رسانه های اجتماعی - تبدیل افراد راحت تر از همیشه است. آنها لازم نیست یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن را به خاطر بسپارند. درعوض ، آنها می توانند از هر کجا که باشند ، هم از روی دسک تاپ و هم برای موبایل اقدام کنند.

در حالی که ممکن است به شخصی که در آن لحظه آماده خرید باشد یا حداقل به محصول جدید علاقه مند باشد ، برسید ، احتمالاً شخصی را که یک فرد برتر قیف باشد ، تبدیل خواهید کرد. این شخصی است که می تواند با بارگیری یک ابزار ارزیابی یا کتاب الکترونیکی - یا فقط یک فرم را تکمیل کند تا در تماس باشد.

از آنجا که محصول شما جدید است ، انتظار می رود این فرصت را به عنوان فرصتی برای برقراری ارتباط به طور منظم از طریق یک کمپین پرورش ، با امید به اندازه کافی آموزش آنها ، استفاده کنید تا آنها بخواهند درباره محصولات سؤال کنند.

 

5. به نمایندگان فروش خود اجازه دهید تا مکالمات معنی دار داشته باشید
هنگامی که از این مدل استفاده می کنید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتری بالقوه مناسب خوبی است ، به تجارت شما علاقه مند است و ابراز تمایل کرده است که قبل از تماس با یک فروشنده ، اطلاعات بیشتری در مورد محصولات خود کسب کنید. این مکان بسیار خوبی برای حضور در آن است.

با این حال ، تا زمان امضای قرارداد تمام نشده است. و به همین دلیل است ، دقیقاً مانند استراتژی و تیم بازاریابی شما از داده ها استفاده می کند ، تکرار فروش شما نیز باید برای استفاده از داده ها قدرت داشته باشد.

در اینجا چند روش وجود دارد که نمایندگان فروش می توانند از داده ها برای گفتگوهای فروش بهتر استفاده کنند:

نقاط درد را مشخص کنید. در حالی که کشاورزان نیازهایی دارند که بسیار متداول است ، مواردی وجود دارد که آنها را منحصر به فرد نگه می دارد. برای اطلاع از روشهای استفاده از داده ها برای شناسایی نقاط درد کشاورزان ، اینجا را کلیک کنید.
معنی را در مکالمات بیاورید. شما نمی خواهید که پاسخ های شما وقت خود را صرف صحبت کردن کوچک کنند ، اما شما نمی خواهید که آنها به همان اندازه تهاجمی بیایند و کشاورزان را ترسان کنند. در اینجا چند نکته برای چگونگی ایجاد معنی در مکالمات فروش با قدرت داده آورده شده است.
داستان هایی را بیان کنید که طنین انداز می شوند. ممکن است موسسات به اعداد پاسخ دهند اما مردم به داستانها پاسخ می دهند. نکته اصلی در فروش موفق این است که داستانی را بیان کنید که با کشاورز طنین انداز است. در اینجا چند نکته برای چگونگی انجام این کار آورده شده است.
اما داده ها فقط مربوط به افرادی نیستند که قبلاً در جستجوی آنها بوده اید. آنها با ارائه داده های مشابه به تیم فروش شما برای تیم بازاریابی شما ، می توانند همان مخاطبان را دور بزنند و ارتباطاتی را بسازند که در حال حاضر بخشی از بازار هدف شما هستند.

با همکاری در کنار هم کردن داده های مشابه ، تیم های بازاریابی و فروش شما در همان مسیر قایقرانی می کنند و موفقیت بیشتری را برای تجارت شما به ارمغان می آورند.


6. مشاهده ، ضبط ، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید
پس از گذشت زمان برای اجرای راه اندازی محصول ، معمولاً حدوداً چند ماه ، داده های کافی را جمع آوری خواهید کرد تا بتوانید تلاش های مداوم خود را تحلیل و تنظیم کنید.

اگر در حال جمع آوری داده ها در زمان واقعی هستید ، می خواهید مکان هایی برای تنظیم پیدا کنید. شاید یک تبلیغ بیش از همه موارد دیگر باشد - تبلیغات دیگر خود را اصلاح کنید تا آن را منعکس کنید. شاید یکی از پاسخ های فروش شما اتفاق بزرگی را ببندد - از برخی جزئیات این مکالمه برای آگاهی رسانی به پیام بازاریابی در آینده استفاده کنید.

در اینجا معیارهایی وجود دارد که می توانید آنها را ردیابی کنید تا از اطلاعاتی که جمع می کنید پاسخگو باشید:

  • تبدیل از تبلیغات
  • نتایج واجد شرایط از کارزارهای پرورش
  • نرخ بستن
  • کسب و کار جدید به دست آمده ($)
  • بازگشت سرمایه گذاری
  • افزایش سهم بازار
  • افزایش سهم کیف پول برای مشتریان موجود (در صورت وجود)

با نظارت بر این نتایج ، می توانید تنظیماتی را انجام داده و اطمینان حاصل کنید که کمپین شما به درستی با مخاطبان تنظیم شده است. سپس با تماشای بازار شما ، فروش کالای جدید خود را بالا ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: